www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 16:12:55
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
528
529
530
531
532
[
533
]
534
535
536
537
538
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3337623 alkalommal)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1004 Dátum:
2008 Május 03, 21:27:54 »
Idézetet írta: brez - 2008 Május 03, 20:53:28
És az egészséges, hogy a tőcsavar lyukak is belelógnak az égéstérbe.....???
1914nél már igy néz ki!megfelete
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1003 Dátum:
2008 Május 03, 21:27:24 »
Idézetet írta: Bill - 2008 Május 03, 21:17:27
nem lóg be az égéstérbe, mert a hüvelyek felérnek
valami hasonló lett az enyém is
ok ez igaz, de nem vagyok benne biztos, hogy hosszúéletű igy ez a kompozició...
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Bill
Hozzászólások: 8606
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1002 Dátum:
2008 Május 03, 21:17:27 »
Idézetet írta: brez - 2008 Május 03, 20:53:28
És az egészséges, hogy a tőcsavar lyukak is belelógnak az égéstérbe.....???
nem lóg be az égéstérbe, mert a hüvelyek felérnek
Idézetet írta: Maresz - 2008 Május 03, 20:25:49
össze ér a 2szelep
valami hasonló lett az enyém is
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1001 Dátum:
2008 Május 03, 20:53:28 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Május 03, 20:25:49
össze ér a 2szelep
És az egészséges, hogy a tőcsavar lyukak is belelógnak az égéstérbe.....???
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1000 Dátum:
2008 Május 03, 20:25:49 »
Idézetet írta: Protheus - 2008 Május 03, 15:52:30
Az mit jelent? :-)
össze ér a 2szelep
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #999 Dátum:
2008 Május 03, 15:52:30 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Május 03, 15:41:29
ez elég paraszt
Az mit jelent? :-)
Buzi, aki fékez! :-)))
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #998 Dátum:
2008 Május 03, 15:41:29 »
ez elég paraszt
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #997 Dátum:
2008 Május 03, 11:57:28 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Május 02, 22:15:22
A Solex 34 pict 6 karburátor az milyen? És mihez csinálták?
34 pict 4-em van.Asszem az kocka transporteré.
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #996 Dátum:
2008 Május 02, 22:15:22 »
A Solex 34 pict 6 karburátor az milyen? És mihez csinálták?
abes
Hozzászólások: 14979
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #995 Dátum:
2008 Május 02, 21:39:10 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Május 02, 21:32:46
191 NM az 1.9 ha jól hazudok
Köszi.
Mozdonyos.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #994 Dátum:
2008 Május 02, 21:32:46 »
Idézetet írta: abes - 2008 április 30, 23:11:51
Nyomatékot meg szabad kérdezni?
191 NM az 1.9 ha jól hazudok
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
abes
Hozzászólások: 14979
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #993 Dátum:
2008 április 30, 23:11:51 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 április 26, 15:36:55
1.6-os motor, 276-os Scat C20 tengellyel, 2db weber DCNF40 30-as venturikkal volt 72 lóerő 5300-as fordulaton. 32/35-ös hengerfej, Empi single quiet cső
1.9-es motor, 286 Engle W110 tengellyel, 2 db weber DCNF40 32-es venturival volt 107 lóerő 5500-as fordulaton. 35/40-es hengerfej, Empi single quiet cső
Nyomatékot meg szabad kérdezni?
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #992 Dátum:
2008 április 30, 19:56:46 »
Idézetet írta: Süni - 2008 április 30, 19:46:39
karteR
jol van vazze
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #991 Dátum:
2008 április 30, 19:46:39 »
Idézetet írta: maxi - 2008 április 30, 19:01:27
de volt itt szerintem valami kep amin valami szerkezet volt amit a fotengelyrol hajtott es kiszivta a blokkbol a kartelgazt.
karteR
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #990 Dátum:
2008 április 30, 19:01:27 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 április 30, 14:43:06
nem viccből rakják. na majd az okosok kijavítanak én elmondom amit tudok róla.
