www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 11:04:16
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
393
394
395
396
397
[
398
]
399
400
401
402
403
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3388076 alkalommal)
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6404 Dátum:
2009 Augusztus 10, 23:32:26 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 10, 23:11:00
ring?
kéne egy kék bosch trafó...gyertya csere...hőgátat betenni...ja és még nem derült ki de lehet dolgozom is akkor
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6403 Dátum:
2009 Augusztus 10, 23:11:00 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Augusztus 10, 23:04:28
enyém is járt ott?
ring?
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6402 Dátum:
2009 Augusztus 10, 23:04:28 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 10, 21:50:37
A Kacsáriék tisztességes, régimódi, autót szerető autószerelők. Versenyeznek, autót építenek, autókkal fekszenek és ébrednek. Nyilván ők sem tudhatnak mindent, de eddig náluk csináltattam vagy 5-6 karburátort és MINDIG TISZTESSÉGESEK voltak és preciz, jó munkát végeztek.
Én kedvelem őket, szivesen megyek hozzájuk akár dumálni is.
Csak ne hozzátok szóba a kormányt és Gyurcsányt!
enyém is járt ott?
Bugris
Hozzászólások: 383
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6401 Dátum:
2009 Augusztus 10, 23:03:49 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 10, 22:52:22
nem neked szántam
bugriska akar mindig telefonon keresztül javitani
majd ránézünk arra is a hét közepe felé
köszönöm
jössz tomajra?
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6400 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:54:27 »
Idézetet írta: gas - 2009 Augusztus 10, 22:51:04
köszi értem
a szinkron teszter nem tipus specifikus, tehát mérhető vele 28 pict és a weber 40-es karbi pár is?
az tényleg csak a légáramot méri ha jól tudom. egymás után kell azonos fordulaton minden toroknál megmérni és egyformára állítani
(csak férjen oda a torokhoz)
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6399 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:52:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 10, 22:48:41
Én nem is tippelgetek, teljességgel haszontalan. 100 oka lehet.
nem neked szántam
bugriska akar mindig telefonon keresztül javitani
majd ránézünk arra is a hét közepe felé
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6398 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:52:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 10, 22:47:52
A mostani utáni, nem?
Ha vasárnap beindul, akkor hétközben takarítás, futóműves, zöldkártya és kell még menni 200 km-t, járatás gyanánt, figyelve, ellenőrizve, stb.
Utána mehet Kaposvár.
nem. Kaposvár Aug 28-30
addig még két hétvégéd van
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6397 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:51:04 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Augusztus 10, 22:27:56
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 10, 22:29:14
köszi értem
a szinkron teszter nem tipus specifikus, tehát mérhető vele 28 pict és a weber 40-es karbi pár is?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6396 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:50:37 »
Idézetet írta: SiD - 2009 Augusztus 10, 22:45:47
Kaposvár az utolsó hétvége!
mihez képest?
utána jön még Tatabánya és Debrecen
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6395 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:49:42 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Augusztus 10, 22:44:47
67esbe is koszos tankom és van hogy párnap állás után alapjárati rendszer felkap vmit és nem forog el csak lassan!Keverék állitócsavar hegyén volt kosz.......
a hétvégén kiszabaditottam a bogarat 1honap állás után
elforgott ott is hagytam a csikot a szekinél a kövön
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Bugris
Hozzászólások: 383
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6394 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:48:57 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 10, 22:46:58
kényes téma ez
itt a bilenytük melett biztos nem tudjuk megoldani
a narancsnak vissza akartunk venni az üza.fuvokábol egyböl berángatott
most kicsit kormol,de megy legalább
hallottan
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6393 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:48:41 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 10, 22:46:58
itt a bilenytük melett biztos nem tudjuk megoldani
Én nem is tippelgetek, teljességgel haszontalan. 100 oka lehet.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6392 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:47:52 »
Idézetet írta: SiD - 2009 Augusztus 10, 22:45:47
Kaposvár az utolsó hétvége!
A mostani utáni, nem?
Ha vasárnap beindul, akkor hétközben takarítás, futóműves, zöldkártya és kell még menni 200 km-t, járatás gyanánt, figyelve, ellenőrizve, stb.
