www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 23:52:56
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
502
503
504
505
506
[
507
]
508
509
510
511
512
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3355983 alkalommal)
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2044 Dátum:
2008 Szeptember 10, 20:50:35 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 10, 20:09:37
aki lemaradt a tatabányai gyorsulásrokról!
http://www.youtube.com/watch?v=-0SJqCPJggY
miért mind
i
g te mentél elöl?
(kié az a világos metálzöld bogár, aranyszínű (talán bbs) felnivel és abban milyen motor van? mert az is nagyon megy
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2043 Dátum:
2008 Szeptember 10, 20:42:39 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 10, 20:34:34
solex28
erre tippeltem
idf weber 36os amit hirdetsz az milyen álapotú?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2042 Dátum:
2008 Szeptember 10, 20:34:34 »
Idézetet írta: gas - 2008 Szeptember 10, 20:26:14
Jóó videó
neked molyen karbi van a motorodon?
solex28
idf weber 36os párba
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2041 Dátum:
2008 Szeptember 10, 20:26:14 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 10, 20:09:37
aki lemaradt a tatabányai gyorsulásrokról!
http://www.youtube.com/watch?v=-0SJqCPJggY
Jóó videó
neked molyen karbi van a motorodon?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2040 Dátum:
2008 Szeptember 10, 20:09:37 »
aki lemaradt a tatabányai gyorsulásrokról!
http://www.youtube.com/watch?v=-0SJqCPJggY
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
GeRGelu:
Hozzászólások: 1019
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2039 Dátum:
2008 Szeptember 09, 21:06:02 »
Idézetet írta: Tha - 2008 Szeptember 08, 23:25:56
Hy all!Füreden futottam bele ebbe a "motortuningos" buszba....érdekes megoldás de lehet hogy hasznos
Es randa is (persze ez csak a maganvelemenyem)
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2038 Dátum:
2008 Szeptember 09, 20:12:56 »
régebben valaki emlegetett a Hudáknál kapható bogár tuninggal foglalkozó könyvet(angol, vagy német), amiben vannak remek motor konstrukciók, de hiába keresem, nem találom, egy cím sokat segítene
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2037 Dátum:
2008 Szeptember 09, 15:26:33 »
Idézetet írta: Aircult - 2008 Szeptember 09, 09:24:17
Volker amerikai motorepito tuningcegrol hallott mar valak?
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2036 Dátum:
2008 Szeptember 09, 15:07:38 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 09, 09:00:23
Lehet, hogy ott hátul az egy vízhűtő? (és benne egy 1.6 D?)
Mi visz erre embereket, hogy ilyet kendácsoljanak?
az egyik ismerősünk is 1.9es turbodiesel motort rakott a buszába, csak a hűtőt előre vágta be
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Szeptember 09, 15:54:21 írta DLL-962
»
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2035 Dátum:
2008 Szeptember 09, 09:24:17 »
Volker amerikai motorepito tuningcegrol hallott mar valak?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2034 Dátum:
2008 Szeptember 09, 09:00:23 »
Idézetet írta: Tha - 2008 Szeptember 08, 23:25:56
Hy all!Füreden futottam bele ebbe a "motortuningos" buszba....érdekes megoldás de lehet hogy hasznos
Lehet, hogy ott hátul az egy vízhűtő? (és benne egy 1.6 D?)
Mi visz erre embereket, hogy ilyet kendácsoljanak?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2033 Dátum:
2008 Szeptember 08, 23:31:17 »
Idézetet írta: Tha - 2008 Szeptember 08, 23:25:56
Hy all!Füreden futottam bele ebbe a "motortuningos" buszba....érdekes megoldás de lehet hogy hasznos
Bigbug fejlesztette a buszát....
