www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 07:09:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 202 203 204 205 206 [207] 208 209 210 211 212 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3380088 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14044 Dátum: 2011 Május 29, 16:51:22 »

délbe amikor velem ment 14,7volt legjobb ja
Az komoly  Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14043 Dátum: 2011 Május 29, 16:48:28 »

Leon, a fekete 1915-össel mentél? Időd mennyi lett?
délbe amikor velem ment 14,7volt legjobb ja

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #14042 Dátum: 2011 Május 29, 16:44:01 »

Megpróbálom, de nekem sincs regem.  Undecided

Köszi.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14041 Dátum: 2011 Május 29, 16:15:51 »

Leon, a fekete 1915-össel mentél? Időd mennyi lett?
Mentem, majd lesz videó is. Végig a seggembe volt, elég jól megy az is!
A három 1915ös motor nagyon hasonlón teljesített.
Asszem 15.6 lett a legjobbam.
Ja és szuper az új kipuff, csak még szokni kell a hangját  Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14040 Dátum: 2011 Május 29, 14:14:41 »

Leon, a fekete 1915-össel mentél? Időd mennyi lett?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #14039 Dátum: 2011 Május 29, 12:34:42 »

Tudnál nekem nézni 1 db 160-as féklevegő fúvókát weber dfav karbihoz?
Megpróbálom, de nekem sincs regem.  Undecided
Robpanzer
« Hozzászólás #14038 Dátum: 2011 Május 29, 12:00:47 »

Telefonon, vagy személyesen kell hozzáférést kérni, de csak kereskedők kaphatnak.

Tudnál nekem nézni 1 db 160-as féklevegő fúvókát weber dfav karbihoz?
Süni
« Hozzászólás #14037 Dátum: 2011 Május 29, 11:17:54 »

Arról tudok vmit, hogy a hegyalja oldalára nem lehet már regisztrálni?  Nincs fennt a link...
Telefonon, vagy személyesen kell hozzáférést kérni, de csak kereskedők kaphatnak.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #14036 Dátum: 2011 Május 29, 10:27:51 »

Arról tudok vmit, hogy a hegyalja oldalára nem lehet már regisztrálni?  Nincs fennt a link...
???? Huh
Robpanzer
« Hozzászólás #14035 Dátum: 2011 Május 28, 23:38:56 »

Arról tudok vmit, hogy a hegyalja oldalára nem lehet már regisztrálni?  Nincs fennt a link...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14034 Dátum: 2011 Május 28, 21:45:57 »

műanyag az ajtó??
hokotró igen ajtó nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14033 Dátum: 2011 Május 28, 21:45:18 »

ricsi felül mulja önmagát Grin Grin Grin Grin Grin
<beszúrt kép törölve>
műanyag az ajtó??
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14032 Dátum: 2011 Május 28, 21:43:18 »

ricsi felül mulja önmagát Grin Grin Grin Grin Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14031 Dátum: 2011 Május 27, 11:33:23 »

1.2 D-be miafasznak? Van olajhűtő, marhaság.
miért is?
amúgy nem D-s.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14030 Dátum: 2011 Május 27, 09:38:56 »

1.2 D-be miafasznak? Van olajhűtő, marhaság.

akkor is kissé magasabb az olajhőfok, mint egy vízhűtéses talicskában.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #14029 Dátum: 2011 Május 27, 09:37:04 »

erről ugatok, hogy valamiW50 köllene bele, bébi
1.2 D-be miafasznak? Van olajhűtő, marhaság.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14028 Dátum: 2011 Május 27, 09:33:59 »

Pontosan annyira, mint a 15W40-es.  Wink
erről ugatok, hogy valamiW50 köllene bele, bébi



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14027 Dátum: 2011 Május 27, 09:03:00 »

az melegen nem sovány egy kicsit?


