www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 08:20:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 246 247 248 249 250 [251] 252 253 254 255 256 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3400009 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12284 Dátum: 2010 December 15, 23:59:21 »

Nekem akkor nézet így ki a motorom majdnem ugyan így amikor a szelepvezetőbe beleért a szeleprugótányér és felütközött rajta! Az én mocim így ment szét és ugyan ezt tapasztaltam amit a te motorod csinált nem akarok okoskodni de én ezt tapasztaltam...

Mondom, ezt is meg fogom nézni. Addig csinálom, amíg jó nem lesz, ha nem most, akkor a következő szétesésnél...

Minden hiba egy tapasztalat, azért akarom ezt is jól megvizsgálni, körüljárni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #12283 Dátum: 2010 December 15, 23:57:07 »


Nagyon sok ka lehet, akár egy felületminőségi hiba a tengelyen vagy valamelyik tőkén, akár egy rossz edzés a tengelyen, vagy nem ült be egyik nyomórúd (CroMo rudak, nagyobb szögben tudnak mozdulni, de nagyobb "válla van") rendesen a helyére és amikor a dupla szeleprugó megnyomta beugrott és odab*szott, vagy mégis összeült rugóm, vagy a szeleprugó ék elérte a szelepvezetőt (ez utóbbi a hengerfej készítőjének a hibája lenne, mert nem használok extrém cuccokat, ezt tudnia kéne a hengerfejnek), de mondom, még nem vizsgáltam meg pontosan, csak szétszedtem. Mindent meg fogok nézni, tesztelek és ellenőrzök.
Nekem akkor nézet így ki a motorom majdnem ugyan így amikor a szelepvezetőbe beleért a szeleprugótányér és felütközött rajta! Az én mocim így ment szét és ugyan ezt tapasztaltam amit a te motorod csinált nem akarok okoskodni de én ezt tapasztaltam...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12282 Dátum: 2010 December 15, 23:53:27 »

Mi volt a baj hogy ez az eredmény sikerült?
Anyaghiba?


Nagyon sok ka lehet, akár egy felületminőségi hiba a tengelyen vagy valamelyik tőkén, akár egy rossz edzés a tengelyen, vagy nem ült be egyik nyomórúd (CroMo rudak, nagyobb szögben tudnak mozdulni, de nagyobb "válla van") rendesen a helyére és amikor a dupla szeleprugó megnyomta beugrott és odab*szott, vagy mégis összeült rugóm, vagy a szeleprugó ék elérte a szelepvezetőt (ez utóbbi a hengerfej készítőjének a hibája lenne, mert nem használok extrém cuccokat, ezt tudnia kéne a hengerfejnek), de mondom, még nem vizsgáltam meg pontosan, csak szétszedtem. Mindent meg fogok nézni, tesztelek és ellenőrzök.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12281 Dátum: 2010 December 15, 23:49:32 »

A Scat tengelyeken minimálisat kell alakítani, hogy elférjen a 82mm-es főtengely.
Ha ez a körülmény nem lenne, akkor engle W120-as lenne benne, de azt esztergályossal kell leszúrni, hogy elforogjon a főtengely.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #12280 Dátum: 2010 December 15, 23:49:10 »


Scat C45 volt és az is lesz, valószínű.  Szét van nyitva a blokk, beteg vagyok, nem tudok most szerelni. És alkatrészre várok, illetve még meg sem rendeltem, csak tervezgetek.

Új tengely, új tőkék és új olajpumpa kell....és csapágyakat is cserélek, ha már....
Mi volt a baj hogy ez az eredmény sikerült?
Anyaghiba? Dupla rugó túl erős? milyen dupla rugó van benn?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12279 Dátum: 2010 December 15, 23:46:24 »

Neked milyen vezérmű van benn?
Hogy áll a projekt? (szoktam nézni a blogodat)


Scat C45 volt és az is lesz, valószínű.  Szét van nyitva a blokk, beteg vagyok, nem tudok most szerelni. És alkatrészre várok, illetve még meg sem rendeltem, csak tervezgetek.

Új tengely, új tőkék és új olajpumpa kell....és csapágyakat is cserélek, ha már....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #12278 Dátum: 2010 December 15, 23:46:13 »


Az teljesen jó az engle W125-öshoz, úgymond ideális. Annak a tengelynek nagy az egybenyitása, a valós kompresszióviszonyod ez alatt van.

