www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 01:11:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3375480 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #15204 Dátum: 2011 Szeptember 11, 15:56:45 »

callook most hivot
rábaring
 15,00 146 átlépő 400méter
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15203 Dátum: 2011 Szeptember 11, 15:50:41 »

néztem, csak nem postáz ide :S mi a különbség a stunt által javasolt és e között? mint egy hülyének, úgy mesélve  Grin
stunt azt favorizálja.....én ezt:)

alul kicsit talán butább ezzel atengellyel......de felül sokkal jobb.....
napi használatra is alkalmas....és 8körül ellehet pötyögni......

nekem best of tengely:)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15202 Dátum: 2011 Szeptember 11, 15:48:28 »

néztem, csak nem postáz ide :S mi a különbség a stunt által javasolt és e között? mint egy hülyének, úgy mesélve  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15201 Dátum: 2011 Szeptember 11, 15:41:17 »

honnan érdemes a cuccokat beszerezni?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-TYPE-1-BUG-ENGINE-ENGLE-W-120-CAMSHAFT-CAM-GEAR-KIT-/250313161282


vagy itton 40körül....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15200 Dátum: 2011 Szeptember 11, 15:39:04 »

callook most hivot
rábaring
 15,00 146 átlépő 400méter

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15199 Dátum: 2011 Szeptember 11, 12:22:28 »

w120
honnan érdemes a cuccokat beszerezni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15198 Dátum: 2011 Szeptember 11, 10:06:47 »

Nekem van egy rakás görbém, mérési eredményem majd' az összes európai motorépítőtől, csak nyomtatott formában... Egyszer majd scannelek, aztán megosztom...

Az én tavalyi, év eleji még hurka hengerfejes mérésem az itt van az oldal alja felé:

http://callook.freeblog.hu/page/3/

Jó lenne látni görbéket különböző motorokról összehasonlításként.
Stunt asszem rakott fel a méréseiről, csak ki tudja hol vannak már azok.

1303LS
« Hozzászólás #15197 Dátum: 2011 Szeptember 11, 09:52:09 »

De ott vannak a régi Oettinger motorok:

1770 ccm (Azért nem 1776, mert az Oettinger motorok nem 90,5mm hanem 90mm furattal készültek)
gyári tengely
37/32 szelepek (csak a szívószelep nagyobb 1 milivel a gyárinál!)
2 db szimpla 40-es Solex karbi.

Ez tudott 70 LE-t


Jó lenne látni görbéket különböző motorokról összehasonlításként.
Stunt asszem rakott fel a méréseiről, csak ki tudja hol vannak már azok.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15196 Dátum: 2011 Szeptember 11, 09:47:21 »

De ott vannak a régi Oettinger motorok:

1770 ccm (Azért nem 1776, mert az Oettinger motorok nem 90,5mm hanem 90mm furattal készültek)
gyári tengely
37/32 szelepek (csak a szívószelep nagyobb 1 milivel a gyárinál!)
2 db szimpla 40-es Solex karbi.

Ez tudott 70 LE-t


Pl. itt az első, csak ez 284-es tengellyel, viszont csak gyári fejekkel... De 100 ló...

http://www.johnmaherracing.co.uk/performancesummaries.htm


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15195 Dátum: 2011 Szeptember 11, 09:43:38 »

subaru boxer? :-)))
tátra boxer Kiss

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15194 Dátum: 2011 Szeptember 11, 09:28:59 »

akkor az én motorom biztos tetszeni fog Cool remélem nekem is
subaru boxer? :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15193 Dátum: 2011 Szeptember 11, 09:25:08 »

....."negyedikben 2000-3000 között nem csak csúnya hangja van, hanem rosszul is megy."....
......"Ez a motor nagyon pörgős, én nem így vezetek. Remélem kicsit meg tudom erősíteni középtartományban fúvókázással.".....


