www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 12:17:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 552 553 554 555 556 [557] 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 2679324 alkalommal)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7961


« Hozzászólás #44 Dátum: 2008 Január 31, 22:20:09 »

Ránézésre a WBX-nél nagyobb a távolság a főtengely és a veztengely közt....

persze és még a blokk is szélesebb
nagyobb a lökete is Wink

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Süni
« Hozzászólás #43 Dátum: 2008 Január 31, 22:19:13 »

typ1 motor és wbx, hasonlítanak:

Ránézésre a WBX-nél nagyobb a távolság a főtengely és a veztengely közt....
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #42 Dátum: 2008 Január 31, 21:58:26 »

Mondjuk a fejnél van a nagy hő.....
az meg uygebár nem marad Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7961


« Hozzászólás #41 Dátum: 2008 Január 31, 21:57:19 »

typ1 motor és wbx, hasonlítanak:


A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7961


« Hozzászólás #40 Dátum: 2008 Január 31, 21:55:44 »

Ezen azóta gondolkodom, amióta először olvastam róla. Ez a blokk a vízhűtésre van méretezve. Hogyan fogja bírni, ha megszüntetik ??  Shocked

tudományosakat nem tudok mondani (ez a Stunt tiszte), de a vizesboxer az eredendően typ1 motor volt és kényszerből csináltak rá vízhűtést
ha megnézed egy kockabuszban, akkor láthatod, hogy vízcső a blokkba be-blokkból ki-hengerfejbe be-hengerfejből ki-másik hengerfejbe be-blokkba tovább be-ki...
nagy katyvasz az egész

szóval szerintem nem árt neki a léghűtés nomeg az olajhűtés persze, hiszen a blokkot szerintem eredendően az olaj hűti ennél a motornál is
ráadásul ebbe több olaj megy

a blokk anyaga tudtommal megegyezik a typ4-es blokk anyagával

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Süni
« Hozzászólás #39 Dátum: 2008 Január 31, 21:54:48 »

szerintem blokk öntvéynen nem igen változtattak ami másabb azok a viztér hüvelyek!még kinézetre is bogár
Mondjuk a fejnél van a nagy hő.....
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #38 Dátum: 2008 Január 31, 21:51:09 »

Ezen azóta gondolkodom, amióta először olvastam róla. Ez a blokk a vízhűtésre van méretezve. Hogyan fogja bírni, ha megszüntetik ??  Shocked
szerintem blokk öntvéynen nem igen változtattak ami másabb azok a viztér hüvelyek!még kinézetre is bogár

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
« Hozzászólás #37 Dátum: 2008 Január 31, 21:46:39 »

Bogár motort úgy kell tuningolni, hogy szépen berakod a sufniba és elfelejted.
Aztán veszel egy 2.1-es vizesboxert egy bontásra szánt kockabuszból, levágod a vízköpenyt, raksz rá 94 mm-es henger-dugót egy szép nagy hengerfejet picit még bütykörészel rajta és kész.
Bepakolod a bogárba és alázod az összes 1.3-ast a gyorsulásin.


Ezen azóta gondolkodom, amióta először olvastam róla. Ez a blokk a vízhűtésre van méretezve. Hogyan fogja bírni, ha megszüntetik ??  Shocked
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #36 Dátum: 2008 Január 31, 21:45:32 »

úgy sejtem, hogy "csupasz" motor (tehát karbi meg ilyen lelógók nélküli)

egyébként a minőségi tuning typ1 alkatrészek is pont ennyibe kerülnek, nem érzek jelentős árbeli különbséget
blokknak munkáján van sok pénz:(

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #35 Dátum: 2008 Január 31, 21:42:11 »

bocsi, de mi az a rumpf motor?
az amit a kizs képén lácc
kompletten összeszerelt blokk, henger-dugó, hengerfejig.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7961


« Hozzászólás #34 Dátum: 2008 Január 31, 21:40:45 »

bocsi, de mi az a rumpf motor?

