www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 12:25:13
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
509
510
511
512
513
[
514
]
515
516
517
518
519
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3373529 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1764 Dátum:
2008 Augusztus 24, 08:50:47 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Augusztus 22, 23:07:04
és lóerőbeli különbségek vannak?
Nincs, csak a dupla 32-34 PDSIT karbi miatt az 1.6-os 54 lóerős.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1763 Dátum:
2008 Augusztus 23, 11:38:47 »
Idézetet írta: Süsü - 2008 Augusztus 23, 00:08:33
Subaru motoros bogarat látott már valaki élőben? Főleg az érdekel hogy a hátulján mit kell faragni?
Abu, ha jól tudom a saját volt autójáról árulja az átalakítót az adokveszekben
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1762 Dátum:
2008 Augusztus 23, 00:08:33 »
Subaru motoros bogarat látott már valaki élőben? Főleg az érdekel hogy a hátulján mit kell faragni?
GNX-967
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1761 Dátum:
2008 Augusztus 22, 23:07:04 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Augusztus 22, 20:06:52
máshol a szám!máshil nivó pálca helye és van hely motortartónak illetve olajnyomás gomba helye más
és lóerőbeli különbségek vannak?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1760 Dátum:
2008 Augusztus 22, 22:21:37 »
söt van olyan mexikoi blokk 80utáni 1,2es d s amibe benne van már 3 csavar hely!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1759 Dátum:
2008 Augusztus 22, 22:19:09 »
Idézetet írta: Typ117 - 2008 Augusztus 22, 22:18:49
aha..
és a busz és a typ3 kereszttartó (felfogatási hely) megegyezik?
Igen.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1758 Dátum:
2008 Augusztus 22, 22:18:49 »
aha..
és a busz és a typ3 kereszttartó (felfogatási hely) megegyezik?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1757 Dátum:
2008 Augusztus 22, 22:16:15 »
anno nekünk egyik csövázasba egy busz moci (as) volt motortartó fent volt kapott egy 1,5ös motort és belefurtam menetet
kb 5kör és 2. ugratás után leszalakadt blokk azon része mint a szar,pedig elötte hogy birta busz moci
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1756 Dátum:
2008 Augusztus 22, 22:12:55 »
Idézetet írta: Typ117 - 2008 Augusztus 22, 22:04:15
vagyis egy bogimotor könnyen beszerelhető egy typ3 motor helyett?
a kereszttartó felfogatási pont belefúrható/kialakítható?
Megoldható, de a tartó furat valami helicoil féle acél menettel van. Nívópálcára is van megoldás.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1755 Dátum:
2008 Augusztus 22, 22:08:23 »
Idézetet írta: Typ117 - 2008 Augusztus 22, 22:04:15
vagyis egy bogimotor könnyen beszerelhető egy typ3 motor helyett?
a kereszttartó felfogatási pont belefúrható/kialakítható?
igen de persely van benne ha simán belefurod kiszakad.......
amugy kapni bogárhoz typ3bol bogárrra alakitó nivot!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1754 Dátum:
2008 Augusztus 22, 22:04:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 22, 21:31:59
Ezt csak ezeknél a motoroknál láttam élőben, képen már láttam sima 1915-ösnél is.
Hegesztéssel szokták ezt a részt megerősíteni.
A typ3-as motorja gyakorlatilag (majdnem) megegyezik a ma kapható univerzális blokkokkal. Van rajta alsó olajbetöltő, nincs fúrva az olajnyomás gomba helye (ebben különbözik az univerzál blokktól) és van rajta hátsó kereszttartó felfogatási pont. A motorszám meg a tetjén van.
Valójában semmi különös eltrérés a blokkban nincs.
vagyis egy bogimotor könnyen beszerelhető egy typ3 motor helyett?
a kereszttartó felfogatási pont belefúrható/kialakítható?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1753 Dátum:
2008 Augusztus 22, 21:31:59 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Augusztus 22, 16:21:06
és ezt a hibát eddig csak hosszúlöketű blokkoknál láttad, vagy találkoztál már vele másfajtánál is? valamint még az érdekelne, hogy mennyiben különbözik a typ3 motorja a bogárétól?
