www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 15:44:00
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
386
387
388
389
390
[
391
]
392
393
394
395
396
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3388887 alkalommal)
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6684 Dátum:
2009 Augusztus 24, 21:51:08 »
Kaptam egy VDO olajhőfok mérőt....képeket keresek jeladót ki hogy teszi be! Ja keresek neki társat VDO olajnyomás mérőt!
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6683 Dátum:
2009 Augusztus 24, 21:17:33 »
Idézetet írta: SiD - 2009 Augusztus 24, 21:15:58
vészhelyzetre felkészülve úgy kell bekötni, hogy egy kapcsolóról is lehessen direktbe kapcsolni, de ma már nagyon megbízható thermosztátokat gyártanak.
Use wtih an on/off switch or with an electronic or inline thermostat for worry free operation.
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6682 Dátum:
2009 Augusztus 24, 21:15:58 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Augusztus 24, 21:12:10
kinek a pap..
ha megkotlik a termosztát/a kapocsló stb akkor a váltó fölött kb. semmi levegő nem éri a hűtőt. ha tudnám hogy sose szarik be én is ilyet használnék.
vészhelyzetre felkészülve úgy kell bekötni, hogy egy kapcsolóról is lehessen direktbe kapcsolni, de ma már nagyon megbízható thermosztátokat gyártanak.
1963 VW1200 DeLuxe
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6681 Dátum:
2009 Augusztus 24, 21:14:59 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Augusztus 24, 21:12:10
kinek a pap..
ha megkotlik a termosztát/a kapocsló stb akkor a váltó fölött kb. semmi levegő nem éri a hűtőt. ha tudnám hogy sose szarik be én is ilyet használnék.
ha meg lebszodik az olajvezetek az aljan,akkor elfolyik az osszes olajam.ha tudnam,hogy sose verem le a vezeteket, en is ilyet hasznalnek
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6680 Dátum:
2009 Augusztus 24, 21:12:10 »
Idézetet írta: SiD - 2009 Augusztus 24, 21:01:16
nekem is. nem kell végigvezetni csöveket az autó elejéig.
kinek a pap..
ha megkotlik a termosztát/a kapocsló stb akkor a váltó fölött kb. semmi levegő nem éri a hűtőt. ha tudnám hogy sose szarik be én is ilyet használnék.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6679 Dátum:
2009 Augusztus 24, 21:01:16 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Augusztus 24, 21:00:43
nekem szimpatikusabb ez a ventis megoldas
nekem is. nem kell végigvezetni csöveket az autó elejéig.
1963 VW1200 DeLuxe
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6678 Dátum:
2009 Augusztus 24, 21:00:43 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Augusztus 24, 20:59:17
rakd a hídhoz valahova és nem látszik. -1 hibaforrás
nekem szimpatikusabb ez a ventis megoldas
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6677 Dátum:
2009 Augusztus 24, 20:59:17 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Augusztus 24, 20:55:34
Szekinek volt valamelyik autojaban (azt hiszem a Brasiliaban) es nagyon dicserte..nekem meg muszaj,mert nagyon melegszik az olajam,fronthutot meg nem rakok,az szornyu
rakd a hídhoz valahova és nem látszik. -1 hibaforrás
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6676 Dátum:
2009 Augusztus 24, 20:55:34 »
Idézetet írta: KIZS - 2009 Augusztus 24, 20:51:37
azért nehezen tudom elképzelni, hogy valami földmunkagépen vagy valami stabil motoron kívül mibe kellhet egy ekkora olajhűtő ventillátorral
Szekinek volt valamelyik autojaban (azt hiszem a Brasiliaban) es nagyon dicserte..nekem meg muszaj,mert nagyon melegszik az olajam,fronthutot meg nem rakok,az szornyu
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6675 Dátum:
2009 Augusztus 24, 20:52:25 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 24, 20:45:51
Biztos soknak lesz...
