www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 18:29:54
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
192
193
194
195
196
[
197
]
198
199
200
201
202
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3378050 alkalommal)
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14444 Dátum:
2011 Július 09, 13:23:15 »
Idézetet írta: KIZS - 2011 Július 09, 10:08:05
inkább elhagyta magát az egyik gyertya/kábel
az is lehet.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14443 Dátum:
2011 Július 09, 10:08:05 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Július 09, 08:30:37
vagy felcseréltek 2 kábelt vagy eltekerték az elosztót
inkább elhagyta magát az egyik gyertya/kábel
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14442 Dátum:
2011 Július 09, 08:30:37 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Július 07, 21:49:03
Nekem is van bajom, mióta eljöttem a krúzról. Majd kimatekozom világosban, mit babráltak el. Alapjárat nuku és csúnyán durrog motorféknél. :-(
vagy felcseréltek 2 kábelt vagy eltekerték az elosztót
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14441 Dátum:
2011 Július 08, 22:03:04 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 08, 20:30:05
Van update.
Kivettem az olajpumpát és ellenőriztem a vezérműkerék csavarjait, minden rendben volt.
Elkezdtem nyomozni a TheSambán, írtam pár privát üzenetet és kiderült, hogy alapjáraton ez a kopogás hegyes vezérműtengellyel a vezérműkerék foghézagától van. Nem okoz semmit, csak buta hangja van, főleg melegen, amikor híg az olaj.
Úgyhogy így hagytam. Most be is állítotam a szinkron, CO-t, nagyon szépen jár a motor, könnyen indul és nagyon jól megy. De alapjáraton úgy kopog, mintha egy szelep nem lenne jól beállítva.
Holnap állítanom kell a váltókar kulisszáján, mert az 1-es és a 2-es nem szélen, hanem középen van...
és kijött a pumpa? mert gondolom nem vetted ki a motort
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14440 Dátum:
2011 Július 08, 20:30:05 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 06, 21:06:31
Ma beindítottam a motort, szépen járt kb. 20 mp-ig majd kopogni kezdett, remélem, hogy csak szelephézag.
Sajnos a olyan hangja van, mintha lelazult volna a vezérmű kerék....de amikor leállítottam Tiszafüred után még semmi hangja nem volt, és nem csináltam semmit csak szelephézagot állítottam. Remélem az lesz a hang.....
Van update.
Kivettem az olajpumpát és ellenőriztem a vezérműkerék csavarjait, minden rendben volt.
Elkezdtem nyomozni a TheSambán, írtam pár privát üzenetet és kiderült, hogy alapjáraton ez a kopogás hegyes vezérműtengellyel a vezérműkerék foghézagától van. Nem okoz semmit, csak buta hangja van, főleg melegen, amikor híg az olaj.
Úgyhogy így hagytam. Most be is állítotam a szinkron, CO-t, nagyon szépen jár a motor, könnyen indul és nagyon jól megy. De alapjáraton úgy kopog, mintha egy szelep nem lenne jól beállítva.
Holnap állítanom kell a váltókar kulisszáján, mert az 1-es és a 2-es nem szélen, hanem középen van...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14439 Dátum:
2011 Július 08, 08:49:14 »
Idézetet írta: tazoli49 - 2011 Július 07, 21:07:02
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14438 Dátum:
2011 Július 07, 21:49:03 »
Nekem is van bajom, mióta eljöttem a krúzról. Majd kimatekozom világosban, mit babráltak el. Alapjárat nuku és csúnyán durrog motorféknél. :-(
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14437 Dátum:
2011 Július 07, 21:40:41 »
Idézetet írta: tazoli49 - 2011 Július 07, 21:07:02
Egyelőre az autó nem olyan, mint szeretném, még nincs kész. Mellesleg szépségről ne vitatkozzunk, amit most is állíthatok, hogy a fék az fenomenális, nem bogárhátúhoz, hanem szinte bármihez képest és a motorban valami kopog. Ezek a tények.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14436 Dátum:
2011 Július 07, 21:38:37 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Július 07, 21:03:47
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14435 Dátum:
2011 Július 07, 21:07:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 07, 20:57:34
.
