www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 08:58:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3368019 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16324 Dátum: 2012 Február 24, 19:10:14 »

Persze, jó lenne egy hosszú löketű 1,4 motor amit írtál, de Tatinak van igaza... Az ár/érték arány nem stimmelne... Azért a WBX főtengelyes játék nem olyan egyszerű:
A blokkban át kell marni az utolsó csapágy helyét
Meg kell venned a rohadt drága WBX csapágyszettet
A hengerek alá közdarab kell, mert 12mm a löketkülönbség
Szélesebb lesz a motor is, úgyhogy lehet gányolni a burkolólemezeket, átalakítani a kipufogót
Kuplung és lendkerék téma is plusz játék

És akkor ha jó motort akarsz, akkor ebbe is kell a jó tengely, ehhez is kell a jó hengerfej és karbi...
És természetesen ha utcai motort akarunk, illetve figyelembe vesszük a kis hengerűrtartalmat, akkor ez a motor nem nagyon lehet 70-80 LE-nél erősebb...

És azért nem kell azt hinni, hogy ez annyira egy csodamotor lenne. Jó lenne, érdekes lenne, de nem lenne annyival jobb egy jó 1,6 tuningnál, ami akár a feléből is kijönne...

maxi 1,2-ese? Érdekel a véleményük, főleg ha ezt használt alkatrészekből szereled össze. Én még azt is megkockáztatnám, hogy nyomatékosabb lenne egy hegyezett 1,6-nál, főleg alacsonyabb fordulaton. Bár ha olyan jó lenne, akkor biztos sokan csinálnák. Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16323 Dátum: 2012 Február 24, 19:02:44 »

maxi 1,2-ese? Érdekel a véleményük, főleg ha ezt használt alkatrészekből szereled össze. Én még azt is megkockáztatnám, hogy nyomatékosabb lenne egy hegyezett 1,6-nál, főleg alacsonyabb fordulaton. Bár ha olyan jó lenne, akkor biztos sokan csinálnák. Grin
de nem hegyezett egyhatról van szó, ami alul is ,felül meg pláne erősebb , félre értitek varázslót nem azt mondja hogy a kockamotor  a csúcs és ha az van akkor nem kell se karbi se hengerfej se semmi ,hanem hogy ideálisabb lenne .... de a pénztárcánknak  "ideálisabb"  furatot növelni mint löketet  dióhéjban .
maxi egyketteséről meg nem akarok véleményt mondani

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #16322 Dátum: 2012 Február 24, 18:43:24 »

egy rendesen összerakott gyári 1.6  az van közel 60lóerő egy adonyi kipufogóval meg dupla 36os weberrel meg több. és ez nem egyedi eset majd mingyá meglátod hogy maresz meg callook is rávágja hogy úgy-úgy ( varázsló meg úgy is leolt mert ő a különvélemény ) Grin meg még ki is moderál Tongue
maxi 1,2-ese? Érdekel a véleményük, főleg ha ezt használt alkatrészekből szereled össze. Én még azt is megkockáztatnám, hogy nyomatékosabb lenne egy hegyezett 1,6-nál, főleg alacsonyabb fordulaton. Bár ha olyan jó lenne, akkor biztos sokan csinálnák. Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16321 Dátum: 2012 Február 24, 18:24:19 »

recept titok?
egy rendesen összerakott gyári 1.6  az van közel 60lóerő egy adonyi kipufogóval meg dupla 36os weberrel meg több. és ez nem egyedi eset majd mingyá meglátod hogy maresz meg callook is rávágja hogy úgy-úgy ( varázsló meg úgy is leolt mert ő a különvélemény ) Grin meg még ki is moderál Tongue

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #16320 Dátum: 2012 Február 24, 18:08:29 »

ennek az árnak a feléből egy 60-70lovas 1,6ost Undecided
recept titok?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16319 Dátum: 2012 Február 24, 18:06:31 »

Azon gondolkodom, hogy van ez a fránya vizes boxer, aminek a lökete 76 mm (ebay... topic), és van az a fránya 77 mm átmérőjű henger, ha ezt összeépíteném, akkor elég közel lennék a "kocka" motorhoz (kb. ez így 1415 cm3). Ha "okos" hengerfejjel és két dupla torkú Dellortoval vagy Weberrel, és egy passzoló vezértengellyel összeépíteném az egészet, akkor ez a moci mit tudna? Ha 70-80 LE-t és kb. ugyanennyi Nm-t ki lehetne hozni, az 1,2-ek sima járásával és szolid fogyasztással, akkor sok embernek nem kellene más.

