www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 13:22:28
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
394
395
396
397
398
[
399
]
400
401
402
403
404
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3388439 alkalommal)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6364 Dátum:
2009 Augusztus 10, 14:49:45 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Augusztus 10, 14:35:34
alacsony benzinszint az úszóházban? (tipp)
vidd már egy olyan helyre, ahol értenek is hozzá (pl.: Martonvásár)
tervbe van Martonvásár, de egyenlőre lábon esélytelen...
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6363 Dátum:
2009 Augusztus 10, 14:35:34 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 10, 14:31:06
a gyorsító szemmel láthatóan spricceli befelé a naftát
alacsony benzinszint az úszóházban? (tipp)
vidd már egy olyan helyre, ahol értenek is hozzá (pl.: Martonvásár)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6362 Dátum:
2009 Augusztus 10, 14:32:39 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Augusztus 10, 14:29:09
hol tankolsz?
schell (legutóbb), mol, ömw, kanna
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6361 Dátum:
2009 Augusztus 10, 14:31:06 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Augusztus 10, 14:27:37
az alapjárati rendszer volt eltömődve? a gyorsító nincsen? vagy más a karbiban?
a gyorsító szemmel láthatóan spricceli befelé a naftát
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6360 Dátum:
2009 Augusztus 10, 14:29:09 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 10, 14:25:32
Ötleteket várok:
gyújtás van mind a 4 hengernél
alapjárat is van most már, az egyik alapjárati fúvóka tényleg el volt tömődve.
megy is az autó hidegen, és kis gázzal
DE
ha odalépek neki, cirka 500m után elkezd dadogni, majd lefullad...
aztán van amikor kis pihenővel újra megy, de nagy gázadásra megint beszarik.
Nem kap elég benzint? Karbikkal lehet valami, vagy az elektromos AC-vel?
Vagy más...?
hol tankolsz?
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6359 Dátum:
2009 Augusztus 10, 14:27:37 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 10, 14:25:32
Ötleteket várok:
gyújtás van mind a 4 hengernél
alapjárat is van most már, az egyik alapjárati fúvóka tényleg el volt tömődve.
megy is az autó hidegen, és kis gázzal
DE
ha odalépek neki, cirka 500m után elkezd dadogni, majd lefullad...
aztán van amikor kis pihenővel újra megy, de nagy gázadásra megint beszarik.
Nem kap elég benzint? Karbikkal lehet valami, vagy az elektromos AC-vel?
Vagy más...?
az alapjárati rendszer volt eltömődve? a gyorsító nincsen? vagy más a karbiban?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6358 Dátum:
2009 Augusztus 10, 14:25:32 »
Ötleteket várok:
gyújtás van mind a 4 hengernél
alapjárat is van most már, az egyik alapjárati fúvóka tényleg el volt tömődve.
megy is az autó hidegen, és kis gázzal
DE
ha odalépek neki, cirka 500m után elkezd dadogni, majd lefullad...
aztán van amikor kis pihenővel újra megy, de nagy gázadásra megint beszarik.
Nem kap elég benzint? Karbikkal lehet valami, vagy az elektromos AC-vel?
Vagy más...?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6357 Dátum:
2009 Augusztus 09, 22:40:39 »
Idézetet írta: 1303LS - 2009 Augusztus 09, 22:33:49
Figyeltem én is, hogy teljesen sima volt az arcod is, nem ette meg az ideg a rázkódástól míg leértél.
ugye?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6356 Dátum:
2009 Augusztus 09, 22:33:49 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Augusztus 09, 22:29:02
ne is mond fura volt hogy gyomáig nem koppant a kocsim
Figyeltem én is, hogy teljesen sima volt az arcod is, nem ette meg az ideg a rázkódástól míg leértél.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6355 Dátum:
2009 Augusztus 09, 22:29:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 09, 22:21:18
Meg tisztességesen megültetni, hogy tényleg ne lehessen használni, ne csak egy kicsit....
ne is mond fura volt hogy gyomáig nem koppant a kocsim
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6354 Dátum:
2009 Augusztus 09, 22:21:18 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Augusztus 09, 22:10:42
kellet volna bele egy 120as tengely
Meg tisztességesen megültetni, hogy tényleg ne lehessen használni, ne csak egy kicsit....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6353 Dátum:
2009 Augusztus 09, 22:10:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 09, 22:07:48
Remélem a jövő héten megindul az autó...noha hét közben sokat nem tudok vele foglalkozni.
kellet volna bele egy 120as tengely
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6352 Dátum:
2009 Augusztus 09, 22:07:48 »
Idézetet írta: gas - 2009 Augusztus 09, 21:01:51
úgy is elöbb fogsz elkészülni vele, várom a tapasztalatokat
Remélem a jövő héten megindul az autó...noha hét közben sokat nem tudok vele foglalkozni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6351 Dátum:
2009 Augusztus 09, 21:28:58 »
Idézetet írta: vgd - 2009 Augusztus 09, 21:08:29
Üdv. Nekem van egy pár 1,6-os hengerfejem. Bár az egyik a párból csak disznek jó a másikat talán lehet használni.
