www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 04:41:07
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
177
178
179
180
181
[
182
]
183
184
185
186
187
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3375967 alkalommal)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15044 Dátum:
2011 Augusztus 31, 14:03:08 »
Az is fos! Nem láttad, hogy több autónál még az is megforgott! Sőt, még gyűrődött is az a szar... Csak a yokohama c-drive gumik a jók 205/65R15 méretben
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Augusztus 31, 07:33:40
Hoosier, láttad Bitburgban, nem?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15043 Dátum:
2011 Augusztus 31, 07:33:40 »
Idézetet írta: callook - 2011 Augusztus 31, 06:55:14
Mire gondolsz? A jó minőségű utcai guminál a jó minőségű "verseny gumi" a jobb. Járjak slick gumival?
Hoosier, láttad Bitburgban, nem?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15042 Dátum:
2011 Augusztus 31, 06:55:14 »
Mire gondolsz? A jó minőségű utcai guminál a jó minőségű "verseny gumi" a jobb. Járjak slick gumival?
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Augusztus 30, 23:23:17
A "normál méretű jó minőségű utcai gumi" úgy tűnik már kevés nektek is, de ezt Te is belátod Zoli.
Én meg még most is csak azt mondom, hogy vegyetek jobb gumikat, hátha...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15041 Dátum:
2011 Augusztus 30, 23:23:17 »
Ááá lópikulát. Nincs nekem 60 ló se az 1915-ben...
Biztos ezért nem pörögnek ki nekem soha a yokohama c-drive gumik hátul (205/65R15) ...
A "normál méretű jó minőségű utcai gumi" úgy tűnik már kevés nektek is, de ezt Te is belátod Zoli.
Én meg még most is csak azt mondom, hogy vegyetek jobb gumikat, hátha...
písz van meg szercsi
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15040 Dátum:
2011 Augusztus 30, 22:54:34 »
Idézetet írta: callook - 2011 Augusztus 30, 22:46:40
Egyszerűen ha rendesen rúgod rajtnál és van már 80 lovad, akkor egy normál méretű jó minőségű utcai gumi meg fog forogni!
neki lehet csak 70 van meg az érzet amit a kadron adott
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15039 Dátum:
2011 Augusztus 30, 22:51:13 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Augusztus 30, 22:00:38
Én is csak másokat követek, hát próbálkozik az ember...
Csak gondoltam szólok, mert ugye "okos ember nem a saját kárából tanul"
Ha meg nem fogadod meg, akkor járd végig a szopólétra ezen fokát is
Nem tudom mennyi értelme van hekkelgetni egy amúgyis bazári kipuffot...
Maradjunk annyiban hogy kipróbált átalakítás, és egy közel széria motoron bőven megfelelő kipufogó....a haverom gyári kabrióján teljesen korrekt hangja van. Nem hiszem hogy átmérőben vagy bármilyen más paraméterben igényelne komolyabb rendszert a motorom..... meg nem is akarok 200 ezret kipufogóra költeni most. A GT el van használódva, pontatlan és hangos....a monzát kipróbáltam és nekem megfelelő a zajszintje csak a ronda 4 cső ezért át lesz alakítva.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15038 Dátum:
2011 Augusztus 30, 22:48:31 »
ja én versenyeztem is 1 évig minden gumi csuszik
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15037 Dátum:
2011 Augusztus 30, 22:46:40 »
Azért azt ne mond, hogy egy 100+ lovas bogár, vagy akár egy 75 lovas amit rendesen elrúgnak a rajtnál az nem tud megforgatni egy pár jó minőségű 195-ös gumit...
Zsír új Michelin gumik vannak az autómon, hátul 195/65 méretben. Nem agyon gyilkolt kikeményedett szarok. Az előbb voltam a városban az autóval és az egyik lámpánál elpofáztam az időt a csajjal akit vittem, mikor észleltem, hogy zöld van, nem rúgtam, csak kapkodva indultam el mielőtt dudálni kezdenek a mögöttem levők és végig visított a gumi míg átértem a kereszteződésen. Pedig még faszul sincs ültetve hátul, szóval teljes felületen tapad.
Egyszerűen ha rendesen rúgod rajtnál és van már 80 lovad, akkor egy normál méretű jó minőségű utcai gumi meg fog forogni!
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Augusztus 30, 20:38:56
Sose fogjátok megfogadni... egyszer vennétek jó gumikat hátra, és nem lenne számottevő kiforgásotok a rajtnál.
Ez megint olyan dolog, mint a nagy motor-kis fék stb párosítás. Gyorsuláshoz megfelelő gumi is kell, és pont.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15036 Dátum:
2011 Augusztus 30, 22:29:23 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Augusztus 30, 22:28:18
a fék ami nem töle van az már kész csak jelzem
zsír
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15035 Dátum:
2011 Augusztus 30, 22:29:01 »
Idézetet írta: somci - 2011 Augusztus 30, 22:22:01
Nem kisebb a kompresszióviszonyod?
Neki ultrakönnyű udo becker tőkéje van (ettől jobban pörög?
