www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 20:35:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 194 195 196 197 198 [199] 200 201 202 203 204 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3378417 alkalommal)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #14364 Dátum: 2011 Június 21, 13:24:01 »

Értem... viszont Veled meccseltem, Lacházán... és nyertem... Roll Eyes Grin
Akkor mennyivel lenne jobb??? Evil
Sokkal. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #14363 Dátum: 2011 Június 21, 13:19:10 »

vedd meg a karbim  Grin

Értem... viszont Veled meccseltem, Lacházán... és nyertem... Roll Eyes Grin
Akkor mennyivel lenne jobb??? Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14362 Dátum: 2011 Június 21, 13:03:39 »

Akkor mibe kerülne, hogy legközelebb ne kapjak ki tőle???? Roll Eyes Evil Grin
vedd meg a karbim  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14361 Dátum: 2011 Június 21, 12:35:17 »

Akkor mibe kerülne, hogy legközelebb ne kapjak ki tőle???? Roll Eyes Evil Grin
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #14360 Dátum: 2011 Június 21, 12:28:48 »

mi csináltuk Grin

Akkor mibe kerülne, hogy legközelebb ne kapjak ki tőle???? Roll Eyes Evil Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14359 Dátum: 2011 Június 21, 12:04:24 »

mi csináltuk Grin
kivételek mindig akadnak :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14358 Dátum: 2011 Június 21, 10:10:56 »

Egyet tudok érteni! Véleményem szerint akkor érdemes a tuning motor irányába tovább lépni, ha a széria motor amivel elégedetlenek vagyunk, az tökéletes állapotban van. A tuning 1. lépcsője mindig a tökéletes széria motor! Sokan panaszkodnak, hogy hiába van dupla karbi, növelt sűrítési viszony, sportkipufogó, az autó mégsem megy úgy… Azért nem, mert egy teljesítményhibás 1,6-ra hiába teszünk tuning cuccokat… Nem helyettesíti a dupla karbi az új henger-dugót, a sportkipufogó meg a felújított hengerfejet.
Ott van például a Gaga féle autó, amiben széria 1,6 van, de tisztességesen megcsinálva. Vagy a Maresz féle 1,6… Nem csoda egyik autó sem, csak minden a helyén van benne…
Én azt mondom, első lépésben a tuning arról szól, hogy hibátlan állapotúak, vagy újak a hengerek és dugattyúk. A hengerfejek semmilyen szempontból sem hibásak, elhasználtak. A csapágyazás 100%-os. A karbi, gyújtás tökéletesen működik és jól beállított. Ha mindez teljesen rendben van, akkor lehet gondolkozni a többin…

mi csináltuk Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14357 Dátum: 2011 Június 21, 08:08:09 »


Egyet tudok érteni! Véleményem szerint akkor érdemes a tuning motor irányába tovább lépni, ha a széria motor amivel elégedetlenek vagyunk, az tökéletes állapotban van. A tuning 1. lépcsője mindig a tökéletes széria motor! Sokan panaszkodnak, hogy hiába van dupla karbi, növelt sűrítési viszony, sportkipufogó, az autó mégsem megy úgy… Azért nem, mert egy teljesítményhibás 1,6-ra hiába teszünk tuning cuccokat… Nem helyettesíti a dupla karbi az új henger-dugót, a sportkipufogó meg a felújított hengerfejet.
Ott van például a Gaga féle autó, amiben széria 1,6 van, de tisztességesen megcsinálva. Vagy a Maresz féle 1,6… Nem csoda egyik autó sem, csak minden a helyén van benne…
Én azt mondom, első lépésben a tuning arról szól, hogy hibátlan állapotúak, vagy újak a hengerek és dugattyúk. A hengerfejek semmilyen szempontból sem hibásak, elhasználtak. A csapágyazás 100%-os. A karbi, gyújtás tökéletesen működik és jól beállított. Ha mindez teljesen rendben van, akkor lehet gondolkozni a többin…

akkor dobd ki a repedt hengerfejeid és ez indulásnak, saccperkábé elég is lesz

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14356 Dátum: 2011 Június 19, 22:16:19 »

közelebb lesz a motorom a szériához, mint egy komoly tuninghoz. csak annyit szeretnék, hogy egy picivel legyen dinamikusabb mint egy széria.


