www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 08:36:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 277 278 279 280 281 [282] 283 284 285 286 287 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3403592 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11044 Dátum: 2010 Október 03, 20:02:15 »

Köszi a videót!!

és íme egy honda alázás Evil
http://www.youtube.com/watch?v=Cbqg1QhKD4Y

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #11043 Dátum: 2010 Október 03, 20:00:46 »

Nem, nem. Valami jóféle osztrák Honda volt slickekkel, kvalifikáción 4 futamot mentem, abból 2 Honda volt és megvertem mindkettőt, de ez 14,1-et ment... Viszont én voltam az egyetlen Magyar a döntőben  Grin Egy 50 éves autóval  Grin

le a kalappal apukém  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11042 Dátum: 2010 Október 03, 19:59:56 »

Nem, nem. Valami jóféle osztrák Honda volt slickekkel, kvalifikáción 4 futamot mentem, abból 2 Honda volt és megvertem mindkettőt, de ez 14,1-et ment... Viszont én voltam az egyetlen Magyar a döntőben  Grin Egy 50 éves autóval  Grin


és íme egy honda alázás Evil
http://www.youtube.com/watch?v=Cbqg1QhKD4Y

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #11041 Dátum: 2010 Október 03, 19:55:28 »

Nem, nem. Valami jóféle osztrák Honda volt slickekkel, kvalifikáción 4 futamot mentem, abból 2 Honda volt és megvertem mindkettőt, de ez 14,1-et ment... Viszont én voltam az egyetlen Magyar a döntőben  Grin Egy 50 éves autóval  Grin

Gratula!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11040 Dátum: 2010 Október 03, 19:54:09 »

Nem, nem. Valami jóféle osztrák Honda volt slickekkel, kvalifikáción 4 futamot mentem, abból 2 Honda volt és megvertem mindkettőt, de ez 14,1-et ment... Viszont én voltam az egyetlen Magyar a döntőben  Grin Egy 50 éves autóval  Grin

Honda mennyit ment? Lett volna esélyed?

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #11039 Dátum: 2010 Október 03, 19:50:58 »

Megjöttem a Fertőszentmiklósi gyorsulási versenyről. Ami pozitívum volt, hogy a motorom elkészülte után futott 15,6-os 1/4 mérföldes időt és a 137-es átlépőt 15,2-re javítottam 141-es átlépővel.
A legnagyobb meglepetés az volt számomra, amikor szóltak, hogy benne vagyok a legjobb 8-ban, így várnak az elődöntőre. (Ehhez azért hozzátartozik, hogy az időjárás miatt elég kevesen voltak.)
Aztán mivel az elődöntő már egyenes kieséssel megy, ezért bejutottam a legjobb 4-be, így a 2000-es kategória középdöntőjébe.
Na, ott egy Honda kivégzett, meg azt sem tudtam, hogy a döntőre fellocsolt placcról a kerékre kerülő szmötyit le kell rugni a gumiról indulás előtt. Az elsőkerekes Honda úgy lerajtolt, miközben én egyhelyben forogtam és azt halgattam ahogy a fordulatszámmérőm csapkodja a szélvédőm...

Jöhet a szétszedés, átépítés...
Honda mennyit ment? Lett volna esélyed?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11038 Dátum: 2010 Október 03, 19:10:41 »

Megjöttem a Fertőszentmiklósi gyorsulási versenyről. Ami pozitívum volt, hogy a motorom elkészülte után futott 15,6-os 1/4 mérföldes időt és a 137-es átlépőt 15,2-re javítottam 141-es átlépővel.
A legnagyobb meglepetés az volt számomra, amikor szóltak, hogy benne vagyok a legjobb 8-ban, így várnak az elődöntőre. (Ehhez azért hozzátartozik, hogy az időjárás miatt elég kevesen voltak.)
Aztán mivel az elődöntő már egyenes kieséssel megy, ezért bejutottam a legjobb 4-be, így a 2000-es kategória középdöntőjébe.
Na, ott egy Honda kivégzett, meg azt sem tudtam, hogy a döntőre fellocsolt placcról a kerékre kerülő szmötyit le kell rugni a gumiról indulás előtt. Az elsőkerekes Honda úgy lerajtolt, miközben én egyhelyben forogtam és azt halgattam ahogy a fordulatszámmérőm csapkodja a szélvédőm...

Jöhet a szétszedés, átépítés...