Grin
Én egy kicsit soknak tartottam de megnyugtattál!
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #12277 Dátum: 2010 December 15, 23:43:19 »

Ja, a 64 grammos tőke kicsit meredek, az 500 dolláros kerámia tőkék iylen nehezek, meg az Udo Becker legkonnyeb gyorsacél tőkéje...

Nekem febi_bilstein tört össze, ahogy most néztem a korábbi feljegyzéseimet. DE még nem vizsgáltam ki az ügyet részletesen.
Neked milyen vezérmű van benn?
Hogy áll a projekt? (szoktam nézni a blogodat)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12276 Dátum: 2010 December 15, 23:42:54 »

jah és sajnos a kompresszió viszonnyal egy kicsit elszálltunk úgy hogy lehet lejjebb kell venni (9.42:1)


Az teljesen jó az engle W125-öshoz, úgymond ideális. Annak a tengelynek nagy az egybenyitása, a valós kompresszióviszonyod ez alatt van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12275 Dátum: 2010 December 15, 23:41:23 »

jaj hülye vagy sorry elírtam a 98 grammos tőke bocsi...m csp-ről rendeltem...
(ez tört neked ropira?)


Ja, a 64 grammos tőke kicsit meredek, az 500 dolláros kerámia tőkék iylen nehezek, meg az Udo Becker legkonnyeb gyorsacél tőkéje...

Nekem febi_bilstein tört össze, ahogy most néztem a korábbi feljegyzéseimet. DE még nem vizsgáltam ki az ügyet részletesen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #12274 Dátum: 2010 December 15, 23:39:15 »

ki rakta össze?
Én
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12273 Dátum: 2010 December 15, 23:37:17 »

jaj hülye vagy sorry elírtam a 98 grammos tőke bocsi...m csp-ről rendeltem...

ki rakta össze?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #12272 Dátum: 2010 December 15, 23:32:55 »

Milyen tőke?
jaj hülye vagy sorry elírtam a 98 grammos tőke bocsi...m csp-ről rendeltem...
(ez tört neked ropira?)
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 15, 23:37:08 írta reitim »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12271 Dátum: 2010 December 15, 23:30:08 »

94-es henger dugó engle 125-ös tengely scat 1:1,25-ös hiba nagyon megmunkált hengerfej 41-35.5ös szelepek scat szeleprugó CormMoly lökőrudak tuning 64g-os tőkék könnyített lendkerék kevlár kuplung és még sorolhatnám szombaton raktam össze a motort járatás olajcsere ... aztán be az autóba megint járatás olajcsere szelephézag állítás és most már gurul a kicsike...kipufogó is van rajta azt hiszem a turbó névre hallgat

Milyen tőke?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #12270 Dátum: 2010 December 15, 23:26:52 »


Király!

Mikyen fajta komponensekből épül fel? Milyen a tengely, dugó, hengerfej?
94-es henger dugó engle 125-ös tengely scat 1:1,25-ös hiba nagyon megmunkált hengerfej 41-35.5ös szelepek scat szeleprugó CormMoly lökőrudak tuning 64g-os tőkék könnyített lendkerék kevlár kuplung és még sorolhatnám szombaton raktam össze a motort járatás olajcsere ... aztán be az autóba megint járatás olajcsere szelephézag állítás és most már gurul a kicsike...kipufogó is van rajta azt hiszem a turbó névre hallgat! jah és sajnos a kompresszió viszonnyal egy kicsit elszálltunk úgy hogy lehet lejjebb kell venni (9.42:1)
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 15, 23:30:04 írta reitim »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12269 Dátum: 2010 December 15, 23:09:58 »

Beindult tegnap előtt a gép..... Kíváncsi vagyok mit fog produkálni a 1/4 mérföldön.. Erős lett Grin


Király!

Mikyen fajta komponensekből épül fel? Milyen a tengely, dugó, hengerfej?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #12268 Dátum: 2010 December 15, 22:09:21 »

Beindult tegnap előtt a gép..... Kíváncsi vagyok mit fog produkálni a 1/4 mérföldön.. Erős lett Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12267 Dátum: 2010 December 15, 21:48:21 »

ma is flexeltem kicsit,és még holnapra is marad Roll Eyes
 semmi nem fér el   

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12266 Dátum: 2010 December 15, 08:55:13 »

komoly csak  néha szívleállást okoz Roll Eyes
ehh, narkós geci. :-PP
azt hittem pucoláshoz használják.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12265 Dátum: 2010 December 14, 19:25:21 »

ez komoly?
a kínaji piacon 300 ft egy flakon.
a féktisztító meg 600-tól indul.
komoly csak  néha szívleállást okoz Roll Eyes

