www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 01:48:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 466 467 468 469 470 [471] 472 473 474 475 476 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3371225 alkalommal)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #3484 Dátum: 2009 Január 05, 21:26:49 »

KS dugó talán bírja, turbóm ami van az tökéletes állapotú. A szerelő az én vagyok. Lényegébe a tuning-nak nevezhető tevékenység az mindig is szopásokkal jár. Kijárom a szamárlétrát ha belevágok. Meg annyi hogy én a 2 webert nyomatnám meg a turbóval, nem pedig egy karbit szivatnék vele.


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3483 Dátum: 2009 Január 05, 20:41:47 »

Ha mondjuk beverném a fejem, vagy megsütne a nap és turbos bogarat szeretnék építeni, akkor felvenném a kapcsolatot a turboboxer.de-vel, mert azok már bizonyítottak. Majdnem nulláról nekiállni faragni, az nagyon meredek.

Amikor Bitburgból jöttünk haza majdnem egy órát ment előttünk az egyik autójuk folyamatos 160-nal. Sőt, néha többel is és úgy elgyorsult, hogy leesett az állunk.

Biztos nem olcsó...de olcsón nem is lehet megbízhatót építeni, az tuti.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #3482 Dátum: 2009 Január 05, 20:23:55 »

nemtom mi van vele!
jobban birja meleget hütve van más helyen más olajzás
igy értem, hogy túrbós motorhoz való dugó meg veztengely
az autót én egyszer láttam lepsényben, azóta sehol
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3481 Dátum: 2009 Január 05, 20:20:02 »

a turbós dugó milyen? Huh
most amúgy mi van azzal a bogárral?
nemtom mi van vele!
jobban birja meleget hütve van más helyen más olajzás

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #3480 Dátum: 2009 Január 05, 20:16:07 »

turbos dugó van de ez mese csak
a turbós dugó milyen? Huh
most amúgy mi van azzal a bogárral?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3479 Dátum: 2009 Január 05, 19:36:26 »

és az mi, hogy turbósvezérműtengely meg turbósdugattyuk????
turbos dugó van de ez mese csak

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #3478 Dátum: 2009 Január 05, 17:37:19 »

meg régen a depoban is volt egy cikk egy piros vw lighting-os 1302-ról vagy 1303-ról
a cikk neve "Turbogár" volt
a motorról ezt írják:typ4, 1996ccm, 250LE, turbó vezérműtengely, S1-es Audi K-Jetronik befecskendező Golf alkatrészekkel kombinálva, Lancia Hf Integrale intercooler(német gyártmány), Porsche hajtókarok, Garret T3 turbó, turbós dugattyúk, megerősített váltó, és mésg sok- sok apróság....

0-100 5sec

ez mi? Huh
és az mi, hogy turbósvezérműtengely meg turbósdugattyuk????
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3477 Dátum: 2009 Január 05, 17:34:39 »

jaja, ezt mindenki tudja. azért mondom hogy valahol a 90 és 50Le között volt, kb annyival vert meg doxa mint én a mexikoit...ha ilyen nagyon bután számolunk az is 70Le, ami 1.3tól nem fos sztem

viszonyításképp, ami kittes oldalt belinkeltem, ott a széria 1,6 motor az alap ( 350 es karbi ) kittel 121 lóerő padon mérve.  Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3476 Dátum: 2009 Január 05, 17:30:20 »

meg az én pénzemből

hat ja Undecided

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3475 Dátum: 2009 Január 05, 17:25:01 »

egy @ibaszott nagy vicc és humbukk.

hubazmeg, az a ricsi nevű csávó kicsit el volt szállva magától.

volt még egy - két érdekes dolog abban a cikkben, valami olyasmi,hogy 140 nél keresztbeállt az úton a durva kupplungkezelés miatt Cheesy:D:D:D

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3474 Dátum: 2009 Január 05, 17:22:02 »

ja,a kamuzas valoban kar volt,viszont szarul azert nem ment,meg minden sajat otletbol,kis penzbol probalt megvalositani...

