www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 21:04:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 325 326 327 328 329 [330] 331 332 333 334 335 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3404690 alkalommal)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9124 Dátum: 2010 április 06, 22:09:09 »

Nekem az 1302S gyári hosszú váltójával eléggé teherautós a feeling.
A teherautókkal tudok legfeljebb gyorsulni vagy az 1.4-es kombikkal, viszont utazni jól lehet vele.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9123 Dátum: 2010 április 06, 21:59:39 »

Talán igen, mert akkor nagyjából olyan lenne a 4., mint egy hosszú váltóé, amit eleve az 1.6-oshoz csináltak.

Az egyetlen porbléma (sic!) ;-) a nagy áttétel különbség lenne a 3. és 4. között.
bízom benn, hogy lessz annyi erő-nyomaték az 1.6ban, hogy 4.-ben 2000-es 2500-ös fordulatról "erölködés" nélkül gyursuljon

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9122 Dátum: 2010 április 06, 21:48:12 »

a rövid difi ellenére sem lenne elég rugalmas?

Talán igen, mert akkor nagyjából olyan lenne a 4., mint egy hosszú váltóé, amit eleve az 1.6-oshoz csináltak.

Az egyetlen porbléma (sic!) ;-) a nagy áttétel különbség lenne a 3. és 4. között.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #9121 Dátum: 2010 április 06, 21:46:46 »

A 155 R15 az 155/80 R15  Az igazi AO-s váltó 0.93-as negyedik és 3.88-as difi
Köszönöm akkor ezek szerint nekem, 130-nál 3850 körül pörgött a motor vagy fél órán keresztül.
Nem rossz, egy F2-es 1.6 mocitól ami enyhén csapágyas.  Grin
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9120 Dátum: 2010 április 06, 21:45:41 »

Nem konkrétan neked szegeztem a kérdést, csak becsatlakoztam a beszélgetésbe.  Wink
ja asztem, csak mert az én hozzászólásomat idézted
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9119 Dátum: 2010 április 06, 21:44:25 »


Elég nagy lenne a különbség a 3. és 4. között, de a baj inkább akkor lenne, ha 70-ről akarsz gyorsítani, esetleg 60-nal krúzolni.
a rövid difi ellenére sem lenne elég rugalmas?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #9118 Dátum: 2010 április 06, 21:43:19 »

hm?
nekem hátul 205/65 R15
difit az 3.875 nem?
Nem konkrétan neked szegeztem a kérdést, csak becsatlakoztam a beszélgetésbe.  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9117 Dátum: 2010 április 06, 21:42:25 »

Akkor a 155 r15 az 155/99 R15 vagy 155/85 R15? A0 váltó az 0.93 difi pedig 3.85?


A 155 R15 az 155/80 R15  Az igazi AO-s váltó 0.93-as negyedik és 3.88-as difi

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9116 Dátum: 2010 április 06, 21:39:43 »

Akkor a 155 r15 az 155/99 R15 vagy 155/85 R15? A0 váltó az 0.93 difi pedig 3.85?
hm?
nekem hátul 205/65 R15
difit az 3.875 nem?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #9115 Dátum: 2010 április 06, 21:37:02 »

Akkor a 155 r15 az 155/99 R15 vagy 155/85 R15? A0 váltó az 0.93 difi pedig 3.85?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9114 Dátum: 2010 április 06, 21:35:50 »

Üdv!
A rövid váltó amúgy hosszabb 4. fokozatát érdemes még hosszabbra cserélni?
valahol hirdettek 0.80 vagy 0.82-es 4. fokozatot de most nem találom a hirdetést
vagy ezzel az áttétellel már túl nagy lenne a különbség a 3. és a 4. között esetleg a motor sem bírná?( 1.6 dupla karbi)


Elég nagy lenne a különbség a 3. és 4. között, de a baj inkább akkor lenne, ha 70-ről akarsz gyorsítani, esetleg 60-nal krúzolni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9113 Dátum: 2010 április 06, 21:34:27 »

Akkor a mostani váltóm 4. sebessége 0,93-as?
Arra azt írja, hogy 4.ben 5000-es fordulaton 169 km/h.
Gps-el mérve mentem már vele 2 fővel 165 km/h-t.
Akkor létezik, hogy 4.-ben képes 5000-ig forogni a motorom???
(beköthetném már a fordmérőt...)
0,88-al 5000-es fordulaton 179 km/h-t számol.
0,8-al viszont már 197 km/h-t (nyálcsorgatós smile)


Az a motor két DCNF weberrel 5500-as fordulaton adta le a maximális teljesítményét 107 lóerőt.
A typ3-assal ment 175-öt, GPS-szel mérve, sík úton.