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12264 Dátum: 2010 December 14, 18:09:46 »

féktisztító helyett most a gázöngyújtó töltő a divat  Roll Eyes
ez komoly?
a kínaji piacon 300 ft egy flakon.
a féktisztító meg 600-tól indul.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12263 Dátum: 2010 December 14, 16:29:23 »

Csak egyet? Ez adott esetben jobban fogy mint a féktisztító spray...  Wink

féktisztító helyett most a gázöngyújtó töltő a divat  Roll Eyes

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12262 Dátum: 2010 December 14, 15:39:57 »

Csak egyet? Ez adott esetben jobban fogy mint a féktisztító spray...  Wink


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12261 Dátum: 2010 December 14, 15:14:40 »

 na össze próbáltam a válság motort 1.65 mm lett a dugókiállás , marad Undecided
  akkora szopás ez a ct-s blokk mint az állat nem fér el a turbina ház széle az olajhűtő kivezetéstől  a másikszélen meg a karbirudazat sem 
 most rendeltem egy ilyet (minden tuning kihagyhatatlan része): http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://m.blog.hu/he/hetediksor/image/bibliothque.jpg&imgrefurl=http://hetediksor.blog.hu/2010/02/08/breking_mindenki_a_bibliotheque_pascalra_tesz&usg=__0SApS5Lg2_24FT3FzOavVSDHc9g=&h=266&w=400&sz=11&hl=hu&start=15&zoom=1&tbnid=Kk2vsP_ZvBfHMM:&tbnh=131&tbnw=175&prev=/images%3Fq%3Dszop%25C3%25B3%25C3%25A1larc%26hl%3Dhu%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DX%26rls%3Dorg.mozilla:hu:official%26channel%3Ds%26biw%3D1024%26bih%3D579%26tbs%3Disch:1%26prmd%3Div0%2C570&itbs=1&ei=iXsHTb75C4_tsgaOhdT0DQ&iact=hc&vpx=139&vpy=305&dur=1560&hovh=157&hovw=236&tx=87&ty=94&oei=fnsHTbyDFI-CswbR__W1DQ&esq=2&page=2&ndsp=16&ved=1t:429,r:11,s:15&biw=1024&bih=579

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12260 Dátum: 2010 December 14, 14:28:03 »

...a dugattyúkiállás...
Repül egy tenkjú feléd, vagy dánkesün! Kiss
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12259 Dátum: 2010 December 14, 13:02:03 »

Durva, már nem csak futóművet, hanem motort is keskenyítünk...  Shocked

csak a betegek Roll Eyes

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12258 Dátum: 2010 December 14, 12:34:01 »

Durva, már nem csak futóművet, hanem motort is keskenyítünk...  Shocked

Igazándiból 78-as löketnél még nem vészes a dolog. Én a 76-os lökethez a 90,5*82 HD garnitúrát vettem meg. (Somcinak: a 69 illetve 82 lökethez tartozó HD garnitúráknál a henger egyezik, csak a dugattyú más, főként a csapszeg helyzetében... Így érik el azt, hogy a motor ugyanolyan széles legyen a hosszabb lökettel is.)

Szóval, ha hosszabb lökethez való HD-t veszel, mint ahogy én a 76 helyett a 82-eshez való szettet vettem, akkor elvileg a hengerből a lökethosszok különbségének a felét kell leesztergálni, tehát nálam (82-76)/2= 3mm-t, de a gyakorlatban majdnem 1,5 mm dugattyúkiállást kellett hagynom a 8,5-8,7:1 sűrítési viszonyhoz, így oldalanként csak 1,5 mm-rel lesz keskenyebb a motor. Ehhez a minimális eltéréshez nem kell a lemezelést, sem a rudazatot, de adott esetben még a kipufogót sem módosítan. Pl. az 1,6 motorom 2 mm-rel volt oldalanként szűkebb a sűrítési viszony megemelése miatt, tehát ez még mindig közelebb van a gyári mérethez.

Persze az én motoromnál még kényesebb volt a helyzet, mert a WBX blokkról ha lemarjuk a vízköpenyt, akkor a blokk középvonalátol a hengerek felfekvő felülete 15 mm-rel távolabb van mint typ 1 esetében... Nálam ezért kellett faragni a lemezeket. További nehézség volt az én esetemben, hogy a hengerek alá közbetétet kellett készíteni, mert a WBX blokkon nagyobbak a furatok a hengerek fogadására, mint a hengerek beépítési átmérője. A plusz központosító, illetve a hengerek forgácsolása miatt a dugattyúkiállások beállítása napokig tartott, hiszen több alkatrész pontatlanságából adódott össze a különbség... A hengereket párszor be kellett fognom az esztergába, illetve játszottam eleget a CB-performance hézagolókkal, mire mindenhol 1,45 mm lett a dugattyúkiállás...