Süni
« Hozzászólás #11037 Dátum: 2010 Október 03, 19:06:07 »

Tudtommal a Nissan Cargomban is lamellás sperr difi van. Kanyarban egy kicsit ropogott, a szervíz befújt valamit az olajbetöltő lyukon, azóta nem ropog.

Igen, abban is sper van.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11036 Dátum: 2010 Október 03, 19:00:16 »

Igen. pl.

Szűrőkonzolt hogy birod beilleszteni a doldogkba? Olyan pumpafedélel amin van kiállás?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #11035 Dátum: 2010 Október 03, 18:57:59 »

Tudtommal a Nissan Cargomban is lamellás sperr difi van. Kanyarban egy kicsit ropogott, a szervíz befújt valamit az olajbetöltő lyukon, azóta nem ropog.

Miért ne lenne kóser? Attól függ, milyen mértékben zár. A gyárilag sperrel szereltek nem nagyon vannak 40% felett. A másik kérdés, hogy milyen rendszer. A Ford Sierra gyári spere 40%-os, és viszkós. A versenyautóé 80%-os, és lamellás. Ismerősöm pálcás (hegesztett, 100%-os) sperrel közlekedik utcán. szűk fordulókban, lassú kanyarokban macera.

Feleségem, plusz sper:

<beszúrt kép törölve>
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #11034 Dátum: 2010 Október 03, 18:46:20 »

A Q2-t ne nevezzük már spernek, ha szabad kérnem. Semmi köze a sperhez, az ABS jeladóra van kötve, és a féket használja difizárként. (e-sper). Viszont a Coupe-é érdekes szerkezet, a váltón kívülre van szerelve. A gyári Seicento rally autókba is ezt szerelték a Punto 6 sebességes váltójával.

Csepelen van egy ürge, odaviszed a váltót, és 80-100e körül csinál spert bármibe. Caprik (2-300 LE-vel) futnak több éve problémamentesen. A Historic-ban futó Capriban is ilyen van. 200ló körüli első kerekesbe is csinált már (Escort RST), 4éve, azóta utcán és gyorsuláson használják szintén hiba nélkül.. Kisvárdán szintén van szaki.
No, az vajon ki????
Csak azért érdekel, mert Kisvárdán lakom.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Süni
« Hozzászólás #11033 Dátum: 2010 Október 03, 15:57:48 »

Engem jelenleg nem foglalkoztat a dolog, de az ismerőseimtől sem hallottam még a kisvárdai gururól.
Pedig Fordosoknak csinált már párat.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #11032 Dátum: 2010 Október 03, 15:56:15 »

Szerezzek elérhetőséget?
Engem jelenleg nem foglalkoztat a dolog, de az ismerőseimtől sem hallottam még a kisvárdai gururól.
Süni
« Hozzászólás #11031 Dátum: 2010 Október 03, 15:50:55 »

??
Szerezzek elérhetőséget?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #11030 Dátum: 2010 Október 03, 15:50:21 »

...Kisvárdán szintén van szaki.
??
Süni
« Hozzászólás #11029 Dátum: 2010 Október 03, 15:43:47 »

azért van pár elsőkerekes olasz sperrel (fiat coupe, alfa q2-k) de a 33 sztem se volt az soha..viszont az érdekelne, hogy mire írtad az elérhetőséget. olyan szaki aki sperr-t gyárt, vagy olyan, aki látott már bogár váltót szétszedve? esetleg mindkettő egyben?

amúgy utcára a sperr azért meggondolandó, főleg hátsókerekes autónál..bogárban lacika is tudna róla mesélni.
nem biztos, hogy mernék vele közlekedni
A Q2-t ne nevezzük már spernek, ha szabad kérnem. Semmi köze a sperhez, az ABS jeladóra van kötve, és a féket használja difizárként. (e-sper). Viszont a Coupe-é érdekes szerkezet, a váltón kívülre van szerelve. A gyári Seicento rally autókba is ezt szerelték a Punto 6 sebességes váltójával.

