www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 09:08:56
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921221
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
392
393
394
395
396
[
397
]
398
399
400
401
402
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3387791 alkalommal)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6444 Dátum:
2009 Augusztus 13, 20:33:55 »
Idézetet írta: Funk - 2009 Augusztus 13, 17:30:17
Átrakom ide,mert az szmb rovatba csak töketlenek járnak.
Valaki tud olyan képet,ahol látszik,hogy az elektromos AC-t (Pierburg) Typ 1-nél hová szokták felbiggyeszteni.
Vagy esetleg szóban.Meg a mechanikus AC helyét ledugózni?Olyat láttam lehet kapni,amin kartergáz kivezető van.De az minek kell rá?Valamint olyan kartergáz szűrőt dupla wéberhez,ami az olajbetöltő csonkon "ül",előrefele van a betöltő nyílás,mögötte a szűrő doboz.
Üdv.
Nekem a tank alatt van a Pierburg, közvetlen a csonknál, előtte egy szűrővel. Pont odafér, persze nem túl kényelmes a hely, de hát elvileg ezt későbbiekben nem kell szerelni... nem is lehet. Ha megdöglött, akkor kuka.
Relative a többihez képest csendesebb, de így is van hangja, szóval ne a füled mellé tedd
Száraz, zárt hely a legjobb. Ezen kívül teljesen mindegy. Olyat is láttam, aki a váltó felé szerelte be.
Sima dugózást vegyél rá, nekem is az van.
Ilyet te is tudsz csinálni:
Az sztem nem karter gáz kivezető, ha van a dugózáson egy csonk, hanem ott lehet külső hűtőtől visszavezetni az olajat pl, de ez nem tuti
Ne bonyolítsd túl a kartergáz-olajbetöltő rendszert, szerintem teljesen jó ez a féle:
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 13, 20:35:57 írta Leon1303
»
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6443 Dátum:
2009 Augusztus 13, 20:26:21 »
Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat? -
Hát aztat nemtom.
De ne úgy mint Leon az biztos.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6442 Dátum:
2009 Augusztus 13, 19:21:45 »
Idézetet írta: Funk - 2009 Augusztus 13, 17:30:17
Átrakom ide,mert az szmb rovatba csak töketlenek járnak.
Valaki tud olyan képet,ahol látszik,hogy az elektromos AC-t (Pierburg) Typ 1-nél hová szokták felbiggyeszteni.
Vagy esetleg szóban.Meg a mechanikus AC helyét ledugózni?Olyat láttam lehet kapni,amin kartergáz kivezető van.De az minek kell rá?Valamint olyan kartergáz szűrőt dupla wéberhez,ami az olajbetöltő csonkon "ül",előrefele van a betöltő nyílás,mögötte a szűrő doboz.
Üdv.
jobb elöl a láptarto alatt
nekem ott van
könyen szerelhetö
védett helyen van
szüröt tegyél elé
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6441 Dátum:
2009 Augusztus 13, 17:56:16 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 13, 16:23:07
jaja
de utána leállok és alapjáraton sem jön helyre sok esetben
volt már olyan, hogy leálltam, pöckölgettem még picit a gázt és helyreállt... van mikor meg az istennek nem akar...
benzinszűrőd nem tömődött el?
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6440 Dátum:
2009 Augusztus 13, 17:30:17 »
Átrakom ide,mert az szmb rovatba csak töketlenek járnak.
Valaki tud olyan képet,ahol látszik,hogy az elektromos AC-t (Pierburg) Typ 1-nél hová szokták felbiggyeszteni.
Vagy esetleg szóban.Meg a mechanikus AC helyét ledugózni?Olyat láttam lehet kapni,amin kartergáz kivezető van.De az minek kell rá?Valamint olyan kartergáz szűrőt dupla wéberhez,ami az olajbetöltő csonkon "ül",előrefele van a betöltő nyílás,mögötte a szűrő doboz.
Üdv.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6439 Dátum:
2009 Augusztus 13, 16:32:24 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Augusztus 13, 16:24:20
benzin szint milyen?
