www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 19:41:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 513 514 515 516 517 [518] 519 520 521 522 523 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3355586 alkalommal)
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #1604 Dátum: 2008 Augusztus 14, 20:05:30 »

a bogár főtengely nem szétszerelhető úgy mint a tabi-varesz főtengely?
Egy szál acélból kovácsolják.
(Egyszer láttam az Alakítás tanszéken egyet hosszában kettévágva, ahol szépen megfigyelhető volt az "erezete")
 
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #1603 Dátum: 2008 Augusztus 14, 10:19:28 »

Egy wankel jobban beférne, én biztos ilyet tennék bele Smiley

Akkor már Alfa vagy Subaru motor jobb. De akkor meg mindek ez a szar kasztni az ócska fékekkel? stb.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1602 Dátum: 2008 Augusztus 14, 09:57:12 »

ezt monnyuk sohase nem értettem, elég drága beavatkozás egy wbx. ből oxi
mért nem építik be a víz hűtéssel együtt

Akkor már Alfa vagy Subaru motor jobb. De akkor meg mindek ez a szar kasztni az ócska fékekkel? stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1601 Dátum: 2008 Augusztus 14, 09:36:00 »

macerás a hűtés megoldása esztétikusan.
valamint vannak elvek is a világon. bogár = léghűtés  Wink

ezt monnyuk sohase nem értettem, elég drága beavatkozás egy wbx. ből oxi
mért nem építik be a víz hűtéssel együtt

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #1600 Dátum: 2008 Augusztus 13, 22:58:22 »

vagy a wbx blokkról levágják a vizköpenyt és kész....
ezt monnyuk sohase nem értettem, elég drága beavatkozás egy wbx. ből oxi
mért nem építik be a víz hűtéssel együtt

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1599 Dátum: 2008 Augusztus 13, 22:52:57 »

a bogár főtengely nem szétszerelhető úgy mint a tabi-varesz főtengely?
Nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #1598 Dátum: 2008 Augusztus 13, 22:42:22 »

Nem tudom. Állítólag az EMPI kínai szarolkat árul, talán a Scat, de nincs vele tapasztalatom.
a bogár főtengely nem szétszerelhető úgy mint a tabi-varesz főtengely?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1597 Dátum: 2008 Augusztus 13, 22:36:32 »

72-nél a szinte semmi az mégis miből állna, és melyik gyártó terméke érdemes a beépítésre, hogy ne 2 db-ban keljen kivenni x km-után
A szinte semmi az bizonyos hajtókaroknák a blokk tetejének kis megreszelése, mert a csavar beleér.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1596 Dátum: 2008 Augusztus 13, 22:35:08 »

72-nél a szinte semmi az mégis miből állna, és melyik gyártó terméke érdemes a beépítésre, hogy ne 2 db-ban keljen kivenni x km-után
Nem tudom. Állítólag az EMPI kínai szarolkat árul, talán a Scat, de nincs vele tapasztalatom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #1595 Dátum: 2008 Augusztus 13, 22:22:13 »

69 - 72 -Eddig a blokkon nem kell sok módosítás, szinte semmi, aztán 78 - 82 - 84, itt már reszelni kell.
72-nél a szinte semmi az mégis miből állna, és melyik gyártó terméke érdemes a beépítésre, hogy ne 2 db-ban keljen kivenni x km-után

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1594 Dátum: 2008 Augusztus 13, 22:20:20 »

A 1641 és 1678 slip in (nem kell motort fúrni) pedig nagyon gáz.
azt nem csipem tulméretes 1,6 Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1593 Dátum: 2008 Augusztus 13, 22:05:46 »

a discoveryn a bogaras műsorban aztmondták, hogy vizesboxer főtengelyt raknak be a typ1-be , mert annak nagyobb a lökete  Huh
Ha berakják, akkor a nagyobb csapágyméret miatt, ugyanis más löketű typ1 főtengely annyi van, mint a szemét 300 Euro-tól 1500 Euróig.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #1592 Dátum: 2008 Augusztus 13, 22:00:50 »

bárcsak ennyi lenne!  Roll Eyes

persze, meg a keskenyités is annyi, hogy kivágunk 8 cm-t, vagy 12-t...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1591 Dátum: 2008 Augusztus 13, 21:58:09 »

bárcsak ennyi lenne!  Roll Eyes

vagy a wbx blokkról levágják a vizköpenyt és kész....

