www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 20:50:06
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
193
194
195
196
197
[
198
]
199
200
201
202
203
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3378484 alkalommal)
RNIE
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14404 Dátum:
2011 Június 26, 12:06:10 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 26, 11:51:47
Még mindig?
Sebességet konvertál,1:1-ben olyan gyors hogy nem látszik
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14403 Dátum:
2011 Június 26, 11:51:47 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Június 25, 22:31:04
Le is van videózva!! Feltöltés alatt van..
Még mindig?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14402 Dátum:
2011 Június 26, 11:18:32 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Június 25, 22:31:04
Tegnap este!! Kipróbáltam a Gépjárművet!! Gyorsultam egy 16 szelepes 2 literes Lanchiával.. Kapott 2 autót!!
Nekem meg dagadt a májam
Le is van videózva!! Feltöltés alatt van..
haverom 16v golf 2 ese ellen meg hallom h nem akartál pedig gyári és csak 139 ló
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14401 Dátum:
2011 Június 26, 08:02:00 »
Idézetet írta: bitus76 - 2011 Június 25, 23:02:44
Velem a nagy lóerők árnyékában már szóba sem állsz?
?
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14400 Dátum:
2011 Június 26, 08:01:24 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Június 25, 22:48:59
én egy porsche-t aláztam meg az 1,6d automatával a héten
csúnyán betérdelt a kis köcsög
<beszúrt kép törölve>
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14399 Dátum:
2011 Június 25, 23:02:44 »
Velem a nagy lóerők árnyékában már szóba sem állsz?
Idézetet írta: reitim - 2011 Június 25, 22:31:04
Tegnap este!! Kipróbáltam a Gépjárművet!! Gyorsultam egy 16 szelepes 2 literes Lanchiával.. Kapott 2 autót!!
Nekem meg dagadt a májam
Le is van videózva!! Feltöltés alatt van..
VW 1200.1963.
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14398 Dátum:
2011 Június 25, 22:59:30 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Június 25, 22:48:59
én egy porsche-t aláztam meg az 1,6d automatával a héten
csúnyán betérdelt a kis köcsög
<beszúrt kép törölve>
ja egy subarut is lenyomtam a héten
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14397 Dátum:
2011 Június 25, 22:48:59 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Június 25, 22:37:30
én egy porsche-t aláztam meg az 1,6d automatával a héten
csúnyán betérdelt a kis köcsög
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Június 25, 22:50:33 írta BigBug
»
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14396 Dátum:
2011 Június 25, 22:37:30 »
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14395 Dátum:
2011 Június 25, 22:33:43 »
kezdődik
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14394 Dátum:
2011 Június 25, 22:31:04 »
Tegnap este!! Kipróbáltam a Gépjárművet!! Gyorsultam egy 16 szelepes 2 literes Lanchiával.. Kapott 2 autót!!
Nekem meg dagadt a májam
Le is van videózva!! Feltöltés alatt van..
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14393 Dátum:
2011 Június 25, 22:06:05 »
Idézetet írta: Dr.gonzo - 2011 Június 25, 21:21:24
laikusként kérdezem,egy 1.6 os duplaszívós motorban engle vezérműtengely mit művel?
nem,tudom,hogy nem lesz tőle paripa,de mégis,jobb lesz?bonyolultabb? megbízhatobb?megbízhatatlan? vagy mit vesz észre az ember?
köszi!
inkább igyuk el az árát.
szerintem jobban járunk mindketten :-)
(na jó, a felébe beszállok)
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14392 Dátum:
2011 Június 25, 21:27:03 »
Idézetet írta: Dr.gonzo - 2011 Június 25, 21:21:24
vagy mit vesz észre az ember?
köszi!
Hogy egy csomó pénzt kikúrt az ablakon tök feleslegesen.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14391 Dátum:
2011 Június 25, 21:25:44 »
Idézetet írta: Dr.gonzo - 2011 Június 25, 21:21:24
laikusként kérdezem,egy 1.6 os duplaszívós motorban engle vezérműtengely mit művel?
nem,tudom,hogy nem lesz tőle paripa,de mégis,jobb lesz?bonyolultabb? megbízhatobb?megbízhatatlan? vagy mit vesz észre az ember?
köszi!