Ezt csak ezeknél a motoroknál láttam élőben, képen már láttam sima 1915-ösnél is.
Hegesztéssel szokták ezt a részt megerősíteni.
A typ3-as motorja gyakorlatilag (majdnem) megegyezik a ma kapható univerzális blokkokkal. Van rajta alsó olajbetöltő, nincs fúrva az olajnyomás gomba helye (ebben különbözik az univerzál blokktól) és van rajta hátsó kereszttartó felfogatási pont. A motorszám meg a tetjén van.
Valójában semmi különös eltrérés a blokkban nincs.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1752 Dátum:
2008 Augusztus 22, 20:06:52 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Augusztus 22, 16:21:06
és ezt a hibát eddig csak hosszúlöketű blokkoknál láttad, vagy találkoztál már vele másfajtánál is? valamint még az érdekelne, hogy mennyiben különbözik a typ3 motorja a bogárétól?
máshol a szám!máshil nivó pálca helye és van hely motortartónak illetve olajnyomás gomba helye más
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1751 Dátum:
2008 Augusztus 22, 17:38:13 »
Ezért ott pótlólagosan be szokták hegeszteni azt a gyenge "ablakot".
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 22, 15:16:22
Az én 1915-ösöm széria 69-es löketű és a hajtórúdjai gyári hosszúságú CB Unitech HD plus rudak voltak.
Nem építettem hosszú löketrű motort, de kettőt már szedtem szét, mindkettő blokkot repesztett a 3. henger mögött és a kuplungházba folyt a motorolaj.
AS blokkok voltak, de mégis.
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1750 Dátum:
2008 Augusztus 22, 16:21:06 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 22, 15:16:22
Az én 1915-ösöm széria 69-es löketű és a hajtórúdjai gyári hosszúságú CB Unitech HD plus rudak voltak.
Nem építettem hosszú löketrű motort, de kettőt már szedtem szét, mindkettő blokkot repesztett a 3. henger mögött és a kuplungházba folyt a motorolaj.
AS blokkok voltak, de mégis.
és ezt a hibát eddig csak hosszúlöketű blokkoknál láttad, vagy találkoztál már vele másfajtánál is? valamint még az érdekelne, hogy mennyiben különbözik a typ3 motorja a bogárétól?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1749 Dátum:
2008 Augusztus 22, 15:16:22 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Augusztus 22, 15:08:05
értem, szóval ha van egy blokkom, amibe hosszúlöketű cuccokat veszek készletben, akkor elvileg nem érhet meglepetés? ha szabad megtudnom te építettél már ilyen motort? az 1915-ösöd minek számított? (az adatait nem tudom sajnos)
Az én 1915-ösöm széria 69-es löketű és a hajtórúdjai gyári hosszúságú CB Unitech HD plus rudak voltak.
Nem építettem hosszú löketrű motort, de kettőt már szedtem szét, mindkettő blokkot repesztett a 3. henger mögött és a kuplungházba folyt a motorolaj.
AS blokkok voltak, de mégis.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1748 Dátum:
2008 Augusztus 22, 15:08:05 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 22, 14:59:30
Általában az szokott lenni, hogy a hosszúlöketű henger/dugó készletekben laposabb dugattyú van és ekkor a motor teljes szélessége azonos marad. Erre is és a szélesebbre is van példa.
