www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 09:11:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 147 148 149 150 151 [152] 153 154 155 156 157 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3368121 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16244 Dátum: 2012 Február 14, 18:03:54 »

Felcsatoltam a szopóálarcot.
Örök tanulság: karburátort csak MŰKÖDŐ AUTÓRÓL, sk leszereléssel vásárolunk, vagy olyantól, akit ismerünk ("tehát a minden megvan, csak össze kell rakni" ritkán jön be, pl most sem :-(( ).
Amik eddig kiderültek:
- a hidegindítókra kell egy-egy fedél (nem nagy dolog, de le kell gyártatni). Bent hagyni több szakértő szerint csak szívást eredményezhet.
- valamiért kicsit sok a benzin bemeneti csatlakozó (oldalanként 2-2), ráadásul különböző méretűek. Kettőt le kell dugóztatnom, illetve egyet kicserélnem kisebbre.
- a légszűrő tartó tőcsavarokból a négyből csak kettő van meg, és sajnos azonos oldalon. A helye megvan, menetet kell bele vágnom, illetve beletenni és ragasztani a tőcsavart.
Most ennyit látok. Ezek persze apróságok, ha van műhelyed, szerszámod és szakértelmed. De még mindig jobb, ha most derül ki, mint az összerakáskor... :-)   

Én is belecsapok a lecsóba.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16243 Dátum: 2012 Február 13, 20:36:16 »

Annak más a szívócső felöli része.
is Roll Eyes

Süni
« Hozzászólás #16242 Dátum: 2012 Február 13, 20:10:40 »

...és akkor még a DCNF-ről nem is beszéltetek. Grin
Annak más a szívócső felöli része.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #16241 Dátum: 2012 Február 13, 17:25:19 »

Ez az én véleményem, tapasztalatom, meg néhány tény. De a Weber IDF is rohadt jó karbi és sokan azt szeretik jobban...
A Dellorto DRLA és Weber IDF szívócső és légszűrő oldalról is ugyanolyan. (Illetve légszűrőnél van egy hátránya a Dellortonak... A benzincsonk túl magasan van, így nem fekszik fel rá a légszűrő, úgyhogy kell oda gyártani egy kb. 3-4 mm vastak közdarabot...)

...és akkor még a DCNF-ről nem is beszéltetek. Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16240 Dátum: 2012 Február 12, 22:26:44 »

Ez az én véleményem, tapasztalatom, meg néhány tény. De a Weber IDF is rohadt jó karbi és sokan azt szeretik jobban...
A Dellorto DRLA és Weber IDF szívócső és légszűrő oldalról is ugyanolyan. (Illetve légszűrőnél van egy hátránya a Dellortonak... A benzincsonk túl magasan van, így nem fekszik fel rá a légszűrő, úgyhogy kell oda gyártani egy kb. 3-4 mm vastak közdarabot...)

megfogadom és szerintem a dellortot választom, köszönöm Wink... amúgy a szívócsövek kompatibilisek ugye  Undecided ?

Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #16239 Dátum: 2012 Február 12, 22:19:11 »



megfogadom és szerintem a dellortot választom, köszönöm Wink... amúgy a szívócsövek kompatibilisek ugye  Undecided ?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16238 Dátum: 2012 Február 12, 22:14:20 »