Akkor most már majd figyelek én is.
A pirosban az első motorod még tetszett ahogy írtál róla. Aztán Te is átálltál a sötét oldalra.
Nekem is egy olyan kell ami 2-3000 között erős, aztán kb tök mindegy,hogy elfogy-e vagy sem, mert 100km/h felett csak szólóban közlekednék ott pedig a megkívánt 130-as max sebességet szinte bármi tudja.
akkor az én motorom biztos tetszeni fog Cool remélem nekem is

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15192 Dátum: 2011 Szeptember 11, 09:22:36 »

szarni futni egyhelyre potyogtatni.... még a varázslónak se megy Roll Eyes

1303LS
« Hozzászólás #15191 Dátum: 2011 Szeptember 11, 08:54:18 »

....."negyedikben 2000-3000 között nem csak csúnya hangja van, hanem rosszul is megy."....
......"Ez a motor nagyon pörgős, én nem így vezetek. Remélem kicsit meg tudom erősíteni középtartományban fúvókázással.".....


Akkor most már majd figyelek én is.
A pirosban az első motorod még tetszett ahogy írtál róla. Aztán Te is átálltál a sötét oldalra.
Nekem is egy olyan kell ami 2-3000 között erős, aztán kb tök mindegy,hogy elfogy-e vagy sem, mert 100km/h felett csak szólóban közlekednék ott pedig a megkívánt 130-as max sebességet szinte bármi tudja.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15190 Dátum: 2011 Szeptember 11, 08:32:07 »

Pl. itt az első, csak ez 284-es tengellyel, viszont csak gyári fejekkel... De 100 ló...

http://www.johnmaherracing.co.uk/performancesummaries.htm

szerintem ez nincs 80-90 ló
« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 11, 09:38:54 írta callook »

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15189 Dátum: 2011 Szeptember 11, 05:50:41 »

A Maresz is ápgrédelhetne, hogy tbányán legyen végre esélyem... :-))))

1776-os hengerkészlet
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15188 Dátum: 2011 Szeptember 10, 23:26:03 »

Hengerfej 35/40 szelepekel, kicsit kitisztított csatornákkal, tengely 276 fokos (W100 vagy C25), 1776-os hengerkészlet, 36-os weber 30-as venturival.

Ez egy 80-90 lóerő közötti motor és takarékos, utcán jól használható.

Én ezt csinálnám.
w120

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15187 Dátum: 2011 Szeptember 10, 22:40:13 »

http://oettingertsv.blogspot.com/2011/09/utolso-esely.html

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15186 Dátum: 2011 Szeptember 10, 22:40:00 »

szerintem ez nincs 80-90 ló

A hengerfejen múlik, de szerintem van.

Szerinted miért nincs?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #15185 Dátum: 2011 Szeptember 10, 22:26:15 »

Hengerfej 35/40 szelepekel, kicsit kitisztított csatornákkal, tengely 276 fokos (W100 vagy C25), 1776-os hengerkészlet, 36-os weber 30-as venturival.

Ez egy 80-90 lóerő közötti motor és takarékos, utcán jól használható.

Én ezt csinálnám.

szerintem ez nincs 80-90 ló

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15184 Dátum: 2011 Szeptember 10, 22:25:19 »

már tovább gondolkodok a bogár motorján, azt gondoltam megfogadom a tanácsokat, gyilkolom, aztán jöhet a teljes rendberakás. a cél egy olyan motor lenne, amivel utcán is lehet közlekedni normálisan, de azért el gyorsulgathatok a középmezőnyben. miben érdemes gondolkodni? milyen tengely, milyen hengerfej, mekkora lökettérfogat, amihez elég a két 36-os weber? gondoltam apránként beszerzem addig is a cuccokat, míg el nem kezd épülni

Hengerfej 35/40 szelepekel, kicsit kitisztított csatornákkal, tengely 276 fokos (W100 vagy C25), 1776-os hengerkészlet, 36-os weber 30-as venturival.

