www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 18:45:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 390 391 392 393 394 [395] 396 397 398 399 400 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3389481 alkalommal)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #6524 Dátum: 2009 Augusztus 16, 00:59:22 »

végre itthon van a motor.Kezdödhet a végleges összeszerelés
Esetleg nincs valakinek duplaszivos jobb oldali henger takaró lemeze + alsó levegőterelőlemez?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #6523 Dátum: 2009 Augusztus 15, 22:56:33 »

innen indult a motor, kb 3 mm volt a főtengely logása minden irányba, bele esett az eső ezáltal be voltak rozsdásodva a dugatyúk, az egyik hengerfejből kitört egy darab a szivószelepnél Tongue

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #6522 Dátum: 2009 Augusztus 15, 22:36:48 »

az autóról tudni még valamit? milyen stílusban lesz megépítve?
Hát igazából a costum stílus áll legközelebb hozzá bár ez a téma már nem ebbe a róvatba tartozik

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6521 Dátum: 2009 Augusztus 15, 22:33:16 »

hát kicsit megszaladt de nincs olyannyira kihegyezve.
Ezuttal szeretném megköszönni(bár nem igazán olvassa) Merki úrnak a motor elkészítésében való közreműködést
az autóról tudni még valamit? milyen stílusban lesz megépítve?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #6520 Dátum: 2009 Augusztus 15, 22:32:21 »

némi többlet lóerő, aha  Shocked  Wink
hát kicsit megszaladt de nincs olyannyira kihegyezve.
Ezuttal szeretném megköszönni(bár nem igazán olvassa) Merki úrnak a motor elkészítésében való közreműködést

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #6519 Dátum: 2009 Augusztus 15, 22:29:30 »

sok örömöt az autóhoz
köszi.
Remélem már nemsokára tudok is menni vele mert immár 3 éve készül és most megy még csak a fényezőhőz,de ezután gőzerövél csinálom

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6518 Dátum: 2009 Augusztus 15, 22:28:00 »

1915 ccm
294 fokos tengely
40/35,5 szelepek
plusz olajteknő(még nincs rajta)
némi többlet lóerő, aha  Shocked  Wink

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #6517 Dátum: 2009 Augusztus 15, 22:26:32 »

kösz. azt nem mondanám hogy van miből, de sikerült összehozni.
sok örömöt az autóhoz

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #6516 Dátum: 2009 Augusztus 15, 22:25:49 »

hmmm bammeg te jól spórolsz  Shocked
kösz. azt nem mondanám hogy van miből, de sikerült összehozni.

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #6515 Dátum: 2009 Augusztus 15, 22:23:40 »

1915 ccm
294 fokos tengely
40/35,5 szelepek
plusz olajteknő(még nincs rajta)
hmmm bammeg te jól spórolsz  Shocked

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #6514 Dátum: 2009 Augusztus 15, 22:21:51 »

Kb nekem is ez volt az elképzelésem az 1302-esem motorjával kapcsolatban.
Szóval akkor mit lehet tudni róla?
1915 ccm
294 fokos tengely
40/35,5 szelepek
plusz olajteknő(még nincs rajta)

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6513 Dátum: 2009 Augusztus 15, 22:18:16 »

Nem állandó versenycélra készül csak némi többlet lóerő volt kitűzve.
Nem akarom túlhajszolni csak néha jól esik kicsi odalépni és érezni hogy huz a motor
Kb nekem is ez volt az elképzelésem az 1302-esem motorjával kapcsolatban.
Szóval akkor mit lehet tudni róla?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #6512 Dátum: 2009 Augusztus 15, 22:17:09 »

nagyonszép ,gondolom olyan jó is
a szeleplökők védőcsöve miért is jó ez a fajta ?
engem erről mindenki lebeszélt mikor ilyet akartam venni
csak kérdezem
Nem tudom még hogy mennyire jó de ahogy össze lett rakva elég biztató

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #6511 Dátum: 2009 Augusztus 15, 22:15:09 »

ebből milyen specifikációjú motor lesz?
Nem állandó versenycélra készül csak némi többlet lóerő volt kitűzve.
Nem akarom túlhajszolni csak néha jól esik kicsi odalépni és érezni hogy huz a motor