Vélemények?
ennyi munkából és pénzből 100lóerős tartós jó fogyasztású motort is lehet csinálni vagy ennek az árnak a feléből egy 60-70lovas 1,6ost Undecided

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #16318 Dátum: 2012 Február 24, 16:40:44 »

Azon gondolkodom, hogy van ez a fránya vizes boxer, aminek a lökete 76 mm (ebay... topic), és van az a fránya 77 mm átmérőjű henger, ha ezt összeépíteném, akkor elég közel lennék a "kocka" motorhoz (kb. ez így 1415 cm3). Ha "okos" hengerfejjel és két dupla torkú Dellortoval vagy Weberrel, és egy passzoló vezértengellyel összeépíteném az egészet, akkor ez a moci mit tudna? Ha 70-80 LE-t és kb. ugyanennyi Nm-t ki lehetne hozni, az 1,2-ek sima járásával és szolid fogyasztással, akkor sok embernek nem kellene más.

Vélemények?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16317 Dátum: 2012 Február 22, 19:15:00 »

Mi az, hogy gyári hiba?  Grin

De mintha úgy emlékeznék, hogy ott egy gyári hiba is volt valamelyik karbival. Zolit is megtréfálta úgy emkékszem.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16316 Dátum: 2012 Február 22, 19:10:10 »

Ott konkrétan több dolog sántított...

Azok a karbik egyébként Martonvásáron estek át egy átfogó felújításon, ugyanakkor értetlenül álltam a dolgok előtt... A Martonvásáriak nagyon régen benne vannak a dologban, el lehet mondani, hogy bogárhoz nem értenek annyira, de hihetetlen rutinjuk, tapasztalatuk van. Sok karbi volt a kezemben, ami náluk esett át felújításon, mind szép, precíz munka volt. VW1966 esetében nem tudom mi történt, nem tudom, hogy hozzá nyúlt-e valaki a felújítás után, de amiket tapasztaltam:
1. A gyorsító rudazatjainak a végére csak rá voltak kapatva az anyák, de azok is fordítva
2. A gyorsító rudazatján lévő hüvelyek hiányoztak
3. Az egyik fúvóka törött volt
4. Az úszóházban volt egy 1,5 cm hosszú ág
5. A tűszelep tömítőalátétje nagyobb volt és el volt gyűrve
6. A tengelycsapágyak zárólemezei hiányoztak

Nem tudom, hogy ezek a hibák hogy keletkeztek, de ilyen hibákat Martonvásáriaktól nehezen tudok elképzelni.

Egyébként tényleg nagy tapasztalattal rendelkező szakemberek. Nekem egy negatív tapasztalatom volt velük: Mindenki hibázhat, nincs is ezzel gond... Viszont ha ők egyszer véletlenül hibáznak, azt nem ismerik el...

De mintha úgy emlékeznék, hogy ott egy gyári hiba is volt valamelyik karbival. Zolit is megtréfálta úgy emkékszem.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16315 Dátum: 2012 Február 22, 18:52:20 »

 Shocked Minőségi felújítás lehet  Undecided

Köszi a segítséget. A helyzet az, hogy frissen felújított karbikról van szó és csak 2 co csavarban hibádzik. az egyik hiányzik, másik meg azt hiszem, hogy egy weberé, de majd csinálok róluk fotót.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #16314 Dátum: 2012 Február 22, 12:20:37 »

hm...nekem is szelepet állítottak Smiley amíg meleg volt indult....de otthon már nem ...