Karbi állapota milyen? Lehet, hogy el kéne küldeni welnessre (martonvásár)őket, aztán próbálkozni.
Fúvókák bele valóak, egyformák?
Légszűrő nem benzines?
Van hátul is egy üveg benzin szűrő, és ugyan olyan benne a benzin szint akkor is ha jó, meg akkor is mikor rosszul jár a motor.
Karbik elég jók, Stunt is dicsérte az állapotukat. Attól még lehet benne gixer.
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6438 Dátum:
2009 Augusztus 13, 16:24:37 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 13, 16:23:07
jaja
Elektronyos ac h jól emlékszem.
kikéne próbálni ejtőtartályról.
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6437 Dátum:
2009 Augusztus 13, 16:24:20 »
benzin szint milyen?
Karbi állapota milyen? Lehet, hogy el kéne küldeni welnessre (martonvásár)őket, aztán próbálkozni.
Fúvókák bele valóak, egyformák?
Légszűrő nem benzines?
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 13, 16:18:04
nincs, de hidegen is csinálja esetenként, nem egyszer csináltam, hogy gyorsan hátraszaladtam és megfogtam a karbikat, teljesen hidegek voltak.
Nekem is eszembe jutott, hogy lehet felforr benne a benzin, de úgy tűnik nem. Azért szeretnék majd bele.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6436 Dátum:
2009 Augusztus 13, 16:23:07 »
Idézetet írta: abes - 2009 Augusztus 13, 16:19:28
Olyan mintha elfogyna a benzin.
jaja
de utána leállok és alapjáraton sem jön helyre sok esetben
volt már olyan, hogy leálltam, pöckölgettem még picit a gázt és helyreállt... van mikor meg az istennek nem akar...
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6435 Dátum:
2009 Augusztus 13, 16:19:28 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 13, 15:33:14
Na
Olyan mintha elfogyna a benzin.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6434 Dátum:
2009 Augusztus 13, 16:18:04 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Augusztus 13, 16:15:34
hőgát bent van?
nincs, de hidegen is csinálja esetenként, nem egyszer csináltam, hogy gyorsan hátraszaladtam és megfogtam a karbikat, teljesen hidegek voltak.
Nekem is eszembe jutott, hogy lehet felforr benne a benzin, de úgy tűnik nem. Azért szeretnék majd bele.
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6433 Dátum:
2009 Augusztus 13, 16:15:34 »
hőgát bent van?
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 13, 15:33:14
Na megint elvittem egy körre a gépet.
Indítás után megint nem akart alapjárat lenni, dadogott durrogott össze vissza, le is fulladt.
Majd a 3. indítózásra hopp lett minden, szépen járt.
Bemelegítettem, és elindultam. Ment szépen, aztán párszor kihúzattam, és elkezdett megint dadogni...
Gyújtásban minden új.
Ki mit tippel, mi lehet a baj:
1: szar az új gyertya
2: szar a karbi karburálása, és bekormolja magas fordulaton a gyertyát és az attól szarik be
3: magas fordulaton nem kap elég benzint (de utána alapjáraton sem), dugulás a karbiban
4: egyéb...
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6432 Dátum:
2009 Augusztus 13, 15:33:14 »
Na megint elvittem egy körre a gépet.
Indítás után megint nem akart alapjárat lenni, dadogott durrogott össze vissza, le is fulladt.
Majd a 3. indítózásra hopp lett minden, szépen járt.
Bemelegítettem, és elindultam. Ment szépen, aztán párszor kihúzattam, és elkezdett megint dadogni...
Gyújtásban minden új.
Ki mit tippel, mi lehet a baj:
1: szar az új gyertya
2: szar a karbi karburálása, és bekormolja magas fordulaton a gyertyát és az attól szarik be
3: magas fordulaton nem kap elég benzint (de utána alapjáraton sem), dugulás a karbiban
4: egyéb...