(Majd ha meglesznek a könyvek, nem teszek fel ilyen kérdést) ), neked nem tom, mennyivel nehezebbek.
ű
kb ugyanennyi.
Nekem 78g-os tőkéim vannak, de az nem korlátozza.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15034 Dátum:
2011 Augusztus 30, 22:28:27 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Augusztus 30, 22:28:18
a fék ami nem töle van az már kész csak jelzem
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15033 Dátum:
2011 Augusztus 30, 22:28:18 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Augusztus 30, 22:26:58
a fék ami nem töle van az már kész csak jelzem
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15032 Dátum:
2011 Augusztus 30, 22:26:58 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Augusztus 30, 22:14:27
tudod kire várunk
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 30, 22:28:29 írta Leon1303
»
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15031 Dátum:
2011 Augusztus 30, 22:22:01 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Augusztus 30, 21:14:22
Ennek a srácnak (link) majdnem azonos a motorja az enyémmel, de még egy kicsit kisebb is. 162 lóerő....
Van még mit állítgatnom....
Nem kisebb a kompresszióviszonyod?
Neki ultrakönnyű udo becker tőkéje van (ettől jobban pörög?
(Majd ha meglesznek a könyvek, nem teszek fel ilyen kérdést) ), neked nem tom, mennyivel nehezebbek.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15030 Dátum:
2011 Augusztus 30, 22:14:27 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Augusztus 30, 22:01:16
de látod mégsem...
Hogy áll már a gépem?
tudod kire várunk
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15029 Dátum:
2011 Augusztus 30, 22:01:27 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Augusztus 30, 21:58:22
nemá
Neki elcsúszik a kuplungja és azt hiszi jó a gumi.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15028 Dátum:
2011 Augusztus 30, 22:01:16 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Augusztus 30, 21:58:22
nemá
de látod mégsem...
Hogy áll már a gépem?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15027 Dátum:
2011 Augusztus 30, 22:00:38 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Augusztus 30, 21:16:04
remélem nem haragszol, ha autóépítésben nem téged foglak követni....
Én is csak másokat követek, hát próbálkozik az ember...
Csak gondoltam szólok, mert ugye "okos ember nem a saját kárából tanul"
Ha meg nem fogadod meg, akkor járd végig a szopólétra ezen fokát is
Nem tudom mennyi értelme van hekkelgetni egy amúgyis bazári kipuffot...
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15026 Dátum:
2011 Augusztus 30, 21:58:22 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Augusztus 30, 20:38:56
Sose fogjátok megfogadni... egyszer vennétek jó gumikat hátra, és nem lenne számottevő kiforgásotok a rajtnál.
Ez megint olyan dolog, mint a nagy motor-kis fék stb párosítás. Gyorsuláshoz megfelelő gumi is kell, és pont.
nemá
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15025 Dátum:
2011 Augusztus 30, 21:16:04 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Augusztus 30, 21:04:22
Hát mondták már ezért-azért
Na de tényleg... azoktól maximum csak hangosabb lesz a géped.
remélem nem haragszol, ha autóépítésben nem téged foglak követni....
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15024 Dátum:
2011 Augusztus 30, 21:14:22 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Augusztus 30, 20:56:56
51 mm-es csőkígyó + dupla Bosal dobokkal
Typ1-re, 2000 ccm és 140 paci feletti motorokra ajánlják.
Kompletten 180 pengő (új ára 230)
felszerelve így fest:
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?p=1033423#p1033423
Ennek a srácnak (link) majdnem azonos a motorja az enyémmel, de még egy kicsit kisebb is. 162 lóerő....
Van még mit állítgatnom....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15023 Dátum:
2011 Augusztus 30, 21:04:22 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Augusztus 30, 21:02:21
mert te aztán akkora profi vagy....
Hát mondták már ezért-azért
Na de tényleg... azoktól maximum csak hangosabb lesz a géped.
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15022 Dátum:
2011 Augusztus 30, 21:02:21 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Augusztus 30, 20:40:31
egyik szarból a másikba nyúlsz bele
mert te aztán akkora profi vagy....
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15021 Dátum:
2011 Augusztus 30, 21:01:43 »
Különösebben nem eladó, csak ha nagyon izgat valakit, akkor lehet róla szó, én most az 1 5/8"-os rendszert használom.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15020 Dátum:
2011 Augusztus 30, 21:00:21 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Augusztus 30, 20:58:39
Ez rozsdamentes?
Rozsdamentes, alumínium bevonattal
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15019 Dátum:
2011 Augusztus 30, 20:58:39 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Augusztus 30, 20:56:56
51 mm-es csőkígyó + dupla Bosal dobokkal
Typ1-re, 2000 ccm és 140 paci feletti motorokra ajánlják.
Kompletten 180 pengő (új ára 230)
felszerelve így fest:
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?p=1033423#p1033423
Ez rozsdamentes?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15018 Dátum:
2011 Augusztus 30, 20:56:56 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Augusztus 30, 20:41:33
Preis?