Utána mehet Kaposvár.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6391 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:46:58 »
Idézetet írta: Bugris - 2009 Augusztus 10, 22:40:56
vmit apum állított a gyújtáson és a karbikon (holnap megkérdezem, h mit), aztán érezhetően jobb lett. jobban és könnyen elforog magasabb sebességben is 4000 fölé
de utána ha szépen lassan akarok menni, ismét rángat, nem megy... utána gyorsításnál meg csak karbi hangot hallok, de nem gyorsul úgy, ahogy kellene
lehet hidegebben jó, de melegen nem
kényes téma ez
itt a bilenytük melett biztos nem tudjuk megoldani
a narancsnak vissza akartunk venni az üza.fuvokábol egyböl berángatott
most kicsit kormol,de megy legalább
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6390 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:45:47 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 10, 22:44:03
Most én is belassultam. Osztófej darabokban (de legalább van), holnap Pozsonyban vagyok, szerdán nem érek rá, csak csütörtök és péntek maradt, vasárnap délután indítás lesz. REMÉLEM!
Ha vasárnap nem tudok indítani, akkor majdnem esélytelen vagyok Kaposvárra...
Kaposvár az utolsó hétvége!
1963 VW1200 DeLuxe
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6389 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:44:47 »
67esbe is koszos tankom és van hogy párnap állás után alapjárati rendszer felkap vmit és nem forog el csak lassan!Keverék állitócsavar hegyén volt kosz.......
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6388 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:44:03 »
Idézetet írta: SiD - 2009 Augusztus 10, 22:36:10
én mikor fogom ezt hallani a zöld autómból?
Most én is belassultam. Osztófej darabokban (de legalább van), holnap Pozsonyban vagyok, szerdán nem érek rá, csak csütörtök és péntek maradt, vasárnap délután indítás lesz. REMÉLEM!
Ha vasárnap nem tudok indítani, akkor majdnem esélytelen vagyok Kaposvárra...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bugris
Hozzászólások: 383
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6387 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:40:56 »
Idézetet írta: Bugris - 2009 Augusztus 10, 22:19:05
gyorsításnál egyesben, kettesben el-el forgott 4000ig, aztán harmadikban és negyedikben már csak 3000ig (talán), akkor is ugrálva, rángatva, mintha nem lenne benne erő (elfogy talán a benzin)
(1776ccm, 294°-os tengely, 041-es hengerfej, 2db weber 36 idf)
vmit apum állított a gyújtáson és a karbikon (holnap megkérdezem, h mit), aztán érezhetően jobb lett. jobban és könnyen elforog magasabb sebességben is 4000 fölé
de utána ha szépen lassan akarok menni, ismét rángat, nem megy... utána gyorsításnál meg csak karbi hangot hallok, de nem gyorsul úgy, ahogy kellene
lehet hidegebben jó, de melegen nem
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6386 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:39:23 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Augusztus 10, 22:16:00
fogalmam sincs, mert nem kaptam szét (csak csodáltam, hogy milyen szépek)
csak azt tudom, hogy a keverőcső az valami olyan méret, amit nem volt nekik, ja ezek DCNF-ek
ccm?
szelrp?
tengely?
karbi?
fuvokák?
gondoltam
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6385 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:37:39 »
Idézetet írta: SiD - 2009 Augusztus 10, 22:36:10
én mikor fogom ezt hallani a zöld autómból?
kaposvár elött de tied hangosabb lesz
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6384 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:36:10 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Augusztus 10, 22:34:25
vetart elsö percei
http://videa.hu/videok/jarmuvek/elso-jaratas-indulas-tmSYo7p4ragQ7ByU
én mikor fogom ezt hallani a zöld autómból?
1963 VW1200 DeLuxe
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6383 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:34:25 »
vetart elsö percei
http://videa.hu/videok/jarmuvek/elso-jaratas-indulas-tmSYo7p4ragQ7ByU
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6382 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:29:14 »
Idézetet írta: gas - 2009 Augusztus 10, 22:21:57
Üdv mindenkinek!
a szinkron teszter a duola karbik összehangolására szolgál, hogy tudja mérni a két karbi teljesítmény különbségét, ha az asztalon két azonos állapotú karbit egyformán beállítok ennél a beállításnál "finomabbat" tudok produkálni a teszter segíségével vagy sem
Azonos fúvókák esetén a karbik akkor adnak azonos tüzelőanyag mennyiséget, ha a rajtuk átáramló levegő sebessége (és mennyisége) azonos. Ezt a mennyiséget a fojtószelep helyzete szabályozza, de függ a henger töltöttségi fokától, amit pedig sok egyéb tényező, pl. a szelephézag is befolyásol. Ezt az átáramló levegő mennyiséget két módon lehet mérni: a fojtószelep alatti vákum mérésével, valamint a karbiba beáramló légmennyiség mérésével. A szinkronteszter erre jó.
