www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 18:36:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 192 193 194 195 196 [197] 198 199 200 201 202 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3378097 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14444 Dátum: 2011 Július 09, 13:23:15 »

inkább elhagyta magát az egyik gyertya/kábel
az is lehet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14443 Dátum: 2011 Július 09, 10:08:05 »

vagy felcseréltek 2 kábelt vagy eltekerték az elosztót

inkább elhagyta magát az egyik gyertya/kábel

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14442 Dátum: 2011 Július 09, 08:30:37 »

Nekem is van bajom, mióta eljöttem a krúzról. Majd kimatekozom világosban, mit babráltak el. Alapjárat nuku és csúnyán durrog motorféknél. :-(
vagy felcseréltek 2 kábelt vagy eltekerték az elosztót



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14441 Dátum: 2011 Július 08, 22:03:04 »


Van update.

Kivettem az olajpumpát és ellenőriztem a vezérműkerék csavarjait, minden rendben volt.
Elkezdtem nyomozni a TheSambán, írtam pár privát üzenetet és kiderült, hogy alapjáraton ez a kopogás hegyes vezérműtengellyel a vezérműkerék foghézagától van. Nem okoz semmit, csak buta hangja van, főleg melegen, amikor híg az olaj.
Úgyhogy így hagytam. Most be is állítotam a szinkron, CO-t, nagyon szépen jár a motor, könnyen indul és nagyon jól megy. De alapjáraton úgy kopog, mintha egy szelep nem lenne jól beállítva.

Holnap állítanom kell a váltókar kulisszáján, mert az 1-es és a 2-es nem szélen, hanem középen van...
és kijött a pumpa? mert gondolom nem vetted ki a motort Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14440 Dátum: 2011 Július 08, 20:30:05 »

Ma beindítottam a motort, szépen járt kb. 20 mp-ig majd kopogni kezdett, remélem, hogy csak szelephézag.
Sajnos a olyan hangja van, mintha lelazult volna a vezérmű kerék....de amikor leállítottam Tiszafüred után még semmi hangja nem volt, és nem csináltam semmit csak szelephézagot állítottam. Remélem az lesz a hang.....  Cry




Van update.

Kivettem az olajpumpát és ellenőriztem a vezérműkerék csavarjait, minden rendben volt.
Elkezdtem nyomozni a TheSambán, írtam pár privát üzenetet és kiderült, hogy alapjáraton ez a kopogás hegyes vezérműtengellyel a vezérműkerék foghézagától van. Nem okoz semmit, csak buta hangja van, főleg melegen, amikor híg az olaj.
Úgyhogy így hagytam. Most be is állítotam a szinkron, CO-t, nagyon szépen jár a motor, könnyen indul és nagyon jól megy. De alapjáraton úgy kopog, mintha egy szelep nem lenne jól beállítva.

Holnap állítanom kell a váltókar kulisszáján, mert az 1-es és a 2-es nem szélen, hanem középen van...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14439 Dátum: 2011 Július 08, 08:49:14 »


 Grin Grin Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14438 Dátum: 2011 Július 07, 21:49:03 »

Nekem is van bajom, mióta eljöttem a krúzról. Majd kimatekozom világosban, mit babráltak el. Alapjárat nuku és csúnyán durrog motorféknél. :-(
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14437 Dátum: 2011 Július 07, 21:40:41 »


Egyelőre az autó nem olyan, mint szeretném, még nincs kész. Mellesleg szépségről ne vitatkozzunk, amit most is állíthatok, hogy a fék az fenomenális, nem bogárhátúhoz, hanem szinte bármihez képest és a motorban valami kopog. Ezek a tények.  Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14436 Dátum: 2011 Július 07, 21:38:37 »



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #14435 Dátum: 2011 Július 07, 21:07:02 »

.

