www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 20:39:37
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
195
196
197
198
199
[
200
]
201
202
203
204
205
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3378432 alkalommal)
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14324 Dátum:
2011 Június 19, 11:34:41 »
Végre péntek éjszakára elkészült a gép!! Belekerült a W130as vezérműtengely H hajtókarok és az erősített főtengely!! Meg volt a próbaút is!! És hát nem megy rosszul a jármű videók jönnek majd!!
Ja és a fogyasztásos témához hozzászólva tegnap 110 km-et mentem a géppel vegyesen pályán meg városba és 9.5 literes fogyasztásom lett! Még én is meglepődtem rajta!!
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Június 19, 11:36:28 írta reitim
»
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14323 Dátum:
2011 Június 19, 09:20:40 »
Az az igazság, hogy nagyon sokan azt hiszik, hogy egy adott motor 2 dupla Weberrel többet eszik mint 1 központi karbival. Mert azt gondolják sokan, hogy nagyobb a karbi, többet ad a motornak. Közben a karbi nem "nyomja" a benzint a motorba, hanem a motor "szívja" ki a karbiból. Másrészről meg az is egy téves elképzelés, hogy több benzinnel erősebb lesz a motor... Mindig az ideális benzin-levegő keverék számít, mert ha dúsabb, akkor is szarabbul megy a gép, meg ha szegényebb, akkor is...
Szóval, ha jól fúvókázzuk a dupla webert, akkor az ideális benzin-levegő keverék mellett a motornak kisebb ellenállást kell leküzdenie amikor a 4 rövid torkon szívja át a levegőt, mint amikor 1 karbin, aminek még a szívócsöve is hosszabb...
Pl. nekem az 1,6 motor fogyasztása országúton a 2 Weberrel 7 liter körül alakult, míg a központi regiszter karbival 9-11 liter volt. De Belgiumba anno picivel 7 alá ment a fogyasztásom a 2 IDF-fel.
Persze városban azért amikor a 4 gyorsító spriccel be, akkor tud zabálni a dupla karbi is...
A másik érdekes dolog (talán a vezérműtengelynek tudható be, no meg a megpakolt autónak, illetve a viszonylag friss motornak), hogy az oxy boxerrel tavaly SPA-ba 10L fogyasztással mentünk ki, amikor volt velünk egy lassú autó és ezért 100 körül autóztunk... Utána Gyomára 130-as tempóval le tudtam menni 8L-es fogyasztással...
De Maresz fogyasztási adatai kurva jók
De nem lehetetlen, csak jó beállítások kellenek!
Idézetet írta: abes - 2011 Június 18, 23:51:54
Ez azért meredek.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14322 Dátum:
2011 Június 19, 00:12:43 »
Idézetet írta: abes - 2011 Június 18, 23:51:54
Ez azért meredek.
km /h
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14321 Dátum:
2011 Június 18, 23:51:54 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Június 18, 23:39:27
100átlag
Ez azért meredek.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14320 Dátum:
2011 Június 18, 23:39:27 »
Fogyasztás 8liter 100átlag rövid váltó 294 es tengely
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14319 Dátum:
2011 Június 18, 21:22:28 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 18, 20:57:53
Igen.
hogy miért nem csináltuk meg akkor.
Na mindegy majd télen jön a update
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14318 Dátum:
2011 Június 18, 20:57:53 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Június 18, 11:25:06
Kérdés, hogy a hengerekből le lehet-e szedni esztergával, hogy illeszkedjen a blokkhoz?
Igen.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14317 Dátum:
2011 Június 18, 20:26:30 »
Idézetet írta: tati - 2011 Június 18, 17:24:12
igen szelep meg wbx főtengely nyugvócsapágy kéne kívül belül másodikos és éreklődök mi lett a régi szeleptőkéiddel?
Nekem meg kesztyűtartó ajtó. Privátra mé nem válaszolsz?
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14316 Dátum:
2011 Június 18, 17:38:33 »
Uhh... Egyik sincs
A tőkék meg felhasználásra kerülnek, mert készül a 2,4 typ4 motoros gyorsulós autónk...
Viszont előkereshetem a Német srác elérhetőségét, akitől én vettem már többször typ4-WBX könnyű tőkét... Felvásárolt egy régi német tuning műhelyt és onnan van/volt neki egy rakat tőkéje...