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14434 Dátum:
2011 Július 07, 21:03:47 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 07, 20:57:34
.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14433 Dátum:
2011 Július 07, 20:57:34 »
.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14432 Dátum:
2011 Július 07, 20:07:30 »
Egyébként én megmértem a WBX olajpumpát és 70,1 mm volt az átmérője. Szorosan volt a blokkban. Vettem egy újat, hogy a sportvezérműtengely kereke elférjen. Megmértem az újat 69,9 mm volt... És úgy esett bele a blokkba... El lehet képzelni, hogy ha azt a pumpát berakom, akkor mennyi olajnyomás elveszik
Idézetet írta: callook - 2011 Július 07, 20:03:55
Ez nem szerencse... Az a jó ha szoros és kihúzatni tudod, az újat meg úgy kell visszahúzatni... Mert illesztett helye van a blokkban, így kapcsolódik az olajjáratokhoz... ;-)
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14431 Dátum:
2011 Július 07, 20:03:55 »
Ez nem szerencse... Az a jó ha szoros és kihúzatni tudod, az újat meg úgy kell visszahúzatni... Mert illesztett helye van a blokkban, így kapcsolódik az olajjáratokhoz... ;-)
Idézetet írta: maxi - 2011 Július 06, 22:40:01
késsel alányúltam mint a 4 sarkánál, és kézzel kijött.
Vagy csak nekem volt szerencsém.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14430 Dátum:
2011 Július 07, 17:02:43 »
Oettingernek is volt baja azért
http://www.wbx6.com/
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14429 Dátum:
2011 Július 06, 22:40:01 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 06, 22:35:54
Ha lelazult, akkor nem csak ráhúznék, hanem valahogy menetrögzítőzném is.
De a tárcsát levenni, lemezeket és kihúzni a pumpát azért nem egyszerű úgy, hogy bent a motor.
Nekem nincs is tisztességes (lapos) pumpakihúzóm sem. Az ékszíjtárcsa lehúzóm sem fér oda...
Én levettem a kipuffot meg a szíjtárcsát és a alsó lemezt. 1300-asba ott igy rengeteg hely volt.
Az ékszíjtárcsát lerángattam 2perc
az olajpumpát mind a 4oldalánál megkocogtattam, késsel alányúltam mint a 4 sarkánál, és kézzel kijött.
Vagy csak nekem volt szerencsém.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14428 Dátum:
2011 Július 06, 22:35:54 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Július 06, 22:32:32
Az idióta Amerikaik
Múltkor mikkor beraktam a 30mm-es olajpumpámat akkor pont néztem, hogy kis ügyeskedéssel simán rá lehetne húzni a csavarokra, csak mindig fordítani kell a motoron. Ha ez meg imbuszos akkor legrosszabb esetben sem kell szétborítanod a motort.
Az elosztónak meg gondoltam hogy valami hasonló gondja lehet, csak sokat állt fészerben.
Ha lelazult, akkor nem csak ráhúznék, hanem valahogy menetrögzítőzném is.
De a tárcsát levenni, lemezeket és kihúzni a pumpát azért nem egyszerű úgy, hogy bent a motor.
Nekem nincs is tisztességes (lapos) pumpakihúzóm sem. Az ékszíjtárcsa lehúzóm sem fér oda...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14427 Dátum:
2011 Július 06, 22:32:32 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 06, 22:22:03
Ez már nem az a vezérmű kerék, itt sajnos hitvány amerikai imbusz csavarok fogják...azonban meghúztam és be is ragasztottam Loctite 2701-essel, úgyhogy nagyon remélem, hogy nem az....
A 010-es röpsúlyos szabályozása szorult félúton és rángatott, mert megakadt, nem szabályzott rá és néha meg nem ment vissza nulla fok előgyújtásra akkor sem, ha állt a motor. Tisztítás, beállítás. Most jónak tűnik.
Az idióta Amerikaik
Múltkor mikkor beraktam a 30mm-es olajpumpámat akkor pont néztem, hogy kis ügyeskedéssel simán rá lehetne húzni a csavarokra, csak mindig fordítani kell a motoron. Ha ez meg imbuszos akkor legrosszabb esetben sem kell szétborítanod a motort.
Az elosztónak meg gondoltam hogy valami hasonló gondja lehet, csak sokat állt fészerben.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
LesL!E084
Hozzászólások: 1971
www.afkairsoft.com
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14426 Dátum:
2011 Július 06, 22:25:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 06, 22:22:41
Szeretnék valahogy Orfűre eljutni, de Kaposvár 100%
várjuk
remélem jó idő lesz és akkor lesz gyorsulás
gO LOW or gO hOmE
"Hasal a verda , karcol a padló.
Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14425 Dátum:
2011 Július 06, 22:22:41 »
Idézetet írta: LesL!E084 - 2011 Július 06, 22:18:41
hol debütál?
Szeretnék valahogy Orfűre eljutni, de Kaposvár 100%
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14424 Dátum:
2011 Július 06, 22:22:03 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Július 06, 22:17:28
Lelazulni nem tud ha a csavarokat "leperemezted" nem?
Úgy látom vissza tetted a 010-es gyújtást
mi volt a baj vele amit Tiszaörsön mondtál?
Ez már nem az a vezérmű kerék, itt sajnos hitvány amerikai imbusz csavarok fogják...azonban meghúztam és be is ragasztottam Loctite 2701-essel, úgyhogy nagyon remélem, hogy nem az....
A 010-es röpsúlyos szabályozása szorult félúton és rángatott, mert megakadt, nem szabályzott rá és néha meg nem ment vissza nulla fok előgyújtásra akkor sem, ha állt a motor. Tisztítás, beállítás. Most jónak tűnik.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
LesL!E084
Hozzászólások: 1971
www.afkairsoft.com
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14423 Dátum:
2011 Július 06, 22:18:41 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 06, 21:06:31
Ma beindítottam a motort, szépen járt kb. 20 mp-ig majd kopogni kezdett, remélem, hogy csak szelephézag.
Sajnos a olyan hangja van, mintha lelazult volna a vezérmű kerék....de amikor leállítottam Tiszafüred után még semmi hangja nem volt, és nem csináltam semmit csak szelephézagot állítottam. Remélem az lesz a hang.....
hol debütál?
gO LOW or gO hOmE
"Hasal a verda , karcol a padló.
Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14422 Dátum:
2011 Július 06, 22:17:28 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 06, 21:06:31
Ma beindítottam a motort, szépen járt kb. 20 mp-ig majd kopogni kezdett, remélem, hogy csak szelephézag.
Sajnos a olyan hangja van, mintha lelazult volna a vezérmű kerék....de amikor leállítottam Tiszafüred után még semmi hangja nem volt, és nem csináltam semmit csak szelephézagot állítottam. Remélem az lesz a hang.....
Lelazulni nem tud ha a csavarokat "leperemezted" nem?
Úgy látom vissza tetted a 010-es gyújtást
mi volt a baj vele amit Tiszaörsön mondtál?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14421 Dátum:
2011 Július 06, 21:06:31 »
Ma beindítottam a motort, szépen járt kb. 20 mp-ig majd kopogni kezdett, remélem, hogy csak szelephézag.
Sajnos a olyan hangja van, mintha lelazult volna a vezérmű kerék....de amikor leállítottam Tiszafüred után még semmi hangja nem volt, és nem csináltam semmit csak szelephézagot állítottam. Remélem az lesz a hang.....
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14420 Dátum:
2011 Július 06, 15:57:09 »
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14419 Dátum:
2011 Július 04, 17:11:33 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 04, 12:29:54
Ha már betetted ezt a képet, elmondom, hogy nagyon jól ment a Tatinson. Vagy a szerencse vagy a gumiválasztás és jó beállítások összejátéka, de nagyon semélegesen kanyarodott és nem akart a kakucsring szűk kanyarjaiban sem alulkormányozott sem túlkormányozott lenni.
Ami a képen látható az a kanyarokban az autóban ülve is érezhető volt, hogy az ívkülső hátsó kerék torziója gyenge és az beől és felemeli az ívbelső első kereket. Ezzel nem csak a tatinson küzd, hanem az összes pályán használt bogár, aminek nem tesznek erősebb torziós rudat hátra...
1 szezont végig versenyeztem itt.......
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14418 Dátum:
2011 Július 04, 12:29:54 »
Idézetet írta: Spike - 2011 Július 04, 11:00:50
Tati hétvégén nem kímélted
<beszúrt kép törölve>
Ha már betetted ezt a képet, elmondom, hogy nagyon jól ment a Tatinson. Vagy a szerencse vagy a gumiválasztás és jó beállítások összejátéka, de nagyon semélegesen kanyarodott és nem akart a kakucsring szűk kanyarjaiban sem alulkormányozott sem túlkormányozott lenni.
