www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 15:44:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 386 387 388 389 390 [391] 392 393 394 395 396 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3388887 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6684 Dátum: 2009 Augusztus 24, 21:51:08 »

Kaptam egy VDO olajhőfok mérőt....képeket keresek jeladót ki hogy teszi be! Ja keresek neki társat VDO olajnyomás mérőt!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6683 Dátum: 2009 Augusztus 24, 21:17:33 »

vészhelyzetre felkészülve úgy kell bekötni, hogy egy kapcsolóról is lehessen direktbe kapcsolni, de ma már nagyon megbízható thermosztátokat gyártanak.

Use wtih an on/off switch or with an electronic or inline thermostat for worry free operation. Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6682 Dátum: 2009 Augusztus 24, 21:15:58 »

kinek a pap..
ha megkotlik a termosztát/a kapocsló stb akkor a váltó fölött kb. semmi levegő nem éri a hűtőt. ha tudnám hogy sose szarik be én is ilyet használnék.
vészhelyzetre felkészülve úgy kell bekötni, hogy egy kapcsolóról is lehessen direktbe kapcsolni, de ma már nagyon megbízható thermosztátokat gyártanak.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6681 Dátum: 2009 Augusztus 24, 21:14:59 »

kinek a pap..
ha megkotlik a termosztát/a kapocsló stb akkor a váltó fölött kb. semmi levegő nem éri a hűtőt. ha tudnám hogy sose szarik be én is ilyet használnék.

ha meg lebszodik az olajvezetek az aljan,akkor elfolyik az osszes olajam.ha tudnam,hogy sose verem le a vezeteket, en is ilyet hasznalnek

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #6680 Dátum: 2009 Augusztus 24, 21:12:10 »

nekem is. nem kell végigvezetni csöveket az autó elejéig.

kinek a pap..
ha megkotlik a termosztát/a kapocsló stb akkor a váltó fölött kb. semmi levegő nem éri a hűtőt. ha tudnám hogy sose szarik be én is ilyet használnék.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6679 Dátum: 2009 Augusztus 24, 21:01:16 »

nekem szimpatikusabb ez a ventis megoldas
nekem is. nem kell végigvezetni csöveket az autó elejéig.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6678 Dátum: 2009 Augusztus 24, 21:00:43 »

rakd a hídhoz valahova és nem látszik. -1 hibaforrás

nekem szimpatikusabb ez a ventis megoldas

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #6677 Dátum: 2009 Augusztus 24, 20:59:17 »

Szekinek volt valamelyik autojaban (azt hiszem a Brasiliaban) es nagyon dicserte..nekem meg muszaj,mert nagyon melegszik az olajam,fronthutot meg nem rakok,az szornyu

rakd a hídhoz valahova és nem látszik. -1 hibaforrás

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6676 Dátum: 2009 Augusztus 24, 20:55:34 »

azért nehezen tudom elképzelni, hogy valami földmunkagépen vagy valami stabil motoron kívül mibe kellhet egy ekkora olajhűtő ventillátorral

Szekinek volt valamelyik autojaban (azt hiszem a Brasiliaban) es nagyon dicserte..nekem meg muszaj,mert nagyon melegszik az olajam,fronthutot meg nem rakok,az szornyu

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6675 Dátum: 2009 Augusztus 24, 20:52:25 »

Biztos soknak lesz...  Evil

Tóth Zoltán
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #6674 Dátum: 2009 Augusztus 24, 20:52:20 »

azért nehezen tudom elképzelni, hogy valami földmunkagépen vagy valami stabil motoron kívül mibe kellhet egy ekkora olajhűtő ventillátorral

illetve hát a képről nem látszik, hogy mekkora, lehet csak 4x4 centis  Evil

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #6673 Dátum: 2009 Augusztus 24, 20:51:37 »

esetleg van valakinek ilyen olajhuto elado?
<beszúrt kép törölve>

azért nehezen tudom elképzelni, hogy valami földmunkagépen vagy valami stabil motoron kívül mibe kellhet egy ekkora olajhűtő ventillátorral

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6672 Dátum: 2009 Augusztus 24, 20:50:58 »

ezt szokták a váltó fölé szerelni?

jaja

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6671 Dátum: 2009 Augusztus 24, 20:50:21 »

esetleg van valakinek ilyen olajhuto elado?
<beszúrt kép törölve>
ezt szokták a váltó fölé szerelni?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6670 Dátum: 2009 Augusztus 24, 20:47:23 »