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #1590 Dátum: 2008 Augusztus 13, 21:57:02 »

a discoveryn a bogaras műsorban aztmondták, hogy vizesboxer főtengelyt raknak be a typ1-be , mert annak nagyobb a lökete  Huh
vagy a wbx blokkról levágják a vizköpenyt és kész....
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1589 Dátum: 2008 Augusztus 13, 21:51:46 »

a 85-ös hengerekhez gondoltam a 82 löketet, itt lenne kölönbség
vagy ez már meredek össze állítás?
nem tudom mi a következő lépcső a 69-es löket után

69 - 72 -Eddig a blokkon nem kell sok módosítás, szinte semmi, aztán 78 - 82 - 84, itt már reszelni kell.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #1588 Dátum: 2008 Augusztus 13, 21:50:05 »

A csapágyak és az egész terhelése a teljesítménnyel van kapcsolatban, tehát ha a "kocka" motorunk 120 lóerős, akkor minden ugyanúgy bírja, mint egy 94/69-es 120 lovas. (max a dugattyú középsebesség más, de az itt nem számít)
a 85-ös hengerekhez gondoltam a 82 löketet, itt lenne kölönbség
vagy ez már meredek össze állítás?
nem tudom mi a következő lépcső a 69-es löket után

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1587 Dátum: 2008 Augusztus 13, 21:49:47 »

érdemes ezzel variálni, tehát nagyobb löketű főtengelyt használni?
ha igen az ezzel járó nyomás növekedést bírják-e a csavarok és a csapágyak átalakítások nélkül?
a discoveryn a bogaras műsorban aztmondták, hogy vizesboxer főtengelyt raknak be a typ1-be , mert annak nagyobb a lökete  Huh
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1586 Dátum: 2008 Augusztus 13, 21:46:20 »

A csapágyak és az egész terhelése a teljesítménnyel van kapcsolatban, tehát ha a "kocka" motorunk 120 lóerős, akkor minden ugyanúgy bírja, mint egy 94/69-es 120 lovas. (max a dugattyú középsebesség más, de az itt nem számít)
Egyébként érdemes ezzel variálni, a hosszabb löketű motorok jobbak (erősebbek, jobban terhelhetőek és szélesebb a terhelhető fordszám tartomány) a typ1 esetében.
Csak drága!!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1585 Dátum: 2008 Augusztus 13, 21:45:08 »

érdemes ezzel variálni, tehát nagyobb löketű főtengelyt használni?
ha igen az ezzel járó nyomás növekedést bírják-e a csavarok és a csapágyak átalakítások nélkül?

A csapágyak és az egész terhelése a teljesítménnyel van kapcsolatban, tehát ha a "kocka" motorunk 120 lóerős, akkor minden ugyanúgy bírja, mint egy 94/69-es 120 lovas. (max a dugattyú középsebesség más, de az itt nem számít)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #1584 Dátum: 2008 Augusztus 13, 21:32:34 »

azt hallottam, vagy olvastam valahol, hogy a leg ideálisabb választás a "kocka motor", ahol a löket és a furat mérete közel azonos
érdemes ezzel variálni, tehát nagyobb löketű főtengelyt használni?
ha igen az ezzel járó nyomás növekedést bírják-e a csavarok és a csapágyak átalakítások nélkül?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #1583 Dátum: 2008 Augusztus 13, 21:29:13 »

azt hallottam, vagy olvastam valahol, hogy a leg ideálisabb választás a "kocka motor", ahol a löket és a furat mérete közel azonos

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1582 Dátum: 2008 Augusztus 13, 21:22:22 »

Az 1776 jó, de az 1835 vékony falú, az 1915 megint jó.

