www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 01:48:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 269 270 271 272 273 [274] 275 276 277 278 279 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3402413 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11364 Dátum: 2010 Október 12, 21:00:55 »

Van
Külső olajszűrőkonzol + az olajat valahol ki- és visszavezeted a blokkba.

Olajszűrő-höz van valami alternatív dolog a szűrős pumpafedélen kívül????

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11363 Dátum: 2010 Október 12, 20:56:46 »

csp-shop.de

Igen, a szelepvezető körül marni kell, hogy elférjen a dupla rugó, illetve ki kell mérni, hogy beépítve mennyire van összenyomva alaphelyzetben a rugó. Ha ez nem egyezik a beépítési magassággal, akkor lehet, hogy még kell marni (vagy hézagolni)
Dupla rugóhoz a gyári rugótányér sem jó, azt is kell venni... Meg ajánlott cromoly szelepék és nyomórúd...

Honnan tudok SCAT dupla rugót rendelni?
Hengerfejen át kell alakítani valamit?

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11362 Dátum: 2010 Október 12, 20:53:37 »

Olajszűrő-höz van valami alternatív dolog a szűrős pumpafedélen kívül????

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #11361 Dátum: 2010 Október 12, 20:50:21 »

Honnan tudok SCAT dupla rugót rendelni?
Hengerfejen át kell alakítani valamit?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11360 Dátum: 2010 Október 12, 16:42:48 »

Egyébként meg akik azt mondják, hogy a duplarugó egyértelműen káros a motornak, azok egész pontosan milyen duplarugóról beszélnek?
Egy SCAT-ról, amit 25 mm-re összenyomva 118 kg a rugóerő, vagy egy PAUTER-ről, aminél 144 kg, vagy egy MANLEY-ről, aminél 226 kg ?
Mert így megint jön az általánosítás, mint mindig itt a tuning topikbap... Pedig, tuningnál mindig minden a többi alkatrésztől függ...

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11359 Dátum: 2010 Október 12, 16:08:17 »

Nekem is gondjaim vannak a szeleplebegéssel az 19esemnél csak a dupla szeleprugótól tartok mert bugmasternak is megette az engle tengelyét a dupla szeleprugó a typ1be és én inkább becserélem egy kis szeleplebegésre és beleteszem a legerősebb szimpla rugót!


A kérdés az, hogy vajon miért ette meg a tengely?  lehet, hogy a tengely volt hibás? Vagy a tőke? Dupla rugót nagyon sokan használnak, gond nélkül.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11358 Dátum: 2010 Október 12, 16:04:57 »

nem akarok senkit megsérteni, de ne gyertek már légyszi ezzel az egy versenyes dumával. Rengeteg motor van duplarugóval 80-100e km futásteljesítménnyel a háta mögött (typ4 biztosan).

Ott van pl. az én kedvencem, Glenn Ring motorja. www.glenn-ring.com
9.5:1 kompresszióviszony, 92x82 (2180 ccm) FK8-as tengely (298 fok) olyan hengerfej, mint az enyém (Steve Tims Stage2 dupla rugós) és a motorban 2009. 6. hóban volt 42.000 mérföld.
Néha gyorsulgat, legjobb ideje 12.87 negyedmérföldön, MH slickekkel.
Az autó keréken 178 lóerős!!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11357 Dátum: 2010 Október 12, 16:01:11 »

Az erős vagy dupla szeleprugók azt eredményezik, hogy a szelepek feje előbb leszakad. Jobban kopik a vezérmű tengely. Peresze ezt nem kell figyelembe venni, hisz nem az élettartam a cél ha valaki tuning motort épít. 1-2 verseny, de ott jól teljesítsen a motor.

Ez meg honnan veszed? Azt még aláírom, hogy a tengely jobban kopik, lehet, hogy nem bír ki 400e km-t csak 300-at, de amit itt többen emlegetnek tengely kopást, pittinges kopást az sok dologtól lehet, de biztos nem a dupla rugótól. Nyilvánvalóan a dupla rugó nagyobb terhelést ad a vezérműnek, erősebb nyomórudak kellenek és a motor súrlódási vesztesége is nagyobb, de szó nincs arról, hogy leszakad a szelep feje, sőt! Az a lebegéstől szakad le, amit a gyenge rugó okoz.
5000 fordulat felett a dupla szeleprugó szükségességében mindenki egyetért a nagy motorépítők között. Ez nagyjából azt jelenti, hogy a w110-es tengelyhez erősített rugó kell, de a w120-ashoz már mindenki duplát használ.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11356 Dátum: 2010 Október 12, 15:11:39 »

Shaun is azt mondta, hogy w120-hoz már dupla kell!
Engle nem gyárt. Én SCAT-ot vettem, egyébként az a leggyengébb a duplarugók közül... Alig erősebb a SCAT szimplánál.
Persze el lehet követni azt a hibát, hogy vesz az ember egy Pauter vagy Berg extra erős duplát...

