www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 18:22:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 258 259 260 261 262 [263] 264 265 266 267 268 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3401274 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11804 Dátum: 2010 November 13, 21:05:00 »


Ott lesz egy karter szellőzés, csak egyelőre nem bírtam kifúrni 12-esre...
és a 2 deklibe fog visszamenni?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11803 Dátum: 2010 November 13, 21:03:22 »


Mire cseréljem le? Bendzsó csavarosra?
Enyémek ilyenek=>
Nem basztatni akarlak májsztró, de az a ledugózás a csonkon...

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11802 Dátum: 2010 November 13, 19:21:31 »

amúgy meg ott tudod akár visszavezetni a blokkba az olajat.
pl olajpumpánál ki át az olajhűtőn/szűrőn majd ott vissza.


 Grin Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11801 Dátum: 2010 November 13, 19:20:06 »

A weber-ek benzincső csonkját lecserélhetted volna  Evil


Mire cseréljem le? Bendzsó csavarosra?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11800 Dátum: 2010 November 13, 19:17:56 »

az ac-ledugózáson mire jó a lyuk?


Ott lesz egy karter szellőzés, csak egyelőre nem bírtam kifúrni 12-esre...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11799 Dátum: 2010 November 13, 18:55:33 »

na ma megszegeltem Stunt szilárdságvizsgálatának eredményét  Roll Eyes
zsir

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11798 Dátum: 2010 November 13, 18:21:36 »

na ma megszegeltem Stunt szilárdságvizsgálatának eredményét  Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 13, 18:26:36 írta tati »

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11797 Dátum: 2010 November 13, 17:17:13 »


A végén csattan az ostor!


Ma beindítottam a motort, be is állítottam kicsit, járattam, szépen meglilult a kipufogócső. Állat lesz a gép!!
A weber-ek benzincső csonkját lecserélhetted volna  Evil
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11796 Dátum: 2010 November 13, 12:35:26 »


jó, de te síkhülye vagy :-PP

stuntnak a második képe (az egesfelhős) kurvajó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11795 Dátum: 2010 November 13, 10:56:34 »

Akit részletesebben érdekel:

http://oettingertsv.blogspot.com/
Videót kíván a nép! Wink
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #11794 Dátum: 2010 November 13, 09:18:58 »


A végén csattan az ostor!


Ma beindítottam a motort, be is állítottam kicsit, járattam, szépen meglilult a kipufogócső. Állat lesz a gép!!
figyeld a palit !
Beallitotta a kepeket mint az USA filmekben az ür felveteket Smiley))
Mar csak a 8-ik utas ( mint halal ) hianyzik Smiley))

en inkabb ezt epitettem volna bele Smiley))
http://cgi.ebay.at/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320580617770&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11793 Dátum: 2010 November 12, 22:35:03 »

és mit fogsz csinálni egész télen???  Roll Eyes
vakarózik a blokkom felett  Roll Eyes én már most sajnálom szegényt  Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11792 Dátum: 2010 November 12, 22:28:26 »

Kartergázszellőzés...

afenét ! járó motornál ott kell leengedni az olajat  Roll Eyes ill felengedni Wink

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11791 Dátum: 2010 November 12, 22:22:26 »

Aha... És akkor hogyan jut el a csapágyakhoz? Ezt felejtsd el gyorsan! Ha így csinálnád, akkor csak megkergetnéd az olajat, de pont kikerülnéd a csapágyakat...

na bazz.
akkor már ezt is tudom Smiley

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11790 Dátum: 2010 November 12, 22:20:50 »

Kartergázszellőzés...

az ac-ledugózáson mire jó a lyuk?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11789 Dátum: 2010 November 12, 22:20:11 »

Aha... És akkor hogyan jut el a csapágyakhoz? Ezt felejtsd el gyorsan! Ha így csinálnád, akkor csak megkergetnéd az olajat, de pont kikerülnéd a csapágyakat...

hogy kinyomja az olajat. Evil
amúgy meg ott tudod akár visszavezetni a blokkba az olajat.
pl olajpumpánál ki át az olajhűtőn/szűrőn majd ott vissza.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11788 Dátum: 2010 November 12, 21:39:30 »

az ac-ledugózáson mire jó a lyuk?
hogy kinyomja az olajat. Evil
amúgy meg ott tudod akár visszavezetni a blokkba az olajat.
pl olajpumpánál ki át az olajhűtőn/szűrőn majd ott vissza.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #11787 Dátum: 2010 November 12, 21:36:40 »

Akit részletesebben érdekel:

http://oettingertsv.blogspot.com/
és mit fogsz csinálni egész télen???  Roll Eyes

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #11786 Dátum: 2010 November 12, 20:33:51 »

Akit részletesebben érdekel:

http://oettingertsv.blogspot.com/
az ac-ledugózáson mire jó a lyuk?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11785 Dátum: 2010 November 12, 20:23:38 »

Akit részletesebben érdekel:

http://oettingertsv.blogspot.com/

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11784 Dátum: 2010 November 12, 19:55:43 »


 Shocked Shocked

micsoda képek!  Wink


Remélem jó lesz ez a motor és nem fogom viiszasírni az Oettingert, ami ugyan csak 85 lóerős volt, de g*ci jó. Csendes, nyomatékos, takarékos. És nagyon megbízható. 7000 önfeledt kilométert élt. n Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #11783 Dátum: 2010 November 12, 19:47:22 »


A végén csattan az ostor!


