www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:08:26
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
224
225
226
227
228
[
229
]
230
231
232
233
234
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3389949 alkalommal)
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13164 Dátum:
2011 Február 13, 18:55:19 »
Idézetet írta: slavia919 - 2011 Február 13, 18:53:23
Az biztosss!
+009
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13163 Dátum:
2011 Február 13, 18:53:23 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Február 13, 18:47:20
fordulat
függvénye hogy mennyit fog
forogni?
Az biztosss!
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13162 Dátum:
2011 Február 13, 18:49:45 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Február 13, 18:47:20
fordulat függvénye hogy mennyit fog forogni?
nagyobb köbcenti miatt is
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13161 Dátum:
2011 Február 13, 18:47:20 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 13, 18:46:17
kellhet
fordulat függvénye hogy mennyit fog forogni?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13160 Dátum:
2011 Február 13, 18:46:17 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Február 13, 18:45:10
1.9-es blokkhoz kelleni fog karter szellőző?
kellhet
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13159 Dátum:
2011 Február 13, 18:45:10 »
1.9-es blokkhoz kelleni fog karter szellőző?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13158 Dátum:
2011 Február 12, 22:13:02 »
Kupé.
Idézetet írta: tati - 2011 Február 12, 22:04:13
már magam sem tudom hogy szpídszter vagy kupé,
amit legalább lehetne használni
http://www.volkszone.com/VZi/showthread.php?t=651360
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13157 Dátum:
2011 Február 12, 22:04:13 »
már magam sem tudom hogy szpídszter vagy kupé,
amit legalább lehetne használni
http://www.volkszone.com/VZi/showthread.php?t=651360
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13156 Dátum:
2011 Február 12, 17:53:31 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 12, 17:49:52
én is raktam már be
enyimbe nincs csak a gyári
én pártatlan vagyok ezzel
Az alsó lemezeket én nem tudom a fűtésdobhoz, sem a J csőhöz rögzíteni, nem akarom, hogy ott féloldalasan lifegjen, meg amúgy is utálom felrakni
, úgyhogy nekem csak ezek a typ3-as lemezek maradnak. Így jobban hűti a harmonika csövön visszafolyó olajat a menetszél és szellősebb a hengerek alja is.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13155 Dátum:
2011 Február 12, 17:49:52 »
én is raktam már be
enyimbe nincs csak a gyári
én pártatlan vagyok ezzel
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13154 Dátum:
2011 Február 12, 17:47:04 »
Idézetet írta: GeRGelu: - 2011 Február 12, 09:56:07
Nezegettem a kepeket a blogon es felmerult egy-ket kerdes bennem:
Az also hengereket takaro lemezek (amik a nyomorud csovek alatt vannak a blokk es hengerfej kozott, elolrol indulva) miert nincsenek fenn?
Nincs jelentoseguk a hutes szempontjabol?
Ahogy Maresz is mondja, a hengerek alatt a typ3-as motorokra szerelt hengertakarók vannak, így az az alsó terelőlemez nem annyira szükséges, csak fizikai védelem (felpattanó kő veszélyes lehet a nyomórudak csöveire) miatt kellene.
A typ3 lemez használatáról azonban megoszlanak nagyon a vélemények, sokan azt mondják, hogy a typ3 alsó hengertakarói csökkentik a légáramot és nem olyan jók, viszont nagyon sok motor megy így, 2000 ccm felettiek is, hiba nélkül. Enyém is így fog.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13153 Dátum:
2011 Február 12, 10:06:03 »
Idézetet írta: GeRGelu: - 2011 Február 12, 09:56:07
Nezegettem a kepeket a blogon es felmerult egy-ket kerdes bennem:
Az also hengereket takaro lemezek (amik a nyomorud csovek alatt vannak a blokk es hengerfej kozott, elolrol indulva) miert nincsenek fenn?
Nincs jelentoseguk a hutes szempontjabol?
ty3 é van fent
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
GeRGelu:
Hozzászólások: 1019
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13152 Dátum:
2011 Február 12, 09:56:07 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 11, 09:40:03
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/02/ha-mar-igy-alakult.html
Nezegettem a kepeket a blogon es felmerult egy-ket kerdes bennem:
Az also hengereket takaro lemezek (amik a nyomorud csovek alatt vannak a blokk es hengerfej kozott, elolrol indulva) miert nincsenek fenn?
Nincs jelentoseguk a hutes szempontjabol?
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13151 Dátum:
2011 Február 12, 09:04:17 »
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13150 Dátum:
2011 Február 11, 18:36:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 11, 17:05:08
Ez a szerszám összenyomja a biztosítót és a középső tengely segítségével kihúzza a csapágyat. 159 USD, a kit meg 595 USD.
nem is drága.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13149 Dátum:
2011 Február 11, 17:05:08 »
Idézetet írta: xoyox - 2011 Február 11, 16:20:24
kepzeld el, en is egy hatalmas dilemma elött allok:
Van erre egy jobb megoldás, egy amerikai ims (intermediate shaft, köztes tengely) retrofit kit.
http://www.lnengineering.com/ims.html
A benne található videót az a Jake Raby kommentálja, akivel mi is leveleztünk szeleptőke kopás ügyben.
