www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 21:21:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3378554 alkalommal)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14284 Dátum: 2011 Június 17, 20:32:22 »

1385 ccm, 64 -es löket, D motor. Ezen kívül alapvetően gyári lesz, kivéve 1,3 -as veztengely.
SSS. Soft Stunt Special.
az 1.5-ös hengerek miatt 1385ccm?
szimpla szívós fej vagy dupla és milyen karbi?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14283 Dátum: 2011 Június 17, 20:28:20 »

50 mm a teljes magasság  Undecided
Mondjuk picit íves, az is segíthet... Max olajcserénél kipuff le...  Tongue


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14282 Dátum: 2011 Június 17, 20:27:19 »

Itt van:

http://cgi.ebay.de/O142-Olfilter-RENAULT-Kangoo-Laguna-Master-II-Megane-/260703710344?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item3cb326ec88

Írja, hogy M20x1,5

20x1.5 kell  Wink

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14281 Dátum: 2011 Június 17, 20:25:18 »

Talán ez a másik:

http://cgi.ebay.de/Olfilter-Renault-19-Clio-Laguna-Megane-Scenic-Trafic-/320697190512?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item4aab0ac870

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14280 Dátum: 2011 Június 17, 20:24:24 »

Egyik féle:

http://cgi.ebay.de/Purolator-Olfilter-FC81-Renault-Oldtimer-R4-R17-/130532827865?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item1e645ce2d9

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14279 Dátum: 2011 Június 17, 20:24:04 »

Mitől egyedüli?

1385 ccm, 64 -es löket, D motor. Ezen kívül alapvetően gyári lesz, kivéve 1,3 -as veztengely.
SSS. Soft Stunt Special.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14278 Dátum: 2011 Június 17, 20:23:14 »

Csak a menetre figyelj, mert én amit elsőre vettem (az is renault volt) azt fel tudtam gond nélkül hajtani, de érezni lehetett, hogy lazán ment a meneten... Megmértem és nem stimmelt. Utána visszamentem a boltba és vettem egy másik szűrűt, aminek a méretei nem voltak nagyobbak, de a menet más volt... Szintén Renault, de az egyik valami régié, a másik meg fiatalabbé... kb 40 mm magas...


20x1.5 kell  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14277 Dátum: 2011 Június 17, 20:22:56 »

Hm. Megméred?


Most néztem, ha fele olyan magas, akkor elfér, max egy kicsit kell görbíteni azon a csövön.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14276 Dátum: 2011 Június 17, 20:22:26 »

Csak a menetre figyelj, mert én amit elsőre vettem (az is renault volt) azt fel tudtam gond nélkül hajtani, de érezni lehetett, hogy lazán ment a meneten... Megmértem és nem stimmelt. Utána visszamentem a boltba és vettem egy másik szűrűt, aminek a méretei nem voltak nagyobbak, de a menet más volt... Szintén Renault, de az egyik valami régié, a másik meg fiatalabbé... kb 40 mm magas...


Igazad van, szereltem is már olyat, az új twingo-n is olyan van! Remélem ez lesz a megoldás, nem kell a kipufogót levenni, átalakítani.

Az R18-asé is lapos, holnap veszek.

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14275 Dátum: 2011 Június 17, 20:21:49 »


Igazad van, szereltem is már olyat, az új twingo-n is olyan van! Remélem ez lesz a megoldás, nem kell a kipufogót levenni, átalakítani.

Az R18-asé is lapos, holnap veszek.

Hm. Megméred?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14274 Dátum: 2011 Június 17, 20:15:25 »

Azt hiszem van a Renaultnak egész lapos. Talán fele olyan magas mint a képen...
Valamelyik Renault szűrő metrikus, másik colos menettel van, de mindkettőből van nagyon lapos... A teszt indításnál én is azt tettem az oxy-ra, mert alig volt több hely a kipuff és a szűrőkonzol között, mint 40 mm




Igazad van, szereltem is már olyat, az új twingo-n is olyan van! Remélem ez lesz a megoldás, nem kell a kipufogót levenni, átalakítani.

Az R18-asé is lapos, holnap veszek.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 17, 20:18:46 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14273 Dátum: 2011 Június 17, 20:13:02 »

Azt hiszem van a Renaultnak egész lapos. Talán fele olyan magas mint a képen...
Valamelyik Renault szűrő metrikus, másik colos menettel van, de mindkettőből van nagyon lapos... A teszt indításnál én is azt tettem az oxy-ra, mert alig volt több hely a kipuff és a szűrőkonzol között, mint 40 mm


Ennél kisebb nincs.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14272 Dátum: 2011 Június 17, 20:12:43 »

Mitől egyedüli?