51 mm-es csőkígyó + dupla Bosal dobokkal
Typ1-re, 2000 ccm és 140 paci feletti motorokra ajánlják.
Kompletten 180 pengő (új ára 230)
felszerelve így fest:
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?p=1033423#p1033423
[a csatolmányt egy admin törölte]
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15017 Dátum:
2011 Augusztus 30, 20:49:36 »
innen próbált már valaki rendelni? vám mennyi lehet egy ilyenre?
http://www.chircoestore.com/catalog/product_info.php?products_id=2610
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15016 Dátum:
2011 Augusztus 30, 20:43:13 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Augusztus 30, 20:40:31
egyik szarból a másikba nyúlsz bele
Ahnendorp kipuff Typ1-re érdekel valakit?
én besokalltam és új empi csőkígyó lesz...
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15015 Dátum:
2011 Augusztus 30, 20:41:33 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Augusztus 30, 20:40:31
egyik szarból a másikba nyúlsz bele
Ahnendorp kipuff Typ1-re érdekel valakit?
Preis?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15014 Dátum:
2011 Augusztus 30, 20:40:31 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Augusztus 30, 20:33:47
bontott GT még.... átalakított Monza lesz
egyik szarból a másikba nyúlsz bele
Ahnendorp kipuff Typ1-re érdekel valakit?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15013 Dátum:
2011 Augusztus 30, 20:38:56 »
Sose fogjátok megfogadni... egyszer vennétek jó gumikat hátra, és nem lenne számottevő kiforgásotok a rajtnál.
Ez megint olyan dolog, mint a nagy motor-kis fék stb párosítás. Gyorsuláshoz megfelelő gumi is kell, és pont.
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15012 Dátum:
2011 Augusztus 30, 20:33:47 »
Idézetet írta: martonmany - 2011 Augusztus 30, 18:51:49
az egyik törtfehér, rendszámot sajnos nem tudok, még a kommentár srác is megjegyezte hogy szép teljesítmény, de nem is ez a lényeg, ami a te motorodat illeti azért kérdeztem a paramétereit, mert hasonló konstrukción gondolkozom, egy autópályán 120nál nem meghaló motort szeretnék, ami kimegy a világból, effektíve nem eszi le a fejemet, és ha lehet akkor fordulatszám tartományt tekintve maradjunk 5500 alatt, ha jól saccolom akkor a tiéd ennek pont megfelel, egyébként milyen kipufogód van?
bontott GT még.... átalakított Monza lesz
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15011 Dátum:
2011 Augusztus 30, 18:51:49 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Augusztus 30, 11:15:18
melyik volt az? csak mert a metálkék az nem kétütemű csak öregítve van pl.
az egyik törtfehér, rendszámot sajnos nem tudok, még a kommentár srác is megjegyezte hogy szép teljesítmény, de nem is ez a lényeg, ami a te motorodat illeti azért kérdeztem a paramétereit, mert hasonló konstrukción gondolkozom, egy autópályán 120nál nem meghaló motort szeretnék, ami kimegy a világból, effektíve nem eszi le a fejemet, és ha lehet akkor fordulatszám tartományt tekintve maradjunk 5500 alatt, ha jól saccolom akkor a tiéd ennek pont megfelel, egyébként milyen kipufogód van?
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15010 Dátum:
2011 Augusztus 30, 11:15:18 »
Idézetet írta: martonmany - 2011 Augusztus 30, 09:24:36
agyon volt reszelve, de az alábbi eredményt a saját szememmel láttam vasárnap délután, azért csodálkoztam rajta rendesen
melyik volt az? csak mert a metálkék az nem kétütemű csak öregítve van pl.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15009 Dátum:
2011 Augusztus 30, 11:09:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Augusztus 30, 11:06:30
A műszer képernyőjén, a képen.
jah, a cikkben, azt nem nyitottam ki
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15008 Dátum:
2011 Augusztus 30, 11:06:30 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Augusztus 30, 10:25:28
hol írta, hogy 0-100??
A műszer képernyőjén, a képen.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15007 Dátum:
2011 Augusztus 30, 10:25:28 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Augusztus 30, 10:01:21
a 19 mp-et a 0-100-ra írta, a 400 méter gondolom kicsit több idő.
hol írta, hogy 0-100??
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15006 Dátum:
2011 Augusztus 30, 10:15:18 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Augusztus 30, 10:01:21
a 19 mp-et a 0-100-ra írta, a 400 méter gondolom kicsit több idő.
Ja, a 400 méter kb 25 másodperc.
Ne keverjük a negyedmérföldet meg a 0->100-as időket.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15005 Dátum:
2011 Augusztus 30, 10:12:06 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Augusztus 29, 22:04:38
mi?17es kerékkel ellen kellet kormányozni .....
15el meg picit vizes és halál......
Azért azt vedd figyelembe, hogy hiába van széles kereked, mert rajtnál még egy kicsit jobban beül és gyakorlatilag a gumijaid belső fele (éle?) tapad csak az aszfalthoz. Alapban is eléggé negatív a dőlésed.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
177
178
179
180
181
[
182
]
183
184
185
186
187
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...