www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 12:06:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 509 510 511 512 513 [514] 515 516 517 518 519 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3373412 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1764 Dátum: 2008 Augusztus 24, 08:50:47 »

és lóerőbeli különbségek vannak?
Nincs, csak a dupla 32-34 PDSIT karbi miatt az 1.6-os 54 lóerős.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #1763 Dátum: 2008 Augusztus 23, 11:38:47 »

Subaru motoros bogarat látott már valaki élőben? Főleg az érdekel hogy a hátulján mit kell faragni?
Abu, ha jól tudom a saját volt autójáról árulja az átalakítót az adokveszekben
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1762 Dátum: 2008 Augusztus 23, 00:08:33 »

Subaru motoros bogarat látott már valaki élőben? Főleg az érdekel hogy a hátulján mit kell faragni?


                             GNX-967
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #1761 Dátum: 2008 Augusztus 22, 23:07:04 »

máshol a szám!máshil nivó pálca helye és van hely motortartónak illetve olajnyomás gomba helye más
és lóerőbeli különbségek vannak?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1760 Dátum: 2008 Augusztus 22, 22:21:37 »

söt van olyan mexikoi blokk 80utáni 1,2es d s amibe benne van már 3 csavar hely!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1759 Dátum: 2008 Augusztus 22, 22:19:09 »

aha..
és a busz és a typ3 kereszttartó (felfogatási hely) megegyezik?

Igen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #1758 Dátum: 2008 Augusztus 22, 22:18:49 »

aha..
és a busz és a typ3 kereszttartó (felfogatási hely) megegyezik?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1757 Dátum: 2008 Augusztus 22, 22:16:15 »

anno nekünk egyik csövázasba egy busz moci (as) volt motortartó fent volt kapott egy 1,5ös motort és belefurtam menetet
kb 5kör és 2. ugratás után leszalakadt blokk azon része mint a szar,pedig elötte hogy birta busz moci Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1756 Dátum: 2008 Augusztus 22, 22:12:55 »

vagyis egy bogimotor könnyen beszerelhető egy typ3 motor helyett?
a kereszttartó felfogatási pont belefúrható/kialakítható?

Megoldható, de a tartó furat valami helicoil féle acél menettel van. Nívópálcára is van megoldás.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1755 Dátum: 2008 Augusztus 22, 22:08:23 »

vagyis egy bogimotor könnyen beszerelhető egy typ3 motor helyett?
a kereszttartó felfogatási pont belefúrható/kialakítható?
igen de persely van benne ha simán belefurod kiszakad.......
amugy kapni bogárhoz typ3bol bogárrra alakitó nivot!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #1754 Dátum: 2008 Augusztus 22, 22:04:15 »

Ezt csak ezeknél a motoroknál láttam élőben, képen már láttam sima 1915-ösnél is.

Hegesztéssel szokták ezt a részt megerősíteni.

A typ3-as motorja gyakorlatilag (majdnem) megegyezik a ma kapható univerzális blokkokkal. Van rajta alsó olajbetöltő, nincs fúrva az olajnyomás gomba helye (ebben különbözik az univerzál blokktól) és van rajta hátsó kereszttartó felfogatási pont. A motorszám meg a tetjén van.

Valójában semmi különös eltrérés a blokkban nincs.
vagyis egy bogimotor könnyen beszerelhető egy typ3 motor helyett?
a kereszttartó felfogatási pont belefúrható/kialakítható?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1753 Dátum: 2008 Augusztus 22, 21:31:59 »

és ezt a hibát eddig csak hosszúlöketű blokkoknál láttad, vagy találkoztál már vele másfajtánál is? valamint még az érdekelne, hogy mennyiben különbözik a typ3 motorja a bogárétól?
Ezt csak ezeknél a motoroknál láttam élőben, képen már láttam sima 1915-ösnél is.

Hegesztéssel szokták ezt a részt megerősíteni.

A typ3-as motorja gyakorlatilag (majdnem) megegyezik a ma kapható univerzális blokkokkal. Van rajta alsó olajbetöltő, nincs fúrva az olajnyomás gomba helye (ebben különbözik az univerzál blokktól) és van rajta hátsó kereszttartó felfogatási pont. A motorszám meg a tetjén van.

Valójában semmi különös eltrérés a blokkban nincs.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1752 Dátum: 2008 Augusztus 22, 20:06:52 »

és ezt a hibát eddig csak hosszúlöketű blokkoknál láttad, vagy találkoztál már vele másfajtánál is? valamint még az érdekelne, hogy mennyiben különbözik a typ3 motorja a bogárétól?
máshol a szám!máshil nivó pálca helye és van hely motortartónak illetve olajnyomás gomba helye más

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #1751 Dátum: 2008 Augusztus 22, 17:38:13 »

Ezért ott pótlólagosan be szokták hegeszteni azt a gyenge "ablakot".