Szelep dolgodra meg talán lesz megoldás, mert az utóbbi hetekben picit teli szaladt a f@szom az itthoni alkatrészellátással, és a jövő héten kezdek el tárgyalni a hoffmann-speedster ausztriai kereskedőjével, hogy milyen kondíciókkal tud nekünk szállítani ausztriai címre...
Idézetet írta: tati - 2011 Június 18, 17:24:12
igen szelep meg wbx főtengely nyugvócsapágy kéne kívül belül másodikos és éreklődök mi lett a régi szeleptőkéiddel?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14315 Dátum:
2011 Június 18, 17:24:12 »
Idézetet írta: callook - 2011 Június 18, 17:00:19
Írj! Hátha... Vagy a szelep téma? Mert az nincs
igen szelep meg wbx főtengely nyugvócsapágy kéne kívül belül másodikos és éreklődök mi lett a régi szeleptőkéiddel?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14314 Dátum:
2011 Június 18, 17:19:14 »
Na, végre... A szelepvezetők is bekerültek a hengerfejekbe... Nem győztem rohangálni a műhely és a mélyhűtő között, ahonnan hordtam a lehűtött szelepvezetőket és beütő szerszámot...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14313 Dátum:
2011 Június 18, 17:00:19 »
Írj! Hátha... Vagy a szelep téma? Mert az nincs
Idézetet írta: tati - 2011 Június 18, 14:52:54
valami egyéb érdekel
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14312 Dátum:
2011 Június 18, 14:52:54 »
Idézetet írta: callook - 2011 Június 18, 14:49:21
Ha valakit érdekel új HD garnitúra, hajtórúd garnitúra, akkor kb. 1 hónap múlva megyek áruért, ha 2 héten belül jelentkezik, akkor az alábbi árakon tudom hozni:
-85,5 (1,6) Henger-dugó készlet: 35.000 Ft
-87-88 (1641-1679) Slip-in henger-dugó készlet: 48.000 Ft
-90,5-92-94 (1776-1835-1915) henger-dugó készlet: 59.000 Ft
-CroMo H profilú hajtórúd szett ARP csavarokkal: 92.000 Ft
Ha valami egyéb érdekelne valakit (főtengely, typ4 HD, HD hosszú lökethez, stb) az írjon privátot!
valami egyéb érdekel
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14311 Dátum:
2011 Június 18, 14:49:21 »
Ha valakit érdekel új HD garnitúra, hajtórúd garnitúra, akkor kb. 1 hónap múlva megyek áruért, ha 2 héten belül jelentkezik, akkor az alábbi árakon tudom hozni:
-85,5 (1,6) Henger-dugó készlet: 35.000 Ft
-87-88 (1641-1679) Slip-in henger-dugó készlet: 48.000 Ft
-90,5-92-94 (1776-1835-1915) henger-dugó készlet: 59.000 Ft
-CroMo H profilú hajtórúd szett ARP csavarokkal: 92.000 Ft
Ha valami egyéb érdekelne valakit (főtengely, typ4 HD, HD hosszú lökethez, stb) az írjon privátot!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14310 Dátum:
2011 Június 18, 14:22:25 »
Idézetet írta: gas - 2011 Június 18, 14:16:28
és milyen vastag az üvegszálas tömés?
140x100mm ovál dob 700mm hosszú 3800cm3 4500/percig tompít aztán már megtelik és érces versenyautóhangja van olyan mintha 4500-nál elhagynád a kipufogót
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14309 Dátum:
2011 Június 18, 14:16:28 »
Idézetet írta: tati - 2011 Június 18, 14:14:29
nincs ,átmenő perforált csöves dob mint a kadron csak itt van némi űrtartalma a dobnak meg hossza is hogy legyen valami haszna........
és milyen vastag az üvegszálas tömés?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14308 Dátum:
2011 Június 18, 14:14:29 »
Idézetet írta: gas - 2011 Június 18, 14:10:18
akkor nincs meg járatva a gáz a dobban, csak a kersztmetszet változás van
nincs ,átmenő perforált csöves dob mint a kadron csak itt van némi űrtartalma a dobnak meg hossza is hogy legyen valami haszna........