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12257 Dátum: 2010 December 14, 12:32:57 »

Igazándiból 78-as löketnél még nem vészes a dolog. Én a 76-os lökethez a 90,5*82 HD garnitúrát vettem meg. (Somcinak: a 69 illetve 82 lökethez tartozó HD garnitúráknál a henger egyezik, csak a dugattyú más, főként a csapszeg helyzetében... Így érik el azt, hogy a motor ugyanolyan széles legyen a hosszabb lökettel is.)

Szóval, ha hosszabb lökethez való HD-t veszel, mint ahogy én a 76 helyett a 82-eshez való szettet vettem, akkor elvileg a hengerből a lökethosszok különbségének a felét kell leesztergálni, tehát nálam (82-76)/2= 3mm-t, de a gyakorlatban majdnem 1,5 mm dugattyúkiállást kellett hagynom a 8,5-8,7:1 sűrítési viszonyhoz, így oldalanként csak 1,5 mm-rel lesz keskenyebb a motor. Ehhez a minimális eltéréshez nem kell a lemezelést, sem a rudazatot, de adott esetben még a kipufogót sem módosítan. Pl. az 1,6 motorom 2 mm-rel volt oldalanként szűkebb a sűrítési viszony megemelése miatt, tehát ez még mindig közelebb van a gyári mérethez.

Persze az én motoromnál még kényesebb volt a helyzet, mert a WBX blokkról ha lemarjuk a vízköpenyt, akkor a blokk középvonalátol a hengerek felfekvő felülete 15 mm-rel távolabb van mint typ 1 esetében... Nálam ezért kellett faragni a lemezeket. További nehézség volt az én esetemben, hogy a hengerek alá közbetétet kellett készíteni, mert a WBX blokkon nagyobbak a furatok a hengerek fogadására, mint a hengerek beépítési átmérője. A plusz központosító, illetve a hengerek forgácsolása miatt a dugattyúkiállások beállítása napokig tartott, hiszen több alkatrész pontatlanságából adódott össze a különbség... A hengereket párszor be kellett fognom az esztergába, illetve játszottam eleget a CB-performance hézagolókkal, mire mindenhol 1,45 mm lett a dugattyúkiállás...

A szélesség sok dologban számít, szinte az össszes lemezt cseszheted, de lagalábbis nem lesz pontos.
A B dugót nem gyártják, vagy legalábbis nagyon ritka 78-ashoz. Persze, hogy befolyásolja a kiállást. Lehetne variálni hajtóRÚD hosszal is, de abból is csak 2, esetleg 3 féle van és az nem ehhez van illesztve, nem ezért variálnak a hosszával.

Callook majd megmondja mit kell csinálni, neki van fura lökethossza...

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12256 Dátum: 2010 December 14, 11:31:49 »

Fasza. Egyre olcsóbban vetted Smiley
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #12255 Dátum: 2010 December 14, 11:30:02 »

Fasza. Egyre olcsóbban vetted Smiley

Írtam a Scat-nak és elküldtem a főtengelyem képét és számát, hogy mi ez pontosan és ezt írták vissza:

HI Zsolt
 
this is our Pro comp 82 mm forged chromoly crankshaft # 82-2111D
I know this by the serial number in the picture # 26710.4
 
82 mm stroke
Vw type 1 rod journal diameter  ( 2.165” )
all type 1 main journal diameter ( 2.165” )
 
this was produced here in our workshop at Scat in September 2003
 
The procomp crankshafts are made out of 4340 billet material
the billet is the strongest unit so you have a very strong crankshaft
 
Ron Greiner


 Cheesy Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12254 Dátum: 2010 December 14, 11:21:51 »

Írtam a Scat-nak és elküldtem a főtengelyem képét és számát, hogy mi ez pontosan és ezt írták vissza:

HI Zsolt
 
this is our Pro comp 82 mm forged chromoly crankshaft # 82-2111D
I know this by the serial number in the picture # 26710.4
 
82 mm stroke
Vw type 1 rod journal diameter  ( 2.165” )
all type 1 main journal diameter ( 2.165” )
 
this was produced here in our workshop at Scat in September 2003
 
The procomp crankshafts are made out of 4340 billet material
the billet is the strongest unit so you have a very strong crankshaft
 
Ron Greiner


 Cheesy Cheesy

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12253 Dátum: 2010 December 14, 11:14:32 »

Én ennyit találtam róluk:
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=15&t=25172&view=next
http://www.shoptalkforums.net/viewtopic.php?f=15&t=83956
szanaszét szidják a Mofoco-t, de megnézem akkor a Thesambán is, mert kíváncsi vagyok.


