www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 01:07:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 195 196 197 198 199 [200] 201 202 203 204 205 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3379196 alkalommal)
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #14324 Dátum: 2011 Június 19, 11:34:41 »

Végre péntek éjszakára elkészült a gép!! Belekerült a W130as vezérműtengely H hajtókarok és az erősített főtengely!! Meg volt a próbaút is!! És hát nem megy rosszul a jármű videók jönnek majd!!
Ja és a fogyasztásos témához hozzászólva tegnap 110 km-et mentem a géppel vegyesen pályán meg városba és 9.5 literes fogyasztásom lett! Még én is meglepődtem rajta!!
« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 19, 11:36:28 írta reitim »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14323 Dátum: 2011 Június 19, 09:20:40 »

Az az igazság, hogy nagyon sokan azt hiszik, hogy egy adott motor 2 dupla Weberrel többet eszik mint 1 központi karbival. Mert azt gondolják sokan, hogy nagyobb a karbi, többet ad a motornak. Közben a karbi nem "nyomja" a benzint a motorba, hanem a motor "szívja" ki a karbiból. Másrészről meg az is egy téves elképzelés, hogy több benzinnel erősebb lesz a motor... Mindig az ideális benzin-levegő keverék számít, mert ha dúsabb, akkor is szarabbul megy a gép, meg ha szegényebb, akkor is...
Szóval, ha jól fúvókázzuk a dupla webert, akkor az ideális benzin-levegő keverék mellett a motornak kisebb ellenállást kell leküzdenie amikor a 4 rövid torkon szívja át a levegőt, mint amikor 1 karbin, aminek még a szívócsöve is hosszabb...
Pl. nekem az 1,6 motor fogyasztása országúton a 2 Weberrel 7 liter körül alakult, míg a központi regiszter karbival 9-11 liter volt. De Belgiumba anno picivel 7 alá ment a fogyasztásom a 2 IDF-fel.
Persze városban azért amikor a 4 gyorsító spriccel be, akkor tud zabálni a dupla karbi is...
A másik érdekes dolog (talán a vezérműtengelynek tudható be, no meg a megpakolt autónak, illetve a viszonylag friss motornak), hogy az oxy boxerrel tavaly SPA-ba 10L fogyasztással mentünk ki, amikor volt velünk egy lassú autó és ezért 100 körül autóztunk... Utána Gyomára 130-as tempóval le tudtam menni 8L-es fogyasztással...

De Maresz fogyasztási adatai kurva jók  Shocked De nem lehetetlen, csak jó beállítások kellenek!  Wink

Ez azért meredek.  Wink

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14322 Dátum: 2011 Június 19, 00:12:43 »

Ez azért meredek.  Wink
km /h

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #14321 Dátum: 2011 Június 18, 23:51:54 »

100átlag
Ez azért meredek.  Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14320 Dátum: 2011 Június 18, 23:39:27 »

Fogyasztás 8liter 100átlag rövid váltó 294 es tengely

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14319 Dátum: 2011 Június 18, 21:22:28 »

Igen.
hogy miért nem csináltuk meg akkor.
Na mindegy majd télen jön a update Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14318 Dátum: 2011 Június 18, 20:57:53 »


Kérdés, hogy a hengerekből le lehet-e szedni esztergával, hogy illeszkedjen a blokkhoz?


Igen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #14317 Dátum: 2011 Június 18, 20:26:30 »

igen szelep meg wbx főtengely nyugvócsapágy kéne kívül belül másodikos  és éreklődök mi lett a régi szeleptőkéiddel?
Nekem meg kesztyűtartó ajtó. Privátra mé nem válaszolsz?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14316 Dátum: 2011 Június 18, 17:38:33 »