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2032 Dátum:
2008 Szeptember 08, 23:27:50 »
Idézetet írta: Tha - 2008 Szeptember 08, 23:25:56
Hy all!Füreden futottam bele ebbe a "motortuningos" buszba....érdekes megoldás de lehet hogy hasznos
állat
Tha
Hozzászólások: 188
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2031 Dátum:
2008 Szeptember 08, 23:25:56 »
Hy all!Füreden futottam bele ebbe a "motortuningos" buszba....érdekes megoldás de lehet hogy hasznos
[a csatolmányt egy admin törölte]
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2030 Dátum:
2008 Szeptember 08, 20:45:48 »
Idézetet írta: gas - 2008 Szeptember 08, 20:36:33
-ha egy tartósan jól működő üzembiztos, szép járású a gyárinál valamivel erősebb motort akarok, akkor rakjam össze gyáriállapotúra és tegyek rá "normális" karburátort
Igen, esetleg a tök gyári motorra 2 jó karburátort. És az visszaalakítható könnyen.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2029 Dátum:
2008 Szeptember 08, 20:36:33 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 08, 20:21:49
Elindulásnál könnyebben lefullad, de a szó hagyományos műszaki értelmében vett forgatónyomaték nem csökken semmit, sőt.
De csúnyább lesz az alapjárat.
egy párat a hátrányok közül említett a géplakatos, ö lebeszélt a kompresszió növelésről
tehát a sport kipuff a nagy vez.tengely, okosított hengerfejek nem kellenek egy túrázós motorba
akkor összegzem
-ha egy tartósan jól működő üzembiztos, szép járású a gyárinál valamivel erősebb motort akarok, akkor rakjam össze gyáriállapotúra és tegyek rá "normális" karburátort
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Bendzsi
Hozzászólások: 1120
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2028 Dátum:
2008 Szeptember 08, 20:23:09 »
Idézetet írta: Lumpi - 2008 Szeptember 08, 15:01:51
Kááár.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2027 Dátum:
2008 Szeptember 08, 20:21:49 »
Idézetet írta: gas - 2008 Szeptember 08, 19:58:27
akkor könnyebben pörög fel. de a nyomaték nem csökken érezhetően?
Elindulásnál könnyebben lefullad, de a szó hagyományos műszaki értelmében vett forgatónyomaték nem csökken semmit, sőt.
De csúnyább lesz az alapjárat.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2026 Dátum:
2008 Szeptember 08, 20:20:42 »
Idézetet írta: gas - 2008 Szeptember 08, 19:55:46
arra a kis 1.5mm-es lépcsőre gondolok amire most illeszkedik a henger ;)gyári motornál mért nem tennéd, mik a hátrányai?
Ha leveszed a kis lépcsőt, a henger ugyanúgy illeszkedik, azzal nincs baj.
Azért nem csinállnám gyári motoron, mert:
- valószínű ügyeskedni kell a himbatengely hézagolással
- ügyeskedni kell a kipufogóval és a (hűtés) lemezekkel is kicsit (ha szép pontos gyáriak)
- a motor járása keményebb lesz, jobban rezeg
- gázadáskor nagyobb a hangja, általában is kicsit hangosabb
- kicsit több rezonanciával jár fordulaton is
- hengerfejet jobban terheli (termikusan)
- előgyújtásnál sem a gyári lesz az optimum.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2025 Dátum:
2008 Szeptember 08, 19:58:27 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 08, 19:17:37
én gyári motornál egy kis lenditökereket könyitenék!
akkor könnyebben pörög fel. de a nyomaték nem csökken érezhetően?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2024 Dátum:
2008 Szeptember 08, 19:55:46 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 08, 18:34:22
életertarm nem változik föleg ha rendes gépmunka után vagy!
teljesitménybe érezhetö no nem +10ló
hengerfejnek a hengerekke illeszkedő felületéből "veszik le" az 1mm-t, de mekkora ez az illeszkedő rész gyárilag?
ezt nem értem?mennyi fekszik fel????
ha igen ugyan ugy mint henger fal vastagsága körbe
arra a kis 1.5mm-es lépcsőre gondolok amire most illeszkedik a henger
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 08, 18:59:56
Van a hengerfejben egy 1.5 mm-es lépcső, ami 1970-ben (után) került oda a komp. csökkentése és a kisebb égési hőmérséklet (=kisebb NOx) miatt.
gyári motornál mért nem tennéd, mik a hátrányai?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2023 Dátum:
2008 Szeptember 08, 19:17:37 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 08, 18:59:56
Van a hengerfejben egy 1.5 mm-es lépcső, ami 1970-ben (után) került oda a komp. csökkentése és a kisebb égési hőmérséklet (=kisebb NOx) miatt. Viszont a hengerfej öblítése sokkal rosszabb lett, mert (áramlástanilag) romlott az égéstérben a gázmozgás. Ezt szokás kivenni, de hoz több hátrányt is, úgyhogy sima gyári motoron én nem tenném.