meg az én pénzemből

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3473 Dátum: 2009 Január 05, 17:19:42 »

de emlékezz, mogyi nem találta a kettest, aztán nagy nehezen mentek még egyet..azt már nemtom mit írt a tábla de valóban közel voltak. szóval akkor egyszer tényleg jót ment, de utána mindig volt valami baja, nem is láttuk többet menni (legalábbis én nem). mondjuk volt fen tegy video a lightnings honlapon anno az 100ig egész meggyőző volt. sokat foglalkozott azzal a motorral de nagyon kevés pénzből és nemtom mennyi hozzáértésből..egy biztos tartós nem volt.

meg azért a 250LE..hogy is mondjam  Cheesy laci bogara jó viszonyítási alap, hogy mit menne egy 250Le-s bogár..az a kocsi jó ha volt 150, hisz az pont 100%-os teljesítménynövekedés. (ami ezzel együtt jó eredmény, nemtom mért kellett ennyit kamuzni még rá)

ja,a kamuzas valoban kar volt,viszont szarul azert nem ment,meg minden sajat otletbol,kis penzbol probalt megvalositani...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3472 Dátum: 2009 Január 05, 17:14:04 »

hat azert abban az idoben en nem lattam kikapni(pedig ment a mogyi agyonpiszkalt tdi-vel is,es attol sem kapott ki..)

de emlékezz, mogyi nem találta a kettest, aztán nagy nehezen mentek még egyet..azt már nemtom mit írt a tábla de valóban közel voltak. szóval akkor egyszer tényleg jót ment (gondolom égig tekert nyomással) , de utána mindig volt valami baja, nem is láttuk többet menni (legalábbis én nem). mondjuk volt fen tegy video a lightnings honlapon anno az 100ig egész meggyőző volt. sokat foglalkozott azzal a motorral de nagyon kevés pénzből és nemtom mennyi hozzáértésből..egy biztos tartós nem volt.

meg azért a 250LE..hogy is mondjam  Cheesy laci bogara jó viszonyítási alap, hogy mit menne egy 250Le-s bogár..az a kocsi jó ha volt 150, úh nemtom mért kellett ennyit kamuzni még rá, hiszen az is 100% növekedés
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 05, 17:17:40 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3471 Dátum: 2009 Január 05, 17:08:39 »

egy @ibaszott nagy vicc és humbukk. ő csinálta az enyémet is. komolytalan az ember, azóta szídom magam hogy ilyen hülye voltam és bedőltem neki. elég hamar rájöttem hogy az övé se működik úh az enyém se fog soha. szerencsétlenségemre pont lepsényben láttam menni azt a kocsit (kb. az egyetlen alkalom amikor jó volt), bogárhoz képest nem ment szarul, de ma sztem maresz megfogná, de stunt-féle 1915ös biztosan. valami baja mindig volt, torpant, csörgött stb..

akkor semennyi közöm sem volt a motorokhoz, szívesen megnézném mai szemmel is, de nagyon nagy pénzt raknék rá, hogy ezekből az alkatrészekből semmi nem volt benne abban a motorban, tök gyári typ4 blokk, zapi hűtéssel, és valóban k-jetronikkal, ami nyomás alatt volt kirakva az utastérbe hát bravo..

anno a nejének volt egy az enyémhez hasonló 1.2 turboja az egész sokat elment, biztos igényesebb volt vele mint az enyémmel..aztán átrakták "Maxim" autójába (narancs 02-es talán vmelyik gárdonyi tombolán lehetett megnyerni csillagosra matricázva)..na ő normális emberke volt, sokat beszélgettem vele mikor használta és jó tapasztalatai voltak, az vmiért úgy ahogy sikerült. az enyémről visszavett cuccok meg egy Viktor nevű srácc (ex-lightningos szintén) kék bogarába lettek bedobálva, vmi 1.6 többet nemtok róla, aztóta úgy van, sztem nem használja (szoktam látni a kocsit a háza előtt)
hat azert abban az idoben en nem lattam kikapni(pedig ment a mogyi agyonpiszkalt tdi-vel is,es attol sem kapott ki..)

