www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 09:03:02
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
181
182
183
184
185
[
186
]
187
188
189
190
191
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3376551 alkalommal)
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14884 Dátum:
2011 Augusztus 14, 08:06:29 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Augusztus 13, 22:01:20
1641 ha hibátlan lenne, érezhető különbséget jelentene?
a mester eddigi útmutatásai alapján inkább a hengerfejet kéne megturkálni, az érezhetőbb lenne.
apropó:
ez a turkálás hogyan megy?
dremmellel ki kell csiszatolni a járatokat és akkor jó?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14883 Dátum:
2011 Augusztus 13, 22:08:56 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Augusztus 13, 21:45:32
köbcenti növelés (1641 vagy 1776) pro/kontra, járulékos dolgok?
1641 vékony már a henger fal, ha gyilkolod melegedésre hajlamosabb lehet mint a 85.5, de nagyon sok ilyen motor fut gond nélkül,
1776-nál ha jól tudom már a blokkot is munkálni kell a hengerekhez, callokkerbe illő motor
szerintem
, egy jól megépített 1776-ok versenyképesek az 1915-ös motorokkal
szerintem
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14882 Dátum:
2011 Augusztus 13, 22:04:07 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Augusztus 13, 22:01:20
1641 ha hibátlan lenne, érezhető különbséget jelentene?
Nem.Nem veszel észre semmit ugyan olyan alkatrészek mellett.Vezérmű,hengerfej
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14881 Dátum:
2011 Augusztus 13, 22:01:20 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Augusztus 13, 21:53:46
Az 1641-eshez nem kell a blokkot módosítani, de a hengerfal elég vékony, melegben jobban deformálódik és a hengerfejnél majdnem mind kifúj.
Az 1776-osnál a hengerfejet és a blokkot is ki kell marni, ehhez szét kell szedni teljesen...de akkor már nem szabad a csapágyakat hagyni...szépen belenézel egy teljes felújításba.
1641 ha hibátlan lenne, érezhető különbséget jelentene?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14880 Dátum:
2011 Augusztus 13, 21:53:46 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Augusztus 13, 21:45:32
köbcenti növelés (1641 vagy 1776) pro/kontra, járulékos dolgok?
Az 1641-eshez nem kell a blokkot módosítani, de a hengerfal elég vékony, melegben jobban deformálódik és a hengerfejnél majdnem mind kifúj.
Az 1776-osnál a hengerfejet és a blokkot is ki kell marni, ehhez szét kell szedni teljesen...de akkor már nem szabad a csapágyakat hagyni...szépen belenézel egy teljes felújításba.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14879 Dátum:
2011 Augusztus 13, 21:51:57 »
Idézetet írta: Patrone - 2011 Augusztus 13, 21:47:50
És mi van a te tragacsoddal?
Megyen már az a motor?
A motor teljesen jó, egy kis fúvókázás van hátra és az első olajhűtő becsövezése. Ez szűk egy nap, mert a fúvókázás időrabló.
Ellenben a 4 sárvédő még mindig festés alatt van és talán a jövő héten lesz kész.
Kaposváron ott leszek.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14878 Dátum:
2011 Augusztus 13, 21:48:43 »
145-ös fő-benzin fúvóka 4db, ill. 235-ös levegő fúvóka 4db weber idf-hez elcserélhető 50-es alapjáratira, 200-as levegőre, 120 vagy 130 főfúvókára,
ill. F11-es keverőcső érdekelne még természetesen érték egyeztetéssel
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Patrone
Hozzászólások: 485
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14877 Dátum:
2011 Augusztus 13, 21:47:50 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Augusztus 13, 19:54:04
Ide kell, hogy írjam, Callook kolléga túl van az első 850 km-en és egyelőre nem esett szét a tragacsa, aminek nagyon örül.
Már Bolognában van.
És mi van a te tragacsoddal?
Megyen már az a motor?
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14876 Dátum:
2011 Augusztus 13, 21:45:32 »
köbcenti növelés (1641 vagy 1776) pro/kontra, járulékos dolgok?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14875 Dátum:
2011 Augusztus 13, 21:44:01 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Augusztus 13, 19:54:04
Ide kell, hogy írjam, Callook kolléga túl van az első 850 km-en és egyelőre nem esett szét a tragacsa, aminek nagyon örül.
Már Bolognában van.