Az én véleményem, tapasztalatom a 2 karbiról:
Az igaz amit Tati írt, meg kell venni vagy ezt, vagy azt, csalódni nem fogsz... A csalódás ezeknél a karbiknál nem abból adódik, hogy rossz márkát választ valaki, hanem, hogy nem képes beállítani... Nekem 2 garnitúra Weber és 2 garnitúra Dellorto volt eddig a saját autómban és egyikre sem tudtam azt mondani, hogy szar...
Ami viszont tény:
A Webert többen ismerik, egyszerűbb és olcsóbb alkatrészt szerezni hozzá, illetve több infó is van róluk.
A Dellortohoz drágább minden, illetve nehezebb is beszerezni az alkatrészeket. Viszont a tapasztalatom az, hogy pl a gyenge fúvókázás nem érződik rajtuk annyira mint a Webereken. Könnyebb eltüntetni a lyukat az átmeneti tartományban és jobban megbírkózik az alacsonyabb légsebességgel, ezért nagyobb venturit tudsz bele rakni "büntetlenül". A turbósok nyomott üzemben ajánlják a Dellortót, a Webert nem annyira...
Ami miatt még jobban szeretem a Dellortót (De ez már csak saját hülyeség), hogy ha megnézed a részleteit, akkor azok kidolgozottabbak. Pl. az úszó a Webernél 1 db stifttel van rögzítve amit a hasított alumínium konzolon tolsz át. Dellortónál ezt 2 db csavarral oldották meg, melyből az egyiket még egy kicsi séger is biztosít, sőt még arra is figyeltek, hogy a 2 csavart ne tudd összecserélni, ezért más a menete...

és ha szabad kérdeznem mit mondott Callook? nekem már a te szavad is elég a döntéshez, de azért kíváncsi lennék az övére is mert ha jól tudom nagy dellorto fan  Tongue és nem akrom, hogy az elfogultság beszéljen valakiből  Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #16237 Dátum: 2012 Február 12, 21:59:42 »

én az idf-et már kiismertem (valamennyire)  nagyon jól müködnek  nekem könnyen sikerült befúvókáznom.
a dellortókat majd eztán fogom használni kíváncsi vagyok hogy bejönnek -e a callook által mondott különbségek , de eddig még mindig bejöttek a gyerek jóslatai  Wink
másrészt szerintem tök mindegy amilyet találsz, aztán ha később találsz másmilyet felrakod azt, ezek a karbik 30eft körül mennek és még senkire nem rohadtak rá aki árulta ....
és ha szabad kérdeznem mit mondott Callook? nekem már a te szavad is elég a döntéshez, de azért kíváncsi lennék az övére is mert ha jól tudom nagy dellorto fan  Tongue és nem akrom, hogy az elfogultság beszéljen valakiből  Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16236 Dátum: 2012 Február 12, 19:48:30 »

Weber IDF36 vagy Dell'orto DRLA36? Melyiket ajánlanátok?
én az idf-et már kiismertem (valamennyire)  nagyon jól müködnek  nekem könnyen sikerült befúvókáznom.
a dellortókat majd eztán fogom használni kíváncsi vagyok hogy bejönnek -e a callook által mondott különbségek , de eddig még mindig bejöttek a gyerek jóslatai  Wink
másrészt szerintem tök mindegy amilyet találsz, aztán ha később találsz másmilyet felrakod azt, ezek a karbik 30eft körül mennek és még senkire nem rohadtak rá aki árulta ....

Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #16235 Dátum: 2012 Február 12, 19:41:48 »

Weber IDF36 vagy Dell'orto DRLA36? Melyiket ajánlanátok?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16234 Dátum: 2012 Február 12, 19:40:45 »

Ez bizonyos emelés után már mindegy mekkorát emel a tengely, mert nem áramlik több, korlátoz a szívó csatorna.
úgy van azért kell hosszabb ideig nyitva tartani a szelepeket  Roll Eyes na törölgethetsz  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012 Február 12, 19:42:56 írta tati »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16233 Dátum: 2012 Február 12, 18:32:30 »

Lehet: w110 tengely, és nagyobb emelésű himba?


Ez bizonyos emelés után már mindegy mekkorát emel a tengely, mert nem áramlik több, korlátoz a szívó csatorna.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16232 Dátum: 2012 Február 12, 18:26:22 »

kicsi a tengely Roll Eyes ha már megengedhecc magadnak 40es karbit  és ilyen kicsi szelepek vannak akkor illene valami tengely is ami kompenzálja a pöti szelepet,  hiába mondja a varázsló mindig hogy a porschéba sincs nagyobb tengely de akkora csatornák meg szelepek vannak benne hogy beleejtettem  a karbiba egy 17es crowadugót és a kipufogón kigurult.  Jezusom ... (de még soha semmilyen tuning motort nem építettem úgyhogy lehet nincs igazam)


Jól látod, nincs igazad.