szóval minden motorban képződik kartergáz, azt ki kell vezetni. nagyobb teljesítményű motorkonál ez a képződés fokozódik. ha megnézitek a képet, azon a dobozon 5 csöcs van. ez úgy jön ki, hogy jön 2 cső a hengerfejekből + 1 a blokkból valahonnan, ezeken keresztül áramlik a dobozba a gáz. a maradék két csövet rákötik a karbikra, amik kiszívják a gázt a dobozból, így segítik az ürítést. (a karbi itt gázos levegőt szív, de állítólag ez százalékban elenyésző, úh nem árt neki egyáltalán) esetleg szoktak pluszban egy pici szűrőt tenni a dobozra a 6-ik csöcsre, hogy még hatékonyabb legyen az ürülés. ennyi a hókusz-pókusz.
kopott motorknál marha nagy kartergáz képződés van, ezért szokták pl. a zsigákat úgy vizsgáztatni hogy lehúzzák a kartercsövet, máris jobbat mutat a CO...
ha hülyeséget írtam javítsátok
de volt itt szerintem valami kep amin valami szerkezet volt amit a fotengelyrol hajtott es kiszivta a blokkbol a kartelgazt.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #989 Dátum:
2008 április 30, 14:50:11 »
Idézetet írta: Typ117 - 2008 április 30, 14:48:55
és ez milyen gáz? a kipufogógáz ami "átmegy" a gyűrűk mellett?
robbanás gáza, gyűrűk, szelepek mellett oson ki
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Typ117
Hozzászólások: 18491
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #988 Dátum:
2008 április 30, 14:48:55 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 április 30, 14:43:06
nem viccből rakják. na majd az okosok kijavítanak én elmondom amit tudok róla.
szóval minden motorban képződik kartergáz, azt ki kell vezetni. nagyobb teljesítményű motorkonál ez a képződés fokozódik. ha megnézitek a képet, azon a dobozon 5 csöcs van. ez úgy jön ki, hogy jön 2 cső a hengerfejekből + 1 a blokkból valahonnan, ezeken keresztül áramlik a dobozba a gáz. a maradék két csövet rákötik a karbikra, amik kiszívják a gázt a dobozból, így segítik az ürítést. (a karbi itt gázos levegőt szív, de állítólag ez százalékban elenyésző, úh nem árt neki egyáltalán) esetleg szoktak pluszban egy pici szűrőt tenni a dobozra a 6-ik csöcsre, hogy még hatékonyabb legyen az ürülés. ennyi a hókusz-pókusz.
kopott motorknál marha nagy kartergáz képződés van, ezért szokták pl. a zsigákat úgy vizsgáztatni hogy lehúzzák a kartercsövet, máris jobbat mutat a CO...
ha hülyeséget írtam javítsátok
és ez milyen gáz? a kipufogógáz ami "átmegy" a gyűrűk mellett?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #987 Dátum:
2008 április 30, 14:43:06 »
Idézetet írta: maxi - 2008 április 30, 14:37:04
de van ezeknek valami ertelme amugy?
nem viccből rakják. na majd az okosok kijavítanak én elmondom amit tudok róla.
szóval minden motorban képződik kartergáz, azt ki kell vezetni. nagyobb teljesítményű motorkonál ez a képződés fokozódik. ha megnézitek a képet, azon a dobozon 5 csöcs van. ez úgy jön ki, hogy jön 2 cső a hengerfejekből + 1 a blokkból valahonnan, ezeken keresztül áramlik a dobozba a gáz. a maradék két csövet rákötik a karbikra, amik kiszívják a gázt a dobozból, így segítik az ürítést. (a karbi itt gázos levegőt szív, de állítólag ez százalékban elenyésző, úh nem árt neki egyáltalán) esetleg szoktak pluszban egy pici szűrőt tenni a dobozra a 6-ik csöcsre, hogy még hatékonyabb legyen az ürülés. ennyi a hókusz-pókusz.
kopott motorknál marha nagy kartergáz képződés van, ezért szokták pl. a zsigákat úgy vizsgáztatni hogy lehúzzák a kartercsövet, máris jobbat mutat a CO...
ha hülyeséget írtam javítsátok
«
Utoljára szerkesztve: 2008 április 30, 14:47:58 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #986 Dátum:
2008 április 30, 14:37:04 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 április 30, 14:34:51
köszi
de van ezeknek valami ertelme amugy?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Typ117
Hozzászólások: 18491
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #985 Dátum:
2008 április 30, 14:36:30 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 április 30, 14:34:51
köszi
ennek mi az értelme?
abban a dobozban valamennyi olaj fog összegyűlni? (lecsapódni?)