Elolvastam amit a fúvókázásról írtál, ezek szerint az alapjáratit kellene nagyobbra cserélnem, hogy kicsit jobb legyen alacsonyabb fordulat tartományokban
http://oettingertsv.blogspot.com/
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14874 Dátum:
2011 Augusztus 13, 20:28:22 »
Idézetet írta: sparkafer - 2011 Augusztus 13, 20:24:44
Akkor nem is annyira tragacs!
annyit ment mint én 3 év alatt
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14873 Dátum:
2011 Augusztus 13, 20:24:44 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Augusztus 13, 19:54:04
Ide kell, hogy írjam, Callook kolléga túl van az első 850 km-en és egyelőre nem esett szét a tragacsa, aminek nagyon örül.
Már Bolognában van.
Akkor nem is annyira tragacs!
http://sparkafer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14872 Dátum:
2011 Augusztus 13, 19:54:04 »
Ide kell, hogy írjam, Callook kolléga túl van az első 850 km-en és egyelőre nem esett szét a tragacsa, aminek nagyon örül.
Már Bolognában van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14871 Dátum:
2011 Augusztus 13, 14:25:23 »
Idézetet írta: gas - 2011 Augusztus 05, 16:48:07
Üdv!
Kicsit kísérleteztem...
weber 36-ban, 28 venturi, f47 alapjárati, 125 benzin, F57 keverőcső, 180 levegő fúvóka, alapvetően jól megy, minden fokozatban pillanatok alatt 4-5000-ig könnyedén elforog, 4.-ben keréken 5600 volt a vége
(157 km/h gps,165/80X15)
,1500-ös fordulattól szépen pörög fel, de nekem hiányzik az, hogy 4.ben tudtam menni 40-el, tudom ,nem kell ott a 3. de.... 1200-ról kicsit torpanva indul el....
kicserélem a keverőcsövet F50-re és 200-ra a levegőt, teszt alatt.......
Kb. 100-120 km-t mentem ezzel a kombóval, és jó mert minden fokozatban szinte 1000-es1100-as fordulaton tudok autózni, de 4700-főlé nem nagyon akar elforogni,4300-4400-ig elég fürge de a 4700-ra már lassabban ér el és ott szinte vége is, az alap fúvóka készlettel 5000-5200-ig pörgött ki pillanatok alatt és 5500-ig is elforgott kényelmesen, 5600-5700 már a vége volt
min kellene változtatnom ,hogy kicsit ötvözzem a kettőt
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14870 Dátum:
2011 Augusztus 13, 14:15:14 »
Idézetet írta: callook - 2011 Augusztus 11, 23:21:12
Ma, hogy van már fékem, nagyon minimálisat próbáltam a motort.. A hengerfej munka után most erőlködés nélkül, terhelve beforog 7000 fölé a motor és eltűntek a szimpla rugós-alu nyomórudas időszakból származó kalapáló hangok 6000-től... 2.-ban meg padlózáskor olyan gyönyörűen meg tudja forgatni az új 195-ös gumikat... Ezzel élvezkedtem
Viszont k.rva hangos lett...
terhelve 7000 fölé
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14869 Dátum:
2011 Augusztus 12, 21:27:29 »
Idézetet írta: callook - 2011 Augusztus 11, 23:21:12
Ma, hogy van már fékem, nagyon minimálisat próbáltam a motort.. A hengerfej munka után most erőlködés nélkül, terhelve beforog 7000 fölé a motor és eltűntek a szimpla rugós-alu nyomórudas időszakból származó kalapáló hangok 6000-től... 2.-ban meg padlózáskor olyan gyönyörűen meg tudja forgatni az új 195-ös gumikat... Ezzel élvezkedtem
Viszont k.rva hangos lett...
Akkor add el, ... aztán vegyél másikat! Mármint jó gumit
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14868 Dátum:
2011 Augusztus 12, 09:04:06 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Augusztus 12, 08:40:57
főleg, ha még a sokat emlegetett judson kompresszor is felkerül, akkor már durva lehet a végeredmény.
Okosak szerint a judson hátránya, hogy a hf -nek bírni kell a töltést (ergo: szimpla), másrészt a melegedést említik. De legalább a fordulatot nem kell emelni, amit a széria cuccok nem bírnak igazán jól.