A 1641 és 1678 slip in (nem kell motort fúrni) pedig nagyon gáz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1581 Dátum: 2008 Augusztus 13, 21:21:02 »

most nagyon divat lett 1914 1835
 én mégis 1776 szemezek nagyon!nekem az nagy ideálom! Smiley  valahogy hd dugo (vastagsága megnyugtatobb)nincs ugy végletekig fokozva mint 1,9 es csavaroknál stb



A másik baj, hogy a motor furat-lökete messze nem ideális! A kezdeti 77/64 még elfogadható volt, aztán már érezték, hogy kell a 69 a 83-hoz, a 85-höz a 69 már kicsit kényszer szülte. Ezt pedig 94/69-ig fokozni már nagyon kényszer ízű.
Nekem egy 90.5 / 82 (2105) az álmom, méghozzá 276-os tengellyel, 40-es IDF-ekkel, hosszúváltóval (épített hosszú) lenne 90 lóerő 4500-on, de a nyomatékcsúcsa 2500-nál lenne. Öröm lenne vele az autózás!

Az 1776-os motor nagyon népszerű az usa-ban is, sok calloker megy ezzel. Némelyik okosan építve 120-140 lóerő! Az már üt!


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1580 Dátum: 2008 Augusztus 13, 21:15:49 »

Az a baj, hogy ez tuning alkatrész válogatás nagy tapasztalatot igényel, mert nem biztos, hogy a nagyobb a jobb. Itthon nincs senkinek oylan tapasztalata, mint az USA-ban, mert már akkor csinálták, amikor itt még Rákosi Mátyás, elvtárs pajtás mesélt a nagyon jóról, ami aztán nem lett.

Minden alkatrésznek passzolni kell egymáshoz, mert ha egy kilóg a sorból, akkor agyonveri az egész projektet. Pl. a gyárinál ott passzol minden.  Wink nem is tudsz nagyot donborítani úgy a gyáriból, hogy csak egy dolgot cserélsz le, mert a többi is ahhoz passzol. Talán az egyetlen kivétel a karburátor....de ha abból meg indokolatlanul választasz nagyot akkor megint nem lesz jó...
Aztán másik nehéz, ha forgós motor akarsz csinálni, amihez választasz egy 300 körüli tengelyt. Akkor kell két jó hengerfej, jó kipufogó, mert hiába tudna a tengely gyors töltéscserét bonyolítani, ha a szelep nem engedi...vagy a kipufogó. Alul a tengely miatt gyenge lesz, felül meg nem tud rendesen forogni, mert hengerfej nem támogatja.Ha meg forog 5000 fölé, akkor gondolkodni kell más csapágyakon, mert azt mondják az okosok (Bill Fischer, Gene Berg, VW Paradise) hogy 5000 felett a széria csapágyak beverődnek, nem bírják...és csak AS21 vagy 41-es blokkba szabad ilyet. stb. stb. stb.

Jó motort nehéz csinálni, jobb, ha lemásolunk valami adott és mért teljesítményű jól működő összeállítást.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1579 Dátum: 2008 Augusztus 13, 21:10:20 »

most nagyon divat lett 1914 1835
 én mégis 1776 szemezek nagyon!nekem az nagy ideálom! Smiley  valahogy hd dugo (vastagsága megnyugtatobb)nincs ugy végletekig fokozva mint 1,9 es csavaroknál stb


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1578 Dátum: 2008 Augusztus 13, 21:06:09 »

mondjuk én  1776fölé és egy kisseb tengekly mellé is 35/40 raknék!

Igen, lehetséges, hogy jobb lenne, mint a 32/35...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1577 Dátum: 2008 Augusztus 13, 21:00:28 »

mondjuk én  1776fölé és egy kisseb tengekly mellé is 35/40 raknék!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1576 Dátum: 2008 Augusztus 13, 20:58:48 »

nem menne vagy fulladna?

Dehogy! Menne, nem fulladna, jó is lenne, de nem lenne optimális.
Ahol elkezdene jól menni, ott pont nem forogna tovább...de nem befulladna, csak mintha visszavennéd a gázt.

Ezt a komoly tunerek  Wink úgy mondják "nem tud ráesni a tengelyre".