Az én 1915-ösöm széria 69-es löketű és a hajtórúdjai gyári hosszúságú CB Unitech HD plus rudak voltak.

Nem építettem hosszú löketrű motort, de kettőt már szedtem szét, mindkettő blokkot repesztett a 3. henger mögött és a kuplungházba folyt a motorolaj.
AS blokkok voltak, de mégis.  Roll Eyes
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #1750 Dátum: 2008 Augusztus 22, 16:21:06 »

Az én 1915-ösöm széria 69-es löketű és a hajtórúdjai gyári hosszúságú CB Unitech HD plus rudak voltak.

Nem építettem hosszú löketrű motort, de kettőt már szedtem szét, mindkettő blokkot repesztett a 3. henger mögött és a kuplungházba folyt a motorolaj.
AS blokkok voltak, de mégis.  Roll Eyes
és ezt a hibát eddig csak hosszúlöketű blokkoknál láttad, vagy találkoztál már vele másfajtánál is? valamint még az érdekelne, hogy mennyiben különbözik a typ3 motorja a bogárétól?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1749 Dátum: 2008 Augusztus 22, 15:16:22 »

értem, szóval ha van egy blokkom, amibe hosszúlöketű cuccokat veszek készletben, akkor elvileg nem érhet meglepetés? ha szabad megtudnom te építettél már ilyen motort? az 1915-ösöd minek számított? (az adatait nem tudom sajnos)

Az én 1915-ösöm széria 69-es löketű és a hajtórúdjai gyári hosszúságú CB Unitech HD plus rudak voltak.

Nem építettem hosszú löketrű motort, de kettőt már szedtem szét, mindkettő blokkot repesztett a 3. henger mögött és a kuplungházba folyt a motorolaj.
AS blokkok voltak, de mégis.  Roll Eyes

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #1748 Dátum: 2008 Augusztus 22, 15:08:05 »

Általában az szokott lenni, hogy a hosszúlöketű henger/dugó készletekben laposabb dugattyú van és ekkor a motor teljes szélessége azonos marad. Erre is és a szélesebbre is van példa.
értem, szóval ha van egy blokkom, amibe hosszúlöketű cuccokat veszek készletben, akkor elvileg nem érhet meglepetés? ha szabad megtudnom te építettél már ilyen motort? az 1915-ösöd minek számított? (az adatait nem tudom sajnos)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1747 Dátum: 2008 Augusztus 22, 14:59:30 »

bocs hogy tudatlan vagyok, de akkor most a nagy furat és a kis löket jó, vagy nem? mert ha közel ugyanakkora erő jön ki belőlük, akkor elvileg jó? viszont ennek ellentmond az utolsó mondatod.

a másik ami érdekelne, az a hosszúlöketű motor "felépítése", vagyis a gyárihoz képest hosszabb a hajtókar(esetleg van egy hosszúlöketű főtengelyünk), viszont, ha a hajtókar hosszabb, akkor a dugattyú is más?, mert különben "lelőné" a hengerfejet, vagy spéci hengerfej való hozzá?, remélem értitek a kíváncsiságom okát, erre szeretnék választ kapni, hogy mit hogyan kell módosítani, hogy egyben is maradjon

Nem lehet ezt így mondani, hogy a kis furat vagy nagy löket a jó, mindnek van előnye és hátránya is. Általánosságban a kocka motor, ahol a furatátmérő és a lökethossz megegyezik, azt tartják ideálisnak. Persze ez millió dolog függvénye, de ez az elfogadott "ökölszabály".

A főtengely hosszúlöketű, akkor a hajtókar hosszabb, a hajtórúd pedig lehet hosszabb és azonos hosszúságú is, ahogy a dugattyú is lehet laposabb és normál is, ebben az esetben a motor a lökethossz növekménnyel szélesebb, értelemszerűen. Általában az szokott lenni, hogy a hosszúlöketű henger/dugó készletekben laposabb dugattyú van és ekkor a motor teljes szélessége azonos marad. Erre is és a szélesebbre is van példa.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1746 Dátum: 2008 Augusztus 22, 14:55:00 »

Az lehet, hogy nem olyan jó, mint egy ezeröcsi, de jóval olcsóbbés erősebb, mint egy "széria" ezerkettes.