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #6510 Dátum: 2009 Augusztus 15, 22:13:56 »

végre itthon van a motor.Kezdödhet a végleges összeszerelés
Esetleg nincs valakinek duplaszivos jobb oldali henger takaró lemeze + alsó levegőterelőlemez?
nagyonszép ,gondolom olyan jó is
a szeleplökők védőcsöve miért is jó ez a fajta ?
engem erről mindenki lebeszélt mikor ilyet akartam venni
csak kérdezem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6509 Dátum: 2009 Augusztus 15, 22:08:07 »

végre itthon van a motor.Kezdödhet a végleges összeszerelés
Esetleg nincs valakinek duplaszivos jobb oldali henger takaró lemeze + alsó levegőterelőlemez?
ebből milyen specifikációjú motor lesz?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #6508 Dátum: 2009 Augusztus 15, 21:59:08 »

végre itthon van a motor.Kezdödhet a végleges összeszerelés
Esetleg nincs valakinek duplaszivos jobb oldali henger takaró lemeze + alsó levegőterelőlemez?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6507 Dátum: 2009 Augusztus 15, 21:11:05 »

ez milyen is?
semmi extra
tulajdonképpen egy sima gyári kinézetű dob két jókora furulyával.


1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6506 Dátum: 2009 Augusztus 15, 20:42:30 »

ez milyen is?
sebring style kipuff.
asszem nem hagytam ki semmit.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6505 Dátum: 2009 Augusztus 15, 20:26:42 »


Igen, szombaton megyünk és nem hajtunk, mindkettőnknem járatós a gépe....


Egyébként ma mentem a 66-ossal, de csak az udvarban. Nem torpan, jól húz lentről, motorral nem kell foglalkozni....de index nincs, refi nincs, késztyűtartó ajtaja ragad, kuplung nyikorog, hátsó világítás nincs, stb. .....féklámpa van. Tompított van.  Embarrassed

Munka van.  Roll Eyes
12V konverziónál meg lett bolygatva? Anno ezekkel nem volt baj. A kesztyűtartó ajtó az makacs. Smiley

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6504 Dátum: 2009 Augusztus 15, 20:24:40 »

a kutyaól bizonytalanított el kicsit
mi lett belőle?
marad 1.6, blokk nem lett széthúzva.
új brazil hengerfejek, 2db 36-os weber, 009,  könnyített lendkerék, 1:1.25-ös himbasor, sebring style kipuff.
asszem nem hagytam ki semmit.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6503 Dátum: 2009 Augusztus 15, 20:22:10 »

szerintem mi csak szombaton megyünk egy napra.


Igen, szombaton megyünk és nem hajtunk, mindkettőnknem járatós a gépe....


Egyébként ma mentem a 66-ossal, de csak az udvarban. Nem torpan, jól húz lentről, motorral nem kell foglalkozni....de index nincs, refi nincs, késztyűtartó ajtaja ragad, kuplung nyikorog, hátsó világítás nincs, stb. .....féklámpa van. Tompított van.  Embarrassed

Munka van.  Roll Eyes

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6502 Dátum: 2009 Augusztus 15, 20:14:12 »

a kutyaól bizonytalanított el kicsit
mi lett belőle?
a zöld saját motorja combosodik
« Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 15, 20:25:43 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6501 Dátum: 2009 Augusztus 15, 20:10:10 »

ez a zöldbe lesz vagy a 63-ba?
a zöld saját motorja combosodik

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6500 Dátum: 2009 Augusztus 15, 20:10:05 »

ez a zöldbe lesz vagy a 63-ba?
zöld

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6499 Dátum: 2009 Augusztus 15, 20:01:30 »

ez a zöldbe lesz vagy a 63-ba?
nem sok látszik még Cheesy

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #6498 Dátum: 2009 Augusztus 15, 19:51:37 »

Igen, Weber 34 ICT
Egyébként most este szinkronoztam össze a két karbit, szinte fülre is jó lett, utána  műszer is jelezte, hogy ügyes vagyok.  Cool
Alapjárat egyenletes, motor csendes és jól indul. Nagy gázra kormol egyet, de remélem nem eszi meg a fejem majd.

