www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 08:37:26
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
147
148
149
150
151
[
152
]
153
154
155
156
157
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3367860 alkalommal)
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16244 Dátum:
2012 Február 14, 18:03:54 »
Felcsatoltam a szopóálarcot.
Örök tanulság: karburátort csak MŰKÖDŐ AUTÓRÓL, sk leszereléssel vásárolunk, vagy olyantól, akit ismerünk ("tehát a minden megvan, csak össze kell rakni" ritkán jön be, pl most sem :-(( ).
Amik eddig kiderültek:
- a hidegindítókra kell egy-egy fedél (nem nagy dolog, de le kell gyártatni). Bent hagyni több szakértő szerint csak szívást eredményezhet.
- valamiért kicsit sok a benzin bemeneti csatlakozó (oldalanként 2-2), ráadásul különböző méretűek. Kettőt le kell dugóztatnom, illetve egyet kicserélnem kisebbre.
- a légszűrő tartó tőcsavarokból a négyből csak kettő van meg, és sajnos azonos oldalon. A helye megvan, menetet kell bele vágnom, illetve beletenni és ragasztani a tőcsavart.
Most ennyit látok. Ezek persze apróságok, ha van műhelyed, szerszámod és szakértelmed. De még mindig jobb, ha most derül ki, mint az összerakáskor... :-)
Idézetet írta: stonemen - 2012 Február 11, 14:41:52
Én is belecsapok a lecsóba.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16243 Dátum:
2012 Február 13, 20:36:16 »
Idézetet írta: Süni - 2012 Február 13, 20:10:40
Annak más a szívócső felöli része.
is
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Süni
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16242 Dátum:
2012 Február 13, 20:10:40 »
Idézetet írta: Bill - 2012 Február 13, 17:25:19
...és akkor még a DCNF-ről nem is beszéltetek.
Annak más a szívócső felöli része.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16241 Dátum:
2012 Február 13, 17:25:19 »
Idézetet írta: callook - 2012 Február 12, 22:26:44
Ez az én véleményem, tapasztalatom, meg néhány tény. De a Weber IDF is rohadt jó karbi és sokan azt szeretik jobban...
A Dellorto DRLA és Weber IDF szívócső és légszűrő oldalról is ugyanolyan. (Illetve légszűrőnél van egy hátránya a Dellortonak... A benzincsonk túl magasan van, így nem fekszik fel rá a légszűrő, úgyhogy kell oda gyártani egy kb. 3-4 mm vastak közdarabot...)
...és akkor még a DCNF-ről nem is beszéltetek.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16240 Dátum:
2012 Február 12, 22:26:44 »
Ez az én véleményem, tapasztalatom, meg néhány tény. De a Weber IDF is rohadt jó karbi és sokan azt szeretik jobban...
A Dellorto DRLA és Weber IDF szívócső és légszűrő oldalról is ugyanolyan. (Illetve légszűrőnél van egy hátránya a Dellortonak... A benzincsonk túl magasan van, így nem fekszik fel rá a légszűrő, úgyhogy kell oda gyártani egy kb. 3-4 mm vastak közdarabot...)
Idézetet írta: csanad - 2012 Február 12, 22:19:11
megfogadom és szerintem a dellortot választom, köszönöm
... amúgy a szívócsövek kompatibilisek ugye
?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
csanad
Hozzászólások: 218
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16239 Dátum:
2012 Február 12, 22:19:11 »
Idézetet írta: callook - 2012 Február 12, 22:14:20
megfogadom és szerintem a dellortot választom, köszönöm
... amúgy a szívócsövek kompatibilisek ugye
?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16238 Dátum:
2012 Február 12, 22:14:20 »
Az én véleményem, tapasztalatom a 2 karbiról:
Az igaz amit Tati írt, meg kell venni vagy ezt, vagy azt, csalódni nem fogsz... A csalódás ezeknél a karbiknál nem abból adódik, hogy rossz márkát választ valaki, hanem, hogy nem képes beállítani... Nekem 2 garnitúra Weber és 2 garnitúra Dellorto volt eddig a saját autómban és egyikre sem tudtam azt mondani, hogy szar...
Ami viszont tény:
A Webert többen ismerik, egyszerűbb és olcsóbb alkatrészt szerezni hozzá, illetve több infó is van róluk.