A nagy tengellyel csak a fordulatszámot toljuk felfelé és az alsóbb tartományt rontjuk. Lesz egy erősebb, pörgős motor, ami többet fogyaszt és rosszabbul autózható a hétköznapokban, de ezért esetleg gyorsulási versenyt tudsz vele nyerni.
Ez egy inkább hétköznapi autó lesz. a 276-os tengely elég lesz bele.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16231 Dátum: 2012 Február 12, 18:11:56 »

Lehet: w110 tengely, és nagyobb emelésű himba?

az enyém ilyen lesz w110/ 1,25 

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16230 Dátum: 2012 Február 12, 17:02:43 »

Lehet: w110 tengely, és nagyobb emelésű himba?

kicsi a tengely Roll Eyes ha már megengedhecc magadnak 40es karbit  és ilyen kicsi szelepek vannak akkor illene valami tengely is ami kompenzálja a pöti szelepet,  hiába mondja a varázsló mindig hogy a porschéba sincs nagyobb tengely de akkora csatornák meg szelepek vannak benne hogy beleejtettem  a karbiba egy 17es crowadugót és a kipufogón kigurult.  Jezusom ... (de még soha semmilyen tuning motort nem építettem úgyhogy lehet nincs igazam)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16229 Dátum: 2012 Február 12, 09:57:00 »

A GSA ex motorjába csapok bele:
1776 ccm 90.5 X 69 mm újszerű, kevesett futott hengerek
041-es  35/32 szelepes hengerfejek, felújított, keveset futott (némileg optimalizált járatokkal)
első túlméretes német főtengely
új csapágyak
új szeleptőkék
első túlméretes AS41-es blokk 8 mm tőcsavarokkal, menetpersellyel (full flow-ra alakítva)
külső olajszűrős 26 mm-es pumpa
215 mm-es kuplung
W100
IDF40


kicsi a tengely Roll Eyes ha már megengedhecc magadnak 40es karbit  és ilyen kicsi szelepek vannak akkor illene valami tengely is ami kompenzálja a pöti szelepet,  hiába mondja a varázsló mindig hogy a porschéba sincs nagyobb tengely de akkora csatornák meg szelepek vannak benne hogy beleejtettem  a karbiba egy 17es crowadugót és a kipufogón kigurult.  Jezusom ... (de még soha semmilyen tuning motort nem építettem úgyhogy lehet nincs igazam)
« Utoljára szerkesztve: 2012 Február 12, 10:07:47 írta tati »

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #16228 Dátum: 2012 Február 12, 09:48:42 »

Úgy érzem ilyet sem kap az autó  Undecided Grin Nem gondoltam volna, hogy ilyen drága buli.  Cry

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16227 Dátum: 2012 Február 12, 08:20:26 »

Jól kicsontoztátok...  Dupla karbival jó lesz.

A GSA ex motorjába csapok bele:
1776 ccm 90.5 X 69 mm újszerű, kevesett futott hengerek
041-es  35/32 szelepes hengerfejek, felújított, keveset futott (némileg optimalizált járatokkal)
első túlméretes német főtengely
új csapágyak
új szeleptőkék
első túlméretes AS41-es blokk 8 mm tőcsavarokkal, menetpersellyel (full flow-ra alakítva)
külső olajszűrős 26 mm-es pumpa
215 mm-es kuplung
W100
IDF40


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16226 Dátum: 2012 Február 12, 06:28:32 »

