www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 18:41:22
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
258
259
260
261
262
[
263
]
264
265
266
267
268
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3401332 alkalommal)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11804 Dátum:
2010 November 13, 21:05:00 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 13, 19:17:56
Ott lesz egy karter szellőzés, csak egyelőre nem bírtam kifúrni 12-esre...
és a 2 deklibe fog visszamenni?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11803 Dátum:
2010 November 13, 21:03:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 13, 19:20:06
Mire cseréljem le? Bendzsó csavarosra?
Enyémek ilyenek=>
Nem basztatni akarlak májsztró, de az a ledugózás a csonkon...
[a csatolmányt egy admin törölte]
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11802 Dátum:
2010 November 13, 19:21:31 »
Idézetet írta: maxi - 2010 November 12, 21:39:30
amúgy meg ott tudod akár visszavezetni a blokkba az olajat.
pl olajpumpánál ki át az olajhűtőn/szűrőn majd ott vissza.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11801 Dátum:
2010 November 13, 19:20:06 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 November 13, 17:17:13
A weber-ek benzincső csonkját lecserélhetted volna
Mire cseréljem le? Bendzsó csavarosra?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11800 Dátum:
2010 November 13, 19:17:56 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 November 12, 20:33:51
az ac-ledugózáson mire jó a lyuk?
Ott lesz egy karter szellőzés, csak egyelőre nem bírtam kifúrni 12-esre...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11799 Dátum:
2010 November 13, 18:55:33 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 13, 18:21:36
na ma megszegeltem Stunt szilárdságvizsgálatának eredményét
zsir
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11798 Dátum:
2010 November 13, 18:21:36 »
na ma megszegeltem Stunt szilárdságvizsgálatának eredményét
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 13, 18:26:36 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11797 Dátum:
2010 November 13, 17:17:13 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 12, 18:23:53
A végén csattan az ostor!
Ma beindítottam a motort, be is állítottam kicsit, járattam, szépen meglilult a kipufogócső. Állat lesz a gép!!
A weber-ek benzincső csonkját lecserélhetted volna
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11796 Dátum:
2010 November 13, 12:35:26 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 November 13, 09:18:58
en inkabb ezt epitettem volna bele
))
http://cgi.ebay.at/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320580617770&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
jó, de te síkhülye vagy :-PP
stuntnak a második képe (az egesfelhős) kurvajó.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11795 Dátum:
2010 November 13, 10:56:34 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 12, 20:23:38
Akit részletesebben érdekel:
http://oettingertsv.blogspot.com/
Videót kíván a nép!
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11794 Dátum:
2010 November 13, 09:18:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 12, 18:23:53
A végén csattan az ostor!
Ma beindítottam a motort, be is állítottam kicsit, járattam, szépen meglilult a kipufogócső. Állat lesz a gép!!
figyeld a palit !
Beallitotta a kepeket mint az USA filmekben az ür felveteket
))
Mar csak a 8-ik utas ( mint halal ) hianyzik
))
en inkabb ezt epitettem volna bele
))
http://cgi.ebay.at/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320580617770&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11793 Dátum:
2010 November 12, 22:35:03 »
Idézetet írta: SiD - 2010 November 12, 21:36:40
és mit fogsz csinálni egész télen???
vakarózik a blokkom felett
én már most sajnálom szegényt
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11792 Dátum:
2010 November 12, 22:28:26 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 12, 22:20:50
Kartergázszellőzés...
afenét ! járó motornál ott kell leengedni az olajat
ill felengedni
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11791 Dátum:
2010 November 12, 22:22:26 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 12, 22:20:11
Aha... És akkor hogyan jut el a csapágyakhoz? Ezt felejtsd el gyorsan! Ha így csinálnád, akkor csak megkergetnéd az olajat, de pont kikerülnéd a csapágyakat...
na bazz.
akkor már ezt is tudom
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11790 Dátum:
2010 November 12, 22:20:50 »
Kartergázszellőzés...