Az élettartamot nem befolyásolja jelentősen, szerintem egyáltalán nem. Viszont biztos, hogy NEM növeli.
Egyébként 7.8-ról körülbelül 8.8-ra növeli a kompresszióviszonyt és hoz kb, 2-3 lóerőt, de teljes fordulatszám tartományban nyomatékosabb a motor. És jobb hatásfokú.
De széria motorban én nem tenném, nekem sincs a typ3-ban (most).
én gyári motornál egy kis lenditökereket könyitenék!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2022 Dátum:
2008 Szeptember 08, 18:59:56 »
Idézetet írta: gas - 2008 Szeptember 08, 17:11:42
Ha 1-1.5 mm levételével mennyivel változik a kompresszió, és a motor élet tartama?
Az 1 mm már érezhető változás a teljesítményben?
A hengerfejnek a hengerekke illeszkedő felületéből "veszik le" az 1mm-t, de mekkora ez az illeszkedő rész gyárilag?
azért a sok kérdés mert most van esztergályosnál a h.fejem és még nem késő beavatkozni........
Van a hengerfejben egy 1.5 mm-es lépcső, ami 1970-ben (után) került oda a komp. csökkentése és a kisebb égési hőmérséklet (=kisebb NOx) miatt. Viszont a hengerfej öblítése sokkal rosszabb lett, mert (áramlástanilag) romlott az égéstérben a gázmozgás. Ezt szokás kivenni, de hoz több hátrányt is, úgyhogy sima gyári motoron én nem tenném.
Az élettartamot nem befolyásolja jelentősen, szerintem egyáltalán nem. Viszont biztos, hogy NEM növeli.
Egyébként 7.8-ról körülbelül 8.8-ra növeli a kompresszióviszonyt és hoz kb, 2-3 lóerőt, de teljes fordulatszám tartományban nyomatékosabb a motor. És jobb hatásfokú.
De széria motorban én nem tenném, nekem sincs a typ3-ban (most).
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2021 Dátum:
2008 Szeptember 08, 18:34:22 »
Idézetet írta: gas - 2008 Szeptember 08, 17:11:42
Ha 1-1.5 mm levételével mennyivel változik a kompresszió, és a motor élet tartama?
Az 1 mm már érezhető változás a teljesítményben?
A hengerfejnek a hengerekke illeszkedő felületéből "veszik le" az 1mm-t, de mekkora ez az illeszkedő rész gyárilag?
azért a sok kérdés mert most van esztergályosnál a h.fejem és még nem késő beavatkozni........
életertarm nem változik föleg ha rendes gépmunka után vagy!
teljesitménybe érezhetö no nem +10ló
hengerfejnek a hengerekke illeszkedő felületéből "veszik le" az 1mm-t, de mekkora ez az illeszkedő rész gyárilag?
ezt nem értem?mennyi fekszik fel????
ha igen ugyan ugy mint henger fal vastagsága körbe
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2020 Dátum:
2008 Szeptember 08, 17:11:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 08, 10:13:25
Maresz, (Itt kérdezem meg, hátha mást is érdekel.) amikor levetetsz a hengerfejből 1 vagy 1.5 mm-t, hogy növeld a kompressziót, akkor a hengerfejek közelebb kerülnek egymáshoz...a gyári kipufpogót fel lehet tenni egy kis faragással, de mit szoktál csinálni a nyomórúd hosszal?
Alábakolod a himbatengelyt vagy lerövidíted a nyomórudakat, hogy rendes himba geometriát kapj?
Én már csináltam mindkettőt, de a lerövidítés jobban szeretem.
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 08, 10:41:14
az is megoldás szerintem!
hégráth petinek és hézagolva van neki sem lehet állitani!
