www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 14:55:18
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
172
173
174
175
176
[
177
]
178
179
180
181
182
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3373979 alkalommal)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15244 Dátum:
2011 Szeptember 12, 08:02:17 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 12, 08:00:41
gyüjtögetem a cuccokat hozzá...
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15243 Dátum:
2011 Szeptember 12, 08:00:41 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Szeptember 12, 07:58:18
181
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15242 Dátum:
2011 Szeptember 12, 07:58:18 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 12, 07:55:39
milyen kocsiban lesz?
181
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15241 Dátum:
2011 Szeptember 12, 07:55:39 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Szeptember 12, 07:53:33
nekem még a kocsit is meg kell csinálni hozzá.....
milyen kocsiban lesz?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15240 Dátum:
2011 Szeptember 12, 07:53:33 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 11, 22:35:53
az jó, mert jövőre nekem is nagyobb tengelyem lesz az 1776-ban, a Shaun meg még majd dolgozik a fejemen
nekem még a kocsit is meg kell csinálni hozzá.....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15239 Dátum:
2011 Szeptember 12, 07:08:23 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Szeptember 11, 22:35:53
az jó, mert jövőre nekem is nagyobb tengelyem lesz az 1776-ban,
a Shaun meg még majd
dolgozik a fejemen
Örni! Lécci! Ezt képben!!
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15238 Dátum:
2011 Szeptember 11, 22:35:53 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Szeptember 11, 20:59:23
amugy én is 1776 ot tervezek az Új kocsimba w125 el
az jó, mert jövőre nekem is nagyobb tengelyem lesz az 1776-ban, a Shaun meg még majd dolgozik a fejemen
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15237 Dátum:
2011 Szeptember 11, 22:31:47 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Szeptember 11, 21:04:46
nem,van nekem igy koncepciom de meglátjuk majd
hogy 2 1776 kis és nagytengely párharca hogy döl el:)
Szerintem a nagy szelepes, megtúrt hengerfej többet számít, de teljesítményt kellene mérni, mert a 03-as nagyon nehéz, így szarul gyorsul.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15236 Dátum:
2011 Szeptember 11, 21:32:30 »
Na, legurultam ma Écsre, hogy legyen végre idén is egy mért időm. Nem akartam versenyezni, nem akartam több futamot, csak egyet, hogy lássam, volt-e értelme a hengerfej túrásának.
Végül kettőt mentem, mert az első futamomnál nem kaptam meg a timeslipet, így nem tudtam időt.
A másodikon mentem egész pontosan 15.05-öt. Ez egyértelműen jobb a tavalyi év elején elért 15.67 és a tavalyi év végén elért 15.23-hoz képest. Úgy gondolom, ha még kínoztam volna a gépet, akkor egy 14 teteje idő ment volna, hiszen az előző években is a legjobb időim 5-10 futamból jöttek össze... De ez csak feltételezés...
Amik viszont tények:
-3/4 tankkal, pótkerékkel, benzines kannával, szerszámos kofferrel, emelővel, stb. gyorsultam.
-A karbikba Nizzában kicseréltem a 34-es venturikat a régi 32-esekre, amik egy gyorsulási versenyen korlátot jelenthetnek egy 1967ccm-es motornak. A tütéket sem szereltem fel idén még.
-A hall jeladó helyett egy megszakító dolgozott az elosztóban, amit st.Tropez mellett hebrákoltam be, és azóta sem esett át műszeres állításon a gyújtás.
-Cannes-ban át kellett szerelnem a gázrudazatom és azóta sem állítottam szinkront.
-A gázbovden nyúlása miatt kb. 5mm még hiányzott, hogy padlón teljesen nyissanak a pillangószelepek.
-És ugye nem Yokohama C-Drive gumikat használok... Ugye Leon?
Biztos vagyok benne, ha ezeket rendezem, akkor 14.xx időt tud majd a gép.
Egyébként 1. és 2. fokozatban 7500-nál váltottam, a célvonalon pedig 3.-ban 6000 volt a fordulatszám 146-os átlépővel.