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #11355 Dátum: 2010 Október 12, 13:52:07 »

Engle gyárt szeleprugót? A tengelyem 120as engle!


passz. neten biztos találsz infot, milyen tőkét, rugót javasolnak hozzá. majd jön vki okos, aki ebben jobban otthon van és megmondja

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #11354 Dátum: 2010 Október 12, 13:42:56 »

magyarul mind a három ugyanazon gyártó ugyanazon szériájából való legyen. Ha a tengelyedhez szimpla való, akkor ne vegyél duplát.
Engle gyárt szeleprugót? A tengelyem 120as engle!
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #11353 Dátum: 2010 Október 12, 13:36:50 »

Ha akarok venni dupla rugót akkor miet érdemes typ1-be? hogy jó legyen a gép?

adott rugó + rúd + tőke kell.

magyarul mind a három ugyanazon gyártó ugyanazon szériájából való legyen. Ha a tengelyedhez szimpla való, akkor ne vegyél duplát.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #11352 Dátum: 2010 Október 12, 12:29:16 »

A szeleplebegésnél az történik, hogy a tengely már zár, de a szelep a gyenge rugó miatt még nem (késik). Ilyenkor a tengely nem "kíséri" vissza a szelepet, hanem a rugó odacsapja az üléknek, adott esetben a himbának, a himbákon és nyomórúdon keresztül meg a tőkét a tengelynek... A szeleplebegéskor is létrejön egyfajta kopás a tengelyen...

Adott motorhoz, adott rugó + rúd + tőke kell. Ezeket rendesen kell beépíteni (Ahogy Bogara-zo is mondta, nagyon fontos a beépítési magasság, sőt meg kell mérni, hogy teljesen összenyomott állapotban van-e elég tartalék a rugó összeüléséig... stb...)

Ha akarok venni dupla rugót akkor miet érdemes typ1-be? hogy jó legyen a gép?
(Lehet hülyeségeket beszéltem de még a tuningba tanuló pályán vagyok előre is bocsi a hülyeségekért)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11351 Dátum: 2010 Október 12, 10:38:57 »

Ezt nem is kommentelem...

Az erős vagy dupla szeleprugók azt eredményezik, hogy a szelepek feje előbb leszakad. Jobban kopik a vezérmű tengely. Peresze ezt nem kell figyelembe venni, hisz nem az élettartam a cél ha valaki tuning motort épít. 1-2 verseny, de ott jól teljesítsen a motor.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11350 Dátum: 2010 Október 12, 10:37:03 »

A szeleplebegésnél az történik, hogy a tengely már zár, de a szelep a gyenge rugó miatt még nem (késik). Ilyenkor a tengely nem "kíséri" vissza a szelepet, hanem a rugó odacsapja az üléknek, adott esetben a himbának, a himbákon és nyomórúdon keresztül meg a tőkét a tengelynek... A szeleplebegéskor is létrejön egyfajta kopás a tengelyen...

Adott motorhoz, adott rugó + rúd + tőke kell. Ezeket rendesen kell beépíteni (Ahogy Bogara-zo is mondta, nagyon fontos a beépítési magasság, sőt meg kell mérni, hogy teljesen összenyomott állapotban van-e elég tartalék a rugó összeüléséig... stb...)

Nekem is gondjaim vannak a szeleplebegéssel az 19esemnél csak a dupla szeleprugótól tartok mert bugmasternak is megette az engle tengelyét a dupla szeleprugó a typ1be és én inkább becserélem egy kis szeleplebegésre és beleteszem a legerősebb szimpla rugót!

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11349 Dátum: 2010 Október 12, 10:31:06 »

Ha a rendszer elemei passzolnak egymáshoz, akkor baj nem lehet!! A szeleplebegésnél meg az történik, hogy a szelep szétveri a szelepüléket, rossz esetben 50ezer km után kipottyanik az ülék... (Doki 1,9-eséből amikor Belgiumban kimozdult az ülék, akkor nem volt boldog...)