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3470 Dátum: 2009 Január 05, 17:04:13 »

egy @ibaszott nagy vicc és humbukk. ő csinálta az enyémet is. komolytalan az ember, azóta szídom magam hogy ilyen hülye voltam és bedőltem neki. elég hamar rájöttem hogy az övé se működik úh az enyém se fog soha. szerencsétlenségemre pont lepsényben láttam menni azt a kocsit (kb. az egyetlen alkalom amikor jó volt), bogárhoz képest nem ment szarul, de ma sztem maresz megfogná, de stunt-féle 1915ös biztosan. valami baja mindig volt, torpant, csörgött stb..

akkor semennyi közöm sem volt a motorokhoz, szívesen megnézném mai szemmel is, de nagyon nagy pénzt raknék rá, hogy ezekből az alkatrészekből semmi nem volt benne abban a motorban, tök gyári typ4 blokk, zapi hűtéssel, és valóban k-jetronikkal, ami nyomás alatt volt kirakva az utastérbe hát bravo..

anno a nejének volt egy az enyémhez hasonló 1.2 turboja az egész sokat elment, biztos igényesebb volt vele mint az enyémmel..aztán átrakták "Maxim" autójába (narancs 02-es talán vmelyik gárdonyi tombolán lehetett megnyerni csillagosra matricázva)..na ő normális emberke volt, sokat beszélgettem vele mikor használta és jó tapasztalatai voltak, az vmiért úgy ahogy sikerült. az enyémről visszavett cuccok meg egy Viktor nevű srácc (ex-lightningos szintén) kék bogarába lettek bedobálva, vmi 1.6 többet nemtok róla, aztóta úgy van, sztem nem használja (szoktam látni a kocsit a háza előtt)
és mindig nagy titok volt és jol beégett vele Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3469 Dátum: 2009 Január 05, 16:29:12 »

meg régen a depoban is volt egy cikk egy piros vw lighting-os 1302-ról vagy 1303-ról
a cikk neve "Turbogár" volt
a motorról ezt írják:typ4, 1996ccm, 250LE, turbó vezérműtengely, S1-es Audi K-Jetronik befecskendező Golf alkatrészekkel kombinálva, Lancia Hf Integrale intercooler(német gyártmány), Porsche hajtókarok, Garret T3 turbó, turbós dugattyúk, megerősített váltó, és mésg sok- sok apróság....

0-100 5sec

ez mi? Huh

egy @ibaszott nagy vicc és humbukk. ő csinálta az enyémet is. komolytalan az ember, azóta szídom magam hogy ilyen hülye voltam és bedőltem neki. elég hamar rájöttem hogy az övé se működik úh az enyém se fog soha. szerencsétlenségemre pont lepsényben láttam menni azt a kocsit (kb. az egyetlen alkalom amikor jó volt), bogárhoz képest nem ment szarul, de ma sztem maresz megfogná, de stunt-féle 1915ös biztosan. valami baja mindig volt, torpant, csörgött stb..

akkor semennyi közöm sem volt a motorokhoz, szívesen megnézném mai szemmel is, de nagyon nagy pénzt raknék rá, hogy ezekből az alkatrészekből semmi nem volt benne abban a motorban, tök gyári typ4 blokk, zapi hűtéssel, és valóban k-jetronikkal, ami nyomás alatt volt kirakva az utastérbe hát bravo..

anno a nejének volt egy az enyémhez hasonló 1.2 turboja az egész sokat elment, biztos igényesebb volt vele mint az enyémmel..aztán átrakták "Maxim" autójába (narancs 02-es talán vmelyik gárdonyi tombolán lehetett megnyerni csillagosra matricázva)..na ő normális emberke volt, sokat beszélgettem vele mikor használta és jó tapasztalatai voltak, az vmiért úgy ahogy sikerült. az enyémről visszavett cuccok meg egy Viktor nevű srácc (ex-lightningos szintén) kék bogarába lettek bedobálva, vmi 1.6 többet nemtok róla, aztóta úgy van, sztem nem használja (szoktam látni a kocsit a háza előtt)
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 05, 16:36:06 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #3468 Dátum: 2009 Január 05, 16:24:35 »

meg régen a depoban is volt egy cikk egy piros vw lighting-os 1302-ról vagy 1303-ról
a cikk neve "Turbogár" volt
a motorról ezt írják:typ4, 1996ccm, 250LE, turbó vezérműtengely, S1-es Audi K-Jetronik befecskendező Golf alkatrészekkel kombinálva, Lancia Hf Integrale intercooler(német gyártmány), Porsche hajtókarok, Garret T3 turbó, turbós dugattyúk, megerősített váltó, és mésg sok- sok apróság....