Idézetet írta: callook - 2011 Szeptember 11, 18:10:38
Bejutottam a 2000 ccm kategória döntőjébe... De eljöttem, mert egy mért időt akartam csak, meg így is elkéstem randiról... Este még írok...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15235 Dátum:
2011 Szeptember 11, 21:25:07 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 11, 21:24:20
Vedd figyelembe, hogy én egy amatőr vagyok, nekem nincs bogárszervizem.
Nekem sincs
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15234 Dátum:
2011 Szeptember 11, 21:24:20 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Szeptember 11, 21:21:44
ez egy jó hir
Vedd figyelembe, hogy én egy amatőr vagyok, nekem nincs bogárszervizem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15233 Dátum:
2011 Szeptember 11, 21:21:44 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 11, 21:17:09
Alacsonyra tett lécet könnyű átugorni.
72 lóerős 1.6-osom 2003-ban volt, azóta is megy.
ez egy jó hir
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15232 Dátum:
2011 Szeptember 11, 21:17:09 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Szeptember 11, 21:03:18
-amikor 85 ló volt akkor is
-tegnap is irtál a blogban
-amikor duj 66os bogár motorja elkészült
Alacsonyra tett lécet könnyű átugorni.
72 lóerős 1.6-osom 2003-ban volt, azóta is megy.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15231 Dátum:
2011 Szeptember 11, 21:06:08 »
2üres hengerfej már rég megvan......turkálásra várnak...
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15230 Dátum:
2011 Szeptember 11, 21:04:46 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 11, 21:00:37
w140 nem jobb?
nem,van nekem igy koncepciom de meglátjuk majd
hogy 2 1776 kis és nagytengely párharca hogy döl el:)
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 11, 21:06:27 írta Maresz
»
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15229 Dátum:
2011 Szeptember 11, 21:03:18 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 11, 21:00:21
-amikor 85 ló volt akkor is
-tegnap is irtál a blogban
-amikor duj 66os bogár motorja elkészült
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15228 Dátum:
2011 Szeptember 11, 21:00:57 »
na, várok pár napot, mielőtt kialakul mi a jó nekem
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15227 Dátum:
2011 Szeptember 11, 21:00:37 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Szeptember 11, 20:59:23
amugy én is 1776 ot tervezek az Új kocsimba w125 el
w140 nem jobb?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15226 Dátum:
2011 Szeptember 11, 21:00:21 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Szeptember 11, 20:56:51
ha kész lesz mehetünk egyet
de csalodtál már
többször
a motorodban ..lehet nem mindig jó az elgondolás.persze lehet enyim se
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15225 Dátum:
2011 Szeptember 11, 20:59:23 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Szeptember 11, 20:56:51
ha kész lesz mehetünk egyet
de csalodtál már többször a motorodban ..lehet nem mindig jó az elgondolás.persze lehet enyim se
amugy én is 1776 ot tervezek az Új kocsimba w125 el
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15224 Dátum:
2011 Szeptember 11, 20:56:51 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 11, 20:54:20
Akkor most ezt nagyon jól jegyezd meg, mert én tervezem, hogy a steve tims fejes 1776-ost megcsinálom 276-os tengellyel.
Az lesz 90-100 lóerős, abban biztos vagyok, mert a hengerfej nagyon jó.
Sőt, azzal a fejjel tudna annyit, széria tengellyel, mint a te 1.6-osod, fogadunk?
A töltéscserét két oldalról lehet megközelíteni, egyik a hengerfej, nagy szelepekkel és nagy csatornával, a másik a hosszan és mélyen nyitvatartó szelepekkel. A Porsche 911 2.7s-nek 276-os tengelye van, egy henger kb. akkora, mint az 1776-os motornak. Csak nagyobb a szelepe, jobb az égéstér formája és így jobb is a literteljesítménye, mint pl. a motorodnak.
ha kész lesz mehetünk egyet
de csalodtál már többször a motorodban ..lehet nem mindig jó az elgondolás.persze lehet enyim se
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 11, 20:58:43 írta Maresz
»
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15223 Dátum:
2011 Szeptember 11, 20:54:20 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Szeptember 11, 20:47:55
most 1776 ros beszélek nem 85lovas 2,1 röl:)
Akkor most ezt nagyon jól jegyezd meg, mert én tervezem, hogy a steve tims fejes 1776-ost megcsinálom 276-os tengellyel.
