www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 15:12:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 462 463 464 465 466 [467] 468 469 470 471 472 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3374055 alkalommal)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #3644 Dátum: 2009 Január 09, 13:14:35 »

Viszont a typ3 ültetett futóművel, keményre tekert koni-val, tökéletes felnikkel és gumikkal, pontosan beállított futóművel 160 környékén az aszfalt felett repült 3 cm-rel, kormányozni nem lehetett, szinte úszott (kis túlzással) és onnan a szinter betétekkel sem volt örömünnep megállni...

Hát nekem Gödöllői lejtőn 110-nél már nem volt merszem tovább nyomni...
Én aszondom hajrá Leon de ne közúton próbálgasd majd... De szerintem necces a 2kiló. Attól hogy -200kg, meg +2mm gumikon, meg más végáttétel, még nem azt jelenti hogy +30km/h... Pláne nem 170-hez... Max csattogósra hajtod majd a kifutó végéig. (Márha éppésszel reptéren próbálgatod.)

Jah igen, közben olvasom Bogara_zo-t. A fékpad az még a legnormálisabb gondolat volna...
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 09, 13:16:14 írta tazoli »
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #3643 Dátum: 2009 Január 09, 12:52:51 »

Na akkor megoldom ezt a kérdést.
Leo ide a a motoroddal.
Ültetés meg van lehet több is, fékek vannak (bár nem porke), extra hosszu váltó.
Jó kasztni, jó söfőr.


 Evil

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #3642 Dátum: 2009 Január 09, 12:46:33 »

200-nál már mai autóval is észnél kell lenni, más dimenzió. bogár egyik porcikája sem arra való, max. a tudat jó, hogy akár menne annyit is..maxi védelmében meg egy tuningmotor nem feltétlen a végsebességre készül, hanem arra hogy dinamikus autózást tegyen lehetővé. egyetértek vele hogy egy ilyen öreg autóval 200-körül utazgatni rohadt nagy felelőtlenség, gyári futóművel, fékkel, magassággal, nem erre való gumikkal pedig öngyilkosság. kár lenne...egyszerűbb fékpadon leméretni. vagy megnézni hogy mennyit forog 4-ben 100nál és megszorozni kettővel (mert vélhetően elég erős a motor hogy leforgassa koppra a 4-ket is).

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3641 Dátum: 2009 Január 09, 12:41:51 »

Natürlich.... Wink Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #3640 Dátum: 2009 Január 09, 12:15:51 »

És vissza is hoz onnan! Cheesy

Natürlich.... Wink Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3639 Dátum: 2009 Január 09, 12:15:18 »


Nekem elég a tudat, hogy a 110-120-as utazóval a világból kivisz...

És vissza is hoz onnan! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #3638 Dátum: 2009 Január 09, 12:12:24 »

Egyet magyarázzatok meg.
Mi a fasznak kell próbálgatni egy egy 30-40-en éves autó végsebbeségét???
valahogy nem latom értelmet. Roll Eyes
nem arra terveztek és szerintem nem arra is van
 Lips Sealed

Mert van olyan, aki kíváncsi rá, és merész...
Én például még nem tudom, hol van Öcsisajtnál a vége.... (előző tulaja szerint olyan 140-150 között..., én még nem próbáltam ki....) Nem vagyok annyira kíváncsi rá... tönkre meg nem akarom tenni, de van akit ez nem zavar, legfeljebb épít egy másikat...
Nekem elég a tudat, hogy a 110-120-as utazóval a világból kivisz...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Robpanzer
« Hozzászólás #3637 Dátum: 2009 Január 09, 11:57:43 »

Egyet magyarázzatok meg.
Mi a fasznak kell próbálgatni egy egy 30-40-en éves autó végsebbeségét???
valahogy nem latom értelmet. Roll Eyes
nem arra terveztek és szerintem nem arra is van
 Lips Sealed


Szerintem tesztelje nyugodtan, végülis a puding próbája az evés. De úgy, hogy ne legyen ön és a közveszélyes.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #3636 Dátum: 2009 Január 09, 11:32:30 »

Egyet magyarázzatok meg.
Mi a fasznak kell próbálgatni egy egy 30-40-en éves autó végsebbeségét???
valahogy nem latom értelmet. Roll Eyes
nem arra terveztek és szerintem nem arra is van
 Lips Sealed

 

'81 Hecho en México
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #3635 Dátum: 2009 Január 09, 11:27:39 »

