www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 08:42:52
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
277
278
279
280
281
[
282
]
283
284
285
286
287
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3403615 alkalommal)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11044 Dátum:
2010 Október 03, 20:02:15 »
Köszi a videót!!
Idézetet írta: Aircult - 2010 Október 03, 19:59:56
és íme egy honda alázás
http://www.youtube.com/watch?v=Cbqg1QhKD4Y
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11043 Dátum:
2010 Október 03, 20:00:46 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 03, 19:54:09
Nem, nem. Valami jóféle osztrák Honda volt slickekkel, kvalifikáción 4 futamot mentem, abból 2 Honda volt és megvertem mindkettőt, de ez 14,1-et ment... Viszont én voltam az egyetlen Magyar a döntőben
Egy 50 éves autóval
le a kalappal apukém
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11042 Dátum:
2010 Október 03, 19:59:56 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 03, 19:54:09
Nem, nem. Valami jóféle osztrák Honda volt slickekkel, kvalifikáción 4 futamot mentem, abból 2 Honda volt és megvertem mindkettőt, de ez 14,1-et ment... Viszont én voltam az egyetlen Magyar a döntőben
Egy 50 éves autóval
és íme egy honda alázás
http://www.youtube.com/watch?v=Cbqg1QhKD4Y
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11041 Dátum:
2010 Október 03, 19:55:28 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 03, 19:54:09
Nem, nem. Valami jóféle osztrák Honda volt slickekkel, kvalifikáción 4 futamot mentem, abból 2 Honda volt és megvertem mindkettőt, de ez 14,1-et ment... Viszont én voltam az egyetlen Magyar a döntőben
Egy 50 éves autóval
Gratula!
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11040 Dátum:
2010 Október 03, 19:54:09 »
Nem, nem. Valami jóféle osztrák Honda volt slickekkel, kvalifikáción 4 futamot mentem, abból 2 Honda volt és megvertem mindkettőt, de ez 14,1-et ment... Viszont én voltam az egyetlen Magyar a döntőben
Egy 50 éves autóval
Idézetet írta: Bill - 2010 Október 03, 19:50:58
Honda mennyit ment? Lett volna esélyed?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11039 Dátum:
2010 Október 03, 19:50:58 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 03, 19:10:41
Megjöttem a Fertőszentmiklósi gyorsulási versenyről. Ami pozitívum volt, hogy a motorom elkészülte után futott 15,6-os 1/4 mérföldes időt és a 137-es átlépőt 15,2-re javítottam 141-es átlépővel.
A legnagyobb meglepetés az volt számomra, amikor szóltak, hogy benne vagyok a legjobb 8-ban, így várnak az elődöntőre. (Ehhez azért hozzátartozik, hogy az időjárás miatt elég kevesen voltak.)
Aztán mivel az elődöntő már egyenes kieséssel megy, ezért bejutottam a legjobb 4-be, így a 2000-es kategória középdöntőjébe.
Na, ott egy Honda kivégzett, meg azt sem tudtam, hogy a döntőre fellocsolt placcról a kerékre kerülő szmötyit le kell rugni a gumiról indulás előtt. Az elsőkerekes Honda úgy lerajtolt, miközben én egyhelyben forogtam és azt halgattam ahogy a fordulatszámmérőm csapkodja a szélvédőm...
Jöhet a szétszedés, átépítés...
Honda mennyit ment? Lett volna esélyed?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11038 Dátum:
2010 Október 03, 19:10:41 »
Megjöttem a Fertőszentmiklósi gyorsulási versenyről. Ami pozitívum volt, hogy a motorom elkészülte után futott 15,6-os 1/4 mérföldes időt és a 137-es átlépőt 15,2-re javítottam 141-es átlépővel.
A legnagyobb meglepetés az volt számomra, amikor szóltak, hogy benne vagyok a legjobb 8-ban, így várnak az elődöntőre. (Ehhez azért hozzátartozik, hogy az időjárás miatt elég kevesen voltak.)
Aztán mivel az elődöntő már egyenes kieséssel megy, ezért bejutottam a legjobb 4-be, így a 2000-es kategória középdöntőjébe.
Na, ott egy Honda kivégzett, meg azt sem tudtam, hogy a döntőre fellocsolt placcról a kerékre kerülő szmötyit le kell rugni a gumiról indulás előtt. Az elsőkerekes Honda úgy lerajtolt, miközben én egyhelyben forogtam és azt halgattam ahogy a fordulatszámmérőm csapkodja a szélvédőm...
Jöhet a szétszedés, átépítés...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11037 Dátum:
2010 Október 03, 19:06:07 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 Október 03, 18:57:59
Tudtommal a Nissan Cargomban is lamellás sperr difi van. Kanyarban egy kicsit ropogott, a szervíz befújt valamit az olajbetöltő lyukon, azóta nem ropog.