Az lesz 90-100 lóerős, abban biztos vagyok, mert a hengerfej nagyon jó.
Sőt, azzal a fejjel tudna annyit, széria tengellyel, mint a te 1.6-osod, fogadunk?
A töltéscserét két oldalról lehet megközelíteni, egyik a hengerfej, nagy szelepekkel és nagy csatornával, a másik a hosszan és mélyen nyitvatartó szelepekkel. A Porsche 911 2.7s-nek 276-os tengelye van, egy henger kb. akkora, mint az 1776-os motornak. Csak nagyobb a szelepe, jobb az égéstér formája és így jobb is a literteljesítménye, mint pl. a motorodnak.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15222 Dátum:
2011 Szeptember 11, 20:47:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 11, 20:41:10
Azért ez így nem igaz. A 85 lóerős motoromat mitől ette volna meg a 75 lovas motorod, amikor a tömegük kb. azonos.
Nekem 276-os tengelyem volt.
most 1776 ros beszélek nem 85lovas 2,1 röl:)
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15221 Dátum:
2011 Szeptember 11, 20:42:00 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 11, 20:35:30
Nem kell teljesen szétszedni.
Világos. Nekem még érdekes lehet...
VW Beetle - the original since 1938
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15220 Dátum:
2011 Szeptember 11, 20:41:10 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Szeptember 11, 20:39:17
én nem varoziláom w100at sem w120at sem.......
nagyobb köbcentis kistengelyes motort egy 1,6os nagyobb tengelyes megesz....
Azért ez így nem igaz. A 85 lóerős motoromat mitől ette volna meg a 75 lovas motorod, amikor a tömegük kb. azonos.
Nekem 276-os tengelyem volt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15219 Dátum:
2011 Szeptember 11, 20:39:17 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 11, 20:32:03
Én ezt nem értem.
én nem varoziláom w100at sem w120at sem.......
nagyobb köbcentis kistengelyes motort egy 1,6os nagyobb tengelyes megesz....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15218 Dátum:
2011 Szeptember 11, 20:35:30 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Szeptember 11, 20:34:53
Mondjuk gyári motorhoz.
http://www.aircooled.net/gnrlsite/resource/articles/mods.htm
Nem kell teljesen szétszedni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15217 Dátum:
2011 Szeptember 11, 20:34:53 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 11, 20:31:08
Erre két válasz van: 1, mert nem értenek hozzá, 2, azokhoz a motorokhoz az a jobb, mert olyan a hengerfej...és a cél is, amit el akarnak vele érni.
Mondjuk gyári motorhoz.
http://www.aircooled.net/gnrlsite/resource/articles/mods.htm
VW Beetle - the original since 1938
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15216 Dátum:
2011 Szeptember 11, 20:32:03 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Szeptember 11, 20:25:52
peti 1776ja meg 1584 tengely enyim nagyobb volt és meg is látszott amikor még narancsban volt
nem kell 120 félni
Én ezt nem értem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15215 Dátum:
2011 Szeptember 11, 20:31:08 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Szeptember 11, 20:19:52
Több helyen utcai motorhoz tengely helyett 1,4 -es himbát ajánlanak (gyári tengellyel).
Miért?
Erre két válasz van: 1, mert nem értenek hozzá, 2, azokhoz a motorokhoz az a jobb, mert olyan a hengerfej...és a cél is, amit el akarnak vele érni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15214 Dátum:
2011 Szeptember 11, 20:25:52 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 11, 20:06:43
Ha 35/40-es hengerfejed lesz akkor én 276-os (W100) tengelyt tennék bele, ha sportosabbat akarsz, jobban pörgeted, akkor W110-est.
Nem felesleges.
peti 1776ja meg 1584 tengely enyim nagyobb volt és meg is látszott amikor még narancsban volt
nem kell 120 félni
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15213 Dátum:
2011 Szeptember 11, 20:19:52 »
Több helyen utcai motorhoz tengely helyett 1,4 -es himbát ajánlanak (gyári tengellyel).
