www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 20:27:41
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
194
195
196
197
198
[
199
]
200
201
202
203
204
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3378368 alkalommal)
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14364 Dátum:
2011 Június 21, 13:24:01 »
Idézetet írta: TBK001 - 2011 Június 21, 13:19:10
Értem... viszont Veled meccseltem, Lacházán... és nyertem...
Akkor mennyivel lenne jobb???
Sokkal.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14363 Dátum:
2011 Június 21, 13:19:10 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Június 21, 13:03:39
vedd meg a karbim
Értem... viszont Veled meccseltem, Lacházán... és nyertem...
Akkor mennyivel lenne jobb???
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14362 Dátum:
2011 Június 21, 13:03:39 »
Idézetet írta: TBK001 - 2011 Június 21, 12:28:48
Akkor mibe kerülne, hogy legközelebb ne kapjak ki tőle????
vedd meg a karbim
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14361 Dátum:
2011 Június 21, 12:35:17 »
Idézetet írta: TBK001 - 2011 Június 21, 12:28:48
Akkor mibe kerülne, hogy legközelebb ne kapjak ki tőle????
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14360 Dátum:
2011 Június 21, 12:28:48 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Június 21, 10:10:56
mi csináltuk
Akkor mibe kerülne, hogy legközelebb ne kapjak ki tőle????
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14359 Dátum:
2011 Június 21, 12:04:24 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Június 21, 10:10:56
mi csináltuk
kivételek mindig akadnak :-PP
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14358 Dátum:
2011 Június 21, 10:10:56 »
Idézetet írta: callook - 2011 Június 21, 08:08:09
Egyet tudok érteni! Véleményem szerint akkor érdemes a tuning motor irányába tovább lépni, ha a széria motor amivel elégedetlenek vagyunk, az tökéletes állapotban van. A tuning 1. lépcsője mindig a tökéletes széria motor! Sokan panaszkodnak, hogy hiába van dupla karbi, növelt sűrítési viszony, sportkipufogó, az autó mégsem megy úgy… Azért nem, mert egy teljesítményhibás 1,6-ra hiába teszünk tuning cuccokat… Nem helyettesíti a dupla karbi az új henger-dugót, a sportkipufogó meg a felújított hengerfejet.
Ott van például a Gaga féle autó, amiben széria 1,6 van, de tisztességesen megcsinálva
. Vagy a Maresz féle 1,6… Nem csoda egyik autó sem, csak minden a helyén van benne…
Én azt mondom, első lépésben a tuning arról szól, hogy hibátlan állapotúak, vagy újak a hengerek és dugattyúk. A hengerfejek semmilyen szempontból sem hibásak, elhasználtak. A csapágyazás 100%-os. A karbi, gyújtás tökéletesen működik és jól beállított. Ha mindez teljesen rendben van, akkor lehet gondolkozni a többin…
mi csináltuk
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14357 Dátum:
2011 Június 21, 08:08:09 »
Egyet tudok érteni! Véleményem szerint akkor érdemes a tuning motor irányába tovább lépni, ha a széria motor amivel elégedetlenek vagyunk, az tökéletes állapotban van. A tuning 1. lépcsője mindig a tökéletes széria motor! Sokan panaszkodnak, hogy hiába van dupla karbi, növelt sűrítési viszony, sportkipufogó, az autó mégsem megy úgy… Azért nem, mert egy teljesítményhibás 1,6-ra hiába teszünk tuning cuccokat… Nem helyettesíti a dupla karbi az új henger-dugót, a sportkipufogó meg a felújított hengerfejet.
Ott van például a Gaga féle autó, amiben széria 1,6 van, de tisztességesen megcsinálva. Vagy a Maresz féle 1,6… Nem csoda egyik autó sem, csak minden a helyén van benne…
Én azt mondom, első lépésben a tuning arról szól, hogy hibátlan állapotúak, vagy újak a hengerek és dugattyúk. A hengerfejek semmilyen szempontból sem hibásak, elhasználtak. A csapágyazás 100%-os. A karbi, gyújtás tökéletesen működik és jól beállított. Ha mindez teljesen rendben van, akkor lehet gondolkozni a többin…
Idézetet írta: BigBug - 2011 Június 19, 21:58:16
akkor dobd ki a repedt hengerfejeid és ez indulásnak, saccperkábé elég is lesz
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14356 Dátum:
2011 Június 19, 22:16:19 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Június 19, 21:53:59
közelebb lesz a motorom a szériához, mint egy komoly tuninghoz. csak annyit szeretnék, hogy egy picivel legyen dinamikusabb mint egy széria.