Ebben a kitben van újfajta csapágy, meg minden ami kell. Ilyet kellene szerezni, mielőtt ledarálódnak a golyók a csapágyban. (pittinges kopás)
Akarod, hogy írjak nekik mailt? Mert gondolom németül nem annyira királyok.
http://www.youtube.com/watch?v=kUt7EVqGJFk&feature=related
Ez a szerszám összenyomja a biztosítót és a középső tengely segítségével kihúzza a csapágyat. 159 USD, a kit meg 595 USD.
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Február 11, 17:19:43 írta Stuntmanus
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13148 Dátum:
2011 Február 11, 16:20:24 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 11, 13:45:32
A lényeg az, hogy a melegedés fázisaiban ne legyen az, hogy a hengerek és a hengerfej meleg és a csavarok meg hidegek, mert akkor az ébredő erő nagyon nagy lesz. Ezt küszöböli ki az M8-as hengerfej csavar, amely könnyebben melegszik és könnyebben nyúlik.
Egyébként a tömítést nem a meghúzási nyomaték adja, hanem a tágulás során fellépő plusz erő.
kepzeld el, en is egy hatalmas dilemma elött allok:
Ugyanis a Porsche gyar 7 Modellbe epitette be azt a motort ami nekem van, es van 2 konstruktios hiba bennük
A legveszelyesebb az egy un. köztengely, egy csö, ahonnan jobra balra mennek a 2-2 vezermütengelyhez a dupla lancok. Ebben a tengelyben van egy csapagy ami sokaknal beall, mert a golyok felülete beragyasodik. Ez a csapagy a kupplung felöl van bepreselev , es ebben is 2 fele biztositas van
Az öregebbiknel a csapagy felületeben levö horonyban van a bizt. gyürü, a kesöbbi 2000 utani Modelleknel mar egy Seegergyürü van amit könnyen kiveszel
a masikat majdnem sehogysem, csak rombolassal . . .
Ugy az Olaszoknal, mint USA-ban Mint Spanyolban rengetegen spekulaltak mi a megoldas egy kapitalis motorschaden elle ?
A megoldast egy Spanyol (szerintem a legjobb ) talalta ki, egy olyan megoldassal, aminel a csapagy belsö fele egy hosszu, görgös, a külsö fele pedig golyos, valami Siliziumnitrit golyokkal .1600.- az ara.
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13147 Dátum:
2011 Február 11, 13:45:32 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Február 11, 11:48:54
jól olvasom, hogy az M10-es csavarok helyett M8-as lesz, mert az jó?
mi lesz a következő lépés?
zongorahúr? :-))
A lényeg az, hogy a melegedés fázisaiban ne legyen az, hogy a hengerek és a hengerfej meleg és a csavarok meg hidegek, mert akkor az ébredő erő nagyon nagy lesz. Ezt küszöböli ki az M8-as hengerfej csavar, amely könnyebben melegszik és könnyebben nyúlik.
Egyébként a tömítést nem a meghúzási nyomaték adja, hanem a tágulás során fellépő plusz erő.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13146 Dátum:
2011 Február 11, 12:34:55 »
Idézetet írta: sparkafer - 2011 Február 11, 12:31:27
Tényleg masszívnak látszik.
jaja mutatok majd pár dolgot
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13145 Dátum:
2011 Február 11, 12:31:27 »
Idézetet írta: Melák - 2011 Február 11, 12:22:11
viccen kivül elég masziv ful alu ugy lett meghegezstve benne meg a terelö lamelák
Tényleg masszívnak látszik.
http://sparkafer.blogspot.hu/
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13144 Dátum:
2011 Február 11, 12:22:11 »
Idézetet írta: sparkafer - 2011 Február 11, 12:20:14
Ez nem az OCC-ben készült?
Ott láttam ilyet.
viccen kivül elég masziv ful alu ugy lett meghegezstve benne meg a terelö lamelák
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13143 Dátum:
2011 Február 11, 12:20:14 »
Idézetet írta: Melák - 2011 Február 11, 12:18:21
erröl lenne szó
Ez nem az OCC-ben készült?
Ott láttam ilyet.
http://sparkafer.blogspot.hu/
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13142 Dátum:
2011 Február 11, 12:18:21 »
Idézetet írta: Melák - 2011 Február 11, 12:15:13
nekem van egz gyári, aluminium kartergáz szelöztetö doboz Typ 4 hez készült
vadi uj felvan polirozva ha kell eladom
erröl lenne szó
[a csatolmányt egy admin törölte]
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13141 Dátum:
2011 Február 11, 12:15:13 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Február 10, 19:24:17
és 1 karbinál hogy csövezed be?
most egy van, majd nyár végén lesz dupla karbim, de addig is felraknám.
nekem van egz gyári, aluminium kartergáz szelöztetö doboz Typ 4 hez készült
vadi uj felvan polirozva ha kell eladom
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13140 Dátum:
2011 Február 11, 12:00:33 »
Idézetet írta: Typ117 - 2011 Február 11, 11:57:04
és ha még jobban elolvasod, látod hogy ez gyári megoldás és miért jó
olvasni? én?