Komoly tuninghoz mindannyiunk motorja távol van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14355 Dátum: 2011 Június 19, 21:58:16 »

közelebb lesz a motorom a szériához, mint egy komoly tuninghoz. csak annyit szeretnék, hogy egy picivel legyen dinamikusabb mint egy széria.
akkor dobd ki a repedt hengerfejeid és ez indulásnak, saccperkábé elég is lesz

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Robpanzer
« Hozzászólás #14354 Dátum: 2011 Június 19, 21:53:59 »


A kérdéseidből úgy érzem, hogy nem vagy túl jártas motor szerelésben és felújításban. Ez nem baj, senki nem születik úgy, de miért azonnal tuning motort akarsz csinálni? Miért nem csinálsz egy 1.6-os szériamotort? Hidd el, abban is lenne kihívás.

közelebb lesz a motorom a szériához, mint egy komoly tuninghoz. csak annyit szeretnék, hogy egy picivel legyen dinamikusabb mint egy széria.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14353 Dátum: 2011 Június 19, 21:28:26 »

Hegeszteni szokták?


A kérdéseidből úgy érzem, hogy nem vagy túl jártas motor szerelésben és felújításban. Ez nem baj, senki nem születik úgy, de miért azonnal tuning motort akarsz csinálni? Miért nem csinálsz egy 1.6-os szériamotort? Hidd el, abban is lenne kihívás.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14352 Dátum: 2011 Június 19, 21:24:59 »


Mindketten pozőr faszok vagytok, én tettem rá egy csövet és ledugóztam.  Grin
Grin

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14351 Dátum: 2011 Június 19, 21:22:36 »

ezt én is így csináltam elsö neki felindulásból csak a dugókat 10x1 menettel .....


Mindketten pozőr faszok vagytok, én tettem rá egy csövet és ledugóztam.  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14350 Dátum: 2011 Június 19, 21:22:22 »

kb40ből kijön új szelepekkel
akkor érdemes, megéri

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14349 Dátum: 2011 Június 19, 21:18:34 »

2x annyi mint egy új hf  Wink
kb40ből kijön új szelepekkel

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14348 Dátum: 2011 Június 19, 21:16:53 »

Ez így mi pénz?
2x annyi mint egy új hf  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14347 Dátum: 2011 Június 19, 21:16:19 »

Saját logikámra hagyatkozva én tennék bele egy gyertyamenet javítót, és utána Avi-val adnék neki.
Csúnya lenne, de ki biztos nem esne, szerintem.
  a persely kicsöpögne mielőtt sikerülne a hengerfejen az oxidot feltörni és akkor még hol van a hegesztés, arról nem beszélve hogy ha valami csoda folytán sikerül meghekmányolni mire kihül körbereped a persely és kiesik rá a lábujjadra amitől megijedsz elejted és a megégett láujjad még el is törik Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14346 Dátum: 2011 Június 19, 21:06:11 »

Lefúrtam a csonkokat és menetet fúrtam a házba, de mivel az egyik csonk átmérője nagyobb volt, ezért az egyik fedélbe M8, a másikba M10 menetet tudtam csak fúrni. Hogy mindkét karbiban ugyanolyan zárócsavar legyen,  1-1 csonk van és 1-1 zárócsavar tömítőalátéttel.
-
- Fedeleket felcseréltem, hogy a benzincsonkok hátra nézzenek, mert így rendezettebb lesz a motortér
ezt én is így csináltam elsö neki felindulásból csak a dugókat 10x1 menettel .....

