www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 20:02:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 193 194 195 196 197 [198] 199 200 201 202 203 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3378306 alkalommal)
RNIE
« Hozzászólás #14404 Dátum: 2011 Június 26, 12:06:10 »

Még mindig?
Sebességet konvertál,1:1-ben olyan gyors hogy nem látszik  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14403 Dátum: 2011 Június 26, 11:51:47 »

Le is van videózva!! Feltöltés alatt van..


Még mindig?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14402 Dátum: 2011 Június 26, 11:18:32 »

Tegnap este!! Kipróbáltam a Gépjárművet!! Gyorsultam egy 16 szelepes 2 literes Lanchiával.. Kapott 2 autót!!
Nekem meg dagadt a májam  Evil
Le is van videózva!! Feltöltés alatt van..

haverom 16v golf 2 ese ellen meg hallom h nem akartál pedig gyári és csak 139 ló

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #14401 Dátum: 2011 Június 26, 08:02:00 »

Velem a nagy lóerők árnyékában már szóba sem állsz?

 Lips Sealed ?
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #14400 Dátum: 2011 Június 26, 08:01:24 »

én egy porsche-t aláztam meg az 1,6d automatával a héten
csúnyán betérdelt a kis köcsög

<beszúrt kép törölve>

Grin
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #14399 Dátum: 2011 Június 25, 23:02:44 »

Velem a nagy lóerők árnyékában már szóba sem állsz?
Tegnap este!! Kipróbáltam a Gépjárművet!! Gyorsultam egy 16 szelepes 2 literes Lanchiával.. Kapott 2 autót!!
Nekem meg dagadt a májam  Evil
Le is van videózva!! Feltöltés alatt van..


VW 1200.1963.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14398 Dátum: 2011 Június 25, 22:59:30 »

én egy porsche-t aláztam meg az 1,6d automatával a héten
csúnyán betérdelt a kis köcsög

<beszúrt kép törölve>
ja egy subarut is lenyomtam a héten



 Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14397 Dátum: 2011 Június 25, 22:48:59 »

Evil
én egy porsche-t aláztam meg az 1,6d automatával a héten
csúnyán betérdelt a kis köcsög

« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 25, 22:50:33 írta BigBug »

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #14396 Dátum: 2011 Június 25, 22:37:30 »

 Evil
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #14395 Dátum: 2011 Június 25, 22:33:43 »

kezdődik

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #14394 Dátum: 2011 Június 25, 22:31:04 »

Tegnap este!! Kipróbáltam a Gépjárművet!! Gyorsultam egy 16 szelepes 2 literes Lanchiával.. Kapott 2 autót!!
Nekem meg dagadt a májam  Evil
Le is van videózva!! Feltöltés alatt van..
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14393 Dátum: 2011 Június 25, 22:06:05 »

laikusként kérdezem,egy 1.6 os duplaszívós motorban engle vezérműtengely mit művel?
nem,tudom,hogy nem lesz tőle paripa,de mégis,jobb lesz?bonyolultabb? megbízhatobb?megbízhatatlan? vagy mit vesz észre az ember?
köszi!
inkább igyuk el az árát.
szerintem jobban járunk mindketten :-)
(na jó, a felébe beszállok)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #14392 Dátum: 2011 Június 25, 21:27:03 »

vagy mit vesz észre az ember?
köszi!
Hogy egy csomó pénzt kikúrt az ablakon tök feleslegesen.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14391 Dátum: 2011 Június 25, 21:25:44 »

laikusként kérdezem,egy 1.6 os duplaszívós motorban engle vezérműtengely mit művel?
nem,tudom,hogy nem lesz tőle paripa,de mégis,jobb lesz?bonyolultabb? megbízhatobb?megbízhatatlan? vagy mit vesz észre az ember?
köszi!

Van mérsékelt engle is, pl. W100, az még esetleg....

Egyébként felül picit javít (nem biztos), alul meg sokat ront. Növeli a fogyasztást és alig ad nagyobb teljesítményt, mert limitál a fej.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #14390 Dátum: 2011 Június 25, 21:21:24 »

laikusként kérdezem,egy 1.6 os duplaszívós motorban engle vezérműtengely mit művel?
nem,tudom,hogy nem lesz tőle paripa,de mégis,jobb lesz?bonyolultabb? megbízhatobb?megbízhatatlan? vagy mit vesz észre az ember?
köszi!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14389 Dátum: 2011 Június 25, 20:49:31 »

1776 + w120 és ehhez szimplaszívós fejek??? Szerintem szörnyű lenne... Hacsak valami iszonyat komoly hengerfej felhegesztés és túrás nem történne... Mert különben ez egy hibás koncepció...

persze megértem, hogy nem 10sec alatt akarta futni a negyedmérfödet vele Stunt Tongue, de egy picit csalódtam, olyan 60-65pacira számítottam, mert az igazság az, hogy én is egy hasonló mocin gondolkozom csak 1776-os hengerekkel, w120-as tengellyel... és most elgondolkodtam Huh Huh

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14388 Dátum: 2011 Június 25, 20:47:58 »

persze megértem, hogy nem 10sec alatt akarta futni a negyedmérfödet vele Stunt Tongue, de egy picit csalódtam, olyan 60-65pacira számítottam, mert az igazság az, hogy én is egy hasonló mocin gondolkozom csak 1776-os hengerekkel, w120-as tengellyel... és most elgondolkodtam Huh Huh

Nyugodtan mondhattunk volna rá 65 lovat is ahogy mások.

