www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 18:42:22
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
259
260
261
262
263
[
264
]
265
266
267
268
269
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3401337 alkalommal)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11764 Dátum:
2010 November 11, 23:01:22 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 November 11, 22:44:15
1915ccm-es szetthez mennyire passzol a W120-as tengely?? Töltéscsere mennyire romlik? Vagy inkább valahogy boltoljam el és W110 mindenképpen?
csak egy 94es hd garnitúrád van?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11763 Dátum:
2010 November 11, 22:58:36 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 November 11, 22:44:15
1915ccm-es szetthez mennyire passzol a W120-as tengely?? Töltéscsere mennyire romlik? Vagy inkább valahogy boltoljam el és W110 mindenképpen?
az miaz hogy töltés csere mennyire romlik
ha bedugod a kipufogót vagy ha beesik egy 17es villáskulcs a szívócsőbe akkor jelentősen romlik
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11762 Dátum:
2010 November 11, 22:55:49 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 November 11, 22:44:15
1915ccm-es szetthez mennyire passzol a W120-as tengely?? Töltéscsere mennyire romlik? Vagy inkább valahogy boltoljam el és W110 mindenképpen?
attól függ mit akarsz belőle csinálni mik az igények milyen fordulat-teljesítmény, mik vannak már meg a motorhoz mennyit szánsz a kezdeti próbálkozásra vagy kicsapod a 8-900ezret.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11761 Dátum:
2010 November 11, 22:44:15 »
1915ccm-es szetthez mennyire passzol a W120-as tengely?? Töltéscsere mennyire romlik? Vagy inkább valahogy boltoljam el és W110 mindenképpen?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11760 Dátum:
2010 November 11, 21:27:29 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 11, 18:09:31
Amúgy tényleg gáz, hogy már 1 éve ott állnak a ledarabolt kereszttartók, a lézervágott lemezek, a gumibakok... Sőt még a dobozt is legyártattam az 5 db-hoz, meg a felszerelési útmutatót... Most én is felhúztam magamat magamon... Még az is lehet, hogy idén összehegesztem őket...
össze hegesztem szivesen van itthon alváz beledugok egy váltót próbálni ha kell
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11759 Dátum:
2010 November 11, 20:46:23 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 11, 11:51:44
Ne hülyésked már, csak vicceltem, persze, hogy nem gyorsulásra épített, csak egy sportos utcai autó (lesz talán) és egyáltalán nem baj, sőt, jó, hogy ha Shaun rajtvonalhoz áll, mert látunk legalább itthon is ilyet, nem csak Bitburgban.
Egyáltalán nem vagyok szomorú, úgy ismersz, hogy mindeképpen nyerni szeretnék és kupával térni haza és mellem verni?
Lehet, hogy nem is nagyon fogok gyorsulni, mert normális váltólefogatóm sincs egyelőre, és nem akarom a kocsit szétrúgni.
ja, ok, így más
Majd az lesz szép, amikor a Shaun beáll az osztrák Mexx Ghiája mellé Lacházán, a tuning kategória döntöjén
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11758 Dátum:
2010 November 11, 20:22:16 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 November 11, 19:27:06
Engle W120 veztengely eladó! Akit érdekel priv. és megbeszéljük , ha kell egyátalán valakinek.
(Árat egészséges határok között
)
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11757 Dátum:
2010 November 11, 19:27:06 »
Engle W120 veztengely eladó! Akit érdekel priv. és megbeszéljük , ha kell egyátalán valakinek.
(Árat egészséges határok között
)
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11756 Dátum:
2010 November 11, 19:19:38 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 11, 18:09:31
Amúgy tényleg gáz, hogy már 1 éve ott állnak a ledarabolt kereszttartók, a lézervágott lemezek, a gumibakok... Sőt még a dobozt is legyártattam az 5 db-hoz, meg a felszerelési útmutatót... Most én is felhúztam magamat magamon... Még az is lehet, hogy idén összehegesztem őket...
nafene
jól van akkor, látom lesz belőle valami
saját tervezés, vagy volt minta darab?