Uhh... Egyik sincs  Embarrassed
A tőkék meg felhasználásra kerülnek, mert készül a 2,4 typ4 motoros gyorsulós autónk...
Viszont előkereshetem a Német srác elérhetőségét, akitől én vettem már többször typ4-WBX könnyű tőkét... Felvásárolt egy régi német tuning műhelyt és onnan van/volt neki egy rakat tőkéje...
Szelep dolgodra meg talán lesz megoldás, mert az utóbbi hetekben picit teli szaladt a f@szom az itthoni alkatrészellátással, és a jövő héten kezdek el tárgyalni a hoffmann-speedster ausztriai kereskedőjével, hogy milyen kondíciókkal tud nekünk szállítani ausztriai címre...

igen szelep meg wbx főtengely nyugvócsapágy kéne kívül belül másodikos  és éreklődök mi lett a régi szeleptőkéiddel?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14315 Dátum: 2011 Június 18, 17:24:12 »

Írj! Hátha... Vagy a szelep téma? Mert az nincs  Undecided

igen szelep meg wbx főtengely nyugvócsapágy kéne kívül belül másodikos  és éreklődök mi lett a régi szeleptőkéiddel?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14314 Dátum: 2011 Június 18, 17:19:14 »

Na, végre... A szelepvezetők is bekerültek a hengerfejekbe... Nem győztem rohangálni a műhely és a mélyhűtő között, ahonnan hordtam a lehűtött szelepvezetőket és beütő szerszámot...  Wink

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14313 Dátum: 2011 Június 18, 17:00:19 »

Írj! Hátha... Vagy a szelep téma? Mert az nincs  Undecided

valami egyéb érdekel Kiss

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14312 Dátum: 2011 Június 18, 14:52:54 »

Ha valakit érdekel új HD garnitúra, hajtórúd garnitúra, akkor kb. 1 hónap múlva megyek áruért, ha 2 héten belül jelentkezik, akkor az alábbi árakon tudom hozni:

-85,5 (1,6) Henger-dugó készlet: 35.000 Ft
-87-88 (1641-1679) Slip-in henger-dugó készlet: 48.000 Ft
-90,5-92-94 (1776-1835-1915) henger-dugó készlet: 59.000 Ft
-CroMo H profilú hajtórúd szett ARP csavarokkal: 92.000 Ft

Ha valami egyéb érdekelne valakit (főtengely, typ4 HD, HD hosszú lökethez, stb) az írjon privátot!
valami egyéb érdekel Kiss

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14311 Dátum: 2011 Június 18, 14:49:21 »

Ha valakit érdekel új HD garnitúra, hajtórúd garnitúra, akkor kb. 1 hónap múlva megyek áruért, ha 2 héten belül jelentkezik, akkor az alábbi árakon tudom hozni:

-85,5 (1,6) Henger-dugó készlet: 35.000 Ft
-87-88 (1641-1679) Slip-in henger-dugó készlet: 48.000 Ft
-90,5-92-94 (1776-1835-1915) henger-dugó készlet: 59.000 Ft
-CroMo H profilú hajtórúd szett ARP csavarokkal: 92.000 Ft

Ha valami egyéb érdekelne valakit (főtengely, typ4 HD, HD hosszú lökethez, stb) az írjon privátot!

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14310 Dátum: 2011 Június 18, 14:22:25 »

és milyen vastag az üvegszálas tömés?
140x100mm ovál dob 700mm hosszú  3800cm3 4500/percig tompít aztán már megtelik és érces versenyautóhangja van  olyan mintha 4500-nál elhagynád a kipufogót Grin

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14309 Dátum: 2011 Június 18, 14:16:28 »

nincs ,átmenő  perforált csöves dob mint a kadron  csak itt van némi űrtartalma a dobnak meg hossza is hogy legyen valami haszna........
és milyen vastag az üvegszálas tömés?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14308 Dátum: 2011 Június 18, 14:14:29 »

akkor nincs meg járatva a gáz a dobban, csak a kersztmetszet változás van
nincs ,átmenő  perforált csöves dob mint a kadron  csak itt van némi űrtartalma a dobnak meg hossza is hogy legyen valami haszna........