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #984 Dátum:
2008 április 30, 14:34:51 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 április 30, 09:34:39
Van benne két terelőlemez meg egy ritka drótszita, kész. A kisebbekben még annyi sem, csak a drótszita, mint valami dörzsi-szivacs.
Nem kell túlszinezni.
Van teljesen üres is. (Bugpack)
köszi
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #983 Dátum:
2008 április 30, 11:59:56 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 április 30, 09:43:19
Azt, hogy egy motor meddig forog, azt nem üresben vagy egyesben kell nézni, hanem terhelésen.
Úgy is fogalmazhatnék, hogy hol van a teljesítmény csúcsa, hol adja le a motor a maximális teljesítményét. A széria bogár motor teljesítménye 4000-4200-tól esik, ott van a maximuma. Ha tovább pörgeted nem lesz nagyobb a teljesítménye, legfeljebb kis fokozatokban vagy üresben tovább elforog...
Csodálkoznék, hogy ha valakinek 6000-nél lenne a teljesítménymaximuma, persze nem ördöngősség, de ahhoz sok dolgot kell változtatni.
Nekem 5500-nál van, és kevés széria dolog van a blokkban.
enyém is igy valahogy 5500-5700körül
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #982 Dátum:
2008 április 30, 10:49:21 »
Idézetet írta: Süni - 2008 április 30, 10:44:32
OFF
Láttad a hétvégi nevezési listát ?? Beszarás !
302 Wirtmann Ferenc Schneer László Budaörsi Sport Club Ford Escort RS 2000 Mk1 HIS-C 3 [ ][ ][ ]
305 Kövesdán András Varga László Klub Galaxis Porsche 911 SC HIS-D 4 [ ][ ][ ]
330 Molnár Tibor Barna György Molnár Tibor Ford Escort RS 2000 Mk1 HIS-C 3 [ ][ ][ ]
303 Zsembery Barnabás Budaörsi Sport Club Renault R 12 Gordini R 1173 HIS-C 2 [ ][ ][ ]
312 Leitold Károly Gábor János Budaörsi Sport Club Fiat Abarth 131 Rally HIS-D 3 [ ][ ][ ]
311 Varga József Siteri Sándor Juhász Racing Kft. Ford Escort RS 2000 Mk1 HIS-C 3 [ ][ ][ ]
306 Bencs Gábor Bencs Zoltán Juhász Racing Kft. Lada 21011/2106 HIS-D 2 [ ][ ][ ]
315 Nagy István Tóth Tibor Juhász Racing Kft. Volkswagen Golf Gti HIS-D 2 [ ][ ][ ]
304 Tóth István Nagy János MAFC Autósport Skoda 120 S HIS-C 1 [ ][ ][ ]
307 Hajtós Péter Pongrácz Ákos Juhász Racing Kft. Wartburg 353 WR HIS-D 1 [ ][ ][ ]
308 Rottár, Mike Diebel András Arthur AMSE Lancia Fulvia Coupe Rallye HIS-C 1 [ ][ ][ ]
316 Kubinyi Gábor Friedrich László Arthur AMSE Zastava/Fiat 1000 TC Berlina HIS-B 1 [ ][ ][ ]
309 Balogh Zsolt Balogh Bence Szajky Rally Team SE Skoda S 110 L HIS-C 1 [ ][ ][ ]
317 Kovács Zsolt Szántai János HBRK ASE Trabant P 60 HIS-B 0 [ ][ ][ ]
320 Huberth István Nagy Sándor Budaörsi Sport Club Ford Capri 2,3 HIS-B 5 [ ][ ][ ]
318 Tabányi Sándor Harsányi Zsolt Tamás ECS Centrum Kft. Mercedes 280 CE (C 123) HIS-D 4 [ ][ ][ ]
OFF
Leitold Abarthja állítólag üt, mint a vonat!! Meglátjuk!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #981 Dátum:
2008 április 30, 10:44:32 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 április 30, 10:26:48
OFF
De jó kis oldal ez!
