www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 18:25:18
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
207
208
209
210
211
[
212
]
213
214
215
216
217
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3381614 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13844 Dátum:
2011 április 29, 08:26:35 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 április 28, 17:09:04
mikor megy padra megint?
Ha minden összeállt, és egy kicsit járatom is. Szerintem egy-két hét, de még a V&R előtt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13843 Dátum:
2011 április 29, 08:24:09 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 április 28, 20:42:02
Ez nem ugyanolyan futómű most, mint mondjuk az enyém?
Csak mert a Tied valahogy nagyon dől. Nekem talán még egy picit lejjebb volt, a gumiütköző pár milliméter híján elérte a bakot és nem dőlt ennyire. Most megemelve is szinte ugyanúgy áll.
Nekem éri az ütköző a bakot...és a kerékdőlés amúgy is állítható kis mértékben úgy, hogy a "rugólap" (spring plate) és a lengőkar (trailing arm, vagy A arm) egymáshoz viszonyított helyzetét (szögben legyen, ha felül 180 foknál kisebb akkor negatív lesz a dőlés, ha nagyobb, akkor pozitív) megváltoztatod. Ezt engedi a furatok mérete, az összetartást meg úgy lehet, hogy a rugólapban a lengőkart hátrahúzod.
Ha lesz időm, majd korrigálom az egészet, de egy kis negatív dőlést azért hagyok, hogy ne legyen nagyon túlkormányozott. Aztán a futóművesnél pontosítjuk.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13842 Dátum:
2011 április 28, 20:42:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 április 28, 15:51:10
A képen is látszik, hogy sok, nagyon dől, nem csak hülyén néz ki (nekem nem tetszik, tudom, hogy trendi), hanem szarul is fordul.
Ez nem ugyanolyan futómű most, mint mondjuk az enyém?
Csak mert a Tied valahogy nagyon dől. Nekem talán még egy picit lejjebb volt, a gumiütköző pár milliméter híján elérte a bakot és nem dőlt ennyire. Most megemelve is szinte ugyanúgy áll.
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13841 Dátum:
2011 április 28, 17:09:04 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 április 28, 15:51:10
Most voltam kint próbaúton.
mikor megy padra megint?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13840 Dátum:
2011 április 28, 17:02:32 »
Idézetet írta: Protheus - 2011 április 28, 16:17:29
meg vigyel el egy korre ...
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13839 Dátum:
2011 április 28, 16:17:29 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 április 28, 15:51:10
Odarúgok a gáznak egyesben és már keresztbe megy akármilyen talajon.
Tyű, gratulalok! :-)
Majd csinalj videokat, meg vigyel el egy korre ...
Buzi, aki fékez! :-)))
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13838 Dátum:
2011 április 28, 16:16:54 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 április 28, 15:51:10
Most voltam kint próbaúton.
A váltó kicsit keményen kapcsol és az autó hátulja túl alacsony...de egyébként....
Az autó kegyetlenül megy. Ezzel a nagyobb venturikkal mégjobban, mint 148 lóerős korában és a torsen difivel meg úgy lehet driftelni, hogy annak ellenére, hogy még járatni kellene a váltót is, nem bírtam megállni, hogy ne csapjam keresztbe a seggét párszor kiforduláskor. Odarúgok a gáznak egyesben és már keresztbe megy akármilyen talajon.
Persze így nem járhatok, mert a hátsó gumik szétkopnak 2000 km alatt....
A hátulja sajnos nagyon ül, mert a 02-es torziók puhábbak és hiába kemény a gátló, nem fogja meg, így kicsit nyúlósabb a hátulja meg a negatív kerékdőlés sem tesz jót a kanyarviselkedésnek, úgyhogy feljebb kell emeljem, hogy a kerékdőlés jó legyen.
A képen is látszik, hogy sok, nagyon dől, nem csak hülyén néz ki (nekem nem tetszik, tudom, hogy trendi), hanem szarul is fordul.
most nem nose down, hanem ass down
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13837 Dátum:
2011 április 28, 15:51:10 »
Most voltam kint próbaúton.
