www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 23:33:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 502 503 504 505 506 [507] 508 509 510 511 512 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3355941 alkalommal)
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #2044 Dátum: 2008 Szeptember 10, 20:50:35 »

aki lemaradt a  tatabányai gyorsulásrokról!

http://www.youtube.com/watch?v=-0SJqCPJggY
miért mindig te mentél elöl?  Grin (kié az a világos metálzöld bogár, aranyszínű (talán bbs) felnivel és abban milyen motor van? mert az is nagyon megy
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #2043 Dátum: 2008 Szeptember 10, 20:42:39 »

solex28 Grin
erre tippeltem Roll Eyes Evil
idf weber 36os amit hirdetsz az milyen álapotú?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2042 Dátum: 2008 Szeptember 10, 20:34:34 »

Jóó videó Cheesy
neked molyen karbi van a motorodon?
solex28 Grin






idf weber 36os párba

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #2041 Dátum: 2008 Szeptember 10, 20:26:14 »

aki lemaradt a  tatabányai gyorsulásrokról!

http://www.youtube.com/watch?v=-0SJqCPJggY
Jóó videó Cheesy
neked molyen karbi van a motorodon?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2040 Dátum: 2008 Szeptember 10, 20:09:37 »

aki lemaradt a  tatabányai gyorsulásrokról!

http://www.youtube.com/watch?v=-0SJqCPJggY

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #2039 Dátum: 2008 Szeptember 09, 21:06:02 »

Hy all!Füreden futottam bele ebbe a "motortuningos" buszba....érdekes megoldás de lehet hogy hasznos Grin
Es randa is (persze ez csak a maganvelemenyem)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #2038 Dátum: 2008 Szeptember 09, 20:12:56 »

régebben valaki emlegetett a Hudáknál kapható bogár tuninggal foglalkozó könyvet(angol, vagy német), amiben vannak remek motor konstrukciók, de hiába keresem, nem találom, egy cím sokat segítene
Süni
« Hozzászólás #2037 Dátum: 2008 Szeptember 09, 15:26:33 »

Volker amerikai motorepito tuningcegrol hallott mar valak?
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #2036 Dátum: 2008 Szeptember 09, 15:07:38 »

Lehet, hogy ott hátul az egy vízhűtő? (és benne egy 1.6 D?)

Mi visz erre embereket, hogy ilyet kendácsoljanak?
az egyik ismerősünk is 1.9es turbodiesel motort rakott a buszába, csak a hűtőt előre vágta be  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2008 Szeptember 09, 15:54:21 írta DLL-962 »
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2035 Dátum: 2008 Szeptember 09, 09:24:17 »

Volker amerikai motorepito tuningcegrol hallott mar valak?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2034 Dátum: 2008 Szeptember 09, 09:00:23 »

Hy all!Füreden futottam bele ebbe a "motortuningos" buszba....érdekes megoldás de lehet hogy hasznos Grin

Lehet, hogy ott hátul az egy vízhűtő? (és benne egy 1.6 D?)

Mi visz erre embereket, hogy ilyet kendácsoljanak?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #2033 Dátum: 2008 Szeptember 08, 23:31:17 »

Hy all!Füreden futottam bele ebbe a "motortuningos" buszba....érdekes megoldás de lehet hogy hasznos Grin
Bigbug fejlesztette a buszát.... Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #2032 Dátum: 2008 Szeptember 08, 23:27:50 »

Hy all!Füreden futottam bele ebbe a "motortuningos" buszba....érdekes megoldás de lehet hogy hasznos Grin
állat
Nem elérhető Tha
Hozzászólások: 188


« Hozzászólás #2031 Dátum: 2008 Szeptember 08, 23:25:56 »

Hy all!Füreden futottam bele ebbe a "motortuningos" buszba....érdekes megoldás de lehet hogy hasznos Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2030 Dátum: 2008 Szeptember 08, 20:45:48 »

-ha egy tartósan jól működő üzembiztos, szép járású a gyárinál valamivel erősebb motort akarok, akkor rakjam össze gyáriállapotúra és tegyek rá "normális" karburátort

Igen, esetleg a tök gyári motorra 2 jó karburátort. És az visszaalakítható könnyen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #2029 Dátum: 2008 Szeptember 08, 20:36:33 »

Elindulásnál könnyebben lefullad, de a szó hagyományos műszaki értelmében vett forgatónyomaték nem csökken semmit, sőt.
De csúnyább lesz az alapjárat.
egy párat a hátrányok közül említett a géplakatos, ö lebeszélt a kompresszió növelésről
tehát a sport kipuff a nagy vez.tengely, okosított hengerfejek nem kellenek egy túrázós motorba
akkor összegzem
-ha egy tartósan jól működő üzembiztos, szép járású a gyárinál valamivel erősebb motort akarok, akkor rakjam össze gyáriállapotúra és tegyek rá "normális" karburátort

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #2028 Dátum: 2008 Szeptember 08, 20:23:09 »

Kááár.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2027 Dátum: 2008 Szeptember 08, 20:21:49 »

akkor könnyebben pörög fel. de a nyomaték nem csökken érezhetően?

