www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 21:33:36
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
196
197
198
199
200
[
201
]
202
203
204
205
206
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3378585 alkalommal)
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14284 Dátum:
2011 Június 17, 20:32:22 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Június 17, 20:24:04
1385 ccm, 64 -es löket, D motor. Ezen kívül alapvetően gyári lesz, kivéve 1,3 -as veztengely.
SSS. Soft Stunt Special.
az 1.5-ös hengerek miatt 1385ccm?
szimpla szívós fej vagy dupla és milyen karbi?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14283 Dátum:
2011 Június 17, 20:28:20 »
50 mm a teljes magasság
Mondjuk picit íves, az is segíthet... Max olajcserénél kipuff le...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14282 Dátum:
2011 Június 17, 20:27:19 »
Itt van:
http://cgi.ebay.de/O142-Olfilter-RENAULT-Kangoo-Laguna-Master-II-Megane-/260703710344?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item3cb326ec88
Írja, hogy M20x1,5
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 17, 20:23:14
20x1.5 kell
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14281 Dátum:
2011 Június 17, 20:25:18 »
Talán ez a másik:
http://cgi.ebay.de/Olfilter-Renault-19-Clio-Laguna-Megane-Scenic-Trafic-/320697190512?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item4aab0ac870
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14280 Dátum:
2011 Június 17, 20:24:24 »
Egyik féle:
http://cgi.ebay.de/Purolator-Olfilter-FC81-Renault-Oldtimer-R4-R17-/130532827865?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item1e645ce2d9
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14279 Dátum:
2011 Június 17, 20:24:04 »
Idézetet írta: gas - 2011 Június 17, 20:08:49
Mitől egyedüli?
1385 ccm, 64 -es löket, D motor. Ezen kívül alapvetően gyári lesz, kivéve 1,3 -as veztengely.
SSS. Soft Stunt Special.
VW Beetle - the original since 1938
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14278 Dátum:
2011 Június 17, 20:23:14 »
Idézetet írta: callook - 2011 Június 17, 20:22:26
Csak a menetre figyelj, mert én amit elsőre vettem (az is renault volt) azt fel tudtam gond nélkül hajtani, de érezni lehetett, hogy lazán ment a meneten... Megmértem és nem stimmelt. Utána visszamentem a boltba és vettem egy másik szűrűt, aminek a méretei nem voltak nagyobbak, de a menet más volt... Szintén Renault, de az egyik valami régié, a másik meg fiatalabbé... kb 40 mm magas...
20x1.5 kell
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14277 Dátum:
2011 Június 17, 20:22:56 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Június 17, 20:21:49
Hm. Megméred?
Most néztem, ha fele olyan magas, akkor elfér, max egy kicsit kell görbíteni azon a csövön.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14276 Dátum:
2011 Június 17, 20:22:26 »
Csak a menetre figyelj, mert én amit elsőre vettem (az is renault volt) azt fel tudtam gond nélkül hajtani, de érezni lehetett, hogy lazán ment a meneten... Megmértem és nem stimmelt. Utána visszamentem a boltba és vettem egy másik szűrűt, aminek a méretei nem voltak nagyobbak, de a menet más volt... Szintén Renault, de az egyik valami régié, a másik meg fiatalabbé... kb 40 mm magas...
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 17, 20:15:25
Igazad van, szereltem is már olyat, az új twingo-n is olyan van! Remélem ez lesz a megoldás, nem kell a kipufogót levenni, átalakítani.
Az R18-asé is lapos, holnap veszek.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14275 Dátum:
2011 Június 17, 20:21:49 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 17, 20:15:25
Igazad van, szereltem is már olyat, az új twingo-n is olyan van! Remélem ez lesz a megoldás, nem kell a kipufogót levenni, átalakítani.
Az R18-asé is lapos, holnap veszek.
Hm. Megméred?