Igen, abban is sper van.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11036 Dátum:
2010 Október 03, 19:00:16 »
Igen. pl.
Idézetet írta: MatroX - 2010 Október 03, 12:49:29
Szűrőkonzolt hogy birod beilleszteni a doldogkba? Olyan pumpafedélel amin van kiállás?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11035 Dátum:
2010 Október 03, 18:57:59 »
Tudtommal a Nissan Cargomban is lamellás sperr difi van. Kanyarban egy kicsit ropogott, a szervíz befújt valamit az olajbetöltő lyukon, azóta nem ropog.
Idézetet írta: Süni - 2010 Október 03, 15:24:02
Miért ne lenne kóser? Attól függ, milyen mértékben zár. A gyárilag sperrel szereltek nem nagyon vannak 40% felett. A másik kérdés, hogy milyen rendszer. A Ford Sierra gyári spere 40%-os, és viszkós. A versenyautóé 80%-os, és lamellás. Ismerősöm pálcás (hegesztett, 100%-os) sperrel közlekedik utcán. szűk fordulókban, lassú kanyarokban macera.
Feleségem, plusz sper:
<beszúrt kép törölve>
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11034 Dátum:
2010 Október 03, 18:46:20 »
Idézetet írta: Süni - 2010 Október 03, 15:43:47
A Q2-t ne nevezzük már spernek, ha szabad kérnem. Semmi köze a sperhez, az ABS jeladóra van kötve, és a féket használja difizárként. (e-sper). Viszont a Coupe-é érdekes szerkezet, a váltón kívülre van szerelve. A gyári Seicento rally autókba is ezt szerelték a Punto 6 sebességes váltójával.
Csepelen van egy ürge, odaviszed a váltót, és 80-100e körül csinál spert bármibe. Caprik (2-300 LE-vel) futnak több éve problémamentesen. A Historic-ban futó Capriban is ilyen van. 200ló körüli első kerekesbe is csinált már (Escort RST), 4éve, azóta utcán és gyorsuláson használják szintén hiba nélkül.. Kisvárdán szintén van szaki.
No, az vajon ki????
Csak azért érdekel, mert Kisvárdán lakom.
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11033 Dátum:
2010 Október 03, 15:57:48 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Október 03, 15:56:15
Engem jelenleg nem foglalkoztat a dolog, de az ismerőseimtől sem hallottam még a kisvárdai gururól.
Pedig Fordosoknak csinált már párat.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11032 Dátum:
2010 Október 03, 15:56:15 »
Idézetet írta: Süni - 2010 Október 03, 15:50:55
Szerezzek elérhetőséget?
Engem jelenleg nem foglalkoztat a dolog, de az ismerőseimtől sem hallottam még a kisvárdai gururól.
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11031 Dátum:
2010 Október 03, 15:50:55 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Október 03, 15:50:21
??
Szerezzek elérhetőséget?
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11030 Dátum:
2010 Október 03, 15:50:21 »
Idézetet írta: Süni - 2010 Október 03, 15:43:47
...Kisvárdán szintén van szaki.
??
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11029 Dátum:
2010 Október 03, 15:43:47 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Október 02, 13:10:25
azért van pár elsőkerekes olasz sperrel (fiat coupe, alfa q2-k) de a 33 sztem se volt az soha..viszont az érdekelne, hogy mire írtad az elérhetőséget. olyan szaki aki sperr-t gyárt, vagy olyan, aki látott már bogár váltót szétszedve? esetleg mindkettő egyben?
amúgy utcára a sperr azért meggondolandó, főleg hátsókerekes autónál..bogárban lacika is tudna róla mesélni.
nem biztos, hogy mernék vele közlekedni
A Q2-t ne nevezzük már spernek, ha szabad kérnem. Semmi köze a sperhez, az ABS jeladóra van kötve, és a féket használja difizárként. (e-sper). Viszont a Coupe-é érdekes szerkezet, a váltón kívülre van szerelve. A gyári Seicento rally autókba is ezt szerelték a Punto 6 sebességes váltójával.
Csepelen van egy ürge, odaviszed a váltót, és 80-100e körül csinál spert bármibe. Caprik (2-300 LE-vel) futnak több éve problémamentesen. A Historic-ban futó Capriban is ilyen van. 200ló körüli első kerekesbe is csinált már (Escort RST), 4éve, azóta utcán és gyorsuláson használják szintén hiba nélkül.. Kisvárdán szintén van szaki.
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Október 03, 15:53:59 írta Süni
»
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11028 Dátum:
2010 Október 03, 15:36:15 »
Idézetet írta: Süni - 2010 Október 03, 15:24:02
Miért ne lenne kóser? Attól függ, milyen mértékben zár. A gyárilag sperrel szereltek nem nagyon vannak 40% felett. A másik kérdés, hogy milyen rendszer. A Ford Sierra gyári spere 40%-os, és viszkós. A versenyautóé 80%-os, és lamellás. Ismerősöm pálcás (hegesztett, 100%-os) sperrel közlekedik utcán. szűk fordulókban, lassú kanyarokban macera.