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14307 Dátum:
2011 Június 18, 14:12:16 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Június 18, 14:05:42
micsoda preciziós szerszámok és a műhely... :-)
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14306 Dátum:
2011 Június 18, 14:10:18 »
Idézetet írta: tati - 2011 Június 18, 14:06:05
a hangtompítás a lényeg! ne legyen repedtfazék csattogós hangja de azért valamit éreztessen
70mm rozsdamentes perforáltcső (janodob-tól) és szálas üvegszál aszem a versenydobokban is ilyet használnak.....nem gyapot
akkor nincs meg járatva a gáz a dobban, csak a kersztmetszet változás van
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14305 Dátum:
2011 Június 18, 14:06:05 »
Idézetet írta: gas - 2011 Június 18, 13:56:56
a belsejét hogy oldottad meg?
láttam már olyat, hogy csak dob volt de nem volt benn hangtompító tömés, csak átment rajt a gáz,
a hangtompítás a lényeg! ne legyen repedtfazék csattogós hangja de azért valamit éreztessen
70mm rozsdamentes perforáltcső (janodob-tól) és szálas üvegszál aszem a versenydobokban is ilyet használnak.....nem gyapot
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14304 Dátum:
2011 Június 18, 14:05:42 »
Idézetet írta: tati - 2011 Június 18, 13:51:59
én is így tervezem a kadron kígyót használhatóvá varázsolni a 911-en bejött
micsoda preciziós szerszámok és a műhely... :-)
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14303 Dátum:
2011 Június 18, 13:56:56 »
Idézetet írta: tati - 2011 Június 18, 13:51:59
én is így tervezem a kadron kígyót használhatóvá varázsolni a 911-en bejött
a belsejét hogy oldottad meg?
láttam már olyat, hogy csak dob volt de nem volt benn hangtompító tömés, csak átment rajt a gáz,
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14302 Dátum:
2011 Június 18, 13:51:59 »
Idézetet írta: gas - 2011 Június 18, 13:47:29
háát a dobot azt majd én csinálom
én is így tervezem a kadron kígyót használhatóvá varázsolni a 911-en bejött
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14301 Dátum:
2011 Június 18, 13:47:29 »
Idézetet írta: tati - 2011 Június 18, 13:44:36
jó hát úgyis a dob határozza meg milyen huzatos legyen
háát a dobot azt majd én csinálom
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14300 Dátum:
2011 Június 18, 13:44:36 »
Idézetet írta: gas - 2011 Június 18, 13:41:53
35-ös belső átmérőjű csőkígyó jó az 1.6-os motorra? 32-es szelep, és csak picit turkált a fej
a brazil sport dobnak 33-as a külseje, elég vékony anyagból van de kb. 30-as a belső D
jó hát úgyis a dob határozza meg milyen huzatos legyen
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14299 Dátum:
2011 Június 18, 13:41:53 »
35-ös belső átmérőjű csőkígyó jó az 1.6-os motorra? 32-es szelep, és csak picit turkált a fej
a brazil sport dobnak 33-as a külseje, elég vékony anyagból van de kb. 30-as a belső D
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14298 Dátum:
2011 Június 18, 13:28:30 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 17, 21:04:13
Nem érdekel a menet, én a felfekvési felülettől mérek. A menetet ki bírom csavarni, az nem gond.
jaaa
nem esett le nekem, hogy a cső miatt nem fér el és nem a menet miatt
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14297 Dátum:
2011 Június 18, 11:25:06 »
Idézetet írta: callook - 2011 Június 18, 11:22:17
A henger furatod normál, a hengerfal vastagsága más a tied talpánál... Magyarul nálad a blokkban lévő furat kisebb, a henger furat azonos, így vékonyabb a hengered fala ott, ahol a blokkba illeszkedik.
Így ahogy mondod.
Viszont van egy nagyon jó állapotú 1,2-es szettem, ami így nem megy bele a blokkba.
Kérdés, hogy a hengerekből le lehet-e szedni esztergával, hogy illeszkedjen a blokkhoz?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14296 Dátum:
2011 Június 18, 11:22:17 »
A henger furatod normál, a hengerfal vastagsága más a tied talpánál... Magyarul nálad a blokkban lévő furat kisebb, a henger furat azonos, így vékonyabb a hengered fala ott, ahol a blokkba illeszkedik.
Idézetet írta: maxi - 2011 Június 17, 22:13:53
1,2-es milyen furatokkal jött ki? Az enyém se a normál.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14295 Dátum:
2011 Június 17, 22:49:46 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Június 17, 22:13:53
1,2-es milyen furatokkal jött ki? Az enyém se a normál.
