www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 18:25:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3381613 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13844 Dátum: 2011 április 29, 08:26:35 »

 

mikor megy padra megint?


Ha minden összeállt, és egy kicsit járatom is. Szerintem egy-két hét, de még a V&R előtt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13843 Dátum: 2011 április 29, 08:24:09 »

Ez nem ugyanolyan futómű most, mint mondjuk az enyém?
Csak mert a Tied valahogy nagyon dől. Nekem talán még egy picit lejjebb volt, a gumiütköző pár milliméter híján elérte a bakot és nem dőlt ennyire. Most megemelve is szinte ugyanúgy áll.


Nekem éri az ütköző a bakot...és a kerékdőlés amúgy is állítható kis mértékben úgy, hogy a "rugólap" (spring plate) és a lengőkar (trailing arm, vagy A arm) egymáshoz viszonyított helyzetét (szögben legyen, ha felül 180 foknál kisebb akkor negatív lesz a dőlés, ha nagyobb, akkor pozitív) megváltoztatod. Ezt engedi a furatok mérete, az összetartást meg úgy lehet, hogy a rugólapban a lengőkart hátrahúzod.

Ha lesz időm, majd korrigálom az egészet, de egy kis negatív dőlést azért hagyok, hogy ne legyen nagyon túlkormányozott. Aztán a futóművesnél pontosítjuk.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #13842 Dátum: 2011 április 28, 20:42:02 »



A képen is látszik, hogy sok, nagyon dől, nem csak hülyén néz ki (nekem nem tetszik, tudom, hogy trendi), hanem szarul is fordul.
Ez nem ugyanolyan futómű most, mint mondjuk az enyém?
Csak mert a Tied valahogy nagyon dől. Nekem talán még egy picit lejjebb volt, a gumiütköző pár milliméter híján elérte a bakot és nem dőlt ennyire. Most megemelve is szinte ugyanúgy áll.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #13841 Dátum: 2011 április 28, 17:09:04 »

Most voltam kint próbaúton.
 

mikor megy padra megint?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #13840 Dátum: 2011 április 28, 17:02:32 »

meg vigyel el egy korre ... Roll Eyes
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #13839 Dátum: 2011 április 28, 16:17:29 »

Odarúgok a gáznak egyesben és már keresztbe megy akármilyen talajon.
Tyű, gratulalok! :-)

Majd csinalj videokat, meg vigyel el egy korre ... Roll Eyes


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #13838 Dátum: 2011 április 28, 16:16:54 »

Most voltam kint próbaúton.
A váltó kicsit keményen kapcsol és az autó hátulja túl alacsony...de egyébként.... Grin Grin Shocked Shocked Shocked Grin Grin Grin Shocked Shocked Shocked Shocked

Az autó kegyetlenül megy. Ezzel a nagyobb venturikkal mégjobban, mint 148 lóerős korában és a torsen difivel meg úgy lehet driftelni, hogy annak ellenére, hogy még járatni kellene a váltót is, nem bírtam megállni, hogy ne csapjam keresztbe a seggét párszor kiforduláskor. Odarúgok a gáznak egyesben és már keresztbe megy akármilyen talajon.

Persze így nem járhatok, mert a hátsó gumik szétkopnak 2000 km alatt....


A hátulja sajnos nagyon ül, mert a 02-es torziók puhábbak és hiába kemény a gátló, nem fogja meg, így kicsit nyúlósabb a hátulja meg a negatív kerékdőlés sem tesz jót a kanyarviselkedésnek, úgyhogy feljebb kell emeljem, hogy a kerékdőlés jó legyen.

A képen is látszik, hogy sok, nagyon dől, nem csak hülyén néz ki (nekem nem tetszik, tudom, hogy trendi), hanem szarul is fordul.

most nem nose down, hanem ass down Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13837 Dátum: 2011 április 28, 15:51:10 »

Most voltam kint próbaúton.
A váltó kicsit keményen kapcsol és az autó hátulja túl alacsony...de egyébként.... Grin Grin Shocked Shocked Shocked Grin Grin Grin Shocked Shocked Shocked Shocked

Az autó kegyetlenül megy. Ezzel a nagyobb venturikkal mégjobban, mint 148 lóerős korában és a torsen difivel meg úgy lehet driftelni, hogy annak ellenére, hogy még járatni kellene a váltót is, nem bírtam megállni, hogy ne csapjam keresztbe a seggét párszor kiforduláskor. Odarúgok a gáznak egyesben és már keresztbe megy akármilyen talajon.

Persze így nem járhatok, mert a hátsó gumik szétkopnak 2000 km alatt....


A hátulja sajnos nagyon ül, mert a 02-es torziók puhábbak és hiába kemény a gátló, nem fogja meg, így kicsit nyúlósabb a hátulja meg a negatív kerékdőlés sem tesz jót a kanyarviselkedésnek, úgyhogy feljebb kell emeljem, hogy a kerékdőlés jó legyen.