VW Beetle - the original since 1938
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14867 Dátum:
2011 Augusztus 12, 09:01:38 »
Idézetet írta: Sagaris - 2011 Augusztus 12, 08:51:51
Ez azert tulzas, a 30 es 34 lovas motorokhoz nemigen vannak kiegeszitok ujban, a korabeliek meg rendkivul dragak.
A "sokat emlegetett Judson kompresszor" is inkabb szep mint haszanos, csak egy kiegeszito az eredeti Albert tukor meg a kromozott 4.5-os Fuchsokhoz, semmi tobb.
Itthon...
Amugy meg lehet kapni pl komplett okrasa kitet, karbik plusz hf plusz légszűrő, cullangok.
De mondom, USA. (Ott kis köbecentiben leginkább a régi blokk volt).
Sőt, itt is van:
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=652270549983&rub1=Engine&rub2=Fuel%20System%2CCarburator%20Systems&artnr=23486a&pn=0&sort=0&all=
Hogy csak szép volna a J? Aha, meg hoz önmagában plusz 25% -ot...
(csak drága és nincsen újban)
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 12, 09:24:39 írta te_o
»
VW Beetle - the original since 1938
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14866 Dátum:
2011 Augusztus 12, 09:00:50 »
Idézetet írta: Sagaris - 2011 Augusztus 12, 08:51:51
Ez azert tulzas, a 30 es 34 lovas motorokhoz nemigen vannak kiegeszitok ujban, a korabeliek meg rendkivul dragak.
A "sokat emlegetett Judson kompresszor" is inkabb szep mint haszanos, csak egy kiegeszito az eredeti Albert tukor meg a kromozott 4.5-os Fuchsokhoz, semmi tobb.
http://vwjudsonregister.tripod.com/
Vehető újba!
és 30le-36le-re vagy 34le-40le-re
De az okrassa 1,2-es az 50lovas volt.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14865 Dátum:
2011 Augusztus 12, 08:51:51 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Augusztus 12, 08:23:51
USA szerű helyeken minden van ezekhez a régiekhez.
Ez azert tulzas, a 30 es 34 lovas motorokhoz nemigen vannak kiegeszitok ujban, a korabeliek meg rendkivul dragak.
A "sokat emlegetett Judson kompresszor" is inkabb szep mint haszanos, csak egy kiegeszito az eredeti Albert tukor meg a kromozott 4.5-os Fuchsokhoz, semmi tobb.
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14864 Dátum:
2011 Augusztus 12, 08:40:57 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Augusztus 12, 08:23:51
USA szerű helyeken minden van ezekhez a régiekhez. Már a hatvanas években is volt (HD, HF, stb).
Szóval lehet, h. csak a blokk alap, vagy az sem...
főleg, ha még a sokat emlegetett judson kompresszor is felkerül, akkor már durva lehet a végeredmény.
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14863 Dátum:
2011 Augusztus 12, 08:23:51 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Augusztus 11, 21:01:47
Egybebakos motor, itt tényleg csak a karburátor a szűk keresztmetszet.
USA szerű helyeken minden van ezekhez a régiekhez. Már a hatvanas években is volt (HD, HF, stb).
Szóval lehet, h. csak a blokk alap, vagy az sem...
VW Beetle - the original since 1938
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14862 Dátum:
2011 Augusztus 11, 23:21:12 »
Ma, hogy van már fékem, nagyon minimálisat próbáltam a motort.. A hengerfej munka után most erőlködés nélkül, terhelve beforog 7000 fölé a motor és eltűntek a szimpla rugós-alu nyomórudas időszakból származó kalapáló hangok 6000-től... 2.-ban meg padlózáskor olyan gyönyörűen meg tudja forgatni az új 195-ös gumikat... Ezzel élvezkedtem
Viszont k.rva hangos lett...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14861 Dátum:
2011 Augusztus 11, 21:01:47 »
Egybebakos motor, itt tényleg csak a karburátor a szűk keresztmetszet.
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14860 Dátum:
2011 Augusztus 11, 20:57:32 »
Idézetet írta: martonmany - 2011 Augusztus 11, 19:26:20
ez arra jó, hogy remekül elfedje az esetleges szinkronproblémákat...
Amúgy ha mondjuk az első hengerekre az oldalsók, a két hátsóra meg a középső táplálna, akkor azt mondom, oké, spórolt egy karbit, de ha jól látom, a szívócső alul közösített.