Komoly tuninghoz mindannyiunk motorja távol van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14355 Dátum:
2011 Június 19, 21:58:16 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Június 19, 21:53:59
közelebb lesz a motorom a szériához, mint egy komoly tuninghoz. csak annyit szeretnék, hogy egy picivel legyen dinamikusabb mint egy széria.
akkor dobd ki a repedt hengerfejeid és ez indulásnak, saccperkábé elég is lesz
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14354 Dátum:
2011 Június 19, 21:53:59 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 19, 21:28:26
A kérdéseidből úgy érzem, hogy nem vagy túl jártas motor szerelésben és felújításban. Ez nem baj, senki nem születik úgy, de miért azonnal tuning motort akarsz csinálni? Miért nem csinálsz egy 1.6-os szériamotort? Hidd el, abban is lenne kihívás.
közelebb lesz a motorom a szériához, mint egy komoly tuninghoz. csak annyit szeretnék, hogy egy picivel legyen dinamikusabb mint egy széria.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14353 Dátum:
2011 Június 19, 21:28:26 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Június 19, 20:51:11
Hegeszteni szokták?
A kérdéseidből úgy érzem, hogy nem vagy túl jártas motor szerelésben és felújításban. Ez nem baj, senki nem születik úgy, de miért azonnal tuning motort akarsz csinálni? Miért nem csinálsz egy 1.6-os szériamotort? Hidd el, abban is lenne kihívás.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14352 Dátum:
2011 Június 19, 21:24:59 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 19, 21:22:36
Mindketten pozőr faszok vagytok, én tettem rá egy csövet és ledugóztam.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14351 Dátum:
2011 Június 19, 21:22:36 »
Idézetet írta: tati - 2011 Június 19, 21:06:11
ezt én is így csináltam elsö neki felindulásból csak a dugókat 10x1 menettel .....
Mindketten pozőr faszok vagytok, én tettem rá egy csövet és ledugóztam.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14350 Dátum:
2011 Június 19, 21:22:22 »
Idézetet írta: tati - 2011 Június 19, 21:18:34
kb40ből kijön új szelepekkel
akkor érdemes, megéri
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14349 Dátum:
2011 Június 19, 21:18:34 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Június 19, 21:16:53
2x annyi mint egy új hf
kb40ből kijön új szelepekkel
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14348 Dátum:
2011 Június 19, 21:16:53 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Június 19, 21:03:48
Ez így mi pénz?
2x annyi mint egy új hf
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14347 Dátum:
2011 Június 19, 21:16:19 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Június 19, 20:57:22
Saját logikámra hagyatkozva én tennék bele egy gyertyamenet javítót, és utána Avi-val adnék neki.
Csúnya lenne, de ki biztos nem esne, szerintem.
a persely kicsöpögne mielőtt sikerülne a hengerfejen az oxidot feltörni és akkor még hol van a hegesztés, arról nem beszélve hogy ha valami csoda folytán sikerül meghekmányolni mire kihül körbereped a persely és kiesik rá a lábujjadra amitől megijedsz elejted és a megégett láujjad még el is törik
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14346 Dátum:
2011 Június 19, 21:06:11 »
Idézetet írta: callook - 2011 Június 19, 12:34:42
Lefúrtam a csonkokat és menetet fúrtam a házba, de mivel az egyik csonk átmérője nagyobb volt, ezért az egyik fedélbe M8, a másikba M10 menetet tudtam csak fúrni. Hogy mindkét karbiban ugyanolyan zárócsavar legyen, 1-1 csonk van és 1-1 zárócsavar tömítőalátéttel.
