www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 14:55:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3373978 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15244 Dátum: 2011 Szeptember 12, 08:02:17 »

Evil
gyüjtögetem a cuccokat hozzá...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #15243 Dátum: 2011 Szeptember 12, 08:00:41 »

181

 Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15242 Dátum: 2011 Szeptember 12, 07:58:18 »

milyen kocsiban lesz?
181

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #15241 Dátum: 2011 Szeptember 12, 07:55:39 »

nekem még a kocsit is meg kell csinálni hozzá.....Smiley

milyen kocsiban lesz?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15240 Dátum: 2011 Szeptember 12, 07:53:33 »

az jó, mert jövőre nekem is nagyobb tengelyem lesz az 1776-ban, a Shaun meg még majd dolgozik a fejemen Evil
nekem még a kocsit is meg kell csinálni hozzá.....Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #15239 Dátum: 2011 Szeptember 12, 07:08:23 »

az jó, mert jövőre nekem is nagyobb tengelyem lesz az 1776-ban, a Shaun meg még majd dolgozik a fejemen Evil

Örni! Lécci! Ezt képben!!  Evil Roll Eyes Cool Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #15238 Dátum: 2011 Szeptember 11, 22:35:53 »

amugy  én is 1776 ot tervezek az Új kocsimba w125 el

az jó, mert jövőre nekem is nagyobb tengelyem lesz az 1776-ban, a Shaun meg még majd dolgozik a fejemen Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15237 Dátum: 2011 Szeptember 11, 22:31:47 »

nem,van nekem igy koncepciom de meglátjuk majd
hogy 2 1776 kis és nagytengely párharca hogy döl el:)

Szerintem a nagy szelepes, megtúrt hengerfej többet számít, de teljesítményt kellene mérni, mert a 03-as nagyon nehéz, így szarul gyorsul.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15236 Dátum: 2011 Szeptember 11, 21:32:30 »

Na, legurultam ma Écsre, hogy legyen végre idén is egy mért időm. Nem akartam versenyezni, nem akartam több futamot, csak egyet, hogy lássam, volt-e értelme a hengerfej túrásának.
Végül kettőt mentem, mert az első futamomnál nem kaptam meg a timeslipet, így nem tudtam időt.
A másodikon mentem egész pontosan 15.05-öt. Ez egyértelműen jobb a tavalyi év elején elért 15.67 és a tavalyi év végén elért 15.23-hoz képest. Úgy gondolom, ha még kínoztam volna a gépet, akkor egy 14 teteje idő ment volna, hiszen az előző években is a legjobb időim 5-10 futamból jöttek össze... De ez csak feltételezés...
Amik viszont tények:
-3/4 tankkal, pótkerékkel, benzines kannával, szerszámos kofferrel, emelővel, stb. gyorsultam.
-A karbikba Nizzában kicseréltem a 34-es venturikat a régi 32-esekre, amik egy gyorsulási versenyen korlátot jelenthetnek egy 1967ccm-es motornak. A tütéket sem szereltem fel idén még.
-A hall jeladó helyett egy megszakító dolgozott az elosztóban, amit st.Tropez mellett hebrákoltam be, és azóta sem esett át műszeres állításon a gyújtás.
-Cannes-ban át kellett szerelnem a gázrudazatom és azóta sem állítottam szinkront.
-A gázbovden nyúlása miatt kb. 5mm még hiányzott, hogy padlón teljesen nyissanak a pillangószelepek.
-És ugye nem Yokohama C-Drive gumikat használok... Ugye Leon?  Tongue

Biztos vagyok benne, ha ezeket rendezem, akkor 14.xx időt tud majd a gép.

Egyébként 1. és 2. fokozatban 7500-nál váltottam, a célvonalon pedig 3.-ban 6000 volt a fordulatszám 146-os átlépővel.

Bejutottam a 2000 ccm kategória döntőjébe... De eljöttem, mert egy mért időt akartam csak, meg így is elkéstem randiról... Este még írok...

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15235 Dátum: 2011 Szeptember 11, 21:25:07 »


Vedd figyelembe, hogy én egy amatőr vagyok, nekem nincs bogárszervizem.
Nekem sincs Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15234 Dátum: 2011 Szeptember 11, 21:24:20 »

ez egy jó hir


Vedd figyelembe, hogy én egy amatőr vagyok, nekem nincs bogárszervizem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15233 Dátum: 2011 Szeptember 11, 21:21:44 »

Alacsonyra tett lécet könnyű átugorni.