Nem nagyon értem, hogy mit jelent nálad a hasonló moci, ugyanis ez egy vintage speed motor, szimplaszívós hengerfejekkel, kívülről nagyjából korabeli cuccokknak kinéző dolgokkal (weber ICT koppintás), kivétel a két sportszűrő.

Ha szimplaszívós motort akarsz, akkor itthon nem nagyon fogsz találni olyan embert, aki elvállal és értően hozzányúl a hengerfejeidhez úgy, hogy azok képesek legyenek kiszolgálni egy W120-as tengelyt 1776 ccm-rel.

Végül úgy fogsz járni, hogy a motor 4800 fordulaton adja majd le maximális 62.5 lóerejét. És nehogy azt hidd, hogy most túloztam, nem leszel 65 lóerő felett. 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #14387 Dátum: 2011 Június 25, 18:58:13 »

De az egy szimplaszívós 1,6! A duplaszívós 1,6 volt 50LE, a duplaszívós 2 Solex karbis a typ3-ban meg 54 LE.
Ez meg egy Vintage speed motor, ami egy széria szimplaszívós 1,6 2 db karbival... Sőt egy sima szimplaszívós 1,3 moci volt, ami kapott 1 garnitúra 1,6 HD-t meg egy pár karbit. Szóval ha így nézzük, a gyári 40 LE-höz képest 25-30% a teljesítménynövekedés... De nyilván nem egy versenymotor, nem is annak készült... Azt azért ne gondoljuk, hogy ha rádobunk egy tök széria motorra 2 karbit, akkor 70-80 LE lesz... Ahhoz picit több kell...

Egyébként én mentem azzal az autóval egyhuzamban 200 km-t és pont annyit tud, mint ami elvárható: Egy jó 1,6-os, jól használható hosszútávon, fel lehet vele venni a forgalom ritmusát, de nem negyed mérföldre való... Meg nagyon elfogy egy duplaszívós dupla weberes motorhoz képest...
Cserébe viszont elég stabil, a világból is kimegy jellegű motor, ami mellőzi a nagyon túrt motorok hátrányait.


persze megértem, hogy nem 10sec alatt akarta futni a negyedmérfödet vele Stunt Tongue, de egy picit csalódtam, olyan 60-65pacira számítottam, mert az igazság az, hogy én is egy hasonló mocin gondolkozom csak 1776-os hengerekkel, w120-as tengellyel... és most elgondolkodtam Huh Huh
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14386 Dátum: 2011 Június 25, 16:27:39 »

az már több mint az orig. 1.6  Grin Grin


Orig. 1.6  ÚJKORÁBAN.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14385 Dátum: 2011 Június 25, 11:31:21 »

De az egy szimplaszívós 1,6! A duplaszívós 1,6 volt 50LE, a duplaszívós 2 Solex karbis a typ3-ban meg 54 LE.
Ez meg egy Vintage speed motor, ami egy széria szimplaszívós 1,6 2 db karbival... Sőt egy sima szimplaszívós 1,3 moci volt, ami kapott 1 garnitúra 1,6 HD-t meg egy pár karbit. Szóval ha így nézzük, a gyári 40 LE-höz képest 25-30% a teljesítménynövekedés... De nyilván nem egy versenymotor, nem is annak készült... Azt azért ne gondoljuk, hogy ha rádobunk egy tök széria motorra 2 karbit, akkor 70-80 LE lesz... Ahhoz picit több kell...

