www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 15:30:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 391 392 393 394 395 [396] 397 398 399 400 401 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3388845 alkalommal)
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #6484 Dátum: 2009 Augusztus 14, 13:57:25 »

egyenlőre 5km-nél többet nem képes lábon megtenni
megtalálom magam is a baját, tuti valami piti dolog szivat.

Szerintem a bogi.

 Evil

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6483 Dátum: 2009 Augusztus 14, 13:53:41 »

Biztos elfogytak a pintyek.

 Evil
annyi pintyem még nekem sincs  Wink
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6482 Dátum: 2009 Augusztus 14, 13:52:54 »

Merki mester kidobott már?  Ha valaki ő kitalálja, csak fizesd az óradíját  Grin

egyenlőre 5km-nél többet nem képes lábon megtenni
megtalálom magam is a baját, tuti valami piti dolog szivat.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #6481 Dátum: 2009 Augusztus 14, 13:52:43 »

Biztos elfogytak a pintyek.

 Evil

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #6480 Dátum: 2009 Augusztus 14, 13:51:27 »

Merki mester kidobott már?  Ha valaki ő kitalálja, csak fizesd az óradíját  Grin

a szerelő is csak vakarj a fejét, sé csak ugyan azt tudja csinálni mint én,cserélget mindent.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6479 Dátum: 2009 Augusztus 14, 13:49:17 »

az AC elég benyát szállít?

ha csak a 4. hengernél van ez a hiba , akkor ott kell keresni a kisördögöt (gyújtás, kábel, gyertya, benya, szelepek, karbi)
szerintem vidd el egy szakihoz, mert így csak az okoskodás és a találgatás megy  Tongue
a szerelő is csak vakarj a fejét, sé csak ugyan azt tudja csinálni mint én,cserélget mindent.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #6478 Dátum: 2009 Augusztus 14, 13:49:09 »

Majdnem ilyen a motorterem nekem is, csak rendezettebb  Evil és nem generátoros. Olajbetöltő ugyaniylen.   Wink

Irigykedek.

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #6477 Dátum: 2009 Augusztus 14, 13:44:58 »

ezek milyen karbik

Asszem weber 34 ICT

 Evil

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6476 Dátum: 2009 Augusztus 14, 12:59:35 »

3 különböző jó trafónál is ugyan azt csinálja

az AC elég benyát szállít?

ha csak a 4. hengernél van ez a hiba , akkor ott kell keresni a kisördögöt (gyújtás, kábel, gyertya, benya, szelepek, karbi)
szerintem vidd el egy szakihoz, mert így csak az okoskodás és a találgatás megy  Tongue

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6475 Dátum: 2009 Augusztus 14, 12:24:26 »

nekem a trafó produkált hasonló tüneteket... (van neked egyáltalán olyan?  Evil )
3 különböző jó trafónál is ugyan azt csinálja
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6474 Dátum: 2009 Augusztus 14, 12:23:41 »

nekem ugyan ez volt
igaz nem bogárnál, hanem szimón és jawa-n
a szimó hidegen jó volt, aztán mikor felmelegedett lefulladt, mintha elfogyott volna a benzin, aztán szétszedtük a karbit, és egy papírdarab tömítette el az egyik fuvókát. azt nem tudom, hogy miért csak melegen mutatkozot a probléma.
a jawa ugyan ez, csak ott a benzincsap tömődött el.
kipucolom a karbikat, hátha.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6473 Dátum: 2009 Augusztus 14, 11:49:15 »



nekem a trafó produkált hasonló tüneteket... (van neked egyáltalán olyan?  Evil )

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #6472 Dátum: 2009 Augusztus 14, 11:15:35 »

Na megint elvittem egy körre a gépet.
Indítás után megint nem akart alapjárat lenni, dadogott durrogott össze vissza, le is fulladt.
Majd a 3. indítózásra hopp lett minden, szépen járt.
Bemelegítettem, és elindultam. Ment szépen, aztán párszor kihúzattam, és elkezdett megint dadogni...
Gyújtásban minden új.

Ki mit tippel, mi lehet a baj:
1: szar az új gyertya
2: szar a karbi karburálása, és bekormolja magas fordulaton a gyertyát és az attól szarik be
3: magas fordulaton nem kap elég benzint (de utána alapjáraton sem), dugulás a karbiban
4: egyéb...

nekem ugyan ez volt
igaz nem bogárnál, hanem szimón és jawa-n
a szimó hidegen jó volt, aztán mikor felmelegedett lefulladt, mintha elfogyott volna a benzin, aztán szétszedtük a karbit, és egy papírdarab tömítette el az egyik fuvókát. azt nem tudom, hogy miért csak melegen mutatkozot a probléma.
a jawa ugyan ez, csak ott a benzincsap tömődött el.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6471 Dátum: 2009 Augusztus 14, 00:34:25 »

