www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 11:35:35
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
134
135
136
137
138
[
139
]
140
141
142
143
144
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3368664 alkalommal)
somci
Hozzászólások: 402
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16764 Dátum:
2012 Május 08, 00:30:31 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2012 Május 08, 00:26:26
a mérés kedvéért böszme turbo volt rajta, és valós körülmények között elég fos a motor..amúgy gyári subaru wrx csiga van rajta, úgy kerek 160 LE, 1,3 bar-on, állítólag szépen használható is. Emberünk kíváncsiságból építette ezt, amúgy övé a 450LE-s 2.2 typ4 (fehér 1303 arany felnin)
itt a mérés:
<beszúrt kép törölve>
Persze, ez csak egy "ki tud erősebb motort építeni, ami kibírja a mérés végéig" verseny nyertese.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16763 Dátum:
2012 Május 08, 00:26:26 »
Idézetet írta: somci - 2012 Május 03, 18:22:53
én meg ezt dobnám a közösbe:
http://www.youtube.com/watch?v=92pRAmH-ck4&feature=player_embedded
1200cm3, 174 LE
a mérés kedvéért böszme turbo volt rajta .amúgy gyári subaru wrx, úgy kerek 160 LE, 1,3 bar-on, állítólag szépen használható is. Emberünk kíváncsiságból építette ezt, amúgy övé a 450LE-s 2.2 typ4 (fehér 1303 arany felnin)
itt a mérés:
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Május 08, 00:34:17 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16762 Dátum:
2012 Május 05, 17:41:18 »
Idézetet írta: stonemen - 2012 Május 05, 06:02:08
Swing Axle Boots, ha erre gondoltál:
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=39396987386&rub1=Rear%20Axle&rub2=Drive%20Shafts%20%2F%20Miscellaneous&artnr=13912b&pn=0&sort=0&all=
Ezt nagyon nehéz feltenni. Nekem nagyjából minden harmadik szétszakad, hiába melegítés, szilikon kenés, óvatoskodás.
Én jobban szeretem a csavarozható (osztott) gumit. Ráadásul azt rajta is lehet cserélni, nem kell szétszerelni az autót.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16761 Dátum:
2012 Május 05, 06:02:08 »
Swing Axle Boots, ha erre gondoltál:
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=39396987386&rub1=Rear%20Axle&rub2=Drive%20Shafts%20%2F%20Miscellaneous&artnr=13912b&pn=0&sort=0&all=
Idézetet írta: ratro - 2012 Május 04, 15:07:50
Mi a neve az olajos váltó féltengely gumiharangjainak? És van-e belőle uretán vagy erősített?
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16760 Dátum:
2012 Május 05, 02:23:40 »
Idézetet írta: ratro - 2012 Május 04, 15:07:50
Mi az angol neve az olajos váltó féltengely gumiharangjainak? És van-e belőle uretán vagy erősített?
Bocs
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16759 Dátum:
2012 Május 04, 21:11:44 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2012 Május 04, 17:00:17
meg jobb.
Meg még gagyibb. Febi talán kibír 2 évet.
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16758 Dátum:
2012 Május 04, 17:00:17 »
Idézetet írta: ratro - 2012 Május 04, 15:07:50
Mi a neve az olajos váltó féltengely gumiharangjainak? És van-e belőle uretán vagy erősített?
Hát féltengely gumiharang. És van belőle gagyi, meg jobb.
Bácsi Győző
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16757 Dátum:
2012 Május 04, 15:07:50 »
Mi a neve az olajos váltó féltengely gumiharangjainak? És van-e belőle uretán vagy erősített?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16756 Dátum:
2012 Május 04, 14:40:19 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Május 03, 11:52:04
Ezt az autót próbáltuk passattal követni Bitburgból hazafelé. 160-ról olyat gyorsult, hogy a 130 lovas passat köszönő viszonyban sem volt vele.
Video is van róla valahol, talán Balage-nál.
typ4 turbo, épített hosszúváltóval 200+ lóerős (talán 230?)
http://www.turboboxer.de/
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16755 Dátum:
2012 Május 03, 19:15:06 »
http://www.youtube.com/watch?v=jMqXmGkufvQ
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Május 03, 11:52:04
Ezt az autót próbáltuk passattal követni Bitburgból hazafelé. 160-ról olyat gyorsult, hogy a 130 lovas passat köszönő viszonyban sem volt vele.
Video is van róla valahol, talán Balage-nál.
typ4 turbo, épített hosszúváltóval 200+ lóerős (talán 230?)