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11755 Dátum:
2010 November 11, 18:10:30 »
Hosszú még az este... :-)))
Idézetet írta: callook - 2010 November 11, 18:09:31
Amúgy tényleg gáz, hogy már 1 éve ott állnak a ledarabolt kereszttartók, a lézervágott lemezek, a gumibakok... Sőt még a dobozt is legyártattam az 5 db-hoz, meg a felszerelési útmutatót... Most én is felhúztam magamat magamon... Még az is lehet, hogy idén összehegesztem őket...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11754 Dátum:
2010 November 11, 18:09:31 »
Amúgy tényleg gáz, hogy már 1 éve ott állnak a ledarabolt kereszttartók, a lézervágott lemezek, a gumibakok... Sőt még a dobozt is legyártattam az 5 db-hoz, meg a felszerelési útmutatót... Most én is felhúztam magamat magamon... Még az is lehet, hogy idén összehegesztem őket...
Idézetet írta: callook - 2010 November 11, 18:03:11
5 db-hoz vágattam lézerrel alkatrészeket + megvettem hozzá a gumibakokat is... Igazándiból már csak egy hegesztés kérdése a dolog, de nincs mit szépíteni tróger vagyok... Autón tudnám összeállítani a mintadarabot, hogy pontos legyen, de amikor a motoromat csináltam, akkor inkább azzal foglalkoztam... Amikor elkészült a motor, akkor élvezkedni akartam nem szerelni... Most megint a motort csinálom, aztán tavasszal ha járóképes a vas, akkor felgurulok vele a garázsba ahol felcsavarozom az alkatrészeket és összehegesztem... Utána a mintadarab után már megy a többi hamar...
Egyébként tényleg gáz, mert az 5 db-ra már 1 éve van jelentkező...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11753 Dátum:
2010 November 11, 18:03:11 »
5 db-hoz vágattam lézerrel alkatrészeket + megvettem hozzá a gumibakokat is... Igazándiból már csak egy hegesztés kérdése a dolog, de nincs mit szépíteni tróger vagyok... Autón tudnám összeállítani a mintadarabot, hogy pontos legyen, de amikor a motoromat csináltam, akkor inkább azzal foglalkoztam... Amikor elkészült a motor, akkor élvezkedni akartam nem szerelni... Most megint a motort csinálom, aztán tavasszal ha járóképes a vas, akkor felgurulok vele a garázsba ahol felcsavarozom az alkatrészeket és összehegesztem... Utána a mintadarab után már megy a többi hamar...
Egyébként tényleg gáz, mert az 5 db-ra már 1 éve van jelentkező...
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 November 11, 15:22:14
sorozatgyártást tervezel?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11752 Dátum:
2010 November 11, 16:11:04 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 11, 14:45:13
Ööö... Nem hiába jegyezte meg... Készül... Csak össze kéne hegesztenem a már kész alkatrészeket... Már egy éve...
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 November 11, 15:22:14
sorozatgyártást tervezel?
hmm???
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11751 Dátum:
2010 November 11, 15:22:14 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 11, 14:45:13
Ööö... Nem hiába jegyezte meg... Készül... Csak össze kéne hegesztenem a már kész alkatrészeket... Már egy éve...
sorozatgyártást tervezel?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11750 Dátum:
2010 November 11, 14:45:13 »
Ööö... Nem hiába jegyezte meg... Készül... Csak össze kéne hegesztenem a már kész alkatrészeket... Már egy éve...
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 November 11, 14:27:11
hosszú még a tél, reszelhetsz egyet bátran :-))
amúgy nem egyszerűbb a blokkot kitámasztani, mint a typ3-nál meg a buszoknál?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11749 Dátum:
2010 November 11, 14:27:11 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 11, 11:51:44
Lehet, hogy nem is nagyon fogok gyorsulni, mert normális váltólefogatóm sincs egyelőre, és nem akarom a kocsit szétrúgni.
hosszú még a tél, reszelhetsz egyet bátran :-))
amúgy nem egyszerűbb a blokkot kitámasztani, mint a typ3-nál meg a buszoknál?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11748 Dátum:
2010 November 11, 11:51:44 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 November 11, 07:23:01
téged meg egyáltalán nem értelek...
többször már írtad,kifejtetted hosszasan, hogy a motorod nem gyorsulásra építetted és nem is arra építed most sem, hanem a túramotort kultiválod... Most akkor miért vagy szomorú, ha a nem gyorsulásra épített motorodat majd lenyomja egy olyan motor, ami azért főként arra készült és a váltója is erre lett kifejlesztve??