...nem véletlenül fogja tavasszal szezon előtt callook átnézni idén is a kocsit.
De mintha úgy emlékeznék, hogy ott egy gyári hiba is volt valamelyik karbival. Zolit is megtréfálta úgy emkékszem.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #16313 Dátum: 2012 Február 22, 11:59:58 »


Rövid idő alatt nem lehet csodákat tenni.
csodát  rövid idő alatt is lehet attól csoda  Kiss. hosszú idő alatt pedig meg lehet javítani beállítani stb Wink nektek ez utóbbi szokott jobban menni Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16312 Dátum: 2012 Február 22, 11:51:55 »

hm...nekem is szelepet állítottak Smiley amíg meleg volt indult....de otthon már nem ...

...nem véletlenül fogja tavasszal szezon előtt callook átnézni idén is a kocsit.


Rövid idő alatt nem lehet csodákat tenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #16311 Dátum: 2012 Február 21, 23:06:05 »

számomra sem sor motorba jobbak......


Bézs 67 es bogárba 1776 ra szelelepet állitottak és elvan repedve a hengerfej nem jó nem lehet emiatt befuvokázni....jó dusra fuvokázták szarul indult és ment.....


levettük fejet semmi baja.....majd befuvokáztuk és hibátlan errő ennyit

hm...nekem is szelepet állítottak Smiley amíg meleg volt indult....de otthon már nem ...

...nem véletlenül fogja tavasszal szezon előtt callook átnézni idén is a kocsit.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16310 Dátum: 2012 Február 21, 22:39:39 »

számomra nem akkora istenek.... legalábbis bogár témában
számomra sem sor motorba jobbak......


Bézs 67 es bogárba 1776 ra szelelepet állitottak és elvan repedve a hengerfej nem jó nem lehet emiatt befuvokázni....jó dusra fuvokázták szarul indult és ment.....


levettük fejet semmi baja.....majd befuvokáztuk és hibátlan errő ennyit

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #16309 Dátum: 2012 Február 21, 22:14:05 »

Most látom, CO-csavar kell  Undecided Az itthon nehéz ügy... Szerintem rendelj kintről a kettővel lejjebb ajánlott helyről...
Mi a baja? Vagy hiányzik?

Köszi a segítséget. A helyzet az, hogy frissen felújított karbikról van szó és csak 2 co csavarban hibádzik. az egyik hiányzik, másik meg azt hiszem, hogy egy weberé, de majd csinálok róluk fotót.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #16308 Dátum: 2012 Február 21, 21:22:53 »

http://stipistop.com/blog/2009/01/01/a-martonvasari-weber-isten/
Az oldal végén van kontakt, szerintem nekik tuti van alkatrész is. Próbát megér.
edit http://www.weberservice.hu/ találtam honlapot
számomra nem akkora istenek.... legalábbis bogár témában
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #16307 Dátum: 2012 Február 21, 20:51:46 »

Itthon ki, honnan szokott Weber, Dell'orto karbikhoz alkatrészt venni?
http://stipistop.com/blog/2009/01/01/a-martonvasari-weber-isten/
Az oldal végén van kontakt, szerintem nekik tuti van alkatrész is. Próbát megér.
edit http://www.weberservice.hu/ találtam honlapot
« Utoljára szerkesztve: 2012 Február 21, 20:54:49 írta Blacksheep »

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16306 Dátum: 2012 Február 21, 20:33:02 »

Most látom, CO-csavar kell  Undecided Az itthon nehéz ügy... Szerintem rendelj kintről a kettővel lejjebb ajánlott helyről...
Mi a baja? Vagy hiányzik?

Itthon ki, honnan szokott Weber, Dell'orto karbikhoz alkatrészt venni?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16305 Dátum: 2012 Február 21, 20:02:32 »

Illetve a http://www.hegyalja.hu/ az olaszautós bolt. Tőlük régebben jól lehetett vásárolni cuccokat, de ők már nem foglalkoznak kiskereskedelemmel, hanem a hozzájuk tartozó A-Z autósbolt.