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1575 Dátum: 2008 Augusztus 13, 20:58:18 »

De 1.6-os, nem 1.9-es, sokkal kevesebb levegőt kell átpaszírozni azokon a szelepeken.
ja igen elfelejtetetm hogy most maxi 1.9et épit levagyok 1,6nál maradva! Evil Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1574 Dátum: 2008 Augusztus 13, 20:56:37 »

nekem  35/32 ö van 294el
De 1.6-os, nem 1.9-es, sokkal kevesebb levegőt kell átpaszírozni azokon a szelepeken.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1573 Dátum: 2008 Augusztus 13, 20:53:36 »

nem menne vagy fulladna?
nekem  35/32 ö van 294el

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1572 Dátum: 2008 Augusztus 13, 20:19:22 »

Nem, mert a 298-as tengely nem jó a 32/35 szelepű motorba, Ahol a tengely "menne" ott nem bír a töltéscsere jó lenni, még a himbasorral sem.

Persze működne, de nem lenne optimális.  Egy 276-os tengelyt tennék bele és akkor egy csodálatos motor lenne, alulról tolna és forogna 5000-et.
Kb. 90 lóerős lenne jó karbival.

(Az én motorom 286-os tengellyel volt, 1915, 1.25 himba, 35/40 hengerfej, 40-es karbi, 32-es venturi és 5700-nál volt 107 lóerős)
nem menne vagy fulladna?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1571 Dátum: 2008 Augusztus 13, 19:58:58 »

azt mondod hogy egy 1915ccm-es motor 298as tengelyel es 1.25 himbasorral 32\35 szelepu hengerfejel kompreszio noveles nelkul jarhato ut lenne?

Nem, mert a 298-as tengely nem jó a 32/35 szelepű motorba, Ahol a tengely "menne" ott nem bír a töltéscsere jó lenni, még a himbasorral sem.

Persze működne, de nem lenne optimális.  Egy 276-os tengelyt tennék bele és akkor egy csodálatos motor lenne, alulról tolna és forogna 5000-et.
Kb. 90 lóerős lenne jó karbival.

(Az én motorom 286-os tengellyel volt, 1915, 1.25 himba, 35/40 hengerfej, 40-es karbi, 32-es venturi és 5700-nál volt 107 lóerős)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1570 Dátum: 2008 Augusztus 13, 17:20:07 »

Ott a cumi, belement az ördög a gyertyamenetbe.
Innen egy jóízű autópályamenet és kilövi a gyertyát vagy beleesik a szelepfészek, vagy mindkettő.
A 32/35-ös szinte majdnem 2000 ccm-ig jó, ha nem valami sikító fúrógépfordulatú motorod van....
azt mondod hogy egy 1915ccm-es motor 298as tengelyel es 1.25 himbasorral 32\35 szelepu hengerfejel kompreszio noveles nelkul jarhato ut lenne?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1569 Dátum: 2008 Augusztus 13, 17:03:06 »

Ott a cumi, belement az ördög a gyertyamenetbe.
Innen egy jóízű autópályamenet és kilövi a gyertyát vagy beleesik a szelepfészek, vagy mindkettő.
A 32/35-ös szinte majdnem 2000 ccm-ig jó, ha nem valami sikító fúrógépfordulatú motorod van....
a cumi az béna heggesztösön volt!de mindenki tanul! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1568 Dátum: 2008 Augusztus 13, 10:51:26 »

Most itt szó sem volt typ4-es motorokról, az egy másik kávéház.
oké
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1567 Dátum: 2008 Augusztus 13, 10:50:08 »

akkor hagyni kell typ4-en a gyárit?

Most itt szó sem volt typ4-es motorokról, az egy másik kávéház.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1566 Dátum: 2008 Augusztus 13, 10:49:08 »

Az nem, tök más.
akkor hagyni kell typ4-en a gyárit?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1565 Dátum: 2008 Augusztus 13, 10:47:52 »

typ1 1.6 hengerfejét felrakni typ4 2.0-re, vagy ez nem lehetséges?

Az nem, tök más.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 513 514 515 516 517 [518] 519 520 521 522 523 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.