Láttam is az autót menni, szegről-végről én is érdekelt vagyok a Historicban, főnököm megy az R12-es Gordinivel. Imádom, bárcsak több autó lenne a mezőnyben.
Az R12-esen is 45-ös DCOE van, gyárilag.
ON
OFF
Láttad a hétvégi nevezési listát ?? Beszarás !
302 Wirtmann Ferenc Schneer László Budaörsi Sport Club Ford Escort RS 2000 Mk1 HIS-C 3 [ ][ ][ ]
305 Kövesdán András Varga László Klub Galaxis Porsche 911 SC HIS-D 4 [ ][ ][ ]
330 Molnár Tibor Barna György Molnár Tibor Ford Escort RS 2000 Mk1 HIS-C 3 [ ][ ][ ]
303 Zsembery Barnabás Budaörsi Sport Club Renault R 12 Gordini R 1173 HIS-C 2 [ ][ ][ ]
312 Leitold Károly Gábor János Budaörsi Sport Club Fiat Abarth 131 Rally HIS-D 3 [ ][ ][ ]
311 Varga József Siteri Sándor Juhász Racing Kft. Ford Escort RS 2000 Mk1 HIS-C 3 [ ][ ][ ]
306 Bencs Gábor Bencs Zoltán Juhász Racing Kft. Lada 21011/2106 HIS-D 2 [ ][ ][ ]
315 Nagy István Tóth Tibor Juhász Racing Kft. Volkswagen Golf Gti HIS-D 2 [ ][ ][ ]
304 Tóth István Nagy János MAFC Autósport Skoda 120 S HIS-C 1 [ ][ ][ ]
307 Hajtós Péter Pongrácz Ákos Juhász Racing Kft. Wartburg 353 WR HIS-D 1 [ ][ ][ ]
308 Rottár, Mike Diebel András Arthur AMSE Lancia Fulvia Coupe Rallye HIS-C 1 [ ][ ][ ]
316 Kubinyi Gábor Friedrich László Arthur AMSE Zastava/Fiat 1000 TC Berlina HIS-B 1 [ ][ ][ ]
309 Balogh Zsolt Balogh Bence Szajky Rally Team SE Skoda S 110 L HIS-C 1 [ ][ ][ ]
317 Kovács Zsolt Szántai János HBRK ASE Trabant P 60 HIS-B 0 [ ][ ][ ]
320 Huberth István Nagy Sándor Budaörsi Sport Club Ford Capri 2,3 HIS-B 5 [ ][ ][ ]
318 Tabányi Sándor Harsányi Zsolt Tamás ECS Centrum Kft. Mercedes 280 CE (C 123) HIS-D 4 [ ][ ][ ]
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #980 Dátum:
2008 április 30, 10:35:49 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 április 30, 10:26:48
OFF
De jó kis oldal ez!
ON
a szívócső-hangolás számítása érdekelne
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #979 Dátum:
2008 április 30, 10:26:48 »
Idézetet írta: Süni - 2008 április 30, 10:04:14
Ebben a témában abszolut laikus vagyok, bármit be lehet nekem magyarázni
Vele beszéltem erről :
http://vegora.hu/zteam/main.html
Ő mondta, hogy a Weberekkel mind 40-es, mind 45-ös-nél ilyen problémáik voltak, most Dellortokat használ, ott nem lépett fel a jelenség. Nekem a '71-es "Paul Davies : Tuning Four Cylinder Fords" könyvem csak Webert említ Dellorto meg sem fordul sehol. A Haynes féle "Rebuild, and Tuning Ford Kent Engine"-ben már szerepel az is, még nem jutottam ahhoz a részhez...
OFF
De jó kis oldal ez!
Láttam is az autót menni, szegről-végről én is érdekelt vagyok a Historicban, főnököm megy az R12-es Gordinivel. Imádom, bárcsak több autó lenne a mezőnyben.
Az R12-esen is 45-ös DCOE van, gyárilag.