Elindulásnál könnyebben lefullad, de a szó hagyományos műszaki értelmében vett forgatónyomaték nem csökken semmit, sőt.
De csúnyább lesz az alapjárat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2026 Dátum: 2008 Szeptember 08, 20:20:42 »

arra a kis 1.5mm-es lépcsőre gondolok amire most illeszkedik a henger ;)gyári motornál mért nem tennéd, mik a hátrányai?


Ha leveszed a kis lépcsőt, a henger ugyanúgy illeszkedik, azzal nincs baj.
Azért nem csinállnám gyári motoron, mert:

- valószínű ügyeskedni kell a himbatengely hézagolással
- ügyeskedni kell a kipufogóval és a (hűtés) lemezekkel is kicsit (ha szép pontos gyáriak)
- a motor járása keményebb lesz, jobban rezeg
- gázadáskor nagyobb a hangja, általában is kicsit hangosabb
- kicsit több rezonanciával jár fordulaton is
- hengerfejet jobban terheli (termikusan)
- előgyújtásnál sem a gyári lesz az optimum.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #2025 Dátum: 2008 Szeptember 08, 19:58:27 »

én gyári motornál egy kis lenditökereket könyitenék!
akkor könnyebben pörög fel. de a nyomaték nem csökken érezhetően?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #2024 Dátum: 2008 Szeptember 08, 19:55:46 »

életertarm nem változik föleg ha rendes gépmunka után vagy!
teljesitménybe érezhetö no nem +10ló



 hengerfejnek a hengerekke illeszkedő felületéből "veszik le" az 1mm-t, de mekkora ez az illeszkedő rész gyárilag?
  ezt nem értem?mennyi fekszik fel????

ha igen ugyan ugy mint henger fal vastagsága körbe
arra a kis 1.5mm-es lépcsőre gondolok amire most illeszkedik a henger Wink
Van a hengerfejben egy 1.5 mm-es lépcső, ami 1970-ben (után) került oda a komp. csökkentése és a kisebb égési hőmérséklet (=kisebb NOx) miatt.
gyári motornál mért nem tennéd, mik a hátrányai?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2023 Dátum: 2008 Szeptember 08, 19:17:37 »

Van a hengerfejben egy 1.5 mm-es lépcső, ami 1970-ben (után) került oda a komp. csökkentése és a kisebb égési hőmérséklet (=kisebb NOx) miatt. Viszont a hengerfej öblítése sokkal rosszabb lett, mert (áramlástanilag) romlott az égéstérben a gázmozgás. Ezt szokás kivenni, de hoz több hátrányt is, úgyhogy sima gyári motoron én nem tenném.

Az élettartamot nem befolyásolja jelentősen, szerintem egyáltalán nem. Viszont biztos, hogy NEM növeli.

Egyébként 7.8-ról körülbelül 8.8-ra növeli a kompresszióviszonyt és hoz kb, 2-3 lóerőt, de teljes fordulatszám tartományban nyomatékosabb a motor. És jobb hatásfokú.

De széria motorban én nem tenném, nekem sincs a typ3-ban (most).
én gyári motornál egy kis lenditökereket könyitenék!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2022 Dátum: 2008 Szeptember 08, 18:59:56 »

Ha 1-1.5 mm levételével mennyivel változik a kompresszió, és a motor élet tartama?
Az 1 mm már érezhető változás a teljesítményben?
A hengerfejnek a hengerekke illeszkedő felületéből "veszik le" az 1mm-t, de mekkora ez az illeszkedő rész gyárilag?
azért a sok kérdés mert most van esztergályosnál a h.fejem és még nem késő beavatkozni........

Van a hengerfejben egy 1.5 mm-es lépcső, ami 1970-ben (után) került oda a komp. csökkentése és a kisebb égési hőmérséklet (=kisebb NOx) miatt. Viszont a hengerfej öblítése sokkal rosszabb lett, mert (áramlástanilag) romlott az égéstérben a gázmozgás. Ezt szokás kivenni, de hoz több hátrányt is, úgyhogy sima gyári motoron én nem tenném.

Az élettartamot nem befolyásolja jelentősen, szerintem egyáltalán nem. Viszont biztos, hogy NEM növeli.