72 lóerős 1.6-osom 2003-ban volt, azóta is megy.
ez egy jó hir

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15232 Dátum: 2011 Szeptember 11, 21:17:09 »

-amikor 85 ló volt akkor is
-tegnap is irtál a blogban
-amikor duj 66os bogár motorja elkészült

Alacsonyra tett lécet könnyű átugorni.

72 lóerős 1.6-osom 2003-ban volt, azóta is megy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15231 Dátum: 2011 Szeptember 11, 21:06:08 »

2üres hengerfej már rég megvan......turkálásra várnak...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15230 Dátum: 2011 Szeptember 11, 21:04:46 »

w140 nem jobb?
nem,van nekem igy koncepciom de meglátjuk majd
hogy 2 1776 kis és nagytengely párharca hogy döl el:)
« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 11, 21:06:27 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15229 Dátum: 2011 Szeptember 11, 21:03:18 »

Huh
-amikor 85 ló volt akkor is
-tegnap is irtál a blogban
-amikor duj 66os bogár motorja elkészült

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15228 Dátum: 2011 Szeptember 11, 21:00:57 »

na, várok pár napot, mielőtt kialakul mi a jó nekem  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15227 Dátum: 2011 Szeptember 11, 21:00:37 »

amugy  én is 1776 ot tervezek az Új kocsimba w125 el

w140 nem jobb?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15226 Dátum: 2011 Szeptember 11, 21:00:21 »

ha kész lesz mehetünk egyet

de csalodtál már többször  a motorodban ..lehet nem mindig jó az elgondolás.persze lehet enyim se


 Huh

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15225 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:59:23 »

ha kész lesz mehetünk egyet

de csalodtál már többször  a motorodban ..lehet nem mindig jó az elgondolás.persze lehet enyim se

amugy  én is 1776 ot tervezek az Új kocsimba w125 el

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15224 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:56:51 »

Akkor most ezt nagyon jól jegyezd meg, mert én tervezem, hogy a steve tims fejes 1776-ost megcsinálom 276-os tengellyel.

Az lesz 90-100 lóerős, abban biztos vagyok, mert a hengerfej nagyon jó.

Sőt, azzal a fejjel tudna annyit, széria tengellyel, mint a te 1.6-osod, fogadunk?


A töltéscserét két oldalról lehet megközelíteni, egyik a hengerfej, nagy szelepekkel és nagy csatornával, a másik a hosszan és mélyen nyitvatartó szelepekkel. A Porsche 911 2.7s-nek 276-os tengelye van, egy henger kb. akkora, mint az 1776-os motornak. Csak nagyobb a szelepe, jobb az égéstér formája és így jobb is a literteljesítménye, mint pl. a motorodnak.
ha kész lesz mehetünk egyet

de csalodtál már többször  a motorodban ..lehet nem mindig jó az elgondolás.persze lehet enyim se
« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 11, 20:58:43 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15223 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:54:20 »

most 1776 ros beszélek nem  85lovas 2,1 röl:)

Akkor most ezt nagyon jól jegyezd meg, mert én tervezem, hogy a steve tims fejes 1776-ost megcsinálom 276-os tengellyel.

Az lesz 90-100 lóerős, abban biztos vagyok, mert a hengerfej nagyon jó.

Sőt, azzal a fejjel tudna annyit, széria tengellyel, mint a te 1.6-osod, fogadunk?


A töltéscserét két oldalról lehet megközelíteni, egyik a hengerfej, nagy szelepekkel és nagy csatornával, a másik a hosszan és mélyen nyitvatartó szelepekkel. A Porsche 911 2.7s-nek 276-os tengelye van, egy henger kb. akkora, mint az 1776-os motornak. Csak nagyobb a szelepe, jobb az égéstér formája és így jobb is a literteljesítménye, mint pl. a motorodnak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15222 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:47:55 »

Azért ez így nem igaz. A 85 lóerős motoromat mitől ette volna meg a 75 lovas motorod, amikor a tömegük kb. azonos.

Nekem 276-os tengelyem volt.
most 1776 ros beszélek nem  85lovas 2,1 röl:)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15221 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:42:00 »


Nem kell teljesen szétszedni.
Világos. Nekem még érdekes lehet...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15220 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:41:10 »

én nem varoziláom w100at sem w120at sem.......
nagyobb köbcentis  kistengelyes motort egy 1,6os nagyobb tengelyes megesz....

Azért ez így nem igaz. A 85 lóerős motoromat mitől ette volna meg a 75 lovas motorod, amikor a tömegük kb. azonos.