77
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14294 Dátum:
2011 Június 17, 22:13:53 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 17, 20:41:37
Ezek nem 1.5-ös hengerek, hanem speciális, 83 mm-es, az 1200-eshez gyártott 20 mm-es csapszeges hengerszett.
Szimplaszívós fej felújítva, kicsit kitisztítva a járatok. Gyári karbi.
1,2-es milyen furatokkal jött ki? Az enyém se a normál.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14293 Dátum:
2011 Június 17, 21:04:13 »
Idézetet írta: gas - 2011 Június 17, 20:49:34
és azt az 5 mm-t már nem lehet betekerni vagy már beragasztódott?
Nem érdekel a menet, én a felfekvési felülettől mérek. A menetet ki bírom csavarni, az nem gond.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14292 Dátum:
2011 Június 17, 20:49:34 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 17, 20:45:11
Itt is ez van.
és azt az 5 mm-t már nem lehet betekerni vagy már beragasztódott?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14291 Dátum:
2011 Június 17, 20:49:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 17, 20:34:18
45 mm hely van. Azt hiszem, hogy azt az 5 mm-t el tudom csalni úgy, hogy elgörbítem a csövet kicsit.
Bár kicsit többet kell elcsalni, mert rá is kell csavarni....
Kéne nézni Adonyi dobot? Ahol jobbos a köldökcső.
VW Beetle - the original since 1938
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14290 Dátum:
2011 Június 17, 20:46:21 »
Nincs mese, olajcserénél kipufogó leszerel.... Szeky is így csinálta amikor még Renault szűrőt használt az oxy-n a verseny csőkígyóhoz... Picit nyűgös, de olajcsere intervallumonként belefér...
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 17, 20:34:18
45 mm hely van. Azt hiszem, hogy azt az 5 mm-t el tudom csalni úgy, hogy elgörbítem a csövet kicsit.
Bár kicsit többet kell elcsalni, mert rá is kell csavarni....
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14289 Dátum:
2011 Június 17, 20:45:11 »
Idézetet írta: gas - 2011 Június 17, 20:44:05
az én pumpámban a menet kitekerhető volt, belehetett annyira tekerni, hogy a szűrő már nem kapott rá, beállítottam a jó méretre és menetrögzítővel meg egy kontra anyával(adták hozzá) beraktam, megkötött anya le örül
Itt is ez van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14288 Dátum:
2011 Június 17, 20:44:16 »
Idézetet írta: gas - 2011 Június 17, 20:32:22
az 1.5-ös hengerek miatt 1385ccm?
szimpla szívós fej vagy dupla és milyen karbi?
1,2 -re való spec hengerek, 83mm furat.
A többi gyári, semmi különös tuning, a gyári Solexet fúvókázom majd át az új helyzethez.
Komoly tuninghoz nagyon sok mindenhez hozzá kellene nyúlni a motoron is, az autón is.
VW Beetle - the original since 1938
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14287 Dátum:
2011 Június 17, 20:44:05 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 17, 20:34:18
45 mm hely van. Azt hiszem, hogy azt az 5 mm-t el tudom csalni úgy, hogy elgörbítem a csövet kicsit.
az én pumpámban a menet kitekerhető volt, belehetett annyira tekerni, hogy a szűrő már nem kapott rá, beállítottam a jó méretre és menetrögzítővel meg egy kontra anyával(adták hozzá) beraktam, megkötött anya le örül
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14286 Dátum:
2011 Június 17, 20:41:37 »
Idézetet írta: gas - 2011 Június 17, 20:32:22
az 1.5-ös hengerek miatt 1385ccm?
szimpla szívós fej vagy dupla és milyen karbi?
Ezek nem 1.5-ös hengerek, hanem speciális, 83 mm-es, az 1200-eshez gyártott 20 mm-es csapszeges hengerszett.
Szimplaszívós fej felújítva, kicsit kitisztítva a járatok. Gyári karbi.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14285 Dátum:
2011 Június 17, 20:34:18 »
Idézetet írta: callook - 2011 Június 17, 20:28:20
50 mm a teljes magasság
Mondjuk picit íves, az is segíthet... Max olajcserénél kipuff le...
45 mm hely van. Azt hiszem, hogy azt az 5 mm-t el tudom csalni úgy, hogy elgörbítem a csövet kicsit.
Bár kicsit többet kell elcsalni, mert rá is kell csavarni....
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Június 17, 20:40:01 írta Stuntmanus
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
195
196
197
198
199
[
200
]
201
202
203
204
205
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...