Ez egy 80-90 lóerő közötti motor és takarékos, utcán jól használható.

Én ezt csinálnám.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #15183 Dátum: 2011 Szeptember 10, 22:13:53 »

már tovább gondolkodok a bogár motorján, azt gondoltam megfogadom a tanácsokat, gyilkolom, aztán jöhet a teljes rendberakás. a cél egy olyan motor lenne, amivel utcán is lehet közlekedni normálisan, de azért el gyorsulgathatok a középmezőnyben. miben érdemes gondolkodni? milyen tengely, milyen hengerfej, mekkora lökettérfogat, amihez elég a két 36-os weber? gondoltam apránként beszerzem addig is a cuccokat, míg el nem kezd épülni
Szeva kolléga! Mi is épp ilyen dolgokon rágódunk, de addig már eljutottunk, hogy typ1 motornál az 1776 jó döntés lehet. Van ilyen mocival buszos sporttárs is, nem panaszkodik. Nyilván nem a legolcsóbb megoldás, de határozott vasat lehet összehozni belőle, ami finom kezeléssel talán nem is eszik sokat, de ha kell, teszi a dolgát. A két 36-os weber illik hozzá, de úgy gondolom, megéri a befektetést. Most keresztgyerek buszába készíttetnénk egy ilyet, aztán jöhet az asszony bogara. Mi már döntöttünk, most még a tapasztalt öreg halaktól szedegetem fel az infókat, közben gyűjtögetjük a pénzt, aztán pár hónap múlva START.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15182 Dátum: 2011 Szeptember 10, 21:48:20 »

már tovább gondolkodok a bogár motorján, azt gondoltam megfogadom a tanácsokat, gyilkolom, aztán jöhet a teljes rendberakás. a cél egy olyan motor lenne, amivel utcán is lehet közlekedni normálisan, de azért el gyorsulgathatok a középmezőnyben. miben érdemes gondolkodni? milyen tengely, milyen hengerfej, mekkora lökettérfogat, amihez elég a két 36-os weber? gondoltam apránként beszerzem addig is a cuccokat, míg el nem kezd épülni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15181 Dátum: 2011 Szeptember 10, 08:41:14 »


Ez hall jeladós, nem megszakítós.
ezt mire írtad?

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #15180 Dátum: 2011 Szeptember 09, 22:59:32 »

köszönöm a válaszokat !
ezexerint ez egy fölösleges, használhatatlan fos  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15179 Dátum: 2011 Szeptember 09, 22:20:02 »

  hát én is ezt mondom 6000 felett meg ki a fasznak forog a motorja Roll Eyes elektróda hézagokat át állítottad?


Ez hall jeladós, nem megszakítós.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #15178 Dátum: 2011 Szeptember 09, 20:57:23 »

próbálgatásra  0.8 0,9 az ideális, pair szerint 1mm amerikai cuccoknál 1.1mm de ekkor az előgyújtást is növelni kell.
 (jó lett?)
Jóó! Köszönöm!
Én 0.7-re raktam akkor ezt korrigálom......
Igaz még csak házi műszerrel állítottam de eddig remekül muzsikál
A srác akit hozzád irányítottam a gyújtás miatt ezt küldte hálából:

9V-os elemmel múkudik gyakorlatilag mint egy próba lámpa
mekkora előgyujtást kellene állítani mert most ha jól emlékszem 10 körül van a gyári 7.5-re állítva 5000-nél kicsit dadogott. adtam neki még előgyújtást és most üresen simán elforog 6000-6200-ig

Ja és amit Stunt is írt alul tényleg mintha nyomatékosabb lenne és könnyebben indul
« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 09, 21:01:44 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15177 Dátum: 2011 Szeptember 09, 20:28:26 »

mekkora hézag kell elektromos gyújtásnál?
próbálgatásra  0.8 0,9 az ideális, pair szerint 1mm amerikai cuccoknál 1.1mm de ekkor az előgyújtást is növelni kell.
 (jó lett?)