Jelképes összegért odaadom ha kell
á köszönöm,a többit privátban
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6350 Dátum:
2009 Augusztus 09, 21:08:29 »
Idézetet írta: gas - 2009 Augusztus 09, 21:01:51
közben olvastam a restocalrat topikot
valami ilyesmin agyalok én is ha nem tudok párt találni a duplaszívós hengerfejemnek
kiváncsi vagyok mit tud majd
úgy is elöbb fogsz elkészülni vele, várom a tapasztalatokat
Üdv. Nekem van egy pár 1,6-os hengerfejem. Bár az egyik a párból csak disznek jó a másikat talán lehet használni.
Jelképes összegért odaadom ha kell
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6349 Dátum:
2009 Augusztus 09, 21:01:51 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 09, 20:16:02
Természetesen szimplaszívós, a gyári 66-os fejek.
közben olvastam a restocalrat topikot
valami ilyesmin agyalok én is ha nem tudok párt találni a duplaszívós hengerfejemnek
kiváncsi vagyok mit tud majd
úgy is elöbb fogsz elkészülni vele, várom a tapasztalatokat
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6348 Dátum:
2009 Augusztus 09, 20:16:02 »
Idézetet írta: gas - 2009 Augusztus 09, 19:57:55
Ha TD karbi akkor milyen hengerfejek vannak ezen a motoron, dupla vagy szimplaszívós
Természetesen szimplaszívós, a gyári 66-os fejek.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6347 Dátum:
2009 Augusztus 09, 19:57:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 07, 21:39:23
Én meg ma beraktram a vintage speed motoromat a 66-osba.
Nem akarja ez az autó a jót, rengeteget szívtam vele, minden ellenem játszott. A ventillátor kihézagolástól a kipufogó felrakásig, minden igazi szopó lett, de estére bent volt a motor. Ráhúztam a csavarokat, és otthagytam, eleget szenvedtem vele ma....
Karbik is elő vanank készítve, meg minden egyéb, célegyenesbe fordult a projekt....
Ha TD karbi akkor milyen hengerfejek vannak ezen a motoron, dupla vagy szimplaszívós
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6346 Dátum:
2009 Augusztus 09, 19:01:40 »
vetart
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6345 Dátum:
2009 Augusztus 07, 22:33:22 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Augusztus 07, 22:32:27
mekkora az elso gumid?
135/70 15 de rá van kalibrálva
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6344 Dátum:
2009 Augusztus 07, 22:32:36 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Augusztus 07, 22:24:56
ma kocsiztam sajnos fékeznem kellet ,pedid 0 pecek is megvolt
milyen ciki "km" ora van a bogaradba
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6343 Dátum:
2009 Augusztus 07, 22:32:27 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Augusztus 07, 22:24:56
ma kocsiztam sajnos fékeznem kellet ,pedid 0 pecek is megvolt
mekkora az elso gumid?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6342 Dátum:
2009 Augusztus 07, 22:24:56 »
ma kocsiztam sajnos fékeznem kellet ,pedid 0 pecek is megvolt
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6341 Dátum:
2009 Augusztus 07, 21:39:23 »
Én meg ma beraktram a vintage speed motoromat a 66-osba.
Nem akarja ez az autó a jót, rengeteget szívtam vele, minden ellenem játszott. A ventillátor kihézagolástól a kipufogó felrakásig, minden igazi szopó lett, de estére bent volt a motor. Ráhúztam a csavarokat, és otthagytam, eleget szenvedtem vele ma....
Karbik is elő vanank készítve, meg minden egyéb, célegyenesbe fordult a projekt....
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6340 Dátum:
2009 Augusztus 07, 21:35:35 »
Idézetet írta: SiD - 2009 Augusztus 07, 14:35:07
bakker, 300 előtt nem sokkal váltotta az uccsó fokozatot!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6339 Dátum:
2009 Augusztus 07, 21:08:44 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 07, 17:43:25
jaja
zsír mind.
most tényleg úgy fest, hogy a kábel lesz az
de egyenlőre nem tudom kicserélni, várom Qzmáékat, hogy hozzák a lecsavarható végű gyertyákat, és akkor feltudom rakni a normál csatis vezetékeket.
Megmondtam van benne.