Tóth Zoltán
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6674 Dátum:
2009 Augusztus 24, 20:52:20 »
Idézetet írta: KIZS - 2009 Augusztus 24, 20:51:37
azért nehezen tudom elképzelni, hogy valami földmunkagépen vagy valami stabil motoron kívül mibe kellhet egy ekkora olajhűtő ventillátorral
illetve hát a képről nem látszik, hogy mekkora, lehet csak 4x4 centis
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6673 Dátum:
2009 Augusztus 24, 20:51:37 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Augusztus 24, 20:41:21
esetleg van valakinek ilyen olajhuto elado?
<beszúrt kép törölve>
azért nehezen tudom elképzelni, hogy valami földmunkagépen vagy valami stabil motoron kívül mibe kellhet egy ekkora olajhűtő ventillátorral
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6672 Dátum:
2009 Augusztus 24, 20:50:58 »
Idézetet írta: SiD - 2009 Augusztus 24, 20:50:21
ezt szokták a váltó fölé szerelni?
jaja
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6671 Dátum:
2009 Augusztus 24, 20:50:21 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Augusztus 24, 20:41:21
esetleg van valakinek ilyen olajhuto elado?
<beszúrt kép törölve>
ezt szokták a váltó fölé szerelni?
1963 VW1200 DeLuxe
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6670 Dátum:
2009 Augusztus 24, 20:47:23 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 24, 20:45:51
Biztos soknak lesz...
szelepallito bizbasz csavar utan,mar mielott rendelek kintrol,megkerdezek mindent,hatha
akkor gsattilanak volt elado...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6669 Dátum:
2009 Augusztus 24, 20:45:51 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Augusztus 24, 20:41:21
esetleg van valakinek ilyen olajhuto elado?
<beszúrt kép törölve>
Biztos soknak lesz...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6668 Dátum:
2009 Augusztus 24, 20:41:21 »
esetleg van valakinek ilyen olajhuto elado?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6667 Dátum:
2009 Augusztus 24, 20:40:44 »
Idézetet írta: amato - 2009 Augusztus 24, 20:19:07
http://www.autoaccessoriesgarage.com/Gauges/Autometer-SportComp-Series-Gauges
(PgDn kb a lap 1/3-ánál megtalálod)
Google kulcs egyéb forrásokhoz: autometer sportcomp oil temperature gauge celsius
koszi
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
amato
Hozzászólások: 167
Results are all that matters.
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6666 Dátum:
2009 Augusztus 24, 20:19:07 »
http://www.autoaccessoriesgarage.com/Gauges/Autometer-SportComp-Series-Gauges
(PgDn kb a lap 1/3-ánál megtalálod)
Google kulcs egyéb forrásokhoz: autometer sportcomp oil temperature gauge celsius
Idézetet írta: amato - 2009 Augusztus 24, 20:18:06
Van, 60-140 fokig.
Üdv,
amato
ELMO
1968 ELM220 VW1300
amato
Hozzászólások: 167
Results are all that matters.
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6665 Dátum:
2009 Augusztus 24, 20:18:06 »
Van, 60-140 fokig.
Idézetet írta: Aircult - 2009 Augusztus 24, 20:04:54
Autometer sportcomp olajhofok mero letezik Celsius-os is vagy csak Fahrenheit?
Üdv,
amato
ELMO
1968 ELM220 VW1300
TBK001
Hozzászólások: 29087
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6664 Dátum:
2009 Augusztus 24, 20:11:52 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Augusztus 24, 20:04:54
Autometer sportcomp olajhofok mero letezik Celsius-os is vagy csak Fahrenheit?