Nekem 276-os tengelyem volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15219 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:39:17 »


Én ezt nem értem.
én nem varoziláom w100at sem w120at sem.......
nagyobb köbcentis  kistengelyes motort egy 1,6os nagyobb tengelyes megesz....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15218 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:35:30 »



Nem kell teljesen szétszedni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15217 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:34:53 »

Erre két válasz van: 1, mert nem értenek hozzá, 2, azokhoz a motorokhoz az a jobb, mert olyan a hengerfej...és a cél is, amit el akarnak vele érni.
Mondjuk gyári motorhoz.
http://www.aircooled.net/gnrlsite/resource/articles/mods.htm

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15216 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:32:03 »

peti 1776ja meg 1584 tengely enyim nagyobb volt és meg is látszott amikor még narancsban volt

nem kell 120 félni


Én ezt nem értem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15215 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:31:08 »

Több helyen utcai motorhoz tengely helyett 1,4 -es himbát ajánlanak (gyári tengellyel).
Miért?

Erre két válasz van: 1, mert nem értenek hozzá, 2, azokhoz a motorokhoz az a jobb, mert olyan a hengerfej...és a cél is, amit el akarnak vele érni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15214 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:25:52 »

Ha 35/40-es hengerfejed lesz akkor én 276-os (W100) tengelyt tennék bele, ha sportosabbat akarsz, jobban pörgeted, akkor W110-est.

Nem felesleges.
peti 1776ja meg 1584 tengely enyim nagyobb volt és meg is látszott amikor még narancsban volt

nem kell 120 félni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15213 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:19:52 »

Több helyen utcai motorhoz tengely helyett 1,4 -es himbát ajánlanak (gyári tengellyel).
Miért?

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #15212 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:16:40 »


Megkeresem a görbéket és felrakom, de összefoglalom neked szívesen.


Most ugrott be, hogy az 2110-es volt. 
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15211 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:12:50 »

Ha 35/40-es hengerfejed lesz akkor én 276-os (W100) tengelyt tennék bele, ha sportosabbat akarsz, jobban pörgeted, akkor W110-est.

Nem felesleges.
még képlékeny mi lesz, próbálom összeszedni mire is vágyok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15210 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:06:43 »

viszont én most 1776-ban gondolkodok. vagy felesleges?

Ha 35/40-es hengerfejed lesz akkor én 276-os (W100) tengelyt tennék bele, ha sportosabbat akarsz, jobban pörgeted, akkor W110-est.

Nem felesleges.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15209 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:04:19 »


Megkeresem a görbéket és felrakom, de összefoglalom neked szívesen.


Az igazság az, hogy a nagy nyomatékos, kis tengelyes motorom koncepciója, a nagy szívócső áramlási sebességgel, kis tengellyel megbukott.
A motor olyan karakterű volt, mint egy gyári bogármotor, csak sokkal erősebb és nyomatékosabb, viszont 4000-nél elkezdett elfogyni és nagyon hülye volt az, hogy 3500-nél még húz, mint az állat, 4500-nál meg leoltják a villanyt. Mint valami rossz turbódízel motor, állandóan kapcsolgatni kellett, hogy haladjál és kellett hozzá egy extrahosszú váltó, hogy legyen végsebességed. Most ne egy 1.6-oshoz hasonlíts, hanem egy igazán jó 1776-oshoz, az simán megette az én 2110-esemet.

Az új hengerfejes 2110-es MINDENHOL NYOMATÉKOSABB a 85 lóerős kistengelyesnél, a végsebessége sokkal magasabb és a használható fordulatszám tartomány 2000-rel szélesebb. Ez volt a weber karbikkal, amelyet meggondolatlanul eladtam Domievez kollégának és azóta is bánom.

Nem rosszakk a dellortók, de sajnos még mindig nincs mega  jó beállításuk, még mindig nagyon szegény a középtartomány és nem volt vele időm foglalkozni. Jelenleg a motornak fos karaktere van és nagyon bután gyenge a középtartománya, egyenesen rossz vele autózni. Alul nagyon jól megindul, középen elfogy és 4000 fölött megint életre kel. Ezt kell kiegyenlítenem, azt hiszen visszalépek 34-es venturiról 32-esre, mert a 32-es venturival a weber karbik CSODÁLATOSAK voltak.

Sajnos igaza volt azoknak, akik a TheSamba-n eleve javasolták a motoromhoz a 298-as tengelyt, mert ezzel lett igazán erős és nyomatékos. DE NE TÉVEDJÜNK, az én 2110 ccm-es motoromnak a 298-as tengely kb. olyan, mint az 1.6-osnak a 276-os, hiszen nagyobb a lökettérfogat, nagyobb térfogatú levegőt kell cserélni egy munkaütem alatt. Az 1.6-osnak a 298-as tengely olyan, mintha én 324-est használnék. Képzelhetitek ahhoz kellene egy Race Eliminator fej, széria fejet már úgy meg sem lehet túrni, hogy ennek értelme legyen.

