www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 22:48:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3370733 alkalommal)
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #16764 Dátum: 2012 Május 08, 00:30:31 »

a mérés kedvéért böszme turbo volt rajta, és valós körülmények között elég fos a motor..amúgy gyári subaru wrx csiga van rajta, úgy kerek 160 LE, 1,3 bar-on, állítólag szépen használható is. Emberünk kíváncsiságból építette ezt, amúgy övé a 450LE-s 2.2 typ4 (fehér 1303 arany felnin)
itt a mérés:
<beszúrt kép törölve>

Persze, ez csak egy "ki tud erősebb motort építeni, ami kibírja a mérés végéig" verseny nyertese.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16763 Dátum: 2012 Május 08, 00:26:26 »

én meg ezt dobnám a közösbe:
http://www.youtube.com/watch?v=92pRAmH-ck4&feature=player_embedded
1200cm3, 174 LE

a mérés kedvéért böszme turbo volt rajta .amúgy gyári subaru wrx, úgy kerek 160 LE, 1,3 bar-on, állítólag szépen használható is. Emberünk kíváncsiságból építette ezt, amúgy övé a 450LE-s 2.2 typ4 (fehér 1303 arany felnin)
itt a mérés:

« Utoljára szerkesztve: 2012 Május 08, 00:34:17 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16762 Dátum: 2012 Május 05, 17:41:18 »


Ezt nagyon nehéz feltenni. Nekem nagyjából minden harmadik szétszakad, hiába melegítés, szilikon kenés, óvatoskodás.

Én jobban szeretem a csavarozható (osztott) gumit. Ráadásul azt rajta is lehet cserélni, nem kell szétszerelni az autót.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #16761 Dátum: 2012 Május 05, 06:02:08 »

Swing Axle Boots, ha erre gondoltál:
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=39396987386&rub1=Rear%20Axle&rub2=Drive%20Shafts%20%2F%20Miscellaneous&artnr=13912b&pn=0&sort=0&all=

Mi a neve az olajos váltó féltengely gumiharangjainak? És van-e belőle uretán vagy erősített?
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16760 Dátum: 2012 Május 05, 02:23:40 »

Mi az angol neve az olajos váltó féltengely gumiharangjainak? És van-e belőle uretán vagy erősített?
Bocs
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #16759 Dátum: 2012 Május 04, 21:11:44 »

meg jobb.
Meg még gagyibb. Febi talán kibír 2 évet.  Roll Eyes
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #16758 Dátum: 2012 Május 04, 17:00:17 »

Mi a neve az olajos váltó féltengely gumiharangjainak? És van-e belőle uretán vagy erősített?
Hát féltengely gumiharang. És van belőle gagyi, meg jobb.

Bácsi Győző
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #16757 Dátum: 2012 Május 04, 15:07:50 »

Mi a neve az olajos váltó féltengely gumiharangjainak? És van-e belőle uretán vagy erősített?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16756 Dátum: 2012 Május 04, 14:40:19 »


Ezt az autót próbáltuk passattal követni Bitburgból hazafelé. 160-ról olyat gyorsult, hogy a 130 lovas passat köszönő viszonyban sem volt vele.
Video is van róla valahol, talán Balage-nál.

typ4 turbo, épített hosszúváltóval 200+ lóerős (talán 230?)

http://www.turboboxer.de/

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16755 Dátum: 2012 Május 03, 19:15:06 »

http://www.youtube.com/watch?v=jMqXmGkufvQ


Ezt az autót próbáltuk passattal követni Bitburgból hazafelé. 160-ról olyat gyorsult, hogy a 130 lovas passat köszönő viszonyban sem volt vele.
Video is van róla valahol, talán Balage-nál.

typ4 turbo, épített hosszúváltóval 200+ lóerős (talán 230?)

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #16754 Dátum: 2012 Május 03, 18:22:53 »


Ezt az autót próbáltuk passattal követni Bitburgból hazafelé. 160-ról olyat gyorsult, hogy a 130 lovas passat köszönő viszonyban sem volt vele.
Video is van róla valahol, talán Balage-nál.

typ4 turbo, épített hosszúváltóval 200+ lóerős (talán 230?)

