www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 18:47:41
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
400
401
402
403
404
[
405
]
406
407
408
409
410
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3385316 alkalommal)
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6124 Dátum:
2009 Július 07, 18:53:48 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Július 07, 18:51:45
1/8ad van a Ringen
Idézetet írta: Vagabond - 2009 Július 07, 18:50:55
Ha jól emlékszem,akkor a ringen nem megy a negyedmérföld,rövid a célegyenes!
köszi
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6123 Dátum:
2009 Július 07, 18:51:45 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2009 Július 07, 18:29:09
arról írnak, hogy 1/4 vagy 1/8 mérföld?
nem látom
1/8ad van a Ringen
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6122 Dátum:
2009 Július 07, 18:50:55 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2009 Július 07, 18:29:09
arról írnak, hogy 1/4 vagy 1/8 mérföld?
nem látom
Ha jól emlékszem,akkor a ringen nem megy a negyedmérföld,rövid a célegyenes!
Tóth Zoltán
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6121 Dátum:
2009 Július 07, 18:29:09 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Július 07, 14:04:09
Kapunyitás, futam kezdésekről, eredményhirdetésről nem írnak. Tudja valaki?
Nagyon zsúfolt lesz az a napom
De menni kéne
arról írnak, hogy 1/4 vagy 1/8 mérföld?
nem látom
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6120 Dátum:
2009 Július 07, 14:04:09 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Július 07, 09:57:56
Lehet faragni,ide tuti el szeretnek jutni,jol hangzik
http://www.vwdepo.hu/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=47&Itemid=128
Kapunyitás, futam kezdésekről, eredményhirdetésről nem írnak. Tudja valaki?
Nagyon zsúfolt lesz az a napom
De menni kéne
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6119 Dátum:
2009 Július 07, 10:00:56 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Július 06, 10:45:16
... és ahogy mareszt ismerem az övé valami borult versenyzsigából van 5000ért amit lealkudok a felére és má adja is
...
Ez mekkora szöveg!!
1963 VW1200 DeLuxe
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6118 Dátum:
2009 Július 07, 09:57:56 »
Lehet faragni,ide tuti el szeretnek jutni,jol hangzik
http://www.vwdepo.hu/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=47&Itemid=128
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6117 Dátum:
2009 Július 06, 10:45:16 »
Idézetet írta: Süni - 2009 Július 02, 16:08:49
Ne legyé béna !
http://driftgarage.hu/shop/index.php?k=100013
http://www.rallydesign.co.uk/index.php?cPath=562_599
ezeket néztem, de kicsit
és ahogy mareszt ismerem az övé valami borult versenyzsigából van 5000ért amit lealkudok a felére és má adja is
40e-t nem ér meg, legalábbis most nem..előbb legyen motorom..
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6116 Dátum:
2009 Július 06, 09:28:20 »
Idézetet írta: Thomasssss - 2009 Július 03, 19:09:34
Hello!
Úgy néz ki lassan időszerűvé válik egy kipuffogódob cserém, mivel eléggé eszi az idő rozsdafoga. Még nem lyukas, de porlik
. Tudtok mondani néhány szót arról, hogy miben különböznek az egyes dobok? Láttam már kadron, meg kerámia, meg "sport" dobokat, de igazából nem tudom mi lenne az ideális. Az biztos hogy a kétszer egy cső kimenetet szeretném megtartani,
hangra pedig nekem bejön a mostani nagyon
, ami elvileg valami dél afrikai cucc
, tehát alapjáraton ketyeg mint az óramű, húzáskor erőteljes, de nem ilyen vadállat hangja van. Amúgy a motorom 76-os D1200 .
Előre is köszi!
Tom
Idézetet írta: Zoli - 2009 Július 05, 20:44:07
Alighanem a hangja miatt...
Zoli ott a válasz!
