www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 06:59:58
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
202
203
204
205
206
[
207
]
208
209
210
211
212
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3380054 alkalommal)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14044 Dátum:
2011 Május 29, 16:51:22 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Május 29, 16:48:28
délbe amikor velem ment 14,7volt legjobb ja
Az komoly
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14043 Dátum:
2011 Május 29, 16:48:28 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Május 29, 14:14:41
Leon, a fekete 1915-össel mentél? Időd mennyi lett?
délbe amikor velem ment 14,7volt legjobb ja
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14042 Dátum:
2011 Május 29, 16:44:01 »
Idézetet írta: Süni - 2011 Május 29, 12:34:42
Megpróbálom, de nekem sincs regem.
Köszi.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14041 Dátum:
2011 Május 29, 16:15:51 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Május 29, 14:14:41
Leon, a fekete 1915-össel mentél? Időd mennyi lett?
Mentem, majd lesz videó is. Végig a seggembe volt, elég jól megy az is!
A három 1915ös motor nagyon hasonlón teljesített.
Asszem 15.6 lett a legjobbam.
Ja és szuper az új kipuff, csak még szokni kell a hangját
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14040 Dátum:
2011 Május 29, 14:14:41 »
Leon, a fekete 1915-össel mentél? Időd mennyi lett?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14039 Dátum:
2011 Május 29, 12:34:42 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Május 29, 12:00:47
Tudnál nekem nézni 1 db 160-as féklevegő fúvókát weber dfav karbihoz?
Megpróbálom, de nekem sincs regem.
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14038 Dátum:
2011 Május 29, 12:00:47 »
Idézetet írta: Süni - 2011 Május 29, 11:17:54
Telefonon, vagy személyesen kell hozzáférést kérni, de csak kereskedők kaphatnak.
Tudnál nekem nézni 1 db 160-as féklevegő fúvókát weber dfav karbihoz?
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14037 Dátum:
2011 Május 29, 11:17:54 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Május 28, 23:38:56
Arról tudok vmit, hogy a hegyalja oldalára nem lehet már regisztrálni? Nincs fennt a link...
Telefonon, vagy személyesen kell hozzáférést kérni, de csak kereskedők kaphatnak.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14036 Dátum:
2011 Május 29, 10:27:51 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Május 28, 23:38:56
Arról tudok vmit, hogy a hegyalja oldalára nem lehet már regisztrálni? Nincs fennt a link...
????
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14035 Dátum:
2011 Május 28, 23:38:56 »
Arról tudok vmit, hogy a hegyalja oldalára nem lehet már regisztrálni? Nincs fennt a link...
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14034 Dátum:
2011 Május 28, 21:45:57 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Május 28, 21:45:18
műanyag az ajtó??
hokotró igen ajtó nem
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14033 Dátum:
2011 Május 28, 21:45:18 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Május 28, 21:43:18
ricsi felül mulja önmagát
<beszúrt kép törölve>
műanyag az ajtó??
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14032 Dátum:
2011 Május 28, 21:43:18 »
ricsi felül mulja önmagát
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14031 Dátum:
2011 Május 27, 11:33:23 »
Idézetet írta: abes - 2011 Május 27, 09:37:04
1.2 D-be miafasznak? Van olajhűtő, marhaság.
miért is?
amúgy nem D-s.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14030 Dátum:
2011 Május 27, 09:38:56 »
Idézetet írta: abes - 2011 Május 27, 09:37:04
1.2 D-be miafasznak? Van olajhűtő, marhaság.
akkor is kissé magasabb az olajhőfok, mint egy vízhűtéses talicskában.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14029 Dátum:
2011 Május 27, 09:37:04 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Május 27, 09:33:59
erről ugatok, hogy valamiW50 köllene bele, bébi
1.2 D-be miafasznak? Van olajhűtő, marhaság.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14028 Dátum:
2011 Május 27, 09:33:59 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Május 27, 09:03:00
Pontosan annyira, mint a 15W40-es.
erről ugatok, hogy valamiW50 köllene bele, bébi
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14027 Dátum:
2011 Május 27, 09:03:00 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Május 27, 05:53:24
az melegen nem sovány egy kicsit?
Pontosan annyira, mint a 15W40-es.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14026 Dátum:
2011 Május 27, 05:53:24 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Május 26, 22:46:46
Mol 10w40 olaj.
az melegen nem sovány egy kicsit?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14025 Dátum:
2011 Május 26, 22:46:46 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Május 26, 22:32:19
Én még nem láttam olyan motort, aminek melegen alapjáraton 1 bar olaj nyomása volt.
majdmeg 1,5, egy picivel alatta.