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
somci
Hozzászólások: 402
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16754 Dátum:
2012 Május 03, 18:22:53 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Május 03, 11:52:04
Ezt az autót próbáltuk passattal követni Bitburgból hazafelé. 160-ról olyat gyorsult, hogy a 130 lovas passat köszönő viszonyban sem volt vele.
Video is van róla valahol, talán Balage-nál.
typ4 turbo, épített hosszúváltóval 200+ lóerős (talán 230?)
Videóban mintha 300-350-ről beszélne.
én meg ezt dobnám a közösbe:
http://www.youtube.com/watch?v=92pRAmH-ck4&feature=player_embedded
1200cm3, 174 LE
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Május 03, 18:27:27 írta somci
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16753 Dátum:
2012 Május 03, 11:52:04 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2012 Május 03, 10:09:10
http://www.youtube.com/watch?v=sHdWsNegRS8
Ezt az autót próbáltuk passattal követni Bitburgból hazafelé. 160-ról olyat gyorsult, hogy a 130 lovas passat köszönő viszonyban sem volt vele.
Video is van róla valahol, talán Balage-nál.
typ4 turbo, épített hosszúváltóval 200+ lóerős (talán 230?)
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16752 Dátum:
2012 Május 03, 10:09:10 »
http://www.youtube.com/watch?v=sHdWsNegRS8
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16751 Dátum:
2012 április 29, 11:29:14 »
3.
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16750 Dátum:
2012 április 29, 11:28:49 »
2.
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16749 Dátum:
2012 április 29, 11:26:41 »
A porsche motor témához. A "Jetzt mache ich ihn schneller" könyvben találtam.
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16748 Dátum:
2012 április 29, 09:11:59 »
A főtengelyből ha a 2,1 WBX motorét teszed bele, akkor hengerűrtartalmat növelsz, mert 76,4 mm a lökete a WBX főtengelynek, míg a bogáré 69...
Az 1,9 WBX főtengelye viszont ugyanúgy csak 69-es löketű mint a bogáré...
Emellett elég izmosak ezek a főtengelyek, viszont a lendkerék felőli csap és csapágy nagyobb, így ott módosítani kell a blokkot, meg nem 4 stiftes, hanem 5csavaros lendkerékrögzítése van. Maga a főtengely nehezebb a bogáréhoz képest, viszont a lendkerék könnyebb. A többi stimmel.
A vezérműtengellyel én nem bohóckodnék, csak egy picit "hegyesebb" a bogárénál, egyébként berakható... Meg sajnos jellemzően elég kopottak... Érdemesebb egy új Engle, SCAT stb. tengelyt venni...
Idézetet írta: tusam - 2012 április 28, 12:52:20
Juteszembe:
Miért jó nekem a typ-1 motorba wbx főtengely meg vezérmű? (vezérmű tengelyt még értem de van olyan mint mondjuk egy Engle x?) Csont nélkül berakhatók? (tehát átalakítás nélkül?)
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16747 Dátum:
2012 április 28, 12:52:20 »
Juteszembe:
Miért jó nekem a typ-1 motorba wbx főtengely meg vezérmű? (vezérmű tengelyt még értem de van olyan mint mondjuk egy Engle x?) Csont nélkül berakhatók? (tehát átalakítás nélkül?)
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16746 Dátum:
2012 április 23, 22:08:35 »
Idézetet írta: Typ117 - 2012 április 23, 21:45:37
csak kerdes hogy ez a parassaggal all-e kozvetlen osszefuggesben. vagy pl a homerseklettel , az oxigentartalommal vagy akar valami egesz massal...
Az az alapelv, hogy a víznek marha nagy a hőelvonó hatása, mellette meg ha felforr marhára tágul! A dugattyús motorok elve hogy hő hatására, tágulnak a gázok, de egy csomó veszteséget is termel (forró kipufogó gázok) és a víz pont ezt a veszteséget használja ki a hatásfok javítására. Mellette még egyenletesebben is ég el az üzemanyag, és a kopogásra való hajlam is elegendő vízzel, drasztikusan csökken.
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16745 Dátum:
2012 április 23, 21:46:34 »
Idézetet írta: Typ117 - 2012 április 23, 21:45:37
csak kerdes hogy ez a parassaggal all-e kozvetlen osszefuggesben. vagy pl a homerseklettel , az oxigentartalommal vagy akar valami egesz massal...
párával.