Mondjátok meg hol kezdjem plííííz  Wink


megnézetném olyannal aki ért hozzá
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6470 Dátum: 2009 Augusztus 14, 00:05:58 »

mégse megy hiába No.1  Grin
hát nem az lesz a baja
egy bosch 009-esel is ugyan azt csinálja...
szóval pattan vissza a Mallory  Smiley
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6469 Dátum: 2009 Augusztus 14, 00:01:58 »

Grin Grin Grin
Plakát 1972-ből

mégse megy hiába No.1  Grin
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6468 Dátum: 2009 Augusztus 13, 23:58:54 »

 Grin Grin Grin
Plakát 1972-ből


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6467 Dátum: 2009 Augusztus 13, 23:55:43 »

Ezt most találtam  Grin csak ez a dupla megszakítós elosztó
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6466 Dátum: 2009 Augusztus 13, 23:46:04 »


Ha a hőgát lenne, akkor azonnal (bemelegedés után) jelentkezett volna, nem 300 km múlva.

Persze tud sok baja lenni, beszarhat a tűszelep, stb. de kopás, stb, kizárt.
Mondjátok meg hol kezdjem plííííz  Wink
Szedjem le a karbikat, pucoljam ki a benzinházat, a fő és alapjárati fúvókákat?
Tudok még valamit csinálni?

Annyira valószínűtlen a kosz amúgy  Sad dupla szűrőrendszer van a tank és a karbik között, mellesleg a tankot is nemrég mostam ki.
Maximum talán egy kis lerakódás leválása okozhat gondot a karbin belül, na de hol jó hol nem???...

Ja és a tüneteket folyamatosan a 4. hengernél produkálja.
Semmi ereje nincs olyankor a kocsinak, és folyamatosan visszalövöldöz.
És ha a gyújtófedélről egyesével leveszem a kábeleket, egyedül a 4-esnél nem változik semmi.

Tegyük fel, hogy a 4-es hengert tápláló torokkal van valami hiba a karbiban.
Mik lehetnek?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #6465 Dátum: 2009 Augusztus 13, 23:44:12 »

Ez a jó. Ja és hajlitott úgy könnyebb tölteni.

<beszúrt kép törölve>

 Evil


ezek milyen karbik

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #6464 Dátum: 2009 Augusztus 13, 22:35:39 »


Bemelegítettem, és elindultam. Ment szépen, aztán párszor kihúzattam, és elkezdett megint dadogni...


ismerős a jelenség
« Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 13, 22:39:50 írta Bugris »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6463 Dátum: 2009 Augusztus 13, 22:13:38 »

Jó, de attól még lehet ezer baja is. A kosz a legkézenfekvőbb, aztán ha utána is szar akkor lehet tovább keresgélni.
Tűszelep, stb. Én a hőgátra is gyanakszok kicsit, a hiánya tud ilyen tüneteket produkálni.


Ha a hőgát lenne, akkor azonnal (bemelegedés után) jelentkezett volna, nem 300 km múlva.

Persze tud sok baja lenni, beszarhat a tűszelep, stb. de kopás, stb, kizárt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6462 Dátum: 2009 Augusztus 13, 22:06:38 »

Jó, de attól még lehet ezer baja is. A kosz a legkézenfekvőbb, aztán ha utána is szar akkor lehet tovább keresgélni.
Tűszelep, stb. Én a hőgátra is gyanakszok kicsit, a hiánya tud ilyen tüneteket produkálni.
Az a karbi gyakorlatilag új, senkinek nem érdemes hozzányúlni, az egyetlen baja az lehet, hogy kosz került bele.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6461 Dátum: 2009 Augusztus 13, 22:01:37 »

benzin szint milyen?
Karbi állapota milyen? Lehet, hogy el kéne küldeni welnessre (martonvásár)őket, aztán próbálkozni.
Fúvókák bele valóak, egyformák?
Légszűrő nem benzines?


Az a karbi gyakorlatilag új, senkinek nem érdemes hozzányúlni, az egyetlen baja az lehet, hogy kosz került bele.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6460 Dátum: 2009 Augusztus 13, 21:35:46 »


Majdnem ilyen a motorterem nekem is, csak rendezettebb  Evil és nem generátoros. Olajbetöltő ugyaniylen.   Wink
Túl kényelmesek vagytok! Ugye Stunt, hogy simán lehet ezen is betölteni az olajat!
 Tongue Tongue Tongue
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6459 Dátum: 2009 Augusztus 13, 21:34:32 »



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6458 Dátum: 2009 Augusztus 13, 21:33:10 »

Ez a jó. Ja és hajlitott úgy könnyebb tölteni.