Ma beindítottam a motort, be is állítottam kicsit, járattam, szépen meglilult a kipufogócső. Állat lesz a gép!!


 Shocked Shocked

micsoda képek!  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11782 Dátum: 2010 November 12, 18:23:53 »

ez meg meg jobb Smiley))

/ de ha ez igy megy tovabb, a varazslo vagy eladja, vagy felgyujtja a kocsíjat, vagy öngyilkos lesz >Smiley)) /




A végén csattan az ostor!


Ma beindítottam a motort, be is állítottam kicsit, járattam, szépen meglilult a kipufogócső. Állat lesz a gép!!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #11781 Dátum: 2010 November 12, 16:25:01 »


ez meg meg jobb Smiley))

/ de ha ez igy megy tovabb, a varazslo vagy eladja, vagy felgyujtja a kocsíjat, vagy öngyilkos lesz >Smiley)) /


hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11780 Dátum: 2010 November 12, 16:16:27 »


Ez a logó lesz a raszta futóember pulcsiján?  Grin

Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #11779 Dátum: 2010 November 12, 15:55:31 »

Ez a logó lesz a raszta futóember pulcsiján?  Grin
exraszta  Grin Grin Grin Grin Grin

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #11778 Dátum: 2010 November 12, 15:49:34 »

<beszúrt kép törölve>

Smiley
Ez a logó lesz a raszta futóember pulcsiján?  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #11777 Dátum: 2010 November 12, 15:29:02 »

Stunt hozzászólásaira meg csak elvből nem írom, hogy ez így igaz  Tongue


Smiley

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11776 Dátum: 2010 November 12, 14:31:02 »

Stunt hozzászólásaira meg csak elvből nem írom, hogy ez így igaz  Tongue

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11775 Dátum: 2010 November 12, 14:30:29 »

Ez így igaz

en ugy erzem par ev alatt szerzett positiv es negativ tapasztalataim alapjan, hogy maga a szereles , a kocsin valo tököles az ember celja, es nem az hogy x-y -t leelözzem, es en legyek a vilag legjobb kocsijat epitö embere

szarni kell a versenyekre, egy jo autozas, es a honapok alatt epitett kocsival szerzett kellemes erzes a lenyeg  .
Kellemes orakat eltölteni a garazsban, zene szo mellett bütykölni, es ha elindul a kocsi, extra örülni, es ha veletlen egy relative jo idöt is eler az ember, az klülön öröm, es bizonyitek
nem a penz a lenyeg, hanem a mindennapi elfoglaltsag , jo közerzet

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11774 Dátum: 2010 November 12, 14:30:03 »

Ez így igaz

szerintem 94hd-40weber 120engle kombóhoz nem elég a 32-35ös szelep még 125ös himbával sem, ehhez minimum 041-es fej kell de az is finoman negtisztítva gyári rugóját kibaszva mert ha sikerül 5000fölé pörgetni azok kipotyognak belőle , kell bele a szolidabb erősitett rugó és kell egy jó kipufogó is . Tehát ha felül (4500rpm felett) valami bekorlátoz vagy széthullik akkor kár beáldozni a 2000fordulat környéki használhatóságot.
Stunt és Callook is ezt fogja mondani ,Maresz pedig hogy kicsi a 120-as tengely Roll Eyes

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #11773 Dátum: 2010 November 12, 11:45:24 »

mindig jo ! Grin

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #11772 Dátum: 2010 November 12, 11:10:01 »

Ki írt xoyox nickneve alatt?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #11771 Dátum: 2010 November 12, 10:06:55 »

en ugy erzem par ev alatt szerzett positiv es negativ tapasztalataim alapjan, hogy maga a szereles , a kocsin valo tököles az ember celja, es nem az hogy x-y -t leelözzem, es en legyek a vilag legjobb kocsijat epitö embere

szarni kell a versenyekre, egy jo autozas, es a honapok alatt epitett kocsival szerzett kellemes erzes a lenyeg  .
Kellemes orakat eltölteni a garazsban, zene szo mellett bütykölni, es ha elindul a kocsi, extra örülni, es ha veletlen egy relative jo idöt is eler az ember, az klülön öröm, es bizonyitek
nem a penz a lenyeg, hanem a mindennapi elfoglaltsag , jo közerzet
Ki írt xoyox nickneve alatt?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #11770 Dátum: 2010 November 12, 09:51:35 »