VW Beetle - the original since 1938
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14274 Dátum:
2011 Június 17, 20:15:25 »
Idézetet írta: callook - 2011 Június 17, 20:13:02
Azt hiszem van a Renaultnak egész lapos. Talán fele olyan magas mint a képen...
Valamelyik Renault szűrő metrikus, másik colos menettel van, de mindkettőből van nagyon lapos... A teszt indításnál én is azt tettem az oxy-ra, mert alig volt több hely a kipuff és a szűrőkonzol között, mint 40 mm
Igazad van, szereltem is már olyat, az új twingo-n is olyan van! Remélem ez lesz a megoldás, nem kell a kipufogót levenni, átalakítani.
Az R18-asé is lapos, holnap veszek.
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Június 17, 20:18:46 írta Stuntmanus
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14273 Dátum:
2011 Június 17, 20:13:02 »
Azt hiszem van a Renaultnak egész lapos. Talán fele olyan magas mint a képen...
Valamelyik Renault szűrő metrikus, másik colos menettel van, de mindkettőből van nagyon lapos... A teszt indításnál én is azt tettem az oxy-ra, mert alig volt több hely a kipuff és a szűrőkonzol között, mint 40 mm
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 17, 20:04:35
Ennél kisebb nincs.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14272 Dátum:
2011 Június 17, 20:12:43 »
Idézetet írta: gas - 2011 Június 17, 20:08:49
Mitől egyedüli?
Majd a gazdája elmondja.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14271 Dátum:
2011 Június 17, 20:08:49 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 17, 20:04:19
Ez nem az én motorom, de azt hiszen egyedüli az országban, ilyen csak egy van.
Mitől egyedüli?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14270 Dátum:
2011 Június 17, 20:04:35 »
Idézetet írta: laza - 2011 Június 17, 20:03:51
Kisebb szűrő?
Ennél kisebb nincs.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14269 Dátum:
2011 Június 17, 20:04:19 »
Idézetet írta: gas - 2011 Június 17, 19:26:48
ez nem a nagy motorod
Ez nem az én motorom, de azt hiszen egyedüli az országban, ilyen csak egy van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
laza
Hozzászólások: 76
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14268 Dátum:
2011 Június 17, 20:03:51 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 17, 19:20:48
Mára ezt szarta a kutya.
Kisebb szűrő?
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14267 Dátum:
2011 Június 17, 19:26:48 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 17, 19:20:48
Mára ezt szarta a kutya.
ez nem a nagy motorod
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14266 Dátum:
2011 Június 17, 19:25:49 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 17, 19:20:48
Mára ezt szarta a kutya.
1200 német dob.
VW Beetle - the original since 1938
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14265 Dátum:
2011 Június 17, 19:20:48 »
Mára ezt szarta a kutya.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14264 Dátum:
2011 Június 17, 09:03:38 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Június 17, 07:50:40
Kiszakadt csavarok M10-ek voltak persely nélkül!! De most meg lett csinálva M8as ra M12-es persellyel!!
akkor szerencsésen még jobb is lett a motorod, mint volt :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14263 Dátum:
2011 Június 17, 07:50:40 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 16, 10:12:23
A gyári 8-as hengerfej csavarhoz M12x1.5-ös persely van, tehát a 10-es furatot tovább kell bővíteni 12-esre, illetve nem is pont 12-esre, hanem úgy, hogy a menet belevágható legyen.
Neked a kiszakadt 8-as csavarok pereselyben voltak? A persely hanyas volt?
Kiszakadt csavarok M10-ek voltak persely nélkül!! De most meg lett csinálva M8as ra M12-es persellyel!!
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14262 Dátum:
2011 Június 17, 07:48:23 »
Idézetet írta: tati - 2011 Június 16, 11:56:10
szerintem mégis csak be volt erőltetve a 94es henger a 10-es csavarok közé
Igen sajnos!! Mert azt még nem én csináltam!
De sikerült kicserélni a tőcsavarokat tegnap M8-ra!! M12es persely ment bele belül M8 menettel!! Köszönöm a segítséget!!