Felújítókészlet egyszerű, mert ezekkel a karbikkal szerelték a régi Alfákat. Én simán szoktam Unixban venni hozzá. Abban van: tömítések, o-gyűrűk, tömítőalátétek, szűrő, tűszelep, membrán. (A meat and doria szettben a tűszelep elég gyenge, gyakran átereszt)
Ami a készletben nincsen benn az nem is nagyon kell... Elvileg a felújító készlet alkatrészein kívül ami kophat (csapágyazás), az a Dellortokban nagyon bírja... Míg Weberből találkoztam pár csapágyazásra szorulóval, addig Dellortonál ilyet még nem láttam...

Ha extra alkatrész kell: http://www.dellorto.com/

Fúvókákat én dörzsárazni szoktam, venturikat meg esztergálni...

Bontott cuccom akad ez+az, de inkább Weberhez...


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16304 Dátum: 2012 Február 21, 19:59:19 »

Felújítókészlet egyszerű, mert ezekkel a karbikkal szerelték a régi Alfákat. Én simán szoktam Unixban venni hozzá. Abban van: tömítések, o-gyűrűk, tömítőalátétek, szűrő, tűszelep, membrán. (A meat and doria szettben a tűszelep elég gyenge, gyakran átereszt)
Ami a készletben nincsen benn az nem is nagyon kell... Elvileg a felújító készlet alkatrészein kívül ami kophat (csapágyazás), az a Dellortokban nagyon bírja... Míg Weberből találkoztam pár csapágyazásra szorulóval, addig Dellortonál ilyet még nem láttam...

Ha extra alkatrész kell: http://www.dellorto.com/

Fúvókákat én dörzsárazni szoktam, venturikat meg esztergálni...

Bontott cuccom akad ez+az, de inkább Weberhez...

Itthon ki, honnan szokott Weber, Dell'orto karbikhoz alkatrészt venni?

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16303 Dátum: 2012 Február 21, 19:24:55 »

Callook a Te embered.

Itthon ki, honnan szokott Weber, Dell'orto karbikhoz alkatrészt venni?
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #16302 Dátum: 2012 Február 21, 18:17:33 »

Itthon ki, honnan szokott Weber, Dell'orto karbikhoz alkatrészt venni?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16301 Dátum: 2012 Február 21, 16:16:30 »

Before:


After:
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #16300 Dátum: 2012 Február 21, 11:28:54 »

Ma callook segítségével előkészítettük a két IDF40-et. Köszi a segítséget!
Kapott 30-as venturikat, kiegyenesítettük a gyorsító tengelyét.
Itthon kivágtam a tömítést a megfelelő helyeken, felraktam a rudazathoz való végeket a tengely végére (itt kellett kicsit reszelni, jól jött a dremmel :-)), beállítottam mindkét úszószintet (min-max).
Holnap karburátor tisztítóban megfürdetem a fúvókákat, kitisztítom az úszóházat, az egészet átmosom, átfújom, majd az új alkatrészekkel összerakom.
Várom már az indítást nagyon! :-)
Jó neked. Csak lakna közelebb hozzánk vagy 300 km-rel Callook sporttárs. Felénk nem igazán vágja ezt a témakört senki (vagy én nem tudok a létezéséről). Segíthetne már valaki beállítani a Weberjeimet.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16299 Dátum: 2012 Február 20, 20:32:59 »

Láttam hogy létezik ültetett futóműhöz gömbfej ennek a használata mindenképp ajánlott?elöl a két alsó gömbfej cserés lesz és érdekelne hogy mi a különbség az ültetett és nem ültetett gömbfej közt.
Üdvw,

Az ültetett jobban ki tud fordulni, amire szükség is van, ha ültetőmaggal ültetsz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Jano
Hozzászólások: 29


« Hozzászólás #16298 Dátum: 2012 Február 20, 20:13:15 »

Láttam hogy létezik ültetett futóműhöz gömbfej ennek a használata mindenképp ajánlott?elöl a két alsó gömbfej cserés lesz és érdekelne hogy mi a különbség az ültetett és nem ültetett gömbfej közt.
Üdvw,
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16297 Dátum: 2012 Február 20, 19:50:08 »