A Dellortohoz drágább minden, illetve nehezebb is beszerezni az alkatrészeket. Viszont a tapasztalatom az, hogy pl a gyenge fúvókázás nem érződik rajtuk annyira mint a Webereken. Könnyebb eltüntetni a lyukat az átmeneti tartományban és jobban megbírkózik az alacsonyabb légsebességgel, ezért nagyobb venturit tudsz bele rakni "büntetlenül". A turbósok nyomott üzemben ajánlják a Dellortót, a Webert nem annyira...
Ami miatt még jobban szeretem a Dellortót (De ez már csak saját hülyeség), hogy ha megnézed a részleteit, akkor azok kidolgozottabbak. Pl. az úszó a Webernél 1 db stifttel van rögzítve amit a hasított alumínium konzolon tolsz át. Dellortónál ezt 2 db csavarral oldották meg, melyből az egyiket még egy kicsi séger is biztosít, sőt még arra is figyeltek, hogy a 2 csavart ne tudd összecserélni, ezért más a menete...
Idézetet írta: csanad - 2012 Február 12, 21:59:42
és ha szabad kérdeznem mit mondott Callook? nekem már a te szavad is elég a döntéshez, de azért kíváncsi lennék az övére is mert ha jól tudom nagy dellorto fan
és nem akrom, hogy az elfogultság beszéljen valakiből
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
csanad
Hozzászólások: 218
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16237 Dátum:
2012 Február 12, 21:59:42 »
Idézetet írta: tati - 2012 Február 12, 19:48:30
én az idf-et már kiismertem (valamennyire) nagyon jól müködnek nekem könnyen sikerült befúvókáznom.
a dellortókat majd eztán fogom használni kíváncsi vagyok hogy bejönnek -e a callook által mondott különbségek , de eddig még mindig bejöttek a gyerek jóslatai
másrészt szerintem tök mindegy amilyet találsz, aztán ha később találsz másmilyet felrakod azt, ezek a karbik 30eft körül mennek és még senkire nem rohadtak rá aki árulta ....
és ha szabad kérdeznem mit mondott Callook? nekem már a te szavad is elég a döntéshez, de azért kíváncsi lennék az övére is mert ha jól tudom nagy dellorto fan
és nem akrom, hogy az elfogultság beszéljen valakiből
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16236 Dátum:
2012 Február 12, 19:48:30 »
Idézetet írta: csanad - 2012 Február 12, 19:41:48
Weber IDF36 vagy Dell'orto DRLA36? Melyiket ajánlanátok?
én az idf-et már kiismertem (valamennyire) nagyon jól müködnek nekem könnyen sikerült befúvókáznom.
a dellortókat majd eztán fogom használni kíváncsi vagyok hogy bejönnek -e a callook által mondott különbségek , de eddig még mindig bejöttek a gyerek jóslatai
másrészt szerintem tök mindegy amilyet találsz, aztán ha később találsz másmilyet felrakod azt, ezek a karbik 30eft körül mennek és még senkire nem rohadtak rá aki árulta ....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
csanad
Hozzászólások: 218
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16235 Dátum:
2012 Február 12, 19:41:48 »
Weber IDF36 vagy Dell'orto DRLA36? Melyiket ajánlanátok?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16234 Dátum:
2012 Február 12, 19:40:45 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Február 12, 18:32:30
Ez bizonyos emelés után már mindegy mekkorát emel a tengely, mert nem áramlik több, korlátoz a szívó csatorna.
úgy van azért kell hosszabb ideig nyitva tartani a szelepeket
na törölgethetsz
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Február 12, 19:42:56 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16233 Dátum:
2012 Február 12, 18:32:30 »
Idézetet írta: gsattila - 2012 Február 12, 17:02:43
Lehet: w110 tengely, és nagyobb emelésű himba?
Ez bizonyos emelés után már mindegy mekkorát emel a tengely, mert nem áramlik több, korlátoz a szívó csatorna.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16232 Dátum:
2012 Február 12, 18:26:22 »
Idézetet írta: tati - 2012 Február 12, 09:57:00
kicsi a tengely
ha már megengedhecc magadnak 40es karbit és ilyen kicsi szelepek vannak akkor illene valami tengely is ami kompenzálja a pöti szelepet, hiába mondja a varázsló mindig hogy a porschéba sincs nagyobb tengely de akkora csatornák meg szelepek vannak benne hogy beleejtettem a karbiba egy 17es crowadugót és a kipufogón kigurult.