Robpanzer
« Hozzászólás #14345 Dátum: 2011 Június 19, 21:03:48 »

ennek a hegesztéséhez ki kell venni a szelepfészkeket ami helyet újat kell rakni  hogy az újat tökéletesen bemarják ahhoz a szelepvezetőt is illik újra cserélni  Undecided

Ez így mi pénz?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14344 Dátum: 2011 Június 19, 21:01:53 »

ezért nem csinálsz motort hála isten Grin
Miért kéne ahhoz új vezetők? Nem bírná a hegesztést azok ami benne van? Kimozdulna?
Semmi fantázia nincs benned, mindig csak a csere. Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14343 Dátum: 2011 Június 19, 21:00:18 »

De gondolom valahogy szokták javítani nem? Elvi lehetőség biztos van.
ennek a hegesztéséhez ki kell venni a szelepfészkeket ami helyet újat kell rakni  hogy az újat tökéletesen bemarják ahhoz a szelepvezetőt is illik újra cserélni  Undecided

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14342 Dátum: 2011 Június 19, 20:58:27 »

Saját logikámra hagyatkozva én tennék bele egy gyertyamenet javítót, és utána Avi-val adnék neki.
Csúnya lenne, de ki biztos nem esne, szerintem.
ezért nem csinálsz motort hála isten Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14341 Dátum: 2011 Június 19, 20:58:02 »

Hegeszteni szokták?
igen
de akkor uj vezetök stb....nem éri meg...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14340 Dátum: 2011 Június 19, 20:57:22 »

igen de nem éri meg

Saját logikámra hagyatkozva én tennék bele egy gyertyamenet javítót, és utána Avi-val adnék neki.
Csúnya lenne, de ki biztos nem esne, szerintem.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14339 Dátum: 2011 Június 19, 20:53:40 »

Hegeszteni szokták?
korábban valami amcsi hengerfejről volt egy csomó kép, ahol kb a negyede volt kiszakadva és megcsinálták. gondolom annyiért, amibe egy soft tuning motor kerül amúgy...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Robpanzer
« Hozzászólás #14338 Dátum: 2011 Június 19, 20:51:11 »

igen de nem éri meg


Hegeszteni szokták?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14337 Dátum: 2011 Június 19, 20:49:43 »

De gondolom valahogy szokták javítani nem? Elvi lehetőség biztos van.
igen de nem éri meg

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14336 Dátum: 2011 Június 19, 20:45:34 »


Nem, mert ha tovább reped, vagy megmelegszik akkor a persely is kihullik, kilövi a gyertyát.
De gondolom valahogy szokták javítani nem? Elvi lehetőség biztos van.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #14335 Dátum: 2011 Június 19, 20:43:57 »

Sziasztok
Kompressziónöveléshez azt a vállat kell leszedni, amit bekarikáztam a rajzon? Bekarikáztam még 4 db repedést a gyertyamenetnél. Nincs végigrepedve a menet, csak felületi repdés. Folyadékot sem ereszt át. Ezt így lehet hegeszteni?
Köszi
lyallly...
Ez legfeljebb ajtótámasznak való, de tuningra semmiképp sem.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14334 Dátum: 2011 Június 19, 20:42:41 »

Szerintem ezt egy gyertya menet perselyezéssel lehet orvosolni nem?


Nem, mert ha tovább reped, vagy megmelegszik akkor a persely is kihullik, kilövi a gyertyát.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14333 Dátum: 2011 Június 19, 20:42:14 »

Szerintem ezt egy gyertya menet perselyezéssel lehet orvosolni nem?
ezt már nem !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14332 Dátum: 2011 Június 19, 20:41:15 »

ez a tipikus "repedt hengerfej"  használható még de már kuka kategória sajnos
fölösleges vele bármit is csinálni, legfőképpen nem kompressziót növelni rajtuk
Szerintem ezt egy gyertya menet perselyezéssel lehet orvosolni nem?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14331 Dátum: 2011 Június 19, 20:39:52 »

Én is így vagyok vele... A tuning véleményem szerint ott kezdődik, hogy kifogástalan minden alkatrész...