Biztos soknak lesz...  Evil

szelepallito bizbasz csavar utan,mar mielott rendelek kintrol,megkerdezek mindent,hatha Grin
akkor gsattilanak volt elado...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6669 Dátum: 2009 Augusztus 24, 20:45:51 »

esetleg van valakinek ilyen olajhuto elado?
<beszúrt kép törölve>
Biztos soknak lesz...  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6668 Dátum: 2009 Augusztus 24, 20:41:21 »

esetleg van valakinek ilyen olajhuto elado?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6667 Dátum: 2009 Augusztus 24, 20:40:44 »

http://www.autoaccessoriesgarage.com/Gauges/Autometer-SportComp-Series-Gauges
(PgDn kb a lap 1/3-ánál megtalálod)

Google kulcs egyéb forrásokhoz: autometer sportcomp oil temperature gauge celsius


koszi

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #6666 Dátum: 2009 Augusztus 24, 20:19:07 »

http://www.autoaccessoriesgarage.com/Gauges/Autometer-SportComp-Series-Gauges
(PgDn kb a lap 1/3-ánál megtalálod)

Google kulcs egyéb forrásokhoz: autometer sportcomp oil temperature gauge celsius

Van, 60-140 fokig.


Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #6665 Dátum: 2009 Augusztus 24, 20:18:06 »

Van, 60-140 fokig.

Autometer sportcomp olajhofok mero letezik Celsius-os is vagy csak Fahrenheit?

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #6664 Dátum: 2009 Augusztus 24, 20:11:52 »

Autometer sportcomp olajhofok mero letezik Celsius-os is vagy csak Fahrenheit?

Már majdnem rávágtam, hogy persze, mikor rájöttem, hogy nekem VDO van... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6663 Dátum: 2009 Augusztus 24, 20:04:54 »

Autometer sportcomp olajhofok mero letezik Celsius-os is vagy csak Fahrenheit?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6662 Dátum: 2009 Augusztus 23, 21:01:45 »

így lesz belőle túramotor ami soxor elvisz a balcsira  Kiss Grin

2022ben Roll Eyes Tongue Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #6661 Dátum: 2009 Augusztus 23, 20:58:26 »

Te ott votál és utána mentél a balcsira Grin

így lesz belőle túramotor ami soxor elvisz a balcsira  Kiss Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6660 Dátum: 2009 Augusztus 22, 20:24:49 »

Olajnyomás és olajhőfok mérőt keresek jeladóval!
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #6659 Dátum: 2009 Augusztus 22, 19:11:04 »

és milyen lett vele?
frisssss és üde de nem repülőgép. (De ma már el is adtam öket ugy hogy újra seria mocim lesz ez már müszaki-ig igy is marad).
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #6658 Dátum: 2009 Augusztus 22, 13:12:47 »

Tudom nem ide való én most raktam fel egy 1,3 mocira a dupla szivos typ3-as 32-34 pict3-as karbikat ott is szibocsövenként van egy gázlengés kompenzáló és a gumiösszekötés cumiztatott ott szivta a fals oxigént és csak dadogott durogott de most mint a still egyébkét eladók az egyiknek picit log a tengelye de meglehet oldani tiszták szépek jók stb.
és milyen lett vele?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #6657 Dátum: 2009 Augusztus 22, 08:21:24 »

Tudom nem ide való én most raktam fel egy 1,3 mocira a dupla szivos typ3-as 32-34 pict3-as karbikat ott is szibocsövenként van egy gázlengés kompenzáló és a gumiösszekötés cumiztatott ott szivta a fals oxigént és csak dadogott durogott de most mint a still egyébkét eladók az egyiknek picit log a tengelye de meglehet oldani tiszták szépek jók stb.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #6656 Dátum: 2009 Augusztus 21, 22:42:18 »


Egy is elég, hiszen a gyári sem sokkal nagyobb.  Wink  De amúgy igen, elég. Az én 1.6-osom is jól megy a 34-esekkel, de nem WEBER IDF 40 azért, attól messze van.

A balansz cső valójában nem a karbihoz, hanem a szívócsőhöz van.
megpróbálom összeszedni  a cuccait, már alig várom, hogy kipróbálhassm Smiley

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6655 Dátum: 2009 Augusztus 21, 22:33:06 »

tehát akkor a 34ICT-hez is van
elég lehet 2 db 30-as karbi egy 1.6-os motor etetéséhez(úgynézki, hogy ehez lenne szívócső meg egykét apróság)


Egy is elég, hiszen a gyári sem sokkal nagyobb.  Wink  De amúgy igen, elég. Az én 1.6-osom is jól megy a 34-esekkel, de nem WEBER IDF 40 azért, attól messze van.