Miért?
VW Beetle - the original since 1938
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15212 Dátum:
2011 Szeptember 11, 20:16:40 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 11, 20:01:38
Megkeresem a görbéket és felrakom, de összefoglalom neked szívesen.
Most ugrott be, hogy az 2110-es volt.
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15211 Dátum:
2011 Szeptember 11, 20:12:50 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 11, 20:06:43
Ha 35/40-es hengerfejed lesz akkor én 276-os (W100) tengelyt tennék bele, ha sportosabbat akarsz, jobban pörgeted, akkor W110-est.
Nem felesleges.
még képlékeny mi lesz, próbálom összeszedni mire is vágyok
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15210 Dátum:
2011 Szeptember 11, 20:06:43 »
Idézetet írta: BlackP - 2011 Szeptember 11, 20:04:19
viszont én most 1776-ban gondolkodok. vagy felesleges?
Ha 35/40-es hengerfejed lesz akkor én 276-os (W100) tengelyt tennék bele, ha sportosabbat akarsz, jobban pörgeted, akkor W110-est.
Nem felesleges.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15209 Dátum:
2011 Szeptember 11, 20:04:19 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Szeptember 11, 20:01:38
Megkeresem a görbéket és felrakom, de összefoglalom neked szívesen.
Az igazság az, hogy a nagy nyomatékos, kis tengelyes motorom koncepciója, a nagy szívócső áramlási sebességgel, kis tengellyel megbukott.
A motor olyan karakterű volt, mint egy gyári bogármotor, csak sokkal erősebb és nyomatékosabb, viszont 4000-nél elkezdett elfogyni és nagyon hülye volt az, hogy 3500-nél még húz, mint az állat, 4500-nál meg leoltják a villanyt. Mint valami rossz turbódízel motor, állandóan kapcsolgatni kellett, hogy haladjál és kellett hozzá egy extrahosszú váltó, hogy legyen végsebességed. Most ne egy 1.6-oshoz hasonlíts, hanem egy igazán jó 1776-oshoz, az simán megette az én 2110-esemet.
Az új hengerfejes 2110-es MINDENHOL NYOMATÉKOSABB a 85 lóerős kistengelyesnél, a végsebessége sokkal magasabb és a használható fordulatszám tartomány 2000-rel szélesebb. Ez volt a weber karbikkal, amelyet meggondolatlanul eladtam Domievez kollégának és azóta is bánom.
Nem rosszakk a dellortók, de sajnos még mindig nincs mega jó beállításuk, még mindig nagyon szegény a középtartomány és nem volt vele időm foglalkozni. Jelenleg a motornak fos karaktere van és nagyon bután gyenge a középtartománya, egyenesen rossz vele autózni. Alul nagyon jól megindul, középen elfogy és 4000 fölött megint életre kel. Ezt kell kiegyenlítenem, azt hiszen visszalépek 34-es venturiról 32-esre, mert a 32-es venturival a weber karbik CSODÁLATOSAK voltak.
Sajnos igaza volt azoknak, akik a TheSamba-n eleve javasolták a motoromhoz a 298-as tengelyt, mert ezzel lett igazán erős és nyomatékos. DE NE TÉVEDJÜNK, az én 2110 ccm-es motoromnak a 298-as tengely kb. olyan, mint az 1.6-osnak a 276-os, hiszen nagyobb a lökettérfogat, nagyobb térfogatú levegőt kell cserélni egy munkaütem alatt. Az 1.6-osnak a 298-as tengely olyan, mintha én 324-est használnék. Képzelhetitek ahhoz kellene egy Race Eliminator fej, széria fejet már úgy meg sem lehet túrni, hogy ennek értelme legyen.
A tengely önmagában nem nagy és nem kicsi, ezt akkor lehet mondani, amikor adott motorhoz nézzük a tengelyt.