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14261 Dátum:
2011 Június 16, 18:19:41 »
Igen
Idézetet írta: BlackP - 2011 Június 16, 18:13:40
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14260 Dátum:
2011 Június 16, 18:13:40 »
Idézetet írta: callook - 2011 Június 16, 18:07:53
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14259 Dátum:
2011 Június 16, 18:07:53 »
Idézetet írta: callook - 2011 Június 15, 21:53:34
Holnap is egész délután a garázsban ügyködök majd...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14258 Dátum:
2011 Június 16, 11:56:10 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 16, 10:12:23
A gyári 8-as hengerfej csavarhoz M12x1.5-ös persely van, tehát a 10-es furatot tovább kell bővíteni 12-esre, illetve nem is pont 12-esre, hanem úgy, hogy a menet belevágható legyen.
Neked a kiszakadt 8-as csavarok pereselyben voltak? A persely hanyas volt?
szerintem mégis csak be volt erőltetve a 94es henger a 10-es csavarok közé
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14257 Dátum:
2011 Június 16, 10:12:23 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Június 16, 08:08:10
De de az 1915 ből szakad ki!! sajnos! de akkor én is kicserélem M8 csavarokra! Kinél lehet ezt megcsináltatni? Ki gyárt ilyen perselyeket?
A perselyeket a gyári tőcsavar helyére kell az M10 lyukakba kell betekerni nem? De ha abban kiszakadt a menet akkor mi a teendő?
A gyári 8-as hengerfej csavarhoz M12x1.5-ös persely van, tehát a 10-es furatot tovább kell bővíteni 12-esre, illetve nem is pont 12-esre, hanem úgy, hogy a menet belevágható legyen.
Neked a kiszakadt 8-as csavarok pereselyben voltak? A persely hanyas volt?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14256 Dátum:
2011 Június 16, 08:32:47 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Június 16, 08:08:10
De de az 1915 ből szakad ki!! sajnos! de akkor én is kicserélem M8 csavarokra! Kinél lehet ezt megcsináltatni? Ki gyárt ilyen perselyeket?
A perselyeket a gyári tőcsavar helyére kell az M10 lyukakba kell betekerni nem? De ha abban kiszakadt a menet akkor mi a teendő?
a gyári persely 12x1,5 az M10/M8 nem adja ki
www.tatinson.hu
www.kck.hu
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14255 Dátum:
2011 Június 16, 08:08:10 »
De de az 1915 ből szakad ki!! sajnos! de akkor én is kicserélem M8 csavarokra! Kinél lehet ezt megcsináltatni? Ki gyárt ilyen perselyeket?
A perselyeket a gyári tőcsavar helyére kell az M10 lyukakba kell betekerni nem? De ha abban kiszakadt a menet akkor mi a teendő?
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14254 Dátum:
2011 Június 16, 08:01:39 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Június 16, 07:57:46
De de az 1915 ből szakad ki!! sajnos! de akkor én is kicserélem M8 csavarokra! Kinél lehet ezt megcsináltatni? Ki gyárt ilyen perselyeket?
Szerintem Flexes könnyedén legyártja neked..
http://sparkafer.blogspot.hu/
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14253 Dátum:
2011 Június 16, 07:59:47 »
Idézetet írta: callook - 2011 Június 16, 06:49:15
Tőcsavarperselyezés...
Tényleg.
Ez a legkézenfekvőbb megoldás. Nekem akkor régen, és most sem jutott eszembe.
http://sparkafer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14252 Dátum:
2011 Június 16, 06:52:49 »
Igen, Stunt az M10-es csavarokat cserélte 8-asokra+ acél perselyekre. A gyár is áttért az M10 az aluban megoldásról M8 az acélperselyben témára...
Illetve én is M8-ra perselyeztem az oxyboxert
Reitim: Gondolom nem az 1915-ből szakadt ki, mert ahhoz eleve húsos az M10, az M8 meg gondolom a perselyből nem szakadt ki!?