Ma callook segítségével előkészítettük a két IDF40-et. Köszi a segítséget!
Kapott 30-as venturikat, kiegyenesítettük a gyorsító tengelyét.
Itthon kivágtam a tömítést a megfelelő helyeken, felraktam a rudazathoz való végeket a tengely végére (itt kellett kicsit reszelni, jól jött a dremmel :-)), beállítottam mindkét úszószintet (min-max).
Holnap karburátor tisztítóban megfürdetem a fúvókákat, kitisztítom az úszóházat, az egészet átmosom, átfújom, majd az új alkatrészekkel összerakom.
Várom már az indítást nagyon! :-)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16296 Dátum: 2012 Február 19, 18:23:43 »

Ez meg egy széria 1,6 + 2 Dellorto DRLA36 idő a leghosszabb váltóval

http://www.timeslip.hu/versenyfutam.php?id=85166

11mp a 0-100 és kb 60 LE-ről beszélünk... Szóval a több mint kétszer ennyivel megy 8 mp

Ti el bírjátok képzelni, hogy max. 130 LE-vel 8mp alatti 0-100 idők valósak? értem én, hogy könnyű bogár, rövidváltó..de akkor is túl jónak tűnik.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16295 Dátum: 2012 Február 19, 18:17:03 »

Pedig de...

Ha itt megnézed az A3 kategóriában az időimet:

http://www.westdragrace.com/wp-content/uploads/2011/03/kvalifikacioslista3.pdf

9,6 az 1/8 mérföld amikor 115km/h a sebességem, de ami beszédesebb és elmondja, hogy mennyire ugrik a bogár az a 60 lábas idő... Az egész kategóriában a legjobb... Hosszú váltóval, utcai gumikkal és azt se feledjük ezt a motort elsőre csak 100lóerőre mérték...

Szóval lazán megy 130 lovas bogárral a 8mp 0-100

Ti el bírjátok képzelni, hogy max. 130 LE-vel 8mp alatti 0-100 idők valósak? értem én, hogy könnyű bogár, rövidváltó..de akkor is túl jónak tűnik.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16294 Dátum: 2012 Február 19, 17:44:50 »

Ti el bírjátok képzelni, hogy max. 130 LE-vel 8mp alatti 0-100 idők valósak? értem én, hogy könnyű bogár, rövidváltó..de akkor is túl jónak tűnik.

A saját mérésem (Android aDyno) szerint a piros autóm 7.2 alatt százon volt és 140-ig jobban ment, mint a 225 lovas Megane RS. A megane utána érte csak utol. 148 LE vs 225 LE

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16293 Dátum: 2012 Február 19, 17:35:17 »

Ti el bírjátok képzelni, hogy max. 130 LE-vel 8mp alatti 0-100 idők valósak? értem én, hogy könnyű bogár, rövidváltó..de akkor is túl jónak tűnik.
1,6 200 m ig fogja vr6 corrádot

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16292 Dátum: 2012 Február 19, 17:27:28 »

                   Becker        Beetle Factory    RMB
Teljesítmény:  128@6360    109@5350          130,5@5630
0-100:           7,9              8,4                    7,3
váltó:            AH              1200-as              AT
tömeg:          829             815                    853


Ti el bírjátok képzelni, hogy max. 130 LE-vel 8mp alatti 0-100 idők valósak? értem én, hogy könnyű bogár, rövidváltó..de akkor is túl jónak tűnik.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16291 Dátum: 2012 Február 19, 15:42:58 »


Nem gondolkodsz egy újabb mérésen így kicsit jobban beállítva???  vagy előbb okosítasz még egy kicsit????   Cheesy Grin

Természetesen mérni fogok. Talán tavasszal.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16290 Dátum: 2012 Február 19, 15:37:21 »

Mind a 3 motor Weber 40 IDF-fel van szerelve

Az első kettő milyen karbival van?