A balansz cső valójában nem a karbihoz, hanem a szívócsőhöz van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #6654 Dátum: 2009 Augusztus 21, 22:24:53 »

Balansz csőnek nevezik és valójában akkor kell, amikor a két karbit megindítod (és alapjáraton) akkor kiegyenlíti a kissé eltérő vákumokat a két oldalon. Azt mondják, hoghy egytorkú karbihoz mindenképpen kell, a duplákhoz (idf, ida, dcnf stb.) nem szükséges annyira.

Ha én lekötöm a két 34 ICT-ről akkor egyből bután (dadogósabban) kezd járni a motor, pedig hajszálpontos a szinkron. Ha rádugom, kisimul.
tehát akkor a 34ICT-hez is van
elég lehet 2 db 30-as karbi egy 1.6-os motor etetéséhez(úgynézki, hogy ehez lenne szívócső meg egykét apróság)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6653 Dátum: 2009 Augusztus 21, 22:08:42 »

üdvw mindenkinek!
ezen a videón a két szívócsövet hátul össze köti egy cső, ez mire szolgál?
http://www.youtube.com/watch?v=Y_lR_pRorOE&NR=1

Komoly kis motor.

Egy szép oválban ütne.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6652 Dátum: 2009 Augusztus 21, 22:06:43 »

üdvw mindenkinek!
ezen a videón a két szívócsövet hátul össze köti egy cső, ez mire szolgál?
http://www.youtube.com/watch?v=Y_lR_pRorOE&NR=1

Balansz csőnek nevezik és valójában akkor kell, amikor a két karbit megindítod (és alapjáraton) akkor kiegyenlíti a kissé eltérő vákumokat a két oldalon. Azt mondják, hoghy egytorkú karbihoz mindenképpen kell, a duplákhoz (idf, ida, dcnf stb.) nem szükséges annyira.

Ha én lekötöm a két 34 ICT-ről akkor egyből bután (dadogósabban) kezd járni a motor, pedig hajszálpontos a szinkron. Ha rádugom, kisimul.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #6651 Dátum: 2009 Augusztus 21, 21:56:32 »

tehát jó, de nem szükséges?
mert pl. a Weber 34 ICTszet vagy az egyéb Weber karbikombinációk szívó csövein nem látom ezt a megoldást
lehet hogy ezek typ3 szívócsövek? nem tudom
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #6650 Dátum: 2009 Augusztus 21, 21:54:23 »

a typ3ban az gyárilag is olyan
azt hiszem hogy egyenletesebben járjon (?)
tehát jó, de nem szükséges?
mert pl. a Weber 34 ICTszet vagy az egyéb Weber karbikombinációk szívó csövein nem látom ezt a megoldást

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #6649 Dátum: 2009 Augusztus 21, 21:39:32 »

üdvw mindenkinek!
ezen a videón a két szívócsövet hátul össze köti egy cső, ez mire szolgál?
http://www.youtube.com/watch?v=Y_lR_pRorOE&NR=1
a typ3ban az gyárilag is olyan
azt hiszem hogy egyenletesebben járjon (?)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #6648 Dátum: 2009 Augusztus 21, 21:35:47 »

üdvw mindenkinek!
ezen a videón a két szívócsövet hátul össze köti egy cső, ez mire szolgál?
http://www.youtube.com/watch?v=Y_lR_pRorOE&NR=1

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #6647 Dátum: 2009 Augusztus 21, 21:27:21 »

nem jobb.
Láttatok már lejegesedett szívó csonkot a karbiról már nem is beszélve a beszivott levegötől ? milyen jó is az a kicsit olajos de langyos levegő . Nem össze tévesztendö az intercooler által hűtött nyomás alatt tartott(turbo)levegövel.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6646 Dátum: 2009 Augusztus 21, 19:02:18 »

ja 9,5 sajna most csak ennyire futotta Huh
jesszus ez tényleg rettenet rossz  Grin DEHOGY...  Wink amúgy biztos a nagy meleg sem jó    hűvösebb időben az enyém is jobban megy.
tuning 1.6-ra is 1 másodpercet verni 201m-en sztem az jó.
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6645 Dátum: 2009 Augusztus 21, 17:54:00 »

az jó
hát te?
ja 9,5 sajna most csak ennyire futotta Huh

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Oldalak: 1 ... 386 387 388 389 390 [391] 392 393 394 395 396 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.391 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.