Feleségem, plusz sper:
<beszúrt kép törölve>
jó, women driverekről nem volt szó. :-))
bogara_zo azt mondta, hogy sperrel meghal mindenki, ezért érdeklődtem.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11027 Dátum:
2010 Október 03, 15:24:02 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Október 03, 13:09:48
valaki elmondja végre, hogy a sperr miért nem kóser utcára?
a sok béemvés még miért él?
köszcsipuszcsi
Miért ne lenne kóser? Attól függ, milyen mértékben zár. A gyárilag sperrel szereltek nem nagyon vannak 40% felett. A másik kérdés, hogy milyen rendszer. A Ford Sierra gyári spere 40%-os, és viszkós. A versenyautóé 80%-os, és lamellás. Ismerősöm pálcás (hegesztett, 100%-os) sperrel közlekedik utcán. szűk fordulókban, lassú kanyarokban macera.
Feleségem, plusz sper:
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Október 03, 15:25:36 írta Süni
»
TBK001
Hozzászólások: 29087
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11026 Dátum:
2010 Október 03, 14:58:01 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 Október 03, 13:09:48
valaki elmondja végre, hogy a sperr miért nem kóser utcára?
a sok béemvés még miért él?
köszcsipuszcsi
Gondolom a később jelentkező differálás miatt többször is meg-meg csúszna a kerék a lassú fordulókban.
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11025 Dátum:
2010 Október 03, 13:09:48 »
valaki elmondja végre, hogy a sperr miért nem kóser utcára?
a sok béemvés még miért él?
köszcsipuszcsi
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11024 Dátum:
2010 Október 03, 12:49:29 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 02, 17:30:57
A szűrő nagyon jó, de én nem a szűrős pumpát választanám, hanem külön szűrőkonzolt, ha tuning motorról van szó... Ha széria a motor, akkor OK, a szűrős pumpa...
Szűrőkonzolt hogy birod beilleszteni a doldogkba? Olyan pumpafedélel amin van kiállás?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
noel-68
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11023 Dátum:
2010 Október 02, 23:40:15 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Október 02, 23:35:52
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11022 Dátum:
2010 Október 02, 23:35:52 »
Idézetet írta: noel-68 - 2010 Október 02, 20:47:12
IgenNem
Google
torsen, haldex, mindenfele elektronikus kutyu, stbstb
Egyébként miért gond, azt én sem értem. Többet kell/fogsz driftelni, nem?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
noel-68
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11021 Dátum:
2010 Október 02, 20:47:12 »
Idézetet írta: Protheus - 2010 Október 02, 14:13:32
Miert ? Miert rossz ? Meg egyaltalan mit csinal ? Ha az egyik kerek all es a masik elforog, akkor osszezar es meghajtja az allo kereket is ?
Igen
Idézetet írta: Protheus - 2010 Október 02, 14:13:32
Es mikor engedi el ? Ha mar mozgasban van (es akkor remeg, mint a blokkolasgatlos kerek?), vagy meg kell vele egyszer allni?
Nem
Idézetet írta: Protheus - 2010 Október 02, 14:13:32
En nem tudom, hogy hogyan mukodnek ezek a maguktol dolgozo differencialmuvek, valaki felhomalyosithatna ...
Google
torsen, haldex, mindenfele elektronikus kutyu, stbstb
Egyébként miért gond, azt én sem értem. Többet kell/fogsz driftelni, nem?
Spike
Hozzászólások: 10471
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11020 Dátum:
2010 Október 02, 20:46:51 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Október 02, 20:45:32
90.5-re van fúrva, tehát 90.5-ös henger dugó kell hozzá...
köszönöm . végigment a matek a fejemben ezt a fél milliót inkább a fényezésre költöm most..
"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11019 Dátum:
2010 Október 02, 20:45:32 »
Idézetet írta: Spike - 2010 Október 02, 20:39:38
nagyrészt az lenne a legfőbb kérdésem tisztelt uraim h a tunin 1.6 AD-s duplaszívóshoz ha ezt megveszem és szétborítom a blokkot mi legyen a következő lépés amiért eladom a fél vesémet?
egyáltalán jó ez ez nekem .
heti 2-3x használnám a bogaram 12-14literes fogyasztás nem számít viszont egy jól pörgő teljesítményben gazdag nyomatékos autót szeretnék.
90.5-re van fúrva, tehát 90.5-ös henger dugó kell hozzá...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Spike
Hozzászólások: 10471
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11018 Dátum:
2010 Október 02, 20:39:38 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Október 02, 19:58:02
Eladó egy tuning hengerfej, 90.5-re fúrva, Prescott Phillips által megtúrt, 40x35ös szelepekkel, dupla szeleprugókkal...