Egyébként 7.8-ról körülbelül 8.8-ra növeli a kompresszióviszonyt és hoz kb, 2-3 lóerőt, de teljes fordulatszám tartományban nyomatékosabb a motor. És jobb hatásfokú.

De széria motorban én nem tenném, nekem sincs a typ3-ban (most).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2021 Dátum: 2008 Szeptember 08, 18:34:22 »

Ha 1-1.5 mm levételével mennyivel változik a kompresszió, és a motor élet tartama?
Az 1 mm már érezhető változás a teljesítményben?
A hengerfejnek a hengerekke illeszkedő felületéből "veszik le" az 1mm-t, de mekkora ez az illeszkedő rész gyárilag?
azért a sok kérdés mert most van esztergályosnál a h.fejem és még nem késő beavatkozni........
életertarm nem változik föleg ha rendes gépmunka után vagy!
teljesitménybe érezhetö no nem +10ló



 hengerfejnek a hengerekke illeszkedő felületéből "veszik le" az 1mm-t, de mekkora ez az illeszkedő rész gyárilag?
  ezt nem értem?mennyi fekszik fel????

ha igen ugyan ugy mint henger fal vastagsága körbe

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #2020 Dátum: 2008 Szeptember 08, 17:11:42 »

Maresz, (Itt kérdezem meg, hátha mást is érdekel.) amikor levetetsz a hengerfejből 1 vagy 1.5 mm-t, hogy növeld a kompressziót, akkor a hengerfejek közelebb kerülnek  egymáshoz...a gyári kipufpogót fel lehet tenni egy kis faragással, de mit szoktál csinálni a nyomórúd hosszal?
Alábakolod a himbatengelyt vagy lerövidíted a nyomórudakat, hogy rendes himba geometriát kapj?

Én már csináltam mindkettőt, de a lerövidítés jobban szeretem.
az is megoldás szerintem!

hégráth petinek és hézagolva van neki sem lehet állitani!
Ha 1-1.5 mm levételével mennyivel változik a kompresszió, és a motor élet tartama?
Az 1 mm már érezhető változás a teljesítményben?
A hengerfejnek a hengerekke illeszkedő felületéből "veszik le" az 1mm-t, de mekkora ez az illeszkedő rész gyárilag?
azért a sok kérdés mert most van esztergályosnál a h.fejem és még nem késő beavatkozni........

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Lumpi
Hozzászólások: 78

« Hozzászólás #2019 Dátum: 2008 Szeptember 08, 15:01:51 »

minden bizonnyal kitörölte Wink
Kááár.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2018 Dátum: 2008 Szeptember 08, 15:01:44 »

Hova lett amit írtál nekem? Sad



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #2017 Dátum: 2008 Szeptember 08, 15:00:56 »

Hova lett amit írtál nekem? Sad
minden bizonnyal kitörölte Wink
Nem elérhető Lumpi
Hozzászólások: 78

« Hozzászólás #2016 Dátum: 2008 Szeptember 08, 14:58:36 »

Hova lett amit írtál nekem? Sad
Nem elérhető Lumpi
Hozzászólások: 78

« Hozzászólás #2015 Dátum: 2008 Szeptember 08, 14:57:47 »

Optikai tuning. Smiley  Festeni nem akarom, túl sok rajta a  fröccsöntött szöveg. Smiley
Nem elérhető Lumpi
Hozzászólások: 78

« Hozzászólás #2014 Dátum: 2008 Szeptember 08, 14:49:43 »

Kérdésem lenne! Nem tud valaki valami jó kis műanyag felület ápolót (ami mondjuk nem szilikon) Smiley
A légszűrőm műanyag, azt akarom egy kicsit megsuvickolni az évszázados portól. Smiley
Annyi ilyen hiper szuper szer van már, amivel a régi autókat feljavítják eladásra.
Bár ezekhez én nem nagyon értek. Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2013 Dátum: 2008 Szeptember 08, 14:48:36 »

Na ez lett volna a lényeg, hogy egy programozható gyújtásnál többet ér annyival, mint amennyi a két ár közötti különbség.

Én sokat variáltam gyújtásokkal és fékpadra is tettem úgy autót, hogy semmit nem változtattam, csak az osztófejet cseréltem (meg trafót, meg elektronikát, stb.) a gyári, a 009 és az én Golfból átépített hall jeladós gyújtásom között.

A tapasztalat az volt, hogy az elektronikus (megszakító nélküli, modern) gyújtás nagyon kis fordulaton (ahol nem is autózol) volt jobb és mérhetően nagyobb teljesítményű, közép és felső tartományban nem volt előnye, a gyári és a 009 között pedig sehol nem volt különbség teljesítményben.

Indítani jobb az elektronikussal, mert nagyon kövér szikrát ad.