Minden motorba olyan szeleprugó, tőke, stb kell, amilyet a rendszer megkíván. A WBX motoroknál miért nem szakad le a szelep? Ott miért nem fogy el a vezérműtengely? Mert a rendszer elemei egymáshoz vannak illesztve...

A Stunt által többször felhozott Glen féle 2180-as motorban 60ezer mérföld van, ami 100ezer km-t jelent. Miért nincs baj a duplarugókkal? Miért tud a motor még mindig 162 LE-t anélkül, hogy megbontották volna? Mert minden összepasszol...

Nekem is gondjaim vannak a szeleplebegéssel az 19esemnél csak a dupla szeleprugótól tartok mert bugmasternak is megette az engle tengelyét a dupla szeleprugó a typ1be és én inkább becserélem egy kis szeleplebegésre és beleteszem a legerősebb szimpla rugót!

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #11348 Dátum: 2010 Október 12, 10:06:26 »

Nekem is gondjaim vannak a szeleplebegéssel az 19esemnél csak a dupla szeleprugótól tartok mert bugmasternak is megette az engle tengelyét a dupla szeleprugó a typ1be és én inkább becserélem egy kis szeleplebegésre és beleteszem a legerősebb szimpla rugót!

az nem golf rugó volt?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #11347 Dátum: 2010 Október 12, 10:02:02 »

Nekem is gondjaim vannak a szeleplebegéssel az 19esemnél csak a dupla szeleprugótól tartok mert bugmasternak is megette az engle tengelyét a dupla szeleprugó a typ1be és én inkább becserélem egy kis szeleplebegésre és beleteszem a legerősebb szimpla rugót!
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #11346 Dátum: 2010 Október 12, 09:48:19 »

Az erős vagy dupla szeleprugók azt eredményezik, hogy a szelepek feje előbb leszakad. Jobban kopik a vezérmű tengely. Peresze ezt nem kell figyelembe venni, hisz nem az élettartam a cél ha valaki tuning motort épít. 1-2 verseny, de ott jól teljesítsen a motor.

nem akarok senkit megsérteni, de ne gyertek már légyszi ezzel az egy versenyes dumával. Rengeteg motor van duplarugóval 80-100e km futásteljesítménnyel a háta mögött (typ4 biztosan). Az, hogy a tuning rövidíti az élettartamot, nem azt jelenti, hogy minden tankolásnál darabokra kell szedni a motort Idő, amég összeáll, de 60-80e km-t illene alsó hangon elmennie. Az nálam ~10 év

kíváncsiságból megmérem majd a tőkéim súlyát. Gyárival eszembe se jutna összerakni a motort, ahogy gyári szepelrugóval sem (főleg nem 25 évessel).

Ratro, köszi az infokat!

Nálad a kis rugót mi alapján raktátok be? Mi méregettünk rugóerőt, meg amplitudót, hogy hol dolgozik együtt a kettő és ezek alapján martuk a kis rugó fészkét lejjebb. Lehet, hogy hiba csúszott a matekba, de az elv jó kell legyen, ezt meg kell csinálni minden fejen.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 12, 09:52:34 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #11345 Dátum: 2010 Október 12, 08:28:10 »

Nekem szimpla erösitett rugók voltak. De a Lökőrudak gyári rugónál is meg tudnak hajlani... Az okosok azt mondják, hogy 4500-tól felfele már hajlanak...

Viszont ezekkel a szimpla rugókkal nekem tuti lebegtek a szelepek fordulaton... A szelepszáron az ékhelyek szétverődtek..

Az erős vagy dupla szeleprugók azt eredményezik, hogy a szelepek feje előbb leszakad. Jobban kopik a vezérmű tengely. Peresze ezt nem kell figyelembe venni, hisz nem az élettartam a cél ha valaki tuning motort épít. 1-2 verseny, de ott jól teljesítsen a motor.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11344 Dátum: 2010 Október 12, 08:08:01 »

Mert a gyári tőke alkalmatlan egy 300-as tengelyhez, sőt nem hiába perselyezik át typ1 tőkére a blokkot, mert typ1-ből még a gyári is csak 102 g, míg typ4-ből egy Webcam könnyű tőke is 114 g...
Egyébként szerintem a duplarugó nem bassza el a dolgokat, ha jól van beépítve. (A duplarugó beépítési ajánlott magasságát be kell tartani pl., van, hogy utána kell fejnek marni, meg vannak hézagoló lemezkék hozzá stb...)
Pl. WBX-nél volt gyárilag duplarugó...

dupla rugó, amit kihajítottunk, csak a külső nagyobb maradt meg. A lökőrudak Cr-moly rudak a CSP-től.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11343 Dátum: 2010 Október 12, 08:02:38 »

Van egy levegős kéziszerszámom + egy proxon elektromos. Ehhez vannak marófejeim több profillal + lamellás csiszolóhengereim a simításhoz.
Ha jó a fordulat egyáltalán nem tömődik! És harap rendesen!