Egy ilyennel nem lehet azt széthajtani, és nem kell ezt tartósan tudnia.
Csak egyszer érje el... Ígérem vigyázni fogok rá!
A méréshez minimum 2 gps-t 2 különböző programmal, és egy kamerát akarok az eseményhez a kocsiba, talán a várható végsebesség elérése helye körül még egy külső álló kamerát.
Kilehet nevetni mindezekért, de nekem most ez a hóbortom  Smiley
Leon -csak szólnod kell és bármikor kölcsönadom neked a 4hengeres Porke 944-hez gyártott 260-as VDO km/h -mat Sütibogárból  Evil Grin Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3634 Dátum: 2009 Január 09, 11:15:15 »

amugy én is azt mondom hogy160 felet izgi már bogárral fék hatás elnyulik hiába tárcsa és hiába van lent az én kocsim is azért 160felet már bizonytalan!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3633 Dátum: 2009 Január 09, 11:13:43 »

Egyet magyarázzatok meg.
Mi a fasznak kell próbálgatni egy egy 30-40-en éves autó végsebbeségét???
valahogy nem latom értelmet. Roll Eyes
nem arra terveztek és szerintem nem arra is van
 Lips Sealed


Te meg magyarázd meg, hogy miért kell szerelmesnek lenni egy nőbe, például.

Ha neked nem tetszik, akkor te ne próbálgasd.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #3632 Dátum: 2009 Január 09, 11:13:28 »

Egyet magyarázzatok meg.
Mi a fasznak kell próbálgatni egy egy 30-40-en éves autó végsebbeségét???
valahogy nem latom értelmet. Roll Eyes
nem arra terveztek és szerintem nem arra is van
 Lips Sealed
akkor minek kezdesz tuning motort csinálni?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #3631 Dátum: 2009 Január 09, 11:06:45 »

ez nem valami autógáz beépítő készlet? (Keverőfej.)



Találtam róla infót:
Ez egy 'tuning' az 50'-es évekből. Csökkentette a fogyasztást és javított a teljesítményen is. Plussz levegőt biztositott a a szívócső mellett. Olyan mintha megvastagították volna a szívócsövet. Persze a karburátort is át kellett hozzá fúvókázni. Ennek a plussz levegőútnak is van egy szabályozószelep/légszűrője, amit a gázkar működtet. Az érdekessége (és a magyarázata, hogy miért csökkenthette a fogyasztást) ez a szerkezet, ahol találkozik a szívócsövel :
   

Itt van róla több kép/infó:
http://home.tiscali.nl/~gmolhoek/atogas/index.htm

'81 Hecho en México
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #3630 Dátum: 2009 Január 09, 10:28:55 »

Egyet magyarázzatok meg.
Mi a fasznak kell próbálgatni egy egy 30-40-en éves autó végsebbeségét???
valahogy nem latom értelmet. Roll Eyes
nem arra terveztek és szerintem nem arra is van
 Lips Sealed

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3629 Dátum: 2009 Január 09, 10:02:05 »

1.6-os is ment 170et rövidváltoval
hosszuval simán 200körül menne
DE............ Huh Huh Huh

Nekem is ment 1.6-os motorom weberekkel 170-et, de az a 170 más volt, mint ez a 170 az 1915-össel, erre nem kell perceket várni, hanem felgyorsul és ott van.
Ezt a motort soha nem kínoztam, az is lehet, hogy ha letégláztam volna a gázt elforgott volna akár 190-ig is. Az kb. olyan lett volna neki, mint a 170 az 1.6-osnak.


Leoné lehet, hogy fog menni 2 kilót... de 180-at 100%-ig biztos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3628 Dátum: 2009 Január 09, 09:58:04 »

aha, megvan
minimális különbségek vannak, de nem kell elérnie a 6000-et és már 200 felett lehet.
Stunt! Neked 4.ben mennyit forgott maximumra?

Nekem a typ3 (4.125 difi, 0.89 4. fokozat) forgott 5700-at negyedikben, ez GPS-szel mérve volt 179 km/h. Amikor veled mentem próbautat, akkor 160-ig gyorsítottunk, azt hiszem nem kellett neki sok idő és távolság, oda pikk-pakk eljutott. Az órám pontos, be van kalibrálva, mutattam róla fényképeket, amikor mellette volt a GPS.

A te autódnak a váltója kicsit hosszabb (3.88 difi és 0.93 negyedik) és a gumid is nagyobb, neked a CSP szerint 5500-on már 186-ot megy...

Én azt mondom, hogy egyáltalán nem lehetetlen a 200-at elérni azzal az autóval és az 1915-ös motorral, ha jól van karburálva, jó a gyújtás, pontosan szabályozza az előgyújtást stb.