A képen is látszik, hogy sok, nagyon dől, nem csak hülyén néz ki (nekem nem tetszik, tudom, hogy trendi), hanem szarul is fordul.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #13836 Dátum: 2011 április 27, 12:07:09 »

mikor hazahozta a Zoli akkor kezdte el

és szerinted Ő hogy közlekedik?  Evil

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Sompi
« Hozzászólás #13835 Dátum: 2011 április 26, 22:19:02 »

Lehet, hogy a Kennedy is kínai (hiába a made in USA felirat) azonban pontos, erős és csak rá kell nézni, más kategória a szegecselése, a kidolgozása, stb.

Nekem Valeo volt benne, nem rázott, hibátlan volt, de ránézésre nem egy minőségi cucc.

A régi gyáriak, azok jók voltak, azonban már a 30-40 év alatt megfáradtak.



 a mi amerikai gyártónknak láttam már fos kínai gyártmányát és kurvajó kínai termékét is.
A megrendelőtől függ hogy milyet csinálnak a ferdeszemüek...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13834 Dátum: 2011 április 26, 22:17:20 »

láttam taiwani kenedit is....

Lehet, hogy a Kennedy is kínai (hiába a made in USA felirat) azonban pontos, erős és csak rá kell nézni, más kategória a szegecselése, a kidolgozása, stb.

Nekem Valeo volt benne, nem rázott, hibátlan volt, de ránézésre nem egy minőségi cucc.

A régi gyáriak, azok jók voltak, azonban már a 30-40 év alatt megfáradtak.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13833 Dátum: 2011 április 26, 22:14:12 »

F & S, LUK, Valeo = kínai szar mind.
láttam taiwani kenedit is....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13832 Dátum: 2011 április 26, 22:12:42 »

azt hiszem Sachs vagy LUK már nem emlékszem pontosan (valami 260Eurot fizettem 215ös szerk+tárcsa és új kora óta ráz, lendkerék leszabályozás és átvezető csere után durván 400km-t nem rázott, csak mikor hazahozta a Zoli akkor kezdte el)

F & S, LUK, Valeo = kínai szar mind.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13831 Dátum: 2011 április 26, 20:28:52 »

De szerintem attól ráz, hogy rossz minőségű a kuplungszerkezeted. 100-ból 90-szer az az oka.
azt hiszem Sachs vagy LUK már nem emlékszem pontosan (valami 260Eurot fizettem 215ös szerk+tárcsa és új kora óta ráz, lendkerék leszabályozás és átvezető csere után durván 400km-t nem rázott, csak mikor hazahozta a Zoli akkor kezdte el)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13830 Dátum: 2011 április 26, 20:16:21 »

Ettől is rázhat, hogy nem megfelelőt raktam fel az AB-s váltóra ami a 66os alvázban van?

De szerintem attól ráz, hogy rossz minőségű a kuplungszerkezeted. 100-ból 90-szer az az oka.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13829 Dátum: 2011 április 26, 20:15:17 »

Ettől is rázhat, hogy nem megfelelőt raktam fel az AB-s váltóra ami a 66os alvázban van?

Ettől a támasztól függ a kuplungbowden belógása, ha nincs elég belógás, akkor remeghet a kuplung. 25-45 mm belógásnak kell lenni, ez úgy működik, mint egy csillapító.

A támasztól függ a kuplungbowden háza is, abból is van vagy 3-4 féle.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13828 Dátum: 2011 április 26, 20:11:44 »

Ettől is rázhat, hogy nem megfelelőt raktam fel az AB-s váltóra ami a 66os alvázban van?
igen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13827 Dátum: 2011 április 26, 20:10:49 »


"Kösz Csoki, sokat segítettél...!"   Grin


A megoldás egyébként egy más geometriájú kuplungbowden támasz felszerelése a váltó oldalára. Ebből létezett 3 féle, nekem van mindegyik, a "középső" a jó.
Ettől is rázhat, hogy nem megfelelőt raktam fel az AB-s váltóra ami a 66os alvázban van?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13826 Dátum: 2011 április 26, 19:56:53 »

aláteszel egy pár 12-es anyát és máris jó lesz :-)
örülök, hogy segíthettem


"Kösz Csoki, sokat segítettél...!"   Grin


A megoldás egyébként egy más geometriájú kuplungbowden támasz felszerelése a váltó oldalára. Ebből létezett 3 féle, nekem van mindegyik, a "középső" a jó.
« Utoljára szerkesztve: 2011 április 26, 20:05:02 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13825 Dátum: 2011 április 26, 18:28:49 »

Közben bent a motor, holnap remélem lesz próbaindítás is, ha tudok vele eleget foglalkozni.