0-100 5sec

ez mi? Huh
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #3467 Dátum: 2009 Január 05, 16:16:10 »

jaja, ezt mindenki tudja. azért mondom hogy valahol a 90 és 50Le között volt, kb annyival vert meg doxa mint én a mexikoit...ha ilyen nagyon bután számolunk az is 70Le, ami 1.3tól nem fos sztem
ja, hogy egyhármas volt???!  Shocked
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3466 Dátum: 2009 Január 05, 16:14:59 »

azért a kettő között van különbség az egyik egy 356-os 1.6 a másik meg egy injektoros 1.6 (ami tudomásom szerint nincs 50 paci)

jaja, ezt mindenki tudja. azért mondom hogy valahol a 90 és 50Le között volt, kb annyival vert meg doxa mint én a mexikoit...ha ilyen nagyon bután számolunk az is 70Le, ami 1.3tól nem fos sztem

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #3465 Dátum: 2009 Január 05, 16:13:31 »

hiába megy jól, ha szétesik Wink
ha meg szétesik valami-akkor attól már nem is mehet még jól  Wink  Roll Eyes ?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #3464 Dátum: 2009 Január 05, 16:11:41 »

1,3hoz képest jól. óra szerint 120 volt 3-ban rövidváltóval, fordulatszámmérő nélkül Smiley (ezt akkor próbáltam ki mikor már nagyon utáltam) vmikor tatabányán egyszer nagyon rég mentem, doxától eléggé kikaptam (csoda lett volna ha nem) aircult mexikóiját viszont egész szépen megette. csak imádkoztam hogy érjek haza vele legalább, tocsogott minden az olajban és fogyasztott mint a barom. (mondjuk az tuti hogy az a turbo is egy hulladék volt ami rajta volt) talán pont ide raktam már fel képet róla anno
azért a kettő között van különbség az egyik egy 356-os 1.6 a másik meg egy injektoros 1.6 (ami tudomásom szerint nincs 50 paci)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3463 Dátum: 2009 Január 05, 16:10:06 »

hiába megy jól, ha szétesik Wink
így történt. eredetileg arra gondoltam hogy 1.6-os lesz idővel a motor és úgy 90Le körül turbos nyomatékkal elég is lenne. nem így lett

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #3462 Dátum: 2009 Január 05, 16:08:37 »

és ez?
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #3461 Dátum: 2009 Január 05, 16:07:53 »

ha jól ment volna akkor talán megtartja hosszútávon, nem Roll Eyes ?
hiába megy jól, ha szétesik Wink
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3460 Dátum: 2009 Január 05, 16:04:57 »

és legalább jól ment?

1,3hoz képest jól. óra szerint 120 volt 3-ban rövidváltóval, fordulatszámmérő nélkül Smiley (ezt akkor próbáltam ki mikor már nagyon utáltam) vmikor tatabányán egyszer nagyon rég mentem, doxától eléggé kikaptam (csoda lett volna ha nem) aircult mexikóiját viszont egész szépen megette. csak imádkoztam hogy érjek haza vele legalább, tocsogott minden az olajban és fogyasztott mint a barom. (mondjuk az tuti hogy az a turbo is egy hulladék volt ami rajta volt) talán pont ide raktam már fel képet róla anno
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 05, 16:07:19 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #3459 Dátum: 2009 Január 05, 16:01:33 »

és legalább jól ment?
ha jól ment volna akkor talán megtartja hosszútávon, nem Roll Eyes ?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3458 Dátum: 2009 Január 05, 16:01:17 »

http://vwturbokits.com/

az under the deck talán érdekes lehet, hisz ez magyarország, nem miami beach..

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #3457 Dátum: 2009 Január 05, 16:01:09 »

tőlem nem kapsz, mert neked már volt és tudod hogy milyen játék. Ellenben van egy turbóm ami tökéletes állapotú és kaptam egy fejlövést. Persze nem biztos hogy neki állok, csak jár rajt az agyam. Az is ok hogy nem úgy van hogy csak dobok rá egy turbót. Ez, ami van közel azonos karakterisztikájú motorról származik. Az elektromos Ac az alap. Kipuffom csőkígyó van, arra lehet alkotni.
Majd meglátjuk.