Ha a Szeky nyilatkozna így, azt megérteném, de ő sem teszi, sőt, örül neki és dolgozik azon, hogy jövőre gyorsabb-jobb legyen mint idén volt, és így hátha meg tudja majd kicsit közelíteni Shaunt... meglátjuk..
Ne hülyésked már, csak vicceltem, persze, hogy nem gyorsulásra épített, csak egy sportos utcai autó (lesz talán) és egyáltalán nem baj, sőt, jó, hogy ha Shaun rajtvonalhoz áll, mert látunk legalább itthon is ilyet, nem csak Bitburgban.
Egyáltalán nem vagyok szomorú, úgy ismersz, hogy mindeképpen nyerni szeretnék és kupával térni haza és mellem verni?
Lehet, hogy nem is nagyon fogok gyorsulni, mert normális váltólefogatóm sincs egyelőre, és nem akarom a kocsit szétrúgni.
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 11, 11:55:07 írta Stuntmanus
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11747 Dátum:
2010 November 11, 08:18:15 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 11, 06:39:51
Ebben a bárki tudna vásárolni, az igaz lehet. De azért a bárki tudna építeni, az már nem... Mert azt azért tudni kell a dologhoz, hogy Shaun Amerikában (ahol nagyon komoly kultusza van a gyorsulási versenyzésnek) rekordot állított be, majd azt tartotta is... Nyilván a jobb anyagi háttérrel javulna az itthoni mezőny, de nem tanulna meg az ember a sok pénztől jó motorokat építeni...
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 11, 08:20:51 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11746 Dátum:
2010 November 11, 07:23:01 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 10, 21:56:43
Viszont azért nem őszinte a mosolyom Shaum motorjával kapcsolatban, mert ahol ott lesz, ott tuning kategória győztese adott.
téged meg egyáltalán nem értelek...
többször már írtad,kifejtetted hosszasan, hogy a motorod nem gyorsulásra építetted és nem is arra építed most sem, hanem a túramotort kultiválod... Most akkor miért vagy szomorú, ha a nem gyorsulásra épített motorodat majd lenyomja egy olyan motor, ami azért főként arra készült és a váltója is erre lett kifejlesztve??
Ha a Szeky nyilatkozna így, azt megérteném, de ő sem teszi, sőt, örül neki és dolgozik azon, hogy jövőre gyorsabb-jobb legyen mint idén volt, és így hátha meg tudja majd kicsit közelíteni Shaunt... meglátjuk..
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 11, 07:31:42 írta Aircult
»
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11745 Dátum:
2010 November 11, 07:18:26 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 11, 06:39:51
Ebben a bárki tudna vásárolni, az igaz lehet. De azért a bárki tudna építeni, az már nem... Mert azt azért tudni kell a dologhoz, hogy Shaun Amerikában (ahol nagyon komoly kultusza van a gyorsulási versenyzésnek) rekordot állított be, majd azt tartotta is... Nyilván a jobb anyagi háttérrel javulna az itthoni mezőny, de nem tanulna meg az ember a sok pénztől jó motorokat építeni...
Na meg ugye ami az ő motorján van hengerfej, azt
s.k. ő csinálta-túrta-alakította
és ez a lelke egy motornak... akkor miről beszélünk?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11744 Dátum:
2010 November 11, 06:39:51 »
Ebben a bárki tudna vásárolni, az igaz lehet. De azért a bárki tudna építeni, az már nem... Mert azt azért tudni kell a dologhoz, hogy Shaun Amerikában (ahol nagyon komoly kultusza van a gyorsulási versenyzésnek) rekordot állított be, majd azt tartotta is... Nyilván a jobb anyagi háttérrel javulna az itthoni mezőny, de nem tanulna meg az ember a sok pénztől jó motorokat építeni...