Van mérsékelt engle is, pl. W100, az még esetleg....
Egyébként felül picit javít (nem biztos), alul meg sokat ront. Növeli a fogyasztást és alig ad nagyobb teljesítményt, mert limitál a fej.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089
The first rule of Fight Club is......
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14390 Dátum:
2011 Június 25, 21:21:24 »
laikusként kérdezem,egy 1.6 os duplaszívós motorban engle vezérműtengely mit művel?
nem,tudom,hogy nem lesz tőle paripa,de mégis,jobb lesz?bonyolultabb? megbízhatobb?megbízhatatlan? vagy mit vesz észre az ember?
köszi!
"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14389 Dátum:
2011 Június 25, 20:49:31 »
1776 + w120 és ehhez szimplaszívós fejek??? Szerintem szörnyű lenne... Hacsak valami iszonyat komoly hengerfej felhegesztés és túrás nem történne... Mert különben ez egy hibás koncepció...
Idézetet írta: csanad - 2011 Június 25, 18:58:13
persze megértem, hogy nem 10sec alatt akarta futni a negyedmérfödet vele Stunt
, de egy picit csalódtam, olyan 60-65pacira számítottam, mert az igazság az, hogy én is egy hasonló mocin gondolkozom csak 1776-os hengerekkel, w120-as tengellyel... és most elgondolkodtam
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14388 Dátum:
2011 Június 25, 20:47:58 »
Idézetet írta: csanad - 2011 Június 25, 18:58:13
persze megértem, hogy nem 10sec alatt akarta futni a negyedmérfödet vele Stunt
, de egy picit csalódtam, olyan 60-65pacira számítottam, mert az igazság az, hogy én is egy hasonló mocin gondolkozom csak 1776-os hengerekkel, w120-as tengellyel... és most elgondolkodtam
Nyugodtan mondhattunk volna rá 65 lovat is ahogy mások.
Nem nagyon értem, hogy mit jelent nálad a hasonló moci, ugyanis ez egy vintage speed motor, szimplaszívós hengerfejekkel, kívülről nagyjából korabeli cuccokknak kinéző dolgokkal (weber ICT koppintás), kivétel a két sportszűrő.
Ha szimplaszívós motort akarsz, akkor itthon nem nagyon fogsz találni olyan embert, aki elvállal és értően hozzányúl a hengerfejeidhez úgy, hogy azok képesek legyenek kiszolgálni egy W120-as tengelyt 1776 ccm-rel.
Végül úgy fogsz járni, hogy a motor 4800 fordulaton adja majd le maximális 62.5 lóerejét. És nehogy azt hidd, hogy most túloztam, nem leszel 65 lóerő felett.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
csanad
Hozzászólások: 218
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14387 Dátum:
2011 Június 25, 18:58:13 »
Idézetet írta: callook - 2011 Június 25, 11:31:21
De az egy szimplaszívós 1,6! A duplaszívós 1,6 volt 50LE, a duplaszívós 2 Solex karbis a typ3-ban meg 54 LE.
Ez meg egy Vintage speed motor, ami egy széria szimplaszívós 1,6 2 db karbival... Sőt egy sima szimplaszívós 1,3 moci volt, ami kapott 1 garnitúra 1,6 HD-t meg egy pár karbit. Szóval ha így nézzük, a gyári 40 LE-höz képest 25-30% a teljesítménynövekedés... De nyilván nem egy versenymotor, nem is annak készült... Azt azért ne gondoljuk, hogy ha rádobunk egy tök széria motorra 2 karbit, akkor 70-80 LE lesz... Ahhoz picit több kell...
Egyébként én mentem azzal az autóval egyhuzamban 200 km-t és pont annyit tud, mint ami elvárható: Egy jó 1,6-os, jól használható hosszútávon, fel lehet vele venni a forgalom ritmusát, de nem negyed mérföldre való... Meg nagyon elfogy egy duplaszívós dupla weberes motorhoz képest...