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16289 Dátum: 2012 Február 19, 15:35:54 »

Az első kettő milyen karbival van?
Udo Becker:
90,5/69 = 1776 ccm
39/33 szelepek
296 fokos tengely

Beetle Factory:
90,5/69 = 1776 ccm
35,5/32 szelepek
324 fokos tengely



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #16288 Dátum: 2012 Február 19, 15:30:23 »

Ehhez képest az én 2110-esem:

2500-nál 70 LE
5500-nál 138 LE

2500-nál 170 Nm
4500-nál 198 Nm
6000-nél 160 Nm

Ez nem olyan nagy különbség, viszont az enyémen még tudtam azóta javítani (fúvókázás, karbi venturi) és van is még egy-két dolog a tarsolyban...

Ezek a jó furat löket arányú strokerek nagyon jók tudnak lenni.


Nem gondolkodsz egy újabb mérésen így kicsit jobban beállítva???  vagy előbb okosítasz még egy kicsit????   Cheesy Grin

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16287 Dátum: 2012 Február 19, 15:27:02 »

Udo Becker:
90,5/69 = 1776 ccm
39/33 szelepek
296 fokos tengely

Beetle Factory:
90,5/69 = 1776 ccm
35,5/32 szelepek
324 fokos tengely

RMB
85,5/78 = 1791 ccm
35,5/32 szelepek
309 fokos tengely

                    Becker        Beetle Factory    RMB
Teljesítmény:  128@6360    109@5350          130,5@5630
nyomaték:      159@5060    155@4250          173@4680
0-60:            3,3              3,4                    2,9
0-80:            5,1              5,5                    4,5
0-100:           7,9              8,4                    7,3
0-120:           11,1            12,1                  10,2
0-140:           16               18,1                  14,9
0-160:           23,9            29,7                  22,2
60-80@3.:      3                2,8                    2,9
60-100@3.:    6                5,5                    5,7
60-120@3.:    9,2             9,1                     8,7
400m:            15,9           15,4                   15,3
váltó:            AH              1200-as              AT
tömeg:          829             815                    853

Ilyesmi motorja van az R.M.B.-nek:

85,5 gyári furat és 78-as löket (1791 ccm)
Gyári hengerfej 35,5/32 szelepekkel (Valószínűleg ezt a fejet ellensúlyozva 309 fokos RMB tengely)

A motor 2500-nál már 60 LE és 5500-nál 130 LE
A forgatónyomatéka 2500-nál 150 Nm ami 4500-nál felmegy 175 Nm-re, de még 6000-nél is tartja a 150 Nm-t
Minden mért gyorsulásban veri a többi műhely klasszikus 1776 motorjait.

Aput győzködtem anno egy ilyen jó utcai motor építéséről...


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16286 Dátum: 2012 Február 19, 15:22:40 »

(Valószínűleg ezt a fejet ellensúlyozva 309 fokos RMB tengely)



Hiába  a nagy tengely, ennek van azért nyomatéka alul is. Persze tudjuk, hogy a tengelynél a "duration" csak egy adat, a valós fokolása (pl. szelephézaggal mérve) lehet, hogy szelídebb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16285 Dátum: 2012 Február 19, 15:20:23 »

Ilyesmi motorja van az R.M.B.-nek:

85,5 gyári furat és 78-as löket (1791 ccm)
Gyári hengerfej 35,5/32 szelepekkel (Valószínűleg ezt a fejet ellensúlyozva 309 fokos RMB tengely)

A motor 2500-nál már 60 LE és 5500-nál 130 LE
A forgatónyomatéka 2500-nál 150 Nm ami 4500-nál felmegy 175 Nm-re, de még 6000-nél is tartja a 150 Nm-t
Minden mért gyorsulásban veri a többi műhely klasszikus 1776 motorjait.

Aput győzködtem anno egy ilyen jó utcai motor építéséről...


Ehhez képest az én 2110-esem:

2500-nál 70 LE
5500-nál 138 LE

2500-nál 170 Nm
4500-nál 198 Nm
6000-nél 160 Nm

Ez nem olyan nagy különbség, viszont az enyémen még tudtam azóta javítani (fúvókázás, karbi venturi) és van is még egy-két dolog a tarsolyban...

Ezek a jó furat löket arányú strokerek nagyon jók tudnak lenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.