A cuccok még apu krosszmotor-tuner korából maradtak  Grin

milyen szerszámot használsz a művelethez? valami Dremel-féleséget?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11342 Dátum: 2010 Október 12, 07:59:07 »

Nekem szimpla erösitett rugók voltak. De a Lökőrudak gyári rugónál is meg tudnak hajlani... Az okosok azt mondják, hogy 4500-tól felfele már hajlanak...

Viszont ezekkel a szimpla rugókkal nekem tuti lebegtek a szelepek fordulaton... A szelepszáron az ékhelyek szétverődtek..

Callook! Neked a hengerfejeden gyári szeleprugók voltak? és azzal koptak meg a lökőrudak?
(nekem az erősített rugóhoz érdemes crom moly lökőrudat venni?)

Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #11341 Dátum: 2010 Október 12, 00:52:29 »

Callook! Neked a hengerfejeden gyári szeleprugók voltak? és azzal koptak meg a lökőrudak?
(nekem az erősített rugóhoz érdemes crom moly lökőrudat venni?)
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 12, 01:03:40 írta reitim »
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11340 Dátum: 2010 Október 11, 22:54:06 »

Majd fényképezek.
Befestem a hengerfej szívónyílásait, van erre egy engineering-dye nevű festék, ami nagyon jól helyettesíthető körömlakkal  Wink rányomom a szívócsövet, az kirajzolja pontosan, megvárom amíg megszárad és elkezdem marni.
A profik úgy is szokták, hogy kiveszik a szelepet, összecsavarozzák és alulról karctűvel berajzolják. Agyontúrt szívócsatornánál ez könnyen megy.
Most jut eszembe, hogy láttam már valamelyik oldalon. Teljesen logikus! Ettől függetlenül várom a képeket  Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11339 Dátum: 2010 Október 11, 22:46:24 »

inkább weber

ICT 34?  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11338 Dátum: 2010 Október 11, 22:45:05 »

Érdekességképpen leírnád, hogyan megy ez a hozzáigazítás? Valami mintát veszel egy gyurmaszerű anyaggal, és ahhoz igazgatod hozzá? Vagy teljesen máshogy működik? 1 pár képpel tudnád illusztrálni? Engem, mint földi halandót kíváncsivá tettél... Roll Eyes


Majd fényképezek.

Befestem a hengerfej szívónyílásait, van erre egy engineering-dye nevű festék, ami nagyon jól helyettesíthető körömlakkal  Wink rányomom a szívócsövet, az kirajzolja pontosan, megvárom amíg megszárad és elkezdem marni.

A profik úgy is szokták, hogy kiveszik a szelepet, összecsavarozzák és alulról karctűvel berajzolják. Agyontúrt szívócsatornánál ez könnyen megy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11337 Dátum: 2010 Október 11, 22:39:32 »

És kinek van még valami ötlete amit egy ilyen mocira még rá lehetne tenni és olcsó cucc??
Néhány racingos matrica a kutyaházra?  Evil
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11336 Dátum: 2010 Október 11, 22:36:29 »

Sziasztok! Kikérném a véleményeteket egy motorról, amin töröm a fejem: 1641ccm-is 2xSolex PiCT34-el és w110-es tengellyel lenne szerelve Grin. Ja és ez kb hány paci lenne ez így? Huh Huh És kinek van még valami ötlete amit egy ilyen mocira még rá lehetne tenni és olcsó cucc??
inkább weber

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11335 Dátum: 2010 Október 11, 22:33:06 »

Sziasztok! Kikérném a véleményeteket egy motorról, amin töröm a fejem: 1641ccm-is 2xSolex PiCT34-el és w110-es tengellyel lenne szerelve Grin. Ja és ez kb hány paci lenne ez így? Huh Huh És kinek van még valami ötlete amit egy ilyen mocira még rá lehetne tenni és olcsó cucc??
62,7
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #11334 Dátum: 2010 Október 11, 22:29:54 »