:-PP
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13139 Dátum:
2011 Február 11, 11:57:04 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Február 11, 11:48:54
jól olvasom, hogy az M10-es csavarok helyett M8-as lesz, mert az jó?
mi lesz a következő lépés?
zongorahúr? :-))
és ha még jobban elolvasod, látod hogy ez gyári megoldás és miért jó
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13138 Dátum:
2011 Február 11, 11:48:54 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 11, 09:40:03
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/02/ha-mar-igy-alakult.html
jól olvasom, hogy az M10-es csavarok helyett M8-as lesz, mert az jó?
mi lesz a következő lépés?
zongorahúr? :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13137 Dátum:
2011 Február 11, 09:40:03 »
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/02/ha-mar-igy-alakult.html
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13136 Dátum:
2011 Február 10, 19:59:36 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 10, 19:52:35
ezt irtam én is
szivacson szivacs felveszi a trutyit ennyi
na telefonon mennyivel egyszerűbb
csinálok rá még egy lyukat, és akkor ugylesz hogy a 2 szelepfedél+gyári hely+a karbi.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13135 Dátum:
2011 Február 10, 19:52:35 »
Idézetet írta: ESZ-764 - 2011 Február 10, 19:48:32
tényleg nem szív át a szivacson, a szivacs a szabadba jutó gázt szűri meg
http://www.youtube.com/watch?v=oCCCFKJrTV8
ezt irtam én is
szivacson szivacs felveszi a trutyit ennyi
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13134 Dátum:
2011 Február 10, 19:51:19 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Február 10, 19:41:41
de baxmeg ezt én is tudom.
fel hivhatsz
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13133 Dátum:
2011 Február 10, 19:48:32 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 10, 19:46:03
akkor mit nem értesz igy müködik......sziv átsziv a szivacson szivacs felveszi a trutyit ennyi
tényleg nem szív át a szivacson, a szivacs a szabadba jutó gázt szűri meg
http://www.youtube.com/watch?v=oCCCFKJrTV8
www.talizmansport.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13132 Dátum:
2011 Február 10, 19:46:03 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Február 10, 19:41:41
de baxmeg ezt én is tudom.
akkor mit nem értesz igy müködik......sziv átsziv a szivacson szivacs felveszi a trutyit ennyi
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13131 Dátum:
2011 Február 10, 19:41:41 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 10, 19:40:18
2ág van ami sziv értelem szerüen az erösebb mint az 1 ág ami "párolog"
fizikailag nem karter szivja vissza a karbikat.............ehez sem kell logika
de baxmeg ezt én is tudom.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13130 Dátum:
2011 Február 10, 19:40:18 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Február 10, 19:38:13
onnan bazze hogy itt van a kezemben
2ág van ami sziv értelem szerüen az erösebb mint az 1 ág ami "párolog"
fizikailag nem karter szivja vissza a karbikat.............ehez sem kell logika
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13129 Dátum:
2011 Február 10, 19:38:13 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 10, 19:37:22
honna veszed h nem válassza el a szivacs?
onnan bazze hogy itt van a kezemben
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13128 Dátum:
2011 Február 10, 19:37:22 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Február 10, 19:36:28
azt nem értem, hogy hogyan szűri meg mikkor a 3rom lyuk egy térben van, és nem választja el a szivacs.
honna veszed h nem válassza el a szivacs?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13127 Dátum:
2011 Február 10, 19:36:28 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 10, 19:33:48
ehhez nem kell doktornak lenni
karter gáz kijön gyári helyröl vagy ahonnan akarod
bemgy dobozba(szivacs)megszür
és káros gáz stb légszűröbe
a karbi mint egy porszivó ugy sziv
de ha elsem tudod képzelni kár a tuning vidd el valakihez aki megcsinálja.........még ha semmi értelme sincs
nekem a másik 1,6 tuning mocimon nincs is fent és tök jol elvan....
azt nem értem, hogy hogyan szűri meg mikkor a 3rom lyuk egy térben van, és nem választja el a szivacs.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13126 Dátum:
2011 Február 10, 19:33:48 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Február 10, 19:30:29
az elsőt nem értem igazából.
a második mondatodat meg már kiveséztük szerintem.
ehhez nem kell doktornak lenni
karter gáz kijön gyári helyröl vagy ahonnan akarod
bemgy dobozba(szivacs)megszür
és káros gáz stb légszűröbe
a karbi mint egy porszivó ugy sziv
de ha elsem tudod képzelni kár a tuning vidd el valakihez aki megcsinálja.........még ha semmi értelme sincs
nekem a másik 1,6 tuning mocimon nincs is fent és tök jol elvan....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13125 Dátum:
2011 Február 10, 19:30:29 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 10, 19:27:28
belötöd egy szívó ágba légszüröre csinálst csonkot....
de 1200re minek?
az elsőt nem értem igazából.
a második mondatodat meg már kiveséztük szerintem.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak:
1
...
224
225
226
227
228
[
229
]
230
231
232
233
234
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...