Persze a Bugpack erősített kinyomóvilla más, mint a gyári, úgyhogy a kuplungbowdent nem lehet beállítani, mert az állítócsavarnál elfogyott a menet, ki kell valamit találni...
Az utángyártott alkatrészek esetében mindig szarik valamit a kutya...
két csomó a bovdenre és máris kész  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13824 Dátum: 2011 április 26, 18:25:10 »

Közben bent a motor, holnap remélem lesz próbaindítás is, ha tudok vele eleget foglalkozni.


Persze a Bugpack erősített kinyomóvilla más, mint a gyári, úgyhogy a kuplungbowdent nem lehet beállítani, mert az állítócsavarnál elfogyott a menet, ki kell valamit találni...
Az utángyártott alkatrészek esetében mindig szarik valamit a kutya...

aláteszel egy pár 12-es anyát és máris jó lesz :-)
örülök, hogy segíthettem



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13823 Dátum: 2011 április 26, 17:45:37 »

Közben bent a motor, holnap remélem lesz próbaindítás is, ha tudok vele eleget foglalkozni.


Persze a Bugpack erősített kinyomóvilla más, mint a gyári, úgyhogy a kuplungbowdent nem lehet beállítani, mert az állítócsavarnál elfogyott a menet, ki kell valamit találni...
Az utángyártott alkatrészek esetében mindig szarik valamit a kutya...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #13822 Dátum: 2011 április 26, 16:30:00 »




Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13821 Dátum: 2011 április 26, 16:24:43 »



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #13820 Dátum: 2011 április 26, 16:05:33 »

Viszont sok óra karburálás, variálás után most elég jól összeállt a gép.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13819 Dátum: 2011 április 26, 14:33:27 »

http://www.youtube.com/watch?v=5P--TuA4fUs


Már beszerelésre vár.
Kezdem azt hinni, hogy valóban nem szerencsés ez a motor, ezzel a már megtörtént a minden.
Most legutóbb a rotor megrepedt, kettétört és darabokra törte az osztófej fedelet. És ehhez a 010-es Bosch fejhez nem egyszerű sem rotort, sem fedelet szerezni.


Viszont sok óra karburálás, variálás után most elég jól összeállt a gép.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #13818 Dátum: 2011 április 25, 10:58:07 »

Bocs, Gene Berg csinált
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13817 Dátum: 2011 április 25, 10:27:33 »

Miért az Empi gyártott?


Nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #13816 Dátum: 2011 április 25, 00:11:30 »

Én nem tudom,hogy milyen váltó,csak,hogy ötsebességes.
Azt mondta még,hogy sokat utaztak érte,mert külön ezért a váltóért mentek el anno Tirolba.Az Oettingerbe szánták,de sosem került beépítésre,és azóta is ott fekszik a kazánházban a kazán mellett.(De nem eladó).

Lehet, hogy porsche 914
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #13815 Dátum: 2011 április 24, 20:54:59 »

Ezek empi 5 sebességes váltók? Vagy gyártottak a németek is?
Aki felajánlotta, nekem mexikói kéferről beszélt.

Bácsi Győző
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #13814 Dátum: 2011 április 24, 20:09:21 »

Én nem tudom,hogy milyen váltó,csak,hogy ötsebességes.
Azt mondta még,hogy sokat utaztak érte,mert külön ezért a váltóért mentek el anno Tirolba.Az Oettingerbe szánták,de sosem került beépítésre,és azóta is ott fekszik a kazánházban a kazán mellett.(De nem eladó).
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #13813 Dátum: 2011 április 24, 19:54:53 »

Ezek empi 5 sebességes váltók? Vagy gyártottak a németek is?

Miért az Empi gyártott?

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #13812 Dátum: 2011 április 24, 19:54:26 »

Ezek empi 5 sebességes váltók? Vagy gyártottak a németek is?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #13811 Dátum: 2011 április 24, 19:42:20 »

Nemrégen beszélgettem egy hetven év körüli nővel.
A nő enyhén ittasan,veterán autókról dumált más vendégekkel a pultban.Kicsit belehallgattam,és észrevettem,hogy a nő eléggé otthon van a régi autókban,legalábbis elég jól sorolgatta a nevüket,típusukat.
Rákérdeztem,hogy veteránozik,esetleg vannak is veterán autói?Mondta,hogy nem ő,hanem a férje gyűjtötte anno a veterán autókat,de ő már meghalt.25db különböző típusú oldtimerük volt,és állítólag a faszi halála után,a nő mindet elajándékozta (nem eladta,elajándékozta őket,amit én kicsit hihetetlennek találok),és egyetlen egy darabot tartottak csak meg,amit a fiának ajándékozott,és sorolta,hogy"""Dreizehndreier Oettinger Käfer,mit doppelvergaser,sterkere Motor..."""
Gazdag család volt,hoteljük,éttermük volt.Állítólag most a fiuk csinálja,és a hotelben van kiállítva ez az 1303-as bogár,bármikor bemehetek megnézni.
És állítólag vásároltak hozzá egy ötsebességes váltót is,ami még meg van,de sosem került beépítésre.
Ha egyszer lesz időm és eljutok megnézni,csinálok képeket,és beteszem őket ide.
Mondjuk az a váltó roppantul tudna nem csak fénykép szintjén érdekelni.
Egyről már akkor lemaradtam, amikor kezdő bogarasként egy osztrák pali felkínált egy kaszni kivételével komplett bogarat. ha éppen lett volna nálam százezer forint, ma nem kerülgetném a javítani valót...