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6115 Dátum:
2009 Július 05, 20:48:20 »
Idézetet írta: Zoli - 2009 Július 05, 20:44:07
Alighanem a hangja miatt...
akkor nyócas fúróval kell rá fúrni a kiömlőnél egy egy lukat
80as évek zsiguli tuningja
én csináltam ilyet nagyon brutálisan ment utána a verda
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6114 Dátum:
2009 Július 05, 20:44:07 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Július 05, 13:01:34
egy D1200-ra minek sport kipuff? ha egy 10%-t dob a motoron és tételezzük fel kopásmentes, akkor 34 -> 37-39 "lőerő"
Alighanem a hangja miatt...
http://hapsi96.blogspot.hu/
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6113 Dátum:
2009 Július 05, 13:01:34 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Július 05, 12:43:15
........
Ha tuningdobra vágysz, akkor 50e Ft alatt szinte semmi megfelelő nincs.
egy D1200-ra minek sport kipuff? ha egy 10%-t dob a motoron és tételezzük fel kopásmentes, akkor 34 -> 37-39 "lőerő"
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6112 Dátum:
2009 Július 05, 12:43:15 »
Idézetet írta: Thomasssss - 2009 Július 03, 19:09:34
Hello!
Úgy néz ki lassan időszerűvé válik egy kipuffogódob cserém, mivel eléggé eszi az idő rozsdafoga. Még nem lyukas, de porlik
. Tudtok mondani néhány szót arról, hogy miben különböznek az egyes dobok? Láttam már kadron, meg kerámia, meg "sport" dobokat, de igazából nem tudom mi lenne az ideális. Az biztos hogy a kétszer egy cső kimenetet szeretném megtartani, hangra pedig nekem bejön a mostani nagyon, ami elvileg valami dél afrikai cucc
, tehát alapjáraton ketyeg mint az óramű, húzáskor erőteljes, de nem ilyen vadállat hangja van. Amúgy a motorom 76-os D1200 .
Előre is köszi!
Tom
Ernst német dobot vegyél rá.
Ha tuningdobra vágysz, akkor 50e Ft alatt szinte semmi megfelelő nincs.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6111 Dátum:
2009 Július 05, 12:40:57 »
Idézetet írta: GeRGelu: - 2009 Július 03, 22:48:26
En a CB Perf.-tol rendeltem anno. Hasonlo forrasu lehet, mint a Hoffmann fele. Meg nem epitettem be. A kutyaol futescsonkjai itt is utban lesznek?
Nem, itt minden stimmel.
Szívócsőfűtést kell lezárni, de ahhoz is van lemezke.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
GeRGelu:
Hozzászólások: 1019
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6110 Dátum:
2009 Július 03, 22:48:26 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Július 03, 09:03:08
A Hoffmann Speedstertől megrendeltem egy szimplaszívós motorra való weber 34 ICT dupla karbiszettet, most jött meg. Ez egy komplett készlet, keresztrudazattal, minden csővel, stb.
A karbik, EMPI feliratosak, Made in China, weber ict koppintás. Kidolgozása elég jónak tűnik, az adott fittingek, bilincsek, benzincső T elosztó meglepően minőségi benyomást kelt, ahogy a karbik rudazata is.
A levegőszűrő gagyi, noname, azt lecserélem, minden más nagyon jó minőségűnek látszik.
Az ára 399 EUR volt kompletten.
En a CB Perf.-tol rendeltem anno. Hasonlo forrasu lehet, mint a Hoffmann fele. Meg nem epitettem be. A kutyaol futescsonkjai itt is utban lesznek?
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Thomasssss
Hozzászólások: 176
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6109 Dátum:
2009 Július 03, 19:09:34 »
Hello!
Úgy néz ki lassan időszerűvé válik egy kipuffogódob cserém, mivel eléggé eszi az idő rozsdafoga. Még nem lyukas, de porlik
. Tudtok mondani néhány szót arról, hogy miben különböznek az egyes dobok? Láttam már kadron, meg kerámia, meg "sport" dobokat, de igazából nem tudom mi lenne az ideális. Az biztos hogy a kétszer egy cső kimenetet szeretném megtartani, hangra pedig nekem bejön a mostani nagyon, ami elvileg valami dél afrikai cucc
, tehát alapjáraton ketyeg mint az óramű, húzáskor erőteljes, de nem ilyen vadállat hangja van. Amúgy a motorom 76-os D1200 .