(de még soha semmilyen tuning motort nem építettem úgyhogy lehet nincs igazam)
Jól látod, nincs igazad.
A nagy tengellyel csak a fordulatszámot toljuk felfelé és az alsóbb tartományt rontjuk. Lesz egy erősebb, pörgős motor, ami többet fogyaszt és rosszabbul autózható a hétköznapokban, de ezért esetleg gyorsulási versenyt tudsz vele nyerni.
Ez egy inkább hétköznapi autó lesz. a 276-os tengely elég lesz bele.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16231 Dátum:
2012 Február 12, 18:11:56 »
Idézetet írta: gsattila - 2012 Február 12, 17:02:43
Lehet: w110 tengely, és nagyobb emelésű himba?
az enyém ilyen lesz w110/ 1,25
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16230 Dátum:
2012 Február 12, 17:02:43 »
Lehet: w110 tengely, és nagyobb emelésű himba?
Idézetet írta: tati - 2012 Február 12, 09:57:00
kicsi a tengely
ha már megengedhecc magadnak 40es karbit és ilyen kicsi szelepek vannak akkor illene valami tengely is ami kompenzálja a pöti szelepet, hiába mondja a varázsló mindig hogy a porschéba sincs nagyobb tengely de akkora csatornák meg szelepek vannak benne hogy beleejtettem a karbiba egy 17es crowadugót és a kipufogón kigurult.
(de még soha semmilyen tuning motort nem építettem úgyhogy lehet nincs igazam)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16229 Dátum:
2012 Február 12, 09:57:00 »
Idézetet írta: stonemen - 2012 Február 12, 06:28:32
A GSA ex motorjába csapok bele:
1776 ccm 90.5 X 69 mm újszerű, kevesett futott hengerek
041-es 35/32 szelepes hengerfejek, felújított, keveset futott (némileg optimalizált járatokkal)
első túlméretes német főtengely
új csapágyak
új szeleptőkék
első túlméretes AS41-es blokk 8 mm tőcsavarokkal, menetpersellyel (full flow-ra alakítva)
külső olajszűrős 26 mm-es pumpa
215 mm-es kuplung
W100
IDF40
kicsi a tengely
ha már megengedhecc magadnak 40es karbit és ilyen kicsi szelepek vannak akkor illene valami tengely is ami kompenzálja a pöti szelepet, hiába mondja a varázsló mindig hogy a porschéba sincs nagyobb tengely de akkora csatornák meg szelepek vannak benne hogy beleejtettem a karbiba egy 17es crowadugót és a kipufogón kigurult.
(de még soha semmilyen tuning motort nem építettem úgyhogy lehet nincs igazam)
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Február 12, 10:07:47 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16228 Dátum:
2012 Február 12, 09:48:42 »
Idézetet írta: Csosza007 - 2012 Február 11, 20:10:12
Úgy érzem ilyet sem kap az autó
Nem gondoltam volna, hogy ilyen drága buli.
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16227 Dátum:
2012 Február 12, 08:20:26 »
Jól kicsontoztátok... Dupla karbival jó lesz.
Idézetet írta: stonemen - 2012 Február 12, 06:28:32
A GSA ex motorjába csapok bele:
1776 ccm 90.5 X 69 mm újszerű, kevesett futott hengerek
041-es 35/32 szelepes hengerfejek, felújított, keveset futott (némileg optimalizált járatokkal)
első túlméretes német főtengely
új csapágyak
új szeleptőkék
első túlméretes AS41-es blokk 8 mm tőcsavarokkal, menetpersellyel (full flow-ra alakítva)
külső olajszűrős 26 mm-es pumpa
215 mm-es kuplung
W100
IDF40
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16226 Dátum:
2012 Február 12, 06:28:32 »
A GSA ex motorjába csapok bele:
1776 ccm 90.5 X 69 mm újszerű, kevesett futott hengerek
041-es 35/32 szelepes hengerfejek, felújított, keveset futott (némileg optimalizált járatokkal)
első túlméretes német főtengely
új csapágyak
új szeleptőkék
első túlméretes AS41-es blokk 8 mm tőcsavarokkal, menetpersellyel (full flow-ra alakítva)
külső olajszűrős 26 mm-es pumpa
215 mm-es kuplung
W100
IDF40
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Február 12, 00:21:35
marad 1.6?