-
- Fedeleket felcseréltem, hogy a benzincsonkok hátra nézzenek, mert így rendezettebb lesz a motortér
ezt én is így csináltam elsö neki felindulásból csak a dugókat 10x1 menettel .....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14345 Dátum:
2011 Június 19, 21:03:48 »
Idézetet írta: tati - 2011 Június 19, 21:00:18
ennek a hegesztéséhez ki kell venni a szelepfészkeket ami helyet újat kell rakni hogy az újat tökéletesen bemarják ahhoz a szelepvezetőt is illik újra cserélni
Ez így mi pénz?
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14344 Dátum:
2011 Június 19, 21:01:53 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Június 19, 20:58:27
ezért nem csinálsz motort hála isten
Miért kéne ahhoz új vezetők? Nem bírná a hegesztést azok ami benne van? Kimozdulna?
Semmi fantázia nincs benned, mind
i
g csak a csere.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14343 Dátum:
2011 Június 19, 21:00:18 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Június 19, 20:45:34
De gondolom valahogy szokták javítani nem? Elvi lehetőség biztos van.
ennek a hegesztéséhez ki kell venni a szelepfészkeket ami helyet újat kell rakni hogy az újat tökéletesen bemarják ahhoz a szelepvezetőt is illik újra cserélni
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14342 Dátum:
2011 Június 19, 20:58:27 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Június 19, 20:57:22
Saját logikámra hagyatkozva én tennék bele egy gyertyamenet javítót, és utána Avi-val adnék neki.
Csúnya lenne, de ki biztos nem esne, szerintem.
ezért nem csinálsz motort hála isten
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14341 Dátum:
2011 Június 19, 20:58:02 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Június 19, 20:51:11
Hegeszteni szokták?
igen
de akkor uj vezetök stb....nem éri meg...
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14340 Dátum:
2011 Június 19, 20:57:22 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Június 19, 20:49:43
igen de nem éri meg
Saját logikámra hagyatkozva én tennék bele egy gyertyamenet javítót, és utána Avi-val adnék neki.
Csúnya lenne, de ki biztos nem esne, szerintem.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14339 Dátum:
2011 Június 19, 20:53:40 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Június 19, 20:51:11
Hegeszteni szokták?
korábban valami amcsi hengerfejről volt egy csomó kép, ahol kb a negyede volt kiszakadva és megcsinálták. gondolom annyiért, amibe egy soft tuning motor kerül amúgy...
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14338 Dátum:
2011 Június 19, 20:51:11 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Június 19, 20:49:43
igen de nem éri meg
Hegeszteni szokták?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14337 Dátum:
2011 Június 19, 20:49:43 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Június 19, 20:45:34
De gondolom valahogy szokták javítani nem? Elvi lehetőség biztos van.
igen de nem éri meg
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14336 Dátum:
2011 Június 19, 20:45:34 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 19, 20:42:41
Nem, mert ha tovább reped, vagy megmelegszik akkor a persely is kihullik, kilövi a gyertyát.
De gondolom valahogy szokták javítani nem? Elvi lehetőség biztos van.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14335 Dátum:
2011 Június 19, 20:43:57 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Június 19, 20:24:25
Sziasztok
Kompressziónöveléshez azt a vállat kell leszedni, amit bekarikáztam a rajzon? Bekarikáztam még 4 db repedést a gyertyamenetnél. Nincs végigrepedve a menet, csak felületi repdés. Folyadékot sem ereszt át. Ezt így lehet hegeszteni?
Köszi
lyallly...
Ez legfeljebb ajtótámasznak való, de tuningra semmiképp sem.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14334 Dátum:
2011 Június 19, 20:42:41 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Június 19, 20:41:15
Szerintem ezt egy gyertya menet perselyezéssel lehet orvosolni nem?
Nem, mert ha tovább reped, vagy megmelegszik akkor a persely is kihullik, kilövi a gyertyát.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14333 Dátum:
2011 Június 19, 20:42:14 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Június 19, 20:41:15
Szerintem ezt egy gyertya menet perselyezéssel lehet orvosolni nem?
ezt már nem !
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14332 Dátum:
2011 Június 19, 20:41:15 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Június 19, 20:35:24
ez a tipikus "repedt hengerfej" használható még de már kuka kategória sajnos
fölösleges vele bármit is csinálni, legfőképpen nem kompressziót növelni rajtuk
Szerintem ezt egy gyertya menet perselyezéssel lehet orvosolni nem?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14331 Dátum:
2011 Június 19, 20:39:52 »
Én is így vagyok vele... A tuning véleményem szerint ott kezdődik, hogy kifogástalan minden alkatrész...