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6431 Dátum:
2009 Augusztus 13, 12:52:12 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Augusztus 13, 12:46:51
általában azt csinálják, hogy hosszú difi, nagyon rövid 3. és 4. fokozat és nagy ballon gumi, ez nagyon jó gyorsuláshoz, 5. fokozat meg jó utazni gyorsan, kényelmesen.
nekünk meg marad a köztes megoldás.
a balonos gumi az hiányzik
ja olyan 4000 alatt 130-140között lehet
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6430 Dátum:
2009 Augusztus 13, 12:46:51 »
általában azt csinálják, hogy hosszú difi, nagyon rövid 3. és 4. fokozat és nagy ballon gumi, ez nagyon jó gyorsuláshoz, 5. fokozat meg jó utazni gyorsan, kényelmesen.
nekünk meg marad a köztes megoldás.
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 13, 12:43:16
jo volt az ötleteg
biztos sisebb a lyuk neki a 3-4 és a 4-5 között
de az öszeg se kevés gondolom
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6429 Dátum:
2009 Augusztus 13, 12:43:16 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Augusztus 13, 12:39:03
nem véletlenül van ez így.
jo volt az ötleteg
biztos sisebb a lyuk neki a 3-4 és a 4-5 között
de az öszeg se kevés gondolom
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6428 Dátum:
2009 Augusztus 13, 12:39:03 »
nem véletlenül van ez így.
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 13, 12:31:34
láttad neki is 0,82 az ötödik
ami nekem a négy
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6427 Dátum:
2009 Augusztus 13, 12:35:28 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 13, 12:31:34
láttad neki is 0,82 az ötödik
ami nekem a négy
akkor így mi értelme van?
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6426 Dátum:
2009 Augusztus 13, 12:31:34 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Augusztus 13, 07:56:27
Bö
Geers 62mm Terminator II
<beszúrt kép törölve>
láttad neki is 0,82 az ötödik
ami nekem a négy
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6425 Dátum:
2009 Augusztus 13, 07:56:27 »
Bö
Geers 62mm Terminator II
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6424 Dátum:
2009 Augusztus 13, 00:09:59 »
Idézetet írta: aptom - 2009 Augusztus 11, 21:48:39
Az év elején volt már a Resto topicban, meg itt is ez a Berg 1776. A tulaj szerint nem az empi phat boy kipuff a hangos hanem a 48-as Dellortók. Ezen a fórumon lehet végigkövetni a mókolásait:
http://aussieveedubbers.com/viewtopic.php?tid=38560&page=15
Ez nagyon komoly. 3900-as fordulaton megy 150-et! A megépítés is szép...a.legszebb meg az, hogy ez az egy autója van, napi használatú a kocsi.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6423 Dátum:
2009 Augusztus 12, 23:08:18 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Augusztus 09, 22:29:02
ne is mond fura volt hogy gyomáig nem koppant a kocsim
na ilyet soha ne erezzek
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6422 Dátum:
2009 Augusztus 12, 19:32:58 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Augusztus 12, 11:08:00
esetleg olajhűtő?
de akkor mi keringeti benne az olajat, mert pumpa nincs benne
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6421 Dátum:
2009 Augusztus 12, 13:15:22 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Augusztus 12, 11:08:00
esetleg olajhűtő?
én is erre tippelnék
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6420 Dátum:
2009 Augusztus 12, 11:08:00 »
Idézetet írta: abes - 2009 Augusztus 12, 11:01:57
Szellőztető?
esetleg olajhűtő?
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6419 Dátum:
2009 Augusztus 12, 11:01:57 »
Idézetet írta: Protheus - 2009 Augusztus 12, 10:52:42
Es mi az a cso rajta ?
Szellőztető?
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6418 Dátum:
2009 Augusztus 12, 10:52:42 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 11, 22:08:09
oválba is ilyent akarok
Es mi az a cso rajta ?
Buzi, aki fékez! :-)))
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6417 Dátum:
2009 Augusztus 11, 22:09:20 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Augusztus 11, 22:02:05
miben volt ilyen váltó?
(a ház a kérdés)
<beszúrt kép törölve>
Szerintem ez egy bogár váltó csak erősített oldaldekni van rajta
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6416 Dátum:
2009 Augusztus 11, 22:08:09 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Augusztus 11, 22:02:05
miben volt ilyen váltó?