Egyébként én mentem azzal az autóval egyhuzamban 200 km-t és pont annyit tud, mint ami elvárható: Egy jó 1,6-os, jól használható hosszútávon, fel lehet vele venni a forgalom ritmusát, de nem negyed mérföldre való... Meg nagyon elfogy egy duplaszívós dupla weberes motorhoz képest...
Cserébe viszont elég stabil, a világból is kimegy jellegű motor, ami mellőzi a nagyon túrt motorok hátrányait.

az már több mint az orig. 1.6  Grin Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14384 Dátum: 2011 Június 25, 10:43:54 »

ne okoskodj, ezt másoltam ki az eredmény táblázatból Tongue
másodperc/negyedmérföld

kérdeztem, te fasz :-P
köszi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14383 Dátum: 2011 Június 25, 09:38:23 »

ne okoskodj, ezt másoltam ki az eredmény táblázatból Tongue

másodperc/negyedmérföld

átlépő:

221,14 km/h Shocked Shocked Shocked

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14382 Dátum: 2011 Június 25, 09:36:42 »

izé.
ez milyen mértékegység?

ne okoskodj, ezt másoltam ki az eredmény táblázatból Tongue

másodperc/negyedmérföld

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14381 Dátum: 2011 Június 25, 09:35:23 »

sec/m

izé.
ez milyen mértékegység?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14380 Dátum: 2011 Június 25, 09:23:58 »

Mexx-nek kezd összeállni a technika.

10.684 sec/m-t ment múlt hétvégén Fertőszentmiklóson Evil


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #14379 Dátum: 2011 Június 25, 00:02:25 »

50 és 55 között

az már több mint az orig. 1.6  Grin Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14378 Dátum: 2011 Június 24, 07:02:42 »

50 és 55 között

sacc/kb mennyi lehetett?

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #14377 Dátum: 2011 Június 22, 09:19:26 »

sacc/kb mennyi lehetett?
olyan 400-900.000 környéke  Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #14376 Dátum: 2011 Június 21, 23:06:29 »

Nem volt mérve.

sacc/kb mennyi lehetett?
Robpanzer
« Hozzászólás #14375 Dátum: 2011 Június 21, 20:55:55 »

Azért kezdtem úgy a bejegyzésem, hogy: 1,6?
Weber regiszter karbi lesz rajta. (Meg ha tuningban gondolkozik, akkor tök mindegy melyik karbit választja, jobb a 36/32)
Ha jó a motor, jók a beállítások, nem reped az szét (Különben senki sem rakna nagy szelepet a motorba?!)


1.6 lesz
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #14374 Dátum: 2011 Június 21, 20:47:41 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14373 Dátum: 2011 Június 21, 20:42:22 »

Ha nem állnék így anyagilag lehet, nem sokat gondolkodnék... Undecided De még a felajánlott részletet sem tudom-merem felvállalni, a jelen helyzetben... Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #14372 Dátum: 2011 Június 21, 20:41:09 »

tuti szarul van beállítva a motor, nem a karbi hibája

Ha nem állnék így anyagilag lehet, nem sokat gondolkodnék... Undecided De még a felajánlott részletet sem tudom-merem felvállalni, a jelen helyzetben... Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14371 Dátum: 2011 Június 21, 19:49:51 »

Azért kezdtem úgy a bejegyzésem, hogy: 1,6?
Weber regiszter karbi lesz rajta. (Meg ha tuningban gondolkozik, akkor tök mindegy melyik karbit választja, jobb a 36/32)
Ha jó a motor, jók a beállítások, nem reped az szét (Különben senki sem rakna nagy szelepet a motorba?!)

De az sem mindegy mekkora ccm-ben gondolkodik? Meg milyen karbik lesznek rajta?
+ úgy tudom hogy amibe a kisebb szelep van az jobban bírja a strapát repedés szempontjából.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14370 Dátum: 2011 Június 21, 19:24:13 »

1,6? 36/32. Főleg ha tuningban is gondolkozol.

De az sem mindegy mekkora ccm-ben gondolkodik? Meg milyen karbik lesznek rajta?
+ úgy tudom hogy amibe a kisebb szelep van az jobban bírja a strapát repedés szempontjából.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14369 Dátum: 2011 Június 21, 19:20:54 »

1,6? 36/32. Főleg ha tuningban is gondolkozol.

folyamatban.  30-32-es, vagy 32-36-osat érdemesebb inkább?

Robpanzer
« Hozzászólás #14368 Dátum: 2011 Június 21, 18:01:50 »

akkor dobd ki a repedt hengerfejeid és ez indulásnak, saccperkábé elég is lesz

folyamatban.  30-32-es, vagy 32-36-osat érdemesebb inkább?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 21, 18:10:42 írta Robpanzer »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14367 Dátum: 2011 Június 21, 15:42:52 »

Nem volt mérve.

Stunt! DUJ volt dynon mérve az 1,6-os szimplaszívós mocival? Ha igen mennyit tudott?

Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #14366 Dátum: 2011 Június 21, 14:15:48 »

Stunt! DUJ volt dynon mérve az 1,6-os szimplaszívós mocival? Ha igen mennyit tudott?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14365 Dátum: 2011 Június 21, 13:28:30 »

Értem... viszont Veled meccseltem, Lacházán... és nyertem... Roll Eyes Grin
Akkor mennyivel lenne jobb??? Evil
tuti szarul van beállítva a motor, nem a karbi hibája

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 193 194 195 196 197 [198] 199 200 201 202 203 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.