Ha 1-1.5 mm levételével mennyivel változik a kompresszió, és a motor élet tartama?
Az 1 mm már érezhető változás a teljesítményben?
A hengerfejnek a hengerekke illeszkedő felületéből "veszik le" az 1mm-t, de mekkora ez az illeszkedő rész gyárilag?
azért a sok kérdés mert most van esztergályosnál a h.fejem és még nem késő beavatkozni........
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Lumpi
Hozzászólások: 78
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2019 Dátum:
2008 Szeptember 08, 15:01:51 »
Idézetet írta: Bendzsi - 2008 Szeptember 08, 15:00:56
minden bizonnyal kitörölte
Kááár.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2018 Dátum:
2008 Szeptember 08, 15:01:44 »
Idézetet írta: Lumpi - 2008 Szeptember 08, 14:58:36
Hova lett amit írtál nekem?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bendzsi
Hozzászólások: 1120
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2017 Dátum:
2008 Szeptember 08, 15:00:56 »
Idézetet írta: Lumpi - 2008 Szeptember 08, 14:58:36
Hova lett amit írtál nekem?
minden bizonnyal kitörölte
Lumpi
Hozzászólások: 78
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2016 Dátum:
2008 Szeptember 08, 14:58:36 »
Hova lett amit írtál nekem?
Lumpi
Hozzászólások: 78
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2015 Dátum:
2008 Szeptember 08, 14:57:47 »
Optikai tuning.
Festeni nem akarom, túl sok rajta a fröccsöntött szöveg.
Lumpi
Hozzászólások: 78
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2014 Dátum:
2008 Szeptember 08, 14:49:43 »
Kérdésem lenne! Nem tud valaki valami jó kis műanyag felület ápolót (ami mondjuk nem szilikon)
A légszűrőm műanyag, azt akarom egy kicsit megsuvickolni az évszázados portól.
Annyi ilyen hiper szuper szer van már, amivel a régi autókat feljavítják eladásra.
Bár ezekhez én nem na
gy
on értek.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2013 Dátum:
2008 Szeptember 08, 14:48:36 »
Idézetet írta: Bill - 2008 Szeptember 08, 12:54:35
Na ez lett volna a lényeg, hogy egy programozható gyújtásnál többet ér annyival, mint amennyi a két ár közötti különbség.
Én sokat variáltam gyújtásokkal és fékpadra is tettem úgy autót, hogy semmit nem változtattam, csak az osztófejet cseréltem (meg trafót, meg elektronikát, stb.) a gyári, a 009 és az én Golfból átépített hall jeladós gyújtásom között.
A tapasztalat az volt, hogy az elektronikus (megszakító nélküli, modern) gyújtás nagyon kis fordulaton (ahol nem is autózol) volt jobb és mérhetően nagyobb teljesítményű, közép és felső tartományban nem volt előnye, a gyári és a 009 között pedig sehol nem volt különbség teljesítményben.
Indítani jobb az elektronikussal, mert nagyon kövér szikrát ad.
Az MSD 6AL nagyon intenzív szikrát ad, az biztos, és azt hiszem állítható fordszám határolója van, ami nem rossz egy tuningmotornál.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2012 Dátum:
2008 Szeptember 08, 12:54:35 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 08, 10:17:03
Egy hall elemes bosch gyújtás meg akkora szikrát ad, hogy kirántja a kezed tőből. Innen akkor más csak az előgyújtás karakterisztika ami pontos vagy pontatlan lehet...
Na ez lett volna a lényeg, hogy egy programozható gyújtásnál többet ér annyival, mint amennyi a két ár közötti különbség.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2011 Dátum:
2008 Szeptember 08, 10:46:04 »
Keresek 28-as venturikat 40-es IDF-hez. Esetleg adok érte 30-asat.