Hiába állítod azonosra asztalon a két karbit, ha az egyik hengerednek a szívó szelephézaga kisebb, máris más mennyiséget szív be, mint a másik -> kompenzálni kell a fojtószelep állításával. = szinkronizálni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6381 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:27:56 »
Idézetet írta: gas - 2009 Augusztus 10, 22:21:57
Üdv mindenkinek!
a szinkron teszter a duola karbik összehangolására szolgál, hogy tudja mérni a két karbi teljesítmény különbségét, ha az asztalon két azonos állapotú karbit egyformán beállítok ennél a beállításnál "finomabbat" tudok produkálni a teszter segíségével vagy sem
a szinkron teszter vákumot mér minden torokban általában 0,01 pontosággal. Az asztali beállítás az lutri.
GNX-967
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6380 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:21:57 »
Üdv mindenkinek!
a szinkron teszter a duola karbik összehangolására szolgál, hogy tudja mérni a két karbi teljesítmény különbségét, ha az asztalon két azonos állapotú karbit egyformán beállítok ennél a beállításnál "finomabbat" tudok produkálni a teszter segíségével vagy sem
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6379 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:21:52 »
Idézetet írta: Bugris - 2009 Augusztus 10, 22:19:05
gyorsításnál egyesben, kettesben el-el forgott 4000ig, aztán harmadikban és negyedikben már csak 3000ig (talán), akkor is ugrálva, rángatva, mintha nem lenne benne erő (elfogy talán a benzin)
szintén
Bugris
Hozzászólások: 383
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6378 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:19:05 »
Idézetet írta: Bugris - 2009 Augusztus 10, 18:31:49
Nekem ugyanezek a tünetek! :-(
gyorsításnál egyesben, kettesben el-el forgott 4000ig, aztán harmadikban és negyedikben már csak 3000ig (talán), akkor is ugrálva, rángatva, mintha nem lenne benne erő (elfogy talán a benzin)
(1776ccm, 294°-os tengely, 041-es hengerfej, 2db weber 36 idf)
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 10, 22:23:01 írta Bugris
»
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6377 Dátum:
2009 Augusztus 10, 22:16:00 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 10, 21:48:46
és mik lettek a méretek?
csak kiváncsiskodom
fogalmam sincs, mert nem kaptam szét (csak csodáltam, hogy milyen szépek)
csak azt tudom, hogy a keverőcső az valami olyan méret, amit nem volt nekik, ja ezek DCNF-ek
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6376 Dátum:
2009 Augusztus 10, 21:50:37 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Augusztus 10, 21:29:22
mindenki azt mondja
de nekem ők újították fel a karbijaimat (mégegyszer köszönet Stuntnak) és tisztességes munkát végeztek, én ha közelebb nem találok valami profit, akkor elviszem az enyémet arra a szent helyre
ja úgy rakták össze a karbikat (mert ugye egyformának néztek ki, de belül nem egyeztek), hogy bizonyos paramétereket bekértek (vezértengely milyen, köbcenti mekkora, szelepek átmérője) és úgy szereztek keverőcsövet külföldről és ami lenyűgözött, az a korrektség (mivel nem volt sürgős addig nem rendelték meg külön a keverőcsövet, hogy olcsóbb legyen és mindezt úgy, hogy sosem láttak, ja azóta sem találkoztunk)
A Kacsáriék tisztességes, régimódi, autót szerető autószerelők. Versenyeznek, autót építenek, autókkal fekszenek és ébrednek. Nyilván ők sem tudhatnak mindent, de eddig náluk csináltattam vagy 5-6 karburátort és MINDIG TISZTESSÉGESEK voltak és preciz, jó munkát végeztek.
Én kedvelem őket, szivesen megyek hozzájuk akár dumálni is.
Csak ne hozzátok szóba a kormányt és Gyurcsányt!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6375 Dátum:
2009 Augusztus 10, 21:48:46 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Augusztus 10, 21:29:22
mindenki azt mondja
de nekem ők újították fel a karbijaimat (mégegyszer köszönet Stuntnak) és tisztességes munkát végeztek, én ha közelebb nem találok valami profit, akkor elviszem az enyémet arra a szent helyre
ja úgy rakták össze a karbikat (mert ugye egyformának néztek ki, de belül nem egyeztek), hogy bizonyos paramétereket bekértek (vezértengely milyen, köbcenti mekkora, szelepek átmérője) és úgy szereztek keverőcsövet külföldről és ami lenyűgözött, az a korrektség (mivel nem volt sürgős addig nem rendelték meg külön a keverőcsövet, hogy olcsóbb legyen és mindezt úgy, hogy sosem láttak, ja azóta sem találkoztunk)
és mik lettek a méretek?