Nem hiszem, hogy akármilyen áttátellel tudna 197-et menni, mert a hosszú váltót nem tudná addig elforgatni, legalábbis necces. 180-190 közé biztos bekúszna egy okos áttétellel. Ennél a tempónál +5 km/h-hoz nagy erő kell.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9112 Dátum: 2010 április 06, 21:28:49 »

A CSP oldalán van pontos számológép, beírod a kerékméretet, áttételt, kiadja a fordulathoz tartozó sebességet.

http://www.csp-shop.de/cshop/technik/getriebeberechnung5.php
Akkor a mostani váltóm 4. sebessége 0,93-as?
Arra azt írja, hogy 4.ben 5000-es fordulaton 169 km/h.
Gps-el mérve mentem már vele 2 fővel 165 km/h-t.
Akkor létezik, hogy 4.-ben képes 5000-ig forogni a motorom???
(beköthetném már a fordmérőt...)
0,88-al 5000-es fordulaton 179 km/h-t számol.
0,8-al viszont már 197 km/h-t (nyálcsorgatós smile)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9111 Dátum: 2010 április 06, 21:24:31 »


Segítek, azonban a sima 1.6-os motorhoz én nem tennék hosszabb váltót, mint a gyáriak, tehát 100-nál forogjon 3000-et, ahogy a rövid 90-nél 3000-et.

Amikor hosszabb váltót teszünk az 1.6-oshoz, akkor városban vagy 3.-ban kell közlekedni, vagy minimum 70-nel.
Üdv!
A rövid váltó amúgy hosszabb 4. fokozatát érdemes még hosszabbra cserélni?
valahol hirdettek 0.80 vagy 0.82-es 4. fokozatot de most nem találom a hirdetést
vagy ezzel az áttétellel már túl nagy lenne a különbség a 3. és a 4. között esetleg a motor sem bírná?( 1.6 dupla karbi)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9110 Dátum: 2010 április 06, 20:26:22 »

Ebben segítesz nekem is, ha megunom a még össze sem rakott 1,6 os motorom és a még polcon lévő AT-s váltómat?
Bagatel 1-2 éven belül.  Roll Eyes


Segítek, azonban a sima 1.6-os motorhoz én nem tennék hosszabb váltót, mint a gyáriak, tehát 100-nál forogjon 3000-et, ahogy a rövid 90-nél 3000-et.

Amikor hosszabb váltót teszünk az 1.6-oshoz, akkor városban vagy 3.-ban kell közlekedni, vagy minimum 70-nel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #9109 Dátum: 2010 április 06, 20:20:48 »


A te AT-s váltódba egy 0.89-es negyediket kell berakni a 0.93 helyett. Ilyet könnyű találni, olcsó és én megcsinálom. És nem lesz semminek baja.


Ebben segítesz nekem is, ha megunom a még össze sem rakott 1,6 os motorom és a még polcon lévő AT-s váltómat?
Bagatel 1-2 éven belül.  Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9108 Dátum: 2010 április 06, 20:19:35 »

Végülis akkor csak ezt a két fogaskereket kell cserélni az egész váltóban és kész is?


Végülis igen, de ehhez szét kell szedni az egész váltót teljesen és a kapcsolóvillákat le kell húzni a rudakról, azok beállítása pedig nem megy preparált ablakos váltó nélkül. Aztán a behajtás tengelyét is ki kell préselni a csapágyból, az sem megy csak úgy gyere-buci-hamm-bekaplak.

Egy napos meló.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9107 Dátum: 2010 április 06, 20:17:14 »

Végülis akkor csak ezt a két fogaskereket kell cserélni az egész váltóban és kész is?
Van valahol ezekről valami táblázat ami szemlélteti ezeket az értékeket, mondjuk egy adott fordulaton?
Vagy hogy lehet kiszámolni?