80-90es tempónál meg 3bár
Mol 10w40 olaj.
Ja és eddig nem szórja az olajat a pumpa körül, remélem így is marad
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14024 Dátum:
2011 Május 26, 22:32:19 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Május 26, 22:21:15
Ma bekerült a 30mm-es vasházas olajpumpám a hozzávaló saját fedelével.
Melegen alapjáraton 1báral fordulaton 2báral lett nagyobb az olajnyomásom.
Én még nem láttam olyan motort, aminek melegen alapjáraton 1 bar olaj nyomása volt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14023 Dátum:
2011 Május 26, 22:21:15 »
Ma bekerült a 30mm-es vasházas olajpumpám a hozzávaló saját fedelével.
Melegen alapjáraton 1báral fordulaton 2báral lett nagyobb az olajnyomásom.
Megvagyok elégedve
Ja és úgy kicseréltük hogy csak a lemezeket kellet levenni meg a szíjtárcsát, a gyári német kipufogótól simán el lehet férni.
És, hogy holnap ne unatkozzak beszorult a jobb hátsó fékem, de annyira hogy a felnire locsolt víz sisteregve párolog el.
És meglett a búgó hang is. Nanaá hogy a dificsapágy szól, ha tolatok
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14022 Dátum:
2011 Május 26, 22:06:13 »
Idézetet írta: callook - 2011 Május 26, 21:44:33
CSP-Shop Drag Ghia-ja 8,85-öt tud 1/4 mérföldön, üzemi fordulatszáma 6000-9800 fordulat/perc. Gyári AS41 blokkban. Ezért azt mondja a CSP, hogy ha minden jó a motorban, minden kiegyensúlyozott, nincsenek kétes régi alkatrészek amik ki tudja mit kaptak az elmúlt 30 évben, illetve ha nem érjük el a 84-es löket/94-es furat kombinációt, akkor a gyári blokk is bírja a kiképzést...
Mondjuk ez a képen messze van a gyári blokktól... 6 tőcsavaros hengerlefogatás, stb...
Szerintem itt is és Maresznál is hajtórúd adta fel a harcot. A hajtórudak általában a csavarnál szoktak szétmenni és aztán persze szétver mindent és el is törik.
Amikor amerikai műhelyek felújítják a gyári hajtórudakat, akkor a csavarokat cserélik, a I és H rudaknak egyarán nagyon fontos része a csavar.
Én azt gondolom, hogy a Maresz motorjában egy hibás (régi, egyszer túlhúzott, stb.) hajtórúd volt, ezért repült szét. Egyébként a gyári rudak nagyon jól bírják, azonban nem tudjuk az előéletüket, így néha belenézhetünk a szopóálarcba.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14021 Dátum:
2011 Május 26, 21:46:50 »
Jaaa, és 500 LE 9180-as fordulaton
Idézetet írta: callook - 2011 Május 26, 21:44:33
CSP-Shop Drag Ghia-ja 8,85-öt tud 1/4 mérföldön, üzemi fordulatszáma 6000-9800 fordulat/perc. Gyári AS41 blokkban. Ezért azt mondja a CSP, hogy ha minden jó a motorban, minden kiegyensúlyozott, nincsenek kétes régi alkatrészek amik ki tudja mit kaptak az elmúlt 30 évben, illetve ha nem érjük el a 84-es löket/94-es furat kombinációt, akkor a gyári blokk is bírja a kiképzést...
Mondjuk ez a képen messze van a gyári blokktól... 6 tőcsavaros hengerlefogatás, stb...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14020 Dátum:
2011 Május 26, 21:44:33 »
CSP-Shop Drag Ghia-ja 8,85-öt tud 1/4 mérföldön, üzemi fordulatszáma 6000-9800 fordulat/perc. Gyári AS41 blokkban. Ezért azt mondja a CSP, hogy ha minden jó a motorban, minden kiegyensúlyozott, nincsenek kétes régi alkatrészek amik ki tudja mit kaptak az elmúlt 30 évben, illetve ha nem érjük el a 84-es löket/94-es furat kombinációt, akkor a gyári blokk is bírja a kiképzést...
Mondjuk ez a képen messze van a gyári blokktól... 6 tőcsavaros hengerlefogatás, stb...