De nem azt szidják, hogy rossz lenne a fej, hanem valami partvonalon túli állítása miatt fűrészelik a fingot. Ettől még lehet jó a fej, hogy a dollára vetített áramlási számai a CB-nek jobbak. Mekkora faszság már ez?

De én nem védem Roy-t, amikor én kérdeztem tőle akkor mindig válaszolt és korrekt volt. A hfejeit meg nem láttam csak képen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12252 Dátum: 2010 December 14, 10:36:14 »

Ennyit tudok a Mofoco 050-esről.
Én ennyit találtam róluk:
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=15&t=25172&view=next
http://www.shoptalkforums.net/viewtopic.php?f=15&t=83956
szanaszét szidják a Mofoco-t, de megnézem akkor a Thesambán is, mert kíváncsi vagyok.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12251 Dátum: 2010 December 14, 10:32:09 »

Mofoco 050 tényleg ilyen jó? Shoptalkonforumon csak mofoco-t szidó kommenteket találtam. Kicsit bővebben kifejtenéd, mit tudsz róla?

Nézd, én nem tudom mennyire jó, hiszen nem próbáltam. Arra tudok hagyatkozni, amit általam tapasztaltnak és objektívnek vélt Samba fórumozók mondanak. A Mofoco 050-es a 043-as gyári fejen alapul, azonban az öntési minősége jobb (ez látszik rajta) és az öntvénye erősebb (ezt mondják, akik használták). A Mofoco ezt a fejet USA-ban gyártatja, hazai termék, egyeseknek ez is sokat számít. Gyenge tuning utcai autókra ajánlják, mert pl. szívócsatorna minősége jobb, mint a széria (nem tuningolt) 043-asnak, valamint a hűtőbordák simábbak, nem kell az öntési sorjákat lefaragni, mert szinte nincsenek.
Sajnos a gyártási kapacitásuk alacsony, így sokat kell várni rá, ezért szoktak köpködni a türelmetlenek.

Ennyit tudok a Mofoco 050-esről.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12250 Dátum: 2010 December 14, 10:16:09 »

...de nem beleszámolva a Mofoco 050-esét...
Mofoco 050 tényleg ilyen jó? Shoptalkonforumon csak mofoco-t szidó kommenteket találtam. Kicsit bővebben kifejtenéd, mit tudsz róla?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12249 Dátum: 2010 December 13, 17:26:10 »

feketébe 3000km alatt 313as tengely fogyott el de nem mind a 4 egyformán...tegnap irtam

Azt olvastam, de ez valami más dolog, mert 4 tőke teljesen szétment, elkopott, kicsit megette a tegelyt is, 4 viszont szinte teljesen újszerű és azok a bütykök sem kopottak. Mivel nekem állandóan ment el a hézagom, lehet, hogy nekem mégiscsak a tőke volt a szar, nem a tengely. Aztán a tőke odabaszott a tengelynek is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12248 Dátum: 2010 December 13, 17:21:03 »


Mi ismerős, neked is volt olyan, hogy a 4 bütyök közül kettő elkopott, kettő pedig hibátlan?
feketébe 3000km alatt 313as tengely fogyott el de nem mind a 4 egyformán...tegnap irtam

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12247 Dátum: 2010 December 13, 17:15:07 »

Passz. Eddig egyikkel sem volt bajom, de csak engle-t használtam meg scat-ot.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12246 Dátum: 2010 December 13, 17:13:01 »

És egy személyes rangsor a márkák között?

Passz. Eddig egyikkel sem volt bajom, de csak engle-t használtam meg scat-ot.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12245 Dátum: 2010 December 13, 16:47:27 »

Még élőben nem is láttam soha, azonban sokan használják és sokat eladnak az USA-ban.
Egyesek szerint a web-cam tengelyek és tőkék ott készülnek ahol a Scat is gyártatja.... de ez is lehet, hogy valami urban legend.
És egy személyes rangsor a márkák között?
Oldalak: 1 ... 246 247 248 249 250 [251] 252 253 254 255 256 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.269 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.