Majd a gazdája elmondja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14271 Dátum: 2011 Június 17, 20:08:49 »

Ez nem az én motorom, de azt hiszen egyedüli az országban, ilyen csak egy van.
Mitől egyedüli?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14270 Dátum: 2011 Június 17, 20:04:35 »

Kisebb szűrő? Huh

Ennél kisebb nincs.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14269 Dátum: 2011 Június 17, 20:04:19 »

ez nem a nagy motorod

Ez nem az én motorom, de azt hiszen egyedüli az országban, ilyen csak egy van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető laza
Hozzászólások: 76


« Hozzászólás #14268 Dátum: 2011 Június 17, 20:03:51 »

Mára ezt szarta a kutya.
Kisebb szűrő? Huh
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14267 Dátum: 2011 Június 17, 19:26:48 »

Mára ezt szarta a kutya.
ez nem a nagy motorod

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14266 Dátum: 2011 Június 17, 19:25:49 »

Mára ezt szarta a kutya.
1200 német dob.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14265 Dátum: 2011 Június 17, 19:20:48 »

Mára ezt szarta a kutya.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14264 Dátum: 2011 Június 17, 09:03:38 »

Kiszakadt csavarok M10-ek voltak persely nélkül!! De most meg lett csinálva M8as ra M12-es persellyel!! 

akkor szerencsésen még jobb is lett a motorod, mint volt :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #14263 Dátum: 2011 Június 17, 07:50:40 »

A gyári 8-as hengerfej csavarhoz M12x1.5-ös persely van, tehát a 10-es furatot tovább kell bővíteni 12-esre, illetve nem is pont 12-esre, hanem úgy, hogy a menet belevágható legyen.

Neked a kiszakadt 8-as csavarok pereselyben voltak? A persely hanyas volt?
Kiszakadt csavarok M10-ek voltak persely nélkül!! De most meg lett csinálva M8as ra M12-es persellyel!! 
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #14262 Dátum: 2011 Június 17, 07:48:23 »

szerintem mégis csak be volt erőltetve a 94es henger a 10-es csavarok közé Lips Sealed
Igen sajnos!! Mert azt még nem én csináltam!
De sikerült kicserélni a tőcsavarokat tegnap M8-ra!! M12es persely ment bele belül M8 menettel!! Köszönöm a segítséget!!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14261 Dátum: 2011 Június 16, 18:19:41 »

Igen


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14260 Dátum: 2011 Június 16, 18:13:40 »



Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14259 Dátum: 2011 Június 16, 18:07:53 »


Holnap is egész délután a garázsban ügyködök majd...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14258 Dátum: 2011 Június 16, 11:56:10 »

A gyári 8-as hengerfej csavarhoz M12x1.5-ös persely van, tehát a 10-es furatot tovább kell bővíteni 12-esre, illetve nem is pont 12-esre, hanem úgy, hogy a menet belevágható legyen.

Neked a kiszakadt 8-as csavarok pereselyben voltak? A persely hanyas volt?
szerintem mégis csak be volt erőltetve a 94es henger a 10-es csavarok közé Lips Sealed

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14257 Dátum: 2011 Június 16, 10:12:23 »

De de az 1915 ből szakad ki!! sajnos! de akkor én is kicserélem M8 csavarokra! Kinél lehet ezt megcsináltatni? Ki gyárt ilyen perselyeket?
A perselyeket a gyári tőcsavar helyére kell az M10 lyukakba kell betekerni nem? De ha abban kiszakadt a menet akkor mi a teendő?


A gyári 8-as hengerfej csavarhoz M12x1.5-ös persely van, tehát a 10-es furatot tovább kell bővíteni 12-esre, illetve nem is pont 12-esre, hanem úgy, hogy a menet belevágható legyen.

Neked a kiszakadt 8-as csavarok pereselyben voltak? A persely hanyas volt?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14256 Dátum: 2011 Június 16, 08:32:47 »

De de az 1915 ből szakad ki!! sajnos! de akkor én is kicserélem M8 csavarokra! Kinél lehet ezt megcsináltatni? Ki gyárt ilyen perselyeket?
A perselyeket a gyári tőcsavar helyére kell az M10 lyukakba kell betekerni nem? De ha abban kiszakadt a menet akkor mi a teendő?

a gyári persely 12x1,5  az M10/M8 nem adja ki Lips Sealed

Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #14255 Dátum: 2011 Június 16, 08:08:10 »

De de az 1915 ből szakad ki!! sajnos! de akkor én is kicserélem M8 csavarokra! Kinél lehet ezt megcsináltatni? Ki gyárt ilyen perselyeket?
A perselyeket a gyári tőcsavar helyére kell az M10 lyukakba kell betekerni nem? De ha abban kiszakadt a menet akkor mi a teendő?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #14254 Dátum: 2011 Június 16, 08:01:39 »

De de az 1915 ből szakad ki!! sajnos! de akkor én is kicserélem M8 csavarokra! Kinél lehet ezt megcsináltatni? Ki gyárt ilyen perselyeket?