(a ház a kérdés)
<beszúrt kép törölve>
szárazbol készült
oválba is ilyent akarok
valami erösitett
sajna braz....
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6415 Dátum:
2009 Augusztus 11, 22:02:28 »
Idézetet írta: SiD - 2009 Augusztus 11, 17:37:43
http://www.youtube.com/watch?v=BC0JtyXjGUg&feature=channel_page
Ablaktörlőt meg emelgeti a szél. Ettől megőrülnék. Dísz ablaktörlő.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6414 Dátum:
2009 Augusztus 11, 22:02:05 »
miben volt ilyen váltó?
(a ház a kérdés)
Idézetet írta: aptom - 2009 Augusztus 11, 21:48:39
Az év elején volt már a Resto topicban, meg itt is ez a Berg 1776. A tulaj szerint nem az empi phat boy kipuff a hangos hanem a 48-as Dellortók. Ezen a fórumon lehet végigkövetni a mókolásait:
http://aussieveedubbers.com/viewtopic.php?tid=38560&page=15
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6413 Dátum:
2009 Augusztus 11, 21:59:54 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Augusztus 11, 21:47:37
Ez rém kellemetlen lehetett
bug vs. porsche
http://www.youtube.com/watch?v=hHB8WsMlTMw
Ja, 201 m, de mi lett volna 402-n?
Azért szép.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6412 Dátum:
2009 Augusztus 11, 21:48:39 »
Idézetet írta: SiD - 2009 Augusztus 11, 17:37:43
http://www.youtube.com/watch?v=BC0JtyXjGUg&feature=channel_page
Az év elején volt már a Resto topicban, meg itt is ez a Berg 1776. A tulaj szerint nem az empi phat boy kipuff a hangos hanem a 48-as Dellortók. Ezen a fórumon lehet végigkövetni a mókolásait:
http://aussieveedubbers.com/viewtopic.php?tid=38560&page=15
'81 Hecho en México
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6411 Dátum:
2009 Augusztus 11, 21:47:37 »
Ez rém kellemetlen lehetett
bug vs. porsche
http://www.youtube.com/watch?v=hHB8WsMlTMw
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
LesL!E084
Hozzászólások: 1971
www.afkairsoft.com
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6410 Dátum:
2009 Augusztus 11, 18:07:08 »
Empi
gO LOW or gO hOmE
"Hasal a verda , karcol a padló.
Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6409 Dátum:
2009 Augusztus 11, 17:37:43 »
http://www.youtube.com/watch?v=BC0JtyXjGUg&feature=channel_page
1963 VW1200 DeLuxe
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6408 Dátum:
2009 Augusztus 11, 17:09:03 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Augusztus 11, 16:44:25
mit fog tudni a motor?
OT-s kocsi, gyári 1,6 50 LE, henger-dugó szett és csapágyak Kolbenschmidtek, block vonalba fúrva, főtengely megköszörülve, új, Billet szelepemelő tőkék, két új hengerfej (brazil, de állítólag meglepően jó minőségűek), új Ernst kipuff.,egyéb semmi extra, csak legyen olyan, mint 1973-ban. Még kap a közeljövőben két felújított vw gyártmányú hőcserélőt, ennyi.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6407 Dátum:
2009 Augusztus 11, 16:44:25 »
Idézetet írta: vetart - 2009 Augusztus 11, 16:16:54
vetart
új motorjának
első percei
mit fog tudni a motor?
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6406 Dátum:
2009 Augusztus 11, 16:16:54 »
Idézetet írta: Maresz - 2009 Augusztus 10, 22:34:25
vetart elsö percei
http://videa.hu/videok/jarmuvek/elso-jaratas-indulas-tmSYo7p4ragQ7ByU
vetart
új motorjának
első percei
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6405 Dátum:
2009 Augusztus 10, 23:35:52 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Augusztus 10, 23:32:26
kéne egy kék bosch trafó...gyertya csere...hőgátat betenni...ja és még nem derült ki de lehet dolgozom is akkor
ez nem hangzik valami jol
ha més nem busszal
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Oldalak:
1
...
392
393
394
395
396
[
397
]
398
399
400
401
402
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...