A váltó kicsit keményen kapcsol és az autó hátulja túl alacsony...de egyébként....
Az autó kegyetlenül megy. Ezzel a nagyobb venturikkal mégjobban, mint 148 lóerős korában és a torsen difivel meg úgy lehet driftelni, hogy annak ellenére, hogy még járatni kellene a váltót is, nem bírtam megállni, hogy ne csapjam keresztbe a seggét párszor kiforduláskor. Odarúgok a gáznak egyesben és már keresztbe megy akármilyen talajon.
Persze így nem járhatok, mert a hátsó gumik szétkopnak 2000 km alatt....
A hátulja sajnos nagyon ül, mert a 02-es torziók puhábbak és hiába kemény a gátló, nem fogja meg, így kicsit nyúlósabb a hátulja meg a negatív kerékdőlés sem tesz jót a kanyarviselkedésnek, úgyhogy feljebb kell emeljem, hogy a kerékdőlés jó legyen.
A képen is látszik, hogy sok, nagyon dől, nem csak hülyén néz ki (nekem nem tetszik, tudom, hogy trendi), hanem szarul is fordul.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13836 Dátum:
2011 április 27, 12:07:09 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 április 26, 20:28:52
mikor hazahozta a Zoli akkor kezdte el
és szerinted Ő hogy közlekedik?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13835 Dátum:
2011 április 26, 22:19:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 április 26, 22:17:20
Lehet, hogy a Kennedy is kínai (hiába a made in USA felirat) azonban pontos, erős és csak rá kell nézni, más kategória a szegecselése, a kidolgozása, stb.
Nekem Valeo volt benne, nem rázott, hibátlan volt, de ránézésre nem egy minőségi cucc.
A régi gyáriak, azok jók voltak, azonban már a 30-40 év alatt megfáradtak.
a mi amerikai gyártónknak láttam már fos kínai gyártmányát és kurvajó kínai termékét is.
A megrendelőtől függ hogy milyet csinálnak a ferdeszemüek...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13834 Dátum:
2011 április 26, 22:17:20 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 április 26, 22:14:12
láttam taiwani kenedit is....
Lehet, hogy a Kennedy is kínai (hiába a made in USA felirat) azonban pontos, erős és csak rá kell nézni, más kategória a szegecselése, a kidolgozása, stb.
Nekem Valeo volt benne, nem rázott, hibátlan volt, de ránézésre nem egy minőségi cucc.
A régi gyáriak, azok jók voltak, azonban már a 30-40 év alatt megfáradtak.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13833 Dátum:
2011 április 26, 22:14:12 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 április 26, 22:12:42
F & S, LUK, Valeo = kínai szar mind.
láttam taiwani kenedit is....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13832 Dátum:
2011 április 26, 22:12:42 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 április 26, 20:28:52
azt hiszem Sachs vagy LUK már nem emlékszem pontosan (valami 260Eurot fizettem 215ös szerk+tárcsa és új kora óta ráz, lendkerék leszabályozás és átvezető csere után durván 400km-t nem rázott, csak mikor hazahozta a Zoli akkor kezdte el)
F & S, LUK, Valeo = kínai szar mind.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13831 Dátum:
2011 április 26, 20:28:52 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 április 26, 20:16:21
De szerintem attól ráz, hogy rossz minőségű a kuplungszerkezeted. 100-ból 90-szer az az oka.
azt hiszem Sachs vagy LUK már nem emlékszem pontosan (valami 260Eurot fizettem 215ös szerk+tárcsa és új kora óta ráz, lendkerék leszabályozás és átvezető csere után durván 400km-t nem rázott, csak mikor hazahozta a Zoli akkor kezdte el)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13830 Dátum:
2011 április 26, 20:16:21 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 április 26, 20:10:49
Ettől is rázhat, hogy nem megfelelőt raktam fel az AB-s váltóra ami a 66os alvázban van?