És összehasonlítva a gyári 1500-össel, nagyon veszi a fordulatot, azt is mondanám, hogy sportos! Ezért tetszik nekem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #1745 Dátum: 2008 Augusztus 22, 14:52:57 »

A túl nagy furat és csak 69-es löket miatt van az a furcsa dolog is, hogy egy 1776-osból szinte ugyanaz az erő jön ki, ..., mint egy 1915-ösből. Nem igazán lehet kihasználni a nagy furatot ilyen kis löketnél, nem hoz annyit, mint gondolnánk.
bocs hogy tudatlan vagyok, de akkor most a nagy furat és a kis löket jó, vagy nem? mert ha közel ugyanakkora erő jön ki belőlük, akkor elvileg jó? viszont ennek ellentmond az utolsó mondatod.

a másik ami érdekelne, az a hosszúlöketű motor "felépítése", vagyis a gyárihoz képest hosszabb a hajtókar(esetleg van egy hosszúlöketű főtengelyünk), viszont, ha a hajtókar hosszabb, akkor a dugattyú is más?, mert különben "lelőné" a hengerfejet, vagy spéci hengerfej való hozzá?, remélem értitek a kíváncsiságom okát, erre szeretnék választ kapni, hogy mit hogyan kell módosítani, hogy egyben is maradjon
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #1744 Dátum: 2008 Augusztus 22, 14:33:09 »

Az lehet, hogy nem olyan jó, mint egy ezeröcsi, de jóval olcsóbbés erősebb, mint egy "széria" ezerkettes.


Nem véletlenül érdekel... bár elfogadnék egy vadonatúj D-s motort... Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #1743 Dátum: 2008 Augusztus 22, 14:20:39 »

Az lehet, hogy nem olyan jó, mint egy ezeröcsi, de jóval olcsóbbés erősebb, mint egy "széria" ezerkettes.

Ezért érdekes kérdés, hogy az 1200 -esből 1600 -os hengerekkel épített, "csóró tuning" 1500 -ös motor (kis lökettel) mennyire életképes. Te is javasoltad, mint alternatívát. Nem okozhat ez gondot? A gyár is először a löketet növelte, mikor bejött az 1300 majd az 1500, a kis lökettel soha nem csinált motort az 1200 -esen kívül.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1742 Dátum: 2008 Augusztus 22, 11:46:02 »

Ezért érdekes kérdés, hogy az 1200 -esből 1600 -os hengerekkel épített, "csóró tuning" 1500 -ös motor (kis lökettel) mennyire életképes. Te is javasoltad, mint alternatívát. Nem okozhat ez gondot? A gyár is először a löketet növelte, mikor bejött az 1300 majd az 1500, a kis lökettel soha nem csinált motort az 1200 -esen kívül.

Éektképes, van is előnye a rövid löketűnek, de nem a nagy "fajlagos" teljesítmény.

A 85.5-ös hengerekkel épített 1470-es "1200-es" pedig nem lesz olyan nyomatékos, mint egy H-s, 69-es löketű 1500-ös, de jobban veszi a fordulatot, rezgésmentesebben jár...és érdekes motor. De messze van az optimálistól teljesítményleadás szempontjából, pont a rossz furat/löket arány miatt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #1741 Dátum: 2008 Augusztus 22, 11:25:15 »

Meg a furat-löket arány is egészségesebb, a hajtórúd-hossz miatt a nyomaték-karakterisztikája is jobb a motornak.

A túl nagy furat és csak 69-es löket miatt van az a furcsa dolog is, hogy egy 1776-osból szinte ugyanaz az erő jön ki, ha a megépítés szintje hasonló (tehát a hengerfej nincs extra bővítve, nincsenek könnyített alkatrészek, stb.), mint egy 1915-ösből. Nem igazán lehet kihasználni a nagy furatot ilyen kis löketnél, nem hoz annyit, mint gondolnánk.

Pl. a hosszabb löketű 2007-es ( 90.5 furat 78-as löket) motor SOKKAL erősebb, mint egy 1915-ös 94/69-es

Ezért érdekes kérdés, hogy az 1200 -esből 1600 -os hengerekkel épített, "csóró tuning" 1500 -ös motor (kis lökettel) mennyire életképes. Te is javasoltad, mint alternatívát. Nem okozhat ez gondot? A gyár is először a löketet növelte, mikor bejött az 1300 majd az 1500, a kis lökettel soha nem csinált motort az 1200 -esen kívül.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1740 Dátum: 2008 Augusztus 22, 11:20:43 »

Gondolom a hosszú lökettel könnyebben tudják "kézben tartani" a hengerfej melegedését, nem?

Meg a furat-löket arány is egészségesebb, a hajtórúd-hossz miatt a nyomaték-karakterisztikája is jobb a motornak.