úgy sejtem, hogy "csupasz" motor (tehát karbi meg ilyen lelógók nélküli)

egyébként a minőségi tuning typ1 alkatrészek is pont ennyibe kerülnek, nem érzek jelentős árbeli különbséget

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8591


« Hozzászólás #33 Dátum: 2008 Január 31, 21:39:00 »

ezt adom meg tartósabb!de
de henger dugó ami birja is  150e
-2jó hengerfej 200e
-tengely 50e
-és ez még csak egy rumpf motor Grin
bocsi, de mi az a rumpf motor?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #32 Dátum: 2008 Január 31, 21:18:28 »

szerinte meg legfeljebb a wbx motor árával drágább egy minőségi typ1 tuningnál
nomeg picit többet kell dolgozni vele a vízköppeny levágása miatt

viszont nagyságrendekkel jobb lesz a végeredmény
ezt adom meg tartósabb!de
de henger dugó ami birja is  150e
-2jó hengerfej 200e
-tengely 50e
-és ez még csak egy rumpf motor Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7961


« Hozzászólás #31 Dátum: 2008 Január 31, 21:14:45 »

meg 1 milla

szerinte meg legfeljebb a wbx motor árával drágább egy minőségi typ1 tuningnál
nomeg picit többet kell dolgozni vele a vízköppeny levágása miatt

viszont nagyságrendekkel jobb lesz a végeredmény

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #30 Dátum: 2008 Január 31, 21:11:03 »

Bogár motort úgy kell tuningolni, hogy szépen berakod a sufniba és elfelejted.Aztán veszel egy 2.1-es vizesboxert egy bontásra szánt kockabuszból, levágod a vízköpenyt, raksz rá 94 mm-es henger-dugót egy szép nagy hengerfejet picit még bütykörészel rajta és kész. Bepakolod a bogárba és alázod az összes 1.3-ast a gyorsulásin.Kb. így fog kinézni
meg 1 milla
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 31, 21:25:16 írta stonemen »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7961


« Hozzászólás #29 Dátum: 2008 Január 31, 21:07:34 »

Bogár motort úgy kell tuningolni, hogy szépen berakod a sufniba és elfelejted.
Aztán veszel egy 2.1-es vizesboxert egy bontásra szánt kockabuszból, levágod a vízköpenyt, raksz rá 94 mm-es henger-dugót egy szép nagy hengerfejet picit még bütykörészel rajta és kész.
Bepakolod a bogárba és alázod az összes 1.3-ast a gyorsulásin.

Kb. így fog kinézni:



A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7992


« Hozzászólás #28 Dátum: 2008 Január 31, 20:58:42 »

A képen látható 'ház eredetileg D-s 1.2-es mexikóiként látta meg a napvilágot. (De jó kis motor volt!!  Cry ).
 Ha jól tudom 94 mm-ig fel lehet bővíteni (mármint ez a henger belső átmérője) 69-es löketnél ez 1915 ccm lesz.
Útánna már csak a löketet lehet növelni.

még az enyém is átalakulhet egyszer Cheesy
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #27 Dátum: 2008 Január 31, 20:54:55 »

Akkor kell egy alapméretes bontott főtengely ami majd felújítás (köszörülés) után bekerül a blokkba.... Akkor főtengelynél polírozás csak szemfényvesztés???

Azért ha nagyon nem is, de kissé talán tulzás a polírozása. Igen amikor az olajba csapódik a főtengely akkor kisebb lesz a felületi ellenállása, örvényeket meg iyleneket csökkenti ugyebár.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #26 Dátum: 2008 Január 31, 20:51:29 »

Akkor kell egy alapméretes bontott főtengely ami majd felújítás (köszörülés) után bekerül a blokkba.... Akkor főtengelynél polírozás csak szemfényvesztés???
polirozni :kevesebb a surlodás ergó nem melgszik annyira  meg szép de ki fazs nézi ott bent max az olaj!   én nem foglalkoztam ezzel

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #25 Dátum: 2008 Január 31, 20:49:37 »

Én valamikor még 10-en éve vettem kint németben németnyelvű bogár tuning könyvecskét. Aztán amikor nem régiben elővettem, feltünt benne 1 pecsét, Maroti könyvesbolt Smiley . Van benne elég sok tuning dolog, csak hát zsé kérdése a dolog 1edül.
http://www.maroti.net/products/category_89.html?&page=1
Nem is gondoltam, hogy ezeknek a javítási könyveknek ilyen borsos az áruk! Lassan itt az ideje beszereznem egyet!

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #24 Dátum: 2008 Január 31, 20:47:59 »

általába bontot fötengely van és azt köszörülik,de ha van della uj fötengely is mehet Grin
Akkor kell egy alapméretes bontott főtengely ami majd felújítás (köszörülés) után bekerül a blokkba.... Akkor főtengelynél polírozás csak szemfényvesztés???

Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #23 Dátum: 2008 Január 31, 20:46:42 »

A főtengelyt nem szokták felszabályozni vagy nem tudom hogyan nevezik ezt az eljárást??? És én azt gondoltam, hogy ha bontott a főtengely -> akkor szükségszerű ez a folyamat is vagy az ilyen alkatrész nem is játszik???

Azt is lehet könnyíteni, csak nem igazán kellene, kovácsolt tengellyel lehet rajta segíteni igazán. Persze járáskultúrára sokat ad és az élettartamot is növeli ezzel a főtengely kicentírozása. Szoktak ilyeneket csinálni, és kell is időnként.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22 Dátum: 2008 Január 31, 20:44:47 »

A főtengelyt nem szokták felszabályozni vagy nem tudom hogyan nevezik ezt az eljárást??? És én azt gondoltam, hogy ha bontott a főtengely -> akkor szükségszerű ez a folyamat is vagy az ilyen alkatrész nem is játszik???
általába bontot fötengely van és azt köszörülik,de ha van della uj fötengely is mehet Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #21 Dátum: 2008 Január 31, 20:42:18 »


A főtengelyt nem szokták felszabályozni vagy nem tudom hogyan nevezik ezt az eljárást??? És én azt gondoltam, hogy ha bontott a főtengely -> akkor szükségszerű ez a folyamat is vagy az ilyen alkatrész nem is játszik???

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #20 Dátum: 2008 Január 31, 20:33:25 »

akkor a blokk megválasztásánál még figyelni kell arra is hogy milyen hengerürtartalmú motort szeretnénk, vagy azt a gépműhely megoldja??
Pl egy 1,3-s blokkot még 1,6-ra lehet bővíteni, de nagyobbra már nem???

A képen látható 'ház eredetileg D-s 1.2-es mexikóiként látta meg a napvilágot. (De jó kis motor volt!!  Cry ).
 Ha jól tudom 94 mm-ig fel lehet bővíteni (mármint ez a henger belső átmérője) 69-es löketnél ez 1915 ccm lesz.
Útánna már csak a löketet lehet növelni.

'81 Hecho en México
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #19 Dátum: 2008 Január 31, 20:32:06 »

Én valamikor még 10-en éve vettem kint németben németnyelvű bogár tuning könyvecskét. Aztán amikor nem régiben elővettem, feltünt benne 1 pecsét, Maroti könyvesbolt Smiley . Van benne elég sok tuning dolog, csak hát zsé kérdése a dolog 1edül.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18 Dátum: 2008 Január 31, 20:28:27 »

először legyen majd belőle köszörülve???

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #17 Dátum: 2008 Január 31, 20:28:15 »

az enyém is ilyen de még széria 1200es
Wink Cheesy
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #16 Dátum: 2008 Január 31, 20:27:52 »

Ne izguljatok nem a mai este szeretnék összerakni egy komplett mocit.... Grin
Csak valahogy megpróbálok elindítani egy "lavinát"! Evil

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #15 Dátum: 2008 Január 31, 20:24:14 »

kolben csapágy legyen,fötengyl meg nagy olajfuratos és alapmértes vagy 1szint legalább
Az hogy alapméretes az annyit takar hogy zsír új vagy hogy először legyen majd belőle köszörülve???

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7992


« Hozzászólás #14 Dátum: 2008 Január 31, 20:18:38 »


az enyém is ilyen de még széria 1200es
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13 Dátum: 2008 Január 31, 20:17:59 »

akkor a blokk megválasztásánál még figyelni kell arra is hogy milyen hengerürtartalmú motort szeretnénk, vagy azt a gépműhely megoldja??
Pl egy 1,3-s blokkot még 1,6-ra lehet bővíteni, de nagyobbra már nem???
1625ig nincs gond a fellett csak JÓ! gépmühely

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12 Dátum: 2008 Január 31, 20:17:18 »

Akkor, ha beszereztünk egy nagyolajfuratos megfelelő öntvényből készült blokkot a következő lépés gondolom a főtengely, csapágyak.
Ezeknél az alkatrészeknél mire kell odafigyelni? Valami spéci "nagy teherbírású" csapágygarnitúra, esetleg a főtengelyt polírozni....
kolben csapágy legyen,fötengyl meg nagy olajfuratos és alapmértes vagy 1szint legalább

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #11 Dátum: 2008 Január 31, 20:17:01 »

ööööö ez s em 1,6
akkor a blokk megválasztásánál még figyelni kell arra is hogy milyen hengerürtartalmú motort szeretnénk, vagy azt a gépműhely megoldja??
Pl egy 1,3-s blokkot még 1,6-ra lehet bővíteni, de nagyobbra már nem???