ez a tipikus "repedt hengerfej"  használható még de már kuka kategória sajnos
fölösleges vele bármit is csinálni, legfőképpen nem kompressziót növelni rajtuk

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14330 Dátum: 2011 Június 19, 20:35:24 »

Sziasztok
Kompressziónöveléshez azt a vállat kell leszedni, amit bekarikáztam a rajzon? Bekarikáztam még 4 db repedést a gyertyamenetnél. Nincs végigrepedve a menet, csak felületi repdés. Folyadékot sem ereszt át. Ezt így lehet hegeszteni?
Köszi
ez a tipikus "repedt hengerfej"  használható még de már kuka kategória sajnos
fölösleges vele bármit is csinálni, legfőképpen nem kompressziót növelni rajtuk

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Robpanzer
« Hozzászólás #14329 Dátum: 2011 Június 19, 20:24:25 »

Sziasztok
Kompressziónöveléshez azt a vállat kell leszedni, amit bekarikáztam a rajzon? Bekarikáztam még 4 db repedést a gyertyamenetnél. Nincs végigrepedve a menet, csak felületi repdés. Folyadékot sem ereszt át. Ezt így lehet hegeszteni?
Köszi

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14328 Dátum: 2011 Június 19, 17:51:05 »

Ma délelőtt BlackP Webereit szedtem szét. Háááát, ilyen jó állapotú IDF-eket talán még nem is láttam. Úgy vagyok vele, hogy én talán bele sem raknám a felújítókészletet, mert annyira egészséges benne minden. Még a házban lévő kis benzinszűrő sem színeződött el, az összes tömítés ép, az úszószintek pontosak. Majd a tulaj eldönti, hogy megelégedjünk csak egy tisztítással, vagy azért kicseréljek benne mindent...
Viszont a fúvókázása az Maresz féle nagy tengelyes 1,6-hoz illeszkedik  Wink De azon hamar segítünk...

Szóval ma csupán ennyit csináltam a karbikkal:
- A plusz 2 benzincsonkot megszüntettem, hogy ne benzincsődarabbal + dugóval legyen lezárva, hanem kulturáltan: Lefúrtam a csonkokat és menetet fúrtam a házba, de mivel az egyik csonk átmérője nagyobb volt, ezért az egyik fedélbe M8, a másikba M10 menetet tudtam csak fúrni. Hogy mindkét karbiban ugyanolyan zárócsavar legyen, ezért az M10 furatot átperselyeztem M8-ra. Hogy esélye se legyen a benzinnek szivárognia a perselynél, ezért peremes perselyt használtam, amit beragasztottam és bemángoroltam a házba. Így most karbinként 1-1 csonk van és 1-1 zárócsavar tömítőalátéttel.
- Megcsináltam a 2-2 légszűrő rögzítő menetet a fedelekbe, amik Alfa légszűrőnél hiányoznak, illetve tőcsavarokkal láttam el őket, hogy ne az alumíniumot gyötörjük majd a légszűrő le-fel szerelgetésénél. A 2-2 meglévő tőcsavart meg rövidebbekre cseréltem.
- Karbikat kipucoltam.
- Venturikat és főfúvókákat kicseréltem.
- Fedeleket felcseréltem, hogy a benzincsonkok hátra nézzenek, mert így rendezettebb lesz a motortér felszereléskor.
- Szivatókat lezártam rozsdamentes fedéllel.
írtam privit

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14327 Dátum: 2011 Június 19, 14:19:31 »

Ma délelőtt BlackP Webereit szedtem szét. Háááát, ilyen jó állapotú IDF-eket talán még nem is láttam. Úgy vagyok vele, hogy én talán bele sem raknám a felújítókészletet, mert annyira egészséges benne minden. Még a házban lévő kis benzinszűrő sem színeződött el, az összes tömítés ép, az úszószintek pontosak. Majd a tulaj eldönti, hogy megelégedjünk csak egy tisztítással, vagy azért kicseréljek benne mindent...
Viszont a fúvókázása az Maresz féle nagy tengelyes 1,6-hoz illeszkedik  Wink De azon hamar segítünk...