Már majdnem rávágtam, hogy persze, mikor rájöttem, hogy nekem VDO van...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6663 Dátum:
2009 Augusztus 24, 20:04:54 »
Autometer sportcomp olajhofok mero letezik Celsius-os is vagy csak Fahrenheit?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6662 Dátum:
2009 Augusztus 23, 21:01:45 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Augusztus 23, 20:58:26
így lesz belőle túramotor ami soxor elvisz a balcsira
2022ben
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6661 Dátum:
2009 Augusztus 23, 20:58:26 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 21, 17:39:32
Te ott votál és utána mentél a balcsira
így lesz belőle túramotor ami soxor elvisz a balcsira
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6660 Dátum:
2009 Augusztus 22, 20:24:49 »
Olajnyomás és olajhőfok mérőt keresek jeladóval!
ABU
Hozzászólások: 1063
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6659 Dátum:
2009 Augusztus 22, 19:11:04 »
Idézetet írta: gas - 2009 Augusztus 22, 13:12:47
és milyen lett vele?
frisssss és üde de nem repülőgép. (De ma már el is adtam öket ugy hogy újra seria mocim lesz ez már müszaki-ig igy is marad).
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6658 Dátum:
2009 Augusztus 22, 13:12:47 »
Idézetet írta: abu - 2009 Augusztus 22, 08:21:24
Tudom nem ide való én most raktam fel egy 1,3 mocira a dupla szivos typ3-as 32-34 pict3-as karbikat ott is szibocsövenként van egy gázlengés kompenzáló és a gumiösszekötés cumiztatott ott szivta a fals oxigént és csak dadogott durogott de most mint a still egyébkét eladók az egyiknek picit log a tengelye de meglehet oldani tiszták szépek jók stb.
és milyen lett vele?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
ABU
Hozzászólások: 1063
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6657 Dátum:
2009 Augusztus 22, 08:21:24 »
Tudom nem ide való én most raktam fel egy 1,3 mocira a dupla szivos typ3-as 32-34 pict3-as karbikat ott is szibocsövenként van egy gázlengés kompenzáló és a gumiösszekötés cumiztatott ott szivta a fals oxigént és csak dadogott durogott de most mint a still egyébkét eladók az egyiknek picit log a tengelye de meglehet oldani tiszták szépek jók stb.
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6656 Dátum:
2009 Augusztus 21, 22:42:18 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 21, 22:33:06
Egy is elég, hiszen a gyári sem sokkal nagyobb.
De amúgy igen, elég. Az én 1.6-osom is jól megy a 34-esekkel, de nem WEBER IDF 40 azért, attól messze van.
A balansz cső valójában nem a karbihoz, hanem a szívócsőhöz van.
megpróbálom összeszedni a cuccait, már alig várom, hogy kipróbálhassm
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6655 Dátum:
2009 Augusztus 21, 22:33:06 »
Idézetet írta: gas - 2009 Augusztus 21, 22:24:53
tehát akkor a 34ICT-hez is van
elég lehet 2 db 30-as karbi egy 1.6-os motor etetéséhez
(úgynézki, hogy ehez lenne szívócső meg egykét apróság)
Egy is elég, hiszen a gyári sem sokkal nagyobb.
De amúgy igen, elég. Az én 1.6-osom is jól megy a 34-esekkel, de nem WEBER IDF 40 azért, attól messze van.
A balansz cső valójában nem a karbihoz, hanem a szívócsőhöz van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6654 Dátum:
2009 Augusztus 21, 22:24:53 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 21, 22:06:43
Balansz csőnek nevezik és valójában akkor kell, amikor a két karbit megindítod (és alapjáraton) akkor kiegyenlíti a kissé eltérő vákumokat a két oldalon. Azt mondják, hoghy egytorkú karbihoz mindenképpen kell, a duplákhoz (idf, ida, dcnf stb.) nem szükséges annyira.
Ha én lekötöm a két 34 ICT-ről akkor egyből bután (dadogósabban) kezd járni a motor, pedig hajszálpontos a szinkron. Ha rádugom, kisimul.
tehát akkor a 34ICT-hez is van
elég lehet 2 db 30-as karbi egy 1.6-os motor etetéséhez
(úgynézki, hogy ehez lenne szívócső meg egykét apróság)
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6653 Dátum:
2009 Augusztus 21, 22:08:42 »
Idézetet írta: gas - 2009 Augusztus 21, 21:35:47
üdvw mindenkinek!
ezen a videón a két szívócsövet hátul össze köti egy cső, ez mire szolgál?
http://www.youtube.com/watch?v=Y_lR_pRorOE&NR=1
Komoly kis motor.