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #15176 Dátum: 2011 Szeptember 09, 19:38:38 »

  hát én is ezt mondom 6000 felett meg ki a fasznak forog a motorja Roll Eyes elektróda hézagokat át állítottad?
mekkora hézag kell elektromos gyújtásnál?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15175 Dátum: 2011 Szeptember 09, 19:19:06 »

Mennyit kérsz érte?
nemtudom elküldöm aztán bohóckodjál vele! csak ne add a sógorodnak Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #15174 Dátum: 2011 Szeptember 09, 19:15:51 »

Na, rátettem egy másik osztófejet, aztán meg egy elektronikusat (vw) is próbából.


Ami pedig az elektronikus gyújtást illeti, bizony alul sokkal nyomatékosabb a motor és könnyebben indul. Fent nem vagyok benne biztos, hogy jobb, inkább azt érzem, mintha nem forogna 6000 felett olyan jól....talán nem ad annyi összes előgyújtást.
  hát én is ezt mondom 6000 felett meg ki a fasznak forog a motorja Roll Eyes elektróda hézagokat át állítottad?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15173 Dátum: 2011 Szeptember 09, 14:32:41 »

Nem, a beszívott légmennyiséget egyes rendszerek a MAP (maniforld absolute pressure, azaz szívócsőnyomás) szenzor alapján és még pár jel alapján számolják.
A légtömegmérő az MAF.
köszi.
ma sem keltem fel hiába



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #15172 Dátum: 2011 Szeptember 09, 14:15:12 »


Azóta ez az osztófej kicsit átlényegült, felújítódott és bemérődött.
Az egy nagyon jó kis osztófej! Én azt hagynám a motoron, jól is néz ki, meg ritka mint a fehér holló, kuriózum egy olyan, Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15171 Dátum: 2011 Szeptember 09, 14:09:18 »

A légtömegmérő az MAF.

Mass air flow.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15170 Dátum: 2011 Szeptember 09, 14:09:01 »

Na, rátettem egy másik osztófejet, aztán meg egy elektronikusat (vw) is próbából.

Mindkettő fejjel az van, hogy 2000-2500 között hangos a motor, de úgy látom ez normális, itt a szelepösszenyitások miatt adja ezt a hangot, nem nagyon lehet mit tenni vele.


Ami pedig az elektronikus gyújtást illeti, bizony alul sokkal nyomatékosabb a motor és könnyebben indul. Fent nem vagyok benne biztos, hogy jobb, inkább azt érzem, mintha nem forogna 6000 felett olyan jól....talán nem ad annyi összes előgyújtást.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #15169 Dátum: 2011 Szeptember 09, 14:08:18 »

izé...
a map szenzor nem egyenlő a légtömegmérővel?
A légtömegmérő az MAF.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15168 Dátum: 2011 Szeptember 09, 14:04:39 »

A motor amin az az elosztó volt, ott 2500prm +-100prm volt az üzemi és maximális fordulat. Ebből gondolom hogy ebben a tartományban ráteszi a teljes előgyújtást.
 Wink


Azóta ez az osztófej kicsit átlényegült, felújítódott és bemérődött.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15167 Dátum: 2011 Szeptember 09, 14:03:38 »

izé...
a map szenzor nem egyenlő a légtömegmérővel?


Nem, a beszívott légmennyiséget egyes rendszerek a MAP (maniforld absolute pressure, azaz szívócsőnyomás) szenzor alapján és még pár jel alapján számolják.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15166 Dátum: 2011 Szeptember 09, 12:45:59 »

Mennyit kérsz érte?

Ha megveszed ezt, én megvenném a tiédet...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15165 Dátum: 2011 Szeptember 09, 12:36:52 »

Fojtószelep után a szívócsőbe kell tenni.

izé...
a map szenzor nem egyenlő a légtömegmérővel?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.