értem, szóval ha van egy blokkom, amibe hosszúlöketű cuccokat veszek készletben, akkor elvileg nem érhet meglepetés? ha szabad megtudnom te építettél már ilyen motort? az 1915-ösöd minek számított? (az adatait nem tudom sajnos)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1747 Dátum:
2008 Augusztus 22, 14:59:30 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Augusztus 22, 14:52:57
bocs hogy tudatlan vagyok, de akkor most a nagy furat és a kis löket jó, vagy nem? mert ha közel ugyanakkora erő jön ki belőlük, akkor elvileg jó? viszont ennek ellentmond az utolsó mondatod.
a másik ami érdekelne, az a hosszúlöketű motor "felépítése", vagyis a gyárihoz képest hosszabb a hajtókar(esetleg van egy hosszúlöketű főtengelyünk), viszont, ha a hajtókar hosszabb, akkor a dugattyú is más?, mert különben "lelőné" a hengerfejet, vagy spéci hengerfej való hozzá?, remélem értitek a kíváncsiságom okát, erre szeretnék választ kapni, hogy mit hogyan kell módosítani, hogy egyben is maradjon
Nem lehet ezt így mondani, hogy a kis furat vagy nagy löket a jó, mindnek van előnye és hátránya is. Általánosságban a kocka motor, ahol a furatátmérő és a lökethossz megegyezik, azt tartják ideálisnak. Persze ez millió dolog függvénye, de ez az elfogadott "ökölszabály".
A főtengely hosszúlöketű, akkor a hajtókar hosszabb, a hajtórúd pedig lehet hosszabb és azonos hosszúságú is, ahogy a dugattyú is lehet laposabb és normál is, ebben az esetben a motor a lökethossz növekménnyel szélesebb, értelemszerűen. Általában az szokott lenni, hogy a hosszúlöketű henger/dugó készletekben laposabb dugattyú van és ekkor a motor teljes szélessége azonos marad. Erre is és a szélesebbre is van példa.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1746 Dátum:
2008 Augusztus 22, 14:55:00 »
Idézetet írta: GSattila - 2008 Augusztus 22, 14:20:39
Az lehet, hogy nem olyan jó, mint egy ezeröcsi, de jóval olcsóbbés erősebb, mint egy "széria" ezerkettes.
És összehasonlítva a gyári 1500-össel, nagyon veszi a fordulatot, azt is mondanám, hogy sportos! Ezért tetszik nekem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1745 Dátum:
2008 Augusztus 22, 14:52:57 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 22, 11:20:43
A túl nagy furat és csak 69-es löket miatt van az a furcsa dolog is, hogy egy 1776-osból szinte ugyanaz az erő jön ki, ..., mint egy 1915-ösből. Nem igazán lehet kihasználni a nagy furatot ilyen kis löketnél, nem hoz annyit, mint gondolnánk.
bocs hogy tudatlan vagyok, de akkor most a nagy furat és a kis löket jó, vagy nem? mert ha közel ugyanakkora erő jön ki belőlük, akkor elvileg jó? viszont ennek ellentmond az utolsó mondatod.
a másik ami érdekelne, az a hosszúlöketű motor "felépítése", vagyis a gyárihoz képest hosszabb a hajtókar(esetleg van egy hosszúlöketű főtengelyünk), viszont, ha a hajtókar hosszabb, akkor a dugattyú is más?, mert különben "lelőné" a hengerfejet, vagy spéci hengerfej való hozzá?, remélem értitek a kíváncsiságom okát, erre szeretnék választ kapni, hogy mit hogyan kell módosítani, hogy egyben is maradjon
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1744 Dátum:
2008 Augusztus 22, 14:33:09 »
Idézetet írta: GSattila - 2008 Augusztus 22, 14:20:39
Az lehet, hogy nem olyan jó, mint egy ezeröcsi, de jóval olcsóbbés erősebb, mint egy "széria" ezerkettes.
Nem véletlenül érdekel... bár elfogadnék egy vadonatúj D-s motort...
VW Beetle - the original since 1938
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1743 Dátum:
2008 Augusztus 22, 14:20:39 »
Az lehet, hogy nem olyan jó, mint egy ezeröcsi, de jóval olcsóbbés erősebb, mint egy "széria" ezerkettes.