csak kiváncsiskodom
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6374 Dátum:
2009 Augusztus 10, 21:29:22 »
Idézetet írta: drflexes - 2009 Augusztus 10, 19:17:02
azok tenyleg jok?dokat megnezetnem en is,durran egyet-egyet valtaskor neha,babam meg odavalosi pluszban.
mindenki azt mondja
de nekem ők újították fel a karbijaimat (mégegyszer köszönet Stuntnak) és tisztességes munkát végeztek, én ha közelebb nem találok valami profit, akkor elviszem az enyémet arra a szent helyre
ja úgy rakták össze a karbikat (mert ugye egyformának néztek ki, de belül nem egyeztek), hogy bizonyos paramétereket bekértek (vezértengely milyen, köbcenti mekkora, szelepek átmérője) és úgy szereztek keverőcsövet külföldről és ami lenyűgözött, az a korrektség (mivel nem volt sürgős addig nem rendelték meg külön a keverőcsövet, hogy olcsóbb legyen és mindezt úgy, hogy sosem láttak, ja azóta sem találkoztunk)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6373 Dátum:
2009 Augusztus 10, 20:54:09 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Augusztus 10, 14:27:37
az alapjárati rendszer volt eltömődve? a gyorsító nincsen? vagy más a karbiban?
ha az alpjárati rendszer szar akkor gyorsitás sem jó!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gyuri79
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6372 Dátum:
2009 Augusztus 10, 19:45:24 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 10, 14:25:32
Ötleteket várok:
gyújtás van mind a 4 hengernél
alapjárat is van most már, az egyik alapjárati fúvóka tényleg el volt tömődve.
megy is az autó hidegen, és kis gázzal
DE
ha odalépek neki, cirka 500m után elkezd dadogni, majd lefullad...
aztán van amikor kis pihenővel újra megy, de nagy gázadásra megint beszarik.
Nem kap elég benzint? Karbikkal lehet valami, vagy az elektromos AC-vel?
Vagy más...?
Elnézést,hogy beleugatok,mert Bogárhoz nem értek,de nekem is volt hasonló bajom a Sciroccoval még karbis korában:
az üa.szint jeladó búvárcsöve magához szívta a rozsdadarabkákat amik a tankban úszkáltak!Ugyanez volt,kis gázon ment,amint odaléptem ledadog megáll és vége,várok pár percet és beindul...
Kifúrkátam egy műanyag benzinszűrőt és ráraktam a búvárcső végére,aztán megjavult!Persze csak miután mindent kicseréltünk!
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6371 Dátum:
2009 Augusztus 10, 19:18:46 »
ez milyen kipu?
[a csatolmányt egy admin törölte]
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6370 Dátum:
2009 Augusztus 10, 19:17:02 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Augusztus 10, 14:35:34
alacsony benzinszint az úszóházban? (tipp)
vidd már egy olyan helyre, ahol értenek is hozzá (pl.: Martonvásár)
azok tenyleg jok?dokat megnezetnem en is,durran egyet-egyet valtaskor neha,babam meg odavalosi pluszban.
új számom van:20 592 5434
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6369 Dátum:
2009 Augusztus 10, 19:14:12 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 10, 14:49:45
tervbe van Martonvásár, de egyenlőre lábon esélytelen...
Rakd vissza a mechanikus AC-t,és egy 009-et,vagy bármilyen hagyományos hitleri cuccot.
Bugris
Hozzászólások: 383
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6368 Dátum:
2009 Augusztus 10, 18:31:49 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 10, 14:25:32
Ötleteket várok:
gyújtás van mind a 4 hengernél
alapjárat is van most már, az egyik alapjárati fúvóka tényleg el volt tömődve.
megy is az autó hidegen, és kis gázzal
DE
ha odalépek neki, cirka 500m után elkezd dadogni, majd lefullad...
aztán van amikor kis pihenővel újra megy, de nagy gázadásra megint beszarik.
Nem kap elég benzint? Karbikkal lehet valami, vagy az elektromos AC-vel?
Vagy más...?
Nekem ugyanezek a tünetek! :-(
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6367 Dátum:
2009 Augusztus 10, 15:13:25 »
Idézetet írta: Süni - 2009 Augusztus 10, 14:56:56
Kötél ?
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6366 Dátum:
2009 Augusztus 10, 14:58:55 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 10, 14:32:39
schell (legutóbb), mol, ömw, kanna
Tank, benzincső, AC, karbi, ebben a sorrendben.
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6365 Dátum:
2009 Augusztus 10, 14:56:56 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 10, 14:49:45
tervbe van Martonvásár, de egyenlőre lábon esélytelen...
Kötél ?
Oldalak:
1
...
393
394
395
396
397
[
398
]
399
400
401
402
403
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...