A tengely önmagában nem nagy és nem kicsi, ezt akkor lehet mondani, amikor adott motorhoz nézzük a tengelyt.

Maresz szereti a W120-at (298-as tengely), én meg sajnálnám, amit elvesztek vele alul. Az 1.6-os nem egy olyan nyomatékgyár, hogy kiszórjunk az ablakon egy kis nyomatékot alul csak azért, hogy felül jobban forogjon.



viszont én most 1776-ban gondolkodok. vagy felesleges?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15208 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:01:56 »

Ki lett Tatabányán a harmadik a gyorsulásban?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15207 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:01:38 »

Jó lenne látni görbéket különböző motorokról összehasonlításként.
Stunt asszem rakott fel a méréseiről, csak ki tudja hol vannak már azok.


Megkeresem a görbéket és felrakom, de összefoglalom neked szívesen.


Az igazság az, hogy a nagy nyomatékos, kis tengelyes motorom koncepciója, a nagy szívócső áramlási sebességgel, kis tengellyel megbukott.
A motor olyan karakterű volt, mint egy gyári bogármotor, csak sokkal erősebb és nyomatékosabb, viszont 4000-nél elkezdett elfogyni és nagyon hülye volt az, hogy 3500-nél még húz, mint az állat, 4500-nál meg leoltják a villanyt. Mint valami rossz turbódízel motor, állandóan kapcsolgatni kellett, hogy haladjál és kellett hozzá egy extrahosszú váltó, hogy legyen végsebességed. Most ne egy 1.6-oshoz hasonlíts, hanem egy igazán jó 1776-oshoz, az simán megette az én 2110-esemet.

Az új hengerfejes 2110-es MINDENHOL NYOMATÉKOSABB a 85 lóerős kistengelyesnél, a végsebessége sokkal magasabb és a használható fordulatszám tartomány 2000-rel szélesebb. Ez volt a weber karbikkal, amelyet meggondolatlanul eladtam Domievez kollégának és azóta is bánom.

Nem rosszakk a dellortók, de sajnos még mindig nincs mega  jó beállításuk, még mindig nagyon szegény a középtartomány és nem volt vele időm foglalkozni. Jelenleg a motornak fos karaktere van és nagyon bután gyenge a középtartománya, egyenesen rossz vele autózni. Alul nagyon jól megindul, középen elfogy és 4000 fölött megint életre kel. Ezt kell kiegyenlítenem, azt hiszen visszalépek 34-es venturiról 32-esre, mert a 32-es venturival a weber karbik CSODÁLATOSAK voltak.

Sajnos igaza volt azoknak, akik a TheSamba-n eleve javasolták a motoromhoz a 298-as tengelyt, mert ezzel lett igazán erős és nyomatékos. DE NE TÉVEDJÜNK, az én 2110 ccm-es motoromnak a 298-as tengely kb. olyan, mint az 1.6-osnak a 276-os, hiszen nagyobb a lökettérfogat, nagyobb térfogatú levegőt kell cserélni egy munkaütem alatt. Az 1.6-osnak a 298-as tengely olyan, mintha én 324-est használnék. Képzelhetitek ahhoz kellene egy Race Eliminator fej, széria fejet már úgy meg sem lehet túrni, hogy ennek értelme legyen.

A tengely önmagában nem nagy és nem kicsi, ezt akkor lehet mondani, amikor adott motorhoz nézzük a tengelyt.

Maresz szereti a W120-at (298-as tengely), én meg sajnálnám, amit elvesztek vele alul. Az 1.6-os nem egy olyan nyomatékgyár, hogy kiszórjunk az ablakon egy kis nyomatékot alul csak azért, hogy felül jobban forogjon.



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15206 Dátum: 2011 Szeptember 11, 18:10:38 »

Bejutottam a 2000 ccm kategória döntőjébe... De eljöttem, mert egy mért időt akartam csak, meg így is elkéstem randiról... Este még írok...

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #15205 Dátum: 2011 Szeptember 11, 17:58:43 »

callook most hivot
rábaring
 15,00 146 átlépő 400méter
15.05 nagyon jót ment, láttam Shocked Shocked Shocked Shocked Wink Wink Wink
Oldalak: 1 ... 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.