Idézetet írta: BigBug - 2011 Június 19, 20:35:24
ez a tipikus "repedt hengerfej" használható még de már kuka kategória sajnos
fölösleges vele bármit is csinálni, legfőképpen nem kompressziót növelni rajtuk
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14330 Dátum:
2011 Június 19, 20:35:24 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Június 19, 20:24:25
Sziasztok
Kompressziónöveléshez azt a vállat kell leszedni, amit bekarikáztam a rajzon? Bekarikáztam még 4 db repedést a gyertyamenetnél. Nincs végigrepedve a menet, csak felületi repdés. Folyadékot sem ereszt át. Ezt így lehet hegeszteni?
Köszi
ez a tipikus "repedt hengerfej" használható még de már kuka kategória sajnos
fölösleges vele bármit is csinálni, legfőképpen nem kompressziót növelni rajtuk
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14329 Dátum:
2011 Június 19, 20:24:25 »
Sziasztok
Kompressziónöveléshez azt a vállat kell leszedni, amit bekarikáztam a rajzon? Bekarikáztam még 4 db repedést a gyertyamenetnél. Nincs végigrepedve a menet, csak felületi repdés. Folyadékot sem ereszt át. Ezt így lehet hegeszteni?
Köszi
[a csatolmányt egy admin törölte]
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14328 Dátum:
2011 Június 19, 17:51:05 »
Idézetet írta: callook - 2011 Június 19, 12:34:42
Ma délelőtt BlackP Webereit szedtem szét. Háááát, ilyen jó állapotú IDF-eket talán még nem is láttam. Úgy vagyok vele, hogy én talán bele sem raknám a felújítókészletet, mert annyira egészséges benne minden. Még a házban lévő kis benzinszűrő sem színeződött el, az összes tömítés ép, az úszószintek pontosak. Majd a tulaj eldönti, hogy megelégedjünk csak egy tisztítással, vagy azért kicseréljek benne mindent...
Viszont a fúvókázása az Maresz féle nagy tengelyes 1,6-hoz illeszkedik
De azon hamar segítünk...
Szóval ma csupán ennyit csináltam a karbikkal:
- A plusz 2 benzincsonkot megszüntettem, hogy ne benzincsődarabbal + dugóval legyen lezárva, hanem kulturáltan: Lefúrtam a csonkokat és menetet fúrtam a házba, de mivel az egyik csonk átmérője nagyobb volt, ezért az egyik fedélbe M8, a másikba M10 menetet tudtam csak fúrni. Hogy mindkét karbiban ugyanolyan zárócsavar legyen, ezért az M10 furatot átperselyeztem M8-ra. Hogy esélye se legyen a benzinnek szivárognia a perselynél, ezért peremes perselyt használtam, amit beragasztottam és bemángoroltam a házba. Így most karbinként 1-1 csonk van és 1-1 zárócsavar tömítőalátéttel.
- Megcsináltam a 2-2 légszűrő rögzítő menetet a fedelekbe, amik Alfa légszűrőnél hiányoznak, illetve tőcsavarokkal láttam el őket, hogy ne az alumíniumot gyötörjük majd a légszűrő le-fel szerelgetésénél. A 2-2 meglévő tőcsavart meg rövidebbekre cseréltem.
- Karbikat kipucoltam.
- Venturikat és főfúvókákat kicseréltem.
- Fedeleket felcseréltem, hogy a benzincsonkok hátra nézzenek, mert így rendezettebb lesz a motortér felszereléskor.
- Szivatókat lezártam rozsdamentes fedéllel.
írtam privit
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14327 Dátum:
2011 Június 19, 14:19:31 »
Idézetet írta: callook - 2011 Június 19, 12:34:42
Ma délelőtt BlackP Webereit szedtem szét. Háááát, ilyen jó állapotú IDF-eket talán még nem is láttam. Úgy vagyok vele, hogy én talán bele sem raknám a felújítókészletet, mert annyira egészséges benne minden. Még a házban lévő kis benzinszűrő sem színeződött el, az összes tömítés ép, az úszószintek pontosak. Majd a tulaj eldönti, hogy megelégedjünk csak egy tisztítással, vagy azért kicseréljek benne mindent...