A túl nagy furat és csak 69-es löket miatt van az a furcsa dolog is, hogy egy 1776-osból szinte ugyanaz az erő jön ki, ha a megépítés szintje hasonló (tehát a hengerfej nincs extra bővítve, nincsenek könnyített alkatrészek, stb.), mint egy 1915-ösből. Nem igazán lehet kihasználni a nagy furatot ilyen kis löketnél, nem hoz annyit, mint gondolnánk.

Pl. a hosszabb löketű 2007-es ( 90.5 furat 78-as löket) motor SOKKAL erősebb, mint egy 1915-ös 94/69-es

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #1739 Dátum: 2008 Augusztus 22, 11:13:34 »

Ezt a Chico CPR építette, azok az egyik legjobb motorépítők, kimondottam a hosszúlöketűekre specializálódtak. Több dyno-day-t nyertek, nagyon jó utcai 140-180 lovas 78-82-es löketű gépeket csinálnak. Imádják a 44-es IDF-eket, majdnem mindre azt teszik, vagy egy saját befecskendezőt.

Azt hiszem az ő oldaluk a steelbuggin.com

Gondolom a hosszú lökettel könnyebben tudják "kézben tartani" a hengerfej melegedését, nem?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1738 Dátum: 2008 Augusztus 22, 11:09:59 »

jajj semmin
nyugi, meg nem bontanám  Grin
csak ezt találtam=>
http://www.youtube.com/watch?v=vhdcjhZBIBg

Ezt a Chico CPR építette, azok az egyik legjobb motorépítők, kimondottam a hosszúlöketűekre specializálódtak. Több dyno-day-t nyertek, nagyon jó utcai 140-180 lovas 78-82-es löketű gépeket csinálnak. Imádják a 44-es IDF-eket, majdnem mindre azt teszik, vagy egy saját befecskendezőt.

Azt hiszem az ő oldaluk a steelbuggin.com

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #1737 Dátum: 2008 Augusztus 22, 10:50:38 »

Turbós tengely turbós motorba jó. Nem turbósba nem jó.
Min agyalsz már megint? Wink
jajj semmin
nyugi, meg nem bontanám  Grin
csak ezt találtam=>
http://www.youtube.com/watch?v=vhdcjhZBIBg
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1736 Dátum: 2008 Augusztus 22, 10:47:57 »

és ezek mitől másak?

Turbós tengely turbós motorba jó. Nem turbósba nem jó.
Min agyalsz már megint? Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #1735 Dátum: 2008 Augusztus 22, 10:45:30 »

igen de van tscm 10 éstscm 20as is  azt is ugy irják
és ezek mitől másak?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1734 Dátum: 2008 Augusztus 22, 09:04:01 »

ez tuti?
igen de van tscm 10 éstscm 20as is  azt is ugy irják

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #1733 Dátum: 2008 Augusztus 22, 08:45:35 »

gumi mérte nélkül, csak tájékoztató jellegű.
kéderekkel mi újság?  Roll Eyes

Valóban, szóval a gumiméret a gyári 155/80 R15 volt.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #1732 Dátum: 2008 Augusztus 21, 22:46:15 »

turbos motorhoz való tengely
ez tuti?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1731 Dátum: 2008 Augusztus 21, 21:47:06 »

turbos motorhoz való tengely

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #1730 Dátum: 2008 Augusztus 21, 21:32:47 »

Mond ez valakinek valamit? => TM20 Cam
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1729 Dátum: 2008 Augusztus 21, 20:05:50 »


Itt fekszik az autóban csak nem járok Pécsen, jövő héten megyek.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 22, 06:28:09 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #1728 Dátum: 2008 Augusztus 21, 20:01:37 »

kéderekkel mi újság?  Roll Eyes
Itt fekszik az autóban csak nem járok Pécsen, jövő héten megyek.  Wink
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1727 Dátum: 2008 Augusztus 21, 19:41:06 »

gumi mérte nélkül, csak tájékoztató jellegű.
kéderekkel mi újság?  Roll Eyes
Ezért is kár lenne:
<beszúrt kép törölve>

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #1726 Dátum: 2008 Augusztus 21, 19:37:19 »

Elvileg ezt hozza ki a csp:
Ezért is kár lenne:
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #1725 Dátum: 2008 Augusztus 21, 19:35:40 »

Igen, ami 1970-ben bekerült lépcső a hengerfejbe, azt egy gépműhellyel kiszedetem.
Ezzel kb. 0.7-0.9 -cel nagyobb lesz a kompresszióviszony.
Hogy ne vesszen a kép:
Oldalak: 1 ... 509 510 511 512 513 [514] 515 516 517 518 519 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.