Idézetet írta: Narancs - 2010 November 11, 01:20:20
bárki tud/na építeni/vásárolni hasonló vagy még komolyabb bogár hajtóművet.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11743 Dátum:
2010 November 11, 01:45:53 »
Idézetet írta: Narancs - 2010 November 11, 01:20:20
Nem rosszindulatból vagy irigységből jegyzem meg!
Ismerek egy osztrák gyereket,NATO szolgálatban volt,idén márciustól-október 31-ig,Koszovóban.(Ha lesz lehetősége,jövő tavasszal újra megy)A havi nettó keresete kézben,5.500-Euro volt!
Shaun és felesége,tehát mindketten,Pápán a NATO-nál látnak el szolgálatot.Gondolom,hogy többet kapnak mint egy burgenlandi parasztgyerek Koszovóban,de számoljunk csak azzal a jövedelemmel (2x5.500-Euro),havi hárommillió Forint jövedelmből (vagy többől),bárki tud/na építeni/vásárolni hasonló vagy még komolyabb bogár hajtóművet.
Lehet,hogy most páran majd belémkötnek,de úgyérzem valamilyen módon van összefüggés a hozzászólásod és az én hozzászólásom között,mert ha a hazai bogarasok is ilyen erős pénzügyi háttérrel rendelkeznének,akkor nem lehetne ilyen határozottan kijelenteni,hogy ahol ő ott van"ott a tuning kategória győztese adott".
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11742 Dátum:
2010 November 11, 01:20:20 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 10, 21:56:43
Remélem.
Viszont azért nem őszinte a mosolyom Shaum motorjával kapcsolatban, mert ahol ott lesz, ott tuning kategória győztese adott. Mindenki más csak a többi helyért küzdhet. Persze azért jó, hogy látunk egy ilyet is kishazánkban.
Nem rosszindulatból vagy irigységből jegyzem meg!
Ismerek egy osztrák gyereket,NATO szolgálatban volt,idén márciustól-október 31-ig,Koszovóban.(Ha lesz lehetősége,jövő tavasszal újra megy)A havi nettó keresete kézben,5.500-Euro volt!
Shaun és felesége,tehát mindketten,Pápán a NATO-nál látnak el szolgálatot.Gondolom,hogy többet kapnak mint egy burgenlandi parasztgyerek Koszovóban,de számoljunk csak azzal a jövedelemmel (2x5.500-Euro),havi hárommillió Forint jövedelmből (vagy többől),bárki tud/na építeni/vásárolni hasonló vagy még komolyabb bogár hajtóművet.
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 11, 01:46:12 írta Narancs
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11741 Dátum:
2010 November 10, 21:56:43 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 10, 19:15:57
De jó!
Végre lesz neked is erős motorod?
Remélem.
Viszont azért nem őszinte a mosolyom Shaum motorjával kapcsolatban, mert ahol ott lesz, ott tuning kategória győztese adott. Mindenki más csak a többi helyért küzdhet. Persze azért jó, hogy látunk egy ilyet is kishazánkban.
Nagyon kíváncsi vagyok az én motoromra, ez a hengerfej már bizonyított, kérdés, hogy a kipufogó mennyire jó, illetve, hogy a 40-es karbi mennyire csapja agyon. Azért mindenképpen 120 lóerő fölé várom, ha a karbi beállítás sikerül.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11740 Dátum:
2010 November 10, 20:54:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 10, 16:52:50
Frissült a blogom.
http://oettingertsv.blogspot.com/
a kipuffogócsöves képről jut eszembe, hogy az ólmozott benzin kifutásával vége van a szép szürke kipuffogóknak is.
de legalább nem döglünk meg annyira....
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11739 Dátum:
2010 November 10, 19:15:57 »
De jó!
Végre lesz neked is erős motorod?