A GSA ex motorjába csapok bele:
1776 ccm 90.5 X 69 mm újszerű, kevesett futott hengerek
041-es  35/32 szelepes hengerfejek, felújított, keveset futott (némileg optimalizált járatokkal)
első túlméretes német főtengely
új csapágyak
új szeleptőkék
első túlméretes AS41-es blokk 8 mm tőcsavarokkal, menetpersellyel (full flow-ra alakítva)
külső olajszűrős 26 mm-es pumpa
215 mm-es kuplung
W100
IDF40


marad 1.6?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #16225 Dátum: 2012 Február 12, 01:33:07 »

Elméletileg végtelen. Csak tisztítsd, és olajozd. Ha ezt eddig nem tetted, az elég nagy baj szerintem...
Én nem tettem, szerelőknek emlegettem akik itt Győrben csinálják a kocsijaim.  Callook-nál volt legutóbb a kocsi motorszervizen, gondolom ha kellett volna tisztogatni szól.
Süni
« Hozzászólás #16224 Dátum: 2012 Február 12, 01:23:09 »

Nekem K&N tett fel a Varázsló anno... egyébként mennyi időt bírnak ki ezek? 15 ezer km van bennük.
Elméletileg végtelen. Csak tisztítsd, és olajozd. Ha ezt eddig nem tetted, az elég nagy baj szerintem...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #16223 Dátum: 2012 Február 12, 00:52:16 »

a levego szurorol mit kell tudni. Nekem meg az hianyzik, de nem tudom melyik tipust vegyem!
Nekem K&N tett fel a Varázsló anno... egyébként mennyi időt bírnak ki ezek? 15 ezer km van bennük.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #16222 Dátum: 2012 Február 12, 00:21:35 »

Én is belecsapok a lecsóba.
<beszúrt kép törölve>
marad 1.6?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16221 Dátum: 2012 Február 11, 22:07:25 »

a levego szurorol mit kell tudni. Nekem meg az hianyzik, de nem tudom melyik tipust vegyem!
épp most beszéltem Callookal és megerősíttete amit nekem * Gabi mondott hogy a nonémek közül a stadion alakú amit árul az a legjobb  nem esik szét (csavaros),nem rugja le magáról a klipszeket mint a kocka...

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #16220 Dátum: 2012 Február 11, 21:54:39 »

Én is belecsapok a lecsóba.
<beszúrt kép törölve>
a levego szurorol mit kell tudni. Nekem meg az hianyzik, de nem tudom melyik tipust vegyem!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16219 Dátum: 2012 Február 11, 17:10:00 »

Az nem csak egy tőcsavar? A menetes lyuk felett van. Bocs ha hülyeséget írok. Roll Eyes
bakker  tényleg az ! Kezfogas jó az mikor valaki kicsit távolabbról nézi mert én már kész vagyok teljesen  bár ezek a buzik közé számozták a gyorsító alaktrészei közé Roll Eyes

Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #16218 Dátum: 2012 Február 11, 16:51:02 »

Hol lehet olyan rugót szerezni?

Pl itt  :  http://www.cylex-tudakozo.hu/ceg-info/ruker-bt-684730.html

 Wink
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16217 Dátum: 2012 Február 11, 14:41:52 »

Én is belecsapok a lecsóba.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #16216 Dátum: 2012 Február 11, 14:39:55 »

co hegesztő drótot kampóvá hajlítva kitéptem a rugót alatta nincs semmi nem ér semmihez ,nem nyom semmit Undecided összeraktam a gyorsítót és mind a két torok tök egyformán működik  Roll Eyes most mi a faszvan  pedig a másik torok golyója alatt ott a rugó
jó lenne tudni hogy a 31-es számú alkatrész mi mert olyat én nemlátok a karbiban  Huh
Az nem csak egy tőcsavar? A menetes lyuk felett van. Bocs ha hülyeséget írok. Roll Eyes