De szerintem attól ráz, hogy rossz minőségű a kuplungszerkezeted. 100-ból 90-szer az az oka.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13829 Dátum:
2011 április 26, 20:15:17 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 április 26, 20:10:49
Ettől is rázhat, hogy nem megfelelőt raktam fel az AB-s váltóra ami a 66os alvázban van?
Ettől a támasztól függ a kuplungbowden belógása, ha nincs elég belógás, akkor remeghet a kuplung. 25-45 mm belógásnak kell lenni, ez úgy működik, mint egy csillapító.
A támasztól függ a kuplungbowden háza is, abból is van vagy 3-4 féle.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13828 Dátum:
2011 április 26, 20:11:44 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 április 26, 20:10:49
Ettől is rázhat, hogy nem megfelelőt raktam fel az AB-s váltóra ami a 66os alvázban van?
igen
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13827 Dátum:
2011 április 26, 20:10:49 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 április 26, 19:56:53
"Kösz Csoki, sokat segítettél...!"
A megoldás egyébként egy más geometriájú kuplungbowden támasz felszerelése a váltó oldalára. Ebből létezett 3 féle, nekem van mindegyik, a "középső" a jó.
Ettől is rázhat, hogy nem megfelelőt raktam fel az AB-s váltóra ami a 66os alvázban van?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13826 Dátum:
2011 április 26, 19:56:53 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 április 26, 18:25:10
aláteszel egy pár 12-es anyát és máris jó lesz :-)
örülök, hogy segíthettem
"Kösz Csoki, sokat segítettél...!"
A megoldás egyébként egy más geometriájú kuplungbowden támasz felszerelése a váltó oldalára. Ebből létezett 3 féle, nekem van mindegyik, a "középső" a jó.
«
Utoljára szerkesztve: 2011 április 26, 20:05:02 írta Stuntmanus
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13825 Dátum:
2011 április 26, 18:28:49 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 április 26, 17:45:37
Közben bent a motor, holnap remélem lesz próbaindítás is, ha tudok vele eleget foglalkozni.
Persze a Bugpack erősített kinyomóvilla más, mint a gyári, úgyhogy a kuplungbowdent nem lehet beállítani, mert az állítócsavarnál elfogyott a menet, ki kell valamit találni...
Az utángyártott alkatrészek esetében mindig szarik valamit a kutya...
két csomó a bovdenre és máris kész
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13824 Dátum:
2011 április 26, 18:25:10 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 április 26, 17:45:37
Közben bent a motor, holnap remélem lesz próbaindítás is, ha tudok vele eleget foglalkozni.
Persze a Bugpack erősített kinyomóvilla más, mint a gyári, úgyhogy a kuplungbowdent nem lehet beállítani, mert az állítócsavarnál elfogyott a menet, ki kell valamit találni...
Az utángyártott alkatrészek esetében mindig szarik valamit a kutya...
aláteszel egy pár 12-es anyát és máris jó lesz :-)
örülök, hogy segíthettem
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13823 Dátum:
2011 április 26, 17:45:37 »
Közben bent a motor, holnap remélem lesz próbaindítás is, ha tudok vele eleget foglalkozni.
Persze a Bugpack erősített kinyomóvilla más, mint a gyári, úgyhogy a kuplungbowdent nem lehet beállítani, mert az állítócsavarnál elfogyott a menet, ki kell valamit találni...
Az utángyártott alkatrészek esetében mindig szarik valamit a kutya...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13822 Dátum:
2011 április 26, 16:30:00 »
Buzi, aki fékez! :-)))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13821 Dátum:
2011 április 26, 16:24:43 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 április 26, 16:05:33
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13820 Dátum:
2011 április 26, 16:05:33 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 április 26, 14:33:27
Viszont sok óra karburálás, variálás után most elég jól összeállt a gép.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13819 Dátum:
2011 április 26, 14:33:27 »
http://www.youtube.com/watch?v=5P--TuA4fUs
Már beszerelésre vár.
Kezdem azt hinni, hogy valóban nem szerencsés ez a motor, ezzel a már megtörtént a minden.