Ami a képen látható az a kanyarokban az autóban ülve is érezhető volt, hogy az ívkülső hátsó kerék torziója gyenge és az beől és felemeli az ívbelső első kereket. Ezzel nem csak a tatinson küzd, hanem az összes pályán használt bogár, aminek nem tesznek erősebb torziós rudat hátra...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Spike
Hozzászólások: 10471
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14417 Dátum:
2011 Július 04, 11:00:50 »
Tati hétvégén nem kímélted
"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14416 Dátum:
2011 Július 03, 19:21:58 »
Idézetet írta: callook - 2011 Június 25, 20:49:31
Küldtem privátot
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14415 Dátum:
2011 Július 01, 23:50:10 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Július 01, 19:28:32
Bent a motor az autómban, szelephézagokat is ellenőriztem és a karbikhoz megcsináltam a CO állító furatokat a doblemezre.
A dellorto 34-es venturival van, most 148-as főfúvóka, 60-as alapjárati és 200-as levegő. 52-es alapjáratival és 180-as levegővel középen elszegényedett és szarul ment. Tatiék nem érezték, de én igen...
mert te egy ember forma állat vagy
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14414 Dátum:
2011 Július 01, 19:28:32 »
Bent a motor az autómban, szelephézagokat is ellenőriztem és a karbikhoz megcsináltam a CO állító furatokat a doblemezre.
A dellorto 34-es venturival van, most 148-as főfúvóka, 60-as alapjárati és 200-as levegő. 52-es alapjáratival és 180-as levegővel középen elszegényedett és szarul ment. Tatiék nem érezték, de én igen...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14413 Dátum:
2011 Június 26, 20:16:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 26, 19:45:52
Királytengely hajtásos 4 vezérműtengelyes átalakított 356-os motor volt, dupla gyújtással, két osztófejjel. Versenymotornak épült.
Ernst Fuhrmann alakította át és manapság oylan drága, hogy csak az űrkutatást tudnám hozzá hasonlítani költségekben.
a dupla gyújtást láttam meg képen először... onnan kezdett érdekelni mi is ez...egy ezüst 63as bogár, amibe 65ben beépítették ezt a motort és csomó Porsche cuccot
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14412 Dátum:
2011 Június 26, 19:45:52 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Június 26, 19:30:45
most olvasom a VW Speedet ... van benn egy 63as bogár, benne egy typ 547 "Fuhrmann Motor" ami egy 1958as Porsche 356 Carrera motorja ---- 1584 ccm 105lóerő / 6500nál
Királytengely hajtásos 4 vezérműtengelyes átalakított 356-os motor volt, dupla gyújtással, két osztófejjel. Versenymotornak épült.
Ernst Fuhrmann alakította át és manapság oylan drága, hogy csak az űrkutatást tudnám hozzá hasonlítani költségekben.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14411 Dátum:
2011 Június 26, 19:30:45 »
most olvasom a VW Speedet ... van benn egy 63as bogár, benne egy typ 547 "Fuhrmann Motor" ami egy 1958as Porsche 356 Carrera motorja ---- 1584 ccm 105lóerő / 6500nál
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14410 Dátum:
2011 Június 26, 16:54:04 »
ÜdVW!
Teljesítménymérésről tud valaki Zala közelében?
gugli a barátom de csak pesti-pécsi helyeket találtam
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14409 Dátum:
2011 Június 26, 16:30:58 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Június 26, 12:29:53
Felforraltam az olajat
De jövő Héten ő se marad ki!!
Akkor pöttyet meleg a motor.
2-300 fokos.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14408 Dátum:
2011 Június 26, 15:59:39 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Június 26, 12:29:53
Felforraltam az olajat
De jövő Héten ő se marad ki!!
nehogy sirás legyen:)
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14407 Dátum:
2011 Június 26, 13:00:10 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Június 26, 11:51:47
Még mindig?
Nem én vettem fel a videót és várom pendrive-on!
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14406 Dátum:
2011 Június 26, 12:33:55 »
Idézetet írta: RNIE - 2011 Június 26, 12:06:10
Sebességet konvertál,1:1-ben olyan gyors hogy nem látszik
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14405 Dátum:
2011 Június 26, 12:29:53 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Június 26, 11:18:32
haverom 16v golf 2 ese ellen meg hallom h nem akartál pedig gyári és csak 139 ló
Felforraltam az olajat
De jövő Héten ő se marad ki!!
Oldalak:
1
...
192
193
194
195
196
[
197
]
198
199
200
201
202
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...