1303LS
« Hozzászólás #14434 Dátum: 2011 Július 07, 21:03:47 »

.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14433 Dátum: 2011 Július 07, 20:57:34 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14432 Dátum: 2011 Július 07, 20:07:30 »

Egyébként én megmértem a WBX olajpumpát és 70,1 mm volt az átmérője. Szorosan volt a blokkban. Vettem egy újat, hogy a sportvezérműtengely kereke elférjen. Megmértem az újat 69,9 mm volt... És úgy esett bele a blokkba... El lehet képzelni, hogy ha azt a pumpát berakom, akkor mennyi olajnyomás elveszik  Undecided

Ez nem szerencse... Az a jó ha szoros és kihúzatni tudod, az újat meg úgy kell visszahúzatni... Mert illesztett helye van a blokkban, így kapcsolódik az olajjáratokhoz... ;-)


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14431 Dátum: 2011 Július 07, 20:03:55 »

Ez nem szerencse... Az a jó ha szoros és kihúzatni tudod, az újat meg úgy kell visszahúzatni... Mert illesztett helye van a blokkban, így kapcsolódik az olajjáratokhoz... ;-)

késsel alányúltam mint a 4 sarkánál, és kézzel kijött.
Vagy csak nekem volt szerencsém. Grin

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #14430 Dátum: 2011 Július 07, 17:02:43 »

Oettingernek is volt baja azért Roll Eyes
http://www.wbx6.com/

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14429 Dátum: 2011 Július 06, 22:40:01 »

Ha lelazult, akkor nem csak ráhúznék, hanem valahogy menetrögzítőzném is.

De a tárcsát levenni, lemezeket és kihúzni a pumpát azért nem egyszerű úgy, hogy bent a motor.

Nekem nincs is tisztességes (lapos) pumpakihúzóm sem. Az ékszíjtárcsa lehúzóm sem fér oda...
Én levettem a kipuffot meg a szíjtárcsát és a alsó lemezt. 1300-asba ott igy rengeteg hely volt.
Az ékszíjtárcsát lerángattam 2perc Evil az olajpumpát mind a 4oldalánál megkocogtattam, késsel alányúltam mint a 4 sarkánál, és kézzel kijött.
Vagy csak nekem volt szerencsém. Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14428 Dátum: 2011 Július 06, 22:35:54 »

Az idióta Amerikaik Tongue Múltkor mikkor beraktam a 30mm-es olajpumpámat akkor pont néztem, hogy kis ügyeskedéssel simán rá lehetne húzni a csavarokra, csak mindig fordítani kell a motoron. Ha ez meg imbuszos akkor legrosszabb esetben sem kell szétborítanod a motort. Lips Sealed
Az elosztónak meg gondoltam hogy valami hasonló gondja lehet, csak sokat állt fészerben. Cheesy

Ha lelazult, akkor nem csak ráhúznék, hanem valahogy menetrögzítőzném is.

De a tárcsát levenni, lemezeket és kihúzni a pumpát azért nem egyszerű úgy, hogy bent a motor.

Nekem nincs is tisztességes (lapos) pumpakihúzóm sem. Az ékszíjtárcsa lehúzóm sem fér oda...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14427 Dátum: 2011 Július 06, 22:32:32 »

Ez már nem az a vezérmű kerék, itt sajnos hitvány amerikai imbusz csavarok fogják...azonban meghúztam és be is ragasztottam Loctite 2701-essel, úgyhogy nagyon remélem, hogy nem az....

A 010-es röpsúlyos szabályozása szorult félúton és rángatott, mert megakadt, nem szabályzott rá és néha meg nem ment vissza nulla fok előgyújtásra akkor sem, ha állt a motor. Tisztítás, beállítás. Most jónak tűnik.
Az idióta Amerikaik Tongue Múltkor mikkor beraktam a 30mm-es olajpumpámat akkor pont néztem, hogy kis ügyeskedéssel simán rá lehetne húzni a csavarokra, csak mindig fordítani kell a motoron. Ha ez meg imbuszos akkor legrosszabb esetben sem kell szétborítanod a motort. Lips Sealed
Az elosztónak meg gondoltam hogy valami hasonló gondja lehet, csak sokat állt fészerben. Cheesy

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #14426 Dátum: 2011 Július 06, 22:25:16 »

Szeretnék valahogy Orfűre eljutni, de Kaposvár 100%
várjuk  Roll Eyes Grin
remélem jó idő lesz és akkor lesz gyorsulás Smiley

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14425 Dátum: 2011 Július 06, 22:22:41 »

hol debütál?