Csepelen van egy ürge, odaviszed a váltót, és 80-100e körül csinál spert bármibe. Caprik (2-300 LE-vel) futnak több éve problémamentesen. A Historic-ban futó Capriban is ilyen van. 200ló körüli első kerekesbe is csinált már (Escort RST), 4éve, azóta utcán és gyorsuláson használják szintén hiba nélkül.. Kisvárdán szintén van szaki.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 03, 15:53:59 írta Süni »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11028 Dátum: 2010 Október 03, 15:36:15 »

Miért ne lenne kóser? Attól függ, milyen mértékben zár. A gyárilag sperrel szereltek nem nagyon vannak 40% felett. A másik kérdés, hogy milyen rendszer. A Ford Sierra gyári spere 40%-os, és viszkós. A versenyautóé 80%-os, és lamellás. Ismerősöm pálcás (hegesztett, 100%-os) sperrel közlekedik utcán. szűk fordulókban, lassú kanyarokban macera.
Feleségem, plusz sper:
<beszúrt kép törölve>

jó, women driverekről nem volt szó. :-))
bogara_zo azt mondta, hogy sperrel meghal mindenki, ezért érdeklődtem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
« Hozzászólás #11027 Dátum: 2010 Október 03, 15:24:02 »

valaki elmondja végre, hogy a sperr miért nem kóser utcára?
a sok béemvés még miért él?

köszcsipuszcsi  Kiss
Miért ne lenne kóser? Attól függ, milyen mértékben zár. A gyárilag sperrel szereltek nem nagyon vannak 40% felett. A másik kérdés, hogy milyen rendszer. A Ford Sierra gyári spere 40%-os, és viszkós. A versenyautóé 80%-os, és lamellás. Ismerősöm pálcás (hegesztett, 100%-os) sperrel közlekedik utcán. szűk fordulókban, lassú kanyarokban macera.

Feleségem, plusz sper:

« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 03, 15:25:36 írta Süni »
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #11026 Dátum: 2010 Október 03, 14:58:01 »

valaki elmondja végre, hogy a sperr miért nem kóser utcára?
a sok béemvés még miért él?

köszcsipuszcsi  Kiss
Gondolom a később jelentkező differálás miatt többször is meg-meg csúszna a kerék a lassú fordulókban.

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11025 Dátum: 2010 Október 03, 13:09:48 »

valaki elmondja végre, hogy a sperr miért nem kóser utcára?
a sok béemvés még miért él?

köszcsipuszcsi  Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11024 Dátum: 2010 Október 03, 12:49:29 »

A szűrő nagyon jó, de én nem a szűrős pumpát választanám, hanem külön szűrőkonzolt, ha tuning motorról van szó... Ha széria a motor, akkor OK, a szűrős pumpa...


Szűrőkonzolt hogy birod beilleszteni a doldogkba? Olyan pumpafedélel amin van kiállás?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #11023 Dátum: 2010 Október 02, 23:40:15 »

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11022 Dátum: 2010 Október 02, 23:35:52 »

IgenNem
Google Smiley torsen, haldex, mindenfele elektronikus kutyu, stbstb

Egyébként miért gond, azt én sem értem. Többet kell/fogsz driftelni, nem? Smiley


Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #11021 Dátum: 2010 Október 02, 20:47:12 »

Miert ? Miert rossz ? Meg egyaltalan mit csinal ? Ha az egyik kerek all es a masik elforog, akkor osszezar es meghajtja az allo kereket is ?
Igen
Es mikor engedi el ? Ha mar mozgasban van (es akkor remeg, mint a blokkolasgatlos kerek?), vagy meg kell vele egyszer allni?
Nem

En nem tudom, hogy hogyan mukodnek ezek a maguktol dolgozo differencialmuvek, valaki felhomalyosithatna ... Roll Eyes
Google Smiley torsen, haldex, mindenfele elektronikus kutyu, stbstb

Egyébként miért gond, azt én sem értem. Többet kell/fogsz driftelni, nem? Smiley
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #11020 Dátum: 2010 Október 02, 20:46:51 »

90.5-re van fúrva, tehát 90.5-ös henger dugó kell hozzá...
köszönöm . végigment a matek a fejemben ezt a fél milliót inkább a fényezésre költöm most..