Meg monnyuk valami nagyobb olajpumpa Cheesy
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #11333 Dátum: 2010 Október 11, 22:28:21 »

Sziasztok! Kikérném a véleményeteket egy motorról, amin töröm a fejem: 1641ccm-is 2xSolex PiCT34-el és w110-es tengellyel lenne szerelve Grin. Ja és ez kb hány paci lenne ez így? Huh Huh És kinek van még valami ötlete amit egy ilyen mocira még rá lehetne tenni és olcsó cucc??
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11332 Dátum: 2010 Október 11, 22:23:07 »

Vagy flexibilis szárú ujjmarót, lehetőleg 5 vagy több éllel. Folyamatosan kenni kell, hogy ne ragadjon tele alumíniummal.
Én is még marakodok, mert a szívócsöveimet hozzá kell igazítani a hengerfejhez.
Érdekességképpen leírnád, hogyan megy ez a hozzáigazítás? Valami mintát veszel egy gyurmaszerű anyaggal, és ahhoz igazgatod hozzá? Vagy teljesen máshogy működik? 1 pár képpel tudnád illusztrálni? Engem, mint földi halandót kíváncsivá tettél... Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11331 Dátum: 2010 Október 11, 21:29:00 »

milyen szerszámot használsz a művelethez? valami Dremel-féleséget?


Vagy flexibilis szárú ujjmarót, lehetőleg 5 vagy több éllel. Folyamatosan kenni kell, hogy ne ragadjon tele alumíniummal.
Én is még marakodok, mert a szívócsöveimet hozzá kell igazítani a hengerfejhez.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11330 Dátum: 2010 Október 11, 21:01:15 »

milyen szerszámot használsz a művelethez? valami Dremel-féleséget?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11329 Dátum: 2010 Október 11, 19:54:35 »

milyen szerszámot használsz a művelethez? valami Dremel-féleséget?
mindeki azt használ ha nincs kéznés cnc gépe:D

ahhoz van gyémánt marós fej  alu jol eltömiti........
meg bowdenes szár....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #11328 Dátum: 2010 Október 11, 19:53:24 »

Szombaton meg ma Stunt hengerfejének szívócsatornáját másoltam át az én hengerfejeimre. (Nyilván az enyémek picit visszafogottabbak lesznek, mint a Tims féle fejek, mert a szelepek is kisebbek, meg messze is vagyok az amcsi guruktól)
Érdekes, hogy a csatorna belső felületének 50%-hoz hozzá sem nyúltak. (Persze a 043 fejek csatornái eleve nem rosszak) Viszont ahonnan kivettek, onnan ha én is csak egy picit is kiszedek, már 5-10-20%-kal többet látok a szívónyíláson át a szeleptányérból. Most van egy hengerfejem, amiből az egyik járat még a régi, a másik 90%-ban kész. Ha benézek a szívónyíláson, akkor pont kétszer annyit látok a szeleptányérból a túrt oldalon, mint az érintetlenen... De ehhez a művelethez a szelepvezetőket azért ki kellett fúrnom...
milyen szerszámot használsz a művelethez? valami Dremel-féleséget?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #11327 Dátum: 2010 Október 11, 19:01:56 »

Mert lehet, hogy a gyári 134 grammos tőkék fordulaton adnak a vezérlés alkatrészeinek... Ha még mellé párosulnak nehéz acél nyomórudak is, nehéz szelepek is...

dupla rugó, amit kihajítottunk, csak a külső nagyobb maradt meg. A lökőrudak Cr-moly rudak a CSP-től.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11326 Dátum: 2010 Október 11, 18:42:00 »

Mert lehet, hogy a gyári 134 grammos tőkék fordulaton adnak a vezérlés alkatrészeinek... Ha még mellé párosulnak nehéz acél nyomórudak is, nehéz szelepek is...

első és második körön gyári, majd könnyített a német Bug Boxtól. Ez van most benne.

Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #11325 Dátum: 2010 Október 11, 18:29:21 »

Milyen tőkéid voltak? Széria typ4? Könnyű typ4? Vagy át volt perselyezve typ1 tőkére a blokk?

első és második körön gyári, majd könnyített a német Bug Boxtól. Ez van most benne.
Oldalak: 1 ... 269 270 271 272 273 [274] 275 276 277 278 279 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.181 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.