Szóval ma csupán ennyit csináltam a karbikkal:
- A plusz 2 benzincsonkot megszüntettem, hogy ne benzincsődarabbal + dugóval legyen lezárva, hanem kulturáltan: Lefúrtam a csonkokat és menetet fúrtam a házba, de mivel az egyik csonk átmérője nagyobb volt, ezért az egyik fedélbe M8, a másikba M10 menetet tudtam csak fúrni. Hogy mindkét karbiban ugyanolyan zárócsavar legyen, ezért az M10 furatot átperselyeztem M8-ra. Hogy esélye se legyen a benzinnek szivárognia a perselynél, ezért peremes perselyt használtam, amit beragasztottam és bemángoroltam a házba. Így most karbinként 1-1 csonk van és 1-1 zárócsavar tömítőalátéttel.
- Megcsináltam a 2-2 légszűrő rögzítő menetet a fedelekbe, amik Alfa légszűrőnél hiányoznak, illetve tőcsavarokkal láttam el őket, hogy ne az alumíniumot gyötörjük majd a légszűrő le-fel szerelgetésénél. A 2-2 meglévő tőcsavart meg rövidebbekre cseréltem.
- Karbikat kipucoltam.
- Venturikat és főfúvókákat kicseréltem.
- Fedeleket felcseréltem, hogy a benzincsonkok hátra nézzenek, mert így rendezettebb lesz a motortér felszereléskor.
- Szivatókat lezártam rozsdamentes fedéllel.
Cool

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14326 Dátum: 2011 Június 19, 12:34:42 »

Ma délelőtt BlackP Webereit szedtem szét. Háááát, ilyen jó állapotú IDF-eket talán még nem is láttam. Úgy vagyok vele, hogy én talán bele sem raknám a felújítókészletet, mert annyira egészséges benne minden. Még a házban lévő kis benzinszűrő sem színeződött el, az összes tömítés ép, az úszószintek pontosak. Majd a tulaj eldönti, hogy megelégedjünk csak egy tisztítással, vagy azért kicseréljek benne mindent...
Viszont a fúvókázása az Maresz féle nagy tengelyes 1,6-hoz illeszkedik  Wink De azon hamar segítünk...

Szóval ma csupán ennyit csináltam a karbikkal:
- A plusz 2 benzincsonkot megszüntettem, hogy ne benzincsődarabbal + dugóval legyen lezárva, hanem kulturáltan: Lefúrtam a csonkokat és menetet fúrtam a házba, de mivel az egyik csonk átmérője nagyobb volt, ezért az egyik fedélbe M8, a másikba M10 menetet tudtam csak fúrni. Hogy mindkét karbiban ugyanolyan zárócsavar legyen, ezért az M10 furatot átperselyeztem M8-ra. Hogy esélye se legyen a benzinnek szivárognia a perselynél, ezért peremes perselyt használtam, amit beragasztottam és bemángoroltam a házba. Így most karbinként 1-1 csonk van és 1-1 zárócsavar tömítőalátéttel.
- Megcsináltam a 2-2 légszűrő rögzítő menetet a fedelekbe, amik Alfa légszűrőnél hiányoznak, illetve tőcsavarokkal láttam el őket, hogy ne az alumíniumot gyötörjük majd a légszűrő le-fel szerelgetésénél. A 2-2 meglévő tőcsavart meg rövidebbekre cseréltem.
- Karbikat kipucoltam.
- Venturikat és főfúvókákat kicseréltem.
- Fedeleket felcseréltem, hogy a benzincsonkok hátra nézzenek, mert így rendezettebb lesz a motortér felszereléskor.
- Szivatókat lezártam rozsdamentes fedéllel.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14325 Dátum: 2011 Június 19, 12:16:40 »

110 km-et



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 194 195 196 197 198 [199] 200 201 202 203 204 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.