Az MSD 6AL nagyon intenzív szikrát ad, az biztos, és azt hiszem állítható fordszám határolója van, ami nem rossz egy tuningmotornál.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #2012 Dátum: 2008 Szeptember 08, 12:54:35 »


Egy hall elemes bosch gyújtás meg akkora szikrát ad, hogy kirántja a kezed tőből. Innen akkor más csak az előgyújtás karakterisztika ami pontos vagy pontatlan lehet...

Na ez lett volna a lényeg, hogy egy programozható gyújtásnál többet ér annyival, mint amennyi a két ár közötti különbség.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2011 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:46:04 »

Keresek 28-as venturikat 40-es IDF-hez. Esetleg adok érte 30-asat.

Maresz, nincs neked véletlenül?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2010 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:41:14 »

Nekem nem lehetett állítani, muszáj volt valamit hebrákolni. Én megmelegítettem a nyomórúd végét, kihúztam az acél véget, levágtam az alu rúdból, majd visszapréseltem a véget.
az is megoldás szerintem!

hégráth petinek és hézagolva van neki sem lehet állitani!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2009 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:39:52 »

kipuff sima ügy kicsit pajszerolni kell amugy sem méret pontos!
nekem ugy van nincs nyomorud röviditve,de himba sincs hézagolva én tudok állitani szelepet rendesen!(nekem szelep végen van az a kis sapka és még ugy is simán van állitási lehetöség) de csináltam egy motort w110es tengely és ott nem volt lehetöség alátéteztem annyit amenyit levettem hengerfejböl!

Nekem nem lehetett állítani, muszáj volt valamit hebrákolni. Én megmelegítettem a nyomórúd végét, kihúztam az acél véget, levágtam az alu rúdból, majd visszapréseltem a véget.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2008 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:23:58 »

Én nem hiszek benne.
Ugyanis ha a szikra akkora, hogy jól meggyújtja a keveréket rossz üzemi körülmények között is, akkor ha 5x erősebb a szikra az már nem növeli a teljesítményt.
Egy hall elemes bosch gyújtás meg akkora szikrát ad, hogy kirántja a kezed tőből. Innen akkor más csak az előgyújtás karakterisztika ami pontos vagy pontatlan lehet...

Kicsit ááámerikai marketing íze van ennek az msd őrületnek, SZERINTEM.
meg jol néz ki! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2007 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:21:48 »

Maresz, (Itt kérdezem meg, hátha mást is érdekel.) amikor levetetsz a hengerfejből 1 vagy 1.5 mm-t, hogy növeld a kompressziót, akkor a hengerfejek közelebb kerülnek  egymáshoz...a gyári kipufpogót fel lehet tenni egy kis faragással, de mit szoktál csinálni a nyomórúd hosszal?
Alábakolod a himbatengelyt vagy lerövidíted a nyomórudakat, hogy rendes himba geometriát kapj?

Én már csináltam mindkettőt, de a lerövidítés jobban szeretem.
kipuff sima ügy kicsit pajszerolni kell amugy sem méret pontos!
nekem ugy van nincs nyomorud röviditve,de himba sincs hézagolva én tudok állitani szelepet rendesen!(nekem szelep végen van az a kis sapka és még ugy is simán van állitási lehetöség) de csináltam egy motort w110es tengely és ott nem volt lehetöség alátéteztem annyit amenyit levettem hengerfejböl!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2006 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:17:03 »

MSD 6AL

mi az a többlet, amit hozzátesz ez a gyújtás?

Én nem hiszek benne.
Ugyanis ha a szikra akkora, hogy jól meggyújtja a keveréket rossz üzemi körülmények között is, akkor ha 5x erősebb a szikra az már nem növeli a teljesítményt.
Egy hall elemes bosch gyújtás meg akkora szikrát ad, hogy kirántja a kezed tőből. Innen akkor más csak az előgyújtás karakterisztika ami pontos vagy pontatlan lehet...

Kicsit ááámerikai marketing íze van ennek az msd őrületnek, SZERINTEM.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2005 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:13:25 »

Maresz, (Itt kérdezem meg, hátha mást is érdekel.) amikor levetetsz a hengerfejből 1 vagy 1.5 mm-t, hogy növeld a kompressziót, akkor a hengerfejek közelebb kerülnek  egymáshoz...a gyári kipufpogót fel lehet tenni egy kis faragással, de mit szoktál csinálni a nyomórúd hosszal?
Alábakolod a himbatengelyt vagy lerövidíted a nyomórudakat, hogy rendes himba geometriát kapj?

Én már csináltam mindkettőt, de a lerövidítés jobban szeretem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 502 503 504 505 506 [507] 508 509 510 511 512 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.