ON
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #978 Dátum:
2008 április 30, 10:22:59 »
Idézetet írta: Süni - 2008 április 30, 10:04:14
Ebben a témában abszolut laikus vagyok, bármit be lehet nekem magyarázni
Vele beszéltem erről :
http://vegora.hu/zteam/main.html
Ő mondta, hogy a Weberekkel mind 40-es, mind 45-ös-nél ilyen problémáik voltak, most Dellortokat használ, ott nem lépett fel a jelenség. Nekem a '71-es "Paul Davies : Tuning Four Cylinder Fords" könyvem csak Webert említ Dellorto meg sem fordul sehol. A Haynes féle "Rebuild, and Tuning Ford Kent Engine"-ben már szerepel az is, még nem jutottam ahhoz a részhez...
Én meg csak a motorkerékpárokra való dell'orto-kat ismerem, úgyhogy a vak vezeti a világtalant.
Csak nézegettem azt 36-os dell'orto-t, ami az Alfakon van, a 36-os IDF ikertestvére. Egypetéjű, ráadásul.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #977 Dátum:
2008 április 30, 10:04:14 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 április 30, 09:51:48
A dell'orto-ból kevés fajta van. A typ3-as motortakarója alá pl. egyik esőáramú dell'orto sem fér be, így számomra a kérdés megoldott...
Egyébként pedig kisérteties a hasonlóság egyes tipusok között, nem nagyon értem, hogy akkor a dell miért nem változtatja az szintet az úszóházban, a weber meg miért...
Ebben a témában abszolut laikus vagyok, bármit be lehet nekem magyarázni
Vele beszéltem erről :
http://vegora.hu/zteam/main.html
Ő mondta, hogy a Weberekkel mind 40-es, mind 45-ös-nél ilyen problémáik voltak, most Dellortokat használ, ott nem lépett fel a jelenség. Nekem a '71-es "Paul Davies : Tuning Four Cylinder Fords" könyvem csak Webert említ Dellorto meg sem fordul sehol. A Haynes féle "Rebuild, and Tuning Ford Kent Engine"-ben már szerepel az is, még nem jutottam ahhoz a részhez...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #976 Dátum:
2008 április 30, 09:51:48 »
Idézetet írta: Süni - 2008 április 30, 09:45:51
Pont hétvégén beszéltem hozzáértővel. A Weber M.o.-n jobban kedvelt, mert van szervíz, ill. alkatrészháttere. A Dellortohoz kevesebb ember ért, de ha hozzáértőt találsz, akkor könnyebben beállítható. Mi a fekvők miatt beszélgettünk, és azt említette még, hogy szélsőséges helyzetben (kézifékes kanyar, ugratás) a Weber túlcsordul, ill elfogy, míg a Dellorto sosem.
A dell'orto-ból kevés fajta van. A typ3-as motortakarója alá pl. egyik esőáramú dell'orto sem fér be, így számomra a kérdés megoldott...
Egyébként pedig kisérteties a hasonlóság egyes tipusok között, nem nagyon értem, hogy akkor a dell miért nem változtatja az szintet az úszóházban, a weber meg miért...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #975 Dátum:
2008 április 30, 09:45:51 »
Idézetet írta: GSattila - 2008 április 30, 09:20:37
A Weber az átlagembernek szól, a Dell'Orto az ínyenceknek
Pont hétvégén beszéltem hozzáértővel. A Weber M.o.-n jobban kedvelt, mert van szervíz, ill. alkatrészháttere. A Dellortohoz kevesebb ember ért, de ha hozzáértőt találsz, akkor könnyebben beállítható. Mi a fekvők miatt beszélgettünk, és azt említette még, hogy szélsőséges helyzetben (kézifékes kanyar, ugratás) a Weber túlcsordul, ill elfogy, míg a Dellorto sosem.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #974 Dátum:
2008 április 30, 09:43:19 »
Azt, hogy egy motor meddig forog, azt nem üresben vagy egyesben kell nézni, hanem terhelésen.
Úgy is fogalmazhatnék, hogy hol van a teljesítmény csúcsa, hol adja le a motor a maximális teljesítményét. A széria bogár motor teljesítménye 4000-4200-tól esik, ott van a maximuma. Ha tovább pörgeted nem lesz nagyobb a teljesítménye, legfeljebb kis fokozatokban vagy üresben tovább elforog...