Videóban mintha 300-350-ről beszélne.

én meg ezt dobnám a közösbe:
http://www.youtube.com/watch?v=92pRAmH-ck4&feature=player_embedded
1200cm3, 174 LE
« Utoljára szerkesztve: 2012 Május 03, 18:27:27 írta somci »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16753 Dátum: 2012 Május 03, 11:52:04 »



Ezt az autót próbáltuk passattal követni Bitburgból hazafelé. 160-ról olyat gyorsult, hogy a 130 lovas passat köszönő viszonyban sem volt vele.
Video is van róla valahol, talán Balage-nál.

typ4 turbo, épített hosszúváltóval 200+ lóerős (talán 230?)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16752 Dátum: 2012 Május 03, 10:09:10 »

http://www.youtube.com/watch?v=sHdWsNegRS8

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Robpanzer
« Hozzászólás #16751 Dátum: 2012 április 29, 11:29:14 »

3.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Robpanzer
« Hozzászólás #16750 Dátum: 2012 április 29, 11:28:49 »

2.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Robpanzer
« Hozzászólás #16749 Dátum: 2012 április 29, 11:26:41 »

A porsche motor témához. A "Jetzt mache ich ihn schneller" könyvben találtam.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #16748 Dátum: 2012 április 29, 09:11:59 »

A főtengelyből ha a 2,1 WBX motorét teszed bele, akkor hengerűrtartalmat növelsz, mert 76,4 mm a lökete a WBX főtengelynek, míg a bogáré 69...
Az 1,9 WBX főtengelye viszont ugyanúgy csak 69-es löketű mint a bogáré...
Emellett elég izmosak ezek a főtengelyek, viszont a lendkerék felőli csap és csapágy nagyobb, így ott módosítani kell a blokkot, meg nem 4 stiftes, hanem 5csavaros lendkerékrögzítése van. Maga a főtengely nehezebb a bogáréhoz képest, viszont a lendkerék könnyebb. A többi stimmel.

A vezérműtengellyel én nem bohóckodnék, csak egy picit "hegyesebb" a bogárénál, egyébként berakható... Meg sajnos jellemzően elég kopottak... Érdemesebb egy új Engle, SCAT stb. tengelyt venni...

Juteszembe:

Miért jó nekem a typ-1 motorba wbx főtengely meg vezérmű? (vezérmű tengelyt még értem de van olyan mint mondjuk egy Engle x?) Csont nélkül berakhatók? (tehát átalakítás nélkül?)

Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #16747 Dátum: 2012 április 28, 12:52:20 »

Juteszembe:

Miért jó nekem a typ-1 motorba wbx főtengely meg vezérmű? (vezérmű tengelyt még értem de van olyan mint mondjuk egy Engle x?) Csont nélkül berakhatók? (tehát átalakítás nélkül?)
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #16746 Dátum: 2012 április 23, 22:08:35 »

csak kerdes hogy ez a parassaggal all-e kozvetlen osszefuggesben. vagy pl a homerseklettel , az oxigentartalommal vagy akar valami egesz massal...

Az az alapelv, hogy a víznek marha nagy a hőelvonó hatása, mellette meg ha felforr marhára tágul! A dugattyús motorok elve hogy hő hatására, tágulnak a gázok, de egy csomó veszteséget is termel (forró kipufogó gázok) és a víz pont ezt a veszteséget használja ki a hatásfok javítására. Mellette még egyenletesebben is ég el az üzemanyag, és a kopogásra való hajlam is elegendő vízzel, drasztikusan csökken.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #16745 Dátum: 2012 április 23, 21:46:34 »

csak kerdes hogy ez a parassaggal all-e kozvetlen osszefuggesben. vagy pl a homerseklettel , az oxigentartalommal vagy akar valami egesz massal...
párával.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16744 Dátum: 2012 április 23, 21:45:37 »

...  tény hogy észrevettem, ha párás a levegő, szebben megy a "szekér"!
csak kerdes hogy ez a parassaggal all-e kozvetlen osszefuggesben. vagy pl a homerseklettel , az oxigentartalommal vagy akar valami egesz massal...
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #16743 Dátum: 2012 április 23, 20:42:13 »

Néhány százaléknál többet nem javít a szikraenergia növelése, főleg egészséges motoron. Amúgy egy elektronikus gyújtás pl. szépen növeli a szikraenergiát, mégsem veszed észre jó motoron a különbséget...