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 November 12, 20:33:51
az ac-ledugózáson mire jó a lyuk?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11789 Dátum:
2010 November 12, 22:20:11 »
Aha... És akkor hogyan jut el a csapágyakhoz? Ezt felejtsd el gyorsan! Ha így csinálnád, akkor csak megkergetnéd az olajat, de pont kikerülnéd a csapágyakat...
Idézetet írta: maxi - 2010 November 12, 21:39:30
hogy kinyomja az olajat.
amúgy meg ott tudod akár visszavezetni a blokkba az olajat.
pl olajpumpánál ki át az olajhűtőn/szűrőn majd ott vissza.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11788 Dátum:
2010 November 12, 21:39:30 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 November 12, 20:33:51
az ac-ledugózáson mire jó a lyuk?
hogy kinyomja az olajat.
amúgy meg ott tudod akár visszavezetni a blokkba az olajat.
pl olajpumpánál ki át az olajhűtőn/szűrőn majd ott vissza.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11787 Dátum:
2010 November 12, 21:36:40 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 12, 20:23:38
Akit részletesebben érdekel:
http://oettingertsv.blogspot.com/
és mit fogsz csinálni egész télen???
1963 VW1200 DeLuxe
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11786 Dátum:
2010 November 12, 20:33:51 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 12, 20:23:38
Akit részletesebben érdekel:
http://oettingertsv.blogspot.com/
az ac-ledugózáson mire jó a lyuk?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11785 Dátum:
2010 November 12, 20:23:38 »
Akit részletesebben érdekel:
http://oettingertsv.blogspot.com/
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11784 Dátum:
2010 November 12, 19:55:43 »
Idézetet írta: Bugris - 2010 November 12, 19:47:22
micsoda képek!
Remélem jó lesz ez a motor és nem fogom viiszasírni az Oettingert, ami ugyan csak 85 lóerős volt, de g*ci jó. Csendes, nyomatékos, takarékos. És nagyon megbízható. 7000 önfeledt kilométert élt. n
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bugris
Hozzászólások: 383
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11783 Dátum:
2010 November 12, 19:47:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 12, 18:23:53
A végén csattan az ostor!
Ma beindítottam a motort, be is állítottam kicsit, járattam, szépen meglilult a kipufogócső. Állat lesz a gép!!
micsoda képek!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11782 Dátum:
2010 November 12, 18:23:53 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 November 12, 16:25:01
ez meg meg jobb
))
/ de ha ez igy megy tovabb, a varazslo vagy eladja, vagy felgyujtja a kocsíjat, vagy öngyilkos lesz >
)) /
A végén csattan az ostor!
Ma beindítottam a motort, be is állítottam kicsit, járattam, szépen meglilult a kipufogócső. Állat lesz a gép!!
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11781 Dátum:
2010 November 12, 16:25:01 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 12, 16:16:27
ez meg meg jobb
))
/ de ha ez igy megy tovabb, a varazslo vagy eladja, vagy felgyujtja a kocsíjat, vagy öngyilkos lesz >
)) /
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11780 Dátum:
2010 November 12, 16:16:27 »
Idézetet írta: SiD - 2010 November 12, 15:49:34
Ez a logó lesz a raszta futóember pulcsiján?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11779 Dátum:
2010 November 12, 15:55:31 »
Idézetet írta: SiD - 2010 November 12, 15:49:34
Ez a logó lesz a raszta futóember pulcsiján?
exraszta
új számom van:20 592 5434
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11778 Dátum:
2010 November 12, 15:49:34 »
Idézetet írta: LesL!E084 - 2010 November 12, 15:29:02
<beszúrt kép törölve>
Ez a logó lesz a raszta futóember pulcsiján?
1963 VW1200 DeLuxe
LesL!E084
Hozzászólások: 1971
www.afkairsoft.com
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11777 Dátum:
2010 November 12, 15:29:02 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 12, 14:31:02
Stunt hozzászólásaira meg csak elvből nem írom, hogy ez így igaz
gO LOW or gO hOmE
"Hasal a verda , karcol a padló.
Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11776 Dátum:
2010 November 12, 14:31:02 »
Stunt hozzászólásaira meg csak elvből nem írom, hogy ez így igaz
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11775 Dátum:
2010 November 12, 14:30:29 »
Ez így igaz
Idézetet írta: xoyox - 2010 November 12, 09:51:35
en ugy erzem par ev alatt szerzett positiv es negativ tapasztalataim alapjan, hogy maga a szereles , a kocsin valo tököles az ember celja, es nem az hogy x-y -t leelözzem, es en legyek a vilag legjobb kocsijat epitö embere
szarni kell a versenyekre, egy jo autozas, es a honapok alatt epitett kocsival szerzett kellemes erzes a lenyeg .
Kellemes orakat eltölteni a garazsban, zene szo mellett bütykölni, es ha elindul a kocsi, extra örülni, es ha veletlen egy relative jo idöt is eler az ember, az klülön öröm, es bizonyitek
nem a penz a lenyeg, hanem a mindennapi elfoglaltsag , jo közerzet
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11774 Dátum:
2010 November 12, 14:30:03 »
Ez így igaz
Idézetet írta: tati - 2010 November 11, 23:48:03
szerintem 94hd-40weber 120engle kombóhoz nem elég a 32-35ös szelep még 125ös himbával sem, ehhez minimum 041-es fej kell de az is finoman negtisztítva gyári rugóját kibaszva mert ha sikerül 5000fölé pörgetni azok kipotyognak belőle , kell bele a szolidabb erősitett rugó és kell egy jó kipufogó is . Tehát ha felül (4500rpm felett) valami bekorlátoz vagy széthullik akkor kár beáldozni a 2000fordulat környéki használhatóságot.
Stunt és Callook is ezt fogja mondani ,Maresz pedig hogy kicsi a 120-as tengely
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11773 Dátum:
2010 November 12, 11:45:24 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2010 November 12, 11:10:01
mindig jo !
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11772 Dátum:
2010 November 12, 11:10:01 »
Idézetet írta: Bill - 2010 November 12, 10:06:55
Ki írt xoyox nickneve alatt?
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11771 Dátum:
2010 November 12, 10:06:55 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 November 12, 09:51:35
en ugy erzem par ev alatt szerzett positiv es negativ tapasztalataim alapjan, hogy maga a szereles , a kocsin valo tököles az ember celja, es nem az hogy x-y -t leelözzem, es en legyek a vilag legjobb kocsijat epitö embere
szarni kell a versenyekre, egy jo autozas, es a honapok alatt epitett kocsival szerzett kellemes erzes a lenyeg .
Kellemes orakat eltölteni a garazsban, zene szo mellett bütykölni, es ha elindul a kocsi, extra örülni, es ha veletlen egy relative jo idöt is eler az ember, az klülön öröm, es bizonyitek
nem a penz a lenyeg, hanem a mindennapi elfoglaltsag , jo közerzet
Ki írt xoyox nickneve alatt?
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11770 Dátum:
2010 November 12, 09:51:35 »
en ugy erzem par ev alatt szerzett positiv es negativ tapasztalataim alapjan, hogy maga a szereles , a kocsin valo tököles az ember celja, es nem az hogy x-y -t leelözzem, es en legyek a vilag legjobb kocsijat epitö embere
szarni kell a versenyekre, egy jo autozas, es a honapok alatt epitett kocsival szerzett kellemes erzes a lenyeg .
Kellemes orakat eltölteni a garazsban, zene szo mellett bütykölni, es ha elindul a kocsi, extra örülni, es ha veletlen egy relative jo idöt is eler az ember, az klülön öröm, es bizonyitek
nem a penz a lenyeg, hanem a mindennapi elfoglaltsag , jo közerzet
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11769 Dátum:
2010 November 12, 09:02:23 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 November 12, 09:00:23
Viharsarki róka barátunk igazat beszél. A w120-as tengely akár kicsi is lehet, ha 42/37-es agyontúrt hengerfejeid vannak és 48-as IDA-k.