1303LS
« Hozzászólás #16215 Dátum: 2012 Február 11, 13:57:12 »

co hegesztő drótot kampóvá hajlítva kitéptem a rugót alatta nincs semmi nem ér semmihez ,nem nyom semmit Undecided összeraktam a gyorsítót és mind a két torok tök egyformán működik  Roll Eyes most mi a faszvan  pedig a másik torok golyója alatt ott a rugó
jó lenne tudni hogy a 31-es számú alkatrész mi mert olyat én nemlátok a karbiban  Huh
Ez nem olyan gyorsító ami bizonyos tengelyállás után plusz csatornát nyit benzinnek?
Nem tudom másként leírni.
SZóval gyors mozgásnál gyorsítókeént működik, nagyon nyitott állásnál pedig plusszként.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16214 Dátum: 2012 Február 11, 13:07:03 »

co hegesztő drótot kampóvá hajlítva kitéptem a rugót alatta nincs semmi nem ér semmihez ,nem nyom semmit Undecided összeraktam a gyorsítót és mind a két torok tök egyformán működik  Roll Eyes most mi a faszvan  pedig a másik torok golyója alatt ott a rugó
jó lenne tudni hogy a 31-es számú alkatrész mi mert olyat én nemlátok a karbiban  Huh
« Utoljára szerkesztve: 2012 Február 11, 13:09:28 írta tati »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16213 Dátum: 2012 Február 11, 11:08:31 »

Áh ezen már túlvagyok Undecided
úgylátom nem csak én nemtudom hogy a golyó alatt van még rugó is

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16212 Dátum: 2012 Február 11, 10:16:31 »

tedd a kezed fölé(ne menjen földkörüli utra)majd gyorsitó járatott fujd meg kompresszorral
Áh ezen már túlvagyok Undecided

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16211 Dátum: 2012 Február 11, 10:09:47 »

nincs több karbim Undecided ha nem potyogott valna ki belöle pár mm sose tudom meg hogy a golyó alatt rugó is van, egyenlőre a másik torok rugóját sem bírom kivenni, szétbaszni meg nem szeretném Roll Eyes
tedd a kezed fölé(ne menjen földkörüli utra)majd gyorsitó járatott fujd meg kompresszorral

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16210 Dátum: 2012 Február 11, 09:39:23 »

Másik karbit ami kuka abbol én webernel szivtam ezzel:(
nincs több karbim Undecided ha nem potyogott valna ki belöle pár mm sose tudom meg hogy a golyó alatt rugó is van, egyenlőre a másik torok rugóját sem bírom kivenni, szétbaszni meg nem szeretném Roll Eyes

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16209 Dátum: 2012 Február 11, 09:34:45 »

dellorto karbi gyorsító rendszerében a függőleges csatornában van egy súly alatta golyó alatta meg egy sárga rugó na nekem az szét van törve. Hol lehet olyan rugót szerezni? egy-két menet le van törve belőle ami ki jött mosáskor a maradék szét van baszódva ki sem bírom egyenlőre szedni  Undecided jöhetnek az okosságok
Másik karbit ami kuka abbol én webernel szivtam ezzel:(

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16208 Dátum: 2012 Február 11, 09:33:15 »

dellorto karbi gyorsító rendszerében a függőleges csatornában van egy súly alatta golyó alatta meg egy sárga rugó na nekem az szét van törve. Hol lehet olyan rugót szerezni? egy-két menet le van törve belőle ami ki jött mosáskor a maradék szét van baszódva ki sem bírom egyenlőre szedni  Undecided jöhetnek az okosságok

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16207 Dátum: 2012 Február 10, 17:28:52 »

ma tunerkedésem



http://www.youtube.com/watch?v=SVQgG_3eh0E&list=UU9IcgFlYb4suYTASNDbXpUQ&index=1&feature=plcp


motort is én csináltam

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #16206 Dátum: 2012 Február 10, 15:20:52 »

Úgy tudom, 28.

Ezeken a hideg éjeken 32 -esekről álmodom. Lehet, megkérdezem a Varázslót, csak még gyűjtöm a premisszákat.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16205 Dátum: 2012 Február 10, 14:26:52 »

Úgy tudom, 28.

28 vagy 32?
Oldalak: 1 ... 147 148 149 150 151 [152] 153 154 155 156 157 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.