Idézetet írta: te_o - 2008 Augusztus 22, 11:25:15
Ezért érdekes kérdés, hogy az 1200 -esből 1600 -os hengerekkel épített, "csóró tuning" 1500 -ös motor (kis lökettel) mennyire életképes. Te is javasoltad, mint alternatívát. Nem okozhat ez gondot? A gyár is először a löketet növelte, mikor bejött az 1300 majd az 1500, a kis lökettel soha nem csinált motort az 1200 -esen kívül.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1742 Dátum:
2008 Augusztus 22, 11:46:02 »
Idézetet írta: te_o - 2008 Augusztus 22, 11:25:15
Ezért érdekes kérdés, hogy az 1200 -esből 1600 -os hengerekkel épített, "csóró tuning" 1500 -ös motor (kis lökettel) mennyire életképes. Te is javasoltad, mint alternatívát. Nem okozhat ez gondot? A gyár is először a löketet növelte, mikor bejött az 1300 majd az 1500, a kis lökettel soha nem csinált motort az 1200 -esen kívül.
Éektképes, van is előnye a rövid löketűnek, de nem a nagy "fajlagos" teljesítmény.
A 85.5-ös hengerekkel épített 1470-es "1200-es" pedig nem lesz olyan nyomatékos, mint egy H-s, 69-es löketű 1500-ös, de jobban veszi a fordulatot, rezgésmentesebben jár...és érdekes motor. De messze van az optimálistól teljesítményleadás szempontjából, pont a rossz furat/löket arány miatt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1741 Dátum:
2008 Augusztus 22, 11:25:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 22, 11:20:43
Meg a furat-löket arány is egészségesebb, a hajtórúd-hossz miatt a nyomaték-karakterisztikája is jobb a motornak.
A túl nagy furat és csak 69-es löket miatt van az a furcsa dolog is, hogy egy 1776-osból szinte ugyanaz az erő jön ki, ha a megépítés szintje hasonló (tehát a hengerfej nincs extra bővítve, nincsenek könnyített alkatrészek, stb.), mint egy 1915-ösből. Nem igazán lehet kihasználni a nagy furatot ilyen kis löketnél, nem hoz annyit, mint gondolnánk.
Pl. a hosszabb löketű 2007-es ( 90.5 furat 78-as löket) motor SOKKAL erősebb, mint egy 1915-ös 94/69-es
Ezért érdekes kérdés, hogy az 1200 -esből 1600 -os hengerekkel épített, "csóró tuning" 1500 -ös motor (kis lökettel) mennyire életképes. Te is javasoltad, mint alternatívát. Nem okozhat ez gondot? A gyár is először a löketet növelte, mikor bejött az 1300 majd az 1500, a kis lökettel soha nem csinált motort az 1200 -esen kívül.
VW Beetle - the original since 1938
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1740 Dátum:
2008 Augusztus 22, 11:20:43 »
Idézetet írta: te_o - 2008 Augusztus 22, 11:13:34
Gondolom a hosszú lökettel könnyebben tudják "kézben tartani" a hengerfej melegedését, nem?
Meg a furat-löket arány is egészségesebb, a hajtórúd-hossz miatt a nyomaték-karakterisztikája is jobb a motornak.
A túl nagy furat és csak 69-es löket miatt van az a furcsa dolog is, hogy egy 1776-osból szinte ugyanaz az erő jön ki, ha a megépítés szintje hasonló (tehát a hengerfej nincs extra bővítve, nincsenek könnyített alkatrészek, stb.), mint egy 1915-ösből. Nem igazán lehet kihasználni a nagy furatot ilyen kis löketnél, nem hoz annyit, mint gondolnánk.
Pl. a hosszabb löketű 2007-es ( 90.5 furat 78-as löket) motor SOKKAL erősebb, mint egy 1915-ös 94/69-es
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1739 Dátum:
2008 Augusztus 22, 11:13:34 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 22, 11:09:59
Ezt a Chico CPR építette, azok az egyik legjobb motorépítők, kimondottam a hosszúlöketűekre specializálódtak. Több dyno-day-t nyertek, nagyon jó utcai 140-180 lovas 78-82-es löketű gépeket csinálnak. Imádják a 44-es IDF-eket, majdnem mindre azt teszik, vagy egy saját befecskendezőt.
Azt hiszem az ő oldaluk a steelbuggin.com
Gondolom a hosszú lökettel könnyebben tudják "kézben tartani" a hengerfej melegedését, nem?