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Június 16, 06:40:13
stunt éppenhogy kisebb tőcsavarokat rakott be speedy gonzalesbe.
itt ír róla:
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/02/ha-mar-igy-alakult.html
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14251 Dátum:
2011 Június 16, 06:49:15 »
Tőcsavarperselyezés...
Idézetet írta: reitim - 2011 Június 16, 01:13:30
Kiszakadt a blokkból a hengerfej tőcsavarja!! Mit kell csinálni ilyen helyzetben?
(ötlet az volna csak nem tudom hogy megvalósítható-e)
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14250 Dátum:
2011 Június 16, 06:40:13 »
Idézetet írta: sparkafer - 2011 Június 16, 05:39:36
Nagyobb menetet kell bele fúrni, és gyártatni kell hozzá egy tőcsavart.
Régen én is jártam így. Mérd meg milyen, mert lehet van még belőle.
stunt éppenhogy kisebb tőcsavarokat rakott be speedy gonzalesbe.
itt ír róla:
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/02/ha-mar-igy-alakult.html
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14249 Dátum:
2011 Június 16, 05:39:36 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Június 16, 01:13:30
Kiszakadt a blokkból a hengerfej tőcsavarja!! Mit kell csinálni ilyen helyzetben?
(ötlet az volna csak nem tudom hogy megvalósítható-e)
Nagyobb menetet kell bele fúrni, és gyártatni kell hozzá egy tőcsavart.
Régen én is jártam így. Mérd meg milyen, mert lehet van még belőle.
http://sparkafer.blogspot.hu/
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14248 Dátum:
2011 Június 16, 05:14:12 »
És este megyünk egy kört... :-))))
Idézetet írta: callook - 2011 Június 15, 21:53:34
Holnap is egész délután a garázsban ügyködök majd...
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14247 Dátum:
2011 Június 16, 01:13:30 »
Kiszakadt a blokkból a hengerfej tőcsavarja!! Mit kell csinálni ilyen helyzetben?
(ötlet az volna csak nem tudom hogy megvalósítható-e)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14246 Dátum:
2011 Június 15, 21:53:34 »
Ma jó napom volt a motorom szempontjából:
-Elkészültek a hengerfejek csatornái teljesen. A szelepvezetőket még nem nyomtam bele, de így olyanok a szívó csatornák, hogy egy 34 mm átmérőjű és 20 mm magas hengert ha beleejtek felülről a csatornába, akkor az kiesik a szelep helyén... Magyarul van keresztmetszet, hogy még a kanyarokban is el tud fordulni. Az égéstér is jobb lett picit...
-Elkészültek a szívócsonkok is a hengerfejhez. Nagyon szépen illeszkednek, sehol sincs váll. (És természetesen a rögzítőfuratok perselyezve vannak, hogy pontosan illeszkedjen a hengerfejre.)
-Elkészültek a Gene Berg módra lerövidített és kúposított szelepvezetők.
-Megérkeztek a CroMo hajtórudak az ARP csavarokkal.
A Dellortokban már a nagyobb 34-es venturik vannak, de egy garnitúra 36-os is van készenlétben...
-A polcon meg várakozik a beépítésre a SCAT CroMo nyomórúd szett, a SCAT dupla rugó, a SCAT himbasor, a még 10 grammal könnyebb tőkék és a vékonyabb CB Performance hengertalp hézagoló is, hogy a sűrítés is emelkedjen picit.
Holnap is egész délután a garázsban ügyködök majd...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14245 Dátum:
2011 Június 15, 20:20:53 »
Sajnos már nincs meg, de a karbi azóta MR Horsepowernél van... De minimálisat variáltam, inkább a CO-val és gyújtással pöcsöltem...
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Június 14, 22:58:52
Légyszi küldd el ha megvan, hogy te milyen fúvókázást használtál.
Köszi
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
196
197
198
199
200
[
201
]
202
203
204
205
206
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...