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #13810 Dátum: 2011 április 24, 19:37:11 »

Nemrégen beszélgettem egy hetven év körüli nővel.
A nő enyhén ittasan,veterán autókról dumált más vendégekkel a pultban.Kicsit belehallgattam,és észrevettem,hogy a nő eléggé otthon van a régi autókban,legalábbis elég jól sorolgatta a nevüket,típusukat.
Rákérdeztem,hogy veteránozik,esetleg vannak is veterán autói?Mondta,hogy nem ő,hanem a férje gyűjtötte anno a veterán autókat,de ő már meghalt.25db különböző típusú oldtimerük volt,és állítólag a faszi halála után,a nő mindet elajándékozta (nem eladta,elajándékozta őket,amit én kicsit hihetetlennek találok),és egyetlen egy darabot tartottak csak meg,amit a fiának ajándékozott,és sorolta,hogy"""Dreizehndreier Oettinger Käfer,mit doppelvergaser,sterkere Motor..."""
Gazdag család volt,hoteljük,éttermük volt.Állítólag most a fiuk csinálja,és a hotelben van kiállítva ez az 1303-as bogár,bármikor bemehetek megnézni.
És állítólag vásároltak hozzá egy ötsebességes váltót is,ami még meg van,de sosem került beépítésre.
Ha egyszer lesz időm és eljutok megnézni,csinálok képeket,és beteszem őket ide.
hihetetlen miket találsz  Cheesy
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #13809 Dátum: 2011 április 24, 19:25:22 »

Nemrégen beszélgettem egy hetven év körüli nővel.
A nő enyhén ittasan,veterán autókról dumált más vendégekkel a pultban.Kicsit belehallgattam,és észrevettem,hogy a nő eléggé otthon van a régi autókban,legalábbis elég jól sorolgatta a nevüket,típusukat.
Rákérdeztem,hogy veteránozik,esetleg vannak is veterán autói?Mondta,hogy nem ő,hanem a férje gyűjtötte anno a veterán autókat,de ő már meghalt.25db különböző típusú oldtimerük volt,és állítólag a faszi halála után,a nő mindet elajándékozta (nem eladta,elajándékozta őket,amit én kicsit hihetetlennek találok),és egyetlen egy darabot tartottak csak meg,amit a fiának ajándékozott,és sorolta,hogy"""Dreizehndreier Oettinger Käfer,mit doppelvergaser,sterkere Motor..."""
Gazdag család volt,hoteljük,éttermük volt.Állítólag most a fiuk csinálja,és a hotelben van kiállítva ez az 1303-as bogár,bármikor bemehetek megnézni.
És állítólag vásároltak hozzá egy ötsebességes váltót is,ami még meg van,de sosem került beépítésre.
Ha egyszer lesz időm és eljutok megnézni,csinálok képeket,és beteszem őket ide.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13808 Dátum: 2011 április 24, 16:31:44 »

holnap nyilt nap van a ringen.......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13807 Dátum: 2011 április 24, 16:06:22 »

http://oettingertsv.blogspot.com/2011/04/motorberakas-kozeledik.html



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13806 Dátum: 2011 április 24, 09:41:00 »

na hogy valami aktuális is legyen  összelapátoltam a speedsterem motorját (AB-ből 1.6) és felraktam rá ( a Mákostól való  országot körbejárt borzalmas állapotú 36os webereket 28 ventúrival . állványon indítottam majd 2nap volt mire mindent eltömítettem , lett jó alapjárat hidegen melegen, de az átmeneti rendszer bedurrogot  de kis fúrás faragás után az is jó lett (a "wbx-es gyerek" segített telefonon kicsit) nagyon kíváncsi vagyok hogy fog muzsikálni a kocsiba mert nem hallottam még gyári motort így forogni ,"nagyon veszi a tüzet" de majd mit csinál terhelés alatt..... Roll Eyes

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13805 Dátum: 2011 április 23, 14:37:14 »

namégegyszer:
motorozni menjetek (én is) a motorhátu topicba.
az összes ez utáni motorozós írást törlöm.

köszönömszépen



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.