Pontosan annyira, mint a 15W40-es.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14026 Dátum: 2011 Május 27, 05:53:24 »

Mol 10w40 olaj.
az melegen nem sovány egy kicsit?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14025 Dátum: 2011 Május 26, 22:46:46 »


Én még nem láttam olyan motort, aminek melegen alapjáraton 1 bar olaj nyomása volt.  Wink
majdmeg 1,5, egy picivel alatta.
80-90es tempónál meg 3bár
Mol 10w40 olaj.
Ja és  eddig nem szórja az olajat a pumpa körül, remélem így is marad

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14024 Dátum: 2011 Május 26, 22:32:19 »

Ma bekerült a 30mm-es vasházas olajpumpám a hozzávaló saját fedelével.
Melegen alapjáraton 1báral fordulaton 2báral lett nagyobb az olajnyomásom.



Én még nem láttam olyan motort, aminek melegen alapjáraton 1 bar olaj nyomása volt.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14023 Dátum: 2011 Május 26, 22:21:15 »

Ma bekerült a 30mm-es vasházas olajpumpám a hozzávaló saját fedelével.
Melegen alapjáraton 1báral fordulaton 2báral lett nagyobb az olajnyomásom.
Megvagyok elégedve Grin
Ja és úgy kicseréltük hogy csak a lemezeket kellet levenni meg a szíjtárcsát, a gyári német kipufogótól simán el lehet férni.

És, hogy holnap ne unatkozzak beszorult a jobb hátsó fékem, de annyira hogy a felnire locsolt víz sisteregve párolog el.
És meglett a búgó hang is. Nanaá hogy a dificsapágy szól, ha tolatok Tongue

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14022 Dátum: 2011 Május 26, 22:06:13 »

CSP-Shop Drag Ghia-ja 8,85-öt tud 1/4 mérföldön, üzemi fordulatszáma 6000-9800 fordulat/perc. Gyári AS41 blokkban. Ezért azt mondja a CSP, hogy ha minden jó a motorban, minden kiegyensúlyozott, nincsenek kétes régi alkatrészek amik ki tudja mit kaptak az elmúlt 30 évben, illetve ha nem érjük el a 84-es löket/94-es furat kombinációt, akkor a gyári blokk is bírja a kiképzést...
Mondjuk ez a képen messze van a gyári blokktól... 6 tőcsavaros hengerlefogatás, stb...  Shocked



Szerintem itt is és Maresznál is hajtórúd adta fel a harcot. A hajtórudak általában a csavarnál szoktak szétmenni és aztán persze szétver mindent és el is törik.

Amikor amerikai műhelyek felújítják a gyári hajtórudakat, akkor a csavarokat cserélik, a I és H rudaknak egyarán nagyon fontos része a csavar.

Én azt gondolom, hogy a Maresz motorjában egy hibás (régi, egyszer túlhúzott, stb.) hajtórúd volt, ezért repült szét. Egyébként a gyári rudak nagyon jól bírják, azonban nem tudjuk az előéletüket, így néha belenézhetünk a szopóálarcba.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14021 Dátum: 2011 Május 26, 21:46:50 »

Jaaa, és 500 LE 9180-as fordulaton  Shocked

CSP-Shop Drag Ghia-ja 8,85-öt tud 1/4 mérföldön, üzemi fordulatszáma 6000-9800 fordulat/perc. Gyári AS41 blokkban. Ezért azt mondja a CSP, hogy ha minden jó a motorban, minden kiegyensúlyozott, nincsenek kétes régi alkatrészek amik ki tudja mit kaptak az elmúlt 30 évben, illetve ha nem érjük el a 84-es löket/94-es furat kombinációt, akkor a gyári blokk is bírja a kiképzést...
Mondjuk ez a képen messze van a gyári blokktól... 6 tőcsavaros hengerlefogatás, stb...  Shocked


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14020 Dátum: 2011 Május 26, 21:44:33 »

CSP-Shop Drag Ghia-ja 8,85-öt tud 1/4 mérföldön, üzemi fordulatszáma 6000-9800 fordulat/perc. Gyári AS41 blokkban. Ezért azt mondja a CSP, hogy ha minden jó a motorban, minden kiegyensúlyozott, nincsenek kétes régi alkatrészek amik ki tudja mit kaptak az elmúlt 30 évben, illetve ha nem érjük el a 84-es löket/94-es furat kombinációt, akkor a gyári blokk is bírja a kiképzést...
Mondjuk ez a képen messze van a gyári blokktól... 6 tőcsavaros hengerlefogatás, stb...  Shocked

simán én blokkom is szétrepedt,,,6000nél ez forog 9000et akkor pláne

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #14019 Dátum: 2011 Május 26, 21:39:28 »