Viszont a typ3 ültetett futóművel, keményre tekert koni-val, tökéletes felnikkel és gumikkal, pontosan beállított futóművel 160 környékén az aszfalt felett repült 3 cm-rel, kormányozni nem lehetett, szinte úszott (kis túlzással) és onnan a szinter betétekkel sem volt örömünnep megállni...és csak legfeljebb egyszer lehetett, mert úgy megmelegedett, hogy még a szinter betéteknek is hűlni kellett.
Amikor Bélapátról Stone-nal jöttünk haza, kicsit nyomultunk a szerpentinen, a typ3 nagyon satbil volt, a Toyotának be tudtam volna menni párszor kigyorsításkor és féktávon is, kanyarban sem kellett imádkoznom, de a nagy tempó, 160 felett nagyon meredek volt benne.

Nem tudom, hogy a buflák milyen stabil a pálcika futóművel, de széria magassággal, széria, nem keményített gátlókkal meg sem próbálnám, még a kunmadarasi leszállópályán sem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3627 Dátum: 2009 Január 09, 08:54:24 »

Úgy tűnik a sok Mallory trafó közül ez való a gyújtásomhoz. Valaki hozzáértő nézze már meg ezeket a paramétereket, hogy jók e:

Universal Street Performance Chrome Ignition Coil For Unilite And Magnetic Breakerless (MBI) Distributors And Conversion Kits

Ballast Resistor Included           No
Coil Color                               Chrome
Coil Internal Construction            Oil-filled
Coil Shape                             Round
Coil Style                                  Canister
Coil Wire Attachment                  Female/Socket
Coil Wire Included                  No
Inductance                          6.6 mH
Maximum Voltage                  58,000 V
Mounting Bracket Included           No
Peak Current                          180 mA
Primary Resistance                  1.400 ohms
Quantity                                  Sold individually.
Secondary Resistance                  10K ohms
Spark Duration                          300 uS
Turns Ratio                          112:1

50$

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3626 Dátum: 2009 Január 08, 23:05:47 »

aha, megvan
minimális különbségek vannak, de nem kell elérnie a 6000-et és már 200 felett lehet.
Stunt! Neked 4.ben mennyit forgott maximumra?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #3625 Dátum: 2009 Január 08, 22:43:26 »

AT-s hosszú
nemtom
itt meg tudod nézni
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3624 Dátum: 2009 Január 08, 22:29:48 »

Stuntéhoz képest viszonyítottam, itt most az a lényeg.

szerintem meg tegyél rá virlsligumit, úgy mgé nagyobb kihívás lesz a 200.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3623 Dátum: 2009 Január 08, 22:27:50 »

szerintem a váltó áttételt nézd át

4th gear nálad szerintem 0,93 és nem 0,885!! vagy igen???
AT-s hosszú
nemtom
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3622 Dátum: 2009 Január 08, 22:27:30 »

igen, és ezzel átmérőben pontosan 2,5 azaz KETTŐ ÉS FÉL  milimiétert nyertél pl a széria 165R15 hoz képest ( ami per 80as )  Grin
Stuntéhoz képest viszonyítottam, itt most az a lényeg.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3621 Dátum: 2009 Január 08, 22:25:36 »

ja igen azt nem is mondtam!!
Hátul nekem ballon gumik vannak=> 205/65 R15
Stuntnak 195/60 vagy /65 volt. Ez is egy pici plusz, bár már elég széles.

igen, és ezzel átmérőben pontosan 2,5 azaz KETTŐ ÉS FÉL  milimiétert nyertél pl a széria 165R15 hoz képest ( ami per 80as )  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #3620 Dátum: 2009 Január 08, 21:58:15 »

E szerint 5600-at kellene forognia 4.ben, hosszú váltóval és 205/65 R15-ös gumival, akkor az pont 200km/h.
szerintem a váltó áttételt nézd át

4th gear nálad szerintem 0,93 és nem 0,885!! vagy igen???
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3619 Dátum: 2009 Január 08, 21:55:41 »


E szerint 5600-at kellene forognia 4.ben, hosszú váltóval és 205/65 R15-ös gumival, akkor az pont 200km/h.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #3618 Dátum: 2009 Január 08, 21:53:46 »

De inkabb busa es akkor 350 Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil
Hayabusa golf: http://jalopnik.com/cars/bwaaaaaa!/jackrabbit-hayabusa+powered-volkswagen-mk1-golf-261188.php
Smartban: http://www.youtube.com/watch?v=oPQIizRp9ck
Miniben: http://www.zcars.org.uk/mini/index.htm


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3617 Dátum: 2009 Január 08, 21:53:29 »

na jólvan na
elég lesz  Wink vettem
de attól még  Smiley
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #3616 Dátum: 2009 Január 08, 21:53:22 »