Maresz szereti a W120-at (298-as tengely), én meg sajnálnám, amit elvesztek vele alul. Az 1.6-os nem egy olyan nyomatékgyár, hogy kiszórjunk az ablakon egy kis nyomatékot alul csak azért, hogy felül jobban forogjon.
viszont én most 1776-ban gondolkodok. vagy felesleges?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15208 Dátum:
2011 Szeptember 11, 20:01:56 »
Ki lett Tatabányán a harmadik a gyorsulásban?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15207 Dátum:
2011 Szeptember 11, 20:01:38 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Szeptember 11, 09:52:09
Jó lenne látni görbéket különböző motorokról összehasonlításként.
Stunt asszem rakott fel a méréseiről, csak ki tudja hol vannak már azok.
Megkeresem a görbéket és felrakom, de összefoglalom neked szívesen.
Az igazság az, hogy a nagy nyomatékos, kis tengelyes motorom koncepciója, a nagy szívócső áramlási sebességgel, kis tengellyel megbukott.
A motor olyan karakterű volt, mint egy gyári bogármotor, csak sokkal erősebb és nyomatékosabb, viszont 4000-nél elkezdett elfogyni és nagyon hülye volt az, hogy 3500-nél még húz, mint az állat, 4500-nál meg leoltják a villanyt. Mint valami rossz turbódízel motor, állandóan kapcsolgatni kellett, hogy haladjál és kellett hozzá egy extrahosszú váltó, hogy legyen végsebességed. Most ne egy 1.6-oshoz hasonlíts, hanem egy igazán jó 1776-oshoz, az simán megette az én 2110-esemet.
Az új hengerfejes 2110-es MINDENHOL NYOMATÉKOSABB a 85 lóerős kistengelyesnél, a végsebessége sokkal magasabb és a használható fordulatszám tartomány 2000-rel szélesebb. Ez volt a weber karbikkal, amelyet meggondolatlanul eladtam Domievez kollégának és azóta is bánom.
Nem rosszakk a dellortók, de sajnos még mindig nincs mega jó beállításuk, még mindig nagyon szegény a középtartomány és nem volt vele időm foglalkozni. Jelenleg a motornak fos karaktere van és nagyon bután gyenge a középtartománya, egyenesen rossz vele autózni. Alul nagyon jól megindul, középen elfogy és 4000 fölött megint életre kel. Ezt kell kiegyenlítenem, azt hiszen visszalépek 34-es venturiról 32-esre, mert a 32-es venturival a weber karbik CSODÁLATOSAK voltak.
Sajnos igaza volt azoknak, akik a TheSamba-n eleve javasolták a motoromhoz a 298-as tengelyt, mert ezzel lett igazán erős és nyomatékos. DE NE TÉVEDJÜNK, az én 2110 ccm-es motoromnak a 298-as tengely kb. olyan, mint az 1.6-osnak a 276-os, hiszen nagyobb a lökettérfogat, nagyobb térfogatú levegőt kell cserélni egy munkaütem alatt. Az 1.6-osnak a 298-as tengely olyan, mintha én 324-est használnék. Képzelhetitek ahhoz kellene egy Race Eliminator fej, széria fejet már úgy meg sem lehet túrni, hogy ennek értelme legyen.
A tengely önmagában nem nagy és nem kicsi, ezt akkor lehet mondani, amikor adott motorhoz nézzük a tengelyt.
Maresz szereti a W120-at (298-as tengely), én meg sajnálnám, amit elvesztek vele alul. Az 1.6-os nem egy olyan nyomatékgyár, hogy kiszórjunk az ablakon egy kis nyomatékot alul csak azért, hogy felül jobban forogjon.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15206 Dátum:
2011 Szeptember 11, 18:10:38 »
Bejutottam a 2000 ccm kategória döntőjébe... De eljöttem, mert egy mért időt akartam csak, meg így is elkéstem randiról... Este még írok...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #15205 Dátum:
2011 Szeptember 11, 17:58:43 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Szeptember 11, 15:39:04
callook most hivot
rábaring
15,00 146 átlépő 400méter
15.05 nagyon jót ment, láttam
Oldalak:
1
...
172
173
174
175
176
[
177
]
178
179
180
181
182
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...