Szeretnék valahogy Orfűre eljutni, de Kaposvár 100%

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14424 Dátum: 2011 Július 06, 22:22:03 »

Lelazulni  nem tud ha a csavarokat "leperemezted" nem?
Úgy látom vissza tetted a 010-es gyújtást Grin mi volt a baj vele amit Tiszaörsön mondtál?

Ez már nem az a vezérmű kerék, itt sajnos hitvány amerikai imbusz csavarok fogják...azonban meghúztam és be is ragasztottam Loctite 2701-essel, úgyhogy nagyon remélem, hogy nem az....

A 010-es röpsúlyos szabályozása szorult félúton és rángatott, mert megakadt, nem szabályzott rá és néha meg nem ment vissza nulla fok előgyújtásra akkor sem, ha állt a motor. Tisztítás, beállítás. Most jónak tűnik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #14423 Dátum: 2011 Július 06, 22:18:41 »

Ma beindítottam a motort, szépen járt kb. 20 mp-ig majd kopogni kezdett, remélem, hogy csak szelephézag.
Sajnos a olyan hangja van, mintha lelazult volna a vezérmű kerék....de amikor leállítottam Tiszafüred után még semmi hangja nem volt, és nem csináltam semmit csak szelephézagot állítottam. Remélem az lesz a hang.....  Cry


hol debütál?

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14422 Dátum: 2011 Július 06, 22:17:28 »

Ma beindítottam a motort, szépen járt kb. 20 mp-ig majd kopogni kezdett, remélem, hogy csak szelephézag.
Sajnos a olyan hangja van, mintha lelazult volna a vezérmű kerék....de amikor leállítottam Tiszafüred után még semmi hangja nem volt, és nem csináltam semmit csak szelephézagot állítottam. Remélem az lesz a hang.....  Cry


Lelazulni  nem tud ha a csavarokat "leperemezted" nem?
Úgy látom vissza tetted a 010-es gyújtást Grin mi volt a baj vele amit Tiszaörsön mondtál?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14421 Dátum: 2011 Július 06, 21:06:31 »

Ma beindítottam a motort, szépen járt kb. 20 mp-ig majd kopogni kezdett, remélem, hogy csak szelephézag.
Sajnos a olyan hangja van, mintha lelazult volna a vezérmű kerék....de amikor leállítottam Tiszafüred után még semmi hangja nem volt, és nem csináltam semmit csak szelephézagot állítottam. Remélem az lesz a hang.....  Cry



[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14420 Dátum: 2011 Július 06, 15:57:09 »


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14419 Dátum: 2011 Július 04, 17:11:33 »

Ha már betetted ezt a képet, elmondom, hogy nagyon jól ment a Tatinson. Vagy a szerencse vagy a gumiválasztás és jó beállítások összejátéka, de nagyon semélegesen kanyarodott és nem akart a kakucsring szűk kanyarjaiban sem alulkormányozott sem túlkormányozott lenni.

Ami a képen látható az a kanyarokban az autóban ülve is érezhető volt, hogy az ívkülső hátsó kerék torziója gyenge és az beől és felemeli az ívbelső első kereket. Ezzel nem csak a tatinson küzd, hanem az összes pályán használt bogár, aminek nem tesznek erősebb torziós rudat hátra...
1 szezont végig versenyeztem itt.......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14418 Dátum: 2011 Július 04, 12:29:54 »

Tati hétvégén nem kímélted Smiley
<beszúrt kép törölve>

Ha már betetted ezt a képet, elmondom, hogy nagyon jól ment a Tatinson. Vagy a szerencse vagy a gumiválasztás és jó beállítások összejátéka, de nagyon semélegesen kanyarodott és nem akart a kakucsring szűk kanyarjaiban sem alulkormányozott sem túlkormányozott lenni.