VW Beetle - the original since 1938
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1738 Dátum:
2008 Augusztus 22, 11:09:59 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Augusztus 22, 10:50:38
jajj semmin
nyugi, meg nem bontanám
csak ezt találtam=>
http://www.youtube.com/watch?v=vhdcjhZBIBg
Ezt a Chico CPR építette, azok az egyik legjobb motorépítők, kimondottam a hosszúlöketűekre specializálódtak. Több dyno-day-t nyertek, nagyon jó utcai 140-180 lovas 78-82-es löketű gépeket csinálnak. Imádják a 44-es IDF-eket, majdnem mindre azt teszik, vagy egy saját befecskendezőt.
Azt hiszem az ő oldaluk a steelbuggin.com
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1737 Dátum:
2008 Augusztus 22, 10:50:38 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 22, 10:47:57
Turbós tengely turbós motorba jó. Nem turbósba nem jó.
Min agyalsz már megint?
jajj semmin
nyugi, meg nem bontanám
csak ezt találtam=>
http://www.youtube.com/watch?v=vhdcjhZBIBg
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1736 Dátum:
2008 Augusztus 22, 10:47:57 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Augusztus 22, 10:45:30
és ezek mitől másak?
Turbós tengely turbós motorba jó. Nem turbósba nem jó.
Min agyalsz már megint?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1735 Dátum:
2008 Augusztus 22, 10:45:30 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Augusztus 22, 09:04:01
igen de van tscm 10 éstscm 20as is azt is ugy irják
és ezek mitől másak?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1734 Dátum:
2008 Augusztus 22, 09:04:01 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 Augusztus 21, 22:46:15
ez tuti?
igen de van tscm 10 éstscm 20as is azt is ugy irják
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1733 Dátum:
2008 Augusztus 22, 08:45:35 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Augusztus 21, 19:41:06
gumi mérte nélkül, csak tájékoztató jellegű.
kéderekkel mi újság?
Valóban, szóval a gumiméret a gyári 155/80 R15 volt.
VW Beetle - the original since 1938
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1732 Dátum:
2008 Augusztus 21, 22:46:15 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Augusztus 21, 21:47:06
turbos motorhoz való tengely
ez tuti?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1731 Dátum:
2008 Augusztus 21, 21:47:06 »
turbos motorhoz való tengely
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1730 Dátum:
2008 Augusztus 21, 21:32:47 »
Mond ez valakinek valamit? => TM20 Cam
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1729 Dátum:
2008 Augusztus 21, 20:05:50 »
Idézetet írta: abes - 2008 Augusztus 21, 20:01:37
Itt fekszik az autóban csak nem járok Pécsen, jövő héten megyek.
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 22, 06:28:09 írta Balage
»
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1728 Dátum:
2008 Augusztus 21, 20:01:37 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Augusztus 21, 19:41:06
kéderekkel mi újság?
Itt fekszik az autóban csak nem járok Pécsen, jövő héten megyek.
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1727 Dátum:
2008 Augusztus 21, 19:41:06 »
gumi mérte nélkül, csak tájékoztató jellegű.
kéderekkel mi újság?
Idézetet írta: abes - 2008 Augusztus 21, 19:37:19
Ezért is kár lenne:
<beszúrt kép törölve>
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1726 Dátum:
2008 Augusztus 21, 19:37:19 »
Idézetet írta: te_o - 2008 Augusztus 21, 13:16:15
Elvileg ezt hozza ki a csp:
Ezért is kár lenne:
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #1725 Dátum:
2008 Augusztus 21, 19:35:40 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Augusztus 20, 22:16:18
Igen, ami 1970-ben bekerült lépcső a hengerfejbe, azt egy gépműhellyel kiszedetem.
Ezzel kb. 0.7-0.9 -cel nagyobb lesz a kompresszióviszony.
Hogy ne vesszen a kép:
Oldalak:
1
...
509
510
511
512
513
[
514
]
515
516
517
518
519
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...