(Így első blikkre ugyanaz az autó)
VW Beetle - the original since 1938
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14859 Dátum:
2011 Augusztus 11, 19:26:20 »
gondolom hasonló elképzelés mint ez a 3 karbis gép, szvsz előnye nem sok van, de legalább órákig faragta a tulaj mire ilyen lett:
http://www.youtube.com/watch?v=qVJer-4KbMs&NR=1
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14858 Dátum:
2011 Augusztus 11, 19:14:08 »
Buzi, aki fékez! :-)))
csanad
Hozzászólások: 218
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14857 Dátum:
2011 Augusztus 11, 17:37:21 »
http://www.youtube.com/user/Ninamashr#p/u/2/x1Ku1M3Pvz0
Itt mi a rák történik? A duplagyujtás ok
, de mi az a sok maszlag a karburizáció helyén?
Patrone
Hozzászólások: 485
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14856 Dátum:
2011 Augusztus 10, 11:04:01 »
Már porszívót is készítenek turbóval
[a csatolmányt egy admin törölte]
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14855 Dátum:
2011 Augusztus 09, 21:49:36 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Augusztus 09, 21:28:15
szerintem biztos
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14854 Dátum:
2011 Augusztus 09, 21:28:15 »
Idézetet írta: gas - 2011 Augusztus 09, 21:26:47
A karmann is ott lesz?
szerintem biztos
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14853 Dátum:
2011 Augusztus 09, 21:26:47 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Augusztus 09, 21:24:04
A legjobb ideje ott 11,7 volt... Kíváncsi vagyok élőben milyen majd augusztus 28-án Fertőszentmiklóson
A karmann is ott lesz?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14852 Dátum:
2011 Augusztus 09, 21:24:04 »
Idézetet írta: gas - 2011 Augusztus 09, 21:22:34
és kicsit beragadt a rajtnál
A legjobb ideje ott 11,7 volt... Kíváncsi vagyok élőben milyen majd augusztus 28-án Fertőszentmiklóson
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14851 Dátum:
2011 Augusztus 09, 21:22:34 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Augusztus 08, 10:00:18
12.1@176 km/h
és kicsit beragadt a rajtnál
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14850 Dátum:
2011 Augusztus 09, 21:05:46 »
Idézetet írta: somci - 2011 Augusztus 08, 22:31:38
fasza, köszi!
majd meglátjuk, hogy boldogulok, shoptalkforum-ot komolyabb nehézségek nélkül olvasgatom, remélem ezzel sem lesz komoly bajom... szótár a polcon
már csak bogár kell
nekem sincs
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14849 Dátum:
2011 Augusztus 09, 05:51:58 »
Idézetet írta: somci - 2011 Augusztus 08, 22:31:38
már csak bogár kell
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14848 Dátum:
2011 Augusztus 08, 22:31:38 »
Idézetet írta: martonmany - 2011 Augusztus 04, 23:15:28
1,3,4 nagyon jó, nem bántam meg hogy megvettem őket, minden egyes alkatrészről tételesen leírják hogy milyen jellegű motorba(soft, street, vagy race) milyen cuccokat érdemes rakni, először nagyon meglepődtem a részletességükön, persze örültem is neki, mivel nem építek naponta ilyen motorokat, elég jó támpontot adnak hogy merre érdemes elindulni, ha már eldöntötted hogy milyet szeretnél, és persze azt is leírják hogy nem mind
i
g a legnagyobb a legjobb, bár nem árt ha képzed magad műszaki angolra vagy szerezz be egy jó szótárat
, 2-est nem ismerem
fasza, köszi!
majd meglátjuk, hogy boldogulok, shoptalkforum-ot komolyabb nehézségek nélkül olvasgatom, remélem ezzel sem lesz komoly bajom... szótár a polcon
már csak bogár kell
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14847 Dátum:
2011 Augusztus 08, 20:40:01 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Augusztus 07, 17:21:50
Remélem nehéz volt tolni, legközelebb jobban behúzom a kéziféket
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14846 Dátum:
2011 Augusztus 08, 20:28:58 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Augusztus 08, 20:17:38
Van bizony
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #14845 Dátum:
2011 Augusztus 08, 20:17:38 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Augusztus 08, 20:16:24
azt tudjuk hogy neked van raktáron a "tutti olajból"
Van bizony
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak:
1
...
181
182
183
184
185
[
186
]
187
188
189
190
191
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...