www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 01:02:37
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
173
174
175
176
177
[
178
]
179
180
181
182
183
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3375455 alkalommal)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15204 Dátum:
2011 Szeptember 11, 15:56:45 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Szeptember 11, 15:39:04
callook most hivot
rábaring
15,00 146 átlépő 400méter
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15203 Dátum:
2011 Szeptember 11, 15:50:41 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Szeptember 11, 15:48:28
néztem, csak nem postáz ide :S mi a különbség a stunt által javasolt és e között? mint egy hülyének, úgy mesélve
stunt azt favorizálja.....én ezt:)
alul kicsit talán butább ezzel atengellyel......de felül sokkal jobb.....
napi használatra is alkalmas....és 8körül ellehet pötyögni......
nekem best of tengely:)
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15202 Dátum:
2011 Szeptember 11, 15:48:28 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Szeptember 11, 15:41:17
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-TYPE-1-BUG-ENGINE-ENGLE-W-120-CAMSHAFT-CAM-GEAR-KIT-/250313161282
vagy itton 40körül....
néztem, csak nem postáz ide :S mi a különbség a stunt által javasolt és e között? mint egy hülyének, úgy mesélve
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15201 Dátum:
2011 Szeptember 11, 15:41:17 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Szeptember 11, 12:22:28
honnan érdemes a cuccokat beszerezni?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-TYPE-1-BUG-ENGINE-ENGLE-W-120-CAMSHAFT-CAM-GEAR-KIT-/250313161282
vagy itton 40körül....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15200 Dátum:
2011 Szeptember 11, 15:39:04 »
callook most hivot
rábaring
15,00 146 átlépő 400méter
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15199 Dátum:
2011 Szeptember 11, 12:22:28 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Szeptember 10, 23:26:03
w120
honnan érdemes a cuccokat beszerezni?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15198 Dátum:
2011 Szeptember 11, 10:06:47 »
Nekem van egy rakás görbém, mérési eredményem majd' az összes európai motorépítőtől, csak nyomtatott formában... Egyszer majd scannelek, aztán megosztom...
Az én tavalyi, év eleji még hurka hengerfejes mérésem az itt van az oldal alja felé:
http://callook.freeblog.hu/page/3/
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Szeptember 11, 09:52:09
Jó lenne látni görbéket különböző motorokról összehasonlításként.
Stunt asszem rakott fel a méréseiről, csak ki tudja hol vannak már azok.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15197 Dátum:
2011 Szeptember 11, 09:52:09 »
Idézetet írta: callook - 2011 Szeptember 11, 09:47:21
De ott vannak a régi Oettinger motorok:
1770 ccm (Azért nem 1776, mert az Oettinger motorok nem 90,5mm hanem 90mm furattal készültek)
gyári tengely
37/32 szelepek (csak a szívószelep nagyobb 1 milivel a gyárinál!)
2 db szimpla 40-es Solex karbi.
Ez tudott 70 LE-t
Jó lenne látni görbéket különböző motorokról összehasonlításként.
Stunt asszem rakott fel a méréseiről, csak ki tudja hol vannak már azok.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15196 Dátum:
2011 Szeptember 11, 09:47:21 »
De ott vannak a régi Oettinger motorok:
1770 ccm (Azért nem 1776, mert az Oettinger motorok nem 90,5mm hanem 90mm furattal készültek)
gyári tengely
37/32 szelepek (csak a szívószelep nagyobb 1 milivel a gyárinál!)
2 db szimpla 40-es Solex karbi.
Ez tudott 70 LE-t
Idézetet írta: callook - 2011 Szeptember 11, 08:32:07
Pl. itt az első, csak ez 284-es tengellyel, viszont csak gyári fejekkel... De 100 ló...
http://www.johnmaherracing.co.uk/performancesummaries.htm
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15195 Dátum:
2011 Szeptember 11, 09:43:38 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Szeptember 11, 09:28:59
subaru boxer? :-)))
tátra boxer
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15194 Dátum:
2011 Szeptember 11, 09:28:59 »
Idézetet írta: tati - 2011 Szeptember 11, 09:25:08
akkor az én motorom biztos tetszeni fog
remélem nekem is
subaru boxer? :-)))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15193 Dátum:
2011 Szeptember 11, 09:25:08 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Szeptember 11, 08:54:18
....."negyedikben 2000-3000 között nem csak csúnya hangja van, hanem rosszul is megy."....