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 10, 16:52:50
Frissült a blogom.
http://oettingertsv.blogspot.com/
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11738 Dátum:
2010 November 10, 16:58:04 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2010 November 10, 11:06:15
Valaki elmondaná, miért (jó), ha Le és Nm majdnem közel egyforma
Először szögezzük le, hogy a nyomaték és a teljesítmény kéz a kézben járnak, ugyanis a teljesítmény az időegység alatt végzett munka, a munka ez esetben pediga nyomaték. A nyomatékot a fordulattal szorozva (és pár konstanssal) kapjuk a teljesítményt.
A beidézett szövegben jókora marhaságok vannak, de a lényeg az, hogy a motor teljesítménye nagy legyen. Ha kis fordulaton is nagy a teljesítmény (mert nagy a nyomaték) akkor jól fog gyorsulni, feltéve, ha felül sem fogy el, mint az én megboldogult Oettingerem.
Az az autó gyorsul jól, amelyiknek széles fordulatszám tartományban nagy a teljesítménye.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11737 Dátum:
2010 November 10, 16:52:50 »
Frissült a blogom.
http://oettingertsv.blogspot.com/
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11736 Dátum:
2010 November 10, 12:33:19 »
Idézetet írta: Balage - 2010 November 09, 18:10:13
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 10, 12:58:42 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11735 Dátum:
2010 November 10, 11:18:18 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2010 November 10, 11:06:15
Valaki elmondaná, miért (jó), ha Le és Nm majdnem közel egyforma
http://www.movemotors.hu/home/76.html?task=view
próbáltam utánaolvasni, ebben a cikkben az áll.:
"A sebesség eléréséhez vagy brutális nyomaték kell kis fordulatszámon, vagy kisebb nyomaték nagyobb fordulaton, hogy tovább forduljon a fõtengely, mert kis fordulaton leáll a motor ugyebár.."
-Nagy nyomaték kis fordulat = nagy gyorsulás alacsony teljesítmény: nagy tömeget tud mozgatni de alacsony lesz a végsebesség, magyarul „elfogy a gép”. Ilyenek a teherautók, dízelautók és a chopperek…
-Kis nyomaték, ba**ott nagy fordulat = gyenge gyorsulás, iszonyat teljesítmény (kis tömeget mozgat, de azt nagyon) Sportmotorok, F-1!! Ezek alacsony fordulaton szinte nem is „élnek”, mert ott nincs nyomaték."
elméletben, két ugyanolyan Le teljesítményű autó közül melyik fog jobban gyorsulni, amelyiknek nagyobb vagy kisebb a nyomatéka??
(motor karakterisztikánál... uazt a teljesítményt alacsonyabb fordulaton adja le?! Az a jobb, nem?!)
hát ez ennél bonyolultabb, szerintem az fog jobban gyorsulni amelyik szélesebb fordulatszám tartományban tudja azt a bizonyos lóerőt. Mert hogy valahogy el kell jutni addig a fordulatig ahol ez a bizonyos le. tartomány van, ha elváltásnál a következő fokozatban fele lóerő van akkor az nem jó.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11734 Dátum:
2010 November 10, 11:06:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 09, 20:19:19
A 211 ló és 232 Nm egyszerűen hihetetlen. Akkorát fog menni az az autó, hogy beszarunk.
Valaki elmondaná, miért (jó), ha Le és Nm majdnem közel egyforma
http://www.movemotors.hu/home/76.html?task=view
próbáltam utánaolvasni, ebben a cikkben az áll.:
"A sebesség eléréséhez vagy brutális nyomaték kell kis fordulatszámon, vagy kisebb nyomaték nagyobb fordulaton, hogy tovább forduljon a fõtengely, mert kis fordulaton leáll a motor ugyebár.."
-Nagy nyomaték kis fordulat = nagy gyorsulás alacsony teljesítmény: nagy tömeget tud mozgatni de alacsony lesz a végsebesség, magyarul „elfogy a gép”. Ilyenek a teherautók, dízelautók és a chopperek…
-Kis nyomaték, ba**ott nagy fordulat = gyenge gyorsulás, iszonyat teljesítmény (kis tömeget mozgat, de azt nagyon) Sportmotorok, F-1!! Ezek alacsony fordulaton szinte nem is „élnek”, mert ott nincs nyomaték."
elméletben, két ugyanolyan Le teljesítményű autó közül melyik fog jobban gyorsulni, amelyiknek nagyobb vagy kisebb a nyomatéka??