... az én ismereteim szerint pl a duplakörös gyújtás se feltétlenül azért kell hogy jobb legyen a szikrateljesítmény. A dugattyús repcsiken is a túlbiztosítás miatt van duplakör. (de tény hogy a teljesítményen is javít kicsit)

A plazma gyújtás viszont az erősen vitatott vízbefecskendezéssel együtt (együtt is vitatva van:) ) fejti ki a jótékony hatását! Állítólag! Ezekről sok pro és kontra véleményt olvastam, de egy a vízbefecskendezéstől nem vehető el - tény hogy észrevettem, ha párás a levegő, szebben megy a "szekér"!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #16742 Dátum: 2012 április 23, 20:15:06 »

Ilyenről olvastam már itthoni oldalon is, csávókám tesztpadon kb 6 alkatrészből csinált olyan RC rezgőkört, amit párhuzamosan kapcsolva a gyertyával háromszor akkora lett a szikra Smiley

Itt-e, megtaláltamközben : http://www.szuts.com/plasmabooster/
Néhány százaléknál többet nem javít a szikraenergia növelése, főleg egészséges motoron. Amúgy egy elektronikus gyújtás pl. szépen növeli a szikraenergiát, mégsem veszed észre jó motoron a különbséget...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16741 Dátum: 2012 április 23, 14:41:42 »

Én a plazma gyújtásban is látok fantáziát! http://www.aquapulser.com/performance_ignition/


Persze még kiforratlan a technika,(állítólag nem túl tartós) de ha lenne valami tesztmotorom, kipróbálnám rajta.

Ilyenről olvastam már itthoni oldalon is, csávókám tesztpadon kb 6 alkatrészből csinált olyan RC rezgőkört, amit párhuzamosan kapcsolva a gyertyával háromszor akkora lett a szikra Smiley

Itt-e, megtaláltamközben : http://www.szuts.com/plasmabooster/
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 23, 14:49:38 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #16740 Dátum: 2012 április 22, 21:06:18 »

Ez is egy érdekesség,duplagyújtásos bogármotor! Shocked Roll Eyes

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?149619

Én a plazma gyújtásban is látok fantáziát! http://www.aquapulser.com/performance_ignition/


Persze még kiforratlan a technika,(állítólag nem túl tartós) de ha lenne valami tesztmotorom, kipróbálnám rajta.
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 22, 21:11:08 írta tusam »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #16739 Dátum: 2012 április 22, 20:24:03 »

Ez is egy érdekesség,duplagyújtásos bogármotor! Shocked Roll Eyes

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?149619
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16738 Dátum: 2012 április 21, 20:13:34 »



http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #16737 Dátum: 2012 április 21, 20:03:57 »

akkor a gyári hosszúváltó + 1.8 - 2.0 porsche motor karbisra alakítva jó kombó lehet. Ezeken kívül kell még egy kipuff. és ha nem akarod marni a blokkot, akkor egy ilyen hűtés (akár ez konkrétan, mert ritka az ilyesmi):

http://www.ebay.de/itm/300695097479?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

A rend éber őrének sem tűnik fel úgy, mint egy porsche turbina.
Amúgy az angol ebayen szoktak lenni gyöngyszemek, szerintem előbb-utóbb akad valami a horogra. Jó vadászatot Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16736 Dátum: 2012 április 21, 20:02:30 »

Egy 1303s-be keresek. Túra autót akarok belőle faragni, de egy kicsit mérgeset.
akkor a gyári hosszúváltó + 1.8 - 2.0 porsche motor karbisra alakítva jó kombó lehet. Ezeken kívül kell még egy kipuff. és ha nem akarod marni a blokkot, akkor egy ilyen hűtés (akár ez konkrétan, mert ritka az ilyesmi):

http://www.ebay.de/itm/300695097479?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