Maresz, nincs neked véletlenül?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2010 Dátum:
2008 Szeptember 08, 10:41:14 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 08, 10:39:52
Nekem nem lehetett állítani, muszáj volt valamit hebrákolni. Én megmelegítettem a nyomórúd végét, kihúztam az acél véget, levágtam az alu rúdból, majd visszapréseltem a véget.
az is megoldás szerintem!
hégráth petinek és hézagolva van neki sem lehet állitani!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2009 Dátum:
2008 Szeptember 08, 10:39:52 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Szeptember 08, 10:21:48
kipuff sima ügy kicsit pajszerolni kell amugy sem méret pontos!
nekem ugy van nincs nyomorud röviditve,de himba sincs hézagolva én tudok állitani szelepet rendesen!(nekem szelep végen van az a kis sapka és még ugy is simán van állitási lehetöség) de csináltam egy motort w110es tengely és ott nem volt lehetöség alátéteztem annyit amenyit levettem hengerfejböl!
Nekem nem lehetett állítani, muszáj volt valamit hebrákolni. Én megmelegítettem a nyomórúd végét, kihúztam az acél véget, levágtam az alu rúdból, majd visszapréseltem a véget.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2008 Dátum:
2008 Szeptember 08, 10:23:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 08, 10:17:03
Én nem hiszek benne.
Ugyanis ha a szikra akkora, hogy jól meggyújtja a keveréket rossz üzemi körülmények között is, akkor ha 5x erősebb a szikra az már nem növeli a teljesítményt.
Egy hall elemes bosch gyújtás meg akkora szikrát ad, hogy kirántja a kezed tőből. Innen akkor más csak az előgyújtás karakterisztika ami pontos vagy pontatlan lehet...
Kicsit ááámerikai marketing íze van ennek az msd őrületnek, SZERINTEM.
meg jol néz ki!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2007 Dátum:
2008 Szeptember 08, 10:21:48 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 Szeptember 08, 10:13:25
Maresz, (Itt kérdezem meg, hátha mást is érdekel.) amikor levetetsz a hengerfejből 1 vagy 1.5 mm-t, hogy növeld a kompressziót, akkor a hengerfejek közelebb kerülnek egymáshoz...a gyári kipufpogót fel lehet tenni egy kis faragással, de mit szoktál csinálni a nyomórúd hosszal?
Alábakolod a himbatengelyt vagy lerövidíted a nyomórudakat, hogy rendes himba geometriát kapj?
Én már csináltam mindkettőt, de a lerövidítés jobban szeretem.
kipuff sima ügy kicsit pajszerolni kell amugy sem méret pontos!
nekem ugy van nincs nyomorud röviditve,de himba sincs hézagolva én tudok állitani szelepet rendesen!(nekem szelep végen van az a kis sapka és még ugy is simán van állitási lehetöség) de csináltam egy motort w110es tengely és ott nem volt lehetöség alátéteztem annyit amenyit levettem hengerfejböl!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2006 Dátum:
2008 Szeptember 08, 10:17:03 »
Idézetet írta: Bill - 2008 Szeptember 07, 13:41:26
MSD 6AL
mi az a többlet, amit hozzátesz ez a gyújtás?
Én nem hiszek benne.
Ugyanis ha a szikra akkora, hogy jól meggyújtja a keveréket rossz üzemi körülmények között is, akkor ha 5x erősebb a szikra az már nem növeli a teljesítményt.
Egy hall elemes bosch gyújtás meg akkora szikrát ad, hogy kirántja a kezed tőből. Innen akkor más csak az előgyújtás karakterisztika ami pontos vagy pontatlan lehet...
Kicsit ááámerikai marketing íze van ennek az msd őrületnek, SZERINTEM.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #2005 Dátum:
2008 Szeptember 08, 10:13:25 »
Maresz, (Itt kérdezem meg, hátha mást is érdekel.) amikor levetetsz a hengerfejből 1 vagy 1.5 mm-t, hogy növeld a kompressziót, akkor a hengerfejek közelebb kerülnek egymáshoz...a gyári kipufpogót fel lehet tenni egy kis faragással, de mit szoktál csinálni a nyomórúd hosszal?
Alábakolod a himbatengelyt vagy lerövidíted a nyomórudakat, hogy rendes himba geometriát kapj?
Én már csináltam mindkettőt, de a lerövidítés jobban szeretem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
502
503
504
505
506
[
507
]
508
509
510
511
512
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...