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16225 Dátum:
2012 Február 12, 01:33:07 »
Idézetet írta: Süni - 2012 Február 12, 01:23:09
Elméletileg végtelen. Csak tisztítsd, és olajozd. Ha ezt eddig nem tetted, az elég nagy baj szerintem...
Én nem tettem, szerelőknek emlegettem akik itt Győrben csinálják a kocsijaim. Callook-nál volt legutóbb a kocsi motorszervizen, gondolom ha kellett volna tisztogatni szól.
Süni
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16224 Dátum:
2012 Február 12, 01:23:09 »
Idézetet írta: vw1966 - 2012 Február 12, 00:52:16
Nekem K&N tett fel a Varázsló anno... egyébként mennyi időt bírnak ki ezek? 15 ezer km van bennük.
Elméletileg végtelen. Csak tisztítsd, és olajozd. Ha ezt eddig nem tetted, az elég nagy baj szerintem...
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16223 Dátum:
2012 Február 12, 00:52:16 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Február 11, 21:54:39
a levego szurorol mit kell tudni. Nekem meg az hianyzik, de nem tudom melyik tipust vegyem!
Nekem K&N tett fel a Varázsló anno... egyébként mennyi időt bírnak ki ezek? 15 ezer km van bennük.
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16222 Dátum:
2012 Február 12, 00:21:35 »
Idézetet írta: stonemen - 2012 Február 11, 14:41:52
Én is belecsapok a lecsóba.
<beszúrt kép törölve>
marad 1.6?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16221 Dátum:
2012 Február 11, 22:07:25 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Február 11, 21:54:39
a levego szurorol mit kell tudni. Nekem meg az hianyzik, de nem tudom melyik tipust vegyem!
épp most beszéltem Callookal és megerősíttete amit nekem * Gabi mondott hogy a nonémek közül a stadion alakú amit árul az a legjobb nem esik szét (csavaros),nem rugja le magáról a klipszeket mint a kocka...
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16220 Dátum:
2012 Február 11, 21:54:39 »
Idézetet írta: stonemen - 2012 Február 11, 14:41:52
Én is belecsapok a lecsóba.
<beszúrt kép törölve>
a levego szurorol mit kell tudni. Nekem meg az hianyzik, de nem tudom melyik tipust vegyem!
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16219 Dátum:
2012 Február 11, 17:10:00 »
Idézetet írta: sparkafer - 2012 Február 11, 14:39:55
Az nem csak egy tőcsavar? A menetes lyuk felett van. Bocs ha hülyeséget írok.
bakker tényleg az !
jó az mikor valaki kicsit távolabbról nézi mert én már kész vagyok teljesen bár ezek a buzik közé számozták a gyorsító alaktrészei közé
www.tatinson.hu
www.kck.hu
péter
Hozzászólások: 1227
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16218 Dátum:
2012 Február 11, 16:51:02 »
Idézetet írta: tati - 2012 Február 11, 09:33:15
Hol lehet olyan rugót szerezni?
Pl itt :
http://www.cylex-tudakozo.hu/ceg-info/ruker-bt-684730.html
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16217 Dátum:
2012 Február 11, 14:41:52 »
Én is belecsapok a lecsóba.
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16216 Dátum:
2012 Február 11, 14:39:55 »
Idézetet írta: tati - 2012 Február 11, 13:07:03
co hegesztő drótot kampóvá hajlítva kitéptem a rugót alatta nincs semmi nem ér semmihez ,nem nyom semmit
összeraktam a gyorsítót és mind a két torok tök egyformán működik
most mi a faszvan pedig a másik torok golyója alatt ott a rugó
jó lenne tudni hogy a 31-es számú alkatrész mi mert olyat én nemlátok a karbiban
Az nem csak egy tőcsavar? A menetes lyuk felett van. Bocs ha hülyeséget írok.
http://sparkafer.blogspot.hu/
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16215 Dátum:
2012 Február 11, 13:57:12 »
Idézetet írta: tati - 2012 Február 11, 13:07:03
co hegesztő drótot kampóvá hajlítva kitéptem a rugót alatta nincs semmi nem ér semmihez ,nem nyom semmit
összeraktam a gyorsítót és mind a két torok tök egyformán működik
most mi a faszvan pedig a másik torok golyója alatt ott a rugó
jó lenne tudni hogy a 31-es számú alkatrész mi mert olyat én nemlátok a karbiban
Ez nem olyan gyorsító ami bizonyos tengelyállás után plusz csatornát nyit benzinnek?