A CSP oldalán van pontos számológép, beírod a kerékméretet, áttételt, kiadja a fordulathoz tartozó sebességet.

http://www.csp-shop.de/cshop/technik/getriebeberechnung5.php

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9106 Dátum: 2010 április 06, 20:05:45 »

Végülis akkor csak ezt a két fogaskereket kell cserélni az egész váltóban és kész is?
Van valahol ezekről valami táblázat ami szemlélteti ezeket az értékeket, mondjuk egy adott fordulaton?
Vagy hogy lehet kiszámolni?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9105 Dátum: 2010 április 06, 20:03:50 »


Egyébként fasz, mert az én mexikóimba jó ez is, csak a befecskendezősökbe nem jó, mondd meg neki, hogy ezt üzenem.

Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9104 Dátum: 2010 április 06, 16:36:47 »


Azt írja nem jó az AuTomatische getriebe-be, de az AT kódúhoz jó, hiszen bordás a negyedik fogaskerék, nem pedig ékpályás.
A mexikóiba azért nem jó, mert ott más a modul, és a tengelyátmérő.


Az ebben a tuti, hogy hegesztett az agy, nem fog leforogni róla. De kurva drága ez az ember, már én is vettem tőle pár dolgot. Mindig ezen a szürke padlózaton fényképezi a motyóit.  3.88-as végáttételt is árult, azt is drágán.
Kapcsolóvillát (acél) vettem tőle, sokért, aztán szereztem itthon ingyen.  Embarrassed Embarrassed

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9103 Dátum: 2010 április 06, 16:33:44 »

ja azt írja ez nem jó AT-be...


Azt írja nem jó az AuTomatische getriebe-be, de az AT kódúhoz jó, hiszen bordás a negyedik fogaskerék, nem pedig ékpályás.
A mexikóiba azért nem jó, mert ott más a modul, és a tengelyátmérő. Meg az megint ékpályás lett, mint 66 előtt.


Egyébként fasz, mert az én mexikóimba jó ez is, csak a befecskendezősökbe nem jó, mondd meg neki, hogy ezt üzenem.
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 06, 16:38:12 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #9102 Dátum: 2010 április 06, 16:16:39 »

Nekem 0.82-es a 4-ik
elméletileg 230 a véve  Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9101 Dátum: 2010 április 06, 14:45:29 »

ja azt írja ez nem jó AT-be...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9100 Dátum: 2010 április 06, 14:44:45 »

Igen és ha kettesben elforgatod 5000-ig, akkor az áttétel módosított turbinakereked geostacionárius pályára áll, de elviszi a kutyaházat is. Nem ilyen egyszerű a dolog.

Ráadásul még tetetmes a teljesítmény felvétele is.

A te AT-s váltódba egy 0.89-es negyediket kell berakni a 0.93 helyett. Ilyet könnyű találni, olcsó és én megcsinálom. És nem lesz semminek baja.

Én is így fogom csinálni a hosszú váltómat.
Pl ilyet?
http://cgi.ebay.de/VW-Kaefer-Karmann-Getriebe-4-Gang-0-88-verstaerkt_W0QQitemZ270553168145QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item3efe39b911
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9099 Dátum: 2010 április 06, 14:39:26 »

Az tényleg nem kevés! Érdemes ezzel foglalkozni?

de az ékszíjtárcsa átmérővel úgy alakítom a turbina fordulatot ahogy akarom, olyat méretet kell választani ami kiküszöböli a főtengelyfordulat változást, amin tartósan használna az ember. nem?

Igen és ha kettesben elforgatod 5000-ig, akkor az áttétel módosított turbinakereked geostacionárius pályára áll, de elviszi a kutyaházat is. Nem ilyen egyszerű a dolog.

Ráadásul még tetetmes a teljesítmény felvétele is.

A te AT-s váltódba egy 0.89-es negyediket kell berakni a 0.93 helyett. Ilyet könnyű találni, olcsó és én megcsinálom. És nem lesz semminek baja.

Én is így fogom csinálni a hosszú váltómat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #9098 Dátum: 2010 április 06, 14:37:03 »


Méterekkel.

 Evil

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9097 Dátum: 2010 április 06, 14:35:46 »

0.80/0.93 = 0.86  Ha most 100-nál 3000-et forog a motorod (kb ennyit) akkor ezzel 2580-at fog. Ez jenetős különbség.

Ész nélkül azonban nem szabad a váltót hosszabbítani, mert nagy lesz a fokozatok közötti lépcső (ezért kell a harmadikat is változtatni), meg a motor hőleadása a teljesítménnyel arányos leginkább, a szállított hűtőlevegő pedig a fordulattal. Tehát ha 100-zal mész nagyjából ugyanúgy melegszik a motor a hosszú váltóval is, azonban a szállított levegő csak kb 86 %-a rövid váltóval üzemelő motor által szállított mennyiségnek.