Csináld! Ilyen még nincs itthon uh. ez jó.  Cool És én a mesékből indulok ki, azaz a bogárgondok csőstül c. sorozatból. Azon sikerült. Hogy mennyire van haszna azt nem tudom nem ültem bennük, de megcsinálják azt láttam.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #3456 Dátum: 2009 Január 05, 15:58:56 »

bárdcsak ne lett volna. nem is volt meg sokáig..bár mondom biztos meg lehetett volna jobban csinálni. de bele nem kezdenék ilyesmibe mai autón sem, nemhogy léghűtésesen.

ha vagy annyira penge, hogy egyedül neki mersz vágni, és van zséd meg türelmed, úgy érdekes játék lehet..de ha valakivel csináltatsz egy ilyen utólagos módosítást, akkor örökre ahhoz az egyeteln egy szerelőhöz kötődsz..ha összefossa magát a technika és szétteszi a kezét, akkor ott a vége..egyetlen vigaszod max. annyi lehet, hogy az olajban tocsogó motorod eddig soha nem látott pompában lángol miután dühödben felgyújtottad  Grin
és legalább jól ment?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3455 Dátum: 2009 Január 05, 15:53:30 »

neked volt turbós motortod?

bárdcsak ne lett volna. nem is volt meg sokáig..bár mondom biztos meg lehetett volna jobban csinálni. de bele nem kezdenék ilyesmibe mai autón sem, nemhogy léghűtésesen.

ha vagy annyira penge, hogy egyedül neki mersz vágni, és van zséd meg türelmed, úgy érdekes játék lehet..de ha valakivel csináltatsz egy ilyen utólagos módosítást, akkor örökre ahhoz az egyeteln egy szerelőhöz kötődsz..ha összefossa magát a technika és szétteszi a kezét, akkor ott a vége..egyetlen vigaszod max. annyi lehet, hogy az olajban tocsogó motorod eddig soha nem látott pompában lángol miután dühödben felgyújtottad  Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3454 Dátum: 2009 Január 05, 15:50:20 »


eldugja a turbót Cheesy

ez tényleg jópofa  Cheesy

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #3453 Dátum: 2009 Január 05, 15:01:25 »

azért a 0,8 bar sok autónál gyári nyomás..nem éppen kevés! utólagos turbonák 0,3-0,4-et szoktak használni.  de sztem úgy ahogy van felejtsd el. a kisiparos turbósítás végeláthatatlan szopás...arról nem beszélve, hogy bogár esetében még annyi értelme sincs, mint "amúgy" egy mai autónál...szívó motorból 200LE-ig jó vagy, korrekt nyomaték, nem agyonbonyolított technika...az meg untig elég ménes egy bogárba tekintve, hogy se fék, se futómű, se váltó..ne adj isten gyűrődő zóna..

ha már homár, akkor is inkább ámerika, ott vannak turnkey turbos typ1-esek egész normális áron, és legalább a szopóka nagy részét már a gyártó saját bőrén kitapasztalta, úh akár működhet is..
enéymre anno 0,3-0,4 töltéssel volt a csiga, de egy jó nagy kalap szar volt (mondjuk biztos meg lehetett volna jobban csinálni, de a csak úgy rakjunk rá egy turbót verzió nem életképes), nyomta orrán-száján az olajat stb..turbosításhoz mindenből más alkatrész kell, más kompresszió, kipuff..gyári semmire se jó. üzemanyagellátásról nem is beszélve, karbis turbó a lehető legrosszabb.

www.germanlook.com -> itt a topicokban van olyan autó amibe 5 hengeres 1.8T kerül...ha már odaverős bogarat építesz Cool vagy subaru, esetleg wankel turbo, még mindig esélyesebb jól beépíteni egy eleve turbos technikát bogár héjba mint bogár motort feltölteni. na várom a hurrogást Cheesy
neked volt turbós motortod?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #3452 Dátum: 2009 Január 05, 14:44:42 »

na várom a hurrogást Cheesy
tőlem nem kapsz, mert neked már volt és tudod hogy milyen játék. Ellenben van egy turbóm ami tökéletes állapotú és kaptam egy fejlövést. Persze nem biztos hogy neki állok, csak jár rajt az agyam. Az is ok hogy nem úgy van hogy csak dobok rá egy turbót. Ez, ami van közel azonos karakterisztikájú motorról származik. Az elektromos Ac az alap. Kipuffom csőkígyó van, arra lehet alkotni.
Majd meglátjuk.