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11019 Dátum: 2010 Október 02, 20:45:32 »

nagyrészt az lenne a legfőbb kérdésem tisztelt uraim h a tunin 1.6 AD-s duplaszívóshoz ha ezt megveszem és szétborítom a blokkot mi legyen a következő lépés amiért eladom a fél vesémet?
egyáltalán jó ez ez nekem .
heti 2-3x használnám a bogaram 12-14literes fogyasztás nem számít viszont egy jól pörgő teljesítményben gazdag nyomatékos autót szeretnék.
90.5-re van fúrva, tehát 90.5-ös henger dugó kell hozzá...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #11018 Dátum: 2010 Október 02, 20:39:38 »

Eladó egy tuning hengerfej, 90.5-re fúrva, Prescott Phillips által megtúrt, 40x35ös szelepekkel, dupla szeleprugókkal...
Ár: 80e Ft
<beszúrt kép törölve>

nagyrészt az lenne a legfőbb kérdésem tisztelt uraim h a tunin 1.6 AD-s duplaszívóshoz ha ezt megveszem és szétborítom a blokkot mi legyen a következő lépés amiért eladom a fél vesémet?
egyáltalán jó ez ez nekem .
heti 2-3x használnám a bogaram 12-14literes fogyasztás nem számít viszont egy jól pörgő teljesítményben gazdag nyomatékos autót szeretnék.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11017 Dátum: 2010 Október 02, 20:39:26 »

amúgy utcára a sperr azért meggondolandó, főleg hátsókerekes autónál..bogárban lacika is tudna róla mesélni.
nem biztos, hogy mernék vele közlekedni

mert?
mi a gond vele?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11016 Dátum: 2010 Október 02, 19:58:02 »

Eladó egy tuning hengerfej, 90.5-re fúrva, Prescott Phillips által megtúrt, 40x35ös szelepekkel, dupla szeleprugókkal...
Ár: 80e Ft


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11015 Dátum: 2010 Október 02, 19:16:48 »


És, hogy ne csak off legyen: Visszakerültek a 32-es venturik a karbikba a 30-asok helyett. Most, hogy már jók a fúvókák is, nagyon jót lép az autó  Smiley Tegnap örömautózás volt  Smiley


kiváncsi leszek mit lép majd Evil
az enyém meg kritikán alul most, durrog egyfolytában,akár nyomom neki, akár elveszem a gázt,akár alapjáraton van... Jövő héten szerintem kérek időpontot Martonvásáron egy beállításra...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11014 Dátum: 2010 Október 02, 19:13:39 »


És, hogy ne csak off legyen: Visszakerültek a 32-es venturik a karbikba a 30-asok helyett. Most, hogy már jók a fúvókák is, nagyon jót lép az autó  Smiley Tegnap örömautózás volt  Smiley


Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11013 Dátum: 2010 Október 02, 19:03:12 »



www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #11012 Dátum: 2010 Október 02, 18:29:54 »




VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11011 Dátum: 2010 Október 02, 18:22:01 »



Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #11010 Dátum: 2010 Október 02, 18:06:49 »




VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11009 Dátum: 2010 Október 02, 17:48:02 »


Egy szarul sikerült futam, 11.8-cal  Cool
http://www.youtube.com/watch?v=3pKk1EnrdOM

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11008 Dátum: 2010 Október 02, 17:30:57 »

A szűrő nagyon jó, de én nem a szűrős pumpát választanám, hanem külön szűrőkonzolt, ha tuning motorról van szó... Ha széria a motor, akkor OK, a szűrős pumpa...

Olajpumpához van valami sépci szerkó amivel ki lehet venni vagy csak az enyém van bele rohadva a helyére? Illetve szűrős olajpumpát érdemes berakni vagy felesleges?

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #11007 Dátum: 2010 Október 02, 17:29:13 »

Olajpumpához van valami sépci szerkó amivel ki lehet venni vagy csak az enyém van bele rohadva a helyére? Illetve szűrős olajpumpát érdemes berakni vagy felesleges?
vigyázz a sarka hajlamos letörni kiszedéskor
egy jó kis kocogtatós és semmiképpen nem 10 perces móka

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11006 Dátum: 2010 Október 02, 17:28:37 »

Házilag is csinálhatsz szerszámot, nem nagy cucc... A fogaskerekeket kivéve az olajfuratokba kapaszkodik bele.

Van hozzá kihuzató. Passzosnak kell lennie, hogy az olajnyomás ne menjen el ahogy a pumpából a blokkba átlép az olaj.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11005 Dátum: 2010 Október 02, 17:24:46 »

Van hozzá kihuzató. Passzosnak kell lennie, hogy az olajnyomás ne menjen el ahogy a pumpából a blokkba átlép az olaj.

Olajpumpához van valami sépci szerkó amivel ki lehet venni vagy csak az enyém van bele rohadva a helyére? Illetve szűrős olajpumpát érdemes berakni vagy felesleges?

Oldalak: 1 ... 277 278 279 280 281 [282] 283 284 285 286 287 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.