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6338 Dátum:
2009 Augusztus 07, 20:48:38 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Augusztus 07, 19:25:10
szkájlájn vs. T1
Jól értem hogy a különbség a végén 2 század?
http://www.youtube.com/watch?v=2reck8Ze6Ys
de a skyline kicsit beragadt a startnál. Ettől függetlenűl nagyon megy a T1
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6337 Dátum:
2009 Augusztus 07, 19:25:10 »
szkájlájn vs. T1
Jól értem hogy a különbség a végén 2 század?
http://www.youtube.com/watch?v=2reck8Ze6Ys
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6336 Dátum:
2009 Augusztus 07, 17:43:25 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 07, 17:30:23
szelephézagot godolom megnéztétek?
jaja
zsír mind.
most tényleg úgy fest, hogy a kábel lesz az
de egyenlőre nem tudom kicserélni, várom Qzmáékat, hogy hozzák a lecsavarható végű gyertyákat, és akkor feltudom rakni a normál csatis vezetékeket.
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6335 Dátum:
2009 Augusztus 07, 17:30:23 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 07, 16:54:43
várok picit had hűljön, kiszedem a gyertyát és leveszem a végéről a kis "bunkót", mert a normál vezeték így nem megy fel,plusz ilyen vezetékem meg nincs, csak normál.
lehet szakadás van benne és melegen a tágulástól megszakad az áramkör. egy nagyon vékony ferrokarbon szál van benne csak.
hidegen megyeget, nem túl jól, de ha bemelegszik teljesen kaput.
kipróbálom, aztán hátha...
szelephézagot godolom megnéztétek?
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6334 Dátum:
2009 Augusztus 07, 16:54:43 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 07, 16:50:21
kábel?
hidegen bizti nem?
várok picit had hűljön, kiszedem a gyertyát és leveszem a végéről a kis "bunkót", mert a normál vezeték így nem megy fel,plusz ilyen vezetékem meg nincs, csak normál.
lehet szakadás van benne és melegen a tágulástól megszakad az áramkör. egy nagyon vékony ferrokarbon szál van benne csak.
hidegen megyeget, nem túl jól, de ha bemelegszik teljesen kaput.
kipróbálom, aztán hátha...
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6333 Dátum:
2009 Augusztus 07, 16:50:21 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 07, 16:44:32
elegem van...
új megszakító
új kondenzátor
új gyertya
és a 4-es henger nem megy melegen...
kábel?
hidegen bizti nem?
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6332 Dátum:
2009 Augusztus 07, 16:44:32 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 07, 16:42:55
elegem van...
új megszakító
új kondenzátor
új gyertya
és a 4-es henger nem megy melegen...
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6331 Dátum:
2009 Augusztus 07, 16:42:55 »
Idézetet írta: Protheus - 2009 Augusztus 07, 14:46:27
Tokolom vwboxer is 90 folott valtott kettesbe ... :-)
na ezt én nem is figyeltem
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6330 Dátum:
2009 Augusztus 07, 14:46:27 »
Idézetet írta: SiD - 2009 Augusztus 07, 14:35:07
bakker, 300 előtt nem sokkal váltotta az uccsó fokozatot!
Tokolom vwboxer is 90 folott valtott kettesbe ... :-)
Buzi, aki fékez! :-)))
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6329 Dátum:
2009 Augusztus 07, 14:35:07 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Augusztus 07, 11:50:30
Leon,az en bogaram mar igy megy
http://www.youtube.com/watch?v=S533w0jruK8&feature=player_embedded
bakker, 300 előtt nem sokkal váltotta az uccsó fokozatot!
1963 VW1200 DeLuxe
_NagyG
Hozzászólások: 1980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6328 Dátum:
2009 Augusztus 07, 14:18:51 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Augusztus 07, 11:50:30
Leon,az en bogaram mar igy megy
http://www.youtube.com/watch?v=S533w0jruK8&feature=player_embedded
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 07, 14:35:09 írta _NagyG
»
https://www.facebook.com/milleniumflakon
alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6327 Dátum:
2009 Augusztus 07, 13:10:13 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Augusztus 07, 11:32:11
akkor jól emlékeztem, hogy nagyobbak a te szelepeid (1-1 mm-rel)
az átlag a 40-48
ez az olcsobb
ezeknél a motoroknál 1-2mm nem számit szerintem
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6326 Dátum:
2009 Augusztus 07, 11:50:30 »
Leon,az en bogaram mar igy megy
http://www.youtube.com/watch?v=S533w0jruK8&feature=player_embedded
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6325 Dátum:
2009 Augusztus 07, 11:32:11 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 07, 10:05:53
henger 103mm
szivo sz.47mm
kipu.sz.39mm
akkor jól emlékeztem, hogy nagyobbak a te szelepeid (1-1 mm-rel)
Oldalak:
1
...
394
395
396
397
398
[
399
]
400
401
402
403
404
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...