Cserébe viszont elég stabil, a világból is kimegy jellegű motor, ami mellőzi a nagyon túrt motorok hátrányait.
persze megértem, hogy nem 10sec alatt akarta futni a negyedmérfödet vele Stunt
, de egy picit csalódtam, olyan 60-65pacira számítottam, mert az igazság az, hogy én is egy hasonló mocin gondolkozom csak 1776-os hengerekkel, w120-as tengellyel... és most elgondolkodtam
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14386 Dátum:
2011 Június 25, 16:27:39 »
Idézetet írta: csanad - 2011 Június 25, 00:02:25
az már több mint az orig. 1.6
Orig. 1.6 ÚJKORÁBAN.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14385 Dátum:
2011 Június 25, 11:31:21 »
De az egy szimplaszívós 1,6! A duplaszívós 1,6 volt 50LE, a duplaszívós 2 Solex karbis a typ3-ban meg 54 LE.
Ez meg egy Vintage speed motor, ami egy széria szimplaszívós 1,6 2 db karbival... Sőt egy sima szimplaszívós 1,3 moci volt, ami kapott 1 garnitúra 1,6 HD-t meg egy pár karbit. Szóval ha így nézzük, a gyári 40 LE-höz képest 25-30% a teljesítménynövekedés... De nyilván nem egy versenymotor, nem is annak készült... Azt azért ne gondoljuk, hogy ha rádobunk egy tök széria motorra 2 karbit, akkor 70-80 LE lesz... Ahhoz picit több kell...
Egyébként én mentem azzal az autóval egyhuzamban 200 km-t és pont annyit tud, mint ami elvárható: Egy jó 1,6-os, jól használható hosszútávon, fel lehet vele venni a forgalom ritmusát, de nem negyed mérföldre való... Meg nagyon elfogy egy duplaszívós dupla weberes motorhoz képest...
Cserébe viszont elég stabil, a világból is kimegy jellegű motor, ami mellőzi a nagyon túrt motorok hátrányait.
Idézetet írta: csanad - 2011 Június 25, 00:02:25
az már több mint az orig. 1.6
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14384 Dátum:
2011 Június 25, 10:43:54 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Június 25, 09:36:42
ne okoskodj, ezt másoltam ki az eredmény táblázatból
másodperc/negyedmérföld
kérdeztem, te fasz :-P
köszi.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14383 Dátum:
2011 Június 25, 09:38:23 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Június 25, 09:36:42
ne okoskodj, ezt másoltam ki az eredmény táblázatból
másodperc/negyedmérföld
átlépő:
221,14 km/h
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14382 Dátum:
2011 Június 25, 09:36:42 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Június 25, 09:35:23
izé.
ez milyen mértékegység?
ne okoskodj, ezt másoltam ki az eredmény táblázatból
másodperc/negyedmérföld
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14381 Dátum:
2011 Június 25, 09:35:23 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Június 25, 09:23:58
sec/m
izé.
ez milyen mértékegység?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14380 Dátum:
2011 Június 25, 09:23:58 »
Mexx-nek kezd összeállni a technika.
10.684 sec/m-t ment múlt hétvégén Fertőszentmiklóson
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
csanad
Hozzászólások: 218
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14379 Dátum:
2011 Június 25, 00:02:25 »
Idézetet írta: callook - 2011 Június 24, 07:02:42
50 és 55 között
az már több mint az orig. 1.6
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14378 Dátum:
2011 Június 24, 07:02:42 »
50 és 55 között
Idézetet írta: csanad - 2011 Június 21, 23:06:29
sacc/kb mennyi lehetett?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14377 Dátum:
2011 Június 22, 09:19:26 »
Idézetet írta: csanad - 2011 Június 21, 23:06:29
sacc/kb mennyi lehetett?
olyan 400-900.000 környéke
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
csanad
Hozzászólások: 218
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14376 Dátum:
2011 Június 21, 23:06:29 »
Idézetet írta: callook - 2011 Június 21, 15:42:52
Nem volt mérve.
sacc/kb mennyi lehetett?