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16744 Dátum:
2012 április 23, 21:45:37 »
Idézetet írta: tusam - 2012 április 23, 20:42:13
... tény hogy észrevettem, ha párás a levegő, szebben megy a "szekér"!
csak kerdes hogy ez a parassaggal all-e kozvetlen osszefuggesben. vagy pl a homerseklettel , az oxigentartalommal vagy akar valami egesz massal...
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16743 Dátum:
2012 április 23, 20:42:13 »
Idézetet írta: te_o - 2012 április 23, 20:15:06
Néhány százaléknál többet nem javít a szikraenergia növelése, főleg egészséges motoron. Amúgy egy elektronikus gyújtás pl. szépen növeli a szikraenergiát, mégsem veszed észre jó motoron a különbséget...
... az én ismereteim szerint pl a duplakörös gyújtás se feltétlenül azért kell hogy jobb legyen a szikrateljesítmény. A dugattyús repcsiken is a túlbiztosítás miatt van duplakör. (de tény hogy a teljesítményen is javít kicsit)
A plazma gyújtás viszont az erősen vitatott vízbefecskendezéssel együtt (együtt is vitatva van:) ) fejti ki a jótékony hatását! Állítólag! Ezekről sok pro és kontra véleményt olvastam, de egy a vízbefecskendezéstől nem vehető el - tény hogy észrevettem, ha párás a levegő, szebben megy a "szekér"!
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16742 Dátum:
2012 április 23, 20:15:06 »
Idézetet írta: Mákos - 2012 április 23, 14:41:42
Ilyenről olvastam már itthoni oldalon is, csávókám tesztpadon kb 6 alkatrészből csinált olyan RC rezgőkört, amit párhuzamosan kapcsolva a gyertyával háromszor akkora lett a szikra
Itt-e, megtaláltamközben :
http://www.szuts.com/plasmabooster/
Néhány százaléknál többet nem javít a szikraenergia növelése, főleg egészséges motoron. Amúgy egy elektronikus gyújtás pl. szépen növeli a szikraenergiát, mégsem veszed észre jó motoron a különbséget...
VW Beetle - the original since 1938
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16741 Dátum:
2012 április 23, 14:41:42 »
Idézetet írta: tusam - 2012 április 22, 21:06:18
Én a plazma gyújtásban is látok fantáziát!
http://www.aquapulser.com/performance_ignition/
Persze még kiforratlan a technika,(állítólag nem túl tartós) de ha lenne valami tesztmotorom, kipróbálnám rajta.
Ilyenről olvastam már itthoni oldalon is, csávókám tesztpadon kb 6 alkatrészből csinált olyan RC rezgőkört, amit párhuzamosan kapcsolva a gyertyával háromszor akkora lett a szikra
Itt-e, megtaláltamközben :
http://www.szuts.com/plasmabooster/
«
Utoljára szerkesztve: 2012 április 23, 14:49:38 írta Mákos
»
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16740 Dátum:
2012 április 22, 21:06:18 »
Idézetet írta: Narancs - 2012 április 22, 20:24:03
Ez is egy érdekesség,duplagyújtásos bogármotor!
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?149619
Én a plazma gyújtásban is látok fantáziát!
http://www.aquapulser.com/performance_ignition/
Persze még kiforratlan a technika,(állítólag nem túl tartós) de ha lenne valami tesztmotorom, kipróbálnám rajta.
«
Utoljára szerkesztve: 2012 április 22, 21:11:08 írta tusam
»
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16739 Dátum:
2012 április 22, 20:24:03 »
Ez is egy érdekesség,duplagyújtásos bogármotor!
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?149619
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16738 Dátum:
2012 április 21, 20:13:34 »
Idézetet írta: BlackP - 2012 április 21, 20:03:57
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16737 Dátum:
2012 április 21, 20:03:57 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2012 április 21, 20:02:30
akkor a gyári hosszúváltó + 1.8 - 2.0 porsche motor karbisra alakítva jó kombó lehet. Ezeken kívül kell még egy kipuff. és ha nem akarod marni a blokkot, akkor egy ilyen hűtés (akár ez konkrétan, mert ritka az ilyesmi):
http://www.ebay.de/itm/300695097479?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
A rend éber őrének sem tűnik fel úgy, mint egy porsche turbina.
Amúgy az angol ebayen szoktak lenni gyöngyszemek, szerintem előbb-utóbb akad valami a horogra. Jó vadászatot
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16736 Dátum:
2012 április 21, 20:02:30 »
Idézetet írta: tusam - 2012 április 21, 19:21:02
Egy 1303s-be keresek. Túra autót akarok belőle faragni, de egy kicsit mérgeset.
akkor a gyári hosszúváltó + 1.8 - 2.0 porsche motor karbisra alakítva jó kombó lehet. Ezeken kívül kell még egy kipuff. és ha nem akarod marni a blokkot, akkor egy ilyen hűtés (akár ez konkrétan, mert ritka az ilyesmi):
http://www.ebay.de/itm/300695097479?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
A rend éber őrének sem tűnik fel úgy, mint egy porsche turbina.