Csodálkoznék, hogy ha valakinek 6000-nél lenne a teljesítménymaximuma, persze nem ördöngősség, de ahhoz sok dolgot kell változtatni.
Nekem 5500-nál van, és kevés széria dolog van a blokkban.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #973 Dátum:
2008 április 30, 09:34:39 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 április 29, 18:06:43
senki nem látott még iylet belülről ??? tényleg kéne...
Van benne két terelőlemez meg egy ritka drótszita, kész. A kisebbekben még annyi sem, csak a drótszita, mint valami dörzsi-szivacs.
Nem kell túlszinezni.
Van teljesen üres is. (Bugpack)
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #972 Dátum:
2008 április 30, 09:20:37 »
A Weber az átlagembernek szól, a Dell'Orto az ínyenceknek
Idézetet írta: martonmany - 2008 április 29, 21:39:21
miben különbözik a 40es weber, a 40es dellortotol, ha a kettő közötti teljesítményt nézem, amit ki lehet hozni egy motorból, nem ugyan annyi kb?
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #971 Dátum:
2008 április 29, 22:34:38 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 április 29, 21:39:21
miben különbözik a 40es weber, a 40es dellortotol, ha a kettő közötti teljesítményt nézem, amit ki lehet hozni egy motorból, nem ugyan annyi kb?
weber anyaga spiáter, dellorto aluminium és több benne az anyag. Tulajdonságai és felépítése szinte ugyan az. A weberhwez könnyebb beszerezni mindent. Dellortohoz nagyon nehéz. Legalább is én elmegyek a szomszéd utcába az Autó Torinóba és minden van náluk weberhez keverőcsövet kivéve.
Dellortohoz max felújító készlet ünnepnapokon.
GNX-967
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #970 Dátum:
2008 április 29, 21:39:21 »
miben különbözik a 40es weber, a 40es dellortotol, ha a kettő közötti teljesítményt nézem, amit ki lehet hozni egy motorból, nem ugyan annyi kb?
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #969 Dátum:
2008 április 29, 21:31:36 »
Keresek 1par 36 webert adok erte 1par dellorto 40-est.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #968 Dátum:
2008 április 29, 21:31:20 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 április 29, 21:24:03
kábel nem testel le!?
Idézetet írta: Bill - 2008 április 29, 21:25:09
vagy több hengerszámot is be lehet állítani rajta és elállítódott (csak tipp)
minden kötés szigetelt,de megnézem még egyszer köszi
4-6 hengeres de a kapcsoló állástól függetlenül ugyan ez a jelenség
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Bill
Hozzászólások: 8606
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #967 Dátum:
2008 április 29, 21:25:09 »
Idézetet írta: gas - 2008 április 29, 21:22:35
Áthoztam az szmb-ből hátha .....
Üdvw Mindenkinek!
Az a problémám, hogy a fordulatszámmérőm csak 500- 1500-as fordulatot mutat, de amikor 1500-at mutat már padlón van a pedál és a motor majdnem kiesik..........
na szóval ez mitől van és hogy lehet javítani?
előre is kösz a segítséget
vagy több hengerszámot is be lehet állítani rajta és elállítódott (csak tipp)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #966 Dátum:
2008 április 29, 21:24:03 »
Idézetet írta: gas - 2008 április 29, 21:22:35
Áthoztam az szmb-ből hátha .....
Üdvw Mindenkinek!
Az a problémám, hogy a fordulatszámmérőm csak 500- 1500-as fordulatot mutat, de amikor 1500-at mutat már padlón van a pedál és a motor majdnem kiesik..........
na szóval ez mitől van és hogy lehet javítani?
előre is kösz a segítséget
kábel nem testel le!?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #965 Dátum:
2008 április 29, 21:22:35 »
Áthoztam az szmb-ből hátha .....
Üdvw Mindenkinek!
Az a problémám, hogy a fordulatszámmérőm csak 500- 1500-as fordulatot mutat, de amikor 1500-at mutat már padlón van a pedál és a motor majdnem kiesik..........
na szóval ez mitől van és hogy lehet javítani?
előre is kösz a segítséget
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak:
1
...
528
529
530
531
532
[
533
]
534
535
536
537
538
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...