Idézetet írta: Maresz - 2011 Május 26, 21:35:37
simán én blokkom is szétrepedt,,,6000nél ez forog 9000et akkor pláne
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14019 Dátum:
2011 Május 26, 21:39:28 »
Idézetet írta: callook - 2011 Május 26, 21:04:44
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Május 26, 21:44:25 írta somci
»
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14018 Dátum:
2011 Május 26, 21:35:37 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Május 26, 21:29:34
kemény.
a blokkot hogyan tudta szétkurelni?
simán én blokkom is szétrepedt,,,6000nél ez forog 9000et akkor pláne
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14017 Dátum:
2011 Május 26, 21:29:34 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Május 26, 19:28:37
<beszúrt kép törölve>
kemény.
a blokkot hogyan tudta szétkurelni?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14016 Dátum:
2011 Május 26, 21:04:44 »
Idézetet írta: somci - 2011 Május 26, 21:00:49
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14015 Dátum:
2011 Május 26, 21:00:49 »
Idézetet írta: callook - 2011 Május 26, 20:13:50
Egyébként ha nagyon bele akarunk menni a stílus dologba, akkor egy supercomp az pont illik a GS bogarakhoz (már ha typ1 motor van benne, mert azért oda typ4 az igazi)
A klasszikus cal look bogarakon a tipikus amcsi csőkígyós rendszerek vannak
A vintage speed gépekre mennek az Abarth, Sebring és társai
A GS autókra meg pont a német, több dobos, a motort körbeölelő rendszerek illenek.
A másik, hogy a Supercomp a maga visszafogottságával pont az a kipufogó, amelyiket bármilyen stílusú léghűtésesen el tudnék képzelni... Nem úgy mint az enyém, ami Stunt rendszerével szemben totál képzavar egy GS, vagy egy eredeti bogáron...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14014 Dátum:
2011 Május 26, 20:42:16 »
Nekem ez nem volt egyértelmű... Nem sok VW alkatrészt látok a képen...
Idézetet írta: Maresz - 2011 Május 26, 20:15:01
vw
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14013 Dátum:
2011 Május 26, 20:15:01 »
Idézetet írta: callook - 2011 Május 26, 20:14:15
Ez durva... Milyen autóban volt?
vw
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14012 Dátum:
2011 Május 26, 20:14:15 »
Ez durva... Milyen autóban volt?
Idézetet írta: Bripery - 2011 Május 26, 19:28:37
<beszúrt kép törölve>
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14011 Dátum:
2011 Május 26, 20:13:50 »
Egyébként ha nagyon bele akarunk menni a stílus dologba, akkor egy supercomp az pont illik a GS bogarakhoz (már ha typ1 motor van benne, mert azért oda typ4 az igazi)
A klasszikus cal look bogarakon a tipikus amcsi csőkígyós rendszerek vannak
A vintage speed gépekre mennek az Abarth, Sebring és társai
A GS autókra meg pont a német, több dobos, a motort körbeölelő rendszerek illenek.
A másik, hogy a Supercomp a maga visszafogottságával pont az a kipufogó, amelyiket bármilyen stílusú léghűtésesen el tudnék képzelni... Nem úgy mint az enyém, ami Stunt rendszerével szemben totál képzavar egy GS, vagy egy eredeti bogáron...
Idézetet írta: somci - 2011 Május 25, 12:43:55
Már akartam kérdezni, hogy neked milyen kipuf. lesz rajta, mert stílusban nem nagyon illik a 1303RS-hez a supercomp. Szóval terv van? Vagy titok, mindent a sorjában...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14010 Dátum:
2011 Május 26, 19:47:04 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Május 26, 19:28:37
<beszúrt kép törölve>
meddig repülhettek a darabjai?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14009 Dátum:
2011 Május 26, 19:28:37 »
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14008 Dátum:
2011 Május 26, 18:09:49 »
Nekem ugyanez a szívócsövem van. Se 1,6 motoromon, se az oxyboxeren, se weberrel, se dellortoval, se ovális légszűrővel, se téglalap alakú légszűrővel nem ér bele kasztniba és nem is kellett kasztnin ehhez alakítanom...
Idézetet írta: tati - 2011 Május 25, 09:08:28
bocsánat ! ( a szívócsőről alkotott véleményemen ez mit sem változtat)
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14007 Dátum:
2011 Május 26, 14:28:54 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Május 26, 14:21:52
Ez van a két hengerfejbe belegravírozva, nekem sem mond semmit a név.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14006 Dátum:
2011 Május 26, 14:21:52 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Május 26, 14:21:17
"Dobos tuning manufaktúra"
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14005 Dátum:
2011 Május 26, 14:21:17 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Május 26, 11:57:38
Dobos tuning műhely. :-)))
"Dobos tuning manufaktúra"
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
202
203
204
205
206
[
207
]
208
209
210
211
212
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...