                             GNX-967
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3451 Dátum: 2009 Január 05, 12:50:05 »

A turbosításon jár pont az agyam néhány napja. Csak nem tudom hogy a dugattyúk, csapágyak, hengerfejek mit szólnának hozzá? Nem extrém magas töltőnyomásra mennék ~0,5-0,8-ra gondoltam.

thesamba.comon nézz körül a fórumon, rengeteg turbós prodzsekt van, képekkel illusztrálva.

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=271444&highlight=stock+1600+turbo
( ez pl széria szimpaszívós 1,6 turbósítva)


http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=327403&highlight=stock+1600+turbo

ez a kedvebcem :

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=212747&highlight=turbo+efi

eldugja a turbót Cheesy


kitben:

http://www.lowbugget.com/1600t_parts_list.html
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 05, 12:55:49 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3450 Dátum: 2009 Január 05, 12:48:07 »

A turbosításon jár pont az agyam néhány napja. Csak nem tudom hogy a dugattyúk, csapágyak, hengerfejek mit szólnának hozzá? Nem extrém magas töltőnyomásra mennék ~0,5-0,8-ra gondoltam.

azért a 0,8 bar sok autónál gyári nyomás..nem éppen kevés! utólagos turbonák 0,3-0,4-et szoktak használni.  de sztem úgy ahogy van felejtsd el. a kisiparos turbósítás végeláthatatlan szopás...arról nem beszélve, hogy bogár esetében még annyi értelme sincs, mint "amúgy" egy mai autónál...szívó motorból 200LE-ig jó vagy, korrekt nyomaték, nem agyonbonyolított technika...az meg untig elég ménes egy bogárba tekintve, hogy se fék, se futómű, se váltó..ne adj isten gyűrődő zóna..

ha már homár, akkor is inkább ámerika, ott vannak turnkey turbos typ1-esek egész normális áron, és legalább a szopóka nagy részét már a gyártó saját bőrén kitapasztalta, úh akár működhet is..
enéymre anno 0,3-0,4 töltéssel volt a csiga, de egy jó nagy kalap szar volt (mondjuk biztos meg lehetett volna jobban csinálni, de a csak úgy rakjunk rá egy turbót verzió nem életképes), nyomta orrán-száján az olajat stb..turbosításhoz mindenből más alkatrész kell, más kompresszió, kipuff..gyári semmire se jó. üzemanyagellátásról nem is beszélve, karbis turbó a lehető legrosszabb.

www.germanlook.com -> itt a topicokban van olyan autó amibe 5 hengeres 1.8T kerül...ha már odaverős bogarat építesz Cool vagy subaru, esetleg wankel turbo, még mindig esélyesebb jól beépíteni egy eleve turbos technikát bogár héjba mint bogár motort feltölteni. na várom a hurrogást Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 05, 12:52:51 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3449 Dátum: 2009 Január 05, 12:39:24 »

Typ 4 buziknak.
És persze nem csak typ 4 buziknak.

http://www.youtube.com/watch?v=jMqXmGkufvQ
http://turboboxer.de/

előbbiek nevében köszönöm Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #3448 Dátum: 2009 Január 04, 23:14:25 »

A turbosításon jár pont az agyam néhány napja. Csak nem tudom hogy a dugattyúk, csapágyak, hengerfejek mit szólnának hozzá? Nem extrém magas töltőnyomásra mennék ~0,5-0,8-ra gondoltam.


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3447 Dátum: 2009 Január 04, 21:41:58 »

Typ 4 buziknak.
És persze nem csak typ 4 buziknak.

http://www.youtube.com/watch?v=jMqXmGkufvQ
http://turboboxer.de/

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3446 Dátum: 2009 Január 02, 08:14:34 »

És az mit jelent?
Lendkerék plusz szerkezet plusz tárcsa?
igen mind a 3-at cserélni kell

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #3445 Dátum: 2009 Január 02, 08:05:26 »

1,6nál már érdemes!ha széria talán akkor is
És az mit jelent?
Lendkerék plusz szerkezet plusz tárcsa?

Oldalak: 1 ... 466 467 468 469 470 [471] 472 473 474 475 476 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.