« Utoljára szerkesztve: 2011 Május 26, 21:44:25 írta somci »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14018 Dátum: 2011 Május 26, 21:35:37 »

kemény.
a blokkot hogyan tudta szétkurelni?
simán én blokkom is szétrepedt,,,6000nél ez forog 9000et akkor pláne

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14017 Dátum: 2011 Május 26, 21:29:34 »

Shocked
<beszúrt kép törölve>
kemény.
a blokkot hogyan tudta szétkurelni?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14016 Dátum: 2011 Május 26, 21:04:44 »



Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #14015 Dátum: 2011 Május 26, 21:00:49 »

Egyébként ha nagyon bele akarunk menni a stílus dologba, akkor egy supercomp az pont illik a GS bogarakhoz (már ha typ1 motor van benne, mert azért oda typ4 az igazi)
A klasszikus cal look bogarakon a tipikus amcsi csőkígyós rendszerek vannak
A vintage speed gépekre mennek az Abarth, Sebring és társai
A GS autókra meg pont a német, több dobos, a motort körbeölelő rendszerek illenek.
A másik, hogy a Supercomp a maga visszafogottságával pont az a kipufogó, amelyiket bármilyen stílusú léghűtésesen el tudnék képzelni... Nem úgy mint az enyém, ami Stunt rendszerével szemben totál képzavar egy GS, vagy egy eredeti bogáron...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14014 Dátum: 2011 Május 26, 20:42:16 »

 Tongue
Nekem ez nem volt egyértelmű... Nem sok VW alkatrészt látok a képen...

vw Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14013 Dátum: 2011 Május 26, 20:15:01 »

Ez durva... Milyen autóban volt?

vw Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14012 Dátum: 2011 Május 26, 20:14:15 »

Ez durva... Milyen autóban volt?

Shocked
<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14011 Dátum: 2011 Május 26, 20:13:50 »

Egyébként ha nagyon bele akarunk menni a stílus dologba, akkor egy supercomp az pont illik a GS bogarakhoz (már ha typ1 motor van benne, mert azért oda typ4 az igazi)
A klasszikus cal look bogarakon a tipikus amcsi csőkígyós rendszerek vannak
A vintage speed gépekre mennek az Abarth, Sebring és társai
A GS autókra meg pont a német, több dobos, a motort körbeölelő rendszerek illenek.

A másik, hogy a Supercomp a maga visszafogottságával pont az a kipufogó, amelyiket bármilyen stílusú léghűtésesen el tudnék képzelni... Nem úgy mint az enyém, ami Stunt rendszerével szemben totál képzavar egy GS, vagy egy eredeti bogáron...

Már akartam kérdezni, hogy neked milyen kipuf. lesz rajta, mert stílusban nem nagyon illik a 1303RS-hez a supercomp. Szóval terv van? Vagy titok, mindent a sorjában... Grin

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14010 Dátum: 2011 Május 26, 19:47:04 »

Shocked
<beszúrt kép törölve>
meddig repülhettek a darabjai?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14009 Dátum: 2011 Május 26, 19:28:37 »

 Shocked

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14008 Dátum: 2011 Május 26, 18:09:49 »

Nekem ugyanez a szívócsövem van. Se 1,6 motoromon, se az oxyboxeren, se weberrel, se dellortoval, se ovális légszűrővel, se téglalap alakú légszűrővel nem ér bele kasztniba és nem is kellett kasztnin ehhez alakítanom...

bocsánat ! ( a szívócsőről alkotott véleményemen ez mit sem változtat)

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14007 Dátum: 2011 Május 26, 14:28:54 »

Huh


Ez van a két hengerfejbe belegravírozva, nekem sem mond semmit a név.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14006 Dátum: 2011 Május 26, 14:21:52 »


"Dobos tuning manufaktúra"   Wink
Huh

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14005 Dátum: 2011 Május 26, 14:21:17 »

Dobos tuning műhely. :-)))



"Dobos tuning manufaktúra"   Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 202 203 204 205 206 [207] 208 209 210 211 212 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.