A rend éber őrének sem tűnik fel úgy, mint egy porsche turbina.
Amúgy az angol ebayen szoktak lenni gyöngyszemek, szerintem előbb-utóbb akad valami a horogra (akár egy 1776/1835/1915 typ1). Jó vadászatot Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 21, 20:04:17 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #16735 Dátum: 2012 április 21, 19:21:02 »

Még mindig nem tudni, hogy milyen autóba és mire keresel motort.

Egy 1303s-be keresek. Túra autót akarok belőle faragni, de egy kicsit mérgeset.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16734 Dátum: 2012 április 21, 17:43:32 »



Miért fontos hogy ne legyen hidrotőkés? Angliában vagyok és itt a pl nemrég láttam egy W kódút felújítandó állapotban .... meg sem rakta senki ebay-en pedig nem írt róla rosszakat a tag... gyakorlatilag 5 fontért el lehetett volna hozni mert nem volt rajta minimum (lekéstem)... a minap meg egy másik ment el 150 fontért... kb 50 ropi "Magyarpézbe". de akkor lehet hogy lesni fogok egy GB kódút! Ezeknek semmi sem érték csak a ház!
Ja és a váltó! Milyent érdemes "kukázni"?

Még mindig nem tudni, hogy milyen autóba és mire keresel motort.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #16733 Dátum: 2012 április 21, 08:15:51 »

A váciak honlapján van egy jó leírás by JoPi.

Valaki nem tudna egy-két szót írni a hátsó ültetésről, vagy ha volt már róla szó, hogy kb hol találom meg.  Wink Wink Wink előre is köszi
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #16732 Dátum: 2012 április 20, 23:38:58 »

Valaki nem tudna egy-két szót írni a hátsó ültetésről, vagy ha volt már róla szó, hogy kb hol találom meg.  Wink Wink Wink előre is köszi
hétfő estig szerintem beteszi még más  Wink
Megirom privatban :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16731 Dátum: 2012 április 20, 23:38:26 »

Valaki nem tudna egy-két szót írni a hátsó ültetésről, vagy ha volt már róla szó, hogy kb hol találom meg.  Wink Wink Wink előre is köszi

A külső/belső ricsni szerinti fok-változásra gondolsz ?  Otthon megvan valahol táblázatban, de hétfő estig szerintem beteszi még más  Wink

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #16730 Dátum: 2012 április 20, 23:37:52 »

Mai fejjel én tuti egy GB kódú 2.0L porsche motorra hajtanék. Mert nem kell hozzá SEMMI tuning, "csak" be kell rakni (hűtés, kipuff ha bogárba megy) és megérkeztél. Erre már régen rájöttek sokan, úh nehéz normális állapotút találni, ami van, az drága, de a végére mégis ez lesz a legolcsóbb. Ha 1.7 /1.8-at találnék, azt is merném.

B verzió, hogy veszel egy bármilyen (nem hidrós) typ4 blokkot, és elkezded megépíteni a nulláról.
Attól függ mibe kell (busz,bogár), mi a cél és mennyi milliót tudsz rákölteni. Bogárba bogár váltóval halott ötlet a busz motor, lesz egy 1.6D golfod.

Ha szimpatikus, nézd meg a Gonzo-félét, azzal sztem nem mész mellé


Miért fontos hogy ne legyen hidrotőkés? Angliában vagyok és itt a pl nemrég láttam egy W kódút felújítandó állapotban .... meg sem rakta senki ebay-en pedig nem írt róla rosszakat a tag... gyakorlatilag 5 fontért el lehetett volna hozni mert nem volt rajta minimum (lekéstem)... a minap meg egy másik ment el 150 fontért... kb 50 ropi "Magyarpézbe". de akkor lehet hogy lesni fogok egy GB kódút! Ezeknek semmi sem érték csak a ház!
Ja és a váltó! Milyent érdemes "kukázni"?
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 20, 23:42:38 írta tusam »
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #16729 Dátum: 2012 április 20, 21:06:56 »