Ami a képen látható az a kanyarokban az autóban ülve is érezhető volt, hogy az ívkülső hátsó kerék torziója gyenge és az beől és felemeli az ívbelső első kereket. Ezzel nem csak a tatinson küzd, hanem az összes pályán használt bogár, aminek nem tesznek erősebb torziós rudat hátra...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #14417 Dátum: 2011 Július 04, 11:00:50 »

Tati hétvégén nem kímélted Smiley


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14416 Dátum: 2011 Július 03, 19:21:58 »


Küldtem privátot

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14415 Dátum: 2011 Július 01, 23:50:10 »

Bent a motor az autómban, szelephézagokat is ellenőriztem és a karbikhoz megcsináltam a CO állító furatokat a doblemezre.

A dellorto 34-es venturival van, most 148-as főfúvóka, 60-as alapjárati és 200-as levegő. 52-es alapjáratival és 180-as levegővel középen elszegényedett és szarul ment. Tatiék nem érezték, de én igen...  Wink
mert te egy ember forma állat vagy Wink

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14414 Dátum: 2011 Július 01, 19:28:32 »

Bent a motor az autómban, szelephézagokat is ellenőriztem és a karbikhoz megcsináltam a CO állító furatokat a doblemezre.

A dellorto 34-es venturival van, most 148-as főfúvóka, 60-as alapjárati és 200-as levegő. 52-es alapjáratival és 180-as levegővel középen elszegényedett és szarul ment. Tatiék nem érezték, de én igen...  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14413 Dátum: 2011 Június 26, 20:16:03 »

Királytengely hajtásos 4 vezérműtengelyes átalakított 356-os motor volt, dupla gyújtással, két osztófejjel. Versenymotornak épült.

Ernst Fuhrmann alakította át és manapság oylan drága, hogy csak az űrkutatást tudnám hozzá hasonlítani költségekben.  Undecided
a dupla gyújtást láttam meg képen először... onnan kezdett érdekelni mi is ez...egy ezüst 63as bogár, amibe 65ben beépítették ezt a motort és csomó Porsche cuccot
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14412 Dátum: 2011 Június 26, 19:45:52 »

most olvasom a VW Speedet ... van benn egy 63as bogár, benne egy typ 547 "Fuhrmann Motor" ami egy 1958as Porsche 356 Carrera motorja ---- 1584 ccm 105lóerő / 6500nál

Királytengely hajtásos 4 vezérműtengelyes átalakított 356-os motor volt, dupla gyújtással, két osztófejjel. Versenymotornak épült.

Ernst Fuhrmann alakította át és manapság oylan drága, hogy csak az űrkutatást tudnám hozzá hasonlítani költségekben.  Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14411 Dátum: 2011 Június 26, 19:30:45 »

most olvasom a VW Speedet ... van benn egy 63as bogár, benne egy typ 547 "Fuhrmann Motor" ami egy 1958as Porsche 356 Carrera motorja ---- 1584 ccm 105lóerő / 6500nál
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14410 Dátum: 2011 Június 26, 16:54:04 »

ÜdVW!
Teljesítménymérésről  tud valaki Zala közelében?
gugli a barátom de csak pesti-pécsi helyeket találtam

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #14409 Dátum: 2011 Június 26, 16:30:58 »

Felforraltam az olajat  Grin
De jövő Héten ő se marad ki!! Grin
Akkor pöttyet meleg a motor.
2-300 fokos.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14408 Dátum: 2011 Június 26, 15:59:39 »

Felforraltam az olajat  Grin
De jövő Héten ő se marad ki!! Grin
nehogy sirás legyen:)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #14407 Dátum: 2011 Június 26, 13:00:10 »

Még mindig?
Nem én vettem fel a videót és várom pendrive-on!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14406 Dátum: 2011 Június 26, 12:33:55 »

Sebességet konvertál,1:1-ben olyan gyors hogy nem látszik  Grin

 Grin Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #14405 Dátum: 2011 Június 26, 12:29:53 »

haverom 16v golf 2 ese ellen meg hallom h nem akartál pedig gyári és csak 139 ló
Felforraltam az olajat  Grin
De jövő Héten ő se marad ki!! Grin
Oldalak: 1 ... 192 193 194 195 196 [197] 198 199 200 201 202 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.