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14307 Dátum: 2011 Június 18, 14:12:16 »

micsoda preciziós szerszámok és a műhely... :-)

 

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14306 Dátum: 2011 Június 18, 14:10:18 »

 a hangtompítás a lényeg! ne legyen repedtfazék csattogós hangja  de azért valamit éreztessen  Wink 70mm rozsdamentes perforáltcső (janodob-tól) és szálas üvegszál  aszem a versenydobokban is ilyet használnak.....nem gyapot
akkor nincs meg járatva a gáz a dobban, csak a kersztmetszet változás van

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14305 Dátum: 2011 Június 18, 14:06:05 »

a belsejét hogy oldottad meg?
láttam már olyat, hogy csak dob volt de nem volt benn hangtompító tömés, csak átment rajt a gáz,
 a hangtompítás a lényeg! ne legyen repedtfazék csattogós hangja  de azért valamit éreztessen  Wink 70mm rozsdamentes perforáltcső (janodob-tól) és szálas üvegszál  aszem a versenydobokban is ilyet használnak.....nem gyapot

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14304 Dátum: 2011 Június 18, 14:05:42 »

én is így tervezem a kadron kígyót használhatóvá varázsolni  a 911-en bejött  Roll Eyes

micsoda preciziós szerszámok és a műhely... :-)




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14303 Dátum: 2011 Június 18, 13:56:56 »

én is így tervezem a kadron kígyót használhatóvá varázsolni  a 911-en bejött  Roll Eyes
a belsejét hogy oldottad meg?
láttam már olyat, hogy csak dob volt de nem volt benn hangtompító tömés, csak átment rajt a gáz,

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14302 Dátum: 2011 Június 18, 13:51:59 »

háát a dobot azt majd én csinálom Roll Eyes
én is így tervezem a kadron kígyót használhatóvá varázsolni  a 911-en bejött  Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14301 Dátum: 2011 Június 18, 13:47:29 »

jó hát  úgyis a dob határozza meg milyen huzatos legyen Undecided
háát a dobot azt majd én csinálom Roll Eyes

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14300 Dátum: 2011 Június 18, 13:44:36 »

35-ös belső átmérőjű csőkígyó jó az 1.6-os motorra? 32-es szelep, és csak picit turkált a fej
a brazil sport dobnak 33-as a külseje, elég vékony anyagból van de kb. 30-as a belső D
jó hát  úgyis a dob határozza meg milyen huzatos legyen Undecided

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14299 Dátum: 2011 Június 18, 13:41:53 »

35-ös belső átmérőjű csőkígyó jó az 1.6-os motorra? 32-es szelep, és csak picit turkált a fej
a brazil sport dobnak 33-as a külseje, elég vékony anyagból van de kb. 30-as a belső D

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14298 Dátum: 2011 Június 18, 13:28:30 »


Nem érdekel a menet, én a felfekvési felülettől mérek. A menetet ki bírom csavarni, az nem gond.
jaaa
  nem esett le nekem, hogy a cső miatt nem fér el és nem a menet miatt

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14297 Dátum: 2011 Június 18, 11:25:06 »

A henger furatod normál, a hengerfal vastagsága más a tied talpánál... Magyarul nálad a blokkban lévő furat kisebb, a henger furat azonos, így vékonyabb a hengered fala ott, ahol a blokkba illeszkedik.

Így ahogy mondod.
Viszont van egy nagyon jó állapotú 1,2-es szettem, ami így nem megy bele a blokkba.
Kérdés, hogy a hengerekből le lehet-e szedni esztergával, hogy illeszkedjen a blokkhoz?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14296 Dátum: 2011 Június 18, 11:22:17 »

A henger furatod normál, a hengerfal vastagsága más a tied talpánál... Magyarul nálad a blokkban lévő furat kisebb, a henger furat azonos, így vékonyabb a hengered fala ott, ahol a blokkba illeszkedik.

1,2-es milyen furatokkal jött ki? Az enyém se a normál.


Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #14295 Dátum: 2011 Június 17, 22:49:46 »

1,2-es milyen furatokkal jött ki? Az enyém se a normál.