Nem tudom másként leírni.
SZóval gyors mozgásnál gyorsítókeént működik, nagyon nyitott állásnál pedig plusszként.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16214 Dátum:
2012 Február 11, 13:07:03 »
co hegesztő drótot kampóvá hajlítva kitéptem a rugót alatta nincs semmi nem ér semmihez ,nem nyom semmit
összeraktam a gyorsítót és mind a két torok tök egyformán működik
most mi a faszvan pedig a másik torok golyója alatt ott a rugó
jó lenne tudni hogy a 31-es számú alkatrész mi mert olyat én nemlátok a karbiban
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Február 11, 13:09:28 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16213 Dátum:
2012 Február 11, 11:08:31 »
Idézetet írta: tati - 2012 Február 11, 10:16:31
Áh ezen már túlvagyok
úgylátom nem csak én nemtudom hogy a golyó alatt van még rugó is
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16212 Dátum:
2012 Február 11, 10:16:31 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Február 11, 10:09:47
tedd a kezed fölé(ne menjen földkörüli utra)majd gyorsitó járatott fujd meg kompresszorral
Áh ezen már túlvagyok
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16211 Dátum:
2012 Február 11, 10:09:47 »
Idézetet írta: tati - 2012 Február 11, 09:39:23
nincs több karbim
ha nem potyogott valna ki belöle pár mm sose tudom meg hogy a golyó alatt rugó is van, egyenlőre a másik torok rugóját sem bírom kivenni, szétbaszni meg nem szeretném
tedd a kezed fölé(ne menjen földkörüli utra)majd gyorsitó járatott fujd meg kompresszorral
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16210 Dátum:
2012 Február 11, 09:39:23 »
Idézetet írta: Maresz - 2012 Február 11, 09:34:45
Másik karbit ami kuka abbol én webernel szivtam ezzel:(
nincs több karbim
ha nem potyogott valna ki belöle pár mm sose tudom meg hogy a golyó alatt rugó is van, egyenlőre a másik torok rugóját sem bírom kivenni, szétbaszni meg nem szeretném
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16209 Dátum:
2012 Február 11, 09:34:45 »
Idézetet írta: tati - 2012 Február 11, 09:33:15
dellorto karbi gyorsító rendszerében a függőleges csatornában van egy súly alatta golyó alatta meg egy sárga rugó na nekem az szét van törve. Hol lehet olyan rugót szerezni? egy-két menet le van törve belőle ami ki jött mosáskor a maradék szét van baszódva ki sem bírom egyenlőre szedni
jöhetnek az okosságok
Másik karbit ami kuka abbol én webernel szivtam ezzel:(
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16208 Dátum:
2012 Február 11, 09:33:15 »
dellorto karbi gyorsító rendszerében a függőleges csatornában van egy súly alatta golyó alatta meg egy sárga rugó na nekem az szét van törve. Hol lehet olyan rugót szerezni? egy-két menet le van törve belőle ami ki jött mosáskor a maradék szét van baszódva ki sem bírom egyenlőre szedni
jöhetnek az okosságok
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16207 Dátum:
2012 Február 10, 17:28:52 »
ma tunerkedésem
http://www.youtube.com/watch?v=SVQgG_3eh0E&list=UU9IcgFlYb4suYTASNDbXpUQ&index=1&feature=plcp
motort is én csináltam
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16206 Dátum:
2012 Február 10, 15:20:52 »
Idézetet írta: stonemen - 2012 Február 10, 14:26:52
Úgy tudom, 28.
Ezeken a hideg éjeken 32 -esekről álmodom. Lehet, megkérdezem a Varázslót, csak még gyűjtöm a premisszákat.
VW Beetle - the original since 1938
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16205 Dátum:
2012 Február 10, 14:26:52 »
Úgy tudom, 28.
Idézetet írta: te_o - 2012 Február 10, 13:55:42
28 vagy 32?
Oldalak:
1
...
147
148
149
150
151
[
152
]
153
154
155
156
157
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...