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #10 Dátum: 2008 Január 31, 20:14:31 »

Akkor, ha beszereztünk egy nagyolajfuratos megfelelő öntvényből készült blokkot a következő lépés gondolom a főtengely, csapágyak.
Ezeknél az alkatrészeknél mire kell odafigyelni? Valami spéci "nagy teherbírású" csapágygarnitúra, esetleg a főtengelyt polírozni....

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9 Dátum: 2008 Január 31, 20:10:43 »

ööööö ez s em 1,6

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #8 Dátum: 2008 Január 31, 20:08:45 »

AS41 AS21 az öntvényben oldalt van benne

pl.: web.t-online.hu/aptom/IMG_0026sm.jpg

'81 Hecho en México
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7 Dátum: 2008 Január 31, 19:59:32 »

Én blokkom ar motorkodó as21
f esböl nem épitenék semmit maximum szobadiszt

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7992


« Hozzászólás #6 Dátum: 2008 Január 31, 19:59:07 »

Akkor most kicsit tisztázzuk a dolgot mert valamit nem értek
Az AS az motorkód, 21 vagy 41 meg további számok a blokkon(motorszámba)??

Továbbá a Váci oldalról bemásolva az F-s blokkhoz:
F0      29 Kw   40 Hp   1285 cc 1       08/'65>07/'70   Szimpla szívós
F1      29 Kw   40 Hp   1285 cc 1       10mm olajjárat  Szimpla szívós
F2      29 Kw   40 Hp   1285 cc 1       10mm olajjárat  Szimpla szívós
akkor a 70-ig gyártott F-s blokkok a kisolajfuratosak....

AS41 AS21 az öntvényben oldalt van benne
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #5 Dátum: 2008 Január 31, 19:56:59 »

Kicsit ollózgattam a régi hozzászólásokból:

"valaki azt írta, hogy a AS41 ben 4% az AS21-ben 2% magnézium van."

"igen, az AS21-ben több aluminium van mint az AS41-ben
ezért (elméletileg) az AS21 kevésbé melegszik
hű de rohadt okos vagyok"

"Azt most meg nem mondom, hogy magnézium van-e benne de a szilicium az amire a "S" betű utal. 
Ettől mechanikai tulajdonságai javulnak az ötvözetnek, talán keményebb lesz (menetek nem jönnek ki, csapágyfészkek nem verődnek be) de asszem ridegebb is lesz a sziliciumtól.
Ja és ha jól tudom a szilicium korrodál is ezért idővel csúnya sötétszürkés lesz a felülete az öntvénynek.
Generátortalpnál jól látható ez a kontraszt mert az "ócska" öntvényből van."

">>Akkor most melyik blokk a jobb (tuningra alkalmasabb) a 41-es vagy a 21-es?
Az AS41-es keményebb, tehát a csapágyak kevésbé fognak beverődni és a tőcsavarok kiszakadni, de az AS21-es rugalmasabb, tehát repedésre kevésbé hajlamos.
Az AS21-es újabb, a gyár ezt választotta, ezt itélte jobbnak, de case-saverrel szerelte, 8-as tőcsavarokkal.

Egyesek (USA) tuningra az AS41-est részesítik előnyben a keménysége miatt.
Az én 1915-ös blokkom AS21-es."



Akkor most kicsit tisztázzuk a dolgot mert valamit nem értek
Az AS az motorkód, 21 vagy 41 meg további számok a blokkon(motorszámba)??

Továbbá a Váci oldalról bemásolva az F-s blokkhoz:
F0      29 Kw   40 Hp   1285 cc 1       08/'65>07/'70   Szimpla szívós
F1      29 Kw   40 Hp   1285 cc 1       10mm olajjárat  Szimpla szívós
F2      29 Kw   40 Hp   1285 cc 1       10mm olajjárat  Szimpla szívós
akkor a 70-ig gyártott F-s blokkok a kisolajfuratosak....

Oldalak: 1 ... 552 553 554 555 556 [557] 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.