Viszont a fúvókázása az Maresz féle nagy tengelyes 1,6-hoz illeszkedik
De azon hamar segítünk...
Szóval ma csupán ennyit csináltam a karbikkal:
- A plusz 2 benzincsonkot megszüntettem, hogy ne benzincsődarabbal + dugóval legyen lezárva, hanem kulturáltan: Lefúrtam a csonkokat és menetet fúrtam a házba, de mivel az egyik csonk átmérője nagyobb volt, ezért az egyik fedélbe M8, a másikba M10 menetet tudtam csak fúrni. Hogy mindkét karbiban ugyanolyan zárócsavar legyen, ezért az M10 furatot átperselyeztem M8-ra. Hogy esélye se legyen a benzinnek szivárognia a perselynél, ezért peremes perselyt használtam, amit beragasztottam és bemángoroltam a házba. Így most karbinként 1-1 csonk van és 1-1 zárócsavar tömítőalátéttel.
- Megcsináltam a 2-2 légszűrő rögzítő menetet a fedelekbe, amik Alfa légszűrőnél hiányoznak, illetve tőcsavarokkal láttam el őket, hogy ne az alumíniumot gyötörjük majd a légszűrő le-fel szerelgetésénél. A 2-2 meglévő tőcsavart meg rövidebbekre cseréltem.
- Karbikat kipucoltam.
- Venturikat és főfúvókákat kicseréltem.
- Fedeleket felcseréltem, hogy a benzincsonkok hátra nézzenek, mert így rendezettebb lesz a motortér felszereléskor.
- Szivatókat lezártam rozsdamentes fedéllel.
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14326 Dátum:
2011 Június 19, 12:34:42 »
Ma délelőtt BlackP Webereit szedtem szét. Háááát, ilyen jó állapotú IDF-eket talán még nem is láttam. Úgy vagyok vele, hogy én talán bele sem raknám a felújítókészletet, mert annyira egészséges benne minden. Még a házban lévő kis benzinszűrő sem színeződött el, az összes tömítés ép, az úszószintek pontosak. Majd a tulaj eldönti, hogy megelégedjünk csak egy tisztítással, vagy azért kicseréljek benne mindent...
Viszont a fúvókázása az Maresz féle nagy tengelyes 1,6-hoz illeszkedik
De azon hamar segítünk...
Szóval ma csupán ennyit csináltam a karbikkal:
- A plusz 2 benzincsonkot megszüntettem, hogy ne benzincsődarabbal + dugóval legyen lezárva, hanem kulturáltan: Lefúrtam a csonkokat és menetet fúrtam a házba, de mivel az egyik csonk átmérője nagyobb volt, ezért az egyik fedélbe M8, a másikba M10 menetet tudtam csak fúrni. Hogy mindkét karbiban ugyanolyan zárócsavar legyen, ezért az M10 furatot átperselyeztem M8-ra. Hogy esélye se legyen a benzinnek szivárognia a perselynél, ezért peremes perselyt használtam, amit beragasztottam és bemángoroltam a házba. Így most karbinként 1-1 csonk van és 1-1 zárócsavar tömítőalátéttel.
- Megcsináltam a 2-2 légszűrő rögzítő menetet a fedelekbe, amik Alfa légszűrőnél hiányoznak, illetve tőcsavarokkal láttam el őket, hogy ne az alumíniumot gyötörjük majd a légszűrő le-fel szerelgetésénél. A 2-2 meglévő tőcsavart meg rövidebbekre cseréltem.
- Karbikat kipucoltam.
- Venturikat és főfúvókákat kicseréltem.
- Fedeleket felcseréltem, hogy a benzincsonkok hátra nézzenek, mert így rendezettebb lesz a motortér felszereléskor.
- Szivatókat lezártam rozsdamentes fedéllel.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14325 Dátum:
2011 Június 19, 12:16:40 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Június 19, 11:34:41
110 km-et
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak:
1
...
194
195
196
197
198
[
199
]
200
201
202
203
204
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...