Előre is köszi!
Tom
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6108 Dátum:
2009 Július 03, 09:21:06 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Július 03, 09:10:45
kép
Lesz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6107 Dátum:
2009 Július 03, 09:10:45 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Július 03, 09:03:08
A Hoffmann Speedstertől megrendeltem egy szimplaszívós motorra való weber 34 ICT dupla karbiszettet, most jött meg. Ez egy komplett készlet, keresztrudazattal, minden csővel, stb.
A karbik, EMPI feliratosak, Made in China, weber ict koppintás. Kidolgozása elég jónak tűnik, az adott fittingek, bilincsek, benzincső T elosztó meglepően minőségi benyomást kelt, ahogy a karbik rudazata is.
A levegőszűrő gagyi, noname, azt lecserélem, minden más nagyon jó minőségűnek látszik.
Az ára 399 EUR volt kompletten.
kép
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6106 Dátum:
2009 Július 03, 09:03:08 »
A Hoffmann Speedstertől megrendeltem egy szimplaszívós motorra való weber 34 ICT dupla karbiszettet, most jött meg. Ez egy komplett készlet, keresztrudazattal, minden csővel, stb.
A karbik, EMPI feliratosak, Made in China, weber ict koppintás. Kidolgozása elég jónak tűnik, az adott fittingek, bilincsek, benzincső T elosztó meglepően minőségi benyomást kelt, ahogy a karbik rudazata is.
A levegőszűrő gagyi, noname, azt lecserélem, minden más nagyon jó minőségűnek látszik.
Az ára 399 EUR volt kompletten.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6105 Dátum:
2009 Július 02, 21:25:23 »
Legegyszerübben igy:
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
AMZ-970
Hozzászólások: 871
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6104 Dátum:
2009 Július 02, 18:31:53 »
2919cc
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=791017
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6103 Dátum:
2009 Július 02, 16:08:49 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Július 01, 21:03:15
bammeg maresz! pont ilyet keresek én is!
kíváncsi leszek mit mondasz róla majd ha használod. race-style az új irány?
Ne legyé béna !
http://driftgarage.hu/shop/index.php?k=100013
http://www.rallydesign.co.uk/index.php?cPath=562_599
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6102 Dátum:
2009 Július 02, 16:02:37 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Július 02, 15:54:59
a tulaj:
I think it is going run and run hard at the track.. I think i finally got a motor combo that is going to have so much power that I can run my 11's with ease... and not kill it...
A fordulatot nem engedték magasra, következésképpen a motor keményen meg van töltve a turbo által, az effektív középnyomása nagyon nagy... Így nagyon erős forgattyús mechanizmus kell, biztos, hogy valami komoly dugattyúk és hajtórudak vannak benne.
A 400+ lóerő az nagyon komoly.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6101 Dátum:
2009 Július 02, 15:54:59 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Július 02, 08:46:03
az ilyen motort egyébként milyen élettartamra gyártják/tervezik?
a tulaj:
I think it is going run and run hard at the track.. I think i finally got a motor combo that is going to have so much power that I can run my 11's with ease... and not kill it...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6100 Dátum:
2009 Július 02, 15:08:38 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 Július 02, 15:00:54
Három futam?
De csak ha nyolcadmérföld....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6099 Dátum:
2009 Július 02, 15:00:54 »
Három futam?
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Július 02, 08:46:03
elég gáz hogy ekkora "lyuk" van benne, nem is kéne
az ilyen motort egyébként milyen élettartamra gyártják/tervezik?
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6098 Dátum:
2009 Július 02, 08:46:03 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Július 02, 06:50:10
be is lett merve ez a Ghia, 479 HP
<beszúrt kép törölve>
elég gáz hogy ekkora "lyuk" van benne, nem is kéne
az ilyen motort egyébként milyen élettartamra gyártják/tervezik?