......"Ez a motor nagyon pörgős,
én nem így vezetek
. Remélem kicsit meg tudom erősíteni középtartományban fúvókázással.".....
Akkor most már majd figyelek én is.
A pirosban az első motorod még tetszett ahogy írtál róla. Aztán Te is átálltál a sötét oldalra.
Nekem is egy olyan kell ami 2-3000 között erős, aztán kb tök mindegy,hogy elfogy-e vagy sem, mert 100km/h felett csak szólóban közlekednék ott pedig a megkívánt 130-as max sebességet szinte bármi tudja.
akkor az én motorom biztos tetszeni fog
remélem nekem is
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15192 Dátum:
2011 Szeptember 11, 09:22:36 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 10, 22:40:13
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/09/utolso-esely.html
szarni futni egyhelyre potyogtatni.... még a varázslónak se megy
www.tatinson.hu
www.kck.hu
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15191 Dátum:
2011 Szeptember 11, 08:54:18 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 10, 22:40:13
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/09/utolso-esely.html
....."negyedikben 2000-3000 között nem csak csúnya hangja van, hanem rosszul is megy."....
......"Ez a motor nagyon pörgős,
én nem így vezetek
. Remélem kicsit meg tudom erősíteni középtartományban fúvókázással.".....
Akkor most már majd figyelek én is.
A pirosban az első motorod még tetszett ahogy írtál róla. Aztán Te is átálltál a sötét oldalra.
Nekem is egy olyan kell ami 2-3000 között erős, aztán kb tök mindegy,hogy elfogy-e vagy sem, mert 100km/h felett csak szólóban közlekednék ott pedig a megkívánt 130-as max sebességet szinte bármi tudja.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15190 Dátum:
2011 Szeptember 11, 08:32:07 »
Pl. itt az első, csak ez 284-es tengellyel, viszont csak gyári fejekkel... De 100 ló...
http://www.johnmaherracing.co.uk/performancesummaries.htm
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 10, 22:26:15
szerintem ez nincs 80-90 ló
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 11, 09:38:54 írta callook
»
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15189 Dátum:
2011 Szeptember 11, 05:50:41 »
A Maresz is ápgrédelhetne, hogy tbányán legyen végre esélyem... :-))))
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 10, 22:25:19
1776-os hengerkészlet
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15188 Dátum:
2011 Szeptember 10, 23:26:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 10, 22:25:19
Hengerfej 35/40 szelepekel, kicsit kitisztított csatornákkal, tengely 276 fokos (W100 vagy C25), 1776-os hengerkészlet, 36-os weber 30-as venturival.
Ez egy 80-90 lóerő közötti motor és takarékos, utcán jól használható.
Én ezt csinálnám.
w120
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15187 Dátum:
2011 Szeptember 10, 22:40:13 »
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/09/utolso-esely.html
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15186 Dátum:
2011 Szeptember 10, 22:40:00 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 10, 22:26:15
szerintem ez nincs 80-90 ló
A hengerfejen múlik, de szerintem van.
Szerinted miért nincs?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15185 Dátum:
2011 Szeptember 10, 22:26:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 10, 22:25:19
Hengerfej 35/40 szelepekel, kicsit kitisztított csatornákkal, tengely 276 fokos (W100 vagy C25), 1776-os hengerkészlet, 36-os weber 30-as venturival.
Ez egy 80-90 lóerő közötti motor és takarékos, utcán jól használható.
Én ezt csinálnám.
szerintem ez nincs 80-90 ló
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15184 Dátum:
2011 Szeptember 10, 22:25:19 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Szeptember 10, 21:48:20
már tovább gondolkodok a bogár motorján, azt gondoltam megfogadom a tanácsokat, gyilkolom, aztán jöhet a teljes rendberakás. a cél egy olyan motor lenne, amivel utcán is lehet közlekedni normálisan, de azért el gyorsulgathatok a középmezőnyben. miben érdemes gondolkodni? milyen tengely, milyen hengerfej, mekkora lökettérfogat, amihez elég a két 36-os weber? gondoltam apránként beszerzem addig is a cuccokat, míg el nem kezd épülni
Hengerfej 35/40 szelepekel, kicsit kitisztított csatornákkal, tengely 276 fokos (W100 vagy C25), 1776-os hengerkészlet, 36-os weber 30-as venturival.