(okoskodóknak: tudom, hogy a szállított levegő mennyisége és a turbina fordulata nem lineáris, de nem akarok komolyabb számításokba belemenni, nagyvonalakben pedig igaz, amit leírtam.)
Az tényleg nem kevés! Érdemes ezzel foglalkozni?

de az ékszíjtárcsa átmérővel úgy alakítom a turbina fordulatot ahogy akarom, olyat méretet kell választani ami kiküszöböli a főtengelyfordulat változást, amin tartósan használna az ember. nem?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9096 Dátum: 2010 április 06, 14:32:27 »


0.80/0.93 = 0.86  Ha most 100-nál 3000-et forog a motorod (kb ennyit) akkor ezzel 2580-at fog. Ez jenetős különbség.

Ész nélkül azonban nem szabad a váltót hosszabbítani, mert nagy lesz a fokozatok közötti lépcső (ezért kell a harmadikat is változtatni), meg a motor hőleadása a teljesítménnyel arányos leginkább, a szállított hűtőlevegő pedig a fordulattal. Tehát ha 100-zal mész nagyjából ugyanúgy melegszik a motor a hosszú váltóval is, azonban a szállított levegő csak kb 86 %-a rövid váltóval üzemelő motor által szállított mennyiségnek.

(okoskodóknak: tudom, hogy a szállított levegő mennyisége és a turbina fordulata nem lineáris, de nem akarok komolyabb számításokba belemenni, nagyvonalakben pedig igaz, amit leírtam.)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9095 Dátum: 2010 április 06, 14:22:37 »

Mennyivel hosszabbodik meg ezekkel a 3. és a 4. fokozat?
http://cgi.ebay.de/VW-Kaefer-AT-Getriebe-Lange-Ubersetzung-3-und-4-Gang_W0QQitemZ220582991730QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item335bc55772
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9094 Dátum: 2010 április 05, 22:30:43 »



Ja, mea culpa.

Csak mindig felb*szom az agyam, mert sokat szörfözök mindenfelé, látok és olvasok érdekes dolgokat és szeretném megosztani, kommentelni, hogy megbeszélhessük. És ilyenkor jönnek a hibaüzenetek, a fájl túl nagy, ezt a hozzászólást már elküldtem, stb. Aztán beleunok a variálásba, sem kedvem, sem időm.
Most ezt valóban én néztem be, beismerem.  Embarrassed Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #9093 Dátum: 2010 április 05, 22:13:57 »

http://img.photobucket.com/albums/v391/mejiacne/63%20Ragtop/Vintage%20Speed%

http://img.photobucket.com/albums/v391/mejiacne/63%20Ragtop/Vintage%20Speed%20Exhaust/P1010266.jpg

a két linked közötti különbség

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #9092 Dátum: 2010 április 05, 22:11:09 »

Először is pontosan így csináltam, most sem vagyok okosabb, mint 40 mp-cel ezelőtt.
akkor sem a fórum hibája volt  Wink
a fotobucket küldte a hibaüzenetet és nem a fórum  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9091 Dátum: 2010 április 05, 22:10:18 »

fuuuj,töröttrugós,beesettkerekes izlésficamos,használhatatlan szar...és persze ilyen a kipuffogója is Grin Grin Grin


Ezzel nekem is van bajom, de nem az én autóm....  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9090 Dátum: 2010 április 05, 22:09:50 »

Először is pontosan így csináltam, most sem vagyok okosabb, mint 40 mp-cel ezelőtt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9089 Dátum: 2010 április 05, 22:09:28 »

<beszúrt kép törölve>




fuuuj,töröttrugós,beesettkerekes izlésficamos,használhatatlan szar...és persze ilyen a kipuffogója is Grin Grin Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9088 Dátum: 2010 április 05, 22:09:08 »


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9087 Dátum: 2010 április 05, 22:07:59 »





Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #9086 Dátum: 2010 április 05, 22:07:24 »

ahonna a képet linkelted az az oldal nem enged linkelni , jelen esetben ez a probléma
szvsz semmi köze a fórumhoz  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #9085 Dátum: 2010 április 05, 22:07:05 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Oldalak: 1 ... 325 326 327 328 329 [330] 331 332 333 334 335 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.