77

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14294 Dátum: 2011 Június 17, 22:13:53 »

Ezek nem 1.5-ös hengerek, hanem speciális, 83 mm-es, az 1200-eshez gyártott 20 mm-es csapszeges hengerszett.
Szimplaszívós fej felújítva, kicsit kitisztítva a járatok. Gyári karbi.
1,2-es milyen furatokkal jött ki? Az enyém se a normál.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14293 Dátum: 2011 Június 17, 21:04:13 »

és azt az 5 mm-t már nem lehet betekerni vagy már beragasztódott?


Nem érdekel a menet, én a felfekvési felülettől mérek. A menetet ki bírom csavarni, az nem gond.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14292 Dátum: 2011 Június 17, 20:49:34 »


Itt is ez van.
és azt az 5 mm-t már nem lehet betekerni vagy már beragasztódott?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14291 Dátum: 2011 Június 17, 20:49:02 »

45 mm hely van. Azt hiszem, hogy azt az 5 mm-t el tudom csalni úgy, hogy elgörbítem a csövet kicsit.

Bár kicsit többet kell elcsalni, mert rá is kell csavarni....

Kéne nézni Adonyi dobot? Ahol jobbos a köldökcső.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14290 Dátum: 2011 Június 17, 20:46:21 »

Nincs mese, olajcserénél kipufogó leszerel.... Szeky is így csinálta amikor még Renault szűrőt használt az oxy-n a verseny csőkígyóhoz... Picit nyűgös, de olajcsere intervallumonként belefér...

45 mm hely van. Azt hiszem, hogy azt az 5 mm-t el tudom csalni úgy, hogy elgörbítem a csövet kicsit.

Bár kicsit többet kell elcsalni, mert rá is kell csavarni....

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14289 Dátum: 2011 Június 17, 20:45:11 »

az én pumpámban a menet kitekerhető volt, belehetett annyira tekerni, hogy a szűrő már nem kapott rá, beállítottam a jó méretre és menetrögzítővel meg egy kontra anyával(adták hozzá) beraktam, megkötött anya le örül


Itt is ez van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14288 Dátum: 2011 Június 17, 20:44:16 »

az 1.5-ös hengerek miatt 1385ccm?
szimpla szívós fej vagy dupla és milyen karbi?

1,2 -re való spec hengerek, 83mm furat.
A többi gyári, semmi különös tuning, a gyári Solexet fúvókázom majd át az új helyzethez.
Komoly tuninghoz nagyon sok mindenhez hozzá kellene nyúlni a motoron is, az autón is.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14287 Dátum: 2011 Június 17, 20:44:05 »

45 mm hely van. Azt hiszem, hogy azt az 5 mm-t el tudom csalni úgy, hogy elgörbítem a csövet kicsit.
az én pumpámban a menet kitekerhető volt, belehetett annyira tekerni, hogy a szűrő már nem kapott rá, beállítottam a jó méretre és menetrögzítővel meg egy kontra anyával(adták hozzá) beraktam, megkötött anya le örül

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14286 Dátum: 2011 Június 17, 20:41:37 »

az 1.5-ös hengerek miatt 1385ccm?
szimpla szívós fej vagy dupla és milyen karbi?

Ezek nem 1.5-ös hengerek, hanem speciális, 83 mm-es, az 1200-eshez gyártott 20 mm-es csapszeges hengerszett.
Szimplaszívós fej felújítva, kicsit kitisztítva a járatok. Gyári karbi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14285 Dátum: 2011 Június 17, 20:34:18 »

50 mm a teljes magasság  Undecided
Mondjuk picit íves, az is segíthet... Max olajcserénél kipuff le...  Tongue



45 mm hely van. Azt hiszem, hogy azt az 5 mm-t el tudom csalni úgy, hogy elgörbítem a csövet kicsit.

Bár kicsit többet kell elcsalni, mert rá is kell csavarni....
« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 17, 20:40:01 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 195 196 197 198 199 [200] 201 202 203 204 205 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.