Amúgy az angol ebayen szoktak lenni gyöngyszemek, szerintem előbb-utóbb akad valami a horogra (akár egy 1776/1835/1915 typ1). Jó vadászatot
«
Utoljára szerkesztve: 2012 április 21, 20:04:17 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16735 Dátum:
2012 április 21, 19:21:02 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2012 április 21, 17:43:32
Még mindig nem tudni, hogy milyen autóba és mire keresel motort.
Egy 1303s-be keresek. Túra autót akarok belőle faragni, de egy kicsit mérgeset.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16734 Dátum:
2012 április 21, 17:43:32 »
Idézetet írta: tusam - 2012 április 20, 23:37:52
Miért fontos hogy ne legyen hidrotőkés? Angliában vagyok és itt a pl nemrég láttam egy W kódút felújítandó állapotban .... meg sem rakta senki ebay-en pedig nem írt róla rosszakat a tag... gyakorlatilag 5 fontért el lehetett volna hozni mert nem volt rajta minimum (lekéstem)... a minap meg egy másik ment el 150 fontért... kb 50 ropi "Magyarpézbe". de akkor lehet hogy lesni fogok egy GB kódút! Ezeknek semmi sem érték csak a ház!
Ja és a váltó! Milyent érdemes "kukázni"?
Még mindig nem tudni, hogy milyen autóba és mire keresel motort.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16733 Dátum:
2012 április 21, 08:15:51 »
A váciak honlapján van egy jó leírás by JoPi.
Idézetet írta: csanad - 2012 április 20, 21:06:56
Valaki nem tudna egy-két szót írni a hátsó ültetésről, vagy ha volt már róla szó, hogy kb hol találom meg.
előre is köszi
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16732 Dátum:
2012 április 20, 23:38:58 »
Idézetet írta: csanad - 2012 április 20, 21:06:56
Valaki nem tudna egy-két szót írni a hátsó ültetésről, vagy ha volt már róla szó, hogy kb hol találom meg.
előre is köszi
Idézetet írta: Mákos - 2012 április 20, 23:38:26
hétfő estig szerintem beteszi még más
Megirom privatban :-)
Buzi, aki fékez! :-)))
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16731 Dátum:
2012 április 20, 23:38:26 »
Idézetet írta: csanad - 2012 április 20, 21:06:56
Valaki nem tudna egy-két szót írni a hátsó ültetésről, vagy ha volt már róla szó, hogy kb hol találom meg.
előre is köszi
A külső/belső ricsni szerinti fok-változásra gondolsz ? Otthon megvan valahol táblázatban, de hétfő estig szerintem beteszi még más
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16730 Dátum:
2012 április 20, 23:37:52 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2012 április 20, 11:22:46
Mai fejjel én tuti egy GB kódú 2.0L porsche motorra hajtanék. Mert nem kell hozzá SEMMI tuning, "csak" be kell rakni (hűtés, kipuff ha bogárba megy) és megérkeztél. Erre már régen rájöttek sokan, úh nehéz normális állapotút találni, ami van, az drága, de a végére mégis ez lesz a legolcsóbb. Ha 1.7 /1.8-at találnék, azt is merném.
B verzió, hogy veszel egy bármilyen (nem hidrós) typ4 blokkot, és elkezded megépíteni a nulláról.
Attól függ mibe kell (busz,bogár), mi a cél és mennyi milliót tudsz rákölteni. Bogárba bogár váltóval halott ötlet a busz motor, lesz egy 1.6D golfod.
Ha szimpatikus, nézd meg a Gonzo-félét, azzal sztem nem mész mellé
Miért fontos hogy ne legyen hidrotőkés? Angliában vagyok és itt a pl nemrég láttam egy W kódút felújítandó állapotban .... meg sem rakta senki ebay-en pedig nem írt róla rosszakat a tag... gyakorlatilag 5 fontért el lehetett volna hozni mert nem volt rajta minimum (lekéstem)... a minap meg egy másik ment el 150 fontért... kb 50 ropi "Magyarpézbe". de akkor lehet hogy lesni fogok egy GB kódút! Ezeknek semmi sem érték csak a ház!