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6097 Dátum:
2009 Július 02, 06:50:10 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Június 30, 20:53:21
Elkeszult John(KCW fonok) Ghiajanak a motorja a legkomolyabb cegtol a VW Paradise-tol
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
be is lett merve ez a Ghia, 479 HP
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6096 Dátum:
2009 Július 01, 23:08:50 »
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6095 Dátum:
2009 Július 01, 21:47:14 »
Idézetet írta: martonmany - 2009 Július 01, 21:45:42
azt sejtettem
, de valóban élmény vele az "autózás"
bár biztos fogja értékelni 215/35 17
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6094 Dátum:
2009 Július 01, 21:45:42 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Július 01, 21:42:45
én sem arra akarom h rögzitsek
azt sejtettem
, de valóban élmény vele az "autózás"
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6093 Dátum:
2009 Július 01, 21:42:45 »
Idézetet írta: martonmany - 2009 Július 01, 21:40:21
ismerősöm off Ladájában próbáltam ki hasonlót(házi gyártású kézifékkar, ami szinte ugyanígy néz ki a lyukakat leszámítva, plusz skoda munkahenger), kb 2mm-en fog, elég könnyű megforgatni vele a gépet, annak egy hátránya van, hogy ha a gépjármű rögzítésére akartam használni, abban az esetben kellett alá a 17es villáskulcs
én sem arra akarom h rögzitsek
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6092 Dátum:
2009 Július 01, 21:40:21 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Július 01, 20:33:25
megjött exvajszinü bogaramba kézifékem wilwood hengeres
ismerősöm off Ladájában próbáltam ki hasonlót(házi gyártású kézifékkar, ami szinte ugyanígy néz ki a lyukakat leszámítva, plusz skoda munkahenger), kb 2mm-en fog, elég könnyű megforgatni vele a gépet, annak egy hátránya van, hogy ha a gépjármű rögzítésére akartam használni, abban az esetben kellett alá a 17es villáskulcs
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6091 Dátum:
2009 Július 01, 21:39:13 »
Új gazdája van.
Idézetet írta: gsattila - 2009 Június 30, 22:23:14
Egy ilyen készlet - ha valaki ilyet szeretne - olyan 40 körül lehet. Én kicsit olcsóbban vettem. Privátban van jelentkező rá - tegyük át oda. Az oválomban bent volt, nagyon szépen bugyborékolt/röfögött? vele vele. Nincs bogár hangja, a négy cső egyben szól.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6090 Dátum:
2009 Július 01, 21:30:33 »
Idézetet írta: ratro - 2009 Július 01, 21:23:28
Megvágod azt fékcsövet ami hátrafelé megy és abba bekötöd?
nem 2db -bolcsinálom mrt kézi munka hengernek más a holander menete
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6089 Dátum:
2009 Július 01, 21:23:28 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Július 01, 21:18:47
amostani kézifék kivág picsába....ez be hosszu fékcsöve be bekötöm ennyi!
Megvágod azt fékcsövet ami hátrafelé megy és abba bekötöd?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6088 Dátum:
2009 Július 01, 21:18:47 »
Idézetet írta: ratro - 2009 Július 01, 21:17:22
és ezt hogyan fogod bekötni?
amostani kézifék kivág picsába....ez be hosszu fékcsöve be bekötöm ennyi!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6087 Dátum:
2009 Július 01, 21:17:22 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Július 01, 21:13:03
perverz.......meg olyan nyergemvan hátul aminnincs bowden lehetöség
és ezt hogyan fogod bekötni?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6086 Dátum:
2009 Július 01, 21:14:33 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Július 01, 21:13:30
még nmtom csak gyüjtök
ha meggondolod magad nálam lesz helye
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6085 Dátum:
2009 Július 01, 21:13:30 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Július 01, 21:03:15
bammeg maresz! pont ilyet keresek én is!
kíváncsi leszek mit mondasz róla majd ha használod. race-style az új irány?
még nmtom csak gyüjtök
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak:
1
...
400
401
402
403
404
[
405
]
406
407
408
409
410
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...