Most legutóbb a rotor megrepedt, kettétört és darabokra törte az osztófej fedelet. És ehhez a 010-es Bosch fejhez nem egyszerű sem rotort, sem fedelet szerezni.
Viszont sok óra karburálás, variálás után most elég jól összeállt a gép.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13818 Dátum:
2011 április 25, 10:58:07 »
Bocs, Gene Berg csinált
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13817 Dátum:
2011 április 25, 10:27:33 »
Idézetet írta: Sagaris - 2011 április 24, 19:54:53
Miért az Empi gyártott?
Nem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13816 Dátum:
2011 április 25, 00:11:30 »
Idézetet írta: Narancs - 2011 április 24, 20:09:21
Én nem tudom,hogy milyen váltó,csak,hogy ötsebességes.
Azt mondta még,hogy sokat utaztak érte,mert külön ezért a váltóért mentek el anno Tirolba.Az Oettingerbe szánták,de sosem került beépítésre,és azóta is ott fekszik a kazánházban a kazán mellett.(De nem eladó).
Lehet, hogy porsche 914
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13815 Dátum:
2011 április 24, 20:54:59 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 április 24, 19:54:26
Ezek empi 5 sebességes váltók? Vagy gyártottak a németek is?
Aki felajánlotta, nekem mexikói kéferről beszélt.
Bácsi Győző
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13814 Dátum:
2011 április 24, 20:09:21 »
Én nem tudom,hogy milyen váltó,csak,hogy ötsebességes.
Azt mondta még,hogy sokat utaztak érte,mert külön ezért a váltóért mentek el anno Tirolba.Az Oettingerbe szánták,de sosem került beépítésre,és azóta is ott fekszik a kazánházban a kazán mellett.(De nem eladó).
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13813 Dátum:
2011 április 24, 19:54:53 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 április 24, 19:54:26
Ezek empi 5 sebességes váltók? Vagy gyártottak a németek is?
Miért az Empi gyártott?
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13812 Dátum:
2011 április 24, 19:54:26 »
Ezek empi 5 sebességes váltók? Vagy gyártottak a németek is?
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13811 Dátum:
2011 április 24, 19:42:20 »
Idézetet írta: Narancs - 2011 április 24, 19:25:22
Nemrégen beszélgettem egy hetven év körüli nővel.
A nő enyhén ittasan,veterán autókról dumált más vendégekkel a pultban.Kicsit belehallgattam,és észrevettem,hogy a nő eléggé otthon van a régi autókban,legalábbis elég jól sorolgatta a nevüket,típusukat.
Rákérdeztem,hogy veteránozik,esetleg vannak is veterán autói?Mondta,hogy nem ő,hanem a férje gyűjtötte anno a veterán autókat,de ő már meghalt.25db különböző típusú oldtimerük volt,és állítólag a faszi halála után,a nő mindet elajándékozta (nem eladta,elajándékozta őket,amit én kicsit hihetetlennek találok),és egyetlen egy darabot tartottak csak meg,amit a fiának ajándékozott,és sorolta,hogy"""Dreizehndreier Oettinger Käfer,mit doppelvergaser,sterkere Motor..."""
Gazdag család volt,hoteljük,éttermük volt.Állítólag most a fiuk csinálja,és a hotelben van kiállítva ez az 1303-as bogár,bármikor bemehetek megnézni.
És állítólag vásároltak hozzá egy ötsebességes váltót is,ami még meg van,de sosem került beépítésre.
Ha egyszer lesz időm és eljutok megnézni,csinálok képeket,és beteszem őket ide.
Mondjuk az a váltó roppantul tudna nem csak fénykép szintjén érdekelni.
Egyről már akkor lemaradtam, amikor kezdő bogarasként egy osztrák pali felkínált egy kaszni kivételével komplett bogarat. ha éppen lett volna nálam százezer forint, ma nem kerülgetném a javítani valót...
Bácsi Győző
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13810 Dátum:
2011 április 24, 19:37:11 »
Idézetet írta: Narancs - 2011 április 24, 19:25:22
Nemrégen beszélgettem egy hetven év körüli nővel.