Ár: 80e Ft
<beszúrt kép törölve>
nagyrészt az lenne a legfőbb kérdésem tisztelt uraim h a tunin 1.6 AD-s duplaszívóshoz ha ezt megveszem és szétborítom a blokkot mi legyen a következő lépés amiért eladom a fél vesémet?
egyáltalán jó ez ez nekem .
heti 2-3x használnám a bogaram 12-14literes fogyasztás nem számít viszont egy jól pörgő teljesítményben gazdag nyomatékos autót szeretnék.
"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11017 Dátum:
2010 Október 02, 20:39:26 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Október 02, 13:10:25
amúgy utcára a sperr azért meggondolandó, főleg hátsókerekes autónál..bogárban lacika is tudna róla mesélni.
nem biztos, hogy mernék vele közlekedni
mert?
mi a gond vele?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11016 Dátum:
2010 Október 02, 19:58:02 »
Eladó egy tuning hengerfej, 90.5-re fúrva, Prescott Phillips által megtúrt, 40x35ös szelepekkel, dupla szeleprugókkal...
Ár: 80e Ft
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11015 Dátum:
2010 Október 02, 19:16:48 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 02, 19:13:39
És, hogy ne csak off legyen: Visszakerültek a 32-es venturik a karbikba a 30-asok helyett. Most, hogy már jók a fúvókák is, nagyon jót lép az autó
Tegnap örömautózás volt
kiváncsi leszek mit lép majd
az enyém meg kritikán alul most, durrog egyfolytában,akár nyomom neki, akár elveszem a gázt,akár alapjáraton van... Jövő héten szerintem kérek időpontot Martonvásáron egy beállításra...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11014 Dátum:
2010 Október 02, 19:13:39 »
És, hogy ne csak off legyen: Visszakerültek a 32-es venturik a karbikba a 30-asok helyett. Most, hogy már jók a fúvókák is, nagyon jót lép az autó
Tegnap örömautózás volt
Idézetet írta: Aircult - 2010 Október 02, 19:03:12
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11013 Dátum:
2010 Október 02, 19:03:12 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 02, 17:48:02
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11012 Dátum:
2010 Október 02, 18:29:54 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 02, 18:22:01
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11011 Dátum:
2010 Október 02, 18:22:01 »
Idézetet írta: Mákos - 2010 Október 02, 18:06:49
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11010 Dátum:
2010 Október 02, 18:06:49 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 02, 17:48:02
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11009 Dátum:
2010 Október 02, 17:48:02 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Október 02, 17:17:38
Egy szarul sikerült futam, 11.8-cal
http://www.youtube.com/watch?v=3pKk1EnrdOM
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11008 Dátum:
2010 Október 02, 17:30:57 »
A szűrő nagyon jó, de én nem a szűrős pumpát választanám, hanem külön szűrőkonzolt, ha tuning motorról van szó... Ha széria a motor, akkor OK, a szűrős pumpa...
Idézetet írta: MatroX - 2010 Október 02, 17:17:58
Olajpumpához van valami sépci szerkó amivel ki lehet venni vagy csak az enyém van bele rohadva a helyére? Illetve szűrős olajpumpát érdemes berakni vagy felesleges?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11007 Dátum:
2010 Október 02, 17:29:13 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Október 02, 17:17:58
Olajpumpához van valami sépci szerkó amivel ki lehet venni vagy csak az enyém van bele rohadva a helyére? Illetve szűrős olajpumpát érdemes berakni vagy felesleges?
vigyázz a sarka hajlamos letörni kiszedéskor
egy jó kis kocogtatós és semmiképpen nem 10 perces móka
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11006 Dátum:
2010 Október 02, 17:28:37 »
Házilag is csinálhatsz szerszámot, nem nagy cucc... A fogaskerekeket kivéve az olajfuratokba kapaszkodik bele.
Idézetet írta: callook - 2010 Október 02, 17:24:46
Van hozzá kihuzató. Passzosnak kell lennie, hogy az olajnyomás ne menjen el ahogy a pumpából a blokkba átlép az olaj.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11005 Dátum:
2010 Október 02, 17:24:46 »
Van hozzá kihuzató. Passzosnak kell lennie, hogy az olajnyomás ne menjen el ahogy a pumpából a blokkba átlép az olaj.
Idézetet írta: MatroX - 2010 Október 02, 17:17:58
Olajpumpához van valami sépci szerkó amivel ki lehet venni vagy csak az enyém van bele rohadva a helyére? Illetve szűrős olajpumpát érdemes berakni vagy felesleges?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
277
278
279
280
281
[
282
]
283
284
285
286
287
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...