en ugy erzem par ev alatt szerzett positiv es negativ tapasztalataim alapjan, hogy maga a szereles , a kocsin valo tököles az ember celja, es nem az hogy x-y -t leelözzem, es en legyek a vilag legjobb kocsijat epitö embere

szarni kell a versenyekre, egy jo autozas, es a honapok alatt epitett kocsival szerzett kellemes erzes a lenyeg  .
Kellemes orakat eltölteni a garazsban, zene szo mellett bütykölni, es ha elindul a kocsi, extra örülni, es ha veletlen egy relative jo idöt is eler az ember, az klülön öröm, es bizonyitek
nem a penz a lenyeg, hanem a mindennapi elfoglaltsag , jo közerzet

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11769 Dátum: 2010 November 12, 09:02:23 »


Viharsarki róka barátunk igazat beszél.  A w120-as tengely akár kicsi is lehet, ha 42/37-es agyontúrt hengerfejeid vannak és 48-as IDA-k.


Én azt mondom, hogy a legdrágább cuccal, a hengerfejjel kell kezdeni és ahhoz választani a többi dolgot. Mert ha nincs lóvé jó hengerfejre akkor hiába van 120-as tengely.

W110 lett volna tervezve csak nem azt kaptam vissza küldeni meg pénz pénz....
Lesz hengerfejre is pénzvalószínű csak még talpra kell álnom mert most sok minden elvitte.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11768 Dátum: 2010 November 12, 09:00:23 »

szerintem 94hd-40weber 120engle kombóhoz nem elég a 32-35ös szelep még 125ös himbával sem, ehhez minimum 041-es fej kell de az is finoman negtisztítva gyári rugóját kibaszva mert ha sikerül 5000fölé pörgetni azok kipotyognak belőle , kell bele a szolidabb erősitett rugó és kell egy jó kipufogó is . Tehát ha felül (4500rpm felett) valami bekorlátoz vagy széthullik akkor kár beáldozni a 2000fordulat környéki használhatóságot.
Stunt és Callook is ezt fogja mondani ,Maresz pedig hogy kicsi a 120-as tengely Roll Eyes


Viharsarki róka barátunk igazat beszél.  A w120-as tengely akár kicsi is lehet, ha 42/37-es agyontúrt hengerfejeid vannak és 48-as IDA-k.


Én azt mondom, hogy a legdrágább cuccal, a hengerfejjel kell kezdeni és ahhoz választani a többi dolgot. Mert ha nincs lóvé jó hengerfejre akkor hiába van 120-as tengely.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11767 Dátum: 2010 November 12, 08:54:53 »


amúgy nem egyszerűbb a blokkot kitámasztani, mint a typ3-nál meg a buszoknál?


Ha nem lenne bonyolult kipufogóm és nagy karterem, akkor egyszerűbb lenne. Azért még így sem adtam fel, de elöl is kell valami a váltónál.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11766 Dátum: 2010 November 11, 23:48:03 »

Weber idf 40 karbi hozzá ha erre gondolsz. Hengerfej egyenlőre érintetlen először próbáltam beszerezni a többi cuccot. Vez tengely van eddig minden cuccával együtt, karbik (kivéve rudazat ,de azis intézve) , hengerszett 94-es, olajpumpa és tartozékai.

Gépmunka van még hátra a blokkon, de a blokk is egy másik történet madj jövőhéten kiderül.
szerintem 94hd-40weber 120engle kombóhoz nem elég a 32-35ös szelep még 125ös himbával sem, ehhez minimum 041-es fej kell de az is finoman negtisztítva gyári rugóját kibaszva mert ha sikerül 5000fölé pörgetni azok kipotyognak belőle , kell bele a szolidabb erősitett rugó és kell egy jó kipufogó is . Tehát ha felül (4500rpm felett) valami bekorlátoz vagy széthullik akkor kár beáldozni a 2000fordulat környéki használhatóságot.
Stunt és Callook is ezt fogja mondani ,Maresz pedig hogy kicsi a 120-as tengely Roll Eyes

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11765 Dátum: 2010 November 11, 23:02:57 »

csak egy 94es hd garnitúrád van?

Weber idf 40 karbi hozzá ha erre gondolsz. Hengerfej egyenlőre érintetlen először próbáltam beszerezni a többi cuccot. Vez tengely van eddig minden cuccával együtt, karbik (kivéve rudazat ,de azis intézve) , hengerszett 94-es, olajpumpa és tartozékai.

Gépmunka van még hátra a blokkon, de a blokk is egy másik történet madj jövőhéten kiderül.
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 11, 23:08:45 írta MatroX »

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Oldalak: 1 ... 258 259 260 261 262 [263] 264 265 266 267 268 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.