Valaki nem tudna egy-két szót írni a hátsó ültetésről, vagy ha volt már róla szó, hogy kb hol találom meg.  Wink Wink Wink előre is köszi
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16728 Dátum: 2012 április 20, 11:22:46 »

Köszi a választ! ....tehát megint megindul a lutri, mibe érdemes befektetni... egy busz vagy egy porsche motorba... az egyikhez kevesebb "tuning" alkatrész kell hogy izgalmas legyen, a másik meg lehet hogy nincs annyira szétpörgetve. (ha jó a gondolatmenetem)

Mai fejjel én tuti egy GB kódú 2.0L porsche motorra hajtanék. Mert nem kell hozzá SEMMI tuning, "csak" be kell rakni (hűtés, kipuff ha bogárba megy) és megérkeztél. Erre már régen rájöttek sokan, úh nehéz normális állapotút találni, ami van, az drága, de a végére mégis ez lesz a legolcsóbb. Ha 1.7 /1.8-at találnék, azt is merném.

B verzió, hogy veszel egy bármilyen (nem hidrós) typ4 blokkot, és elkezded megépíteni a nulláról.
Attól függ mibe kell (busz,bogár), mi a cél és mennyi milliót tudsz rákölteni. Bogárba bogár váltóval halott ötlet a busz motor, lesz egy 1.6D golfod.

Ha szimpatikus, nézd meg a Gonzo-félét, azzal sztem nem mész mellé

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #16727 Dátum: 2012 április 20, 10:51:35 »

Köszi a választ! ....tehát megint megindul a lutri, mibe érdemes befektetni... egy busz vagy egy porsche motorba... az egyikhez kevesebb "tuning" alkatrész kell hogy izgalmas legyen, a másik meg lehet hogy nincs annyira szétpörgetve. (ha jó a gondolatmenetem)
http://www.youtube.com/watch?v=8oVTw4a5-wI&feature=youtu.be

eladó!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #16726 Dátum: 2012 április 20, 10:11:40 »

nem, ez szerkezetileg tényleg ua. Ami más az a hengerfej (a porsche ált. nagyobb szelepes, bár pont az 1.7 porsche és 2.0 busz ua.), himbák (m8-as az 1.7, a többi m10), púposak dugók (és 90mm átmérőjű az 1.7, 93 az 1.8 és 94 a 2.0), vez. tengely nagyobb emelésű, főtengely (1.7 és 1.8 66mm, a 2.0 71mm) és az 1.7 injektoros volt. De ha erre vagy kíváncsi, minden alkatrész csereszabatos a busz typ4-gyel.
Köszi a választ! ....tehát megint megindul a lutri, mibe érdemes befektetni... egy busz vagy egy porsche motorba... az egyikhez kevesebb "tuning" alkatrész kell hogy izgalmas legyen, a másik meg lehet hogy nincs annyira szétpörgetve. (ha jó a gondolatmenetem)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #16725 Dátum: 2012 április 20, 00:27:06 »

Hello Urak!

Egy kérdést hadd tegyek fel a "szakiknak"! A Porsche 914-es 4 hengeres (80hp) (elméletileg type-4) motorja ugyanannyira type-4 mint amennyire a a 356-é type-1? Mi más benne mint a "mezei" type-4-ben hogy erősebb 1700ccm-vel mint a másik 2000ccm-vel?

nem, ez szerkezetileg tényleg ua. Ami más az a hengerfej (a porsche ált. nagyobb szelepes, bár pont az 1.7 porsche és 2.0 busz ua.), himbák (m8-as az 1.7, a többi m10), púposak dugók (és 90mm átmérőjű az 1.7, 93 az 1.8 és 94 a 2.0), vez. tengely nagyobb emelésű, főtengely (1.7 és 1.8 66mm, a 2.0 71mm) és az 1.7 injektoros volt. De ha erre vagy kíváncsi, minden alkatrész csereszabatos a busz typ4-gyel.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Oldalak: 1 ... 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.