(motor karakterisztikánál... uazt a teljesítményt alacsonyabb fordulaton adja le?! Az a jobb, nem?!)
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11733 Dátum:
2010 November 10, 10:43:14 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 November 10, 10:38:52
Én Berg-et..Nézzük meg ki tud hamarabb berugni, amolyan gyorsasági verseny
<beszúrt kép törölve>
Nem szeretem a sört de egy Remmele szamorodnival versenybe szállnék.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11732 Dátum:
2010 November 10, 10:38:52 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 November 09, 22:39:59
Egyéni tuningba fogtam. Oettinger sört iszom
Én Berg-et..Nézzük meg ki tud hamarabb berugni, amolyan gyorsasági verseny
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11731 Dátum:
2010 November 10, 10:12:04 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 November 09, 22:39:59
Egyéni tuningba fogtam. Oettinger sört iszom
Neked van igazad, a többiek csak forgatjak a tollat es :
Csiri biiiiii----csiri baaaaa , Hokus --Pokus - - -
aztan eldöl a söprü, es felebrednek
belelapatolnak egy halom lovet egy autoba
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11730 Dátum:
2010 November 09, 22:39:59 »
Egyéni tuningba fogtam. Oettinger sört iszom
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11729 Dátum:
2010 November 09, 21:22:14 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 09, 19:35:30
http://www.youtube.com/watch?v=JI9v2xc6mMA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=yLFx2V5qs0s&feature=related
DRD Racing heads, Darren Gurrola.
Nem kispálya.
Na akkor majd csinálunk hengerfejet mi is ! az egyik ismerősöm úgy is eltört egyet amit nem bírtam átmelegíteni awi-val, úgyhogy vettünk is a haverommal egy gépet amin vannak jó kis microprocessorral vezérelt AL-MG és AL-SI programok aluötvözet hegesztésre , meg amper is és haladósabban lehet töltögetni vele mint awi-val
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11728 Dátum:
2010 November 09, 21:03:38 »
Már várom, hogy szaladjon az a motor!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11727 Dátum:
2010 November 09, 20:25:41 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 09, 20:19:19
Az első oldalon Greg és Steve Tims is ott van, akik az én hengerfejeimet csinálták. Itt a versenyen nem a stage2-es fejet használták, mert ez utcai, hanem a welded Signature fejet. Ez teljesen kézi munkával készült, felhegesztett szívócsatornával (welded) és mindegyik aláírással van (signature), Steve Tims signója van rajta.
A 211 ló és 232 Nm egyszerűen hihetetlen. Akkorát fog menni az az autó, hogy beszarunk.
jaja, az a csapat csinált 214 lovat, 234Nm nyomatékot,nagyobb sűrítéssel viszont kisebb szeleppel
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11726 Dátum:
2010 November 09, 20:19:19 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 November 09, 20:08:22
és itt a komplett cikk,amire ez a motor készült
211ló-232Nm
http://www.cbperformance.com/Feb2007c.asp
Az első oldalon Greg és Steve Tims is ott van, akik az én hengerfejeimet csinálták. Itt a versenyen nem a stage2-es fejet használták, mert ez utcai, hanem a welded Signature fejet. Ez teljesen kézi munkával készült, felhegesztett szívócsatornával (welded) és mindegyik aláírással van (signature), Steve Tims signója van rajta.
A 211 ló és 232 Nm egyszerűen hihetetlen. Akkorát fog menni az az autó, hogy beszarunk.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11725 Dátum:
2010 November 09, 20:08:22 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 November 05, 20:05:18
Shaun motorja ma megérkezett
<beszúrt kép törölve>
és itt a komplett cikk,amire ez a motor készült
211ló-232Nm
http://www.cbperformance.com/Feb2007c.asp
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak:
1
...
259
260
261
262
263
[
264
]
265
266
267
268
269
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...