Ja és a váltó! Milyent érdemes "kukázni"?
«
Utoljára szerkesztve: 2012 április 20, 23:42:38 írta tusam
»
csanad
Hozzászólások: 218
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16729 Dátum:
2012 április 20, 21:06:56 »
Valaki nem tudna egy-két szót írni a hátsó ültetésről, vagy ha volt már róla szó, hogy kb hol találom meg.
előre is köszi
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16728 Dátum:
2012 április 20, 11:22:46 »
Idézetet írta: tusam - 2012 április 20, 10:11:40
Köszi a választ! ....tehát megint megindul a lutri, mibe érdemes befektetni... egy busz vagy egy porsche motorba... az egyikhez kevesebb "tuning" alkatrész kell hogy izgalmas legyen, a másik meg lehet hogy nincs annyira szétpörgetve. (ha jó a gondolatmenetem)
Mai fejjel én tuti egy GB kódú 2.0L porsche motorra hajtanék. Mert nem kell hozzá SEMMI tuning, "csak" be kell rakni (hűtés, kipuff ha bogárba megy) és megérkeztél. Erre már régen rájöttek sokan, úh nehéz normális állapotút találni, ami van, az drága, de a végére mégis ez lesz a legolcsóbb. Ha 1.7 /1.8-at találnék, azt is merném.
B verzió, hogy veszel egy bármilyen (nem hidrós) typ4 blokkot, és elkezded megépíteni a nulláról.
Attól függ mibe kell (busz,bogár), mi a cél és mennyi milliót tudsz rákölteni. Bogárba bogár váltóval halott ötlet a busz motor, lesz egy 1.6D golfod.
Ha szimpatikus, nézd meg a Gonzo-félét, azzal sztem nem mész mellé
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089
The first rule of Fight Club is......
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16727 Dátum:
2012 április 20, 10:51:35 »
Idézetet írta: tusam - 2012 április 20, 10:11:40
Köszi a választ! ....tehát megint megindul a lutri, mibe érdemes befektetni... egy busz vagy egy porsche motorba... az egyikhez kevesebb "tuning" alkatrész kell hogy izgalmas legyen, a másik meg lehet hogy nincs annyira szétpörgetve. (ha jó a gondolatmenetem)
http://www.youtube.com/watch?v=8oVTw4a5-wI&feature=youtu.be
eladó!
"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16726 Dátum:
2012 április 20, 10:11:40 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2012 április 20, 00:27:06
nem, ez szerkezetileg tényleg ua. Ami más az a hengerfej (a porsche ált. nagyobb szelepes, bár pont az 1.7 porsche és 2.0 busz ua.), himbák (m8-as az 1.7, a többi m10), púposak dugók (és 90mm átmérőjű az 1.7, 93 az 1.8 és 94 a 2.0), vez. tengely nagyobb emelésű, főtengely (1.7 és 1.8 66mm, a 2.0 71mm) és az 1.7 injektoros volt. De ha erre vagy kíváncsi, minden alkatrész csereszabatos a busz typ4-gyel.
Köszi a választ! ....tehát megint megindul a lutri, mibe érdemes befektetni... egy busz vagy egy porsche motorba... az egyikhez kevesebb "tuning" alkatrész kell hogy izgalmas legyen, a másik meg lehet hogy nincs annyira szétpörgetve. (ha jó a gondolatmenetem)
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #16725 Dátum:
2012 április 20, 00:27:06 »
Idézetet írta: tusam - 2012 április 19, 20:21:42
Hello Urak!
Egy kérdést hadd tegyek fel a "szakiknak"! A Porsche 914-es 4 hengeres (80hp) (elméletileg type-4) motorja ugyanannyira type-4 mint amennyire a a 356-é type-1? Mi más benne mint a "mezei" type-4-ben hogy erősebb 1700ccm-vel mint a másik 2000ccm-vel?
nem, ez szerkezetileg tényleg ua. Ami más az a hengerfej (a porsche ált. nagyobb szelepes, bár pont az 1.7 porsche és 2.0 busz ua.), himbák (m8-as az 1.7, a többi m10), púposak dugók (és 90mm átmérőjű az 1.7, 93 az 1.8 és 94 a 2.0), vez. tengely nagyobb emelésű, főtengely (1.7 és 1.8 66mm, a 2.0 71mm) és az 1.7 injektoros volt. De ha erre vagy kíváncsi, minden alkatrész csereszabatos a busz typ4-gyel.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Oldalak:
1
...
134
135
136
137
138
[
139
]
140
141
142
143
144
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...