Egy szép oválban ütne.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6652 Dátum:
2009 Augusztus 21, 22:06:43 »
Idézetet írta: gas - 2009 Augusztus 21, 21:35:47
üdvw mindenkinek!
ezen a videón a két szívócsövet hátul össze köti egy cső, ez mire szolgál?
http://www.youtube.com/watch?v=Y_lR_pRorOE&NR=1
Balansz csőnek nevezik és valójában akkor kell, amikor a két karbit megindítod (és alapjáraton) akkor kiegyenlíti a kissé eltérő vákumokat a két oldalon. Azt mondják, hoghy egytorkú karbihoz mindenképpen kell, a duplákhoz (idf, ida, dcnf stb.) nem szükséges annyira.
Ha én lekötöm a két 34 ICT-ről akkor egyből bután (dadogósabban) kezd járni a motor, pedig hajszálpontos a szinkron. Ha rádugom, kisimul.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6651 Dátum:
2009 Augusztus 21, 21:56:32 »
Idézetet írta: gas - 2009 Augusztus 21, 21:54:23
tehát jó, de nem szükséges?
mert pl. a Weber 34 ICTszet vagy az egyéb Weber karbikombinációk szívó csövein nem látom ezt a megoldást
lehet hogy ezek typ3 szívócsövek? nem tudom
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6650 Dátum:
2009 Augusztus 21, 21:54:23 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Augusztus 21, 21:39:32
a typ3ban az gyárilag is olyan
azt hiszem hogy egyenletesebben járjon (?)
tehát jó, de nem szükséges?
mert pl. a Weber 34 ICTszet vagy az egyéb Weber karbikombinációk szívó csövein nem látom ezt a megoldást
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6649 Dátum:
2009 Augusztus 21, 21:39:32 »
Idézetet írta: gas - 2009 Augusztus 21, 21:35:47
üdvw mindenkinek!
ezen a videón a két szívócsövet hátul össze köti egy cső, ez mire szolgál?
http://www.youtube.com/watch?v=Y_lR_pRorOE&NR=1
a typ3ban az gyárilag is olyan
azt hiszem hogy egyenletesebben járjon (?)
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6648 Dátum:
2009 Augusztus 21, 21:35:47 »
üdvw mindenkinek!
ezen a videón a két szívócsövet hátul össze köti egy cső, ez mire szolgál?
http://www.youtube.com/watch?v=Y_lR_pRorOE&NR=1
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
ABU
Hozzászólások: 1063
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6647 Dátum:
2009 Augusztus 21, 21:27:21 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Augusztus 20, 16:06:21
nem jobb.
Láttatok már lejegesedett szívó csonkot a karbiról már nem is beszélve a beszivott levegötől ? milyen jó is az a kicsit olajos de langyos levegő . Nem össze tévesztendö az intercooler által hűtött nyomás alatt tartott(turbo)levegövel.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6646 Dátum:
2009 Augusztus 21, 19:02:18 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 21, 17:54:00
ja 9,5 sajna most csak ennyire futotta
jesszus ez tényleg rettenet rossz
DEHOGY...
amúgy biztos a nagy meleg sem jó
hűvösebb időben az enyém is jobban megy.
tuning 1.6-ra is 1 másodpercet verni 201m-en sztem az jó.
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6645 Dátum:
2009 Augusztus 21, 17:54:00 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 21, 17:47:57
az jó
hát te?
ja 9,5 sajna most csak ennyire futotta
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Oldalak:
1
...
386
387
388
389
390
[
391
]
392
393
394
395
396
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...