Én azt mondom, hogy a legdrágább cuccal, a hengerfejjel kell kezdeni és ahhoz választani a többi dolgot. Mert ha nincs lóvé jó hengerfejre akkor hiába van 120-as tengely.
W110 lett volna tervezve csak nem azt kaptam vissza küldeni meg pénz pénz....
Lesz hengerfejre is pénzvalószínű csak még talpra kell álnom mert most sok minden elvitte.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11768 Dátum:
2010 November 12, 09:00:23 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 11, 23:48:03
szerintem 94hd-40weber 120engle kombóhoz nem elég a 32-35ös szelep még 125ös himbával sem, ehhez minimum 041-es fej kell de az is finoman negtisztítva gyári rugóját kibaszva mert ha sikerül 5000fölé pörgetni azok kipotyognak belőle , kell bele a szolidabb erősitett rugó és kell egy jó kipufogó is . Tehát ha felül (4500rpm felett) valami bekorlátoz vagy széthullik akkor kár beáldozni a 2000fordulat környéki használhatóságot.
Stunt és Callook is ezt fogja mondani ,Maresz pedig hogy kicsi a 120-as tengely
Viharsarki róka barátunk igazat beszél. A w120-as tengely akár kicsi is lehet, ha 42/37-es agyontúrt hengerfejeid vannak és 48-as IDA-k.
Én azt mondom, hogy a legdrágább cuccal, a hengerfejjel kell kezdeni és ahhoz választani a többi dolgot. Mert ha nincs lóvé jó hengerfejre akkor hiába van 120-as tengely.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11767 Dátum:
2010 November 12, 08:54:53 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 November 11, 14:27:11
amúgy nem egyszerűbb a blokkot kitámasztani, mint a typ3-nál meg a buszoknál?
Ha nem lenne bonyolult kipufogóm és nagy karterem, akkor egyszerűbb lenne. Azért még így sem adtam fel, de elöl is kell valami a váltónál.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11766 Dátum:
2010 November 11, 23:48:03 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 November 11, 23:02:57
Weber idf 40 karbi hozzá ha erre gondolsz. Hengerfej egyenlőre érintetlen először próbáltam beszerezni a többi cuccot. Vez tengely van eddig minden cuccával együtt, karbik (kivéve rudazat ,de azis intézve) , hengerszett 94-es, olajpumpa és tartozékai.
Gépmunka van még hátra a blokkon, de a blokk is egy másik történet madj jövőhéten kiderül.
szerintem 94hd-40weber 120engle kombóhoz nem elég a 32-35ös szelep még 125ös himbával sem, ehhez minimum 041-es fej kell de az is finoman negtisztítva gyári rugóját kibaszva mert ha sikerül 5000fölé pörgetni azok kipotyognak belőle , kell bele a szolidabb erősitett rugó és kell egy jó kipufogó is . Tehát ha felül (4500rpm felett) valami bekorlátoz vagy széthullik akkor kár beáldozni a 2000fordulat környéki használhatóságot.
Stunt és Callook is ezt fogja mondani ,Maresz pedig hogy kicsi a 120-as tengely
www.tatinson.hu
www.kck.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11765 Dátum:
2010 November 11, 23:02:57 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 11, 23:01:22
csak egy 94es hd garnitúrád van?
Weber idf 40 karbi hozzá ha erre gondolsz. Hengerfej egyenlőre érintetlen először próbáltam beszerezni a többi cuccot. Vez tengely van eddig minden cuccával együtt, karbik (kivéve rudazat ,de azis intézve) , hengerszett 94-es, olajpumpa és tartozékai.
Gépmunka van még hátra a blokkon, de a blokk is egy másik történet madj jövőhéten kiderül.
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 11, 23:08:45 írta MatroX
»
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Oldalak:
1
...
258
259
260
261
262
[
263
]
264
265
266
267
268
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...