Szerintem Flexes könnyedén legyártja neked..

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #14253 Dátum: 2011 Június 16, 07:59:47 »

Tőcsavarperselyezés...

Tényleg.
Ez a legkézenfekvőbb megoldás. Nekem akkor régen, és most sem jutott eszembe.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14252 Dátum: 2011 Június 16, 06:52:49 »

Igen, Stunt az M10-es csavarokat cserélte 8-asokra+ acél perselyekre. A gyár is áttért az M10 az aluban megoldásról M8 az acélperselyben témára...
Illetve én is M8-ra perselyeztem az oxyboxert

Reitim: Gondolom nem az 1915-ből szakadt ki, mert ahhoz eleve húsos az M10, az M8 meg gondolom a perselyből nem szakadt ki!?

stunt éppenhogy kisebb tőcsavarokat rakott be speedy gonzalesbe.
itt ír róla:
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/02/ha-mar-igy-alakult.html

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14251 Dátum: 2011 Június 16, 06:49:15 »

Tőcsavarperselyezés...

Kiszakadt a blokkból a hengerfej tőcsavarja!! Mit kell csinálni ilyen helyzetben?
(ötlet az volna csak nem tudom hogy megvalósítható-e)

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14250 Dátum: 2011 Június 16, 06:40:13 »

Nagyobb menetet kell bele fúrni, és gyártatni kell hozzá egy tőcsavart.
Régen én is jártam így. Mérd meg milyen, mert lehet van még belőle.
stunt éppenhogy kisebb tőcsavarokat rakott be speedy gonzalesbe.
itt ír róla:
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/02/ha-mar-igy-alakult.html



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #14249 Dátum: 2011 Június 16, 05:39:36 »

Kiszakadt a blokkból a hengerfej tőcsavarja!! Mit kell csinálni ilyen helyzetben?
(ötlet az volna csak nem tudom hogy megvalósítható-e)
Nagyobb menetet kell bele fúrni, és gyártatni kell hozzá egy tőcsavart.
Régen én is jártam így. Mérd meg milyen, mert lehet van még belőle.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14248 Dátum: 2011 Június 16, 05:14:12 »

És este megyünk egy kört... :-))))

Holnap is egész délután a garázsban ügyködök majd...
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #14247 Dátum: 2011 Június 16, 01:13:30 »

Kiszakadt a blokkból a hengerfej tőcsavarja!! Mit kell csinálni ilyen helyzetben?
(ötlet az volna csak nem tudom hogy megvalósítható-e)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14246 Dátum: 2011 Június 15, 21:53:34 »

Ma jó napom volt a motorom szempontjából:

-Elkészültek a hengerfejek csatornái teljesen. A szelepvezetőket még nem nyomtam bele, de így olyanok a szívó csatornák, hogy egy 34 mm átmérőjű és 20 mm magas hengert ha beleejtek felülről a csatornába, akkor az kiesik a szelep helyén... Magyarul van keresztmetszet, hogy még a kanyarokban is el tud fordulni. Az égéstér is jobb lett picit...

-Elkészültek a szívócsonkok is a hengerfejhez. Nagyon szépen illeszkednek, sehol sincs váll. (És természetesen a rögzítőfuratok perselyezve vannak, hogy pontosan illeszkedjen a hengerfejre.)

-Elkészültek a Gene Berg módra lerövidített és kúposított szelepvezetők.

-Megérkeztek a CroMo hajtórudak az ARP csavarokkal.

A Dellortokban már a nagyobb 34-es venturik vannak, de egy garnitúra 36-os is van készenlétben...

-A polcon meg várakozik a beépítésre a SCAT CroMo nyomórúd szett, a SCAT dupla rugó, a SCAT himbasor, a még 10 grammal könnyebb tőkék és a vékonyabb CB Performance hengertalp hézagoló is, hogy a sűrítés is emelkedjen picit.

Holnap is egész délután a garázsban ügyködök majd...

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14245 Dátum: 2011 Június 15, 20:20:53 »

Sajnos már nincs meg, de a karbi azóta MR Horsepowernél van... De minimálisat variáltam, inkább a CO-val és gyújtással pöcsöltem...

Légyszi küldd el ha megvan, hogy te milyen fúvókázást használtál.
Köszi

Oldalak: 1 ... 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.