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14375 Dátum:
2011 Június 21, 20:55:55 »
Idézetet írta: callook - 2011 Június 21, 19:49:51
Azért kezdtem úgy a bejegyzésem, hogy: 1,6?
Weber regiszter karbi lesz rajta. (Meg ha tuningban gondolkozik, akkor tök mindegy melyik karbit választja, jobb a 36/32)
Ha jó a motor, jók a beállítások, nem reped az szét (Különben senki sem rakna nagy szelepet a motorba?!)
1.6 lesz
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14374 Dátum:
2011 Június 21, 20:47:41 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Június 21, 20:42:22
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14373 Dátum:
2011 Június 21, 20:42:22 »
Idézetet írta: TBK001 - 2011 Június 21, 20:41:09
Ha nem állnék így anyagilag lehet, nem sokat gondolkodnék...
De még a felajánlott részletet sem tudom-merem felvállalni, a jelen helyzetben...
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14372 Dátum:
2011 Június 21, 20:41:09 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Június 21, 13:28:30
tuti szarul van beállítva a motor, nem a karbi hibája
Ha nem állnék így anyagilag lehet, nem sokat gondolkodnék...
De még a felajánlott részletet sem tudom-merem felvállalni, a jelen helyzetben...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14371 Dátum:
2011 Június 21, 19:49:51 »
Azért kezdtem úgy a bejegyzésem, hogy: 1,6?
Weber regiszter karbi lesz rajta. (Meg ha tuningban gondolkozik, akkor tök mindegy melyik karbit választja, jobb a 36/32)
Ha jó a motor, jók a beállítások, nem reped az szét (Különben senki sem rakna nagy szelepet a motorba?!)
Idézetet írta: maxi - 2011 Június 21, 19:24:13
De az sem mindegy mekkora ccm-ben gondolkodik? Meg milyen karbik lesznek rajta?
+ úgy tudom hogy amibe a kisebb szelep van az jobban bírja a strapát repedés szempontjából.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14370 Dátum:
2011 Június 21, 19:24:13 »
Idézetet írta: callook - 2011 Június 21, 19:20:54
1,6? 36/32. Főleg ha tuningban is gondolkozol.
De az sem mindegy mekkora ccm-ben gondolkodik? Meg milyen karbik lesznek rajta?
+ úgy tudom hogy amibe a kisebb szelep van az jobban bírja a strapát repedés szempontjából.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14369 Dátum:
2011 Június 21, 19:20:54 »
1,6? 36/32. Főleg ha tuningban is gondolkozol.
Idézetet írta: Robpanzer - 2011 Június 21, 18:01:50
folyamatban. 30-32-es, vagy 32-36-osat érdemesebb inkább?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14368 Dátum:
2011 Június 21, 18:01:50 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Június 19, 21:58:16
akkor dobd ki a repedt hengerfejeid és ez indulásnak, saccperkábé elég is lesz
folyamatban. 30-32-es, vagy 32-36-osat érdemesebb inkább?
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Június 21, 18:10:42 írta Robpanzer
»
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14367 Dátum:
2011 Június 21, 15:42:52 »
Nem volt mérve.
Idézetet írta: csanad - 2011 Június 21, 14:15:48
Stunt! DUJ volt dynon mérve az 1,6-os szimplaszívós mocival? Ha igen mennyit tudott?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
csanad
Hozzászólások: 218
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14366 Dátum:
2011 Június 21, 14:15:48 »
Stunt! DUJ volt dynon mérve az 1,6-os szimplaszívós mocival? Ha igen mennyit tudott?
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14365 Dátum:
2011 Június 21, 13:28:30 »
Idézetet írta: TBK001 - 2011 Június 21, 13:19:10
Értem... viszont Veled meccseltem, Lacházán... és nyertem...
Akkor mennyivel lenne jobb???
tuti szarul van beállítva a motor, nem a karbi hibája
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak:
1
...
193
194
195
196
197
[
198
]
199
200
201
202
203
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...