<beszúrt kép törölve>

 Evil




Majdnem ilyen a motorterem nekem is, csak rendezettebb  Evil és nem generátoros. Olajbetöltő ugyaniylen.   Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #6457 Dátum: 2009 Augusztus 13, 21:13:53 »

Nem csak mi túléljük. Grin

 Evil



'81 Hecho en México
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #6456 Dátum: 2009 Augusztus 13, 20:54:24 »

Nem csak mi túléljük. Grin

 Evil

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #6455 Dátum: 2009 Augusztus 13, 20:53:43 »

Bö  Shocked

Geers 62mm Terminator II

<beszúrt kép törölve>


'81 Hecho en México
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #6454 Dátum: 2009 Augusztus 13, 20:53:31 »


<beszúrt kép törölve>

Erről beszéltem legalább három forinttal többe került volna a hajlitott.
És van még egy különbség az enyém megy.
Grin

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #6453 Dátum: 2009 Augusztus 13, 20:51:41 »

Szerintem is olyan szar, hogy 99 júniúsában feldobtuk rá ezeket a karbikat és megy.
Itt van pölö 99től a szerelési lista:
1999
Karburátor csere
szelepállítás, olajcsere
szelepállítás
olajcsere
2000
szelepállítás, olajcsere, váltócsere
szelepállítás, olajcsere
benzinszürő csere
2001
Olajcsere, szelep és karburátor állítás
2002
váltóolaj, olajcsere+szűrők, szelep állítás
Első féktárcsa, kerékcspágy, megszakító csere
Szelep álítás,gyújtás
megszakító, benzinszürő csere olaj,olajszűrő csere
2003
Csapágyak, kupplungtárcsa, gyertya csere
Szelepállítás, olaj+szürő csere, ékszíj csere, futómű állitás
Hátsó gumi csere
Szelepállítás, olaj+szürő csere, megszakító csere
gázbowden csere
Benzinszürő csere
2004
Szelepállítás, olaj+szürő csere
Bal hátsó fékmunkahenger csere
Megszakitó csere
Benzinszürő csere
2005
Szelepállítás, olajcsere, olajszürőcsere
2006
olaj,olajszűrő csere, szelepállítás, megszakító cs.
hátsó tárcsafék
elosztófedél és rotor csere
szelepállítás,elektronikusgyújtás
2007
Gyertya csere, olaj+szűrő csere,szelepállitás
2008
Szelepállítás
kábelcsere, olaj, olajszűrő csere


 Evil

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6452 Dátum: 2009 Augusztus 13, 20:50:00 »

Ez a jó. Ja és hajlitott úgy könnyebb tölteni.

<beszúrt kép törölve>

 Evil




Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #6451 Dátum: 2009 Augusztus 13, 20:40:49 »

Ez a jó. Ja és hajlitott úgy könnyebb tölteni.



 Evil


Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #6450 Dátum: 2009 Augusztus 13, 20:39:56 »

Ne is, mert ez bakelit  Tongue
Tökéletesen jó, rá lehet húzni rendesen, és nem törik szét

Gagyi.


 Evil

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6449 Dátum: 2009 Augusztus 13, 20:38:28 »

Basszus tényleg tőled kérek majd tanácsot a hogyan rontsuk el a morunkat cimű topikban.

 Evil
Hidd el nem szándékos... mellesleg semmit nem csináltam vele, összeraktuk Stunttal, ment vagy 300 km-t, és kakukk.
Előfordulhat bárkivel.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6448 Dátum: 2009 Augusztus 13, 20:37:12 »

Ja csak nem műakupakos.

 Evil
Ne is, mert ez bakelit  Tongue
Tökéletesen jó, rá lehet húzni rendesen, és nem törik szét
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #6447 Dátum: 2009 Augusztus 13, 20:36:37 »

Deeedeee
amúgy meg tök uncsi lenne  Tongue  Evil

Basszus tényleg tőled kérek majd tanácsot a hogyan rontsuk el a morunkat cimű topikban.

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #6446 Dátum: 2009 Augusztus 13, 20:35:39 »

Nekem a tank alatt van a Pierburg, közvetlen a csonknál, előtte egy szűrővel. Pont odafér, persze nem túl kényelmes a hely, de hát elvileg ezt későbbiekben nem kell szerelni... nem is lehet. Ha megdöglött, akkor kuka.
Relative a többihez képest csendesebb, de így is van hangja, szóval ne a füled mellé tedd  Smiley
Száraz, zárt hely a legjobb. Ezen kívül teljesen mindegy. Olyat is láttam, aki a váltó felé szerelte be.
Sima dugózást vegyél rá, nekem is az van.
Ilyet te is tudsz csinálni:
<beszúrt kép törölve>
Az sztem nem karter gáz kivezető, ha van a dugózáson egy csonk, hanem ott lehet külső hűtőtől visszavezetni az olajat pl, de ez nem tuti  Huh
Ne bonyolítsd túl a kartergáz-olajbetöltő rendszert, szerintem teljesen jó ez a féle:
<beszúrt kép törölve>

Ja csak nem műakupakos.

 Evil

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6445 Dátum: 2009 Augusztus 13, 20:34:53 »

Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat? - Hát aztat nemtom.
De ne úgy mint Leon az biztos.
Grin

 Evil
Deeedeee
amúgy meg tök uncsi lenne  Tongue  Evil
Oldalak: 1 ... 391 392 393 394 395 [396] 397 398 399 400 401 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.