Ez egy 80-90 lóerő közötti motor és takarékos, utcán jól használható.
Én ezt csinálnám.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15183 Dátum:
2011 Szeptember 10, 22:13:53 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Szeptember 10, 21:48:20
már tovább gondolkodok a bogár motorján, azt gondoltam megfogadom a tanácsokat, gyilkolom, aztán jöhet a teljes rendberakás. a cél egy olyan motor lenne, amivel utcán is lehet közlekedni normálisan, de azért el gyorsulgathatok a középmezőnyben. miben érdemes gondolkodni? milyen tengely, milyen hengerfej, mekkora lökettérfogat, amihez elég a két 36-os weber? gondoltam apránként beszerzem addig is a cuccokat, míg el nem kezd épülni
Szeva kolléga! Mi is épp ilyen dolgokon rágódunk, de addig már eljutottunk, hogy typ1 motornál az 1776 jó döntés lehet. Van ilyen mocival buszos sporttárs is, nem panaszkodik. Nyilván nem a legolcsóbb megoldás, de határozott vasat lehet összehozni belőle, ami finom kezeléssel talán nem is eszik sokat, de ha kell, teszi a dolgát. A két 36-os weber illik hozzá, de úgy gondolom, megéri a befektetést. Most keresztgyerek buszába készíttetnénk egy ilyet, aztán jöhet az asszony bogara. Mi már döntöttünk, most még a tapasztalt öreg halaktól szedegetem fel az infókat, közben gyűjtögetjük a pénzt, aztán pár hónap múlva START.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15182 Dátum:
2011 Szeptember 10, 21:48:20 »
már tovább gondolkodok a bogár motorján, azt gondoltam megfogadom a tanácsokat, gyilkolom, aztán jöhet a teljes rendberakás. a cél egy olyan motor lenne, amivel utcán is lehet közlekedni normálisan, de azért el gyorsulgathatok a középmezőnyben. miben érdemes gondolkodni? milyen tengely, milyen hengerfej, mekkora lökettérfogat, amihez elég a két 36-os weber? gondoltam apránként beszerzem addig is a cuccokat, míg el nem kezd épülni
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15181 Dátum:
2011 Szeptember 10, 08:41:14 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 09, 22:20:02
Ez hall jeladós, nem megszakítós.
ezt mire írtad?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15180 Dátum:
2011 Szeptember 09, 22:59:32 »
köszönöm a válaszokat !
ezexerint ez egy fölösleges, használhatatlan fos
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15179 Dátum:
2011 Szeptember 09, 22:20:02 »
Idézetet írta: tati - 2011 Szeptember 09, 19:15:51
hát én is ezt mondom 6000 felett meg ki a fasznak forog a motorja
elektróda hézagokat át állítottad?
Ez hall jeladós, nem megszakítós.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15178 Dátum:
2011 Szeptember 09, 20:57:23 »
Idézetet írta: tati - 2011 Szeptember 09, 20:28:26
próbálgatásra 0.8 0,9 az ideális, pair szerint 1mm amerikai cuccoknál 1.1mm de ekkor az előgyújtást is növelni kell.
(jó lett?)
Jóó! Köszönöm!
Én 0.7-re raktam akkor ezt korrigálom......
Igaz még csak házi műszerrel állítottam de eddig remekül muzsikál
A srác akit hozzád irányítottam a gyújtás miatt ezt küldte hálából:
9V-os elemmel múkudik gyakorlatilag mint egy próba lámpa
mekkora előgyujtást kellene állítani mert most ha jól emlékszem 10 körül van a gyári 7.5-re állítva 5000-nél kicsit dadogott. adtam neki még előgyújtást és most üresen simán elforog 6000-6200-ig
Ja és amit Stunt is írt alul tényleg mintha nyomatékosabb lenne és könnyebben indul
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 09, 21:01:44 írta gas
»
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15177 Dátum:
2011 Szeptember 09, 20:28:26 »
Idézetet írta: gas - 2011 Szeptember 09, 19:38:38
mekkora hézag kell elektromos gyújtásnál?
próbálgatásra 0.8 0,9 az ideális, pair szerint 1mm amerikai cuccoknál 1.1mm de ekkor az előgyújtást is növelni kell.
(jó lett?)