Ez itt működik?

http://www.customspeedparts.de/content/en/technic/getriebeberechnung4.php
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3615 Dátum: 2009 Január 08, 21:51:40 »

És ha 100 méteren eléri a 200-at? A 250. méternél már ott fog unatkozni...
a vadászpilota? Shocked

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #3614 Dátum: 2009 Január 08, 21:50:01 »

402méter biztonságba
ha 250méternél padlogázon még gyorsul a gép
nekem nagyobb élmény mint közuton száguldozni Wink
de kinek a.......... Cheesy

És ha 100 méteren eléri a 200-at? A 250. méternél már ott fog unatkozni...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #3613 Dátum: 2009 Január 08, 21:48:01 »

Egy ilyennel nem lehet azt széthajtani, és nem kell ezt tartósan tudnia.
Csak egyszer érje el... Ígérem vigyázni fogok rá!
A méréshez minimum 2 gps-t 2 különböző programmal, és egy kamerát akarok az eseményhez a kocsiba, talán a várható végsebesség elérése helye körül még egy külső álló kamerát.
Kilehet nevetni mindezekért, de nekem most ez a hóbortom  Smiley
számold ki a CSP-én

elméletileg 6000-s fordulatnál negyedikben azzal a gumimérettel és váltóval 203 km/h
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 08, 21:51:06 írta Bill »
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3612 Dátum: 2009 Január 08, 21:47:19 »

402méter biztonságba
ha 250méternél padlogázon még gyorsul a gép
nekem nagyobb élmény mint közuton száguldozni Wink
de kinek a.......... Cheesy

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3611 Dátum: 2009 Január 08, 21:47:15 »

Olcsobban kijossz, ha mittomen Qzmaval leforgattatod a videot, par videotrukk, itt jol megmutatod, mi amuldozunk meg irigykedunk aztan utana lesz meg csomo idod osszerakni azt a motort ... ;-)
Grin Grin Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #3610 Dátum: 2009 Január 08, 21:45:21 »

A méréshez minimum 2 gps-t 2 különböző programmal, és egy kamerát akarok az eseményhez a kocsiba, talán a várható végsebesség elérése helye körül még egy külső álló kamerát.
Olcsobban kijossz, ha mittomen Qzmaval leforgattatod a videot, par videotrukk, itt jol megmutatod, mi amuldozunk meg irigykedunk aztan utana lesz meg csomo idod osszerakni azt a motort ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #3609 Dátum: 2009 Január 08, 21:44:24 »

Egy ilyennel nem lehet azt széthajtani, és nem kell ezt tartósan tudnia.
Csak egyszer érje el... Ígérem vigyázni fogok rá!
A méréshez minimum 2 gps-t 2 különböző programmal, és egy kamerát akarok az eseményhez a kocsiba, talán a várható végsebesség elérése helye körül még egy külső álló kamerát.
Kilehet nevetni mindezekért, de nekem most ez a hóbortom  Smiley
Akkor vegyel egy 600-as motort bazdmeg es akkor meglesz a 200km\h 3dikban.
De inkabb busa es akkor 350 Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3608 Dátum: 2009 Január 08, 21:41:27 »

Csak ne halj bele. Meg más se...
Nem mondom, hogy nem veszélyes mutatvány...  Roll Eyes
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #3607 Dátum: 2009 Január 08, 21:39:46 »

...
Kilehet nevetni mindezekért, de nekem most ez a hóbortom  Smiley

Csak ne halj bele. Meg más se...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #3606 Dátum: 2009 Január 08, 21:35:54 »

Kár lenne ezt a motort azért széthajtani szerintem. Nagyon profin meg van (lesz) csinálva ahogy látom.
Egy ilyennel nem lehet azt széthajtani, és nem kell ezt tartósan tudnia.
Csak egyszer érje el... Ígérem vigyázni fogok rá!
A méréshez minimum 2 gps-t 2 különböző programmal, és egy kamerát akarok az eseményhez a kocsiba, talán a várható végsebesség elérése helye körül még egy külső álló kamerát.
Kilehet nevetni mindezekért, de nekem most ez a hóbortom  Smiley
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #3605 Dátum: 2009 Január 08, 21:34:15 »

Ekkora sebességnél nem kéne vmilyen szervorásgítés is? Undecided
a pedáleröt a föfékmunkahenger változtatásával is tudod csökenteni
 a porin van a bogáron nincs igy közel jo,de azért jobban kel taposni mint a gyári porin Wink

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Oldalak: 1 ... 462 463 464 465 466 [467] 468 469 470 471 472 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.