A nő enyhén ittasan,veterán autókról dumált más vendégekkel a pultban.Kicsit belehallgattam,és észrevettem,hogy a nő eléggé otthon van a régi autókban,legalábbis elég jól sorolgatta a nevüket,típusukat.
Rákérdeztem,hogy veteránozik,esetleg vannak is veterán autói?Mondta,hogy nem ő,hanem a férje gyűjtötte anno a veterán autókat,de ő már meghalt.25db különböző típusú oldtimerük volt,és állítólag a faszi halála után,a nő mindet elajándékozta (nem eladta,elajándékozta őket,amit én kicsit hihetetlennek találok),és egyetlen egy darabot tartottak csak meg,amit a fiának ajándékozott,és sorolta,hogy"""Dreizehndreier Oettinger Käfer,mit doppelvergaser,sterkere Motor..."""
Gazdag család volt,hoteljük,éttermük volt.Állítólag most a fiuk csinálja,és a hotelben van kiállítva ez az 1303-as bogár,bármikor bemehetek megnézni.
És állítólag vásároltak hozzá egy ötsebességes váltót is,ami még meg van,de sosem került beépítésre.
Ha egyszer lesz időm és eljutok megnézni,csinálok képeket,és beteszem őket ide.
hihetetlen miket találsz
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13809 Dátum:
2011 április 24, 19:25:22 »
Nemrégen beszélgettem egy hetven év körüli nővel.
A nő enyhén ittasan,veterán autókról dumált más vendégekkel a pultban.Kicsit belehallgattam,és észrevettem,hogy a nő eléggé otthon van a régi autókban,legalábbis elég jól sorolgatta a nevüket,típusukat.
Rákérdeztem,hogy veteránozik,esetleg vannak is veterán autói?Mondta,hogy nem ő,hanem a férje gyűjtötte anno a veterán autókat,de ő már meghalt.25db különböző típusú oldtimerük volt,és állítólag a faszi halála után,a nő mindet elajándékozta (nem eladta,elajándékozta őket,amit én kicsit hihetetlennek találok),és egyetlen egy darabot tartottak csak meg,amit a fiának ajándékozott,és sorolta,hogy"""Dreizehndreier Oettinger Käfer,mit doppelvergaser,sterkere Motor..."""
Gazdag család volt,hoteljük,éttermük volt.Állítólag most a fiuk csinálja,és a hotelben van kiállítva ez az 1303-as bogár,bármikor bemehetek megnézni.
És állítólag vásároltak hozzá egy ötsebességes váltót is,ami még meg van,de sosem került beépítésre.
Ha egyszer lesz időm és eljutok megnézni,csinálok képeket,és beteszem őket ide.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13808 Dátum:
2011 április 24, 16:31:44 »
holnap nyilt nap van a ringen.......
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13807 Dátum:
2011 április 24, 16:06:22 »
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/04/motorberakas-kozeledik.html
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13806 Dátum:
2011 április 24, 09:41:00 »
na hogy valami aktuális is legyen összelapátoltam a speedsterem motorját (AB-ből 1.6) és felraktam rá ( a Mákostól való országot körbejárt borzalmas állapotú 36os webereket 28 ventúrival . állványon indítottam majd 2nap volt mire mindent eltömítettem , lett jó alapjárat hidegen melegen, de az átmeneti rendszer bedurrogot de kis fúrás faragás után az is jó lett (a "wbx-es gyerek" segített telefonon kicsit) nagyon kíváncsi vagyok hogy fog muzsikálni a kocsiba mert nem hallottam még gyári motort így forogni ,"nagyon veszi a tüzet" de majd mit csinál terhelés alatt.....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13805 Dátum:
2011 április 23, 14:37:14 »
namégegyszer:
motorozni menjetek (én is) a motorhátu topicba.
az összes ez utáni motorozós írást törlöm.
köszönömszépen
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak:
1
...
207
208
209
210
211
[
212
]
213
214
215
216
217
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...