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15176 Dátum:
2011 Szeptember 09, 19:38:38 »
Idézetet írta: tati - 2011 Szeptember 09, 19:15:51
hát én is ezt mondom 6000 felett meg ki a fasznak forog a motorja
elektróda hézagokat át állítottad?
mekkora hézag kell elektromos gyújtásnál?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15175 Dátum:
2011 Szeptember 09, 19:19:06 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 09, 11:03:56
Mennyit kérsz érte?
nemtudom elküldöm aztán bohóckodjál vele! csak ne add a sógorodnak
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15174 Dátum:
2011 Szeptember 09, 19:15:51 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 09, 14:09:01
Na, rátettem egy másik osztófejet, aztán meg egy elektronikusat (vw) is próbából.
Ami pedig az elektronikus gyújtást illeti, bizony alul sokkal nyomatékosabb a motor és könnyebben indul. Fent nem vagyok benne biztos, hogy jobb, inkább azt érzem, mintha nem forogna 6000 felett olyan jól....talán nem ad annyi összes előgyújtást.
hát én is ezt mondom 6000 felett meg ki a fasznak forog a motorja
elektróda hézagokat át állítottad?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15173 Dátum:
2011 Szeptember 09, 14:32:41 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 09, 14:03:38
Nem, a beszívott légmennyiséget egyes rendszerek a MAP (maniforld absolute pressure, azaz szívócsőnyomás) szenzor alapján és még pár jel alapján számolják.
Idézetet írta: Süni - 2011 Szeptember 09, 14:08:18
A légtömegmérő az MAF.
köszi.
ma sem keltem fel hiába
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15172 Dátum:
2011 Szeptember 09, 14:15:12 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 09, 14:04:39
Azóta ez az osztófej kicsit átlényegült, felújítódott és bemérődött.
Az egy nagyon jó kis osztófej! Én azt hagynám a motoron, jól is néz ki, meg ritka mint a fehér holló, kuriózum egy olyan,
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15171 Dátum:
2011 Szeptember 09, 14:09:18 »
Idézetet írta: Süni - 2011 Szeptember 09, 14:08:18
A légtömegmérő az MAF.
Mass air flow.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15170 Dátum:
2011 Szeptember 09, 14:09:01 »
Na, rátettem egy másik osztófejet, aztán meg egy elektronikusat (vw) is próbából.
Mindkettő fejjel az van, hogy 2000-2500 között hangos a motor, de úgy látom ez normális, itt a szelepösszenyitások miatt adja ezt a hangot, nem nagyon lehet mit tenni vele.
Ami pedig az elektronikus gyújtást illeti, bizony alul sokkal nyomatékosabb a motor és könnyebben indul. Fent nem vagyok benne biztos, hogy jobb, inkább azt érzem, mintha nem forogna 6000 felett olyan jól....talán nem ad annyi összes előgyújtást.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15169 Dátum:
2011 Szeptember 09, 14:08:18 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Szeptember 09, 12:36:52
izé...
a map szenzor nem egyenlő a légtömegmérővel?
A légtömegmérő az MAF.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15168 Dátum:
2011 Szeptember 09, 14:04:39 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Szeptember 09, 09:06:54
A motor amin az az elosztó volt, ott 2500prm +-100prm volt az üzemi és maximális fordulat. Ebből gondolom hogy ebben a tartományban ráteszi a teljes előgyújtást.
Azóta ez az osztófej kicsit átlényegült, felújítódott és bemérődött.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15167 Dátum:
2011 Szeptember 09, 14:03:38 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Szeptember 09, 12:36:52
izé...
a map szenzor nem egyenlő a légtömegmérővel?
Nem, a beszívott légmennyiséget egyes rendszerek a MAP (maniforld absolute pressure, azaz szívócsőnyomás) szenzor alapján és még pár jel alapján számolják.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15166 Dátum:
2011 Szeptember 09, 12:45:59 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 09, 11:03:56
Mennyit kérsz érte?
Ha megveszed ezt, én megvenném a tiédet...
VW Beetle - the original since 1938
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15165 Dátum:
2011 Szeptember 09, 12:36:52 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 09, 12:00:13
Fojtószelep
után
a szívócsőbe kell tenni.
izé...
a map szenzor nem egyenlő a légtömegmérővel?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak:
1
...
173
174
175
176
177
[
178
]
179
180
181
182
183
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...