Egy ilyenre én is beneveznék.
Mert szerintem sosem volt még.
Grin

 Evil

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6497 Dátum: 2009 Augusztus 15, 19:00:39 »

Hajrá Maresz!
nem sok látszik még Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6496 Dátum: 2009 Augusztus 15, 09:49:25 »

mikor indultok pénteken (és mennyivel mentek)?  Wink
szerintem mi csak szombaton megyünk egy napra.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #6495 Dátum: 2009 Augusztus 15, 09:16:00 »

Hajrá Maresz!
mikor indultok pénteken (és mennyivel mentek)?  Wink
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6494 Dátum: 2009 Augusztus 15, 00:47:39 »

bejövö csonk alat van egy csavar kiteker és ott Wink
jaaa
oks
köszi  Wink
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6493 Dátum: 2009 Augusztus 14, 23:23:37 »

Hajrá Maresz!
...
Kaposvár egyre jobban látszik a garázsból.... SID-del megyünk az újonnan összerakott gépekkel, csak nehogy kötélen végezzük...  Shocked


1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6492 Dátum: 2009 Augusztus 14, 22:09:55 »

Asszem weber 34 ICT

 Evil


Igen, Weber 34 ICT

Egyébként most este szinkronoztam össze a két karbit, szinte fülre is jó lett, utána  műszer is jelezte, hogy ügyes vagyok.  Cool

Alapjárat egyenletes, motor csendes és jól indul. Nagy gázra kormol egyet, de remélem nem eszi meg a fejem majd.

Kaposvár egyre jobban látszik a garázsból.... SID-del megyünk az újonnan összerakott gépekkel, csak nehogy kötélen végezzük...  Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6491 Dátum: 2009 Augusztus 14, 20:19:39 »

ez lessz...
csavaroktól óckodok, de felírom lemérem a kiállását stb remélem vissza tudom rakni ugyanúgy, utána úgyis martonvásár,csak addig érjen el.
fedélbe hol van szűrő?
bejövö csonk alat van egy csavar kiteker és ott Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6490 Dátum: 2009 Augusztus 14, 19:46:55 »

Segitek nem birom nézni már:)

-ott kezd rekd be a jó gyujtást gyári jelre rakd!
-mind4 gyertya kipucol
-karbi levesz és ott
1.elmos mindnet karbi házat is
2összes fuvoka ki és átfuj
3.betekered meg számolod mennyit van kitekerbe a keverék csavar felir,majd kiveszed mindent és  kompresszorral átfujod fuvoka és állitócsavarok nélkül az összes lehetséges járatot!(nekem már csvarnál volt kosz)
4.fedélen van egy szürö azt is kivesz és kipucolod mind2 oldalt!

össze rak kiprobál!
ez lessz...
csavaroktól óckodok, de felírom lemérem a kiállását stb remélem vissza tudom rakni ugyanúgy, utána úgyis martonvásár,csak addig érjen el.
fedélbe hol van szűrő?
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #6489 Dátum: 2009 Augusztus 14, 17:54:16 »

És ne felejtsd el átutalni az összeget a Maresznak a távgyógyitásért
abból vesz új billentyűzetet mert a régin rossz helyen vannak a betük.
Grin

 Evil

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6488 Dátum: 2009 Augusztus 14, 17:14:22 »

Segitek nem birom nézni már:)

-ott kezd rekd be a jó gyujtást gyári jelre rakd!
-mind4 gyertya kipucol
-karbi levesz és ott
1.elmos mindnet karbi házat is
2összes fuvoka ki és átfuj
3.betekered meg számolod mennyit van kitekerbe a keverék csavar felir,majd kiveszed mindent és  kompresszorral átfujod fuvoka és állitócsavarok nélkül az összes lehetséges járatot!(nekem már csvarnál volt kosz)
4.fedélen van egy szürö azt is kivesz és kipucolod mind2 oldalt!

össze rak kiprobál!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #6487 Dátum: 2009 Augusztus 14, 16:03:36 »

jobb elöl a láptarto alatt Shocked
nekem ott van
könyen szerelhetö
védett helyen van
szüröt tegyél elé

Köszönöm.Ez többet tud tolni (akkor előre)?Hátulra gondoltam valahova a motortérbe Huh.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6486 Dátum: 2009 Augusztus 14, 14:55:57 »

Azt a rohadt piros kábelt kicserélted már?
Főleg, hogy dugdostad már mindenféle 009 után is.
Lehet, hogy kicsináltad.
Piros kábel szar, sárgát vegyél, UVéjosat.
???
1303LS
« Hozzászólás #6485 Dátum: 2009 Augusztus 14, 14:21:58 »

egyenlőre 5km-nél többet nem képes lábon megtenni
megtalálom magam is a baját, tuti valami piti dolog szivat.
Azt a rohadt piros kábelt kicserélted már?
Főleg, hogy dugdostad már mindenféle 009 után is.
Lehet, hogy kicsináltad.
Piros kábel szar, sárgát vegyél, UVéjosat.
Oldalak: 1 ... 390 391 392 393 394 [395] 396 397 398 399 400 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.